Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 4 van 28 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 4 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 4:06 pm

Lily
"Oke daar heb je een punt. Wat studeert Isa?" Ze ging naast Dave zitten. "Niet helemaal normaal maar wel normaler. De eerste keer moest Isa met spoed bevallen en werd het een keizersnee. Tenminste dat las ik op jullie Instagram. Ik denk dat Isa zich al genoeg zorgen maakt om jullie tweede kindje zonder dat jij je er nog mee bemoeit. Maar ik snap dat jij je zorgen maakt om haar. Is het niet een idee dat je er met haar over praat? Over wat zij nou van je verwacht nu tijdens deze zwangerschap."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight za okt 26, 2019 5:41 pm

Tyler

Tyler keek Nick stomverbaasd aan. Verstond die dat nou goed? Tyler keek op toen er een jongen met gitaarkoffer om thuis kwam. Vast en zeker Josh waar Nick en de dames het eerder over hadden. Josh was een leuke jongen om te zien maar zijn oog had alleen lust voor Nick.
Tyler kleurde rood. "Echt?!?" Hij had nog nooit zo lief aanbod gehad. "Maar jullie kennen mij geen eens. Ik wil mezelf niet opdringen." Hij was echt sprakenloos.
Tyler knikte. "Prima. Eens zien wie er het meeste weet."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2977
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van moonlight za okt 26, 2019 5:45 pm

Dave

"Isa studeert voor kinderarts. Ze heeft zich laten inspireren door mijn moeder." Dave slikte. "Kunnen we het daar alsjeblieft niet over hebben." Die dag had te veel emoties. De geboorte van Inge was natuurlijk een fijn moment maar daar tegenover verloor hij wel zijn moeder. "Misschien heb je gelijk en moeten we beter communiceren."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 6:24 pm

Nick
"Je dringt je zelf ook niet op. Je bent nieuw hier in de stad en dat betekent dat je vrienden moet maken. Wij kunnen nog wel een vijfde man gebruiken." Hoorde hij Sophia zeggen. Hij had haar heus wel naar hem zien kijken. Hij kende die blik langer dan vandaag. "Hoe meer mensen hoe meet vreugd." Zei Josh. Nick knikte. "Je hoort bij ons. Dus je gaat gezellig mee." Charlotte stond op en kwam niet veel later terug met Harry Potter triviant. "Oke het gaat zowel over de boeken als over de films." Nick gooide en hij gooide groen. Ze hadden geen pionnen en een bord maar wel een dobbelsteen en een goude pion. "Oke groen is dieren en wezens. Hoe heet de kat van Hermelien?" Las Charlotte voor aan Nick. "Knikkebeen in het Nederlands en in het Engels Crookshanks." Charlotte knikte. Nu mocht Tyler gooien.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 6:28 pm

Lily
"Wauw wat een mooi beroep. En wat mooi dat ze zich heeft laten inspireren door je moeder." Ze zuchtte diep en keek Dave aan. "Ik snap dat je er liever niet over praat. Maar wegstoppen werkt ook niet. Dat heb ik wel geleerd dankzij de therapie." Ze pakte zijn hand en kneep er in. "Communiceren is belangrijk als je ouders wordt. Zij moet zeggen wat ze van je verwacht en jij moet minder voorzichtig zijn."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za okt 26, 2019 7:29 pm

Tyler

Tyler was nog steeds stom verbaasd. Hij was blij om vrienden te maken maar dit had hij nooit verwacht. "Ik ben blij dat jullie mij willen opnemen in jullie vriendengroep maar dit had ik nooit verwacht. Dit is..." Tyler slikte even. "Wat jullie aanbieden betekent veel voor mij. In Engeland was ik veel vrienden kwijt nadat ik uit de kast kwam. Ik woonde in een heel gelovig dorp. Ik had niet verwacht hier snel vrienden te vinden laatst staan een aanbod te krijgen om mee op vakantie te gaan. Ik vond het al lief van jullie dat ik mee mocht eten."

Ze waren begonnen met triviant. Tyler dobbelde. "Blue! What is the question?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za okt 26, 2019 7:32 pm

Dave

Dave knikte. "Vind ik ook." Dave zuchtte. "Ik praat er ook wel over maar nu komt er zoveel op me af en... ik wil gewoon niet steeds gaan lopen janken. Normaal gesproken huil ik niet snel. Ik hou me groot."
Dave keek Lily aan. "Ja mama en zou jij niet gewoon beter mijn therapeut worden."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 9:33 pm

Nick
Nick ging wat dichter bij Tyler zitten. "Je bent meer dan welkom in onze vriendengroep. Wij laten je niet in de steek vanwege je geaardheid. Ik bedoel ik ben homo, Fia en Charlotte zijn lesbi en Josh is laatst uit de kast gekomen als hetero." Josh gooide een kussen naar Nick en Nick ving hem behendig op. "Je weet wat ik bedoel. Iedereen moet uit de kast komen of je nu homo of hetero bent." Ze speelden rustig verder. "Zweinstein. Noem de vier afdelingen." Zei Fia.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 9:40 pm

Lily
"Ik snap het. Ik wil je nergens toe dwingen. Er komt ook veel op je af. Laat het een beetje bezinken. Ik stel voor dat we naar de zolder gaan en op zoek gaan naar speelgoed voor Inge." Lily stond op en liep Dave naar de zolder. Ze maakte het hok open en haalde al het speelgoed eruit en stalde het op de zolderkamer. "Kies maar uit."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za okt 26, 2019 11:09 pm

Tyler

Tyler moest even lachen toen hij zei dat Josh uit de kast was gekomen als hetero. "Ik snap wat je bedoeld. Het is gewoon hier zo anders dan thuis. Ieder is zo lief. Ook bij Brandon thuis. Zijn vriendin bood al een slaapplek aan voor ik er over begon."
Ze speelde rustig verder. "Uhm. Hufflelpuff, ravenklauw, zwaddderich en griffoendor.", somde die op. Vervolgens gaf die de dobbelsteen door.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za okt 26, 2019 11:11 pm

Dave

Dave knikte. Hij stond op en nam het stripboek mee. Dan kon die het thuis rustig lezen. "Mhh.. eens kijken. Inge is gek op knuffels en popjes. Misschien dat je kan helpen om die te zoeken. Zo te zien vond ze de duplo ook leek. Naja de blokjes omgooien dan. Misschien wat boekjes als jullie die hebben."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 11:41 pm

Nick
"Zeg dit is Villa Vrolijk. Iedereen is welkom. We nemen je zoals je bent maar zijn wel eerlijk naar elkaar zijn. En ieder mag zijn eigen mening hebben." Zei Sophia. Nick knikte. "Precies. Wij kennen elkaar al jaren. We besloten om met elkaar hier te wonen omdat we elkaar het beste kennen. En jij bent meer dan welkom." Nick gaf Tyler een knuffel en ging weer goed op de bank zitten.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 11:45 pm

Lily
"We hebben ook 1,2,3 playmobile. Daar kan ze ook mee spelen. Uhm boekjes." Ze kroop het hok weer in en kwam niet veel later terug met een krat met boekjes. "We hebben Dribbel, aaiboekjes, Nijntje."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo okt 27, 2019 8:43 am

Tyler

Tyler gaf Nick een knuffel terug. Hij voelde zich iets wat ongemakkelijk. Mede omdat hij dit niet was gewend. Voor hem was zoveel vriendelijkheid en liefde nieuw.
"Wie was er aan de beurt? Ik lees de vraag wel voor."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo okt 27, 2019 8:46 am

Dave

"Dat inderdaad misschien ook wel leuk. We nemen het gewoon mee naar beneden en dan zien we wel. Blijkt dat ze er niet mee speelt dan brengen we het weer terug naar boven." Dave stak zijn duim op. "Top!" Dave klom de hoek in. "Ik zie een klein kinderwagentje staan. Eens kijken of ik er bij kom."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo okt 27, 2019 9:19 am

Nick
"Josh is aan de beurt." Zei Nick. Josh gooide met de dobbelsteen en gooide roze. "Toverdranken en toverspreuken." Zei Josh. Nick keek naar Tyler. "Zeg Josh hoe ging het vandaag op het conservatorium?" Vroeg Charlotte. "Het was tof. We oefenen nu nummers van Imagine Dragons. En bandrepetitie liep een beetje uit vandaar dat ik wat later ben." Zei Josh. "Kwam Imagine Dragons nou niet binnenkort in het Ziggo Dome?" Fia keek Josh vragend aan. Josh knikte. "Sam had als verrassing alvast voor mijn verjaardag kaartjes geregeld. Sam is mijn vriendin. Ze heet officieel Samantha maar ze heeft liever dat je Sam zegt. Oke kom maar op met de vraag over toverdranken en toverspreuken."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo okt 27, 2019 9:22 am

Lily
"We hebben van mij nog oude baby borns en Barbies mocht ze daar ooit interesse in krijgen." Lily keek naar Dave en keek naar de kinderwagen. "Daar reed ik mijn poppen altijd in. Owja en soms mijn lievelingsknuffel Mister Big. Een heel groot varken. Die staat nu op mijn kamer. Ik heb gezegd dat als ik uit huis ga, dat Mister Big dan zeker mee moet. Heeft Inge een lievelingsknuffel?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo okt 27, 2019 9:25 am

Brandon
Brandon voelde zich een stuk beter nu Kylie en Alyssa er waren. Hij voelde zich minder alleen. "Kylie wat dacht je er van om te gaan eten in de kantine? Als mama dat ook goed vindt. Ik ben het wel een beetje zat om steeds hier te eten. De dokters hebben gezegd dat ik in de kantine mag eten als ik mij sterk genoeg voel." Brandon keek naar Kylie en naar Alyssa. "Aly had jij nog wat van Tyler gehoord over hoe het ging?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo okt 27, 2019 3:43 pm

Tyler

Tyler volgde het gesprek maar snapte het niet helemaal. Hij kende de band ook niet waar ze over praten. Hij knikte dus maar wat. "Oke de vraag voor Josh is. Met welke spreuk werd Sirius Black vermoord en door wie?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo okt 27, 2019 3:47 pm

Dave

"Ik denk dat Inge daar net nog te klein voor is om mee te spelen. Maar ik zal het onthouden." Dave schoot in de lach. "Ik denk dat Inge precies het zelfde zal doen. Tevens heb je haar lievelingsknuffel al ontmoet. Nijn gaat overal mee heen." Dave keek naar de spullen. "Zullen we dit maar eerst meenemen?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo okt 27, 2019 3:52 pm

Kylie

Kylie keek op van de tablet waarop ze de film Up zat te kijken. Ze drukte de film op pauze en sprong op. "Jaaa.... frietjes! Hebben ze daar frietjes?"
Alyssa:"geen idee, dat zullen we zien. Mama heeft ook wel trek gekregen. Ruim jij dan even netjes he tablet op en je kleurboek met kleurtjes." Alyssa richtte zich op Brandon. "Nee, jij? Het laatste appje wat ik kreeg was dat hij bij Nick zou blijven en dat Nick hem ook thuis zou brengen. Ik neem aan dat ze zich dan vermaken."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo okt 27, 2019 4:42 pm

Nick
"Josh studeert conservatorium. Hij speelt ook in een band die met studenten gevormd is. The Legacy's. En Imagine Dragons is een waanzinnig goede band die binnenkort dus in het Ziggo Dome optreden. Het Ziggo Dome is een concertgebouw in Amsterdam." Legde Nick uit. Josh knikte. "Conservatorium is de muziekopleiding. Ik wil later een muziekschool oprichten." En Josh glimlachte naar Tyler. "Ow gosh. Uhm...Door Bellatrix Lestrange en ze gebruikte avadakedrava."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo okt 27, 2019 4:46 pm

Lily
"Ow die knuffel. Wat een lieve knuffel. En Inge is ook echt een schatje. Al gooide ze wel spinazie in je gezicht." Lily keek even naar alle bakken. "Ja dat is goed. Voorzichtig op de trap." Niet veel later kwamen ze met vier bakken vol speelgoed naar beneden. Lily zette twee bakken op de grond. "Kijk eens Inge. Voor jou."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo okt 27, 2019 4:51 pm

Brandon
"Ik denk dat ze wel frietjes hebben. Hoe was de film?" Brandon had wat onderzoeken gehad. De doktoren zeiden dat hij niet voor altijd in een rolstoel hoefde te zitten. Dat hij wel moeilijker zou lopen en zijn linkerhand zou door fysiotherapie wel weer goed komen. Dus hij kon gewoon door met fotografie. "Nee ik ook niks gehoord. Wel leuk dat hij zo nieuwe mensen leert kennen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma okt 28, 2019 8:49 am

Tyler

"I understand you, maar ik ken de band verder niet."
Tyler stelde Josh de vraag. "Ten points for griffoendor.", zei die lachend. Tyler stond op om zijn mobiel te pakken.
"Even laten weten dat alles goed gaat. Ik heb alleen laten weten dat ik hier bleef eten. Voor Brandon en Alyssa zich zorgen gaan maken."

hoi hoi. Alles gaat goed hier. We zijn bij nick thuis en hebben sushi gegeten. Vet lekker is dat zeg! Inmiddels heb ik ook zijn huisgenoten ontmoet die allemaal super aardig zijn. We spelen nu een spelletje.

Laatst aangepast door moonlight op ma okt 28, 2019 8:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud