Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You are perfect to me

2 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 24 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight di jun 13, 2023 9:46 am

Emma

Emma bromde. "Dat kan ook prima terwijl we nog wat verder slapen." Ze deed haar ogen weer dicht. Ze voelde ziinbhand naar haar boesten gaan. Ze keek op naar hem. "Ik zei dat ik nog wat wilde slapen, dan moet je mij niet wakker houden. Handen thuis, meneer de Wit." En legde zijn hand weer op haar buik. "Aan jou.",zei ze eerlijk giechelend. Ze kwam overiend om hem te kussen en ging vervolgens weer op zijn borst liggen. "Nee er is niks. Ik weet niet waarom ik vannacht niet kon slapen. Ik heb juist zin in vanmiddag. Evie kijken al tijden uit naar haar feestje."

Joey

Joey haalde zijn schouders op. Hij had ook geen antwoord. Hij liet Gwen de test doen en wachtte aan de andere kant van de deur. Hij wist niet hoe snel die binnen moest komen torn ze hem hem riep en zei dat ze zwanger was. Hij tilde der op en kuste haat innig. In zijn hoofd rekende die snel. "Het meer! Als je daadwerkelijk drie weken zwanger bent dan was die middag aan het meer het moment al dat je zwanger raakte." Hij vond het wel bijzonder dat het meteen toen was gelukt.
Hij tilde haar kin op. "Heel heel blij zijn en maandag een afspraak maken bij de dokter zodat we een echo kunnen laten maken, denk ik. Ik neem in elk geval aan dat je nu controles en echo's enzo moet gaan inplannen." Hij knielde en schoof Gwennhasr pyjamashirt omhoog. Hij kuste haar buik en legde zijn handen erop. "Hallo, kleintje." Hij keek vol trots vervolgens op naar de moeder van zijn kind.

moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van KirstReads di jun 13, 2023 9:55 am

Mike
Mike zuchtte diep. “Okee dan slaap maar verder.” En hij trok een pruillipje. Hij streelde haar buik en deed even zijn ogen dicht. Hij beantwoordde haar kusjes. “Ik heb ook zin in het feestje. Ik ben echt zo benieuwd naar wat ze van ons cadeautje gaan vinden. Want we hebben het met haar er over gehad in de dierentuin. Ik vind het zo lief dat Jenny en mijn vader er aan mee wilde doen.” Hij keek even op zijn wekker en drukte Emma dicht tegen zich aan. “Je bent zo mooi. Ook als je niet goed hebt geslapen.”

Gwen
Gwen wist niet zo goed of ze nou blij moest zijn of wat dan ook. De laatste keer dat ze zwanger was geweest was het niet vrijwillig. Ze haalde een hand door haar haar en raakte haar buik aan. “Sowieso wil ik een echo laten maken. Niet schrikken wat ik nu ga zeggen maar hou er rekening mee dat het een tweeling kan zijn. Vooral omdat dat in mijn genen zit. Maar het kan er ook maar eentje zijn.” Ze keek hem aan en gaf hem een kus. Plots ging de deur open. “Mama ben je zwanger?” Gwen kneep haar ogen dicht. Ze was vergeten dat Evie goed was in luistervink spelen. Ze keek naar Joey. “Ja mama is zwanger maar niet tegen andere mensen zeggen vandaag. Belooft?” En Evie knikte braaf. “Krijg ik dan een broertje of zusje?” Gwen aaide haar dochter door haar haren. “Ja zeker.” Evie knuffelde haar stevig. “Dit is nu al de beste verjaardag ooit!”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van moonlight di jun 13, 2023 10:29 am

Emma

Emma gaf Mike een mep tegen zijn arm. "Oh oh, wat ben je zielig." Maar ze ging mooi niet toegeven. "Me too en ook vooral dat je vader en Jenny bij wilde dragen aan het cadeau en we ze vanmiddag op het feest zien. De eerste verjaardag met iedereen bij elkaar als een grote familie. Ik hoop alleen niet dat het ongemakkelijk wordt en alles wel om Evie blijft draaien. Het is immers haar verjaardag."
Emma draaide haat gezicht naar Mike. "Oh. Ja natuurlijk. Ik zie er eerder uit op dit moment als het monster van Frankestein met die wallen onder mijn ogen."

Joey

Joey slikte even. Daar had die helemaal niet aan gedacht. "Hiu op met me hoor. Het idee dat je überhaupt zanger bent is al wennen. Laatst staan als het er meteen twee in een keer zijn. Dan val ik letterlijk flauw bij die dokter." Hij beantwoordde de kus. Hij keek op maar had kunnen verwachten dat Evie zou binnen komen.
Joey keek Gwen alleen maar aan met met blik van: ze kwam er toch wel achter.
Joey tilde Evie op en swierde haar rond. "Evie, wordt grote zus!" Hij gaf haar een kus op de voorhoofd en zette haar weer neer. "Mama? Is het niet tijd voor taart en cadeautjes? En keek van Gwen naar Evie.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 13, 2023 11:07 am

Mike
“Heel zielig.” En hij deed alsof ie moest huilen. Hij keek even naar Emma en grinnikte. “Zelfs als je er uit ziet als een zombie ben je nog heel knap.” En hij gaf haar een kus. Hij dacht na. “Ik geloof niet dat Joey zijn moeder en Koen uit wilde nodigen. Vooral niet omdat mijn vader ook komt.” Mike haalde een hand door zijn haar en drukte Emma dicht tegen zich aan. “Ik weet zeker dat Evie een hele mooie dag gaat hebben. Dat heeft ze wel verdiend na al die ellende.” Mike rekte zich uit en hield Emma even stevig vast.

Gwen
“Ik zeg dat het kan, ik zeg niet dat dat gaat gebeuren.” En ze wreef over haar buik. Ze vond het heel spannend maar ze had ook eigenlijk wel zin om dit samen met Joey en Evie te doen. Ze knikte. “Cadeautjes, cadeautjes, cadeautjes!” Riep Evie uit en ze rende naar de woonkamer waarna ze aan de eettafel ging zitten. Gwen liep ook naar de woonkamer en begon te zingen voor hun dochter. Ze keek even naar Joey. “Goed Eefje we hebben allerlei cadeautjes voor je gekocht. We beginnen met de eerste.” En ze gaf de eerste aan Evie. Evie pakte het uit. Het was een kattenspeeltje. Ze keek bedenkelijk. Hier kon ze toch niet mee spelen?
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 13, 2023 11:57 am

Emma

"Ach, kom hier dan aansteller." Ze gaf hem een lange kus op zijn lippen. Heel even speelde ze met zijn tong. Emma schoot in de lach. "Kan ik wel meespelen in Thhe Walking Dead . Ik zou nog een mega goeie zombie zijn ook." Emma knikte. "Eerlijk, ik zou ze ook niet op de zelfde dag hebben uitgenodigd. Joey zijn band met Koen is gewoon naja ruk. Zijn moeder acppteert Gwen al vanaf het begin niet dan zijn jullie er ook nog. Dat zou nooit goed kunnen gaan. Volgens mij zei Emma dat zijn ouders morgen komen voor Evie." Emma knikt. "True. Ik ben benieuwd hoe ze straks gaat reageren. De kleine prinses." Zs streelde over zijn buik en begon hem te kussen. "Is meneer de Wit, zo wel blij?"

Joey

"I know, maar.. Eerlijk gezegd heb ik er geen seconde aan gedacht dat er ook een kans bestaat dat het een tweeling zou kunnen zijn toen we aan dit avontuur begonnen. Ik vind het al reuze spannend en dan zouden we straks alles dubbel moeten doen. Alle spullen dubbel kopen, dubbel zoveel kleertjes en luiers. Oh god. Dubbel zoveel stront luiers. Daar kijk het nog het meeste tegen op. Evie reed zichzelf op de wc." Kon die nog terug?!? Hij knuffelde Gwen opnieuw. Met zijn drietjes gingen ze naar de woonkamer om de cadeautjes aan Evie te overhandigen.
Joey gaf haar het volgende cadeautje. Een voer en waterbak. Hij vroeg zich af hoe snel ze de link zou gaan leggen dat hij vanavond de kitten zou gaan ophalen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 13, 2023 12:10 pm

Mike
Mike beantwoorde de tongzoen terug. Hij proestte het uit. “Nah liever niet. Ik heb soms nog nachtmerries van sommige afleveringen.” Hij zuchtte diep. “Klopt. Ik snap Joey ook heel goed dat hij hun niet heeft uitgenodigd. Het is Evie haar dag en dan snap ik het als hij geen zin heeft in ruzie.” Mike zuchtte diep. “Ik heb respect voor Joey dat hij ze alsnog laat komen voor Evie.” Hij was ook echt benieuwd naar hoe Evie ging reageren. Hij genoot van de kusjes en van het strelen op zijn buik. Hij merkte dat er iets gebeurde in zijn boxer dus begon hij haar weer te tongzoenen.

Gwen
“Moet je nagaan hoe het voor mijn ouders was en die hadden nog Caroline en Bonnie om voor te zorgen.” Bonnie was afgelopen week bevallen van een meisje genaamd Liv. Ze waren op kraamvisite geweest en Evie had toen gevraagd of zij ook ooit een baby broertje of zusje zou krijgen. Gwen had nog maar niks gezegd. “Bonnie en haar man Rick wilde vanavond komen als dat uit kwam. Mijn vader past dan even op Liv en John en Freek wilde nog even facetimen.” John en Freek zouden volgende week terug komen uit Argentinië samen met Mira. Ze keek toe hoe Evie de cadeautjes uitpakte. “Mama wat is dit allemaal?” Gwen grinnikte. “Wie zou er drinken uit zo’n bakje?” Evie dacht na en keek naar Sip. “Ja Sip kan daar ook uit drinken maar wat nog meer?” Evie keek naar Joey en toen begonnen haar ogen te stralen. “Een kitten!” Riep ze uit. Gwen knikte. “Ja lieverd we gaan vanavond die witte kitten bij John en Freek ophalen.” Evie stond op en knuffelde Gwen stevig en toen liep ze naar Joey en gaf hem ook een hele dikke knuffel. Gwen vond het echt aandoenlijk hoe Evie hierop reageerde.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 13, 2023 12:35 pm

Emma

"Maar ik heb mezelf al opgegeven om auditie te doen. Ik wil je vannacht als je lach te slapen verrassen met mijn zombie-walk." Ze keek Mike even plagend aan.
Emma knikte. "Voor nu is dit gewoon de beste oplossing." Emma haalde een hand dooe de haar. "Ik denk eerder dat Gwen hem heeft over gehaald gezien zijn moeder en Koen toch nu min of meer ook Evie haat opa en oma zijn. Gwen zal er op staan dat Evie ook met hun een band op kan bouwen." Emma zag de groeiende bobbel in Mike zijn boxer. Dat was genoeg antwoord op haar vraag. Ze ging op in de tongzoenen en streelde zijn buik. Langzaam naar beneden. "Ik zal je daar eens mee helpen",fluisterde ze in zijn oor en liet haar hand in zijn boxer verdwijnen.

Joey

"Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Ik heb oprecht respect voor ze ok zou niet weten hoe we dan alle ballen moeten hoog houden." "Ja prima. Ze moeten Liv ook wel meenemen hoorzitting als dat gaat met die kleine meid. Het was best fijn om laatst zo klein ukkies vast te houden en te knuffelen." Er ontstond een tinteling in zijn ogen toen hij Gwen aankeek. De komende maanden zouden kapot lang duren voor ze eindelijk de baby in hun armen konden sluiten. Joey knuffelde Evie. "Gefeliciteerd, lieverd. Je hebt het verdiend. Vanmiddag gaan we een mooi feestje bouwen en dan vanavond mag je Olaf ophalen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 13, 2023 1:00 pm

Mike
Mike rolde met zijn ogen. “Ik ben heel blij dat je dat niet gaat doen.” En hij grinnikte. Hij was het met Emma eens. “Gwen kennende zou ze er op hebben gestaan. Evie ziet ze wel als haar opa en oma.” Hij kreunde toen Emma haar hand in zijn boxer verdween. Hij zoende verder en ging met zijn hand in haar pyjamabroek en onderbroek en ging met zijn vingers bij haar naar binnen. Langzaam bewoog hij ze op en neer en hij zoende ondertussen verder. “Nu is het tijd voor elkaar.” Fluisterde hij in haar oor.

Gwen
“Ik heb ook echt respect voor ze hoor. Bonnie was 6 en Caroline 4 toen wij kwamen. Die vonden het wel leuk hoor een broertje en een zusje.” Ze dacht even na. “Ik geloof dat ze Liv thuis zouden houden en dat mijn vader op haar ging passen. Maar ik weet het niet zeker want Bonnie vindt het toch wel spannend om haar nu al alleen te laten.” Gwen keek even naar Evie die een grote glimlach op haar gezicht had. “Echt gaan we Olaf halen!” Gwen knikte. Ze zouden Olaf wel castreren als hij een half jaar oud was. Evie kon het nog steeds niet geloven. Gwen stond op en liep richting de logeerkamer. Ze hadden ook een fiets voor Evie gekocht. Bij haar vader had Evie al een paar keer gefietst op Gwen haar oude fiets en dat ging steeds soepeler. Gwen vond het dus tijd dat ze een eigen fiets kreeg en gelukkig vond Joey dat ook goed. Gwen zette het cadeau neer want ze hadden het ingepakt. “Evie dit is wel het laatste cadeautje wat je van ons krijgt.” Evie knikte. Gelukkig hadden ze Evie zo opgevoed dat ze niet zou zeuren om meer cadeautjes. Evie maakte het open en toen ze zag wat het was keek ze zowel Joey als Gwen met open mond aan. “Voor mij?!”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 13, 2023 1:16 pm

Emma

Emma sloeg haar armen over elkaar. "Pff! En als ik dat nou echt zou willen, hè? Auditie doen voor een serie of film? Na dan ben jij wel.een erg lekker steun op dit moment." Niet dat ze het serieus zou overwegen. Emma had eerder cameravrees.
Emma knikte. "Dat bedoel ik dus." Emma moest haar hand terug trekken. Ze moest zich overgeven aan het genot wat hij haar bracht ook al vingerde die haar terwijl ze haar pyjamabroek en onderbroek nog aan had. "Dus dat bedoel jij met tijd samen doorbrengen." En grijnsde. Ze schopte de pyjamabroek en onderbroek uit. Ze kantelde haar heupen zodat Mike meer speelruimte kreeg.

Joey

"Dat kan ik snappen maar toch. Het moet een chaos zijn geweest met twee jonge meiden en toen een tweeling. Daarnaast zou in elk geval.je vader gewoon voor brood op de plank moeten hebben gezorgd. Dat is allemaal heel wat."
Joey haalde een hand door de haar. "Ik zei al, Liv is welkom. Ik begrijp haar volkomen als ze haar pasgeboren dochtertje niet meteen alleen wilt laten bij je vader." Joey vond het geweldig om Evie zo enthousiast te zien . Vooral omdat ze al zolang een kitten wilde. Hij had ondertussen wat foto's gemaakt. Hij wilde later wel herinneringen hebben aan Evie jaar eerste verjaardag als haar vader. "Nee, voor Joey. Dan hoef ik je niet meer met de bakfiets te brengen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 13, 2023 1:25 pm

Mike
Mike proestte het uit. “Lieverd als je dat echt wil dan zal ik je steunen. Dat weet je toch.” En hij zoende haar. Hij haalde zijn vingers uit haar en likte ze even af. Daarna deed hij zijn boxer uit waardoor zijn erectie vrij kwam. Ze waren beide naakt nu. Voorzichtig legde hij Emma op haar rug en begon haar kusjes in haar hals te geven en ging toen naar onder richting haar borsten waarna hij haar tepels begon te likken. Hij keek haar even aan en grijnsde naar haar. Ze wilde samen aan kinderen beginnen en waren al een tijdje bezig. Hij genoot elke keer keer van haar lichaam. Hij ging met zijn handen langs haar dijen en zo naar onder. Hij spreidde haar benen wat en trok haar dichter naar zich toe zodat ze beter onder hem zat. Heel langzaam ging hij bij haar naar binnen en toen ging hij weer uit haar. Hij wilde uit haar horen dat ze hem wilde, dus plaagde hij wat maar dat vond hij wel opwindend.

Gwen
Gwen knikte. “Mijn vader en moeder zijn wel vrij snel uit elkaar gegaan. Toen ik drie was zijn ze gescheiden. John en ik bleven bij mijn moeder maar toen ik dat niet meer trok ben ik naar mijn vader gegaan.” Gwen keek even naar Evie die vol bewondering naar de fiets keek. “Je doet het zo goed bij opa met mijn oude fiets dat we het tijd vonden dat je er zelf een kreeg. Nu kunnen we samen naar school fietsen.” Gwen vond het belangrijk dat Evie zelf kon fietsen en dat ze later dus niet afhankelijk was van een van hun. Dan kon ze later zelf een beetje gaan en staan waar ze wilde.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 13, 2023 4:45 pm

Joey

Joey kerk betreurd naar de fiets. "Dus hij is helemaal niet voor mij?" Evie:" Papa, daar pas jij toch helemaal niet op." Joey sloeg zijn armen over elkaar. "Pff, wedden van wel. Ik laat het straks wel zien. Maar laten we eerst ontbijten met taart." Als je jarig was hoorde taart gewoon als ontbijt. Hij haalde de taart uit de koelkast en stak de kaarsjes aan. "Lang zal Evie leven, lang zal Evie leven." Hij zette de taart voor de neus. "Doe en wens en dan alle kaarsjes in een keer proberen uit te blazen."
Hij ging aan tafel zitten. "Ben je blij met je cadeautjes al.moegen we een cadeautje nog een beetje geheim houden en wat langer op wachten." Hij keek verliefd naar Evie. Evie:"Super blij, ik wilde heel graag een broertje of zusje en een kitten en de fiets is ook heel mooi." Hij was blij te sien dat Evie blij was met jaar cadeautjes. "Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk voel je je nu ook echt ouder nu je zeven bent?" Het was zo vraag wat zijn moeder hem als kind altijd had gesteld wanneer hijzelf jarig was.

Emma

"I know, ik plaag je maar alleen je weet dat dat niks voor mij is. Ik zou me doodschamen als ik voor een camera zou moeten staan."
Emma ging op in het moment. Ze waren inmiddels naakt. Ze liet haat hand even over Mike zijn erectie gaan. Ze kronkeldd onder zijn aanraking. Haar ademhaling ging sneller. Ze begon te kreunen toen hij aan haar tepels likte. Als ze iets opwindend vond was dat het wel. Ze voelde hoe Mike bij haar binnen drong. Ze liet en "Oh ,Mike",ontsnappen. Maar hij trok zich gewoon terug! "No! Verdorrie. Jebent de hele ochtend al gemeen. Alsjeblieft! Anders gaat het niet door hoor en mag je het zelf afmaken met handwerk. Je weet dat ik je wilt oké. Is dat wat je wilt horen? Ik wil je!"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 13, 2023 5:05 pm

Gwen
“Joey! Jij gaat niet op die fiets gek.” En ze begon te lachen. Samen met Joey begon ze te zingen. Ze hadden chocolade taart met frambozenjam gehaald. Dat was Evie haar favoriete taart. Ze sneed hem in stukken en gaf ieder een stuk. Ze wreef even over haar buik. Gwen had geen idee of ze moest overgeven tijdens het feestje. Ze hoopte van niet want dan zou ze het moeten uitleggen aan iedereen en Gwen wilde graag dat dit nog een verrassing bleef. Ze keek even naar Evie die lekker van haar taart aan het smullen was. “Ik voel mij wel zeven. Maar ik weet niet of ik mij ouder voel. Het voelt niet anders dan zes.” Zei Evie. Gwen snapte dat wel. Zij zou 25 worden in augustus en zij zou zich ook niet ouder voelen.

Mike
Mike grijnsde. “Dat was precies wat ik wilde horen.” En hij plantte zich goed voor haar en ging toen bij haar naar binnen. Hij bewoog eerst zachtjes maar toen ging hij steeds harder. Zijn handen legde hij op haar borsten en hij begon ze te strelen. Mike zijn ademhaling veranderde en hij bewoog steeds harder. “Oh schatje je maakt mij helemaal gek.” Om zijn hoogtepunt uit te stellen ging hij zachter bewegen. Hij wilde er goed van genieten.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 13, 2023 7:22 pm

Joey

"Wat? Waarom niet? Gewoon een heel klein stukje hier voor de deur om te bewijzen dag ik daadwerkelijk wel op Evie de fiets kan fietsen." Pff! Hij mocht ook niks.
Inmiddels zatenze met zijn drietjes aan de taart. Joey schoot in de lach. "Mijn moeder vroeg dat vroeger altijd aan mij en ik weet nog goed dat ik dan altijd zei ja mama ik voel mij nu echt veel ouder." Hij stond rustig verder. "Ik ga koffie zetten. Wat willen jullie drinken?",vroeg die terwijl die naar de keuken liep. "Heb je zin in je feestje, Eef?"

Emma

Emma grijnsde. Ze sloeg even een gilletje toen hij weer bij haar binnen kwam. Ze gaf zich volledig aan hem overgegeven en kreeg de lakens vast. Hoe sneller Mike bewoog hoe vaker ze zijn naam riep. Ze zou het niet lang meer vol houden en zette haar nagels in Mike zijn rug. "Nee, niet stoppen.",hijgde ze. "Het was net zo fijn wat je deed." Met dit langzame gedoe kwam ze niet klaar.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 13, 2023 7:34 pm

Gwen
Ze keek even heel streng naar Joey. “Oei je krijgt DE blik pap.” Evie wist precies wat haar moeder wilde bereiken met die blik. Als haar moeder zo naar haar keek dan wist ze dat het menens was. Gwen keek naar Evie. “Mijn vader vroeg altijd wat mijn wens was maar ik zei dan altijd dat ik het niet mocht zeggen.” Gwen nam een hap van haar taart. Ze genoot echt van de taart. Ze zag dat Evie er ook van genoot want haar hele mond zat onder de chocolade. Evie knikte. “Ja ik heb heel veel zin in mijn feestje. Maar ook in mijn kinderfeestje maar die is woensdagmiddag pas.”

Mike
“Okee schatje. Uw wens is mijn bevel.” En hij hield haar goed vast en ging nog dieper in haar. Hij begon sneller te bewegen en te hijgen. Dit voelde zo goed. “Oh schatje je hebt zo’n fijn lichaam.” En hij ging nog verder door. Bij elke stoot merkte hij dat het niet lang meer geen duren voor hij klaar kwam. “Nog even.” En niet veel later kwam hij in haar klaar. Zijn warme zaad spoot in haar en hij gromde eventjes. Hij bewoog nog wel eventjes in haar zodat zij ook haar hoogtepunt kon bereiken.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 13, 2023 7:44 pm

Emma

"Doe het!", was het zd uit kon brengen. Ze klapte zich aan Mike vast. Ze voelde dat hij het tempo weer opvoerde. "Dank je.", fluisterde ze in zijn oor. En sabbeldd even aan zijn oorlel. Ze wilde eigenlijk een zuigzoen in zijn nek geven maar bedacht zich net op tijd. Ze kon Mike niet met een zuigzoen in zijn nek op Evie haar verjaardag, dus gaf ze allemaal kleine kusjes in zijn nek. "Neez jij schatje. Jij bent gewoon zo fijn. Speciaal voor mij gemaakt. Oh, God Mike ik hou het zo niet langer vol." Haar ademhaling ging steeds sneller. Niet veel late terwijl Mike in haar klaar kwam kwam zs schokkend klaar. Hijgend bleef ze met haat ogen gesloten,nagenietend liggen.
"Zullen we straks samen douchen?:,fluisterde ze in zijn oor.

Joey

Joey liet zich langzaam onder tafel verdwijnen. "Kijk niet zo! Ik word bang van je." Joey sloeg zijn handen voor zijn gezicht. "Sorry, mama." Langzsam ging die weer normaal zitten. "Hey. Je was mag je nooit vertellen. Dan komt die niet uit." Hij ging weer zitten met zijn kop koffie. "Ik heb er ook zin in . We gaan er een heel.groot en leuk feest van maken."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 13, 2023 8:28 pm

Mike
Mike ging op zijn rug liggen. “Dat was zo fijn lieverd.” Hij hijgde nog even na. Hij keek verliefd naar Emma en ging met zijn handen naar haar buik. Wie weet zou dit wel hun kind worden. Hij pakte haar hand. “Samen douchen klinkt als een goed plan.” En hij merkte dat hij al een beetje opgewonden werd van het idee. Het liefst zou hij haar nu direct naar de douche sleuren en haar weer nemen. Hij keek haar aan en gaf haar een kus op haar wang en in haar hals. “Waar heb ik jou toch aan te danken lieverd?”

Gwen
Gwen begon te lachen. Ze liep naar hem toe en sloeg haar armen om hem heen. “Ik hou zoveel van jou.” En ze gaf hem een kus. Evie deed alsof ze moest spugen. “Zeg Eefje ooit vind jij ook de liefde van je leven en dan doe je ook zo klef.” En ze gaf Joey expres nog heel veel kusjes op zijn wang en in zijn nek. Ze ging weer zitten. “Nee precies dat zei ik ook tegen mijn vader. Hij kon er altijd wel om lachen.” Ze keek even op haar horloge maar ze hadden nog alle tijd. “We zouden het op een van je favoriete locaties vieren he lieverd.” En Evie knikte. “Op de kinderboerderij!” Riep ze uit. Gwen had dat kunnen regelen met de eigenaren van de kinderboerderij. “Dus we moeten niet vergeten straks alles daarheen te brengen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 13, 2023 8:41 pm

Joey

Joey sloeg zijn armen om Gwen. "Ik hou nog meer van jou en van Evie en de baby."
Al alleen maar om Evie tr plagen zou die Gwen nu expres kussen. Hij gaf haat een tongzoen. "Ik denk dat er iemand jaloers is." Joey stond op om Evie kusjes tr kunnen geven en kietelen. "Lesje geleerd? Als ik jou mama wil kussen, dan kus ik jou mama." Joey glimlachte. "Oh ja wacht even. Ik heb een of ander belachelijk cadeau van de jongens van de band gekregen." Hij liep naar de slaapkamer en kwam even later in een zwart shirt met opdruk terug waar op stond: Daddy of the birthday girl. "Ik hou dit dus echt niet aan vandaag."

Emma

"Ik ons het ook heel fijn." En veegde een zweetdruppel van haar voorhoofd.
Ze legde haar handen om die van Mike. Ze grootte zo dat al dit oefenen een keer effect zou hebben. Maar ze had nog altijd geen symptomen dat er op werd dat ze zwanger was. Of haar menstruatie moest straks uitblijven. Emma keek hem verleidelijk aan. "Kom dan! Als je samen wilt douchen." Ze kuste hem. "Omdat het lot dat heeft bepaald, schat. Gezien wij voor elkaar zijn gemaakt."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 13, 2023 8:58 pm

Gwen
Ze keek op toen Joey terug kwam met een t-shirt en ze begon heel hard te lachen. “Mama wat staat er?” Hoorde ze Evie vragen. Gwen stopte met lachen. “Er staat: papa van het feestvarken.” En toen begon Evie te lachen. “Papa je moet hem wel dragen de hele dag!” Riep Evie uit. Gwen kreeg tranen in haar ogen van het lachen. “Sorry schatje maar ik vind ook dat je dat shirt moet dragen. En het is Evie haar dag dus zij bepaald.” En ze zag dat Evie begon te knikken. “Anders moet je in een koude douche!” En Evie keek Joey even uitdagend aan.

Mike
Mike keek haar aan en streelde over haar buik. “Schatje het komt goed. We blijven het proberen tot het gelukt is.” En hij gaf haar een liefdevolle kus. Hij keek haar aan en pakte haar hand. Voorzichtig liepen ze naar de badkamer. Hij zette de douche aan en toen hij voelde dat het warm genoeg was hielp hij Emma in de douche. Hij stapte ook in de douche en drukte haar tegen de muur en begon haar te kussen maar ook haar borsten te strelen. Hij wist niet of ze al klaar was voor ronde twee dus zat hij alleen nog maar aan haar. Hij kon wel merken dat hij langzaamaan toe was aan ronde twee. Mike kon ook gewoon niet genoeg krijgen van haar lichaam.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 13, 2023 9:14 pm

Joey

Joey keek Gwen met een moordende blik aan. Hij had dat shirt ook gewoon nooit maar dan ook nooit te voorschijn moeten halen maar meteen moeten verbranden. Het was nog spuug lelijk ook. "Oh nee echt niet. Over mijn lijk. Ik trek hem zo heel gauw weer uit." Joey zuchtte overdreven. "Ik neem nog liever die koude douche.",zei hij serieus. "Oké ik hou het wel aan. Maar jij staat zo bij mij in het krijt",zei die tegen Gwen. Hij dronk zijn koffie leeg en nam nog een kop. Hij had koffie nodig als dir deze dag wilde overleven.

Emma

"Ik weet het. Ik hoop gewoon dat alle het oefenen niet voor niks is, hoe graag ik het ook met jou doe. Hoe fijnn onze avontuurtjes samen ook zijn. Ik zou toch een beetje teleurgesteld zijn als ik straks wel menstrueert en het dus niet gelukt is. Ik wil het gewoon zo graag." Ze voelde tranen prikken achter haar ogen maar duwddd sd weg door Mike te kussen. "Je weet niet hoeveel ik van je houdt." Voorzichtig liepen ze naar de badkamer. Ze stapte onder de warme douche. Haar lichaam ontspannende door het warme water. Ze werd door Mike tegen de muur geduwd en hij zette meteen de aanval in. Ze liet haar handen over zijn lichaam naar zijn piemel glijden en nam hem in haar hand. "Ik wil jou eerst beminnen." En bewoog haar hand op en neer.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 13, 2023 9:23 pm

Gwen
“Zeg het is Evie haar dag en madame bepaalt. John en ik mochten ook altijd onze verjaardag bepalen net zoals Caroline en Bonnie dat mochten. Al maakte John en ik het andere soms ook wel moeilijk.” Ze gaf Evie even een high five. Evie stond op en knuffelde haar vader. “Dankjewel pap dat je dit voor mij wilt doen.” Gwen vond het lief dat Evie Joey bedankte. Gwen zuchtte diep. “Okee okee I own you one.” Zei ze tegen Joey. “Evie ben je zo ver om zo je feestkleren aan te doen? Want dan gaan we je mooi opmaken en aankleden en dan gaan we naar de kinderboerderij.”

Mike
Mike keek haar aan. “Het gaat ons lukken schatje. We moeten zorgen dat we het vertrouwen erin houden.” Hij liet zich door Emma aanraken en hij kreunde toen ze aan zijn piemel zat. Hij merkte dat zijn erectie weer begon te groeien. Hij streelde haar borsten en keek haar aan. “Je bent zo mooi lieverd.” En hij begon haar te zoenen. Hij vond het fijn dat ze zo vrij waren in het beminnen van elkaar. Maar ook dat ze alles tegen elkaar konden zeggen. “Je bent mijn allesje.” Zei hij lief tegen haar.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 13, 2023 9:59 pm

Joey

Joey zuchtte. "Prinses Evie, mag papa echt geen andere shirt aan?" Maasr zs kerk bijna net zo eng streng als de moeder had gedaan toen hij een rondje op haa fiets wilde maken. "Mag ik dan ook bepalen wat we vanavond gaan eten?",hoorde hij Evie vragen. Joey keek naar Gwen. Hij kende de spelregels immers niet voor die die 't als instemde mer een bezoek aan de macdonalds ofzo. Joey knuffelde Evie. "Graag gedaan, meisje. Omdat je jarig bent zal paps hem aanhouden." Joey dronk zijn koffie op. "Terwijl jij Evie gaat helpen met aankleden.. Kan ik iets voor je doen? Moet ik alvast wat achter in de auto zetten?"

Emma

"Ik probeer ook positief te blijven maar soms heb ik gewoon even een baal momentje. Sorry. Ik moet hier ook helemaal niet aan denken terwijl we juist proberen om een kindje te maken. Ik zal mijn hoofd uitschakelen en mijzelf overgeven aan jou." Emma voerde het tempo mer haar hand op. Zs grijnsde toen Mike zijn erectie begon te groeien. "Kom maar, papa." Ze beantwoordde zijn kus en begkn hem te tongen. "Ik weet wel iets wat jij fijn vind." Ze liet zich op haar knieën zakken en nam zijn erectie in haar mond waarna ze hem begonnte pijpen.
Emma nam zijn erectie even uit de mond. "Nee, ik ben de jouwe en ik wil dat je me hier en nu opnieuw neemt schatje. Maak datbgwenste kindje met mij."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 13, 2023 10:09 pm

Gwen
Ze beet op haar lip om niet in lachen uit te barsten. Ze had zo vaak op die manier naar Evie gekeken dat Evie het van haar had overgenomen. Ze dacht na. “Omdat jij vandaag jarig bent mag jij kiezen wat we gaan eten vanavond. Maar alleen vandaag. De rest van de week bepalen mama en papa wat we gaan eten. Dus ik wil dan geen gezeur, belooft?” En Evie knikte braaf. Gwen gaf Evie een kus op haar hoofd. Ze keek even naar Joey. “Uhm als jij alvast de taarten in de koelboxen wilt doen en even de worst en de kaas enzo ook. Dan hebben we dat alvast gedaan.” Ze gaf hem een kus en liep met Evie naar haar kamer. “Dit jurkje wilde je aan toch Evie?” En ze haalde een roze jurkje met kleine glitters uit haar kast. Evie knikte. Ze hielp Evie in haar jurk. Toen ze bezig was merkte ze dat ze weer misselijk werd en rende naar de wc waarna ze ging overgeven.

Mike
“Dat snap ik lieverd. En het is okee. Je mag alles zeggen.” En hij gaf zich nu juist aan haar over. Hij haalde even diep adem toen ze hem begon te pijpen. Hij keek haar aan toen ze rechtop ging staan. Dat liet hij zich geen twee keer zeggen. Hij draaide haar om en drukte haar met haar voorkant tegen de muur. Hij pakte haar beet en nam haar van achteren. Zo kon hij haar aanraken en geven wat ze wilde. Hij begon hard in haar te stoten en raakte haar borsten aan en begon haar tepels te strelen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 13, 2023 10:32 pm

Joey

Joey knikte en liep naar de keuken om te doen wat Gwennbem had gevraagd. Hijbhad net alles in de koelbox gestopt met de koelelementen toen hij de deur van de badkamer hoorde. "Gaat alles daar goed?",riep hij. "Neex mama moet weer overgeven.",hoorde hij Evie terug roepen. Joey vloekte binnensmonds. Hij liep snel naar de badkamer om Gwen op te vangen. "Ga even rustig op de bank zitten. Ik help Evie wel verder met aankleden." Hij liep haar overeind. "En ik wil dat je vanmiddag ook rustig aan doet. Je bent zwanger, Gwen je zal gas terug moeten nemen."
Hij liep naar Evie toe. "Papa helpt je verder met aankleden. Maar he wat wat jij mooi zeg. Wat een prachtige jurk. Is die nieuw?"

Emma

"Ik ben blij dat ik tegen jou gewoon eerlijk kan zijn." Emma had de leiding genomen. Ze had eerst Mike zijn erevrie gestreeld en hem vervolgens gepijpt. Emma schrok torn Mike haar omdraaide. Ze zocht gauw hou vast tgen de muur. "Fuck!"
Zs werd helemaal wild. Haar hormonen gierde door de lijf. Ze was drijf nat daar beneden.."Oh, Mike. Oh oh oh." Ze kon de hele buurt wel bij elkaar gillen van genot.
"Oh ja Mike. Oh wauw. Fuck dit is niet normaal fijn." Ze hoopte alleen dat hij haar goed vast hield want haar benen begonnen pudding te worden. "Mike. Ik hou het niet meer."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 13, 2023 10:50 pm

Evie
Evie keek toe hoe haar moeder op de bank ging zitten. Ze vond het zielig voor haar moeder. “Stomme baby, hij maakt mama ziek op mijn dag.” Evie wilde niet zeuren maar ze kon er niks van doen dat ze baalde. Ze keek even naar Joey. “Papa wat is gas terug nemen?” Ze snapte er helemaal niks van. Gas kon je niet terug pakken. Als je een scheet liet kon je hem ook niet terug stoppen. Ze knikte. “Ja die heb ik met mama en tante Emma gekocht speciaal voor vandaag. Mama had gedacht om mijn haar te stijlen zo dat het recht is in plaats van slag.” En ze keek even naar haar moeder. “Ja dat klopt of papa kan het ook proberen in een mooie staart te doen.” Evie bewoog haar mond van links naar rechts. “Ik denk dat papa meer kan met een staart.” Zei ze toen.

Mike
Hij voerde het tempo alleen nog maar harder op. Ondertussen ging hij met zijn vingers naar haar gevoelige plekje en friemelde er aan. Hij vond het heerlijk om Emma te horen kreunen. Hij merkte dat het voor hem ook niet lang meer ging duren. Hij ging nog wat harder en begon te kreunen. En ja hoor zijn warme zaad gleed weer in haar. “Oooh Emma!” Riep hij uit. Hij streelde haar tepels nog met zijn ene hand en met zijn andere haar gevoelige plekje. “Kom maar schatje. Laat maar komen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 13, 2023 11:07 pm

Joey

Joey zuchtte. "Ik wet het lieverd,maar mama en de baby kunnen daar beide niks aan doen. Het hoort er helaas een beetje bij als er een kindje in je buik groeit. Zoals er nu bij mama gebeurt." Joey schoot in de lach. "Dat betekent dat mama rustig aan moet doen. Dus papa verplicht mama om op de bank te blijven zitten en niks te doen." Joey bekeek de jurk van Evie nog eens goed.."Hij is heel mooi, lieverd."
Joey wilde net zeggen dat het hem geen slim plan leek maar gelukkig stelde Gwen al wat anders voor. "Anders kammen we je haren alleen en vraag je straks op je feestje of tante Emma jou haren mooi vlecht." Hij ging Gwrn nu echt niet Evie de haar laten stylen.

Emma

Emma kreunde. Van genoot kon ze alleen nog maar Mike zijn naam uitbrengen. Hij had haar op dit moment volledig in zijn macht. Emma kwam tegelijk met Mike klaar. "Hiu me vast. Alsjeblieft,mijn benen." Ze gleed uit hem en kon zich net nog aan Mike vast houden. "Wat doe je toch met me?" Ze sloot haar ogen en genoot na.
Haar lichaam schokte nog helemaal. Ze had zichzelf totaal niet onder controle.
Voorzichtig ging ze in de douche zitten.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud