Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 6 van 28 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 17 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo nov 03, 2019 9:45 pm

Nick
"Nick aangenaam kennis te maken." Hij keek naar Inge. Dit was dus zijn nichtje. Hij voelde zijn telefoon trillen maar negeerde het. "Ik at gisteren bij mijn huisgenoten. En ik had een date met een jongen." Hij keek even vlug naar Dave. Nick hoopte dat Dave niks tegen homo's had. "Maar ik denk dat pa wel het een en ander verteld heeft over me."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo nov 03, 2019 10:43 pm

Tyler

Tyler zuchtte. "Ik snap je volkomen maar je herstel gaat voorop. Thuis kunnen ze je niet bieden wat ze hier wel kunnen. Je kan ook niet van Kylie vragen dat ze je dag en nacht verzorgd tot dat je definitief naar huis mag en jezelf kan redden." Tyler knikte. 'Ja ik had het ook echt niet verwacht en stond haast met mijn mond vol tanden. Ik wil graag gauw weer met ze afspreken. Met Nick vooral. Hij wilt me Utrecht gaan laten zien."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo nov 03, 2019 10:48 pm

Alyssa

"Leuk. Misschien krijg je dan Kylie in de klas." Ze zag dat Milan Emily een kus gaf en hoorde hem zeggen:"ik ben trots op je." "Fijn dat je vooruit kon werken. Afstuderen is zwaar geloof me. Maar stage is zo leuk, daar haal je weer energie uit." De ober kwam hun drinken brengen. Kylie nam de drinken mee naar het speelhoekje. "Ik denk dat je het er wel met Dave over moet hebben. Het heeft niet alleen op hem een inpect maar ook op jou." Kylie haalde de schouders op. "Waarschijnlijk dacht ze zo iedereen te beschermen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo nov 03, 2019 10:51 pm

Dave

Dave schudde Nick de hand. Bryan had gelijk gehad. Ze leken inderdaad op elkaar. Best vreemd als je nooit heb geweten dat je een halfbroer had. "Dat zei Bryan ja." Dave schrok even. Dat had Bryan dan niet vermeld. Niet dat het hem wat boeide maar hij had bijna gevraagd of Nick een vriendin had. "Nice! En is het wat geworden?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma nov 04, 2019 8:02 am

Brandon
"Dat begrijp ik. Ik word gewoon gek van het niks doen. Ik heb mijn boeken al uit die Rose voor mij heeft meegenomen." Hij wees naar het stapeltje naast hem. "Ik kan niet wachten om Alyssa weer in mijn armen te sluiten en weer met haar kan knuffelen." Brandon ging beter tegen de kussens aan zitten. "Nick klinkt als een hele aardige jongen. Leuk dat hij Utrecht aan je wilt laten zien. En welk spel hebben jullie gespeeld?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma nov 04, 2019 8:04 am

Emily
Emily beantwoordde Milan zijn kus. Ze pakte het koekje van haar schoteltje en maakte het open. "Ik zou blij zijn als ik van school af was. Dan kon ik op zoek naar werk." Ze keek naar Kylie die rustig aan het spelen was. Alyssa had gelijk. Ze moest er eens met Dave over praten. "Ik app hem later vandaag wel even. Hij zou nu zijn halfbroer gaan ontmoeten. Wat jij hebt meegemaakt is ook niet niks. Hoe gaat het nu met Brandon?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma nov 04, 2019 8:09 am

Nick
Nick keek even naar zijn schoenen. Hij vond Tyler leuk. En als hij iemand leuk vond werd ie altijd verlegen. "Ik ga hem binnenkort Utrecht laten zien. Hij komt uit Engeland. Zijn beste vriend ligt in het ziekenhuis en hij gaat in Nederland studeren. Dezelfde studie als ik maar dan een jaar lager. Tenminste hij heeft plannen om die studie te gaan volgen. Hij komt nog naar de open dag en dan ga ik de rondleiding volgen." Hij glimlachte. "Ik zou het leuk vinden als het wat wordt." Nick keek naar Dave. Ze leken op elkaar. Ze leken op Bryan. "Je hebt gisteren dus kennis gemaakt met mijn moeder en zusje? Hopelijk heeft mijn moeder niet haar badeendjes collectie aan je laten zien. Ze heeft ook een kerststal van badeendjes."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma nov 04, 2019 11:25 am

Tyler

"Ik heb nog gezegd moet ik wat voor je meenemen maar als ik geen antwoord krijg." Tyler sloeg een zucht en keek Brandon aan. "Ja nu weet ik het wel. Ik koop straks beneden in de shop wel een knuffel voor je kan je daar mee knuffelen." En gooide de extra kussen wat er lag op een stoel naar Brandon zijn hoofd. Tyler knikte. "Ja ik kijk er naar uit. Nou na aanleiding van die Potter tour/ vakantie hebben we potter triviant gespeeld."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma nov 04, 2019 12:04 pm

Alyssa

"Me too maar ik heb wel meer plannen als ik eindelijk afgestudeerd ben. Trouwen bevoordeeld alhoewel dan moet Bran mij wel vragen. Daarnaast hebben Bran en ik een serieuze kinderwens." Alyssa hield Kylie vanuit de ooghoeken in de gaten. "Ik zei ook niet nu. Hopelijk kan Dave een band opbouwen met zijn tweede familie." Alyssa zuchtte. "Zullen we het daar niet over hebben. Ik ben al lang blij dat Brandon goed herstelt maar jemig wat mis ik hem. Vooral snachts. Zijn beste vriend logeert bij ons dat scheelt wel wat maar het liefst heb ik Bran gewoon thuis.
Kylie mist hem ook zo. Ze vraagt steeds wanneer Brandon weer met haar komt spelen en er snachts naar bed kan brengen. We gaan vanavond weer bij hem langs."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma nov 04, 2019 12:07 pm

Dave

"Jeetje wat heftig. Wens die vriend beterschap." Niet wetende dat die vriend Brandon was en hem kon.
"Leuk. Succes ermee. Ik hoop voor jullie dat er wat moois opbloeit." Dave stopte zijn handen in zijn zakken. "Gelukkig niet, haha. Lily heeft de kamer laten zien na het eten en we hebben wat speelgoed benenden gezet voor Inge . En haar toekomstige zusje maar dat duurt nog even."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma nov 04, 2019 5:39 pm

Brandon
"Shit ik was dat helemaal vergeten. Anders had ik je er echt wel over geappt." Brandon ving behendig het kussen op. "Oew Harry Potter triviant dat lijkt mij tof om een keer te spelen." Hij nam een slok water en een hap van zijn stroopwafel. "Rose was trouwens enthousiast dat je weer in Nederland was. Ze zou je binnenkort denk ik wel appen om een afspraak."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma nov 04, 2019 5:42 pm

Emily
"Oke daar heb je een punt. Ik ben ook wel benieuwd naar zijn halfbroer en halfzusje. Het is ook een beetje mijn familie." Ze keek even naar Milan en kneep in zijn hand. Zij waren al een tijdje verloofd. "Ow dat wilde ik nog aan je vragen. Heb je zin om binnenkort te gaan winkelen voor een jurk? We zijn langzaamaan wat dingen aan het regelen voor onze bruiloft. En wil je mijn tweede getuigen zijn?" Ze nam een slok van haar koffie. "Ik hoop dat Bran zo snel mogelijk naar huis mag."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma nov 04, 2019 5:46 pm

Nick
"Hij was aangereden door een auto. Volgens mij was hij wel aan de betere hand." Hij haalde een hand door zijn haar. "Ik hoop ook dat het wat wordt. Hij is echt heel lief en knap." Hij keek naar Inge die haar hoofd even naar links draaide en verder sliep. "Je hebt dus kennisgemaakt met waarschijnlijk die fanart strip. Ze heeft er hard aangewerkt. Een zusje voor Inge is dus onderweg? Leuk! Hoe bevalt het je om weer op een vaste plek te zijn? Zullen we bij dat terrasje zitten?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma nov 04, 2019 6:54 pm

Dave

"Jeetje. Welke mafkees doet zo iets?" Dave schoot in de lach. "Volgens mij is er iemand verliefd." Hij vond het wel schattig. Dave knikte. "Ik ben er in aan het lezen, ja. Ik kreeg het haast meteen in mjjn handen gedrukt. Naja ik was wel nieuwsgierig." Dave knikte nogmaals. "Jep een huis vol meiden. Raar! Fijn maar erg wennen." Dave knikte en duwde de buggy naar het terras.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma nov 04, 2019 7:00 pm

Alyssa

"True, je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Geef in elk geval Dave eerst de kans om ze te leren kennen. Misschien is er wel geen klik tussen hun... Dan is het ook alleen maar ongemakkelijk." Alyssa nam een slok van de thee. Kylie klom bij der op schoot maar moest er weer neerzetten zodat ze Emily een knuffel kon geven. "Tuurlijk wil ik jou getuigen zijn. Ik vind het zelfs een eer dat je mij vraagt. We gaan gauw op zoek naar een jurk waarmee we Milan aan het huilen krijgen al voor jullie bij het altaar staan." Milan:"Daar hoef je geen trouwjurk voor te kopen. Dat gebeurt toch wel." Alyssa keek de beste vrienden even aan en tilde Kylie weer op schoot. "Wij ook he moppie."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma nov 04, 2019 7:03 pm

Tyler

Tyler zuchtte overdreven. "Weet je zeker dat ze je onderzocht hebben op geheugenverlies. Lijkt er namelijk wel op." Tyler dacht na. "Ik kan vragen of Nick het spel een keer meeneemt als hij langs komt of dat we het mogen lenen." Tyler grijnsde. "Rose kan ook gewoon langskomen als ik hier bij jou ben."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di nov 05, 2019 7:54 am

Nick
"Ik weet het niet. Kan mij ook niet herinneren dat Tyler gezegd heeft wie het gedaan heeft. Ik weet wel dat die vriend veel geluk heeft gehad." Hij liep alvast vooruit en keek even naar Inge die haar ogen langzaamaan open deed. "Lils houdt van tekenen. Het is een goede uitlaatklep net als dat paardrijden een goede afleiding voor haar is." Hij zuchtte diep. Nick maakte zich regelmatig zorgen om zijn zusje. "Wel gezellig denk ik een huis vol meiden. Het lijkt mij ook wennen weer een vaste plek. Je moet weer een beetje aarden. Ik ken het wel. Ik woon al mijn hele leven in Utrecht maar toen ik op kamers ging had ik het gevoel dat ik weer helemaal opnieuw moest beginnen. Gelukkig woon ik met vier vrienden samen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di nov 05, 2019 7:59 am

Emily
"Daar heb je gelijk in. Ik geef Dave ook zeker de ruimte om zijn familie te leren kennen. Het is voor hen allemaal wennen." Ze nam een slok van haar koffie en daarna beantwoordde ze de knuffel. "Mijn vader huilt met je mee dat weet ik zeker. Ik wil nog aan hem vragen of hij met mij meeloopt naar het altaar. Niet dat hij mij weggeeft maar meer omdat ik het toch wel mooi vind als hij meeloopt." Ze keek naar Milan en pakte zijn hand. "Weet je al wanneer Brandon uit het ziekenhuis mag?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di nov 05, 2019 8:03 am

Brandon
"Ik heb wel een lichte hersenschudding. Meer niet. Volgens de dokters had ik mazzel. Het had erger gekund." Hij keek naar Tyler en glimlachte. "Ja tof. Ik wil die prins van jou wel leren kennen. Vertel eens wat meer over hem." Hij vond het fijn dat Tyler een leuke jongen had leren kennen. Na alles gunde hij hem een stabiele factor in zijn leven. "Rose kwam misschien vanmiddag wel even langs. Ze komt dan wel vanuit Amsterdam want ze had school vandaag. Je weet dat mijn tweelingzusje op een musicalopleiding zit?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di nov 05, 2019 9:34 am

Dave

"Snap ik. Ik vroeg het mijzelf gewoon af. Je moet toch wel echt een kronkel in je kop hebben als je doorrijdt na een misdrijf." Ze namen plaats aan het terras. "Fijn dat ze een uitlaatklep heeft. Ze leek erg in haar sas op de manege toen ik haar daar ging ophalen met Bryan. We hebben nog eventjes staan poetsen. Eigenlijk wilde Lily me op het paard hebben maar mij niet gezien. Ik ben als de dood voor die beesten." "Ik hoop het. Niet dat ze elkaar later als ze groot zijn elkaar continue in de haren vliegen.",zei Dave met een grijns. "Geloof me. Dit is heel wat anders."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di nov 05, 2019 9:40 am

Alyssa

Alyssa knikte. "Dat is niet raar hoor. Dat wil ik ook. Een vaderfiguur of iemand waar je veel om geeft die je weggeeft, met je meeloopt naar het altaar."
Alyssa knuffelde met Kylie die rustig haar appelsap op dronk. "Nee. Het gaat wel steeds beter maar ze hebben nog niet laten weten waarneer ze denken dat hij naar huis mag. Zolang gaat we zo vaak mogelijk op bezoek."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di nov 05, 2019 9:44 am

Tyler

"Dat bedoelde ik niet. Je wordt ouder Bran dan vergeet je dingen." Hij had het als grap bedoeld. Hij wist ook dat het erger had kunnen aflopen met zijn beste vriend.
Tyler begon over Nick te vertellen. Dat ze beide de zelfde studie zouden gaan doen maar Nick een klas hoger zat. Over de rondleiding. Zijn bekende half broer. Enz enz
"Prins? Maybe maarik wil niet te hard van stapel lopen."
"Heey ik ben niet gek hoor. Jij bent de geen hier met een hersenschudding "
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do nov 07, 2019 3:32 pm

Nick
"Ik hoop dat die persoon de bak in gaat." Hij ging op een stoel zitten en keek over het terras. Hij hield van deze plek. Nick kwam hier regelmatig met vrienden. "Lils is dol op haar paard Matrix. Ze heeft hem denk ik vier jaar nu. Het is haar steun en toeverlaat. Eigenlijk zijn we allemaal wel van de dieren. Ik heb in mijn studentenhuis ook een kat. En ik werk als vrijwilliger bij het dierenasiel Viervoeters." Nick begon te lachen. "Ruzie maken hoort er bij. Lils en ik hebben ook aardig wat ruzie gehad. Jij hebt ook een jonger zusje toch?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do nov 07, 2019 3:34 pm

Emily
"Mijn vader zei dat hij mij niet wilde weggeven omdat ik niet zijn eigendom ben. Dat snap ik wel. Maar voor het idee wilt hij het wel. Ik vind het moeilijk dat mijn moeder er niet bij kan zijn. Ik weet zeker dat zij ook meegehuild zou hebben." Ze keek naar Kylie. "Ik vind het sneu voor Kylie. Ze ziet Bran echt als haar vader. Wel fijn om te horen dat hij een beetje opknapt. Hopelijk hoor je binnenkort wanneer hij naar huis mag."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do nov 07, 2019 3:37 pm

Brandon
"Pfft." En hij keek beledigend de andere kant op. Hij begon te lachen en luisterde aandachtig naar Tyler. "Wait. Dus Dave is de halfbroer van Nick. Hij is ook de oudere broer van de beste vriendin van Alyssa. Leuk dat hij met dieren werkt. Het klinkt eigenlijk als de perfecte man voor jou." Hij pulkte aan de deken. "Tyler!" Riep een bekende stem. Het was Rose. Ze liet haar tassen vallen en liep met grote passen op Tyler af en knuffelde hem stevig.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 6 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 28 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 17 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum