Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You are perfect to me

2 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 19 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads do jun 01, 2023 10:09 pm

Gwen
Gwen knikte. Ze wist niet wat ze tegen Roy moest zeggen. Fijn kennis te maken was zo raar om te zeggen. “Mocht je ooit oppas nodig hebben voor Evie laat het dan weten.” Zei Roy tegen haar. Ze glimlachte. “Als we om handen zitten laat ik het je weten.” Ze pakte Evie bij de hand en dacht even na over de woorden die Joey zei. “Uhm ja dat kan wel. Ik denk dat Eef de paarden wel leuk zou vinden. Ik moet alleen even kijken hoe moe ze is straks. Het zijn voor haar ook rare dagen geweest.” Ze zou anders gewoon met Evie lekker tv kijken. Ze keek even naar Evie die voor hun uit huppelde. Het was fijn om te zien dat ze zo vrolijk was.

Mike
“Ja precies. Ik heb gewoon een beetje het gevoel dat ik haar nu moet beschermen. Ze is nog steeds in de rouw al zegt ze dat het goed met haar gaat. Ik zie aan haar dat het niet goed gaat.” Hij keek even op zijn horloge. “Zullen we rond twee uur afspreken? Dan hebben wij ook nog even voor we op Dex gaan passen in de avond.” Mike keek haar verleidelijk aan. Hij had wel een ideetje wat ze zouden kunnen doen. Maar misschien was tv kijken ook wel even lekker. Hij voelde zich vooral heel moe. Rond 14:00? Appte hij nog even snel voor hij het drinken ging betalen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight do jun 01, 2023 10:24 pm

Emma

"Zal ik eens een poging doen om met haar te praten." Ze had geen ervaring met rouwverwerking maar ze wilde wel lijken of Jenny zich voor haar open wilde stellen om haar verhaal te doen.
Emma knikte. "Is goed. Zullen we anders gewoon naar mij gaan? Ik moet wel nog wat was opruimen maar daarna kunnen we gewoon rustig een filmpje kijken ofzo." Ze wachtte tot dat Mike betaald had.

Joey

"Zal het onthouden." Hij keek plagend naar Evie. "Eef. Mama en ik gaan. Hij blijft bij opa Roy goed?" Hij zag Evie een beetje angstig en twijfelend kijken. "Oké.", klonk er uiteindelijk heel voorzichtig. Hij liep naar Evie toe. "Oh, mop kom hier. Ik plaag je maar. Wij gaan als beloofd naar opa Boek." Evie klapte hem aan hem vast zo dat die haar niet achter kom laten. "Ik zal hem voor straf zonder eten naar bed sturen hoor Evie." Joey keel heel onschuldig. Roy nam nogmaals afscheid van hun en vertrok toen. "Papa, we moeten ook nog bloemen kopen voor mama." Joey knikte."Doen we nadat we bij opa zijn geweest en een ijsje hebben gehaald." Joey liep richting de fietsen zonder zijn ouders nof gedag te zeggen. Hoogswaarschijnlijk hadden ze geen eens door gehad dat die buiten zat. "Voel je niet verplicht. Als het te veel wordt voor Evie moeten we het niet doen." "Mike veavt tevens of twee uur bij hun oké is. Alleen wat doen we met Eef? Het isbgeen gesprek om nou svhr Evienbij te hebben."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads do jun 01, 2023 10:47 pm

Mike
Mike dacht even na. “Ze is niet zo’n prater. Dat heeft ze weer van mijn vader. Je mag het proberen. Misschien dat ze met een vrouw wat makkelijker praat ik weet het niet. Ze is zestien, kan mij zo indenken dat ze ook zo haar geheimen heeft die ze niet tegen haar vader of broer wilt vertellen.” Hij knikte en samen liepen ze naar de fietsen. Ze kwamen aan bij het appartementencomplex. “Is het straks de eerste keer weer dat Gwen bij je langs komt?” Vroeg hij toen hij zijn fiets op slotte zette.

Gwen
Ze deed alsof ze het gesprek over de bloemen niet hoorde. Het was leuker als ze verrast zou reageren. Ze fietsten rustig aan naar de winkelstraat. Ze tilde Evie weer uit de bakfiets en keek even naar Joey. “Lieverd als jij vanavond met Jenny wilt praten dan kan dat gewoon. Ik red mij wel met Evie. We maken er dan een hele leuke meidenavond van.” Ze liepen richting de winkel van haar vader. Evie had haar opa al gespot. “Opa Boek!” Riep ze blij uit en David legde het boek aan de kant en tilde Evie de lucht in. “Hey lieve schat van mij. Meissie van me.” David noemde zijn dochters en kleindochters altijd meissie. Gwen kreeg helemaal warme gevoelens. “Hey pap.” En ze gaf haar vader een kus. “Ha lieverd. En kijk eens aan daar is mijn favoriete schoonzoon.” Dat zei hij tegen al zijn schoonzoons.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jun 01, 2023 11:01 pm

Joey

Inmiddels waren ze aangekomen bij de boekwinkel van Gwen haar vader. "Eeet ik, ik dacht alleen misschien leuk voor Eef gezien ze bij je broer ook ze enthousiast reageerde op de paarden." Joey liep naar binnen en begroette David. "Slijmbal!"En gaf hem een vriendelijke mep tegen zijn arm.."Opa Boek, Joey wordt mijn papa." Joey schudde met een grijns zijn hoofd. "Ga je dat nou aan iedereen vertellen?" Hij zag Evie knikken. "Ik kan het net zo goed meteen op instagram plaatsen." Evie:"Nee, dat mag niet want jij zegt zelf dat ik en mama niet op je instagram mogen." Auw! Die was raak.

Emma

"Daarom en ik ben geen familie. Waarschijnlijk bespreekt ze bepaalde dingen wel met haar vriendinnen zoals met Nina maar ik ga Nina niet vragen wat zij met Jenny bespreekt. Uit de appjes die Nina stuurde kunnen we in elk geval opmaken dat die twee het hebben gehad over dat Joey haar broer blijkt te zijn."
Samen fietsse naar haar huis toe. "Ja. Het zal wel een dingetje voor Gwen zijn. Maar ze stemde in dus. We zullen zien hoe het gaat." Ze liep naar boven. "Luna?",riep ze gezien ze niet meteen mauwen werd begroet. Opeens zag ze vanaf een deken op de bank twee oortjes omhoog steken. "Ah, daar ligt de Queen te maffen. Ook hoi."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr jun 02, 2023 6:17 am

Gwen
Evie was ook een bijdehante tante maar dat vond ze juist zo leuk. David keek van haar naar Joey en knikte toen. “Mooi om te zien dat jullie al een vader en dochterband hebben. Die band is zo belangrijk vooral als ze later met jongens gaat afspreken. Ik kan het weten, ik heb ervaring met vier van die kinderen die allemaal op jongens vallen. Het went nooit als ze weer met iemand komen. Maar Joey jongen het is je gegund om een gezin te vormen met mijn dochter en kleindochter. Maar hou die kleine in de gaten.” En hij wees naar Evie die in gesprek was met Klaas, een winkelbediende. Gwen begon te lachen. Die kleine palmde iedereen in. Haar vaders blik werd serieus. “Ik ben blij dat er een verantwoord iemand de vader van mijn kleinkind gaat worden. Je weet niet hoe opgelucht ik ben nu ik weet dat Evie en Gwen in goede handen zijn.” En depte zijn ogen droog met een zakdoek. Gwen gaf haar vader een omhelzing. “Het is okee pap. Ik ga even bij mijn dochter kijken, praten jullie maar rustig verder.”

Mike
Hij liep achter Emma naar boven. Ook hij was op zoek gegaan naar Luna en haalde opgelucht adem toen ze haar vonden. Hij liet haar aan zijn hand snuffelen en toen ze kopjes gaf aaide hij haar op haar hoofd. Hij ging naast haar zitten. “Het zal wel lastig worden voor Gwen maar ik weet zeker dat het goed komt.” Hij keek even naar Emma en trok haar naar zich toe. Rustig zette hij haar op zijn schoot. “En wat Jenny betreft het klinkt stom maar soms heb ik het gevoel dat ze op vrouwen valt. Als ze daar op valt vind ik dat echt helemaal prima maar ik denk gewoon dat ze daar ontzettend mee aan het worstelen is. Ik heb haar nooit echt over jongens gehoord eigenlijk.” Of hij had er niet goed op gelet. Hij begon Emma kusjes te geven in haar nek. “Weet je dat je de mooiste bent op deze hele aardbol?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jun 02, 2023 9:21 am

Joey

"Ik ben ook blij dat we die band hebben, Dat maakte bet besluit om Evie te adopteren een stuk makkelijker. Na alles wat er is gebeurd wil ik vooral voorkomen dat als er iets gebeurd sze niet alsnog naar naja jeweetwel wie moet. Straks zou ze bij mij kunnen blijven en eerlijk gezegd zie ik er ook gewoon een beetje als mijn eigen dochter. Ze voelt in elk geval heel eigen."
Joey keek naar de kleine wijsneus die stond tr praten met een van de werknemers. "Ik sluit die kleine wel op tot dat ze minstens dertig is." Joey vond het fijn om te horen dat David blij was met hem in het leven van Gwen en Evie. "Ik ben blij dat ik Gwen tegen ben gekomen en dat onze band en relatie zo is gegroeid. Ondanks alles zijn we er sterker uit gekomen. Ik zie een mooie toekomst voor ons drietjes voor ons."

Emma

Emma knikte. "Joey is bij der." Ze haalde een hand door de haar. "Ze zal toch ook ooit een keer moeten. Ik kan niet ongedaan maken wat er is gebeurd en ik kan hier ook niet zomaar weg."
Emma leunde tegen Mike aan toen hij haar op schoot tilde. Ze ging zo zitten dat ze hem aan kon kijken. Emma haalde de schouders op. "Het zou kunnen, ik weet het niet. Ik ken Jennt niet zoals jij haar kent. Ze is nog jong dus vast ook zoekende naar wie ze is en wat ze wilt." Emma kroop in een toen Mike haat begon te kussen in haar hals. "Slijmbal!"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr jun 02, 2023 11:28 am

David
Hij keek toe hoe Gwen naar Evie liep en zo buiten gehoorafstand was. Ondertussen luisterde hij naar Joey. “Ik ben blij dat jullie elkaar gevonden hebben en dat Evie je ook als een papa ziet. Gwen was altijd bang dat haar toekomstige partner haar dochter niet zou accepteren.” Hij legde een paar boeken op de plank en reed een klein stukje met het loopkarretje verder. Hij keek naar Joey. “Hoe gaat het nu eigenlijk echt met haar? Ik weet van John dat haar moeder niet zo subtiel is geweest. Een van de redenen dat ik dus met haar gescheiden ben. Ze had altijd een verwachtingspatroon voor onze kinderen en alles wat niet in haar plaatje past is verkeerd. Maar jij maakt Gwen nu dagelijks mee dus hoe gaat het?”

Mike
Mike knikte. “Dat is waar. Maar het komt goed al duurt het eventjes voor ze alles verwerkt heeft. Het is wel goed dat ze langs wilt komen.” Hij gaf haar verder kusjes in haar nek en zette zijn handen op haar buik. “Je hebt ook wel gelijk. Ik weet gewoon niet hoe ik met haar kan praten. Mijn moeder wist dat altijd wel. Maar het lijkt net alsof ze zich helemaal afgesloten heeft voor de rest van de wereld.” Hij kuste haar op haar wang en glimlachte. “Ik meen het wel. Zullen we maar een film uitzoeken dan of had je wat anders in gedachten?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jun 02, 2023 11:51 am

Joey

Joey liep met David mee. "Als ik Gwen was zou ik niet iemand date en überhaupt een relatie aan gaan met iemand die mijn kind niet zou adopteren. Haar hele leven draait om Evie."
"Ik dbek oprecht goed. Ze zit in elk geval beter in haar vel. Zoekt hé tin elk geval wel., ik kan ook natuurlijk niet in weten at er in haar hoofd omgaat. Ze heeft binnenkort een evaluatie gesprek met de therpaute en zie wilde dat ik ook mee zou gaan dus we gaan binnenkort daar samen heen " Joey rolde met zijn ogen. "Zeg maar niks, ik weet het. Ik heb zo ook zo vader die bepaalde verwachtingen van mij heeft.Haar moeder eist nog steeds dat ze gaat afkicken van de drugs en Evie bij haar komt wonen. Wat ergens op slaat want Gwen zou nooit zomaar weer aan de drugs gaan. Ze heeft het uiteindelijk gewoon opgehangen en terecht. Ik zei al tegen der de volgend keer als ze belt neem je gewoon niet op. We hebben vanmiddag tevens met Mike en Emma afgesproken, voor het eerst weer bij Emma thuis. Dat vind ze wel heel spannend. Het is een grote stap voor haar om daar weer te komen maar het gaat goed komen. Zou u dan op Evie kunnen passen? We willen graag rustig met hun bij kletsen."

Emma

"Ja, ik was eerlijk gezegd een beetje verbaasd. Ik had verwacht dat we naar hun toe zouden gaan, wat ik ook niet erg had gevonden. True, het is veel voor haar geweest maar het geluk ligt in haar handen. Ik heb Gwen in tijden niet zo'n gelukkig gezien en Evie trouwens ook niet. Joey is een goede invloed voor hun beide." Ze kuste Mike." En jij voor mij." Emma sloeg de armen om die van Mike. "Probeer het even te parkeren en je er niet te druk om maken. Ik weet dat je om der geeft en er voor haar wilt zijn maar je doet al meer dan genoeg. Ze zal het toch echt zelf moeten gaan verwerken en een plek geven. Krijgt Jen therapiein rouwverwerking?" Emma rolde met de ogen. "Ik ga niet zulke spelletje smet je spelen jongeman. Ik ruim even snel de was op. Zoek jij een film uit?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr jun 02, 2023 12:33 pm

David
David knikte. “Dat is zeker waar. Ik ben gewoon blij dat al mijn kinderen goed terecht zijn gekomen. Ook dat John en Freek nu eindelijk dat meisje kunnen adopteren. Dat geeft mij toch wel een trots gevoel.” Hij zuchtte diep. “Regina moet gewoon ophouden met dat soort dreigingen. Ik ben blij dat Gwen en John hun moeder minder zien. Bonnie en Caroline zien hun moeder wel vaak als ze in Nederland is. Gelukkig komt dat niet mega vaak voor.” David keek even naar Evie en Gwen die naar de kinderboekenafdeling liepen. Gwen kennende zou ze weer toegezegd hebben over het kopen van een boek voor Evie. “Evie komt om in de boeken die ze al heeft. Laat haar eerst die eens uitlezen. Straks is het net haar moeder met een kast vol ongelezen boeken.” Hij grinnikte en legde wat boeken terug in de kast die mensen op een verkeerde plek hadden gezet. “Ooh wat goed dat ze daar heen gaat. Tuurlijk, ik pas met alle liefde op die meid. Mag ze helpen met de kinderboeken goed zetten. En zag alsjeblieft je als je u zegt voel ik me zo oud.”

Mike
“Dan is het een healthy relationship wat ze nu heeft. En het is goed dat ze nu gelukkig is met Joey. Ook goed dat ze weer probeert langs te komen. Ze moet er toch een keer overheen.” Hij zuchtte diep. “Ik weet niet of ze in therapie wil Jenny. Misschien is een goed gesprek met Joey of jou wel net wat ze nodig heeft. We zullen zien hoe het allemaal gaat.” Hij grinnikte. “Goed ik zoek wel een film uit tot zo.” Hij gaf haar een kus en zette Netflix aan op de tv. “Nou eens zien Luna wat voor film het gaat worden. We hebben al wel wat films gezien maar lang niet alles.” Hij bladerde verder tot hij bij een romantische film uit kwam. “Zou ze deze willen zien denk je?” Vroeg hij aan Luna en aaide haar op haar kopje.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jun 02, 2023 1:04 pm

Emma

Emma knikte. "We zullen zien hoe het verloopt. Ik hoop dat we gewoon bij kunnen kletsen en jullie een goed gesprek van broer tot broer kunnen voeren." Emma knikte. "Ja, laten we het gewoon even afwachten. Ik ben wel benieuwd of Joey daadwerkelijk er vanavond heen gaat." Emma ging even snel de was opruimen. Ze hoorde Mike tegen de kat praten toen ze terug de woonkamer in liep. Ze verschool zich achter de bank. "Nee,niet die. Die heeft ze al honderden keren gezien." Emma sprong omhoog. "Boe! Goed,gesprek?" Ze ging tegen Mike aanzitten en pakte een dekentje van de bank die over hun heen sloeg.

Joey

"Ik wilde met vragen of je al.wat van John en Freek had gehoord. Geen liep te stuiteren toen ze het appje zag. We zijn oprecht blij voor ze en het is hun van harte gegund. Alleen gezien aan haar donkere ogen ben ik bang dat u straks twee wijsneusjes aldus kleindochters heeft,die zich om je vingers weten te winden.:" Joey grijnsde bij de gedachten. "Ze heeft zich op zijn zachts gezegd ook niet bepaald populair gemaakt bij Gern en John.,"
Joey schoot in de lach. "Gern heeft zeker niet verteld dat ik serieus hebt gevraagd of we niet een appartement met een kamer extra moesten zoeken voor al die boeken. Ze kan haar eigen minibieb nog eens beginnen." Joey stoerder zichzelf lachend de mond. "Mijn excuses."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr jun 02, 2023 3:00 pm

Mike
“Het is fijn dat ze zo’n goeie relatie met Joey heeft. Het is haar gegund.” Hij knikte. “Ik ben benieuwd hoe het allemaal loopt. Ik denk wel dat het op het begin een beetje apart aanvoelt. Maar het komt allemaal goed. Joey kennende gaat hij echt wel vanavond naar Jenny. Joey is iemand die als ie wat belooft het ook na komt.” Hij was druk bezig met het zoeken naar een film en schrok toen Emma achter hem stond. Hij deed de deken goed over elkaar heen. “We hadden een heel goed gesprek Luna en ik. Welke film wil je dan kijken?”

David
“Ik ben blij dat het ze gelukt is. Het is ze erg gegund.” Hij keek even naar Joey en grinnikte. “Ik als opa bescherm ze wel. Ik zorg er wel voor dat ze niet zomaar lastig worden gevallen.” Hij had zijn kinderen ook altijd proberen te beschermen. Helaas was het bij Gwen toch wat anders gelopen maar gelukkig was dat ook goed gekomen. “Trouwens Bonnie krijgt ook een meisje als het goed is dus dan heb ik drie kleindochters en een kleinzoon. Caroline heeft een zoontje gekregen vorig jaar. Dus drukke bedoeling met de Kerst maar wel gezellig.” Hij zuchtte diep. “Zolang Regina alleen maar belt vanaf de andere kant van de zee kan ze niet veel maken. Ik hoop maar dat ze niet weer hier heen komt want ze heeft zo haar connecties wat betreft kinderbescherming. Het is dus maar goed dat je Evie wilt adopteren.” David bulderde van het lachen. Een paar mensen keken met een glimlach op en gingen daarna weer verder met hun bezigheden. “Kan ze haar boeken nog wel kwijt?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jun 02, 2023 5:57 pm

Emma

"Het zal inderdaad in het begin een beetje raar en akward zijn.
Laten we het gewoon relax houden en eerst bijpraten. We hebben ze sowieso al even niet gezien dus ik wil ook gewoon weten hoe het met Gwen gaat en met Evie. Hoe het samenwonen bevalt enzo." Emma knikte. "Ik durf er om te wedden dat die gaat. Die zou Jenny ook de ruimte willen geven om met hem te praten."
Emma schoot in de lag toen Mike schrok. Zse hadden zich inmiddels samen op de bank genetseld. "Haha ja, ik hoorde het. Nee, zet opm ik zie die film graag. Ik wilde antwoord geven als Luna." Ze gaf Mike een kus. "Ik heb nog kaas en worstenbroodjes liggen. Zal ik die warm maken voor bij de film?"

Joey

"Me too." Maaf hij was ook vooral zelf blij dat het zo goed ging.
Hij zag geen toekomst meer zonder zijn meiden voor zich.
Joey schoot in de lachm "We huren wel een bodyguard maar sowieso hebben uw kleindochters een financiële familie om zich heen." Joey luisterde naar wat David vertelde. "Gefeliciteerd. Inderdaad een drukke bedoeling. Maat ik begrijp dat we bij deze zijn uitgenodigd voor de kerst." De feestdagen zouden sowieso dit jaar heel anders worden en een stuk gezelliger. Joey rolde met zijn ogen. "Als ze het lef heeft om Gwen over de telefoon te bedreigen komt ze maar mer de grote smoel over zee om ee daadwerkelijk wat aan te doen." Neex dat hij zijn schoonmoeder niet mocht was wel duidelijk. "Ja hoor. We hebben extra boekenkasten geplaatst. En anders kom ik er stiekem hier een paar brengen. Durf te wedden dat het hun niet opvalt dat ze ontbreken."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr jun 02, 2023 6:11 pm

Mike
Mike knikte. “Gewoon over koetjes en kalfjes praten. En dan zien we wel verder. Ik ben ook erg benieuwd naar alle samenwoon verhalen en hoe dat nu voor Evie is om met een vaderfiguur samen te wonen.” Ondertussen zette hij de film aan en ging dichter tegen Emma aan zitten. Hij zelf keek niet veel romantische films. Soms keek hij er een met Mia maar meer omdat zij het leuk vond. “Ik hoop gewoon dat Jenny hem een beetje toe laat.” Hij keek naar de film en keek op toen Emma vroeg of ze kaas en worstenbroodjes zou opwarmen. “Daar zeg ik geen nee tegen.” En hij gaf haar een kus.

David
“Een bodyguard is geen slecht idee. Ik begreep dat jij een zanger in een band bent?” Hij keek hem even over zijn brilletje aan. Niet dat hij dacht dat dat in weg zou komen te staan tussen Joey en Gwen. Toch hoorde je nog wel eens verhalen dat er een bodyguard aan te pas moest komen. “Niet dat ik je passie afkeur absoluut niet maar hoe zie je dat voor je met Gwen en Evie? Stel je wordt heel bekend dan kun je ze niet goed meer buiten de picture houden.” Hij vond het juist goed dat Joey zo voor zijn passie ging. David glimlachte warm. “Jullie zijn altijd welkom dat weet je toch. Ik geloof alleen dat het wel een wens van Gwen is om ooit Kerst in Londen te vieren. Het is maar een tip. Voel je je vooral niet verplicht om thuis te blijven voor mij. Jullie zijn volwassen en kunnen ondertussen wel eigen keuzes maken.” Hij keek even naar Gwen die terugkwam met Evie aan haar hand. “Geloof me Gwen hou je niet 1,2,3 voor de gek. Ze weet precies waar haar boeken staan en hoe. Dus bedenk maar geen rare dingen.” Hij knuffelde Evie. “Zo heb je weer een nieuwe voorraad? Had je nog niks thuis liggen?” Vroeg hij aan zijn kleindochter. “Jawel maar dit mocht nog van mama.” En ze keek poeslief naar Joey en Gwen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jun 02, 2023 7:22 pm

Emma

"Ja, dat bedoel ik. Niet er te veel de nadruk opleggen." Emma snoerde Mike de mond. Ze wilde de film zien, ondanks dat ze hem van voor naar achter kende maar alsnog moest hij er niet doorheen gaan praten. Ze zette de film stop om wat hapjes klaar te maken. "Lieverd, wil je ook wat te drinken?" Ze schonk voor zichzelf een glas vol met cola en fanta. Toen de hapjes klaar waren liep ze met de drankjes en een borrelplank weer naar binnen. "Uhh, er schiet mij opeens iets te binnen. Het is bijna vakantie en je wilde er met mij even tussen uit maar we hebben nooit meer wat geboekt. Ik heb wel vrij van het werk dus we kunnen alsnog weg."

Joey

"Ik bedoel het als grapje." Hij was er zelf een beetje verbaasd over dat David het voorstelde. Joey knikte. "Leadzanger maar ik speel ook wel eens mee op de gitaar." Joey haalde zijn schouders op. "Zover heb ik nooit vooruit gedacht. We zijn voor de rol begonnen en het is fijn om nu meer te kunnen optreden, dat we meer bekendheid krijgen. Er komt een tour aan en ik ben druk bezig met het schrijven van een album. Je weet niet of het aanslaat bij het grotere publiek, dus ik bekijk het van dag tot dag. Daarom heb ik ook gewoon een vaste baan. De muziekindustrie is heel onzeker. Ik heb wel vanaf dag één gezag ik ga Gwen en Evie niet op instagram plaatsen. Eén voor hun veiligheid en twee wil niet dat men met mijn foto's te pas en ongepast gaan delen. Of haat reacties gaan plaatsen. Wat je van mij vind boeit me niet maar hou mijn relatie er buiten." Joey knikte. :"Ik zal er eens over denken. Onze eerste kerst samen lijkt het me ook fijn om met de familie door te brengen." Joey keek betreurd. "Ik wilde nou met morgen eens de boekenkast anders gaan inrichten." Joey schudde zijn hoofd. "Is dit niet een beetje overdreven?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jun 04, 2023 6:57 pm

Gwen
Gwen en Joey hadden Evie bij Gwen haar vader gelaten. Evie zou zich wel een paar uur vermaken met iedereen die daar werkte. Ze hadden nog wel met zijn drietjes een ijsje gegeten en bloemen gehaald. Nu stonden ze voor haar oude appartementencomplex. Ze vond het mega spannend en hield Joey zijn hand stevig vast. Gwen haalde diep adem en keek Joey aan. “Ik vind het toch wel spannend. Ik weet dat Emma niet in mijn appartement woont maar toch. Het is gewoon zo raar om hier weer te zijn.” Ze slikte. “Zullen we maar aanbellen en naar binnen gaan?”

Mike
Ze hadden nog de film gekeken met lekkere worst en kaasbroodjes. Nu was het wachten op Joey en Gwen. Ergens vond hij het ook super spannend om Joey en Gwen weer te zien. Het was even geleden. Wel hadden hij en Emma geholpen met verhuizen maar nu hij wist dat Joey eigenlijk zijn halfbroer was voelde het nog raarder. Hoe zou hij nu met hem om moeten gaan? Hij keek naar Emma en gaf haar een kus. “Heb je zin om Gwen weer te zien?” Hij drukte haar tegen zich aan en aaide haar over haar rug.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jun 04, 2023 8:32 pm

Emma

Inmiddels waren Joey en Gwen gearriveerd. Emma begroette Gwen met een stevige omhelzing. "Ik ben zo blij je weer te zien en kei trots dat je er bent.",fluisterde ze. Vervolgens omhelsde ze Joey. "Kom verder. Willen jullie wat drinken?" Ze probeerde de sfeer zo luchtig mogelijk te houden. Emma zette de drankjes voor ieder op de keukentafel waar ze plaats hadden genomen. "Hoe is het met jullie?",hoorde ze Joey vragen. "Ik denk dat iedereen vandaag een beetje verbaasd is over wat er gebeurd is, maar opzicht gaat het goed. Maar laten we het daar later over hebben. Hoe bevalt het samenwonen?" Ze keek de twee onderzoekend aan. "Beter dan verwacht. Het is zo fijn om bij Gwen en Evie thuis te komen. Ons eigen plekje te hebben. Ik begin alleen nooit meer aan het schilderen van Evie de kamer. Wat een klus was dat zeg.",hoorde ze Joey zeggen. Emma schoot in de lach. "Ik heb tevens nieuws",hoorde ze Joey zeggen. Emma trok een wenkbrauw op en keek Gwen aan met een blik van"Are you pregnant?" "Ik ga Evie adopteren.",hoorde ze Joey vervolgen.
Emma de mond viel open van verbazing. "Wauw. Dat is.. Jeey die zag ik niet aaankomen. Hoe zo die beslissing? Weet Eef het al?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 06, 2023 4:46 pm

Gwen
Gwen knuffelde Emma stevig. “Ik vind het fijn om hier weer te kunnen zijn. Om je weer te zien in je eigen woning.” Gwen ging naast Joey zitten en hield zijn hand stevig vast. Dat het een rare dag was zo dat kon ze wel beamen maar ze was blij dat ze het eerst over koetjes en kalfjes gingen hebben. Ze keek dan ook vol trots naar Joey die het over het adopteren van Evie had. “Eef weet het al. Ze was door het dolle heen. Evie wilde Joey altijd als papa hebben. Een van de eerste dingen die ze ooit aan hem vroeg was of hij haar papa werd als we samen kwamen.” Ze gaf Joey een kus. “En het samenwonen bevalt prima. Ik vind het fijn om na een werkdag in zijn armen te kunnen ploffen en dat Evie zich dan weer tussen ons in propt. Ondertussen passen we nu ook op Sip de hond van John en Freek en die vraagt ook veel aandacht. Owja voor ik het vergeet John en Freek mogen dit meisje adopteren.” En ze liet de foto van John en Freek met Mirabel zien. “Ze heet Mirabel en is 2 jaar oud. Ze blijven nog twee weken daar om alles goed te regelen maar wij zijn echt zo blij voor hun.”

Mike
Mike probeerde een goeie houding tijdens het gesprek te zoeken. Hij vond het oprecht fijn om Joey en Gwen weer te zien maar het voelde zo gek om tegenover Joey te zitten nu hij wist dat het zijn broer was. Zijn telefoon ging. “Moment Jenny belt. Ik ben zo terug.” En hij stond op en liep even weg. Na een tijdje kwam hij weer terug. “Jenny komt ook deze kant op. Nina heeft haar overgehaald om toch te komen. Dus ik denk dat ze binnen nu en een halfuurtje er wel is.” Hij nam een slok van zijn cola en keek Joey en Gwen glunderend aan. “Echt leuk dat je Evie wilt adopteren en dat jullie oom en tante worden. Wat een leuk kindje zeg.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 06, 2023 5:23 pm

Emma

"Ik ben oprecht blij je weer te zien." Emma luisterde naar wat Joey rn Gwen vertelde. Ze was blij voor Evie. Eindelijk zou ze iemand in haat leven hebben die de vaderrol op zich zou nemen. Iemand waar ze tegenop kon kijken. "Ik vind het echt tof dat je dit wilt doen." Joey:"Ze voelt als als mij dochter, dus dit was een vrij logische keuze." Joey:"Ja, er is toch wel een ding vreselijk aan naja niet echt het samenwonen maar meer het ouderschap. Ik ging Evie laatst van school halen met de bakfiets. Dat hele schoolplein staat er mee vol. Ik ben nu dus een van de bakfietsvaders." Emma schoot in de lach. "Wat?!? En ze vertellen mij helemaal niks. Oh, ik ga ze morgenochtend bellen dat ze mij gewoon niks meer vertellen." Emma bekeek de foto. "Oh wat een schatje. Als Mike en ik ergens mee kunnen helpen voor hun thuiskomt. Moet je het zeggen." Emma keek op naar Mike toen hij op had gehangen. "Oké. Nou dan zien we haar zo wel."
Emma haalde een hand door de haar. "Mike en ik gaan vanavond op Dex passen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 06, 2023 5:40 pm

Gwen
Gwen grinnikte. “Ik ben allang blij dat de meeste ouders met de fiets komen in plaats van met de auto. Ik breng Evie alleen met de auto als ze een traktatie voor haar verjaardag heeft. Maar meestal gaan we gewoon lekker met de bakfiets. Ik was wel blij dat jij haar kon halen en nu moet ze ook minder vaak naar de gastouder nu Joey ook thuis is.” Ze nam een slok van haar thee en glimlachte. “John en Freek hadden gevraagd of wij de slaapkamer in wilde richten. Ze hebben het al behangen en geschilderd maar het bedje moet nog in elkaar worden gezet en de lamp opgehangen etc.” De bel ging. Mike stond op en kwam niet veel later terug met zijn zusje Jenny. Gwen wilde het liefst het meisje knuffelen toen ze haar zo zag. Je zag het rouwproces en verdriet van het afgelopen jaar. Mike gaf zijn zusje een knuffel en haalde wat thee voor haar.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 06, 2023 5:49 pm

Joey

"Ja, oké daar heb je gelijk in, maar op dat moment voelde ik mezelf toch wel gedoopt tot ouder. Ik had nooit gedacht dat het überhaupt zo ver zou komen." Emma:"Kijk maar uit dat Eefje je niet meesleurt naar het wel bekende krijspaleis." Joey trok een wenkbrauw op en keek Gwen aan met een blik van:"Moet jij mij wat uitleggen?" Joey nam een slok van zijn koffie. "Jullie hulp is zeer welkom." Joey stond ongemakkelijk op om Jenny te begroeten. "Hey. Fijn je eindelijk te leren kennen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 06, 2023 6:01 pm

Gwen
“Oke dat is waar.” Ze vond het fijn om te zien dat Joey zijn rol als vader zo goed op zich nam. Hij was niet Evie haar vader door bloed maar wel door liefde en dat vond Gwen veel belangrijker. “Leuk dat jullie op je neefje gaan passen. Wilde je checken of Mike eventueel al klaar is voor het vaderschap?” En ze zag Mike even kijken en begon te lachen. Jenny keek even verlegen naar Joey. “Hoi ik ben Jennifer maar iedereen noemt mij Jenny. Ook leuk om jou te ontmoeten.” Zei Jenny wat verlegen en ze ging tussen Mike en Joey in zitten. Gwen keek even naar Emma en voelde zich een beetje ongemakkelijk dit was wel de reden geweest van hun bezoek. Ook vond ze het leuk om bij te kletsen maar de olifant in de kamer was toch wel de plottwist van vandaag dat Mike, Joey en Jenny halfbroers en zusje waren van elkaar.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 06, 2023 7:08 pm

Joey

Hij zag Emma en Mike alle twee geschrokken kijken. Gwen kreeg een boze "Gwen!",naar haar hoofd geslingerd door Emma.
Joey hield wijselijk zijn mond. Als die twee aan kinderen wilde beginnen dan moesten ze het zelf weten. Al.kon die het niet laten om een opmerking te maken. "Mochten ze kinderen krijgen, krijgen ze wel de leukste oom." Inmiddels was Jenny gearriveerd. "Je vader heeft het een en ander over je verteld." Hij ging weer zitten. "Het spijt me dat we überhaupt hier nu zo moeten zitten. Dat door dat mijn moeder zo nodig moest verzwijgen dat ze vreemd is gegaan met jullie vader, jullie vader mij zelfs heeft moeten doos verklaren tegenover jullie. Ik wist wist op de dag van vandaag niks. Mijn moeder heeft het nooit over een andere man is haar leven gehad. Als ik had geweten hoe het echt zat dan had ik gezorgd dat we een band hadden dat ik er voor jullie kon zijn als een echte grote broer. Ik hoop dat we alsnog deze band kunnen aanhalen. Ik eis en verwacht niks van jullie, zolang we maar door een deur kunnen. Jullie vader is als manager van mijn band meer een vader voor mij geweest dan dat mijn zorggenaamde vader ooit voor mij is geweest."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jun 07, 2023 9:38 am

Mike
Mike verslikte zich nog net niet in zijn koffie. Als het hun gegund was om ouders te worden zou hij dat leuk vinden maar hij vond het ook belangrijk om nu tijd samen door te brengen. Hij keek naar Joey die begon te praten. Ondertussen hield hij Jenny in de gaten. Mike pakte haar hand en kneep erin. “Jenny en ik snappen dat het voor jou ook gek is. Jij hebt altijd gedacht dat je enigskind was en nu heb je opeens een broertje en een zusje erbij.” Hij nam een slok van zijn drinken en keek even naar Jenny die ook een klein slokje van haar thee nam. “Emma herkende de tekening die mijn vader van je had gemaakt omdat het leek op een babyfoto die je ooit op social media had geplaatst. Dus eigenlijk zitten we door haar oplettendheid nu hier.” Zei hij rustig. Hij kneep even bemoedigend in Jenny haar hand als teken dat zij ook wel wat mag zeggen. “Wij verwachten ook niks van jou.” Zei ze zachtjes. Mike wist zelf niet zo goed wat hij nou met Jenny moest doen. Jenny was nog maar zestien en zoekende naar wat zij nou wilde in haar leven en wie ze was. Mike kon zich voorstellen dat de wereld die ze voor haarzelf gemaakt had nu weer opnieuw instortte. “Precies zoals Jenny zegt, we verwachten niks van jou maar we zouden het wel mooi vinden om een band met je op te bouwen.” Hij keek naar Jenny die knikte en vlug haar tranen weg veegde.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jun 07, 2023 9:49 am

Joey

Joey zuchtte en haalde een hand door zijn haar. "I know, maar... Ik denk dat ik dat nog het minst erg vind van alles. Als dat iemand mijn vader moest zijn dan Roy. Ergens vind ik het wel tof ofzo om een broertje en zusje nu te hebben. Wat mij het meeste raakt en kwaad maakt is dat er gewoon al die tijd tegen mij maar ook tegen jullie gelogen is. Alsof je leven f*cking een grote grap is." Joey keek Emma aan met een blik van:"WTF!" Om zich een houding te geven nam die een slok koffie. "Ik weet niet of ik je moet bedanken of dit gestoord moet vinden. Ik weet zelf geen eens meer dat ik die ooit geplaatst had."
Joey draaide zijn stoel naar Jenny. "Ik naar dat het allemaal wat veel is. Jullie rouwen nog om het overlijden van jullie moeder. Dan zit je ook nog midden in die kut pubertijd. Nu blijkt je opeens wel een broer te hebben. Is het deze maf ook nog." Hij probeerde Jenny een glimlach te ontvangen. "Mag ik je een knuffel geven?" Hij zag Jenny knikken. "Het komt goed, Jenny. Als je ooit wilt praten dan ben ik er voor je." En gaf haar een knuffel
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jun 07, 2023 4:58 pm

Mike
Mike keek even naar Emma en hield haar hand vast. “Roy sprak altijd vol lof over je. Altijd als hij het over je heeft kijkt ie er heel trots bij.” Hij haalde een hand door zijn haar. “Mijn vader had het met alle liefde willen zeggen maar hij mocht het niet. Onze moeder wist er wel van en ik heb ze een keer ruzie erover horen maken. Wist ik veel dat het hier over ging. Als mijn moeder ergens niet tegen kon dan was het wel geheimen in het gezin. Geheimen mocht je hebben maar niet binnen de vier muren in het huis. Tenzij het echt niet anders kon. Onze moeder had het er moeilijk mee dat mijn vader niet de waarheid tegen ons kon zeggen.” Hij keek even naar Jenny. Hij merkte dat ze ergens mee zat maar hij wilde haar niet mee confronteren. Ze begon wel even om Joey te lachen. “Mama had je leuk gevonden.” Zei ze naar Joey toe. Mike knikte. “Dat had ze zeker.” En hij gaf zijn zusje een kus op haar hoofd. “Jen als je iets kwijt wil kun je dat zeggen he. We zijn je broers.” Het voelde gek om het in meervoud te zeggen maar het voelde ook fijn. Hij zag dat Jenny met haar vingers aan het spelen was. “Jen?” Jenny keek hem met tranen in haar ogen aan. “Ik geloof dat ik op vrouwen val.” Zei ze zachtjes maar wel zo dat Joey en Mike het konden horen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven