Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You are perfect to me

2 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 36 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight vr jul 14, 2023 11:37 am

Joey

"Je vroeg voor dat voor dat ik Roy had gebeld." Hij liet het er maar bij. Zijn hoofd stond meer bij het uitje dan bij het maken van een vakantieplanning. "Voor jou een vraag voor ons een weetje."
Joey stond op maar inplaate van Evie te helpen begon hij haar ook te kietelen. "Aahh! Stop! Stop! Genade!" Hij stopte met kietelen en gaf Evie een kus.

Emma

"Ik ben benieuwd wat je verzonnen hebt." Emma schudde de hoofd. "Mike! Straks heb je ons nog verraddem en ik mijn best naar doen on niks te zeggen. Oké je had kunnen zeggen dat je keek voor een cadeautje voor jullie broer maasr toch!" Emma knikte en stapte in. "Daar durf ik geld op in te zetten."
Niet veel later parkeerde ze bij het appartement van Gwen en Joey. Evie deed open. Ze knuffelde Evie. "Heb je er al zin in om te komen logeren?" Evie knikte. "Suoer veel, maar we hebben eerst nog een verrassing." Emma keek verbaasd naar Mike. "Eef?!?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van KirstReads vr jul 14, 2023 12:45 pm

Evie
Haar moeder stond op en gaf Emma en Mike een knuffel. “Evie ga de verrassing maar halen. Het staat op de slaapkamer.” Evie haar blik ging even naar de buik van Emma. Ze had het heus wel gezien maar ze deed even snel een vinger voor haar lippen toen haar moeder niet keek. Daarna liep ze snel naar de slaapkamer van haar ouders en zag een Disney pakketje liggen. Haar moeder was er druk mee bezig geweest. Ze tilde het op en liep toen terug. “De verrassing moeten jullie raden. Door alles uit te pakken.” Zei haar moeder. Evie gaf het pakketje en ging weer op de bank zitten.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van moonlight vr jul 14, 2023 2:06 pm

Emma

Emma knuffelde Gwen en Joey. Ze had de blik van Evie gezien en stootte Mike aan om vervolgens in zijn oor te fluisteren:"Eef, weet het. Het is maar goed dat we het straks vertellen."
Ze ging zitten en keek hasr beste vriendin en schoonzus onderzoekend aan. "Gwen, wat heeft dit allemaal te betekenen? Je bent toch niet zwanger van een drieling want dan val ik zelfs flauw " Emma nam de verrassing aan. Ze keek Mike even onderzoekend aan. Wist hij meer?!? Ze pakte vervolgens alles uit. De Mickey mouse knuffel, winnie the poeh dvd, een lilo en stitch wafelmaker en een fleechedeken van bambi. "Waarom heeft alles te maken met Disney? No! Gaan we naar disneyland?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr jul 14, 2023 2:20 pm

Gwen
Gwen was weer op de bank gaan zitten. “Nee ik ben niet zwanger van een drieling.” Zei ze grinnikend. Ze nam een slok van haar thee en keek toe hoe ze het cadeautje uitpakte. “Jep jullie gaan met ons, John, Freek en Mira een weekje naar Disneyland Parijs.” En ze hoopte maar dat Emma en Mike het leuk vonden. “We zijn allemaal dol op Disney en we wilde Evie sowieso nog verwennen voor ik echt te dik word en John en Freek boden aan om naar Disney te gaan. We wilde jullie ook meenemen dus zodoende.” En ze kneep even in Joey zijn hand. “Hopelijk willen jullie mee.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jul 14, 2023 8:18 pm

Emma

Emma haalde opgelucht adem. "Thanks god. Niet dat het jullie niet gegund zou zijn hoor maar drie kindjes in een keer is wel erg veel van het goede." Emma stond op en omhelste iedereen. "Natuurlijk willen wij mee naar Disney. Super graag zelfs!"  Ze ging weer zitten en keek naar alle cadeautjes. "Maar Gwen, wat heb je je ongelooflijk uitgesloofd. Super lief maar je had toch ook gewoon een kaartje kunnen schrijven." Emma stootte Mike aan. "Geef jij het, gezien wij ook nog een verrassing hebben?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr jul 14, 2023 8:23 pm

Mike
Mike keek naar alle cadeautjes. “Tuurlijk willen wij mee naar Disneyland. Super leuk!” En hij omhelsde zijn broer en schoonzus. Hij zag Gwen glimlachen. “Ik weet het dat zei Joey ook al maar ik vind het leuk om iets samen te stellen.” Hij zag haar even bedenkelijk kijken naar Emma en hem. Mike haalde de kaart uit zijn rugtas. “Maak maar open en kijk goed naar de tekening.” Gwen maakte het open en liet de binnenkant aan Joey en Evie zien. Haar mond viel open en ze stond op en knuffelde Emma bijna plat. “Jullie zijn zwanger! Ooh wat leuk. Het is jullie gegund lieverds.” Mike zag Evie juichen. “Ik wist het!” Riep zijn nichtje uit en hij begon te lachen. “Wij hadden al wel een idee dat je iets door had wijsneus.” En Evie begon te blozen. Hij liep naar Evie toe. “Je wordt weer grote nicht meisje.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jul 14, 2023 8:54 pm

Emma

"Het zijn oprecht leuke cadeautjes. Die wafelmaker ga ik zeker uitproberen. Dat wordt morgenochtend wafels als ontbijt, Eef."
Emma hield wijselijk de mond. Ze moesten het maar raden.
Emma werd bijna plat geknuffeld door Geen. "Ahh, laat je me nog heel?",zei ze lachend. "Dank je wel. We schelen niet heel veel. Mike en ik zijn een maandje zwanger. We hadden vandaag vandaag echo." Ze haalde de foto uit de tas en liet die zijn.
Emma schoot in de lach. "Ja, hij had het goed gezien, boef. Klaar om grote zus en grote nicht te worden." Evie knikte. "Ja, ik vind het leuk dag jij en mama samen een kindje krijgen." "Dat vind tante Emma ook her leuk en bijzonder." Inmiddels was Joey hun ook komen feliciteren. "Gefeliciteerd, broertje. Je wordt een goede vader."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr jul 14, 2023 9:13 pm

Gwen
“Ooh echt heel leuk dat we nu samen zwanger zijn. Onze kinderen zijn gewoon echt familie van elkaar. Evie wordt een fantastische grote zus en nicht.” Evie knikte. Gwen vond het zo leuk dat Emma en Mike zwanger waren. Ze knuffelde Mike ook en ging weer zitten. “Ik geloof dat Evie niet kan wachten om bij jullie te logeren. Ze heeft het de hele week over niks anders.” Evie ging op Mike zijn schoot zitten. “Gaan we nog samen aan onze tekening werken?” Gwen wist dat Evie met Mike aan een tekening was begonnen. Evie wilde heel graag dat Mike een tekening van haar maakte als Disneyfiguur. Mike knikte. “Jep daar gaan wij zeker mee verder. Het is jou weekend dus jij bepaald.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jul 14, 2023 9:20 pm

Emma

"Ja, dat besef is nog steeds een beetje raar. Hoe krijgen we het ook voor elkaar om beide met een broer een relatie te hebben." Ze schoot even in lach. "Wij kijken ook uit naar het logeerpartijtje. Heeft Joey al verteld wat jullie plannen zijn?" Ze zag aan de blik van Joey al genoeg. "Ze weet meer dan genoeg en meer krijgt ze ook nog niet te weten tot we weg gaan." Emma schudde de hoofd. Emma keek even naar Evie. "Tante Emma doet normaal altijd gek met jou naar door dat tante Emma zwanger is, is ze steeds heel misselijk. Als is verder goed met de baby en tante Emma maar ik moet wel een beetje rustig aan doen. Oké?" Ze zag Evie knikken. "Oom Mike heeft trouwens nog iets lekkers voor jou gemaakt."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr jul 14, 2023 9:28 pm

Gwen
Gwen keek even naar Joey. “Ik ben echt heel erg benieuwd naar de verrassing maar ik moest in ieder geval mijn koffer inpakken dus we gaan sowieso weg maar waarheen dat weet ik niet.” Gwen nam nog een slokje van haar thee en keek even naar Evie die nadacht. “Oooh heb je cupcakes gebakken?” En Mike begon te lachen. “Ugh waarom ben je zo goed in raden?” Evie haalde haar schouders op. “Omdat ik slim ben?” Gwen begon te lachen haar dochter was ook zo lekker bijdehand. “Willen jullie wat drinken?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jul 14, 2023 9:56 pm

Joey

"Je kan mij aankijken wat je wilt maar ik laat toch niks los en Evie ook niet. Ja die twee tegenover je weten dat we weg zijn voor het geval er iets met Evie mocht zijn maar die weten verder ook niet hoe of wat." Joey schudde zijn hoofd. "Jij bent veel te slim, kleine boef. Papa hoort al dat jij je prima gaat vermaken bij je oom en tante. Ga jij mij überhaupt wel een beetje missen?" Evie schudde eigenwijs de hoofd. Joey trok een pruillip. "Ook niet een mini beetje? Ik ga jou wel keiveel missen hoor." "Nou een mini beetje, dan maar ik ga vooral heel veel plezier maken en jij en mama ook. Want jij hebt een hele leuke verrassing voor mama." Joey gaf er een knipoog. "Gwen, blijf zitten. Mike, wil jij koffie? Emma kan ik je een frisje aanbieden? We hebben ice tea of gewoon cola of fanta." Emma":"Ice tea is prima."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr jul 14, 2023 10:18 pm

Gwen
Gwen keek Joey even aan en bleef toch maar zitten. Ze wilde niet dat Joey alles zou doen maar dat werd toch iets wat ze moest accepteren. Ze wreef over haar buik en keek even naar Evie. “Eefje je gaat je wel gedragen he.” Evie knikte braaf. “Dat doe ik altijd mama. Dat weet je toch.” Gwen glimlachte. “Dat is waar.” Ze keek even naar Emma en Mike. “Ik ben blij dat alles goed met jou en de baby gaat Emma. We mogen alleen nu niet overal in in Disneyland.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jul 14, 2023 10:54 pm

Emma

"Ik ben ook blij dat alles goed gaat. Ik ben wel dag en nacht misselijk maar de dokter heeft er medicijnen voor gegeven. Hopelijk voel ik me dan wat beter. Ik ben vooral blij dat het met jou beter gaat. Je hebt iedereen flink laten schrikken." Emma haalde de schouders op.."Ja, dat is wel een beetje balen. Normaal had je mij overal mee in gekregen maar ja.. Er zijn vast attracties waar we wel mee in mogen. Als ik maar op de foto kan met Stitch!"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za jul 15, 2023 12:09 am

Gwen
“Het is fijn dat de dokter je daar wat voor heeft gegeven. Die misselijkheid is echt vreselijk maar na een tijdje wordt het minder.” En ze ging met haar handen over haar buik. “Ik weet het sorry. Ik baal er gewoon van dat die eerste dokter mijn zorgen gewoon compleet wegwuifde. Alsof het niks was. Waar ik mij meer zorgen over maak wat dit voor de rest van de groei ontwikkeling gaat betekenen. Blijft de een kleiner of krijgt die zijn groeispurt nog.” Ze nam nog een slok van haar thee en zag dat Evie haar tablet had gepakt en een filmpje aan het kijken was. Gwen vond het prima, ze had gezegd dat ze de tablet dit weekend thuis moest laten en gelukkig deed Evie daar niet moeilijk over. “Ik wil op de foto met Winnie the Poeh.” Zei Gwen en ze keek even naar Joey. “Joey met wie wil jij op de foto?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za jul 15, 2023 2:28 pm

Emma

"Ik hoop het echt. Ik ben er wel een beetje klaar mee om steeds misselijk te zijn. Gelukkig hoef ik daar in tegen niet zo heel vaak over te geven maar misschien vind ik dit wel erger."
Emma keek van Gwen naar Joey. "Je hebt nu toch een andere dokter die je beter in de gaten houdt?" Emma zuchtte. "Dat weet niemand. Probeer je niet te veel druk te maken. Dat is ook niet goed voor die twee kleintjes, al die stress. Probeer dit weekend een beetje te genieten van jullie tijd samen. Wij vermaken ons wel met Eefje." Joey:"Met jou.",zei die tegen Gwen. Emma schudde de hoofd. "Wat ben jij toch ook een ongelooflijke Slijmbal!"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za jul 15, 2023 5:54 pm

Gwen
“Ja we hebben nu een andere dokter. En die is heel fijn. Ze houdt mij goed in de gaten gelukkig.” Ze keek even naar Joey. “Ik weet dat ik mij niet te druk moet maken en dat dat niet goed is voor de tweeling al die stress. Maar dit zijn gewoon vragen die door mijn hoofd blijven spoken. Het is maar goed dat zij straks even een weekend weg zijn. Dan kan ik mijn gedachten een beetje verzetten.” Ze stond op en gaf Joey een knuffel. “Ik wil ook dolgraag met jou op de foto.” En ze kuste hem op zijn lippen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za jul 15, 2023 6:46 pm

Emma

"Dat klinkt zeker een stuk beter. Ik vond onze dokter en verpleegkundige ook heel fijn. Zijn wees ons er echt op dat als ik een bloeding zou krijgen dat niet meteen betekende dat het een miskraam zou kunnen zijn. Precies wat die dokter toen tegen jullie had moeten zeggen. Dat was wel echt een geruststelling." Emma knikte. "Ik snap je zorgen ook wel maar... Ik wil dat je van je zwangerschap geniet en niet steeds je druk maakt om elk ditje datje." Joey:"Dank je, Emma. Misschien luistert ze wel naar jou inplaats van naar mij want naar mij wilt ze niet luisteren." Emma schudde de hoofd. "Oké Mike, Eef? Zullen wij zo maar gaan voordat papa en mama te klef worden?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za jul 15, 2023 8:52 pm

Gwen
Gwen keek Emma aan. Ze voelde dat er tranen langs haar wangen vielen. “Sorry. Het is gewoon.” Ze slikte. “Ik heb nooit echt kunnen genieten van toen ik zwanger was van Evie. Evie is mijn alles en dat weet ze maar het was heel pittig. Mijn lichaam was nog in ontwikkeling. Het is nu voor het eerst dat ik vrijwillig zwanger ben geworden. Het voelt allemaal zo nieuw maar ook goed.” Ze leunde tegen Joey aan. “En met Joey heb ik het gevoel dat ik alles aan kan.” En ze zoende hem en kuste hem in zijn oor. Evie stond op. “Veel plezier mama en papa. Papa laat je nog weten hoe de verrassing was?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za jul 15, 2023 9:28 pm

Joey

"Liefje!" Hij droogde de tranen met zijn handpalm. "Het komt goed. Wij kunnen dit samen. We gaan er een fijn weekend van maken." Hij kuste haar terug. "Papa en mama bellen vanvond. Dan vertellen we hoe de verassing was. Eet jij niet te veel cupcakes bij oom Mike en tante Emma." Emma en Mike maakte aanstalten om te gaan zodat zij zo ook konden vertrekken. "Nou veel plezier met dat kleine monster. Breng er volgende week maar terug dan hebben wij een tijdje rust." Hij stak plagend zijn rond naar Evie uit. "Bye, prinses. Krijgt papa nog een knuffel?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za jul 15, 2023 9:50 pm

Gwen
Ze knuffelde Evie stevig. “Mama houdt van jou. Genieten he dit weekend.” Evie gaf haar een kus. “Je bent de liefste mama die ik maar kan hebben.” Gwen haar ogen vulde zich weer met tranen. “Je bent lief Eef, blijf je mooie zelf.” En ze zwaaide haar dochter en Emma en Mike na. Ze liep naar Joey toe en gaf hem een knuffel. “Ik hou zoveel van jou. Ik wil nu wel echt weten waar we naar toe gaan.” En ze keek even naar haar koffer en toen weer naar Joey.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za jul 15, 2023 9:59 pm

Joey

Joey gaf Evie nog een stevige knuffel en zwaaide toen Mike en Emma uit. Hij knuffelde Gwen terug en haf hasr een kus op de voorhoofd. "Haha. Ik hou ook van jou. Ik ga even mijn koffer te voorschijn halen gezien ik die in de schuur verstopt hebt zodat je niks door zou hebben en dan stappen we zo de auto in. De locatie op de navigatie zal verklappen naaar welke stad we gaan. Waar ik ene hotel voor ons hebt geboekt. Daar zijnde volgt er nog een verrassing maar dat vertel ik pas in het hotel." Joey ging zijn koffer uit de schuur halen. Vervolgens maakte hij zich gereed. "Ready?" Hij droeg haar koffer en legde deze in de kofferbak. Vervolgens stelde die de navigatie alvast in terwijl Gwen instapte , van het hotel in Maastricht.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za jul 15, 2023 10:28 pm

Gwen
Gwen liep achter Joey aan naar beneden. Ze was blij dat hij de koffer droeg want dat scheelde haar weer zwaar tillen. Nerveus ging ze aan de auto zitten. Ze keek even naar de navigatie en zag waar ze heen gingen. “Ooh gaan we naar Maastricht? Daar hebben ze echt zo’n mooie boekenwinkel in een kerk.” Ze klikte haar gordel vast en ging er voor zitten. Het was nog best een stukje rijden naar Maastricht.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za jul 15, 2023 10:54 pm

Joey

Joey knikte. "Klopt en klopt. Oké, ik zal de verassing vertellen. We gaan niet zomaar overnachten in Maastricht. In die boekenwinkel waar je het over hebt signeert eind van de middag een van jou favoriete schrijvers, namelijk Thomas Olde Heuvelt. Ik weet hoe dol je op zijn boeken bent en toen ik het op Facebook voorbij zag komen heb ik meteen dit uitje geregeld. Emma en Mike wilde uiteraard oppassen. Ik hoop dat je het een leuke verrassing vind. Na afloop kunnen we gaan dineren en we hebben een heerlijk bubbelbad op de kamer. Voor morgen heb ik nog een dagje welness in het hotel geregeld zodat we heerlijk ontspannen terug naar huis kunnen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za jul 15, 2023 11:11 pm

Gwen
Gwen keek even met open mond naar Joey. Ze wilde hem nu zo hard knuffelen maar dat kon niet als hij ging rijden. “Echt Joey. Blijer had je mij niet kunnen maken nu. Echt ik ben je eeuwig dankbaar. Ik heb alleen niet zijn boeken ingepakt.” Ze keek naar buiten. “Tenzij Evie die heel stiekem in mijn koffer heeft gesmokkeld.” Gwen wreef over haar buik. “Een dagje wellness klinkt wel lekker en die bubbelbad al helemaal. De dokter zei dat we seks mochten hebben maar niet te hard.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jul 16, 2023 1:20 pm

Joey

"Ik zei toch dat je het een leuke verrassing zou vinden.",zei hij met een grijns. Hij keek er even aan maar hield zijn focus strak op de weg. Joey wees naar de kofferbak. "Die had je ook niet kunnen vinden want zijn laatste boek zit in mijn koffer. Die had ik al ingepakt zodat je zeker een boek mee had op te kunnen laten signeren." Hij keek er even verliefd aan. "Gwen, ik... Het was niet mijn insteek van dit weekend. Ik wilde je gewoon even flink verwennen. Tijd voor elkaar. Rust! Maar... ik weet niet of ik het aan durf.. Uiteraard kunnen we gewoon zoenen en knuffelen maar wat als je wel gaat bloeden. Dan lig je straks in het ziekenhuis in Maastricht."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud