Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You are perfect to me

2 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 32 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight ma jul 03, 2023 10:44 am

Joey

Joey tilde Evie op en zwierde haar rond. "Evie, wordt een hele goeie grote zus!" Vervolgens zette hij haar bij hem op schoot en zette de ijsje voor de neus neer. Hij gaf er een plakjes door het ijs.
"Papa en mama zijn heel trots op jou en met school komt het helemaal goed. Eet lekker je ijsje op."

Emma

Emma schoot in de lach. "Gelukkig maar of je moet met toch maar een cafeïne vrije koffie voor zetten." Emma at van de salade en dronk de optimale leeg. Ze was blij dat ze gewoon van het eten kon genieten zonder al te misselijk te zijn. "True maar ik vind het ook gewoon fijn om hier met jou te zijn. Sowieso kom ik bij jou tot rust maar helemaal zo aan het strand. We moeten je vader vaker vragen of hier even ons terug mogen trekken." Emma knikte. "Mij ook niet." Emma bloosde. "En dan te denken dat ik je in eerste instantie wilde afwijzen. Ik schaam me nog steeds dood."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van KirstReads ma jul 03, 2023 12:06 pm

Evie
“Mag ik helpen met de namen te bedenken?” Vroeg ze. Haar moeder keek even naar haar vader. “Van mij mag het maar kunnen we dan zweren dat we dat tot het laatst dan geheim houden?” Evie knikte en gaf twee vingers een kus en hield ze voor haar moeders gezicht die hetzelfde deed. Evie at verder van haar ijsje op haar vaders schoot. “Wat gaan we hierna doen? Weet opa al dat ik grote zus wordt?” Ze had haar opa al eventjes niet gezien en ze wilde dolgraag haar rapport aan hem laten zien. Als ze een goed rapport had mocht ze een boek van hem uitkiezen.

Mike
“Misschien kan ik eens kijken of ik zelf decaf koffie kan maken. Of je drinkt chocolademelk met slagroom en marshmallows.” Hij at zijn broodje op en glimlachte. “Ik wist niet dat ik zoveel rust uitstraalde eigenlijk. Mia zegt wel eens dat ze soms denkt dat ik adhd heb. Maar ik kan mij daar helemaal niet in vinden.” Hij gaf Emma een kus. “Ik weet zeker dat mijn vader het goed vindt als we hier vaker heen willen. Ik denk dat Gwen en Joey er ook een keer gebruik van willen maken.” Hij keek even naar een zeehond die met zijn kop boven het water uitstak. Het was een schattig gezicht.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van moonlight ma jul 03, 2023 5:56 pm

Joey

"Alleen de namen Anna, Elsa. Mirabel en alles wat er verder in Frozen of de film Encanto voorbij komt is uitgesloten." Hij ging zijn kinderen echt niet naar een of ander Disneyfiguur vernoemen. Joey keek naar Gwen. "Ik weet niet of mama het al aan opa Boek wilt vertellen. We kunnen in elk geval langs opa Boek om je rapport te laten zien."

Emma

"Dat is wel een optie. Dit drankje is opzicht ook wel lekker. Ik vind wel een vervanger." Emma keek Mike aan. "Ik ook niet. Misschien in je hoofd maar bij mij ben je in elk geval heel rustig. Misschien omdat wij bij elkaar gewoon onzelf kunnen zijn." Emma beantwoordde de kus. "Dat moeten ze zeker eens doen. Misschien moeten we het voor ze aanbieden om te gaan voor de baby komt. Even nog tijd met zijn drietjes of tweeën. Ik wil best een lang weekend op Evie passen zodat zij even rust hebben en quilty time." Emma tikte Mike aan. "Kijk! Eens zeehond." Ze probeerde een foto te maken.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma jul 03, 2023 6:57 pm

Evie
“Nee ik vind de naam Allie wel mooi.” Zei ze. Haar moeder keek even nadenkend maar knikte. “Dat klinkt wel als een mooie naam. En dan noemen we haar volledig Allison?” Evie knikte. “Als het een jongen wordt vind ik Riley wel een leuke naam.” Zei haar moeder. Evie dacht na. “Dat klinkt ook wel leuk.” Ze vond het leuk om over namen na te denken. Ze keek even naar haar vader. “Ik vind het leuk om opa weer te zien.” Zei ze blij en ze keek naar haar moeder. “We kunnen wel aan opa vertellen dat je grote zus wordt. Laten we babypakjes kopen in neutrale kleuren en dan eens zien wat zijn reactie gaat zijn.” En Evie klapte blij in haar handen. Ze had nu al zin in dat idee.

Mike
“Bij Mia kan ik ook volledig mezelf zijn en ze kent mij ook langer dan vandaag. Ik weet het niet jij bent ook rustig en dat maakt mij weer rustig. Snap je wat ik bedoel?” Hij dacht even na. “Het zou zomaar kunnen dat ze met zijn drietjes op vakantie willen. Ik kan mij voorstellen dat ze nog zoveel mogelijk leuke dingen met Evie willen doen voor dat de baby komt. Maar we kunnen het voorstellen. Hadden ze vandaag ook niet dat rapport gesprek op school?” Zoiets stond hem bij in elk geval. Hij maakte even een foto van Emma die een foto van de zeehond aan het maken was. Hij kon er zo van genieten dat Emma zo op kon gaan in dit soort kleine dingen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jul 04, 2023 7:49 am

Joey

Joey dacht na. "Geen eens zo slechte keuze, Eef. Allie klinkt best als een mooie stoere meisjesnaam." Joey knikte ook.
Joey keek verbaasd opzij naar Gwen. "Ik heb serieus dus altijd de naam Riley heel hoog op mijn namenlijst gehad mocht ik ooit een zoon krijgen." Joey schoot in de lach bij het zien van de enthousiasme. "Nou, ert je ijsje dan op dan gaan we eens opzoek naar de verrassing voor opa.'

Emma

Emma knikte. "Ik snap wat je bedoeld. Ik was thuis bij mijn zussen ook altijd een stuk drukker. Het bevestigd alleen maar weer eens dat we het beste in elkaar naar boven halen."
Emma knikte.."Daar ga ik ook eigenlijk van uit maar ik wil ze gewoon de optie bieden om er in elk geval overna te kunnen denken om samen te gaan." Emma knikte. "Geloof het wel. We zullen het allemaal vanavond wel horen." Emma keek naar Mike. "Hey! Niet stiekem foto's van mij maken."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jul 04, 2023 10:35 am

Gwen
Ze keek verbaasd naar Joey. “Riley vond ik ook altijd een mooie jongensnaam. Als Evie geen meisje was geweest had ik Riley bedacht als jongensnaam.” Ze at verder van haar ijsje maar merkte toch dat ze misselijk werd en legde haar lepel neer. Ze keek even naar Evie die haar beker helemaal aan het oplepelen was. “Joey wat vind jij dan een leuke meisjesnaam?” Vroeg Gwen aan Joey en pakte zijn hand vast. Ze vond het leuk om het hier over te hebben.

Mike
“Mia kent eigenlijk al mijn kanten. Ze heeft de boze Mike, de geïrriteerde Mike, de verdrietige Mike en de blije Mike meegemaakt maar ook de drukke Mike. Ik ken ook al haar kanten. Als ze boos is dan kun je het beste uit haar buurt blijven.” Hij keek even naar Emma. “Ja daar heb je gelijk in. Dan kunnen ze zelf aangeven of ze met zijn tweetjes of met zijn drietjes willen.” Hij grijnsde. “Sorry maar ik hou er zo van om te zien hoeveel jij kan genieten van de kleine dingen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jul 04, 2023 10:49 am

Joey

Joey dacht na. Hij streelde met zijn duim de hand van Gwen. "Eigenlijk heb ik daar nooit zo over nagedacht. Ik kwam ooit de naam Riley tegen en toen had ik wel zoiets van dat zou ik een mooie naam voor een zoon vinden maar verder... Ik vind het wel altijd leuk als de namen een beetje bij elkaar passen. Maar gelukkig hebben we de tijd om een naam te verzinnen."

Emma

"Dat is ook niet heel gek. Je kent Mia al zo lang." Ze kuste Mike. "Ik vind deze Mike het leukste. De lieve, leuke, verliefde Mike die alles voor mij overheeft." Emma knikte. "Ik vind het hier in elk geval een heerlijk plekje. Ik denk dat je me haast terug mee naar huis zou moeten sleuren." Emma giechelde. "Maar dan hoef je nog geen foto te maken." Ze pakte zijn mobiel af en maakte een foto van hun tweetjes.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jul 04, 2023 11:40 am

Gwen
Ze vond het fijn dat hij haar duim streelde. “Ik vind zelf de naam Hailey wel mooi. Sowieso passen alle drie de namen ook bij Evie omdat het allemaal eindigt op een ie klank.” En ze kuste zijn vingers. Ze keek even naar Evie die trots haar lepel naast de beker neerlegde. “Op!” Gwen glimlachte. “Goed gedaan meis. Zullen we binnen even kijken of Stefano nog een schone beker heeft die je mee kan nemen? Dan gaan we daarna kijken of we iets leuks voor opa kunnen vinden.”

Mike
“Ik vind de jij die je nu bent ook de leukste.” En hij trok haar naar zich toe en legde haar voorzichtig op het kleed waarna hij begon te zoenen. “Je bent zo lief en zo mooi. Ik hou zoveel van jou.” En hij hield haar stevig vast. Hij kon echt genieten van dit soort dagen. Van die dagen dat ze echt tijd voor elkaar hadden en geen oog hadden voor anderen. Hij streelde haar haren en keek in haar ogen. “Je bent het meest perfecte en mooiste meisje dat ik ooit heb gezien.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jul 04, 2023 12:22 pm

Joey

Joey knikte. "Of iets als Lilly. Dat klinkt er ook wel mooi bij."
Joey keek verliefd naar Gwen. Hij zette Evie van zijn schoot af. "Kom. Dan kan papa meteen afrekenen." Hij liep met Evie naar binnen om te betalen en een ijsbreker voor Evie te regelen. Hand in hand kwamen ze weer buiten. "Waar wilde je gaan kijken voor een rompertje?"

Emma

Emma keek naar Mike die haar op het kleed had neergelegd. Ze giechelde alleen maar. Ze genoot van hem, van zijn aanrakingen. Van elkaar en zijn lieve woorden. Ze kwam overiend om hem een kus te geven. "Love you to the mooi and back." Ze stootte perongekuk haar bekertje om waar blijkbaar nog wat in zat. Snel probeerde ze het weg te vegen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jul 04, 2023 4:36 pm

Gwen
Ze vond het fijn dat Joey met Evie mee ging. Na het ijsje was ze misselijk geworden. Ze wreef over haar buik. Ze keek op toen Joey en Evie weer terug kwamen. “Uhm we kunnen wel bij Lily’s kijken? Die hebben wel leuke babykleertjes en vast wel een tekst met: Je wordt opa.” Ze pakte Joey zijn hand en stond op. Met zijn drietjes liepen ze naar de winkel. Ze liep naar binnen en keek om zich heen. Ze zag een stukje met Opa en Oma erop en liep er heen. “Ooh kijk Joey en Evie dit bedoelde ik. Wanneer wilde je trouwens opa Roy vertellen dat Eef grote zus wordt?”

Mike
Hij merkte dat ze een bekertje had omgegooid en depte het gauw met een doekje weg. Daarna richtte hij zich weer op Emma. “Ik weet niet wat die zwangerschap met je doet maar ik vind je nog knapper en opwindender dan normaal. Je bent normaal ook heel knap en opwindend maar nu extra.” Hij ging met zijn handen onder haar jurkje en streelde haar buik. “Ons mooie kindje.” En hij gaf het liefdevol een kus
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jul 04, 2023 7:37 pm

Joey

"Prima, dan lopen we daarheen." Hij tilde Evie op zijn schouders en hield Gwen haar hand vast. Toen ze bij de winkel aankwamen zette hij Evie weer op de grond. Hij volgde Gwen gewoon een beetje. Zij wist immers wat ze in de hoofd had. Joey haalde zijn schouders op. "Denk binnenkort. Gezien jou vader her straks ook weet. Dan kunnen we het meteen aan Jenny vertellen. We moeten het dan ook wel meteen aan mijn moeder vertellen. Hebben ze hier nietzo een shirt voor Evie waar op staat: ik word grote zus. Dan doet ze die aan als we langs Roy en mijn moeder gaan." Joey zijn oog viel op een rek met knuffeltjes. "Zo terug!"

Emma

Emma sloeg de handen voor de gezicht. "Blijkbaar maakt het jou gek want je kan niet van mij afblijven." En schoot in de lach.
Zs giechelde toen hij haar buik aanraakte. Ze smolt van zijn lieve woorden en aanraking. Ze duwde Mike op het kleed zodat ze op zijn borst kon liggen en pakte zijn hand vast.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jul 04, 2023 8:06 pm

Gwen
“Pff moeten we echt naar jou moeder? Je weet hoe zij en Koen gaan reageren.” Ze zuchtte diep. “Misschien kunnen we kijken of we vanavond bij je pa kunnen eten? Het is maandag. Normaal eet Mike altijd thuis. Misschien vindt Roy het wel leuk als je komt eten.” Ze keek even in het rond en zag een shirt voor een kind. Ze bekeek het rek en zag toen een perfect shirtje voor Evie. Het was een shirtje met Ik word grote zus.” En dan twee poppetjes die roze of blauw waren. “Eefje kom eens.” En Evie kwam naar haar toe. “Hoe vind je die?” Evie trok even met haar mondhoeken. “Okee dan kiezen we wat anders.” Ze bekeek het rek. “En deze dan?” En liet een shirtje zien met alleen Papa en mama krijgen er een kindje bij maar ik blijf de leukste. Evie glimlachte. “Ja die!”

Mike
“Ik kan inderdaad niet van je afblijven maar je bent ook gewoon zo leuk.” Hij streelde haar haren en keek even naar zee. “Daar liggen we dan. Met zijn drietjes.” En hij ging met zijn handen naar haar buik en legde liefdevol zijn handen erop. “Wil je nog wat eten of wil je gewoon even lekker liggen?” Het maakte hem niet veel uit. Hij lag wel prima.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jul 04, 2023 8:46 pm

Joey

"Ik heb er ook geen zin in maar we zullen wel moeten. Ik kan het echt niet over de telefoon vertellen dan flipt ze helemaal. Desnoods ga ik er wel alleen heen. Neem anders maar zo romper voor hun mee met: jullie worden opa en oma." Inmiddels was Joey naar de knuffelde gelopen. Snel koos die twee witte nichtjes uit en rekende die af. Hij liep weer naar Gwen en Evie toe. "Geslaagd?"

"Haha. Je bent gewoon veel te gek op mij. Je wordt haast wel naar mij toegetrokken." Emma keek op naar Mike. "Gek om te zeggen, met zijn drietjes. Maar eigenlijk zijn wwe dat toch echt."
Emma legde haar handen op die van Mike. Emma schudde de hoofd. "Ik lig wel lekker." En sloot haar ogen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jul 04, 2023 8:57 pm

Gwen
Gwen keek even op toen Joey terug kwam. “Nee je hebt gelijk. We moeten je moeder en Koen ook op de hoogte stellen maar ik zie er gewoon tegenop.” Ze gaf Joey een kus. “Jep wij zijn geslaagd. Evie laat eens zien.” En Evie liet het shirtje zien. “Deze wordt het pap. En we hebben pakjes gevonden voor opa en voor opa en oma.” Zei Evie. “Jep die hebben we ook nog.” Zei Gwen. Ze liep naar de kassa en rekende af. “Goed zullen we gaan?”

Mike
“Je bent ook gewoon zo perfect. Ik zou niet weten wat ik zonder jou zou moeten.” En hij kuste haar op haar hoofd. “We zijn echt met zijn drietjes lieverd. Maar we moeten Lola en Luna niet vergeten. Ik merk wel dat het beter gaat tussen Lola en Luna.” Hij ging beter liggen en keek even naar de wolken. “Ik lig ook perfect.” En hij deed even zijn ogen dicht en hield de hand van Emma stevig vast. “Wat zal ik koken voor ons vanavond? Of zullen we bestellen?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jul 04, 2023 10:02 pm

Joey

"Ik weet het. Daarom stel ik voor om alleen te gaan. Dan kunnen ze alleen mij uitkafferen." Hij sprak ook meestal alleen met zijn moeder af. Als Koen erbij was liep het meestal uit op ruzie.
Joey kuste Gwen terug. Joey schoot in de lach. "Echr iets voor jou. Goed gekozen, Eef." Joey knikte. "Top, dan kunnen we gaan.:"

Emma

"Ik ben helemaal niet perfect. Jij vind mij perfect en dat vind ik helemaal prima. Zolang jij mij maar perfect vind." Emma knikte. "Ja gelukkig wel. Ik vergeet nooit meer zie eerste keer dat Luna, Lola zag. Zs heeft nog nooit zo hard gerend voor de leven maar ze was dan ook helemaal geen honden gewend. Gelukkig laat Lola der gewoon met rust en gaat ze haat niet opjagen."
Emma draaide zich naar Mike toe. "Wil je alsjeblieft vanavond pasta carbonara maken maar dan met kip inplaats van extra spekjes?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jul 04, 2023 10:10 pm

Gwen
“Joey het is okee. Ik kan je moeder wel aan en Koen ook. Ik ben nu nog meer een mama beer dus kom maar op.” En ze grinnikte. Samen liepen ze de winkel uit en liepen richting de winkel van haar vader. Ze liepen naar binnen en Gwen keek even om zich heen. Ze zag Marcel op haar aflopen. “Je pa zit in zijn kantoor. Ik weet alleen niet of het handig uit komt. Hij is op Liv aan het passen maar Liv krijst alles bij elkaar. Bonnie komt zo.” Gwen keek even naar Joey. “Okee dan wachten we wel even tot Bonnie er is. Evie kijk jij anders even rond?” Evie knikte en rende naar de kinderafdeling.

Mike
“Niet zo bescheiden doen hoor. Je bent voor mij inderdaad perfect.” En hij kuste haar. Hij grinnikte en sloeg zijn handen voor zijn gezicht. “Jaa dat weet ik nog. Het duurde heel lang voor ze weer tevoorschijn kwam. Soms zie ik ze wel eens samen slapen.” Mike hield echt van dieren en was blij dat ze een hond en een kat hadden. Hij keek Emma aan. “Tuurlijk wil ik dat voor je maken. Ik geloof dat ik alles had meegenomen behalve het vlees dus dat moet ik nog even fixen.” Hij vond het fijn om voor Emma te koken. Hij vond pasta carbonara ook heel lekker. “Wil je er champignons in?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jul 05, 2023 8:21 am

Joey

Joey zuchtte. "I know... Maar ik heb gewoon geen zin in gezeik met die twee. Vooral nu niet. Maar over zeikende ouders gesproken. Wat gaan we aan dat mens over zee doen? Die vermoord je één als ze het via via hoort Maar helemaal als ze het pas hoort als de tweeling al geboren is." Inmiddels waren ze in de boekwinkel van Gwen haar vader. Hij keek van Gwen naar Evie. "Misschien moet je anders toch wel even gaan kijken en kijken of jij Liv stil kan krijgen. Ik ga wel bij Evie kijken."

Emma

"Je maakt mij gewoon verlegen met je lieve woorden. Je bent veel te lief voor mij. Ik vraag me nog altijd af waar ik jou aan heb verdiend." Ze beantwoordde Mike zijn kus. Emma schoot in de lach. "Me too. Ze worden nog wel eens vrienden."
Emma knikte dankbaar. "Ee kunnen vast wel kip krijgen in het parkshop." Emma trok een vies gezicht. "No,thank you."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jul 05, 2023 8:34 am

Gwen
Gwen trok een gezicht. “Ze flipt ook als ik het zo zeg. Maar goed je hebt gelijk we kunnen haar niet negeren. Ik kijk wel even wanneer ik haar informeer.” Ze keek even naar Marcel en toen naar Joey. “Ik ga wel.” En ze liep naar het kantoortje. Ze zag echter dat haar vader Liv al rustig had gekregen maar dat hij met haar moeder aan het bellen was. “Oh hey meis.” Zei haar vader. “Uhm sinds wanneer bellen jullie elkaar en maken jullie elkaar niet af?” Haar vader grinnikte even. “Dave dat is niet aardig!” Hoorde ze haar moeder zeggen. “Nu ik jullie hier toch allemaal bij elkaar heb heb ik een nieuwtje.” “Jij en Joey zijn uit elkaar?” Vroeg haar moeder en Gwen dacht meteen you wish er achteraan. “Nee mam. We zijn heel gelukkig met elkaar.” En ze glimlachte even. “You are glowing.” Zei haar moeder. Gwen zuchtte. Haar moeder had drie zwangerschappen gehad dan wist ze al hoe dat er uit moest zien. “O my god you are pregnant again aren’t you?” Gwen zuchtte diep. Ze maakte de deur van het kantoortje open. “Joey, moeders is aan het beeldbellen met mijn vader. She knows…” en ze keek hem veelbetekenend aan.

Mike
“Maar lieverd ik meen elk woord wat ik tegen je zeg.” En hij beantwoordde de kus. “Als Gwen en Mia ons niet hadden aangespoord om elkaar een berichtje te sturen weet ik niet of we bij elkaar waren gekomen. Misschien ook wel want ik had je mijn visitekaartje gegeven.” Hij streelde haar door haar haren. “Ik vind het eten in de parkwinkel altijd zo duur. We kunnen beter even naar de Lidl lopen zometeen.” Hij grinnikte. “Genoteerd geen champignons.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jul 05, 2023 11:15 am

Joey

Joey zuchtte. "Ik kom eraan. Even die kleine aap zoeken." Hij vond uiteindelijk Evie. "Eef. Ga je mee opa gedag zeggen?" Samen liepen ze naar het kantoor van David. Hij sloeg zijn armen om Gwen heen. "Oké. Dus het grote nieuws is al bekend. Kunnen we ook wel meteen mededelen dat het we niet een maar twee kindjes krijgen." Het was niet de manier waarop die het David had willen vertellen. Hij kon immers prima met zijn schoonvader overweg maar als zijn schoonmoeder toch al van de zwangerschap wist dan alles maar meteen op tafel.

Emma

"Dat weet ik. Ik ook naar jou toe." Emma kwam overeind. "Tuurlijk , waren wij dan wel samen gekomen. Misschien niet meteen maar ik had je uiteindelijk wel een berichtje gestuurd. Ik ben blij dat die twee koppelaars ons hebben aangespoord zodat we samen kwamen. Ik kan mij namelijk geen leven meer zonder jou voorstellen. Wij horen gewoon bij elkaar. Zonder jou is mijn leven niet meer compleet." Emma knikte. "Dat is wel waar maar ik had niet gezien dat er gewoon een lidl in de buurt is."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jul 05, 2023 11:54 am

Gwen
“Sorry schat maar mijn moeder heeft drie zwangerschappen gehad. Dus ze herkende de symptomen.” Ze keek even naar het beeldscherm waar haar moeder hun bedenkelijk aan keek. “Gwendolyn dit had ik niet zien aankomen. Ik had gedacht dat je wel beter zou weten zo na de bevalling van Evelyn.” Gwen haalde diep adem en wurmde zich los uit de armen van Joey. “Marcel. Zou jij even op Evie willen letten?” Marcel knikte en pakte Evie bij de hand. Gwen wilde niet dat Evie hier bij betrokken was. Ze deed de deur dicht en staarde haar moeder ijzig aan. “Ik wist wel dat je weer een rot opmerking zou maken. Ja ik moest met spoed een keizersnede met Evie maar dat betekent niet dat ik niet nog een keer zwanger wilde worden.” Haar moeder lachte schamper. “Wilde? Evie werd je opgedrongen. Ze heeft je hele toekomst verpest.” Gwen haar handen trilde. “Ik heb er voor gekozen om Evie ter wereld te brengen. Het is nog steeds mijn keuze geweest en ik kan mij geen liever kind voorstellen. Mam je bent verbitterd. Bij deze wil ik je niet eens meer betrekken in ons gezin. Ik ben klaar met jou.” En ze liep het kantoortje uit. Haar vader liep haar achterna. “Gwennie blijf. Alsjeblieft.” En hij keek haar smekend aan. “Pap het is beter voor iedereen als ik nu gewoon op mijn gemak boeken ga neuzen. Ik neem Liv wel.” Haar vader sloot haar in zijn sterke armen. “Ik ben blij voor je mijn lieve mooie Gwendolyn. Ik gun jou een mooi gezinnetje met Joey. Ik hou van jullie.” En hij gaf haar een kus op haar hoofd. Samen liepen ze naar het kantoortje. Ze kuste Joey nog eventjes en pakte toen de maxicosi met Liv erin en liep het kantoortje uit.

Mike
Mike leunde op een elleboog. “Okee dat is waar. Maar ik voelde wel al meteen dat het goed zat tussen ons. Ik dacht eerst dat Evie jou dochtertje was maar dat was niet zo. Mocht dat wel zo zijn geweest had ik dat ook geaccepteerd.” En hij gaf haar een kus. Hij knikte toen ze het had over dat ze niet wist dat er een Lidl op het eiland zat. “Het is een eiland, niet de middle of nowhere schatje.” En hij gaf haar een kus. Even keek hij naar haar vinger met de ring. “Hij staat je prachtig schat.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jul 05, 2023 4:28 pm

Emma

Emma schoot in de lach. "Volgens mij had Gwen Evie de opdracht gegeven om bij mij te komen kijken zodat ze een momentje alleen had met Joey. Maar eerlijk gezegd is Evie door mijn vriendschap met Gwen zo eigen geworden dat ze altijd een beetje ook als mijn dochter voelde. Ze noemt mij natuurlijk ook niet voor niks tante Emma. Niet wetende dat ze ooit nog echt familie zou worden." Emma kuste Mike terug. "Haha, dat bedoelde ik niet. Het was mij gewoon niet opgevallen toen we hier heen reden." Opnieuw kuste ze hem terug. Emma giechelde." Ik ben er ook heel blij mee."

Joey

"Het is oké. Ze was er toch wel achter gekomen. Ik had het alleen je vader liever op een andere manier verteld. Zoals we in ons hoofd hadden." Joey bleef wat ongemakkelijk staan. Hij hield wijselijk zijn mond. Om Gwen even een momentje voor zichzelf te geven liep hij naar Evie. "Is opa boos? ",hoorde hij Evie vragen. "Ner, oma deed lelijk. Trek je er maat niks van aan. Niet alle grote mensen zijn altijd aardig. Zelfs niet als je je opa of oma zijn. Heb je al een mooi boek gevonden wat je van opa voor je rapport zou willen? We moeten wel nog je mooie rapport laten zien. Weet je, je mag van papa ook een boek uitzoeken. Voor je mooie rapport en omdat jij straks de beste grote zus gast worden."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jul 05, 2023 5:43 pm

Mike
“Owja dat is waar. Ik had haar toen die Frozen tekening gegeven.” Hij begon het zich te herinneren. Hij keek even naar de zee en richtte zich toen weer op Emma. “Jij zou zelfs als ze 25 is nog op haar letten. Al gaat ze waarschijnlijk zeggen dat ze volwassen is en alles zelf kan. Al zegt ze dat nu soms ook. Maar jij wordt ook de beste moeder voor ons kindje.” En hij knuffelde haar stevig en kuste haar. “Zullen we dan maar inpakken dan kunnen we zo boodschappen doen? Je was ook in slaap gevallen weet je nog.”

Gwen
“Gwen!” Hoorde ze Bonnie roepen. Gwen draaide zich om. Ze had nog steeds de maxicosi met Liv erin in haar armen. “Hey Bonbon.” Zei ze en ze zette de maxicosi neer en knuffelde haar zus. “Alles okee?” Vroeg ze. Bonnie knikte. “Liv is weer rustig?” Gwen knikte. “Gwendo ik zie dat er wat is.” Gwen zuchtte diep. “Kom.” En ze gaf de maxicosi aan Bonnie en liep haar voor naar Joey en Evie die met elkaar aan het neuzen waren bij de boeken. “Evie kijk eens wie er is?” En Evie keek op en rende op Bonnie af die meteen de maxicosi op de grond zetten. “Tante Bonbon!” Bonnie keek haar aan. “Wacht even wat staat er op je shirt?!” En Bonnie keek van Joey naar Gwen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jul 05, 2023 8:37 pm

Emma

Emma knikte. "Die tekening heeft ze nog steeds. Hij hangt aan de whiteboard op de kamer." Emma schoot in de lach. "Echt wel. Hoe groot ze ook mag zijn, in mijn ogen blijft ze altijd klein en ik wil gewoon dat ze weet dat ze altijd bij mij terecht kan met van alles." Zd knuffelde en kuste elkaar. Emma keek Mike aan. "Noet waar! Ik lag gewoon met min ogen dicht te genieten."

Joey

Joey keek op toen Gwen en Bonnie kwamen aangelopen met de kleine Liv. Hij begroette zijn schoonzus. Hij wilde net vragen hoe je met haar ging toen haar oog op het shirt van Evie viel. "Suprise! Evie wordt grote zus, Gwen js zwanger van een tweeling. We wilde jullie vader verrassen met het nieuws." Hij keek naar Gwen. "We zijn zijn helemaal zijn cadeautje vergeten te geven. Oh en ik heb Evie beloofd dat ze ook van ons een boel mocht uitzoeken voor haar rapport."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jul 05, 2023 8:50 pm

Mike
“Owja klopt samen met andere tekeningen.” En hij grinnikte. Hij vond het altijd leuk als ouders de tekeningen van hun kinderen. “Dat geloof ik best. Ze is mijn allereerste nichtje dus ik voel ook wel een soort verantwoordelijkheid naar haar toe. Maar als ze daadwerkelijk op Gwen gaat lijken weet ik niet of ik in Evie haar buurt wil zijn als ze boos is.” Hij begon hard te lachen. “Je was aan het slapen schatje. Ik hoorde je snurken.” En hij begon haar te kietelen.

Gwen
Bonnie begon enthousiast te gillen toen ze hoorde dat Gwen zwanger was. Verschillende mensen keken op en Gwen verontschuldigde zich namens haar zus. “Ooh wat leuk jongens. Hoe lang al?” Gwen dacht even na. “Zes weken ongeveer. We hadden vandaag de eerste echo. En we gingen het aan pa vertellen en toen was ie dus aan het videobellen met mama. Nou je kan haar reactie wel raden.” Bonnie zuchtte diep en tilde Liv uit de maxicosi. “Gwendo je weet hoe mama is. Waarom denk je dat ik haar al ruim 11 maanden niet heb gezien? Toen ik haar vertelde dat ik zwanger was van Marciano keek ze ook heel zuur. Ze kan er niet tegen dat Liv half bruin en half blank is. Ik was zo pissig. Dat ik haar ook geen geboortekaartje heb gestuurd. Liv is nu twee maanden en ze zou het van papa vast wel gehoord hebben maar ik heb niks van haar gehoord.” Gwen gaf haar grote zus een knuffel. “Liv is een prachtkindje.” Zei ze tegen Bonnie.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jul 05, 2023 9:34 pm

Emma

Emma knikte. "Ze heeft ook oprecht heel veel getekend in je kleurboek die ze kreeg voor de verjaardag." Emma schoot in de lach en kwam haast niet meer bij van het lachen. "Dan ben ik er zelfs vandoor. Ik hoef niet vermoorden te worden. Al heb ik er ook wel eens over me heen gehad hoor zoals Joey toen met die boekenkast. Als Eef maar ook Gwen zelf iets in hun hoofd hebben kan je maar beter ze hun zin geven want ze veranderen toch niet van gedachten." Emma wurmde zich uit Mike zijn kietelaanval en stond op. "Je snurkt zelf. Pff! Ik vind jou niet meer lief. Kom nou maar anders komen die boodschappen er nooit."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud