Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You are perfect to me

2 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 12 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads wo mei 24, 2023 8:22 pm

Gwen
Ze schrok toen ze Joey zag. Ze was al bezig met het opruimen van de scherven en had het laatste beetje in de prullenbak gegooid. Gwen vond het fijn dat Joey haar vast pakte. “Morning. Ik heb Evie verteld dat ze nog even thuis moest blijven. Ze pakte dat niet heel goed op en smeet een bord op de grond. Ze is naar haar kamer gegaan.” Ze zuchtte diep. “Ze heeft soms last van woede aanvallen. Op school is ze er een paar keer op aangesproken. Uit onmacht gooit ze dan met spullen. Ik wil het niet goed praten wat ze net heeft gedaan absoluut niet. Die anger issues heeft ze niet van in elk geval. Soms denk ik dat ze een probleem heeft, ook omdat ik nog verslaafd was toen ik zwanger was van haar maar ook dat ze dat stuk wel van Stefan heeft.” Gwen slikte. “Ik weet nu even niet wat ik moet doen. Ik heb haar ook nog niet verteld dat we tijdelijk bij John en Freek gaan wonen. Misschien vind je het lastig maar wil jij even bij haar checken. Ze noemde mij net stom dus ik geloof niet dat ik nu tot haar doordring.” Ondertussen zette ze het koffiezetapparaat aan.

Mike
Mike grinnikte. “Ja ik heb net gezet.” Hij liep naar de kapstok en deed zijn jas aan. Hij liep weer terug naar Emma en zette koffie voor haar. Hij luisterde naar haar. “Jij was vrij toch vandaag? Ik vind het goed. Ik heb om half 11 even een kwartier pauze dus dan zal ik je appen. Ging jij Gwen helpen vandaag?” Hij pakte zijn tas en maakte de koelkast open. Hij haalde een bakje fruit eruit en deed dat in zijn tas. “Ik moet nu gaan. Mia kan elk moment wakker worden dus die houdt je wel bezig.” En hij grinnikte. Hij gaf Emma een kus en liep de deur uit. “Tot vanmiddag lieverd als er iets appen he.” Zei hij nog voordat hij de deur sloot.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight wo mei 24, 2023 8:39 pm

Joey

Joey schudde zijn hoofd. "Dus dat hoorde ik." Joey sloeg een zucht. "Dat hoeft niet perse zo te zijn. Ik denk dat kinderen over het algemeen gewoon dat vaker hebben omdat ze mooier hebben om hun emoties uit te drukken. Wij kunnen er makkelijker over praten maar een kind weet baak niet goed uit te leggen waarom ze boos of verdrietig zijn." Hij gaf er een kus. "Doe ik. Ik zeg anders wel dat we gezellig langs gaan bij je broer. Dan hebben we het later over het logeren." Hij gaf er nog ern jus voor hij bij Evie ging kijken. Hij klopte aan gezien ze de deur had dicht getrokken. "Goedemorgen. Prinses. Wat is er allemaal aan de hand?" "Geen geodmdorgenz want ik mag van mama niet naar school." "En heeft mama ook gezegd waarom?" Hij zag Evie knikken en hoorde haar vervolgens zeggen:"!Maar ik ben weer beter." Joey ging bij haar op het kleine bed zitten. "Evie, je was gisteren heel ziek. Mama en ik waren al blij dat je gisteravond mee naar huis mocht en gewoon in je eigen bed kon slapen. Het is echt beter als je rustig aan doet. Je wilt toch niet weer naar het ziekenhuis?" Hij zag Evie "nee" schudden. "Daarbij zijn mama en ik vandaag vrij. Als je toch thuis moet blijven van school kunnen we op visite bij oom John en Freek. Ik hoorde dat oom John een boomhut heeft. Die wil ik wel eens zien." Hij rekte Evie zijn hand. "Kom dan gaan we ontbijten en sorry zeggen tegen mama." Samne liepen ze weer naar binnen. "Gwen? Er wilt iemand wat zeggen." "Sorry mama, dat ik zo boos werd."

Emma

"Ik lus wel een kopje met een beetje melk." Ze keek Mike smekend aan. In de ochtend had ze gewoon koffie nodig om wakker te worden. Emma knikte. "Ik heb vrij genomen, ja." Ze stak de duim op. Emma schudde de hoofd. "Ik ga gewoon een beetje rust aan doen. Je zei zelf gisteren dat ik aan mezelf moet denken dus dat advies volg ik op." Emma kuste Mike terug. "Ik ga zo ook. Ik wil eerst langs huis om me op te frissen." Emma zwaaide Mike na. "Doe ik! Werkste."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads wo mei 24, 2023 8:53 pm

Gwen
Gwen keek op toen Joey met Evie terugkwam. Ze knielde voor Evie neer. “Het is goed lieverd. Ik snap dat je graag naar school wilt. Misschien kunnen we kijken of het morgen lukt. Mama belooft niks maar als het vandaag goed gaat ga ik er over nadenken.” Ze gaven elkaar een knuffel en Evie ging aan tafel zitten. Gwen keek even naar Joey en liep naar hem toe en gaf hem een kus. “Dankjewel.” Fluisterde ze. Ze ging ook aan tafel zitten en smeerde een boterham voor Evie met speculoos. “Evie ik moet je ook iets vertellen. We gaan tijdelijk bij oom John en Freek logeren.” Evie keek haar vragend aan. “Waarom? Ik heb nog geen vakantie.” Gwen knikte. “Dat is waar. Mama wilt de woonkamer verven want ze is het bruin een beetje zat. We kunnen daarom niet hier slapen en wonen.” Evie dacht even na. “Dat is zo. Welke kleur ga je het dan verven?” Gwen keek even naar Joey. “Geen idee. Joey weet jij een leuke kleur?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 24, 2023 9:07 pm

Joey

Joey bleef staan kijken hoe Evie het weer goed maakte met Gwen. "Hey, ik wil ook een knuffel." Evie kwam naar hem toe gelopen om hem ook een knuffel te geven. Hij kuste Gwen terug toen ze naar hem toe kwam. "Het is oké.",fluisterde die terug. Hij zag Evie een vies gezicht trekken. "Wat? Mag ik mama niet kussen? Evie:"Kussen is vies." Hij liep op Evie af. Hij greep er vast en begon er overal kusjes te geven. "Zo en nu wil ik niet meer horen dat kussen vies is. Ik kus veel te graag met jou mama."
Expres ging die dan ook nog een kus halen bij Gwen. Vervolgens schonk hij koffie voor zichzelf in en ging erbij aan tafel zitten.
Hij hoorde hoe Gwen uitlegde waarom zij en Evie voorlopig bij John zouden logeren. Hij had zelf geen betere leugen kunnen verzinnen. Joey nam een slokje van zijn koffie voordat hij antwoord gaf. "In elk geval geen roze."

Emma

Emma had de koffie opgedronken en was zich aan gaan kleden. Ze had Mia en/of Rob niet (meer) gezien. Emma besloot naar huis te fietsen om zich daar op te frissen en te gaan ontbijten. Ze had immers alleen koffie op en ze vond het ongepast om in de keuken op zoek te gaan naar een ontbijtje. Tevens voelde het zo alleen een beetje ongemakkelijk. Daarom vertrok ze dus naar huis. Voor dat ze op de fiets stapte zag ze dat Mike zijn werkdag nog niet was begonnen. Snel stuurde ze hem een appje en anders zou hij het zien in zijn pauze. Ik mis je nu al! Xx

moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo mei 24, 2023 9:21 pm

Gwen
Gwen glimlachte toen hij haar begon te kussen. “Mama ik zei gisteren al tegen Joe dat jullie elkaar leuk zouden vinden. Kusjes geef je aan elkaar als je elkaar lief vindt maar ik vind het nog steeds vies om te zien hoe jullie elkaar bijna opeten.” Hoorde Gwen Evie zeggen. Gwen begon te lachen. “Pas op hoor of ik ga jou opeten.” En ze maakte hapbewegingen naar Evie die giechelde. Gwen nam een hap van haar boterham met smeerworst en moest proberen om niet te lachen. “Jaa roze!” Riep Evie blij uit. “Haha mooi niet. Mama dacht meer aan zeegroen.”

Mike
Mike was na een kop koffie met collega’s in de lerarenkamer naar zijn lokaal gelopen. Hij was de tafels aan het inrichten. Eerste twee uur zou hij examenleerlingen helpen met maken van hun eindproject voor tekenen. Hij controleerde het droogrek en keek even of er nog dingen in lagen van de leerlingen. Hij haalde een paar tekeningen van leraren eruit en stopte het in hun laatjes. Elke leerling die hij had had een eigen la waar ze dingen in konden bewaren. Hij checkte nog even snel of hij nog appjes had. Ik mis je ook. Nou de eerste leerlingen druppelen binnen dus ik app je later. Xx Hij deed zijn telefoon op niet storen en maakte het lokaal open voor de leerlingen. “Goeiemorgen jongens. Goed weekend gehad? Niet teveel gefeest toch Paul?” Paul, een jongen met blond haar en een blauwe bril, gaf hem een box. Mike gaf elke leerling die wilde een box en sloot toen de deur. “Goed jongens en meisjes de laatste weken gaan van start voordat jullie dan echt eindexamen gaan doen. Dus deze week nog even de laatste puntjes en dan wordt het echt tijd dat jullie je mooie kunstwerken aan mij gaan presenteren.” Een paar leerlingen kreunden. “Zeg jongens het is geen biologie kom op niet zo kreunen. Ik help jullie hier doorheen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 24, 2023 9:33 pm

Joey

Joey schoot in de lach. "Dat zei je inderdaad, maar je vroeg ook of ik jou papa dan zou worden. Nou echt niet dat ik de papa ga worden van zo kleine beidehandte snotneus." Joey stak zijn tong naar Evie uit en begon nog harder te lachen. "Hey, bewaar een hapje voor mij.",zei hij met een grijns en dronk vervolgens zijn koffie op. Hij keek de ruimte rond. "Dat zou hier best eens leuk kunnen staan of gewoon een neutrale grijstint." Hij besloot voor zichzelf ook, maar een boterham te smeren al sloeg Joey meestal het ontbijt over. Hij belegde het brood mer chocopasta.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo mei 24, 2023 9:43 pm

Gwen
Evie deed haar mond open en dicht. Gwen grinnikte. “Eefje eet je ook de korstjes op? Ik zie heus wel dat je ze probeert te verstoppen.” Evie zuchtte diep. “Maar ik vind deze korstjes niet lekker. Dat weet je.” Gwen wilde niet weer een discussie. Maar ze wist ook dat als ze nu toegaf Evie het dan nog een keer ging doen. “Je krijgt dit brood elke dag. Je eet altijd de korstjes.” Evie smeet een korstje op haar bord. “Nu lust ik het niet meer.” Gwen zuchtte diep. “Eef kom op. Ik koop dit brood speciaal voor jou omdat jij het lekker vindt.” Ze wilde niet zeggen dat als ze zo door bleef gaan ze dan niet meer naar John gingen want dat was een loosdreigement en Evie trapte daar niet in. “Ik wil niet de korstjes op eten.” En Evie deed haar armen over elkaar.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 24, 2023 10:00 pm

Joey

Joey zuchtte. Waarom was dat meisje zo vermoeiend in de ochtend. Hij wilde gewoon rustig wakker worden. Hoorde ze niet blij te zijn dat ze niet naar school hoefde en dat ze straks wat leuks ging doen. Tevens mocht logeren bij haar ooms.
De jonge maar zeker de puberende Joey had het wel geweten. Hoe vaak hij niet op de middelbare had gespijbeld omdat die gewoon simpelweg geen zin had om te gaan of weer eens door zijn wekker heen was geslapen. "Evie, luister eens naar je moeder en eet gewoon die korstjes op." Hij keek er boos aan. "Je moest eens weten hoe boos mijn mama werd als ik geen korstjes at of mijn bord niet leeg. Dan kreeg ik geen snoepje of toetje. Zins diens eet ik altijd alles op."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do mei 25, 2023 7:19 am

Gwen
Gwen keek even naar Evie die diep zuchtte en toen aan haar korstjes begon. Ze haalde opgelucht adem. Voor Evie was het ook allemaal raar. Een tijdje zaten ze zwijgend aan tafel tot Evie haar bord leeg had. “Mama ik zit vol.” Gwen keek even in haar drinkbeker. “Drink nog een paar slokken daarna mag je alvast even kijken wat je mee wil nemen naar oom John en Freek.” Evie maakte haar wangen bol en wilde protesteren maar na een felle blik van Gwen dronk ze toch een paar slokken van haar melk. “Op!” Gwen keek even in de beker en knikte. “Goed gedaan meisje. Ga je nu dan even spullen op zoeken en je mond afdrogen?” Evie knikte en ging van tafel. Toen ze de deur van de badkamer had dicht gedaan haalde Gwen opgelucht adem. “Sorry, ze heeft af en toe zulke buien. Ik snap dat het voor haar nu ook allemaal raar is.” Zei Gwen tegen Joey en ze nam een slok van haar koffie.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do mei 25, 2023 8:59 am

Joey

Joey sloeg een zucht toen Evie naar de badkamer was verdwenen. "Ik wilde net vragen wat er met haar aan de hand was. Hallelujah zeg!" Hij kende Evie dan ook alleen als haar vrolijke zelf. "Laat haar maar even. Ze draait wel weer bij. Zoals je zelf zegt het is allemaal een beetje anders dan anders."
Hij pakte haar handen over de tafel beetje. "Terugkomend op gisteravond. Het spijt me nogmaals. Ik wilde je niet afwijzen maar ik kom het gewoon niet. Ik schoot volledig in paniek." Hij keek er even met een serieus gemeende blik aan. "Misschien moet ik straks als jullie veilig bij John zijn even langs de apotheek. Dan kunnen we wel afmaken waar we gisteravond aan begonnen zijn." Hij keek er met ene wenkbrauw-wiebel aan.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do mei 25, 2023 9:04 am

Gwen
Gwen schoot in de lach. “Sorry ochtendhumeur heeft ze echt van mij maar dat met dingen gooien, zo ben ik niet. Als kind moest je mij ook echt niet vroeg wakker maken, dan was ik ook echt niet te genieten.” Ze vond het fijn dat hij haar handen pakte en keek hem aan. “Het is al okee. Ik had het er denk ik eerst met je over moeten hebben voor ik verder ging.” Ze keek even of Evie niet stiekem aan het luisteren was en begon toen te blozen. “Dat klinkt als een goed plan.” Ze stond op en pakte haar bord. “Ik kan niet wachten.” Fluisterde ze nog in zijn oor en met een glimlach van oor tot oor liep ze naar het aanrecht.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do mei 25, 2023 11:47 am

Joey

Joey schudde zijn hoofd. "Worden we een gezellig stel met zijn drietjes want ik niet 's ochtends ook echt opstarten. Ik was ook lichtelijk geïrriteerd dat ik zo abrupt wakker werd gemaakt. Ik lag nog zo lekker." Joey gaapte een paar keer. Hij was echt niet wakker te krijgen. "Laten we het er verder gewoon niet meer over hebben. Het was fijn zo lang het duurde. We hebben het een andere keer wel over kinderen." Joey trok een pruillip toen Gwen weg liep. Zijn lichaam schokte en werd warm door haar fluistering. "Hey, kom terug! Dat is gemeen!" Hii sloeg zijn armen over elkaar. "Ik zou maar lief zijn, anders gebeurt er vanavond helemaal niks."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do mei 25, 2023 11:54 am

Gwen
Gwen grinnikte en liep weer naar Joey toe en ging van achter hem over hem heen hangen. Ze streelde zijn buikspieren en gaf hem kusjes in zijn nek. “Zo beter?” Fluisterde ze weer in zijn oor en beet even op zijn oorlel. “Mama!” Hoorde ze Evie roepen. Gwen zuchtte diep en gaf Joey een kus. “We maken het vanavond wel af.” En ze knipoogde verleidelijk naar hem en zette toen haar mama masker op. Ze liep naar de slaapkamer van Evie. “Wat is er schatje?” “Ik heb alles wat ik mee wil nemen alleen ik krijg mijn koffer niet dicht.” Gwen keek even naar de koffer achter Evie. Haar hele koffertje zat vol knuffels en spelletjes. Ze knielde bij het bed neer en bekeek alles. “Als we nou sommige knuffels en spelletjes in een grote tas doen? Dan heb je ook nog ruimte voor je pyjama en tandenborstel.” Evie dacht na en knikte toen. Samen kregen ze de koffer goed ingepakt met kleren en toiletspullen. “Mama mag ik Olaf bij mij houden? Ik vind het toch wel spannend.” Gwen keek haar dochter aan. “Tuurlijk lieverd. Kom dan zette we je koffertje in de woonkamer. Mama gaat zo even douchen, zou je aan Joey kunnen vragen of hij je even helpt met aankleden?” Evie knikte en liep met haar koffertje naar de woonkamer. Gwen liep naar de badkamer. “Joe wil je mij helpen aankleden?” Hoorde ze Evie vragen voor ze in de douche stapte.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do mei 25, 2023 12:21 pm

Joey

Joey sloeg zijn armen om haar armen. "Veel beter." Hij liet een kreun ontsnappen toen in zijn oorlel beetje. Joey probeerde Gwem tegen te houden. "Blijf nou! Sluit er gewoon op" Joey keek Gwen treurend na. Hij stond op om nog een kop koffie voor zichzelf te zetten en ruimde de tafel alvast een beetje at.
Hij keek op toen hij Evie in de keuken zag. "Ja, maar kan mama niet helpen?" Hij hoorde Evie zeggen dat Gwen was gaan douchen. Verd.. Ze hadden prima samen kunnen gaan douchen terwijl Evie op de kamer ging spelen ofzo. "Nou, lopen dan. Eens kijken of wij dit klusje kunnen klaren." Bij nam zijn kop koffie met zich mee.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do mei 25, 2023 12:26 pm

Evie
“Mama doucht altijd heel lang. Ik weet niet wat ze daar allemaal doet hoor. Ik ben dol op het bad. Oom John en Freek hebben nu hopelijk hun zwembad in de tuin gezet. Dan kan ik zwemmen.” Evie was dol op zwemmen en voetbal. Als het even mooi weer is dan gingen ze vaak een poolparty bij John en Freek houden. Evie keek even in haar kledingkast. “Eigenlijk snap ik niet zo goed waarom jij mij moet helpen met aankleden. Ik ben al zes bijna zeven!” Evie voelde zich hier veel te groot voor. “Ga maar bij mama kijken, ik denk dat het mij wel gaat lukken om zelf kleren aan te doen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do mei 25, 2023 12:41 pm

Joey

Joey schoot in de lach. "Haha, vrouwen doen over het algemeen heel lang over alles. Ik denk dat het een vrouwen ding is."
Joey deed alsof die betreurd was. "Maaf ik heb mijn zwembroek niet meegenomen. Heb jij wel je zwemkleding ingepakt?"
Joey beet op zijn lip. Het liefst ging die bij Gwen kijken en stapte die gewoon bij haar onder de douche. Als ze hem binnen liet.
Aan de andere kant, vond die het toch wel spannend spannend wilde die Evie ook niet alleen laten. Wat had ze wel om hulp riep. Dan moesten ze hun avontuur plots onderbreken. "Oké, prima. Laat dan maar zien dat je het kan. Wel netjes een schone onderbroek en hemd aan he. Dan ga ik bij mama kijken."
Hij klopte op de badkamerdeur. "Gwen, doe is open."

Emma

Emma was naar huis gereden. Ze werd druk miauwend al begroet door Queen Luna. "Jaja, ik ben er weer. Dramaqueen. Ik had genoeg eten en water voor je neer gezet hoor. Verhongeren zou je niet. Maar vooruit, kom maar dan krijg je brokjes." Ze deed haar jas uit en legde die met haar tas op de bank. Ze liep naar de keuken om Luna brokjes te geven en haar water te verversen.
Ze zag dat Mike nof had terug geappt dat hij haar ook miste, toen ze op de telefoon keek. Hij was zo lief! Elke keer als ze hem zag of sprak, al was het per app, dan maakte haar hart een sprongetje van blijdschap. Ze kon niet wachten tot ze hem straks uit zij werk kon ophalen. Maar eerst ging ze ontbijten. Ze maakte een bakje yoghurt voor zichzelf klaar met stroop en honing.
Vervolgens ging ze lang douche en aankleden. Ze keek op de klok. Het was nog vroeg dus ze had nog alle tijd om boodschappen te gaan doen. Daarom plofte ze lekker op de bank en zette een aflevering van Manifest op, die ze nog moest zien.
Emma besloot plots dat ze vanavond voor Mike wilde gaan koken. Even vergeten dat hij vanavond al bij zijn vader zou gaan eten. Daarom appte ze hem nog. App tevens wat je vanvond wilt eten. Ik nodig je bij deze uit om bij mij te komen eten. Ik wil vanavond graag voor jou koken.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do mei 25, 2023 12:53 pm

Evie
“Ja mama heeft mijn Frozen badpak ingepakt. Dus ik kan zwemmen. Dan moet jij je zwembroek wel even halen hoor. Ze hebben een heel groot zwembad.” Evie keek even naar haar spullen. “Jaahaa anders stink ik de hele dag en dan jaag ik alle dieren van oom John en Freek weg.” Ze duwde hem nog niet haar kamer uit en deed de deur dicht. Ze deed de kledingkast open en haalde heel keurig een onderbroek en hemd uit de la. Ze keek naar buiten en zag dat het prachtig weer was dus pakte ze een korte broek en een hemdje en kleedde zich om. Toen ze aangekleed was ging ze met haar Barbies spelen.

Gwen
Gwen was nog niet in de douche gestapt. Wel had ze zich staan scheren in de badkuip zodat ze er goed uit zag voor Joey vanavond. Ze had de haartjes weggespoeld en zette toen de douche aan. Gwen wilde net de douche instappen toen ze geklop hoorde en daarna Joey zijn stem. Ze haalde de deur van slot en maakte hem open. “Ja alles okee?” En ze keek hem vragend aan. Hij had haar gisteravond wel in haar nakie gezien maar nu ze had geschoren waren haar littekens nog beter zichtbaar. Evie had er wel eens naar gevraagd. Gwen haar antwoord was was dat ze een keer met de fiets was aangereden. Dat was ook echt zo maar ze kon moeilijk zeggen dat het de ex was geweest.

Mike
Mike zijn eerste les was afgelopen. “Goed jongens ik weet dat jullie door moeten naar jullie volgende les maar blijf nog even. Zorg er voor dat je tafeltje weer netjes is voor de volgende klas, alles wat moet drogen leg je in het droogrek of in de droogkast en alles wat af is stop je in je eigen bakje.” De bel was nog niet gegaan dus de leerlingen hadden nog even de tijd. De bel ging en de klas was netjes. Mike had even een kwartier rust voor zijn tweede klas binnen kwam. Het zouden de derdejaars HAVO kunstklas zijn dus bood hij zijn lessen meer uitdagingen aan. De klas liep leeg en Mike haalde zijn telefoon uit zijn zak en zag dat hij een appje had. Dat is echt super lief maar ik eet elke maandagavond bij mijn vader. We gaan gourmetten dus ik nodig je uit om vanavond kennis te maken met mijn familie. Alles okee verder? Xx
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do mei 25, 2023 4:03 pm

Joey

Joey deed met alsof die verbaasd had. Hij had zelf kunnen raden dat ze een badpak van die film had waar ook de halve kamer mee was gevuld. "Wat? Heb jij een Frozen badpak? Joe is jaloers. Ik wil een Frozen zwembroek maar ik heb maar een saaie zwarte."
Joey dacht na. "Of ik ga stiekem gewoon in mijn blote billen."
Hij keek Evie ondeugend aan. Joey schoot in de lach. "Haha, dieren kunnen ook stinken hoor. Wat dacht je van koeienpoep."
Na lekker dan. Ze zette hem gewoon haar kamer uit. Na dan gaf dat kleine meisje heb gewoon toestemming hoor om samen met haar mama te gaan douchen. Als volgens Evie, Gwen toch al altijd lang in de badkamer bleef... Joey hoorde de deur van het slot gaan en deed hem open. "Ja hoor. Evie stond er op om zichzelf aan te kleden dus ik laat er maar gaan. Kon ik ook een douche komen nemen." Hij keek er speels aan.

Emma

Emma hoorde de telefoon afgaan. Ze zette de aflevering even stop. Het was weer aardig spannend. Emma beet even op de lip. Het was wel zo eerlijk om nu in te gaan op Mike zijn aanbod. Hij had immer gister met haar familie geluncht. Uiteindelijk stuurde ze hem toch een appje terug. Sorry dat is waar ook. Dat had je gezegd.  Niet erg, dan kook ik gewoon van de week. Oke, als je zeker weet dat je vader het niet erg vind. Ik wil mezelf niet opdringen. ze maakte een foto van de tv en stuurde die naar Mike. ja hoor, alles goed. Ben rustig een serie aan het kijken.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do mei 25, 2023 4:13 pm

Gwen
Gwen grinnikte. Dat klonk wel als Evie. Ze was blij dat Evie weer een beetje gekalmeerd was. Ze keek hem aan en keek toen naar de douche. De douche was groot genoeg voor twee mensen. Ze deed de deur achter Joey dicht en op slot, dan hadden ze ook niet zomaar een kind dat binnen kon komen. Ze deed zijn pyjama shirt en boxer uit en pakte hem bij de hand zodat ze samen de douche in konden. Ze vond het ergens wel opwindend zo samen met Joey onder de douche. Ze deed de douchedeur dicht en begon Joey te kussen.

Mike
Mike was nog bezig met de laatste dingen klaar zetten voor de volgende les toen hij weer een berichtje kreeg. Het deed hem goed om te zien dat Emma even de tijd voor zichzelf nam. Hij maakte een foto van hem voor het digibord waar een tekening van hem op te zien was. Zoals je ziet ben ik druk in de weer. Straks les geven aan 3 HAVO ben benieuwd hoe dat gaat. Geen zorgen mijn vader vind dat geen enkel probleem. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ik denk dat Jenny hem wel heeft voorbereid want zij woont immers nog thuis. Ik app je strakjes weer. Xx Hij deed zijn telefoon weer op niet storen en maakte de deur voor de volgende klas open.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do mei 25, 2023 4:24 pm

Emma

Emma zette de tv weer aan. Ze moest niet niet heel lang meer.
Daarna zou ze wel boodschappen gaan doen of ze ging ging op het balkon zitten. Ze zag dat het heerlijk weer ging worden .
Toen de aflevering was afgelopen zette ze de tv uit. Ze zag dat ze een berichtje terug had van Mike. Ze besloot hem toch terug te appen ondanks dat die al aan het lesgeven was. Hij zou haar appje wel zien als hij tijd had. Haha, wat ga je ze laten doen? Een zelfportret laten tekenen van jou?xD Oké, dan van ik vanavond mee. Alhoewel... Als je zusje over mij heeft verteld kan dat nooit goed zijn, gezien ze mijn zusje kent,. Haha. Is goed, schatje. Succes met lesgeven nog Xx

Joey

Joey keek Gwen uitdagend aan. Ze had hem zelf uitgedaagd. Als ze hem zo graag wilde dan was dit haar kans om te pakken al voor vanavond. Hij hoofd haar de deur sluiten en zag hoe ze de pyjama uit deed. Ze wilde hem al onder de douche sleuren. "Wacht! Ik hem me kleding nog aan." Snel trok die alles uit en stapte mee onder de douche. Hij kuste de vurig terug. "Nu kan ik je eindelijk terugpakken. Mij een beetje plagen. Wacht maar!"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do mei 25, 2023 4:53 pm

Gwen
Ze keek hem aan. Toch was het apart om hem weer zo bloot te zien maar oh wat was hij knap. Ze sloeg haar armen stevig om hem heen en zoende hem vurig. Dit was een mooi voorproefje voor vanavond. Ze stopte even met zoenen. “Ik plagen, dat zou ik nooit doen.” En ze zoende hem verder. Dit keer besloot zij om het voortouw te nemen. Ze ging van zijn mond naar zijn nek en begon hem daar kusjes te geven en langzaam ging ze weer naar boven en ging naar zijn oorlel waar ze eventjes aan beet en met een hand ging ze naar zijn geslachtsdeel. Ondertussen was haar lijf niet meer het enige dat nat werd.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do mei 25, 2023 5:05 pm

Joey

Joey draaide achter zijn rug om de douche koude expres om te laten merken dat Gwen nu geen geintje uit moest gaan halen.
"Jij plaagd mij verdorrie al de gehele ochtend, mevrouw James"
Het was een een lichamelijke kwelling als ze zo deed en hij niks kom doen. Maar nu kon hij zich totaal aan haar over geven.
Hij kuste haar vurig terwijl zijn handen over haar rug gingen.
Hij werd gek van haar lippen op zijn uit. Opnieuw kreunde hij toen ze in zijn oorlel beetje. En dan ook nog eens haar hand op zijn piemel die inmiddels begonnen te groeien. "Doe het! Asjeblieft!"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do mei 25, 2023 5:18 pm

Gwen
Ze merkte dat Joey het moeilijker kreeg. Ze grijnsde en kuste hem ondertussen weer in zijn nek. Ze voelde onder haar hand hoe zijn erectie groeide en kreunde. Oh wat had ze dat graag nu in haar gevoeld maar ze snapte wel dat hij het niet zonder condoom wilde doen dus besloot ze om het anders te doen. Ze zoog met haar mond in zijn nek maar wel zo dat er geen zuigzoen achterbleef. Met haar andere hand had ze zijn geslachtsdeel nog steeds vast. “Wat moet ik doen? Dit?” En ze hield hem stevig vast en trok er een keer aan. “Of had je wat anders in gedachten?” No way dat ze het hem er zo makkelijk van af ging brengen .
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do mei 25, 2023 5:27 pm

Joey

Joey zijn gekreun klonk inmiddels als een soort gegrom. Die meid maakte hem letterlijk gek. Het voelde zo goed om met haar onder de douche bezig te zijn. Joey kroop even in een toen ze hem haast een zuigzoen gaf. Die kregen ze mooi terug maar hij zou mooi zijn sporen wel achter laten. Moest ze hem maar niet plagen. Zijn handen gingen verder naar beneden. Langs haar billen naar haar heupen, over haar buik naar haar borsten. Hij begon haar boesten te strelen. "Gwen, kappen nu of ik doe het zelf wel." Hij greep haar hand vast en bewoog zijn hand met de hare op en neer. "Als je me blijft kwellen, dwing ik je gewoon om me te pijpen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do mei 25, 2023 5:37 pm

Gwen
Gwen kreunde toen hij aan haar borsten zat en ze begon te strelen. Ze deed haar ogen even dicht. “Nee nee ik help je wel.” Pijpen klonk absoluut niet verkeerd maar daar wachtte ze nog even mee. Ze bewoog met haar hand wat sneller over zijn geslachtsdeel. Na een tijdje stopte ze even en keek hem aan. Ze begon hem weer in zijn nek te zoenen en daarna ging ze naar zijn tepels en begon er aan te zuigen waarna ze kusjes over zijn buik gaf en zo verder naar zijn geslachtsdeel ging tot ze op gelijke hoogte er mee zat en er recht naar keek. Ze werd helemaal week van binnen toen ze het zag maar deed toch haar mond eromheen en begon te zuigen. Tijdens het zuigen kreunde ze. Ze hoopte stiekem dat hij haar ook nog zou gaan verwennen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven