Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 14 van 28 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 14 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo mei 27, 2020 6:22 pm

Brandon
Brandon knikte. Hij stond op en hield Alyssa haar hand vast tijdens de echo. "Kijk ziet u dat kleine figuurtje onderin? Dat is jullie kind." Brandon keek met een stralend gezicht naar Alyssa. Een kindje van hun tweetjes, dat was iets wat ze al een hele tijd wilde. "Kunt u ook nu al zien of het een tweeling is?" De dokter lachte. "Nee meestal kun je dat pas rond de twee maanden echt zien."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van KirstReads wo mei 27, 2020 6:37 pm

Emily
Emily haalde haar schouders op. "Ik weet het niet. Ze hebben het er wel over gehad dat ze kinderen wilde. Dus wie weet. Maar als het klopt dan heb ik liever dat ze het zelf vertellen." Emily liep aan de hand van Milan naar binnen. Wat ze daar zag zou ze nooit meer vergeten. Het was het meest mooie beeld die je je maar kon indenken. Twee hele gelukkig ouders met het meeste schattige babytje ooit.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads wo mei 27, 2020 7:07 pm

Isabella
"Snap ik. Ik denk wel dat Rick graag zou willen komen met Inge. Inge wilde dat haar zusje heel snel kwam." Isabella keek op toen haar broer en schoonzusje binnen kwamen. "Maak kennis met Emma Milou, maar we noemen haar Milou." Ze keek naar Emily. Ze had tranen in haar ogen. "Wat een mooi meisje." Hoorde ze Emily zachtjes zeggen. Isabella glimlachte. "Dankjewel."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 27, 2020 8:51 pm

Tyler

Tyler knikte. "Dat is wel weer een voordeel ja. Maar ik wil wel zo snel mogelijk verhuizen. Voor mijn gevoel zit ik hem en Alyssa en Kylie ook een beetje op hun nek. Niet dat hij dat ooit zal zeggen of me er uit zal zetten maar je hebt toch minder privacy met een logé in huis." Tyler grijnsde. "Ja ik ben zo blij. Beter dan met het ov." Tyler stapte in. "Maybe." Hij reed naar de bakker. "Blijf maar zitten. Ik ben zo terug." Hij liep naar binnen en zette ever later de picknickmand in de kofferbak. "Oogjes dicht. Ik moet de navigatie even instellen en je mag pas zien waar we heen gaan als we er zijn."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2977
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van moonlight wo mei 27, 2020 8:57 pm

Alyssa

Alyssa keek naar het scherm. Er prikte tranen in de ogen van trots. Ze pakte de hand van Brandon vast. "Ons kindje."
Alyssa keek naar Brandon. "Blijf je er nou bij dat het een tweeling is?" Ze zou zich rot schrikken als Brandon nog gelijk had ook.
"Kunt u zien hoelang ik al zwanger ben?" De arts keek nog eens goed. "Wacht eens?" Alyssa schrok.. "is alles oké?" "Het zijn er inderdaad twee. Kijk maar. U bent ruim 8 weken zwanger van een tweeling."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight wo mei 27, 2020 9:01 pm

Milan

"Ja oké, maar misschien heeft Alyssa wat tegen jou gezegd ofzo als vriendinnen onder elkaar." Je wist maar nooit.

Milan keek vol trots naar zijn nichtje. "Wat is ze klein."
Hij hoorde hoe het kindje heette. Hij keek naar Emily. Hadden ze er nou echt naar hun twee vernoemd? "Weet je het zeker? Ik bedoel dat je er naar mij wilt vernoemen. Je kan nog terug al vind ik het een enorme eer." Hij gaf Isabella voorzichtig een knuffel. "Ik ben trots op je zus." Hij streelde Milou over de hoofdje. "Komt Rich zo kijken met Inge?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo mei 27, 2020 9:40 pm

Nick
"Ty je bent zijn beste vriend. Ik kan mij niet voorstellen dat Brandon je zat is. Wat ik mij wel kan voorstellen is dat Brandon je een een eigen plek gunt." Hij kuste Tyler op zijn wang. Geduldig wachtte hij op Tyler tot ie terug komt. Hij deed zijn handen voor zijn ogen. "Oke oke. Je maakt me wel erg nieuwsgierig."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads wo mei 27, 2020 9:43 pm

Brandon
Brandon moest zich aan het kastje naast hem vasthouden. Een tweeling? Hij krapte even aan zijn achterhoofd. "Oke ik maakte een grapje. Wist ik veel dat dit serieus bleek te zijn." Hij kuste Alyssa. "Ik ben er wel blij mee natuurlijk. Ze zijn meer dan welkom."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads wo mei 27, 2020 9:49 pm

Isabella
"Ze is ook drie weken te vroeg. Deze dame wilde er graag eerder uit." Ze gaf Milou een kus op haar armpje. "Tuurlijk menen we dit. Jullie betekenen heel veel voor ons. Ze zou onthouden dat ze naar haar favoriete oom en tante is vernoemd." Ze keek naar Dave. "Nee nog niet. Dave wilde daarmee wachten tot ik bijgekomen was."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 27, 2020 11:09 pm

Tyler

Niet veel later kwamen ze aan op bestemming. "We zijn er." Hij stapte uit en haalde de picknickmand uit de kofferbak. Ze waren bij een meertje waar je bootjes en kanos kon huren. Het zonnetje scheen er heerlijk. "En? Weet je nu wat we gaan doen?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight wo mei 27, 2020 11:15 pm

Alyssa

Alyssa keek stom verbaasd naar het scherm. Het waren toch echt duidelijk twee vruchtjes op het scherm. 2 kindjes.
"Jij mag nooit meer zulke grapjes maken!" Ze kneep zichzelf in de arm om zeker te weten dat ze niet droomde. "Dit had ik zo niet aanzien komen." Arts:"Ik laat jullie even de schrik te boven komen. Ik geef jullie wat informatie mee en ik zal de foto's afdrukken dan kunnen jullie die meenemen. Bij de receptie kunnen jullie de volgende afspraak plannen. Gezien het een tweeling is, doen we extra controles. Nogmaals gefeliciteerd."
Alyssa kwam voorzichtig overeind. "Omg! Ik kan er nog steeds niet bij. Alles maal 2. Ik ga zo dik worden. Ik was al dik met Kylie maar nu ga ik niet snel meer in mijn broek passen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight wo mei 27, 2020 11:19 pm

Milan

"Is alles goed met jullie?" Dave bevestigde dat alles goed ging en Milou het erg goed deed. Eindelijk kon hij opgelucht adem halen. Zo te zien Dave ook meer. "Ja maar! Echt i love you en ik zal altijd voor je klaar staan en je steunen en proberen de beste oom voor Inge en Milou te zijn maar dit is wel heel veel." Hij keek even naar Emily. "Ik voel me haast verplicht om onze eerst geborene te vernoemen."
Milan pakte er een stoel bij. "Nou bel dan! Rick zal ook wel willen weten hoe het gaat. Als we moeten gaan dan schop je ons er maar uit."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do mei 28, 2020 8:53 am

Nick
Hij haalde zijn handen van zijn ogen. Zijn mond viel open van verbazing en hij keek naar de picknick mand. "Wauw super tof! Dit is iets wat al een tijdje op onze bucketlist stond. Dus we gaan varen en picknicken of heb je bog meer in petto?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do mei 28, 2020 8:55 am

Brandon
"Ik beloof je dat ik hier nooit meer grapjes over maak. Het is alleen dat tweelingen in de familie zit. Emma en ik zijn ook een tweeling. Dus de kans dat wij een tweeling krijgen is daarmee ook groter." Hij hielp Alyssa overeind. "Wat zijn ze nog klein." Zei hij toen hij de foto kreeg. Hij knikte. "Ze hebben vast wel positie kleding voor vrouwen die een meerling verwachten. Hoe zal Kylie dit vinden?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do mei 28, 2020 8:58 am

Isabella
"Alles is goed nu. Vooral heel moe. Maar dat is niet meer dan logisch. De buikpijn die ik gisteren had waren al een teken dat Milou er graag uit wilde." Ze wreef met haar duim door de dunne haartjes van Milou. "Mil we weten het honderd procent zeker dat we haar zo noemen. En voel je niet verplicht om je kinderen naar ons te vernoemen. Daarbij is Milou gewoon een hele schattige naamt en het past goed naast Inge haar naam." Ze keek naar Dave. "Bel maar. Ik denk dat Inge staat te trappelen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do mei 28, 2020 7:51 pm

Tyler

Tyler glimlachte van oor tot oor. Hij was blij dat Nick zijn verrassing leuk vond. "Ja! Of de verhuurder moet ergens stiekem een romantisch diner hebben neergezet waar ik niet vanaf weet en straks nog een rekening van krijg." Hij kuste Nick. "Daarom moesten we dus langs de bakker."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight do mei 28, 2020 7:57 pm

Alyssa

"True. Het was te verwachten. 2 van mijn 3 broertjes zijn ook een tweeling. Maar ik had gewoon niet verwacht dat ook wij een tweeling zouden krijgen." Nee het voelde nog steeds onwerkelijk.
Alyssa knikte. "Gek om te zien he. En dat je gewoon al hun hartje kan horen. Met Kylie heb Ik toen op geven moment zo een 3D echo laten doen, dat is heel gaaf en zo mooi. Je ziet dan heel duidelijk het kindje. Dat moeten we echt ook gaan inplannen."
Alyssa schudde de hoofd. "Tuurlijk en ik heb nog een doos staan van toen ik zwanger was van Kylie. Ik bedoel meer dat zo dikke buik op geven moment heel erg in dr weg zit. Om over de opgezwollen voeten nog niet te spreken. Bereid je maar voor dat je mijn voeten mag gaan masseren." Alyssa dacht na. " Ik denk dat die dol enthousiast zal zijn en hoopt dat het twee zusjes zijn. Mij maakt het niet uit, als ze maar gezond zijn. Al zou een zoontje leuk zijn. Ik wilde altijd een zoon en een dochter."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight do mei 28, 2020 8:00 pm

Milan

"Begrijpelijk. Wij gaan anders zo wel. Dan kunnen jullie rustig bijkomen en genieten van dit kleine wolkje. Oh ja we kwamen Alyssa en Brandon tegen en moesten jullie van hun feliciteren."
Milan knikte. "Oké. Oké. Maar ik vind het alsnog een eer."
Milan keek naar de kleine Milou. "Mag ome Mil weer vast houden? En bel die kleine meid. Ik wil dat monstertje ook nog even zien en knuffelen." Dave belde meteen Rick op.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo mei 31, 2020 6:41 pm

Nick
Nick keek naar Tyler. Hij was echt heel erg verrast. Dit had hij al altijd willen doen. Picknicken en varen. Nick hield de hand van Tyler vast. "Ik ben echt heel blij en ik heb zin in het varen en de picknick. Je bent het meest geweldige vriendje ooit." En hij gaf hem een kus. "Zullen we dan maar varen?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo mei 31, 2020 6:44 pm

Brandon
"Ik ben tot alles bereid om jou te kunnen helpen tijdens de zwangerschap." En hij gaf een kus. Brandon kon eigenlijk niet wachten tot dat hij de baby's in zijn armen kon sluiten. "Twee jongens, twee meisjes of een meisje en een jongen, het maakt mij allemaal niks uit. Zolang ze maar gezond zijn." Hij pakte haar bij de hand. "Zullen we ergens wat gaan lunchen? Ik trakteer."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo mei 31, 2020 6:47 pm

Isabella
"Nee jullie mogen nog wel blijven hoor. De verdoving is nog niet helemaal uitgewerkt al merk ik wel dat ie langzaam begint uit te werken." Ze deed Milou haar mutsje goed en gaf haar een kus. "Tuurlijk mag je haar vasthouden. Dave wil jij Milou aan Milan geven?" Ze keek naar Emily die vertederd naar het meisje keek. "Ze lijkt op jou Isa." Zei Emily. "Ook wel op Dave hoor. Al denk ik dat ze meer trekken van mijn uiterlijk heeft."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo mei 31, 2020 7:44 pm

Tyler

Tyler straalde. "Ik ben echt blij dat je het leuk vind. Ik heb echt heel lang nagedacht over wat we konden doen. Iets wat romantisch is maar ook relaxt..zodat je tot rust kon komen van je toetsweek." Tyler schudde zijn hoofd. "Nee hoor, want dat ben jij al." Tyler kuste Nick terug. "Ja ik kom eraan. Even snel naar de wc daar.. anders moet ik straks als we op het water zitten."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo mei 31, 2020 7:50 pm

Alyssa

Alyssa grijnsde. "Daar ga ik je aan houden. Misschien kunnen we ook kijken of er groepen zijn met andere tweelingoudees om tips en advies uit te wisselen. Het opvoeden van twee kindjes zal toch anders zijn. Hoe doe je dat bijvoorbeeld met tegelijk voeden als een van ons er niet is om te helpen."
Ze kuste hem terug. "Tuurlijk maar het zou leuk zijn. Wil jij dan geen zoon? Ik dacht dat mannen altijd een zoon wilde om hun familienaam aan door te geven. De dingen te doen die ze met hun vader deden zoals bouwen of vissen. Weet ik veel wat mannen onder elkaar doen."
Alyssa dacht na. "Is goed. We moeten wel de tijd in de gaten houden. We moeten Kylie om 2 uur uit school halen want die moet naar de tandarts."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo mei 31, 2020 7:53 pm

Milan

"Als het te veel wordt voor je moet je het zeggen, he."
Milan ging zitten zodat Dave Milou aan kon geven.
Vol love keek die naar zijn nichtje. Dave:"Dat zei Isa ook al. We zullen zien op wie ze gaat lijken. Gezien Inge echt een mengelmoes is van ons. Staat je trouwens goed Mil."
Milan zag dat Dave Rick aan het bellen was en daarna Brian belde.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 7:52 am

Nick
Nick was echt heel blij met Tyler. Hij had veel stress gehad rondom de tentamenweek. Al vond hij wel dat het goed ging. "Super leuk idee! Beide hebben we dit wel nodig. We hebben beide best wel drukke dagen gehad. Ik kijk er heel erg naar uit om met jou te varen." Hij keek even naar zijn schoenen. "Uhm wat ik nog zeggen wilde. Mijn ouders hebben gevraagd of wij het leuk vinden om vanavond bij hen te eten."
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 28 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 28  Volgende

Terug naar boven