Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You are perfect to me

2 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 25 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads di jun 13, 2023 11:18 pm

Evie
“Dan weet ik niet of ik wel een baby wil. Als ik alleen maar misselijk zou zijn de hele dag lijkt mij dat niet leuk.” Ze zag haar moeder over haar buik wrijven. “Je hebt gelijk Evie de eerste weken zijn ook niet leuk maar daarna wel. Ik heb jou toch maar mooi gekregen.” Evie dacht na. Daar zat eigenlijk wel wat in. Als haar moeder niet zwanger was geweest dan was zij er ook niet geweest. Ze knikte begripvol naar Joey. “Mama moet inderdaad rustig doen dan.” Ze vond het wel jammer dat Joey niks met haar haar kon maar ze zou het wel aan tante Emma vragen. “Wil je dan mijn haar kammen?” En ze keek Joey heel lief aan.

Mike
Hij hield haar stevig vast toen ze klaar kwam. Hij gaf haar een kus. “Dat was echt wauw.” Als dit niet een heel mooi kindje zou worden dan wist hij het ook niet meer. Voorzichtig ging hij naast haar in de douche zitten en rilde nog even van het genot. Hij pakte haar hand vast. “Alles komt goed schatje. Deze dag is in elk geval mooi begonnen en we gaan bijna op vakantie.” En hij gaf haar een kus. Voorzichtig tilde hij zich overeind en hielp Emma met recht staan. “Zal ik je haar wassen?” Ze moesten immers wel schoon op de verjaardag aankomen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight wo jun 14, 2023 9:05 am

Joey

Joey knikte. "Het inderdaad niet even leuk voor mama ik zwanger te zijn maar we hebben straks wel een heel mooi kindje en dan had jij geen broertje of zusje gekregen." Hij haalde een hand door Evie de haar. "Wil jij mij dan ene beetje helpen om mama in de gaten te houden, datzelfde ze dat dan ook daadwerkelijk doet. Mama luisterd niet altijd even goed naar papa." En hij keel streng naar Gwen.
Joey knikte. "Palt jij je borstel dan even en poetst meteen even je tanden."

Emma

Emma kwam langzaamaan weer tot zichzelf. Miek had haar gewoon uitgeput.
"Ik... Toen je me tegen de muur nam verloor ik gewoon de controle over mezelf. Mijn benen voelde als pudding maar het was zo fijn. Wat jij allemaal met mij doet is, onbeschrijfelijk.:" Ze leunde met haar hoofd op Mike zijn schouder. "Ik heb zoveel zin om met jou op vakantie te gaan. Ik ben er ook echt aan toe gewoon."
Ze beantwoorden zijn kus en liet zich overiend helpen. Emma knikte. "Maar je houdt je handen thuis, meneer de Wit. Een derde keer overleef ik niet met jou. Ik sta nog te wankelen op mijn benen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads wo jun 14, 2023 10:37 am

Evie
Evie keek even naar haar moeder. “Dat is waar maar ik vind het sneu voor mama dat ze zich zo misselijk voelt. En dat nog wel op mijn verjaardag.” Evie liep naar de badkamer en poetste haar tanden. Ze kwam terug met haar borstel en gaf die aan Joey. “Ik ga heel goed op mama letten. Anders krijgt een probleem met mij en met Pingie.” Pingie was haar geboorteknuffel, het was een blauwe pinguïn. Pingie nam ze overal mee naar toe samen met Olaf de sneeuwpop uit Frozen. Ze ging in een stoel zitten zodat Joey haar haar kon kammen dat met de dag langer werd.

Mike
Mike knikte. “Ik heb ook echt zin in onze vakantie.” Ze gingen naar Texel. Even lekker genieten aan het strand en van elkaar. Hij pakte de shampoo en bracht het aan in het haar van Emma. “Ik doe helemaal niks. Ik kan er niks aan doen dat je zo’n fijn lichaam hebt.” En hij grijnsde. Hij hield de straal boven het hoofd van Emma en spoelde haar haren af. Daarna bracht hij shampoo in zijn eigen haar en spoelde het uit. Hij trok Emma naar zich toe en zoende haar. “Evie haar feestje hielden ze op de kinderboerderij toch?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jun 14, 2023 11:00 am

Joey

Joey zuchtte. "Ik ook lieverd ik ook. Het gaat vast straks beter met mama. Maar hoe dan ook we ga er een leuke dag van maken. Je bent inmers jarig. Straks gaan we naar de kinderboerderij en komt alle familie en kun je fijn spelen en met de dieren knuffelen." Joey schoot in de lach."Dank je wel dat jij papa wilt helpen." Hij begon heel voorzichtig Evie de haar uit te komen. Haar haren werden met de dag langer.
Toen hij eindelijk alle klitten eruit had gekamd gaf hij haat de borstel terug. "Alsjeblieft, prinses."

Emma

"Nog even. Dan hebben we alle tijd voor elkaar. Even geen werk en verplichtingen. Alleen wij tweetjes." Emma liet Mike haar haren wassen. Ze giechelend even.
"Dan doe je je ogen maar dicht. Je kan al een kus krijgen." En kuste hem.
Terwijl Mike zijn haar waste deed ze alvast conditioner in haar haren. "Ja, klopt. Ze wilde het daar heel graag vieren. Evie is dop op de kinderboerderij dus.." Ze nam de douchekop over om haar haren uit te spoelen. Vervolgens pakte ze de doucheschuim en smeerde Mike er mee in. Ze speelde met het schuim op zijn lichaam. "Hou van je. Ik hou zo verdomd veel van jou."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jun 14, 2023 11:10 am

Evie
“Dat is waar. We gaan er een hele leuke dag van maken.” Tijdens het borstelen probeerde ze geen kik te geven. Maar toch deed het uitkammen van haar klitten pijn. Ze was dan ook blij toen het voorbij was. Ze stond op en liep weer naar de badkamer. Ze liep weer terug en keek even om zich heen. “Gaan we dan zo naar de kinderboerderij? Misschien komen sommige mensen wel wat eerder.” En ze keek even bedenkelijk naar haar vader. Ze ging naast haar moeder zitten en ging met haar hand naar haar buik. “Kan ik de baby al voelen?” Gwen pakte haar hand vast en kneep er in. “Nog niet lieverd daar is het nog te klein voor. Maar over een paar maanden kan je het wel al voelen.”

Mike
Mike keek haar aan. “No way je bent veel te leuk om naar te kijken.” En hij zoende haar. Hij vond het fijn dat ze hem in zeepte. Hij keek haar aan. “Ga nou niet van die verleidelijke dingen zeggen als je geen derde ronde wilt.” En hij grinnikte. Hij genoot van het water dat langs hem heen gleed. Nu was het zijn beurt om haar in te zepen. “Ja ik hoorde van Joey dat hij laatst op woensdagmiddag met haar naar de kinderboerderij was geweest. Gwen moest toen werken en Joey had die middag vrij. Kreeg een hele leuke foto van hun tweetjes bij de varkens. Het was leuk om te zien hoeveel plezier ze er in hadden.”

KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jun 14, 2023 12:04 pm

Joey

" En dan woensdag nog je kinderfeestje met je vriendinnetjes. Dat wordt ook weer gezellig. Dus gewoon heel veel genieten en papa let op papa. Knuffel?" Hij omhelstd Evie even. Joey keek naar Gwen en toen op de klok. "Wat vind jij? Moeten we zo gaan?" Hij had ook totaal geen idee van wat er alles moest gebeuren. Het was zijn eerste verjaardag van Evie. Zijn eigen verjaardag vierde die geen eens, of hij belandde met vrienden in de kroeg. Daar kwam niet zoveel poespas bij kijken.

Emma

"Haal je dan maar mooi geen dingen in je hoofd." En tikte met de vinger op zijn voorhoofd. "Wat? Ik zag alleen maar dag ik van je houd. Nah, dan zeg ik dat wel niet meer." en sloeg de armen over elkaar. Emma keek beledigd naar Mike. "Wat? Zins wanner stuurt jou broer alleen nog maar foto's naar jou en niet naar mij? Ik was er eerder hoor. Ik ken Evie haar hele leven. Ik heb die foto ook helemaal niet gezien. Na lekker dan! Ik zal eens een hartig woordje met Joey gaan spreken." Ze speelde zich af en stapte toen onder de douche vandaan. Ze sloeg een handdoek om de gaat en de middel. "We moeten ons wel echt vaan aankleden en gaan ontbijten. Ik wil iets eerder op het feestje zijn zodat we eventueel nog kunnen helpen met alles klaar zetten."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jun 14, 2023 12:42 pm

Evie
“Jaa mijn kinderfeestje wordt ook echt heel leuk.” Ze kon echt niet wachten. Ze zat nog net niet te stuiteren op de bank. Haar moeder stond moeizaam op. “Nee is goed dan rijden we zo die kant op. We moeten de tafels nog mooi aankleden en de verjaardagsstoel nog versieren.” Hoorde ze haar moeder zeggen. Evie stond op en rende naar Joey om hem een knuffel te geven. “Gaan we?” Vroeg ze. Haar moeder knikte. “Trek jij je schoenen dan ook aan?” Evie rende naar de gang en kwam even later terug met haar sandalen. “Mag ik deze aan?”

Mike
“En je zei dat en je zeepte mij in. Weet je wel niet hoe sexy ik dat vond.” En hij keek haar met een warme glimlach aan. Hij stapte ook uit de douche en kleedde zich om. Hij trok Emma naar zich toe. “Ik houd ook van jou lieverd.” En hij gaf haar een zoen. “Ik weet ook niet waarom hij jou niet had geappt. Misschien probeert hij op deze manier een band met mij op te bouwen. We gaan binnenkort ook met elkaar poolen dan kan jij een meidenavond met Gwen houden.” Hij liep weer naar de slaapkamer en pakte zijn telefoon. Rustig ging hij op zoek naar de foto en liet hem aan Emma zien. “Dat is prima. Ik ga alvast de tafel dekken.” En hij liep naar de keuken en begon met het dekken van de tafel.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jun 14, 2023 12:55 pm

Emma

Emma keek onschuldig en haalde de schouders op . Ze ging niet haar excuses aanbieden omdat ze hem geplaagd had. Hij was zelf vanmorgen begonnen.
Ze kuste hem terug en leunde even tegen hem aan. "En toch vind ik het belachelijk. Er maar van uit gaan dat jij mij dan die foto laat zien. Maar ik ben wel blij dat Joey meer toenadering zoekt en jullie binnenkort aan wat gaan doen. Heb jij Jenny eigenlijk nog besproken? Ik heb laatst met Nina gesproken gesproken die zei dat ze Jenny zou vertellen dat er wederzijds een klik was als het om de liefde gaat maar ik heb Nina daarna niet meer gesproken." Emma zocht in de kast naar een outfit.
"Wil je voor mij twee eitjes koken."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight wo jun 14, 2023 12:59 pm

Joey

"Wat gingen we ook alweer op je kinderfeestje doen?" Hij wist het zelf heel goed maar hij vond het leuk te zien hoe Evie er dan zo enthousiast over vertelde.
Joey knikte. "Oké dan help ik je daar straks mee. Even denken. De taart en de kassa en worst zitten in de koelbox. Moet er nog meer mee?" Joey beantwoordde Evie haar knuffel. Joey dacht even na. "Zullwn we anders je mooie zwarte prinsessen gympen ana doen onder rje.mooie prinsessen jurk? Ik help je wle met de veters."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jun 14, 2023 1:11 pm

Mike
Mike keek op. “Jenny had mij laatst nog geappt dat ze na het feestje van Evie op een date zou gaan met Nina. Ik was het alleen vergeten om het tegen je te zeggen. Sorry het was druk vanwege de webshop en met werk hadden we leerlingenbesprekingen dus het was even chaos.” Hij gaf haar een kus en legde zijn hand onder haar kin. “Lieverd ik denk niet dat Joey je expres is vergeten. Hij ging er denk ik vanuit dat ik het aan je liet zien maar zoals ik al zei heb ik het onwijs druk gehad.” Hij was daarom ook echt toe aan even een weekje weg. Hij knikte en zette een klein pannetje met water op voor de eieren.

Evie
“Dan gaan we naar Monkey Town!” Riep ze blij uit. Ze keek even naar haar moeder. “Tafelkleed en buitenspeelgoed heb ik al in die bigshopper gedaan.” En ze keek toe hoe haar moeder die tas op tilde en naar de deur liep. Snel rende ze naar haar moeder. En ze bleef voor haar staan. “Mama je mag die tas niet tillen.” En ze keek haar moeder streng aan. “Liefje die tas is niet heel zwaar.” Evie deed haar armen over elkaar. “Mama nee. Mag niet van papa.” Haar moeder keek naar haar vader. Evie keek naar de schoenen. “Oke dan als jij mij helpt met mijn veters.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jun 14, 2023 4:06 pm

Emma

"Oelala. Ik hoop echt dat ze samen wat krijgen. Het is beide gegund." Emma schudde haar hoofd. "Het is oké. Ik vroeg het me gewoon af gezien ik ook niks meer van Nina had gehoord dus ik dacht misschien had jij Jenny nog gesproken. Je hoeft je niet te verontschuldigen."Emma schoot in de lach. "Mike,ik plaag maar. Ik vind het juist fijn te zien dat Joey je foto's stuurt van ons nichtje." Ze kuste hem. "Nog even en dan hebben we vakantie." Ze ging zich omkleden. Ze trok een lange zwarte rok aan met een basisc rood shirt. Haar haren stijlde ze eens zo veel mogelijk en deed die in een vlecht. Ze liep de keuken in. "Ziet er goed uit. Bedankt voor de eitjes."

moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight wo jun 14, 2023 5:40 pm

Joey

Joey keek heel verbaasd. "Wat gaan we met jou kinderfeestje naar Monkey Town? Dat is toch met al die klimtoestellen en springkussens? En dan moet papa zeker mee overal in klimmen?" Hij kon zich er maar beter op voorbereiden, terwijl die totaal niet geschikt was met zijn lengte erin te klimmen. "Liisyeren naar Evie. Jij zei zelf dat het vandaag Evienhaat dag is en zij dus de baas is. Neerzetten! Ik tik zo alles in de auto. Even de prinses hellen met haat schoenen en zelf mijn schoenen aantrekken en mijn spullen pakken." Joey hield Evie met haat veters "Alsjeblieft prinses." Hij deed vervolgens zelf zijn schoenen aan en zocht vervolgens zijn spullen bij elkaar. "Ik zer dit dan alvast in de auto. Komen jullie dan ook zo?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jun 14, 2023 6:42 pm

Mike
Mike glimlachte. “Gelukkig maar. Nee ik schrok even dacht dat je echt boos was op Joey.” Hij ging zitten en keek naar zijn vriendin die er mooi uit zag. “Je ziet er lekker uit lieverd.” Hij had een simpel shirt aangetrokken met een spijkerbroek. Ze gingen naar een kinderboerderij dus hele nette kleren leek hem niet een goed idee. “Eet smakelijk.” En hij begon aan zijn eigen gebakken eieren met spek. Hij had zin in de verjaardag. Het was fijn om een keer voor iets leuks met elkaar af te spreken.

Gwen
Ze zuchtte diep. “Okee okee. Eef zou jij dan de tas met snoepjes en chips mee willen nemen?” Evie knikte en pakte de plastic tas met alles wat zout en zoet was. Ze controleerde of ze alles had en liep toen achter Evie en Joey aan. Na een stukje rijden kwamen ze aan bij de kinderboerderij. Evie zat te stuiteren op de achterbank. Gwen kon er wel om lachen. Ze stapte uit en maakte de deur voor Evie open. Gwen keek om zich heen. “Ow kijk Evie!” En ze wees naar een boog met ballonnen en de tekst: Hoera Evie 7 jaar! Evie haar mond stond open van verbazing. “Hebben ze dat voor mij gedaan?!” Riep ze uit. Gwen knikte. Ze sloeg een arm om Joey heen. “Dit wordt een speciale dag.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jun 14, 2023 7:32 pm

Emma

Emma schoot in de lach. "Nee, schatje sorry. Ik plaagde je maar. Alhoewel ik wel mooi Joey er mee ga plagen." Emma bloosde. "Dank je wel. Jij ook. Lekker basisc. Naja we gaan dan ook naar een kinderboerderij." Emma knikte. "Dank je jij ook." Ze begon ana haar broodjes ei. Ze hield hier zo van. "Heb jij eigenlijk de kaart met tickets voor Evie in je tas gestopt?"

Joey

Joey had alles in de auto gezet. Hij wachtte op Gwen en Evie en reed toen naar de kinderboerderij, waar het feestje geveven werd. Joey zag Evie stuiteren op de achterbank. Er verscheen een glimlach op zijn gezicht. Hij zong het laatste stukje:"We zijn er bijna." Sodra zs uitstapte pakte Joey alles uit de auto en droeg het naar de juiste plek. Het was er versierd met ene prachtige ballonnen boog en tekst wat aangaf dat Evie jarig was. "Het ziet er heel gaaf uit, schat. En het wordt zeker enen speciale dag. Ik ben alleen bang dat mijn telefoon straks vol staat met honderden foto's van vandaag." Soeiedo stonden er haast alleen nog maar foto's van Evie en Gwen op. Joey zette de spullen neer. "Oké, waar kan ik je mee helpen?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jun 14, 2023 8:17 pm

Mike
“Hmm ik voel een leuke streek aan komen. Ik vind het een leuk plan om Joey voor de gek te houden.” Hij grinnikte en at verder van zijn broodje met ei en spek. “Moet ik niet iets feestelijkers aan?” Hij was echt niet goed in het stijlen van zijn kleding. Jenny kon dat veel beter en soms hielp Mia hem er ook bij. Hij knikte. “Ja zeker. Die zitten in mijn tas net als het kleurboek dat ik voor haar heb gemaakt.” Hij had een kleurboek gemaakt vol met schattige katten tekeningen. Van Joey en Gwen wisten ze dat ze vanavond een kitten gingen ophalen dus het leek hem leuk om dan een kleurboek te geven met eigen gemaakte tekeningen.

Gwen
Gwen keek om zich heen. “Goed de tafels moeten nog gedekt worden en mooi aangekleed. De taarten moeten op borden staan, alle snoep en chips in schaaltje. De groentes nog gesneden net zoals de kaas en de worst.” Ze zuchtte diep. Ze had gewild dat John hier was. John en Freek waren veel beter in het organiseren van een feestje. Gwen voelde even aan haar buik en keek even naar Joey. “Ik zou willen dat John hier was. Sowieso voor de verjaardag maar ook om te helpen. Hij is veel beter in dit dan ik. Ik ben gewoon bang dat het allemaal in de soep loopt.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jun 14, 2023 8:47 pm

Emma

Emma keek geheimzinnig. "Zoiets. Even er bij Joey inwrijven waarom die mij geen foto heeft geappt." Emma schudde zijn hoofd.."Nee, je ziet er goed uit. Ik bedoelde er niks mee. Ik ben eerder een beetje te net gekleed terwijl ik gegarandeerd met Evie moet gaan spelen. Misschien trek ik zo toch maar gewoon een spijkerbroek aan." Ze at rustig verder. "Top. Ik was even bang dat ik het anders zou vergeten. Ik ben ook heel nieuwsgierig wat ze van je tekenbord vind. Ik vind het zo tof en lief dat je die überhaupt hebt gemaakt." Emma keek op de klok. "Zullennwe als we uit zijn gegeten die kant op gaan?"

Joey

"Oké. Even rustig. Stap voor stap stap ding tegelijkertijd want anderd ben ik het alweer kwijt voor dat je bent uitgepraat. Dus eerst de tafels deken en aankleden."
Joey liep naar Gwen torn en sloeg zijn armen om de middelbare. "Ik weert het, maar wij kunnen dit ook samen. Mkke en Emma zijden ook eerder tr komen om te helpen. Het komt goed. Het wordt perfect beloofd. En vergeet niet dat het belangrijk dat Evie het naar haat zin heeft." Hij gaf haat vervolgens een kus.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jun 14, 2023 9:00 pm

Mike
Hij proestte het uit van het lachen. “Ik wil zijn gezicht dan wel eens zien als je dat gaat zeggen.” Mike haalde opgelucht adem. Hij was blij dat hij toch nog goedgekeurd was voor vandaag. “Hmm anders neem je een extra outfit mee? Dan kun je je daar altijd omkleden.” Stelde hij voor. Mike nam een slok van zijn koffie. “Ik ben ook erg benieuwd naar wat ze van het kleurboek gaat vinden. Ik hoop dat ze het leuk vindt want er zit uren werk in.” Hij had er letterlijk dag en nacht aan gewerkt. Dus hij hoopte echt dat Evie het leuk ging vinden. “Ja laten we zo maar gaan. Gwen kennende staat ze te stressen.”

Gwen
Gwen haalde diep adem. “Goed eerst de tafels mooi aankleden.” Dat was stap een. Ze zag dat Evie hielp met de tafelkleden te pakken. Ze hadden Frozen en Encanto tafelkleden weten te fixen. Gwen vond het fijn dat Joey haar vast pakte. “Ik weet het maar John en Freek weten wat ze doen. Ik hoop gewoon dat Evie een fantastische dag heeft.” Ze veegde even haar tranen weg. “Riep er iemand feestcomitee?” Riep een stem. Gwen dacht dat ze droomde. Ze draaide zich om en zag Freek en John met Mira in hun armen. Ze keek vol verbazing naar Joey. “Wat is dit?” Vroeg ze en ze kreeg weer tranen in haar ogen. John liep op haar af. “Ik ben er Gwennie.” En ze knuffelde elkaar stevig.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jun 14, 2023 9:53 pm

Emma

Emma grijnsde. "Ik ook. Ik hoop dat die echt even denkt dat ik boos op hem ben."
Ze zag het al helemaal voor zich om Joey te pranken. "Dat zou kunnen, ik neem wel een broek mee." Emma dronk ze kop koffie leeg. "Vast wel,daar durf ik geld op in te zetten. Ik bedoel meer val ze stil of reageert ze heel luid en enthousiast."
Emma knikte. "Daarom wil ik gaan. Dan kunnen we nog helpen met de voorbereidingen."

Joey

Met zijn drietjes begonnen ze aan het dekken en versieren van de tafels.
"Lieverd,Emma komt zo die is weddingplanner. Die tovert het hier wel om tot een disneyfilm." Hij gaf hasr een kus. Precies op at moment kwam de grote verrassing aan. Joey begon snel te filmen. "Suprise!",giechelde die. "Er wilde twee mannen met hun dochtertje heel graag bij de verjaardag van Evie zijn dus ik heb maar geregeld dat ze konden komen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jun 14, 2023 10:23 pm

Mike
Mike grinnikte. “Ik ga denk helemaal stuk straks als hij er achter komt dat je een grapje maakt.” Hij dronk zijn koffie uit en ruimde de tafel af. Hij leunde tegen het aanrecht. “Ik denk Evie kennende dat ze heel enthousiast gaat reageren.” Hij keek even op zijn horloge. “Goed laten we dan zo maar gaan. Ik pak heel even de tas en dan kunnen we.” Hij liep naar de slaapkamer en pakte de rugtas waar de cadeautjes in zaten. “Goed we kunnen.”

Gwen
Gwen keek Joey met open mond aan. “Wat?! Jij hebt dit geregeld?” En ze liep naar hem toe en knuffelde hem stevig. Freek kwam met Mira naar ze toe gelopen. Gwen gaf hem ook een knuffel en keek even met een verliefde blik naar Mira. “Hallo schatje. Ik ben tante Gwen.” Mira keek haar met grote ogen aan en glimlachte toen. “Wat een schatje jongens.” Ze had Mira wel gezien op de facetime maar in het echt was het toch anders. John keek haar goed aan. “Je gloeit. En Joey zei dat je ziek was. Omg je bent zwanger!” Riep hem uit. Gwen begon te stralen en knikte. Ze wist dat ze voor John niks verborgen kon houden. Hij was haar tweelingbroer. Hij wist alles. “Evie kijk eens wie er is!” Evie keek op en er kwam een hele brede glimlach op haar gezicht. Ze rende naar John toe en John tilde haar op en gooide haar in de lucht. “Jarige Jet!” Riep John en hij knuffelde Evie stevig in zijn armen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jun 14, 2023 11:04 pm

Emma

Emma schoot in de lach. "He houdt wel je pokerface op. Ik doe het namelijk echt. Joey een beetje plagen kan geen kwaad." Emma hielp met opruimen. Gezien het maar een beetje was,waste ze het gewoon even snel af. "Ik denk het ook."
Emma knikte. "Wil je dan mijn spijkerbroek die over de stoel hangt voor de zekerheid in je tas stoppen? Dan trek ik ondertussen mijn schoenen aan."
Emma had Luna ook nog wat extra water en brokjes gegeven. "Yes, i am ready."

Joey

"Jep.." En keek heel onschuldig. "Je miste John zo erg dus ik heb hem een berichtje gestuurd met de vraag of er een mogelijkheid was dat ze er vandaag bij konden zijn en zie hier het resultaat." Joey knuffelde Gwrn en gaf een kus op de hoofd. "Ga erheen." Joey gaf Gwen en haar familie de ruimte im elkaar te begroeten.
Joey sloeg een hand voor zijn gezicht. "Maar niet verder vertellen alsjeblieft. Wij weten het zelf ook pas zins vanmorgen en het is nog heel pril." Joey nam de gelegenheid om John en Freek te begroeten. Hij keek verliefd naar Mira. Mora was al twee maar toch nog zo klein. Volgend jaar stond hij hier zelf met hun kleine op zij arm. Dat besef wad nog heel raar. "Mag ik der heel even vast houden?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jun 14, 2023 11:24 pm

Mike
Mike had nog snel de broek van Emma in zijn tas gedaan. Hij had Luna ook dag gezegd en liep toen de deur uit. Hij stapte in de auto en wachtte op Emma. Toen zij eenmaal zat reed hij de parkeerplaats af. “Ik beloof je dat ik zo strak mogelijk zou kijken. Maar als hij het door heeft dan ga ik natuurlijk wel lachen.” Rustig reed hij richting de kinderboerderij. Hij stopte voor een stoplicht en pakte Emma haar hand. “Ik vind het wel heel bijzonder dat ik de verjaardag van mijn nichtje met jou mag beleven.” En hij gaf haar een kus. Het stoplicht sprong op groen en hij reed verder.

Gwen
Gwen omhelsde Joey stevig. “Dankjewel lieverd. Dit betekent heel veel voor me.” En ze gaf hem een kus. Ze keek naar John die deed alsof hij een rits als mond had en deed alsof hij hem sloot. “Ik zeg niks. Maar gefeliciteerd jongens.” En hij omhelsde Joey. Freek knikte. “Ja hoor. Ik denk alleen wel zo dat zelf wilt lopen maar je mag haar wel vasthouden.” En hij gaf Mira aan Joey. Evie keek vol bewondering naar haar nichtje. “Is dat Mira?” Vroeg ze. John knikte. “Ja prinses dat is je nichtje. En wat hoor ik word je grote zus?” En Evie knikte enthousiast. John keek Gwen aan. “Goed wat moet er nog gebeuren?” Gwen zuchtte diep. “Veel.” John klapte als een soort Mary Poppins in zijn handen. “Goed. Evie mama en jij doen de tafelkleden. Joey jij doet het eten en Freek en ik doen de versiering. Iedereen weet wat ie moet doen? Goed aan de slag dan maar.” Samen met Evie begon ze aan de tafelkleden. Na een tijdje waren ze daarmee klaar. Gwen ging aan een tafel zitten en wreef over haar buik.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jun 15, 2023 7:48 am

Emma

Emma wreef in de handen. "Operatie we nemen Joey in de maling.",grapte ze.
Emma leunde tegen het raam en keek naar buiten. Ze keek naar Mike en legde haar hand over de zijne waarna ze hun vingers in elkaar vlocht. "Ik vind het nog steeds een beetje een raar idee dat het meisje wat ik als nichtje beschouwd,daadwerkelijk jou nichtje is. Maar hoe dan ook... Het wordt een mooie dag."

Joey

Joey kuste Gwen. "Geniet van de verrassing. Hou van je." Joey dankte John en omhelste hem. "Kom,jij is bij oom Joey." En nam Mira voorzichtig over van Freek.
"Hallo,Dag Mira." Mira keek hem alleen maar met grote angstige ogen aan. Toen het leek dat Mira het elk moment op huilen kon zetten gag hij hasr snel terug. Hij was dus nog niet de leuke oom. John was er pas net maar hij wist meteen van aanpakken. Hij zette iedereen aan het werk. Hij kreeg de taak om het eten te regelen. Joey begon met het snijden van de kaas en worst. Deze legde die netjes op dienbladen en dekte ze af met folie. "Eef? Jij kan papa vast heel goed helpen met deze bakken vullen met chipsjes." Hij liep even naar Gwen en ging bij haar zitten.
"Gaat die?', vroeg die en gaf haar een kus. Zijn hand ging automatisch naar haar babybuik.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do jun 15, 2023 8:53 am

Mike
“Operatie Joey in de maling nemen it is.” Zei hij bevestigend. Rustig reed hij verder. Hij keek even naar Emma maar richtte zich toen op de weg. “Officieel gezien mag je haar nu ook echt je nichtje noemen. Je bent mijn partner. Maar ik snap dat dat wel een beetje gek voelt. Ik moet zeggen dat ik het ook een beetje apart vind. Juist omdat ik alleen nichtjes van ooms en tantes heb vanuit beide kanten van de familie. Maar Evie is nu gewoon een nichtje van een broer.” Ze kwamen aan bij de kinderboerderij. Hij zette de auto goed en keek even of hij al de locatie zag. “Ik geloof dat het daar is.” Zei hij en wees naar de ballonnenboog.

Gwen
Gwen keek toe hoe Evie Joey hielp met de chipjes en de snoepjes. Ze vond het fijn dat hij naast haar kwam zitten. “Ja wel het gaat wel. Ik weet niet het lijkt wel alsof ik meer bewust ben van mijn lichaam nu ik weet dat er een baby in groeit. Met Evie heb ik het heel anders ervaren omdat ik toen nog moest afkicken.” Ze ging met haar hand langs haar buik en wreef er liefdevol over. Mira kwam aangewaggeld op haar kleine beentjes en Freek rende er achteraan. “Ho kleine meid niet zo snel.” Hoorde ze Freek zeggen hij tilde Mira op in de lucht en zwierde haar in het rond. Mira kraaide het uit van plezier. “Kun je je voorstellen dat wij dat over een paar maanden zijn?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jun 15, 2023 12:19 pm

Emma

Emma grijnsde. Ze waren bijna bij de kinderboerderij. Emma knikte. "Ik snap je. Ik vond het ook heel raar dat Eva een kindje kreeg en ik dan van haat kindje tante zou worden. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik het heekjk vind om tante van dez te zijn en van Evie. Om haar dan zoals laatst mee te kunnen nemen naar de dierentuin en haat te zien genieten. Dat maakt mij dag gewoon." Even later kwamen ze ana bijnde kinderboerderij. Emma stapte uit en liep naar de plek toe. "Waar is het feestvarken?" Zs begroette Evie met een dikke knuffel. Toen viel haat ook op het shirt van Joey en kwam niet meer bij van het lachen. "Ja, lach maar",hoorde ze Joey zeggen. Emma begroette vervolgens hem en Gwen. "Ik kan gewoon niet geloven dat dir kruinen snotneus alweer zeven is." Roen merkte se pas John en Freek op. "Wat?!? Wat doen die hier?"

Joey

Joey kuste haar. "Als het niet gaan, dan zeg je het hé. Ik wil dat je gewoon eerlijk tegen mij bent want je weer dat ik liegen haat." Joey keek hoe Freek met Mira bezig was. Joey schudde zijn hoofd. "Nee. Ik denk dat het besef pas echt komt als we een echo hebben laten maken en het hartje hebben gehoord."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do jun 15, 2023 12:44 pm

Gwen
“Komt goed lieverd. Als het niet gaat dan roep ik wel.” En ze gaf hem een kus. Ze keek op toen Emma en Mike aan kwamen lopen. Evie had ze ook gespot en gaf ze een dikke knuffel. “Tante Emma Oom Mike ik ga vanavond een kitten ophalen met papa!” Riep ze blij uit. Gwen stond op en gaf Emma en Mike een knuffel. “Fijn dat jullie er zijn. Uhm ja over John. Joey had hem geappt dat ik ze ontzettend miste en hij heeft er voor gezorgd dat ze eerder terugkwamen met Mira.” En ze wees naar het kleine meisje dat met Freek aan het blazen was in een paardenbloem en elke keer giechelde als de pluisjes begonnen te zweven.
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven