Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 5 van 28 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma okt 28, 2019 8:53 am

Dave

"Ja die. Geen idee hoe we daar aan komen maar ze is er gek op." Dave keek Lily schuin aan. "Geloof me het kan een duiveltje zijn. Dat schattige is gewoon een dekmantel. Als ze je een hele nacht wakker houdt is het niet bepaald lief meer." Dave volgde Lily voorzichtig op de trap terug naar beneden. Dave zette de andere bakken ook neer. "Wauw, inge. Wat hebben we allemaal voor moois gevonden?"
Inge ging meteen met nijn op het kinderwagentje af. "Haha. Ik wist dat ze die zou pakken."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma okt 28, 2019 8:57 am

Alyssa

"Ik wil frietjes met mayo.", zei Kylie met de armen over elkaar heen geslagen. "Is nog niet afgelopen. Nog een klein stukje duurt die."

Alyssa knikte. "Vind ik ook al was ik wel sceptisch en zenuwachtig om Tyler af te zetten. Je weet toch niet wie je treft. Straks was het een enge oude man die zich voort deed als iemand van Tyler zijn leeftijd. Maar het oogde meteen goed dus ik kon gerust wegrijden. Misschien moet je hem anders even appen om te vragen hoe het gaat."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma okt 28, 2019 3:48 pm

Nick
"We zijn ook zeg maar niet een hele bekende band. We treden wel eens op in studentencafés. Aankomende vrijdag spelen we binnenkort in Café Stuudje. Er treden dan verschillende bands op. Voor 5,- heb je een kaartje. Maar ik mag vier kaarten weggeven." Josh keek geheimzinnig. "Dus als jullie er heen willen dan regel ik kaarten. En trouwens ik ben een Huffelpuffer." Nick begon te lachen. "Ik geloof dat we allemaal wel Huffelpuffers zijn." Fia schudde haar hoofd. "Toen ik laatst die sorteertest maakte kwam er Ravenklauw uit. En Charlotte was Griffoendor."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma okt 28, 2019 3:50 pm

Lily
"Niet gekregen van een van de fans?" Ze keek naar Inge die aan het spelen was. Ze vond het mooi om te zien hoe ze blij kon zijn met een ding. "Zullen we dat toetje dan maar eens eten?" Ze liep naar de keuken en kwam even later terug met een dienblad met vijf schaaltjes. "Wie wil?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma okt 28, 2019 3:56 pm

Brandon
"Zeg jonge dame als het er niet is dan hebben ze het niet. Dan moet je het doen met het eten dat er is. En Up is een hele mooie film. Het is al wel een tijdje geleden dat ik het heb gezien. Kylie zou jij de rolstoel naar het bed kunnen rijden." Hij hoorde zijn telefoon trillen en las de app van Tyler. "Met Tyler is alles goed. Hij is bij Nick en heeft daar sushi gegeten. Nu is hij met Nick en huisgenoten van Nick een spelletje aan het doen."

Super dat je het naar je zin hebt. Sushi is ook mega lekker dat zeg ik al jaren tegen je. Zie ik je morgen weer? Misschien kunnen we dan rondje door het park maken met zijn tweetjes. Laat je het even weten als je thuis bent? Je hebt de groetjes van Kylie en Alyssa.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma okt 28, 2019 8:08 pm

Tyler

"Nee, nee dat bedoelde ik niet. Ik bedoel die bent waar je kaartjes van je vriendin voor had gekregen. Misschien dat ik wel eens een nummer van ze gehoord heb hoor zonder te weten dat het van hun is, maar ik ben zo slecht in het weten welk nummer bij welke artiest hoort. Laatst staan de titel van het nummer weten."
Tyler grijnsde. "Lijkt me gezellig and griffoendor wint!"

Oké Oke, je had gelijk. Ja tuurlijk! Doe ik. Ik slaap gewoon thuis. Dat had ik Alyssa beloofd. Ze sliep liever niet alleen zolang haar ex nog niey veroordeeld is, dus...
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma okt 28, 2019 8:15 pm

Dave

"Zou best kunnen. Geen idee!" Inmiddels waren ze weer beneden. Dave was op de bank gaan zitten. Hij wenkte Isabella om erbij te gaan zitten. Inge waggelde achter het kinderwagentje rond met Nijn erin. Hij moest er om lachen. "Lekker!", antwoordde hij op de vraag of iemand een toetje wilde. "Inge? Kom je toetje eten" Hij zag dat Inge zich geïrriteerd omdraaide. Wat nou toetje?!? Ze was veelte druk met spelen.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma okt 28, 2019 8:19 pm

Kylie

Kylie sloeg beledigd de armen over elkaar. Pff! Ze wilde gewoon frietjes. Als ze het niet hadden dan gingen ze het maar halen. "Niets zeggen! Straks verklap je het einde! En je mocht meekijken maar de dokter had je ontvoerd."
Kylie reed de rolstoel naar het bed. Alyssa was inmiddels opgestaan om Brandon te helpen. "Fijn te horen dat hij het naar zijn zin heeft."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za nov 02, 2019 8:57 pm

Off: skip naar de volgende dag

Tyler

Tyler had een onzettend leuke middag en avond gehad bij Nick en zijn huisgenoten. Hij was onwijs liefdevol ontvangen en opgenomen in hun groep. Savonds had Nick hem thuis gebracht zodat Alyssa niet alleen hoefde te slapen.

Tyler was vandaag wat dingen gaan regelen voor zijn studie die binnenkort zou starten. Schoolspullen gehaald.
Beetje alvast rond gekeken voor een eigen studentenkamer. Niet dat hij meteen weg wilde bij Brandonen Alyssa, maar hij moest uiteindelijk op eigen benen gaan staan. Inmiddels was het middag. Tyler had Brandon zijn fiets geleend om hem te kunnen opzoekenin het ziekenhuis. Tyler had stroopwafels voor Brandon mee genomen. "Goed volk.",riep die toen hij de kamer binnen stapte.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za nov 02, 2019 8:59 pm

Alyssa

Alyssa had Kylie uit school gehaald. Vervolgens zou ze door gaan naar de stad waar ze af had gesproken met Emily en Milan. Even gezellig bij kletsen.
Kylie was moe van school maar had wel een mooie tekening gemaakt voor Brandon. "Kom dan gaan we."
Alyssa tilde Kylie in de bakfiets zodat ze richting Emily en Milan konden.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za nov 02, 2019 9:02 pm

Dave

Dave had vandaag afgesproken met Nick, zijn halfbroertje. Hij zou de jongen voor het eerst ontmoeten. Gister had hij wel al zijn stiefmoeder en halfzusje ontmoet bij zijn vader thuis. Isabella kon helaas niet mee want die was op school. Hij moest vandaag dus op Inge passen.
Inge lag nog rustig te slapen. Hij zou haar zo wakker moeten maken zodat hij niet te laat kwam op zijn afspraak met Nick
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za nov 02, 2019 9:50 pm

Brandon
Hij had het fijn gevonden dat Alyssa en Kylie er waren. Vannacht had hij ook beter geslapen. Hij had zijn ontbijt al gehad en de dokter was nog langs geweest. De dokter was tevreden over zijn herstel. Hij was weer in slaap gevallen dus hij schrok wakker toen hij een stem hoorde. "Hey Tyler!"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za nov 02, 2019 9:56 pm

Emily
Emily en Milan zouden vandaag met Alyssa en Kylie in de stad afspreken. Ze had gehoord dat Brandon in het ziekenhuis lag omdat hij aangereden was door een auto. Emily had een college gehad en was nu met de fiets onderweg naar de stad. In de stad zette ze haar fiets in de bewaakte fietsenstalling en liep naar het restaurantje waar ze afgesproken hadden. Ze zag dat er nog niemand was dus haalde ze haar boek uit haar tas en begon te lezen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za nov 02, 2019 10:06 pm

Nick
Nick had vandaag afgesproken met Dave, zijn halfbroer. Hij had gisteravond een hele leuke avond gehad en Tyler vond hij ook steeds leuker worden. "Fia?!" "Hier!" Klonk er van beneden. Hij liep naar beneden en vond Fia in de keuken. Sophia was bezig met loempia's maken voor het avondeten. "Oew je gaat je beroemde loempia's maken." Fia keek op. "Niet helemaal. Ik ben die van mijn oma aan het maken." Nick glimlachte. "Klinkt in elk geval lekker. Ik ga naar de stad." Hij knuffelde haar en liep toen naar beneden. Buiten aangekomen liep hij naar de plek waar hij met Dave had afgesproken. Ondertussen appte hij Tyler.

Hoi Tyler, beetje bijgekomen van gisteravond? Ik sta op het punt om mijn halfbroer te ontmoeten. Wat ga jij doen vandaag?
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za nov 02, 2019 10:20 pm

Tyler

Tylee liep de kamer binnen. "Ook goedemorgen. Lag je nou gewoon te pitten? Gezellig hoor!" Hij schoof een stoel bij het bed, "look." En gaf Brandon de stroopwafels. "Komen Alyssa en Kylie nog langs?"
Tylee voelde zijn mobiel trillen in zijn jaszak. "1 moment." En las het appje van Nick. "Zwaai is.",vroeg die aan Brandon. Dan kon hij de opname naar Nick sturen om te laten zien waar die was.

zend opname
Ikke ben hier
Veel plezier samen met je halfbroer
En gisteravond was fijn. Doe de rest doe groetjes
Moeten gauw weer afspreken
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za nov 02, 2019 10:25 pm

Alyssa

Alyssa kwam net na Emily het restaurant binnen gelopen.
Kylie rende naar het tafeltje waar Emily zat. "Emmie!" Alyssa liep rustig naar de vriendin toe en begroette haar met een knuffel. "Hoi hoi. Was je er al lang? Is Milan er nog niet?" "Achter je.",hoorde ze een bekende stem. Blijkbaar was Milan achter hun aan binnen gekomen. Milan begroette ieder. Echter had Kylie het speelhoekje al gevonden en zich daar genesteld. Ach zo konden ze ook rustiger bijpraten. "Hoe is het met jullie? Je appte me dat jullie Dave zijn biologische vader hadden gevonden. Leg het me uit want ik snap er niks meer van."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za nov 02, 2019 10:29 pm

Dave

Oeh! Er was iemand niet blij dat ze wakker werd gemaakt, maar hij moest wel. Hij moest zorgen dat Inge gevoed en verschoond was voor hij Nick zou ontmoeten. Het was niet vet van huis, Inge zou kunnen bijslapen in de buggy.
Nu was het nog de vraag of die het wel zou vinden en Nick zou herkennen.
Volgens Bryan leken ze op elkaar dus was hij opzoek naar zichzelf.
Na een tijdje kwam Dave aan op bestemming. Hij zag een jongen die aan de beschrijving voldeed staan appen, "Nick?",vroeg die voorzichrig
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za nov 02, 2019 11:19 pm

Brandon
"Ik heb vannacht heerlijk geslapen maar ik ben beetje moe door de medicatie. De dokter was wel heel blij met mijn herstel proces. Dus hopelijk mag ik binnenkort minderen met de medicatie of thuis herstellen." Hij zwaaide naar de telefoon en keek toen naar Tyler. "Alyssa en Kylie komen wat later. Alyssa had een afspraak met vrienden in de stad. Zeg vertel eens over gisteravond. Oew give me stroopwafels!"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za nov 02, 2019 11:22 pm

Emily
Emily knuffelde Kylie en Alyssa stevig. "Ik zat er net. Kom net van college af. Ik mag volgend jaar afstuderen. Mijn stage heeft goedkeuring gekregen. Ik mag op de school van Kylie stagelopen na de zomer." En ze glimlachte. Emily gaf Milan een kus. Ze zuchtte diep. "Ga er maar eens goed voor zitten." En ze begon te vertellen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za nov 02, 2019 11:25 pm

Nick
Nick bekeek de opnamen met een glimlach. Hij had Brandon nu ook eens gezien. Maar toch keek hij de hele tijd naar Tyler. Tyler was gewoon knap. En alles was leuk aan hem. Hij schrok toen hij een stem hoorde. Voor hem stond een jongeman met een kinderwagen. Dit moest Dave zijn. "Ik ben Nick. Dan moet jij Dave zijn."

Beterschap aan Brandon! Ik vond het ook super leuk gisteravond en gistermiddag. We moeten zeker weer een keer afspreken. Ik wil je Utrecht laten zien.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo nov 03, 2019 8:20 pm

Tyler

"Je lag dus gewoon te maffen. Gezellig weer hoor!" Hij stak plagend zijn tong naar Brandon uit. "Ik hoop het ook voor jou. Kylie mist je savonds. Ze wilt dat je haar weer instopt en voorleest voor het slapen gaan."
Tyler knikte. "Gezellig." Tyler maakte de stroopwafels open en gaf er 1 aan Brandon. "Het was fijn. Nick heeft mij eerst rondgeleid op zijn werk. We hebben gepraat over van alles en nog wat. Toen ben ik achterop bij Nick naar zijn huis geweest en hebben we sushi gegeten en spelletjes gespeeld. Nick woont samen met Charlotte en Sophia. Hun zijn een setje en dan heb je nog Josh. Josh heeft gewoon een vriendin en speelt in een bandje. Hij had ons allemaal uitgenodigd om een keer te komen kijken als hij speelt. Ze namen me echt meteen op in hun groep. Ik mag zelfs mee op Pottertour."

komt goed! Fijne dag vandaag


Laatst aangepast door moonlight op zo nov 03, 2019 8:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo nov 03, 2019 8:51 pm

Alyssa

"Wat fijn te horen en leuk dat je op Kylie de school komt stage lopen. Weet je al welke groep?" Kylie:"Niet bij mij in de klas." Alyssa keek Kylie waarschuwend aan. "Kylie doe is lief en kom je jas eens uitdoen." De ober kwam vragen wat ze wilde drinken. "Kylie wil ue fristi?" Kylie:"Nee." "Je moet wel wat drinken. Sisi dan?" Kylie:'Ik wil appelsap."
Alyssa zuchtte. "Mag ik een appelsap en een muntthee alstublieft." Milan bestelde koffie. Kylie keek geschokt naar Emily. "Who! Die had ik niet zien aankomen. En niemand die een vermoeden had? Jeetje! Hoe is Dave eronder?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo nov 03, 2019 8:54 pm

Dave

Dave stak zijn hand uit. "Dat klopt en dit is Inge. Fijn je eindelijk te leren kennen. Jammer dat je er gisteren niet bij kon zijn." Hij zag dat Inge terug in slaap was gevallen. Hik legde er goed in de buggy. Dave hoorde een app geluidje en bekeek zijn mobiel maar het was de zijne niet.
"Als het belangrijk is moet je antwoorden hoor."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo nov 03, 2019 9:38 pm

Brandon
"Ik wil echt graag naar huis. Ik mis het knuffelen met Alyssa en het spelen met Kylie. Ik word er gek van dat ik niet kan studeren en foto's kan maken. Ik word gek van deze ruimte. Ondanks dat ben ik zo blij dat jij er bent. En dat jij een leuke middag hebt gehad." Hij nam een hap van zijn stroopwafel en begon te glimlachen. "Wauw dat klinkt echt mega tof. Wat tof dat ze je mee hebben gevraagd."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo nov 03, 2019 9:43 pm

Emily
"Groep 1 tot en met 3. Ik ga een dag in de week naar school. Ik ben vooral bezig met mijn afstudeer stage en mijn scriptie. Voor de rest heb ik dit jaar vooruit gewerkt zodat ik mij zoveel mogelijk kan richten op mijn stage en scriptie." Ze bestelde een latte machiato en keek even naar Kylie. "Ik heb Dave nog niet echt goed gesproken erover. Hij had gister wel een afspraak met die man. Ik snap gewoon niet hoe mijn moeder dit geheim heeft gehouden."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 5 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 28 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum