Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 7 van 28 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 17 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do nov 07, 2019 4:03 pm

Dave

"Ik hoop het ook. Zou zijn verdiende loon zijn."
Dave knikte. "Gaaf. Mooi werk. Wij hadden thuis ook altijd huisdieren. Ik zal wel weer een kat willen hebben maar twijfel een beetje met straks twee kleintjes. Nu zou het ook niet goed uitkomen. Isa mag de kattenbak niet verschonen." Dave knikte. "Jep Emily. Je halfzus. Ik denk dat de meeste broers en zussen de haat liefdes relatie wel herkennen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do nov 07, 2019 4:13 pm

Alyssa

"Ik snap wat je vader zegt maar vind het meer iets symbolisch. Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.
Eigenlijk is het een laatste goedkeuring voor jullie huwelijk en is het dan Mil zijn taak om goed voor jou te zorgen."
Alyssa stond op met Kylie op de armen. Samen met Milan knuffelde ze Emily. 'I know maar ik weet zeker dat ze bij je is en vanaf boven meekijkt. Ze zal trots op je zijn Em."
"Kylie: bran is niet mijn papa." "Nee dat zegt Emily ook niet eigenwijs. Ze zegt dat bran een papa voor je is. Daar heeft em wel gelijk in. Bran zorgt voor jou en speelt altijd met je. Alle dingen die papas doen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do nov 07, 2019 4:16 pm

Tyler

"Uhh ja. Dat zei die wel ja." Tyler trok een wenkbrauw op. " ik weet niet wie je dan bedoeld." Tyler keek wat dromerig en grijnsde alleen maar. Zijn gedachten werden verstoord door iemand die hem plat kwam knuffelde. "Rose! Gek! Schrok me rot! Wat leuk om jou eindelijk weer te zien. Vertek hoe is het met jou."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do nov 07, 2019 4:29 pm

Nick
"Je kan altijd nog dieren neem als de meiden ouder zijn. Dan trekken ze ook minder aan de staart of aan de oren." Hij keek naar Inge die op het oor van Nijn sabbelde. "Of ze sabbelen dan niet meer aan de oren." Hij lachte en bij Inge verscheen een ontdeugende glimlach. "Katten zijn wel meer op zichzelf dan honden. Ik zou later wel een boerderij aan dieren willen hebben. Heb je al een idee wat je gaat bestellen?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do nov 07, 2019 4:31 pm

Emily
"Oke daar heb je een punt. Ik ga het nog eens goed met mijn vader bespreken. Al hoop ik dat hij zich zo min mogelijk met de locatie bemoeit. Als het aan hem lag doen we de receptie in zijn café maar dat willen wij niet. Ik vind dat meer een locatie voor een verjaardag en niet voor een bruiloft." Ze nam een slok van haar koffie en keek naar Kylie. "Wat is het eerste wat je gaat doen als Brandon uit het ziekenhuis is Kylie?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do nov 07, 2019 4:35 pm

Brandon
"Hmm someone is in love." En hij keek plagerig naar Tyler. Hij hoopte echt dat dit iets ging worden. "Rose wat ben je vroeg." Rose glimlachte. "Zangles was eerder afgelopen dan normaal. Een paar leerlingen waren er niet." Ze rolde met haar ogen. Brandon grijnsde. Op elke opleiding had je er altijd wel een paar die niet kwamen opdagen. "Hoe het met mij is? Met mij gaat het goed. Ik ben bijna klaar met mijn opleiding. Nog een jaar. En ik woon samen met Mike sinds dit jaar. Hoe is het met jou?" En Rose pakte een stoel en ging er op zitten.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do nov 07, 2019 5:35 pm

Tyler

Tyler negeerde Brandon. Hij was niet verliefd... oke! Een beetje dan. Maar hij wilde niet te hard van stapel lopen.
Het was pas hun eerste ontmoeting geweest.
"Wat leuk te horen. Doe Mike de groetjes van me.
Met mij? Nou volgens je broer ben ik in de wolken maar Bran is gek. Vooral niet naar luisteren. Verder gaat het goed. Ik begin mijn draai te vinden. Het is hier in elk geval net zo koud als in Engeland."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do nov 07, 2019 5:38 pm

Kylie

"Haha zie het al helemaal voor me. Mag hopen dat je wel een locatie binnen kiest. Anders ben je of doorweekt of bevroren. Ja of in de zomer gaan trouwen dan heb je meer kans op mooi weer. Dan zou ik een strandbruiloft heel mooi vinden." Alyssa zag Kylie nadenken. "Met Bran naar de macdonalds." Alyssa kwam niet meer bij van het lachen. "Ik weet niet van wie ze dat heeft."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do nov 07, 2019 5:42 pm

Dave

Dave schoot in de lach. "Dat wilde ik net zeggen. Maar zo beestje moet je ook opvoeden enzo. We houden het voorlopig maar op knuffeldieren."
Dave dacht na over Nick zijn uitspraak. "Denk dat dat per dier verschilt. Onze Misty was echt een knuffelkont. Een vriend van me had een Border Collie en die was alleen maar gefokest op zijn bal." Dave bekeek de kaart nog eens. "Ik denl dat ik voor de carpaccio ga."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do nov 07, 2019 6:40 pm

Rose
"Zal ik doen. Hij komt mij straks ophalen. Dan hoef ik niet in de spits met het OV en we kunnen dan bij de Mc wat eten." Ze zag Brandon boos kijken. "Ik kan er niks aan doen. Ik had ook liever gewild dat jij mee kon." Ze keek even naar Tyler. "Volgens mij heb ik iets gemist. Waarom denkt Bran dat jij verliefd bent?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do nov 07, 2019 6:44 pm

Emily
"Ik wilde sowieso in de lente of zomer trouwen. Een van die twee seizoenen. Milan mag kiezen welke." Ze wilde niet in de herfst of winter trouwen. Dat leek haar veel te koud. "Dan denk ik dat Brandon jou wel meeneemt naar de Mcdonalds hoor. Jullie maken er dan weer een feestje van." Ze knuffelde Kylie. "Hoe was het op school vandaag?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do nov 07, 2019 6:47 pm

Nick
"Een huisdier kost veel tijd. Maar je krijgt er ook heel veel voor terug." Hij keek naar Inge die met haar benen wiebelde. "Oew carpaccio dat klinkt wel heel lekker. Ik denk dat ik daar voor ga maar dan wel met een broodje erbij." Nick bekeek de kaart nog eens goed. "Maar die kroketten lijken mij ook lekker." Hij zuchtte diep. Er was ook zoveel keus.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr nov 08, 2019 8:09 am

Dave

"True maar het geeft momenteel alleen het beeld van meer werk. Misschien over een paar jaar." Dave tilde Inge uit de buggy. "Zeg eens dag tegen ome Nick." Maar Inge sabbelde wat verlegen verder op het oor van Nijn.
"We kunnen ieder een deel van het broodje carpaccio nemen en een kroketje."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr nov 08, 2019 8:15 am

Milan

"Oh ik heb ook nog inspraak.",grapte Milan. "Ik dacht dat jullie met zijn tweetjes alles al gepland hadden."
Milan hoorde Kylie het hebben over naar de mac gaan met Brandon. "Mag ik niet mee?" Kylie lachend:"Nee!" "Maar ik dacht dat we vriendjes waren." Kylie:"zijn we ook, maar toch ga ik alleen met Brandon." "Mama ook niet?"
Hij zag Kylie bedenkelijk naar Alyssa kijken en hoorde er toen zeggen:"misschien." Milan proestte het uit. Kylie was hillarisch.

Kylie:"Wel leuk. We hebben egels geknutseld. De stekkels waren prikkers en ik heb een tekening gemaakt voor Brandon. Mama had niet gezegd dat we op visite gingen anders had ik voor jullie ook een tekening gemaakt."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr nov 08, 2019 8:18 am

Tyler

"Bran troost je. Ze vraagt aan mij ook niet of ik mee wil.
Zo gemeen is Rose. Zien elkaar na tijden en ze neemt geen eens mac mee. Het enige normale voedsel wat ik hier ken." Oke dat laatste was overdreven.
Tyler keek geheimzinnig. "1 omdat Bran gewoon gek is en 2 misschien heeft Ty gister afgesproken met een leuke jongen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads vr nov 08, 2019 5:27 pm

Nick
"Ik vind die drukte met dieren wel echt heel leuk. Het is echt thuis komen in het asiel." Hij keek naar Inge die naar hem zwaaide. "Dus jij wordt grote zus. Super leuk." Inge keek vragend naar Dave. "Hoe vindt Inge het in Nederland? Was het voor haar erg wennen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads vr nov 08, 2019 5:30 pm

Emily
"Wow tof. Hebben jullie van klei een egel gemaakt of van papier?" Ze keek naar Milan. "Jij bent toch niet dol op Mcdonalds? We kunnen beter naar een Italiaan met Kylie gaan dan naar de Mc als wij met haar een keertje gaan eten." "Oooh mag ik met jullie eten?" Vroeg Kylie.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads vr nov 08, 2019 5:50 pm

Rose
"Ik denk dat Mike het wel leuk vindt als je mee komt. Hij kent jou ook wel een beetje. Maar alleen als jij het zelf leuk vindt." Ze keek naar Brandon. "Wacht even jij hebt een jongen leren kennen? Waar?" Vroeg ze aan Tyler. Ze wilde er alles over weten maar ze wilde eigenlijk dat Tyler er zelf mee kwam.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za nov 09, 2019 2:02 pm

Tyler

Tyler twijfelde. "Lief aangeboden maar ik ben nu hier voor Bran. En volgens mij ging Alyssa soato soep maken, dat is Surinaams zei ze en dat wil ik proberen. Ze zou voor jou meenemen Bran."
Tyler keek geheimzinnig. "Je bent nog nieuwsgieriger dan je broer maar als je het zo graag wilt weten, via grinder."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za nov 09, 2019 2:06 pm

Milan

Kylie:"van papier. Juf had de egel getekent op papier en dan mocht je hem uitknippen of prikken. Ik ging prikkeb dat vind ik leuk."
Milan schudde zijn hoofd. "Klopt maar als mijn grote kleine vriendin dat wilt dan heb ik dat voor haar over."
Alyssa:"je hebt van de week al pizza gehad. Maar of jij bij Emily en Milan mag eten moet je aan hun vragen. Mama gaat soato soep maken in elk geval." Kylie:"lekker!" Kylie was er dol op. "Tante Emily, ome Milan gaan we morgen dan pizza eten?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za nov 09, 2019 2:10 pm

Dave

"Ja oke maar dat is voor je werk. Als ik optreed voel ik mij ook op mijn plek." Inge keek hem vragend aan. "Zeg maar ja een hele goede. In elk geval wel al een goede mama voor Nijn." Dave streelde Inges haartjes. "Nog steeds wel ern beetje. Slecht slapen enzo. Denk dat ze ook doorheeft dat Isabella zwanger is. Die verandering zeg maar. Maar ze doet het goed. Het is allemaal niet niks."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di nov 12, 2019 4:08 pm

Rose
"Oew dat klinkt ook lekker. Wij moeten terug naar Amsterdam vanavond anders had Mike zijn Mexicaanse wraps gemaakt. Hij is half Mexicaans. Zijn ouders noemen hem Miquel maar hij wordt liever Mike genoemd." Rose keek even naar Brandon. "Alyssa weet dat ik daar echt dol op ben. Lief dat ze het mee wilt nemen." Hoorde ze hem zeggen. "Uhm duh ik ben een meisje dan moet ik wel nieuwsgierig worden. Via Grinder? Vet! Heb je hem al ontmoet?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di nov 12, 2019 4:11 pm

Emily
"Met klei is veel leuker. Dan kun je er kleine sate prikkers in prikken en dan de egel verven." Ze luisterde verder. "En wat heb je nog meer gedaan? Heb je nog met Jael gespeeld?" Ze wist dat Kylie en Jael al van jongs af aan maatjes waren. "Morgen? Overdag komen Dave en Isabella maar daarna kunnen we wel pizza eten toch?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di nov 12, 2019 6:05 pm

Nick
"Oke daar heb je gelijk in. Ik heb thuis een kat Tommie. Die heb ik uit het asiel gehaald. Door de vorige eigenaar is hij uit de auto gegooid. Hij moest heel erg wennen aan ons maar nu kan hij niet meer zonder mij en mijn huisgenoten." Hij keek naar Inge. "Wat een lief konijn. Hoe kom jij daar aan?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr nov 15, 2019 9:39 pm

Tyler

"Dat had Bran verteld ja. Geef mij maar mac. Vind wraps niet super lekker. Nachos daar in tegen weer wel."
Tyler ging weer zitten. "Denk dat het voor Alyssa een kleine moeite is om het mee te nemen."
Tyler keek Rose plagend aan. "Gister." Hij haalde zijn mobiel uit zijn zak en toonde Rose de foto die hij van Nick had.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 7 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 28 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 17 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum