Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You are perfect to me

2 plaatsers

Pagina 2 van 27 Vorige  1, 2, 3 ... 14 ... 27  Volgende

Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight ma aug 21, 2023 7:19 pm

Emma

"Ze zeggen dag je niet in Disney bent geweest als je geen rondje in it is a small world bent geweest maar inderdaad tien keer is wel erg overdreven. Gelukkig zijn we er de gehele werk en kunnen we overal in. Tante Emma wilt wel ook een dagje naar de studio's." Emma schudde lachend de hoofd toen ze de ondeugende blik zag van Mira. "Boef! Jou papa's krijgen hun handen nog vol aan jou." Emma knikte. "Dat is waar." Emma keek John uitdagend aan. "Kijk maar uit dat ik er geen een koop voor je en reken maar dat je hem dan aantrekt ook."

Joey

Joey pakte haar handen vast. "Gwen,zo moet je niet denken. Het was niet jou schuld. Je ziet het nu zelf.  Emma en Mike wilde het vanuit de grond van hun hart en overkwam het ook. Kijk naar dat meisje wat staat te stralen omdat we hier zijn. Zij maakt je verleden goed. Kijk vooruit en niet achteruit. Dat ligt ver achter je." Joey knikte. "Dat komt nog wel. Laten er ons voor nu richten op de vakantie en dan zien we wel weer verder. Ik wil nu vooral genieten van Eef en jou en ons verdere gezelschap."
Joey keek zijn broer en schoonzus aan en vervolgens naar zijn dochter. "Je boft maar weer met die oom en tante van je. Je mag oom Mike en tante Emma wel straks als je je jurk heb gekregen een hele grote knuffel geveb als dank. Want dat is een aardig duur cadeau wat je mag uitzoeken." Emma:"We kunnen ons enige nichtje nu nog flink verwennen voor dat de tweeling zich aankondigd."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma aug 21, 2023 9:24 pm

Evie
Evie keek haar vader aan. “Ik bedank tante Emma en oom Mike altijd voor van alles. Ze wilde mij laatst ook geld geven voor mijn rapport en dat hoefde ik ook niet maar we hebben er toen wat leuks van gekocht.” Evie keek even naar haar oom John die grinnikte. Oom Freek begon ook te lachen. “Kies maar het meest roze uit voor John wat je maar kunt vinden Emma. Dat zou hem leren.” En hij gaf John een kus. Oom Freek zette Mira op de grond en Mira rende op haar moeder af.

Gwen
Gwen knikte. “Ik weet het. En we krijgen twee hele mooie meisjes maar toch blijf ik het gewoon doodeng vinden.” Joey had gelijk, ze moest kijken naar het nu en niet naar het verleden. Ze zag dat Mira op haar kwam afgerend en haar stevig knuffelde. “Hey lieverd. Laten we naar je vaders gaan.” En ze pakte Mira bij de hand en liep naar de rest. Ze keek naar Evie. “Mama ik mag een prinsessenjurk uitzoeken!” Gwen glimlachte en liep naar Emma toe. “Van jullie en John en Freek accepteer ik het dat jullie Evie zo verwennen. En we zijn een weekje weg.” Ze gaapte en keek even naar Joey. “Zullen we zo naar de kamers gaan en dan daarna even ergens avond gaan eten? Dan kan ik even medicatie innemen. Ik wilde nog vanavond naar het vuurwerk kijken.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight di aug 22, 2023 10:19 am

Joey

Joey gaf Gwen een knuffel. "Ik vind het ook doodeng hoor. We gaan opeens van een kind naar drie. Alles moet straks dubbel. Ik vraag me serieus af hoe we dat gaan doen met voeden en verschonen. Hoe troost je twee meisjes te gelijkertijd. Daarbij ben ik zo klein hummeltje om mij heen helemaal niet gewend. Ik schijt zeven kleuren stront bij het idee dat hun komst steeds meer dichterbij komt. Ergens kan ik niet wachten om ze in de armen te sluiten maar anderzijds heb ik het idee dat ik er nog niet klaar voor ben."
"Dat is waar, maar dit is wel iets meer dan een cadeautje voor je rapport." Joey keek van Emma naar zijn zwagers. "Als jullie min maar met rust laten. Met die oortjes kan ik nog leven maar ik ga echt niet in ene prinsessenjurk rond lopen."

Emma slikte even toen ze Gwen met Mira aan de hand zag lopen. Ze sloot haar ogen om de prikkende tranen tegen te houden. "Ja, laten we dat doen en over een half uurtje in de lobby afspreken. Dan kan iedereen zijn koffer opruimen en even opfrissen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads di aug 22, 2023 10:53 am

Evie
“Ik weet dat een prinsessenjurk meer is dan alleen geld voor mijn rapport. Dus ik ben ze ook extra dankbaar.” Evie gaf tante Emma een dikke knuffel. “We geven papa gewoon een Winnie the Pooh pak.” En ze begon te lachen. “En oom Mike gaat dan verkleed als Knorretje.” En ze zag haar oom even blikken uitwisselen met haar vader. “Vuurwerk? Mag ik ook naar het vuurwerk kijken als ik niet te moe ben?” En ze keek haar ouders smekend aan.

Gwen
Gwen keek toe hoe Mira naad John liep en John tilde haar op. “Ik vind het een goed idee om even rustig te landen in de kamers. Dan kan Mira ook nog even slapen voor we gaan eten.” Gwen knikte. Ze keek even naar Emma en sloeg haar armen om haar heen als teken dat ze er voor haar was. Ze snapte dat het deze week extra lastig was nu ze zo omringd werd met allerlei kinderen. Ze checkten in en liepen naar de lift om naar de kamers te gaan. Evie had het kaartje van Joey gepakt want ze kon niet wachten om naar binnen te gaan. Evie maakte de deur open en ze slaakte een kreetje. “Kijk mam, ze hebben allemaal knuffels neergelegd.” Gwen liep de kamer in en glimlachte. Er lag een pakket klaar met allerlei knuffels en hun koffers stonden ook al klaar. Uitgeput ging ze op het tweepersoonsbed zitten. Ze moest met moeite haar tranen in bedwang houden. Hoe verder ze zwanger raakte hoe emotioneler ze werd.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight di aug 22, 2023 11:59 am

Emma

"Het is goed,meisje. Het is al een cadeautje op zicht om jou te zien stralen. We gaan er een onvergetelijke vakantie van maken."
En knuffelde haar nichtje. Emma schoot in de lach en zag de blikken wisseling tussen beide broers. "We verzinnen nog wel een plannetje ",fluisterde ze Evie toe. Emma knikte. "App anders maar als jullie zo ver zijn." Ze zei ieder gedag en liep toen met Mike mee naar hun kamer.

Joey

"Tuurlijk mag jij mee om naar het vuurwerk te kijken. En anders gaan we morgen kijken. Laat we maar eerst eens kijken waar we de komende dagen gaan slapen." Ze namen afscheid van de rest en zouden elkaar straks weer zien bij het eten. Evie jon duidelijk niet wachten om de kamer te zien. Joey keek de kamer rond en schudde zijn hoofd. Hij pakte een kussen van het bed. "Kusssngevecht!" En gooide de kussen naar Evie toe.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads di aug 22, 2023 10:36 pm

Evie
Evie slaakte een kreetje toen haar vader een kussen naar haar gooide. Ze gooide er een terug en begon te lachen. “Dit wordt de beste vakantie ooit!” Riep ze uit. Ze keek hoe haar moeder naar haar medicatie zocht. “Alles okee mama?” Vroeg en ze staakte het kussengevecht. Haar moeder knikte. “Ja hoor lieverd alleen een beetje misselijk.” Evie vond het lastig om te zien dat haar moeder steeds minder kon. Gelukkig deden ze nog wel leuke dingen maar ze merkte dat ze steeds minder kon doen. Ze gooide een kussen naar haar vader en verstopte zich op haar stapelbed.

Mike
Ze kwamen aan voor de slaapkamerdeur. Hij maakte hem open en keek zijn ogen uit. Ze hadden een kamer in Winnie the Poeh thema. Hij grinnikte eventjes toen hij de Winnie the Poeh slaapmutsen zag. “Welkom in het Honderdbunderbos.” Zei hij en hij sloeg zijn armen om Emma heen. “Je deed het heel goed schat. Ik wil niet de hele tijd vragen of het gaat want ik kan mij voorstellen dat je dat vervelend vindt maar kunnen we wel een teken afspreken waarmee je aangeeft als het niet gaat? Dan hoef je het ook niet tegen de rest te zeggen en kan ik het zeggen.” En hij gaf Emma een kus op haar wang. “Ik hou zoveel van je en ik vind het fijn om even een weekje met je weg te zijn. Vergeten doen we niet maar afleiding zoeken van alles vind ik wel lekker.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight wo aug 23, 2023 11:44 am

Joey

Joey pakte de kussen die Evie terug gooide en begon een kussengevecht met haar. Joey maakte apengeluiden om Evie de woorden kracht bij te zetten. Hij genoot nu al. Dit grote kind kon nu nog meer kind zijn op deze magische plek. "Rustig aan. Ik hou dit monstertje wel bezig " En zag de kans om Evie te raken met het kussen. Joey rende achter Evie aan. "Kom hier jij! Valsspeelster." Hij begon Evie te kietelen.

Emma

Emma schoot in de lach en kwam haast niet meer bij van het lachen. "Haha, als Eef dit ziet dan moet je meteen een pooh pak aan." Ze pakte de pooh knuffel van het bed. Die zou ze wel aan Evie uiteindelijk geven. Voor nu bleef ze er even mee zitten op het bed. "Het gaat wel. Het was gewoon even slokken om Mira zo te zien met Gwen. Ik probeer zo veel mogelijk te genieten van die twee. Evie was zo blij toen ze hoorde dat ze een prinsessenjurk mag uitzoeken. Ze wilt al heel lang een echte Elsa jurk." Emma knikte. "Is goed, maar wat? Ik vind het ook wel fijn dat we hebben afgesproken dat we ons af en toe kunnen terugtrekken als het te veel wordt. Ik ben nog steeds heel snel moe zins.." Ze maakte de zin niet af. Emma keek Mike aan. "Hey! Ik wil een echte kus.",zei ze lichtelijk beledigd. Emma knikte. "We maken er een mooie herinnering van en ik hou ook van jou, pooh beer."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads wo aug 23, 2023 1:32 pm

Gwen
Gwen keek op toen Joey Evie begon te kietelen en Evie schaterde het uit. “Mama help!” Riep ze uit. Gwen stond met moeite op en liep naar Evie toe en begon haar ook te kietelen. Evie kreeg de slappe lach maar als snel moest Gwen stoppen toen ze pijn in haar buik voelde. Ze ging snel weer zitten. “Ik geloof dat de tweeling gezellig mee willen doen. Misschien is voetbal voor hun niet een hele slechte sport om te gaan doen.” Gwen haalde diep adem en ging op bed liggen en wreef over haar buik. Evie kwam naar haar toe en ging naast haar liggen. “Mama gaat het weer?” Gwen keek haar dochter liefdevol aan. “Ja hoor lieverd. De tweeling wilde alleen even laten weten dat ze er ook waren.” En ze speelde met Evie haar haren.

Mike
“Niet door vertellen maar ik zou stiekem nog best een Pooh onesie willen. Ik weet alleen niet of ik hem continue aan wil doen maar voor Evie heb ik het er voor over om hem een dag aan te doen.” Hij drukte Emma tegen zich aan en gaf haar een kus op haar mond. “Snap ik lieverd. Het kost mij mentaal ook nog energie maar laten we er het beste van maken. Engel zou niet willen dat we ons hier op zouden sluiten.” Ze hadden de baby Engel genoemd, ze wisten niet of het een jongen of meisje was dus dit voelde als de juiste naamkeuze. “Anders geef je mij een koosnaam die je alleen gebruikt als het niet meer gaat?”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight wo aug 23, 2023 7:20 pm

Emma

Emma schudde de hoofd en rolde met de ogen. "Je weet dat je zulke dingen niet tegen mij moet zeggen. Ik zorg dat je die onesie krijgt ook. Koop ik meteen op bevel van Evie een Knorretje onesie voor je broer." Of Joey daar blij mee zou zijn was een andere vraag. Emma beantwoordde Mike zijn kus. "Nee, dat was ik ook niet van plan maar even zo een momentje met zijn tweetjes voor ze straks gaan eten is wel fijn of even samen door het park lopen." Emma dacht na. "Ik noem je wel gewoon Michael, je weet dat ik niet van de koosnaampje ben en zo noem ik je anders nooit."


Joey

Joey stopte met het kietelen van Evie en ging bij zijn meiden op het bed liggen. Hij wreef over Gwen haar buik die toch al aardig tekenen gaf van het feit dat ze zwanger was van een tweeling. "Ja, we weten dat jullie er ook nog zijn. Wees maar niet bang maar wees een wat liever voor jullie moeder. Ze is geen boksbal.",sprak die tegen de buik. Hij deed de shirt omhoog en gaf een kus op de buik. Hij ging op zijn zij liggen met ene hand ondersteunend onder zijn hoofd . "Onze eerste vakantie als gezinnetje."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads wo aug 23, 2023 8:36 pm

Mike
Hij begon te lachen. “Ik weet zeker dat Joey dat niet leuk gaat vinden maar hij beweert dat hij alles voor Evie over heeft dus dan zou hij dit ook dag voor haar moeten doen.” Hij gaf haar weer een kus en ging op het bed zitten. “Als jij het park even op wilt dan doen we dat. Als je hier even wilt blijven nog dan vind ik dat ook goed. Geef vooral aan wat jij prettig vindt lieverd.” Hij pakte de Winnie the Pooh knuffel en zette hem op zijn buik. “Michael? Dat vind ik goed. Als je mij zo noemt dan rond ik het voor ons af. Dan hoef jij dat niet te doen.”

Gwen
Gwen keek naar Joey. “Ze groeien snel. Ik merk steeds meer dat het een tweeling is wat in mij groeit maar ik voel gewoon dat de grootste alle ruimte nodig heeft en dat doet pijn.” Ze keek naar Evie. “Jij deed mama soms ook pijn maar jij was maar in je eentje.” En ze slikte eventjes. Ze pakte Joey zijn andere hand en pakte ook een hand van Evie. “Ons gezinnetje. Het is bijna compleet maar ik voel mij nu al echt gelukkig. Wat willen jullie zo doen? Het park op of gewoon even ontspannen?” Het maakte haar niet veel uit maar ze wilde nog wel dolgraag alle energie hebben voor het vuurwerk.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight wo aug 23, 2023 9:43 pm

Emma

Emma kwam niet meer bij van het lachen. "Boontje komt op zijn loontje. Dan moet die zulke dingen maar niet zeggen. Net als Johm nu zeker weten een roze prinsessenjurk krijgt. Ik vond het wel heel lief dat Evie zei dat ik een jurk moest kopen."
Emma haalde een hand door de haar. "Ik vind het voor nu fijn om even te chillen. Ik ben moe van die lange rit en ik heb een zere kont van het zitten, haha. Dan kunnen we ons straks opfrissen en lekker gaan eten. Ik hoop stiekem op een diner waarbij de figuren uit het park langskomen." Emma knikte. Ze pakte de knuffel en en ging daarin tegen zelf met de hoofd op Mike zijn buik liggen.

Joey

"Ik ben blij dat het goed met de tweeling gaat. Ik kan me niet inleven hoe dat moet voelen maar het lijkt mij soms best pijnlijk.",zei die eerlijk. Joey streelde Gwen de hand en trok haar dicht tegen zich aan en bleef zo liggen. "Ik ben ook zeer gelukkig met jou en Evie en de tweeling. We moeten binnenkort maar eens echt bamen gaan bedenken." Joey dacht na. "Als Evie even het park in wilt san gaan ik wel met der. Dan kan jij even rustig aan doen tot we gaan eten. Je broer zou Mira toch ook nog op bed leggen. Dan gaan we na het eten met zijn alle na het vuurwerk kijken."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads wo aug 23, 2023 9:51 pm

Mike
“John krijgt sowieso die prinsessenjurk. Ik weet zeker dat Mira dat echt fantastisch gaat vinden.” Hij speelde met Emma haar haren en gaf haar kusjes op haar hoofd. “Ik geloof dat Evie het meende dat jij ook een prinsessenjurk aan moet doen. Ze wilt je gewoon laten stralen.” Hij ging beter liggen zodat Emma beter tegen hem aan kon liggen. “Dat zou wel leuk zijn. Wie zou jij dan willen ontmoeten? Ik wil graag Donald Duck ontmoeten. Ik snapte zijn frustratie als kindzijnde altijd zo goed. Hij was altijd de lul.” En even grinnikte hij. Hij hield Emma stevig vast. “Ik vind het fijn om zo met jou te liggen. Elke dag na een lange werkdag kijk er naar uit om zo met jou te liggen. Het maakt mijn hele dag goed.”

Gwen
“Het is niet het fijnste aan zwanger zijn eerlijk gezegd. Het is behoorlijk pittig.” Gwen keek even naar Evie en toen naar Joey. “Als jullie het zeker weten mogen jullie van mij wel even het park in. Dan kan ik even bijslapen en na het eten kan ik dan mee met jullie.” Ze hoopte gewoon dat ze zoveel mogelijk kon doen want daar kwamen ze toch voor. Het allerbelangrijkste voor was als Evie het naar haar zin had. “Zou je dan oortjes mee kunnen nemen?”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight do aug 24, 2023 9:02 am

Emma

"Anders koopt Freek het zelf wel voor John. Ik moest trouwens heel hard lachen. Mira slag te slapen maar zodra ze het woord prinsessenjurk hoorde was ze opeens heel gauw wakker en keek me met een boevenbkik aan. John en Freek hebben een heerlijk meisje geadopteerd maar ik vrees voor hun dat ze hun handen nog vol aan der krijgen." Emma draaide zich naar Mike toe. "Eef is een lieverd. Ze zette zichzelf liever nog opzij zodat iedereen gelukkig is dan dat ze voor zichzelf kiest." Emma dacht hardop na. "Het liefste stitch, dat was toch altijd mijn favoriete figuur maar eigenlijk maakt het mij niet zo heel veel uit. Ik vind het idee alleen gewoon al onwijs leuk. Ik ben benieuwd hoe Evie en Mira dam reageren maar misschien ben ik zelf wel enthousiaster."
Emma keek Mike verliefd aan. "Ik heb het dus juist precies andersom. Ik prijs mij elke ochtend weer gelukkig dat ik naast jou wakker mag worden en de dag met jou mag doorbrengen."

Joey

Joey knikte. "Dat snap ik maar je krijgt er uiteindelijk iets heel moois voor terug en dan ook nog wel twee wat het uiteindelijk dubbel en dwars waart was om zwanger te zijn." Joey keek naar Evie. "Zeg het maar Eef. Jij mag beslissen. Zullen wij dienooorthes gaannkopen en even het park verkennen zodat mama kan rusten?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads do aug 24, 2023 4:54 pm

Mike
“Jaa Mira is er eentje maar ik geloof dat ze ook echt heel lief kan zijn. Het is goed dat John en Freek haar nu even op bed leggen. Dan is ze goed uitgerust voor het eten.” Hij ging beter tegen Emma aan liggen. “Evie is een schat. Maar dat komt ook door de opvoeding die ze heeft meegekregen. Door jou en Gwen is zij de persoon wie ze nu is en hopelijk ook blijft.” Hij speelde met haar haren. “Stitch is ook echt fantastisch. Lilo en Stitch was Jenny haar favoriete Disneyfilm. Mijn moeder had een keer zo’n knuffel gemaakt als Lilo ook heeft omdat Jenny die heel graag wilde.” Hij glimlachte even toen hij terugdacht aan die herinnering. “En waar zou je graag in willen? Wat is nou echt een attractie waarop je zegt die moet ik gedaan hebben voor we weg zijn.”

Evie
Evie keek even bedenkelijk naar haar moeder. “Mam je vindt het echt goed als papa en ik gaan?” Haar moeder gaf haar een knuffel. “Ja lieverd jullie mogen gaan. Dan ga ik even slapen en ben ik weer uitgerust voor het avondeten. Park is open tot 21:00 dus misschien kan ik na het eten wel even mee het park op.” Evie gaf haar moeder een kus en stond toen op. “Okee, kom je papa?”!
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight vr aug 25, 2023 12:19 pm

Emma

Emma knikte. "Die twee kleine meiden, alhoewel Evie is niet zo klein meer is en die wordt mij naar veel te snel groot, verdienen de beste weel van hun leven. Een herinnering voor eeuwig." Emma speelde met Mike zijn haar. "Vergeer de invloed van Joey niet. Joey heeft een hele positieve uitwerking op Evie gehad. Het feit dat ze nu een vaderfiguur heeft ok tegenop te kijken."
Emma schoot in de lach "Dat was ook mijn favoriete film. Ik wilde torn heel graag op hula dansen maar ja dat wordt hier natuurlijk niet gegeven. Ik mocht wel gewoon op dansles maar dat wond ik joet leuk want dat was niet het zelfde." Emma dacht nam "Dat is eigenlijk een hele goede vraag. Ik wil eigenlijk in de tower of terror, maar ik weet niet of ik durf."

Joey

Joey knikte, hij pakte de sleutels van de kamer en zijn overige spullen en liep samen met Evie richting het park. Hij keek even naar der. "Evie? Kan jij een geheimpje bewaren? Het zit namelijk zo.." En bleef staan. "Papa wilt mama vragen of ze met mij wilt trouwen. Ik wik mama vragen voor het Disney hotel. In mijn koffer heb een hele mooie ring zitten."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma aug 28, 2023 2:58 pm

Mike
Mike knikte. “Evie wordt al snel groot maar ik vind dat Mira ook aardig gegroeid is.” Hij keek naar Emma en gaf haar kusjes in haar nek. Hij hield heel veel van haar en dat besef kwam nog meer toen ze hun kindje verloren. Ze zijn samen een sterk team en hij wilde dolgraag met haar trouwen maar ze hadden besloten om daar nog even mee te wachten. Mike luisterde naar Emma. “Aaw dat is wel jammer inderdaad. Misschien gaan we ooit samen naar Hawai en dan kun je daar je huladansdroom verwezenlijken. Jenny heeft trouwens wel laatst bij de Primark een Stitch snuggie gekocht. Ik zou je zo wel een foto laten zien.” Hij gaf haar een kus en speelde met haar haren. “Dan ga ik met je mee. Samen gaan we de uitdaging aan.”

Evie
Evie keek haar vader met grote ogen aan. “Ooh je gaat mama ten huwelijk vragen? Wat leuk!” En ze klapte in haar handen van enthousiasme. “Voor het hotel? Nee je moet het voor het kasteel doen. Mama is een koningin en dus moet ze ook een huwelijksaanzoek krijgen wat past bij een koningin.” Ze pakte haar vaders hand. “Ik hoop dat mama een beetje slaapt. De tweeling is niet zo lief voor haar.” En ze keek eventjes boos. “Ooh kijk papa Mickey loopt daar! Mag ik met hem op de foto?” En haar gezicht klaarde helemaal op toen ze Mickey zag zwaaien.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight ma aug 28, 2023 7:43 pm

Joey

Joey knikte. "Ik wil voor altijd met mama blijven en daarom wil ik haar vragen of mama mijn vrouw wilt worden. Denk je dat mama, "ja" gaat zeggen?" Joey sloeg beschaamd zijn handen voor zijn gezicht. "Ik zei hotel,hè? Ik bedoelde het kasteel. Uiteraard krijgt onze koningin mama een sprookjes aanzoek zoals zij dat verdiend." Joey keek naar Evie. "Ik hoop het ook. Het is ook een lange dag en reis geweest. Jij gaat ook niet te laat naar bed, jongedame. Ja, je mag het vuurwerk nog zien maar daarna gaan we toch echt naar de kamer. We krijgen drukke leuke dagen in Disney maar daarvoor moet je ook goed uitgerust zijn." Joey knikte. "Rennen!" En hij volgde Evie terwijl hij zijn mobiel al uit zijn broekzak haalde. "Ik wil wel ook met jou en Mickey een foto."

Emma

Emma knikte. Ja, dat viel mij ook op dat ze een stuk groter is dan de laatste keer dat wij haar zagen, maar ze sprak ook veel beter en duidelijker. Ze is flink vooruit gegaan. Ik ben benieuwd hoe zij het gaat ervaren op de jonge leeftijd." Emma kroop in een. "Stop! Die kusjes kietelen in mijn nek." En gaf Mike een echte kus. Emma kwam overeind en keek Mike hoopvol aan. "Echt? Ik zou het zo tof vinden om eens naar Hawai te gaan of een rondreis door Amerika te maken." Emma schoot in de lach. "Ik had ze laatste zien hangen ja maar twijfelde om er een mee te nemen."
Emma beantwoordde Mike zijn kus. "Dan durf ik wel. Met jou kan ik alles aan. Al ga ik denk ik wel heel hard gillen, dus je bent gewaarschuwd."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma aug 28, 2023 8:58 pm

Evie
“Ik weet zeker dat mama ja gaat zeggen. Anders ga ik haar een handje helpen. Want ze moet gewoon ja zeggen.” En ze gaf haar vader een knuffel. Ze rolde met haar ogen. “Ja papa! Mag ik vanavond bij oom John en Freek slapen? Oom John zei dat dat kon. Dan heeft mama echt een beetje rust.” Ze renden naar Mickey Mouse en gaf hem een dikke knuffel. De persoon die met hem meeliep maakte de foto’s en gaf de telefoon terug aan Joey. Ze liep naar haar vader toe. “Mag ik de foto’s eens zien? Ik ben heel benieuwd. Papa daar is de winkel met oortjes!” En ze wees naar een winkeltje.

Mike
Mike gaf haar expres nog meer kusjes in haar nek en grijnsde. “Ik hou zoveel van jou.” En hij gaf haar een echte kus. “Ja haar Nederlands wordt steeds beter al praten kinderen van twee ook niet heel fantastisch maar dan nog.” Mike keek haar aan en knikte. “Ik wil heel graag met jou naar Hawai en daarvoor nog een rondreis maken door Amerika. Ik wil sowieso met jou de wereld ontdekken. Je bent mijn alles.” En hij begon haar wat inniger te kussen. Mike wist niet of Emma dat okee vond dus hij hield zich wel in.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight ma aug 28, 2023 10:39 pm

Emma

"Mike!" ,riep Emma terwijl ze onder Mike zijn kietelende kusjes probeerde uit te komen. Haar verloofde kon af en toe een enorme plaaggeest zijn. Toch kuste Mike terug. "Ik ook van jou maar niet als je mijn steeds gaat plagen." En keek Mike streng aan. "True,maar ik vond haar toch verbazingwekkend duidelijk spreken." Emma schudde haar hoofd.."Laten we eerst maar eens deze week overleven,voordat we wilde vakantie plannen gaan maken. Ik zou het wel heel fijn vinden om deze vakantie nog even met zijn tweetjes weg te gaan." Emma ging in de kus op.

Joey

Joey schoot in de lach. "Ik denk dat mama wel ja gaat zeggen. Ik hoop het in elk geval maar ik ben er haast van overtuigd dat het goed zit en jij mama niet hoeft te helpen." Joey knuffelde Evie. Hij schudde zijn hoofd. "Volgens mij hadden wij het er net over dat jij vroeg naar bed zou gaan,dametje. Ik durf te wedden dat als jij bij je ooms gaat slapen het alleen maar keten wordt. Maar goed, we zullen het straks eens overleggen." Een goede nachtrust voor Gwen zou in elk geval wel fijn zijn. Joey volgde Evie om met haar en Mickey op de foto te gaan. Hij liet Evie de foto's zien. "Ahh,die foto's zijn heel leuk geworden." Joey knikte en pakte Evie bij de hand. "Jep. Kom eens kijken of ze voor iedereen een paar hebben."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma aug 28, 2023 11:59 pm

Mike
“Ik plaag je om je te laten lachen lieverd. Mijn ouders plaagde elkaar ook steeds en mijn moeder deed altijd alsof ze het niet leuk vond maar uiteindelijk schaterde ze het uit.” Hij deed een verdwaald plukje haar achter haar oor. Hij kuste haar oorlel en keek haar aan. “Ik zat te denken. Laten we samen een dagje naar Parijs gaan deze week. Nu zitten we er niet ver vandaan. Dan kunnen we samen genieten van de Eifeltoren, Sacre Coeur, de winkels, lekkere macarons eten.” Hij keek haar aan en er verscheen een twinkeling in zijn ogen. Hij ging met zijn tong bij haar naar binnen en keek haar aan. “Mag ik verder gaan?” Hij wist niet of ze intiem wilde zijn. Ze hadden het al een tijdje niet gedaan om dingen te kunnen verwerken.

Evie
Ze zuchtte eventjes overdreven. “Papa! Mira moet ook vroeg slapen en zij is veel kleiner dan ik. Maar dan kan ik haar voorlezen en bij haar liggen. Dat lijkt mij gewoon gezellig en hebben jij en mama de kamer voor jullie zelf. Ik beloof je dat ik goed naar oom John en Freek zou luisteren en dat ik niet te laat ga slapen.” Evie bekeek de foto’s. “Stuur deze door naar mama!” En ze wees er naar eentje waar ze zelf met een big smile op stond. Ze liep het winkeltje binnen en keek om zich heen. Overal waren er knuffels te vinden. Haar blik ging naar een knuffel van Simba. “Kijk papa. Zullen we deze voor mama meenemen? Mama haar lievelingsfilm van Disney is de Leeuwenkoning.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight di aug 29, 2023 9:58 am

Emma

Emma schoot toch in de lach. "Weet ik naar je weet ook dat ik absoluut niet tegen kietelen kan. Dus hou op of ik geef jou de kieteldood." En poorde Mike in zijn zij. Emma kreunde even toen Mike haar oorlel kuste. "Daar heb ik helemaal niet aangedacht. We zitten inderdaad heel dicht bij Parijs. Het lijkt mij geweldig om een dag met jou door te brengen in Parijs." Ze keek Mike verliefd aan. Emma beet op de lip. Ze twijfelde. Of het niet al te vroeg was. Maar ze verlangde ook naar Mike. Ze ging overeind zitten. "Ik wil alleen een beetje kussen, knuffelen en strelen. Ik kan mezelf er nog niet toe aanzetten om weer intiem te zijn. Sorry."

Joey

Joey sloeg zijn armen over elkaar. "Oké, vooruit. Omdat het vakantie is ten slotte." Hij kon ook geen "nee" tegen Evie zeggen. Dat meisje wist hem veel te makkelijk over te halen. Joey dacht na. "We laten ze straks wel aan mama zijn. Waarschijnlijk ligt mama net re slapen slapen dan schrikt ze wakker." Hij wilde Gwen de kans geven om even goed bij te slapen. Joey liep in de rondte. Hij pakte een stel Mickey Miuse oren voor zichzelf. "Staan deze mij goed?" Joey liep naar Evie toe. Hij bekeek de knuffel. Hij vond het eigenlijk een beetje belachelijk gezien de prijs. In de speelgoedwinkel in Nederland was de zelfde knuffel de helft goedkoper. Maar ze waren immers in Disney. "Oh ja dienis wel heel leuk. Die nemen we mee. Heb jij zelf nog een cadeautje gezien voor de vakantie of wil je nog even verder kijken of je later iets ziet?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads di aug 29, 2023 3:03 pm

Mike
Mike begon te lachen. “Okee okee ik stop al!” En hij gaf haar een kus. Ondertussen streelde hij haar haren. “Dan gaan wij gezellig een dagje naar Parijs. Komt helemaal goed. Misschien kunnen wij ook een avondje op Evie passen? Dan hebben Gwen en Joey ook even een avondje voor twee.” Hij keek even naar Emma en zuchtte diep. Mike snapte Emma heel goed maar op een gegeven moment wilde hij ook verder. Hij had door het overlijden van zijn moeder geleerd dat je niet continue moest hangen in het verleden. Hij beet op zijn lip. “Ik ga niet iets doen waar je niet achterstaat maar liefje we moeten ook een keer verder. Ik zeg niet dat nu moet, ik zeg ook niet dat ik je niet begrijp maar…Het heeft geen zin om te blijven stil staan. Ik hou intens veel van je en ik zou je nooit in de steek laten dat beloof ik je. Dus zeg alsjeblieft wat je van mij nodig hebt om verder te kunnen.”

Evie
“Je bent de liefst papa van de hele wereld.” En ze gaf hem een dikke knuffel. Eigenlijk wilde ze bij haar ooms slapen zodat haar moeder en vader even een avond voor hun zelf hadden. Ze had gezien dat haar moeder het zwaarder had nu ze dikker werd door de tweeling en misschien kon haar vader haar moeder wel even een massage geven. Dit zei ze allemaal niet, als haar moeder erbij was geweest had ze haar allang door gehad. Evie keek even naar de oortjes en giechelde. “Ze staan je heel mooi papa.” En ze pakte de Simba knuffel en liep naar de oortjes toe. “Deze wilt mama denk ik wel.” En ze pakte een haarband met Minnie Mouse oortjes. “Ik weet het nog niet. Mag ik ook wat van mijn zakgeld kopen? Opa had mij wat zakgeld gegeven zodat ik zelf iets uit kan kiezen.” Ze hoefde niet perse een cadeautje.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight di aug 29, 2023 8:08 pm

Joey

Joey schudde lachend zijn hoofd. "Het is al goed Slijmbal. We zullen je ooms straks maar eens op de hoogte brengen van het logeerpartij." Joey dankte Evie voor het compliment. "Maar waar zijn jou oortjes? Heb je al een paar leuke gevonden?" Joey knikte. "Dan nemen we die mee voor mama en de knuffel." Joey knikte. "Prima. Het zijn jou centjes. Maar je mag dus ook wat van mama en mij uitkiezen. Ik heb het er al met mama over gehad. Als een leuke aandenken aan deze vakantie."

Emma

Emma haalde opgelucht adem en kuste Mike terug. Emma knikte. "Ja dat wilde ik sowieso voorstellen. Gwen heeft ook haar rust nodig. We wordt voor haar ook steeds zwaarder. En hun verdienen ook een avond voor hun tweetjes. Nu het nog kan."
Emma stond op en liep naar het raam. "Ik weet dat we juist vooruit moeten kijken maar... Ik heb gewoon nog wat tijd nodig. Juist nu komt alles weer boven. Ik heb me er zo goed mogelijk op voorbereid maar het is zwaarder dan gedacht. Ik kan het nu gewoon niet. Sorry! Ik wil je helemaal niet afwijzen." Ze liep weer terug naar Mike en gaf hem een knuffel.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads di aug 29, 2023 9:21 pm

Evie
“Ik weet zeker dat oom John en Freek het goed vinden als ik kom logeren.” Evie keek naar de oortjes. “Ik wil deze.” En ze pakte een oortjespaar met de tovenaarshoed van Mickey er tussen. “Ik vind Minnie leuk maar ik vind deze het leukst.” En ze gaf hem aan haar vader. Ze keek de winkel rond. Haar oog viel op een knuffel van Stampertje. “Mag ik deze dan van jullie? Dan koop ik later iets van mijn zakgeld.” En ze keek haar vader vragend aan.

Mike
Hij drukte Emma tegen zich aan. “Lieverd je wijst mij niet af. Het is okee. We doen het wel als jij zover bent. Het komt goed. We komen deze week door.” Mike haalde een pluk haar uit het gezicht van Emma en gaf haar een kus. “Ik laat je niet vallen beloofd.” Hij slikte. “Gwen wordt inderdaad een stuk dikker. Misschien kunnen jullie samen ook even tijd doorbrengen zonder mij en Joey. Dan heb je weer even tijd voor elkaar. Als Gwen dat kan natuurlijk en anders kunnen jullie een spadag houden? Misschien is dat voor jou ook goed. Kopen we maskertjes in Parijs en gaan jullie lekker ontspannen met zijn tweetjes.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight wo aug 30, 2023 10:11 am

Joey

"Dat denk ik ook maar het is wel netjes om het als nog even te vesgen en niet vanavond plots bij hun op de kamer te gaan liggen." Dat zou wel een beetje apart zijn. Joey keek naar de oortjes die Evie had uitgekozen. "Die zijn heel leuk. Zet ze eens op. Dan maken we een foto voor mama." Joey keek in het rond. "Moeten we ook oortjes voor je ooms en tante en Mira meennemen, denk je?" Al had die geen idee wat die dan moest kiezen. Joey keek naar de keuze die Evie had gemaakt voor een cadeautje. "Zeker weten?",vroeg die voor de zekerheid en voor die zou afrekenen bij de kassa.

Emma

Emma knikte. Ze kroop in de armen van Mike. Ze had even zijn armen om der heen nodig. Zijn veiligheid. Ze kuste hem terug en keek hem aan. "Ik hou zo veel van jou." En legde haar hoofd hoofd zijn borst aan. Emma slikte. "Ik weet niet. Ik.. Het gaat dan al gauw over haar zwangerschap en dan voel ik me de gehele tijd rot omdat ik dan besef dat wij eigenlijk niet veel korter zwanger zouden moeten wezen." Ze maakte zich los van Mike en ging op bed zitten. "Sorry, ik ben gewoon onwijs moe en emotioneel. Het is even een beetje te veel."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 27 Vorige  1, 2, 3 ... 14 ... 27  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum