Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 17 van 28 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo jun 07, 2020 10:49 am

Tyler

"Zolang genieten we mooi van ons privé eilandje." Hij had de picknickmand uit het bootje gehaald en deze neer gezet onder de boom. Gelukkig was hij nog zo slim geweest om een deken alvast achter in de auto te leggen dus deze spreidde hij uit op de grond. Hij legde zijn hoofd op de schouder van Nick. "Eens kijken wat er precies allemaal in de picknickmand zit. Ik weet het ook niet precies. Er moeten in elk geval belegde broodjes in zitten en sapjes."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2977
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight zo jun 07, 2020 10:54 am

Alyssa

Alyssa knikte. "Boven op zolder staan dozen met Kylie haar fotoboeken. Daar heb ik ook haar echofoto's in bewaard.
Ik wilde alles voor haar bewaren en vast legen. Zo hield ik ook een dagboek bij tijdens de zwangerschap van hoe ik me voelde en hoe ze groeide. Hoe ik alles beleefde. Zodat Kylie dat later terug kon lezen." De ober kwam hun bestelling opnemen. Ze bestelde voorzichelf de saté en voor Brandon de kroketten
"Dat is geen slecht idee. Of we gaan verder met Walking Dead. Al ben ik bang dat ik in slaap val,sorry. Ook al liet je me vanmorgen liggen,ik heb gewoon amper geslapen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo jun 07, 2020 10:58 am

Dave

"Ik ga wel. Dan kan Isabella rustig gaan slapen en dit kleine meisje ook." Dave knikte. "Dank dat je vanavond Emily en Milan wilt aflossen. Als Nick en/of Lily hun nichtje willen ontmoeten zijn ze welkom." Dave zei Brian nog gedag en liet hem toen uit.
Dave liep terug naar Isabella. "Schuif is voorzichtig op. Dan kruip ik bij je." Dan kon ze in zijn armen in slaap vallen en had hij haar en Milou dicht bij hem. Veilig!
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jun 07, 2020 12:08 pm

Nick
"Precies. Het is echt een hele mooie plek." Nick wreef even in zijn ogen. Hij was nog steeds een beetje moe van het afscheidsfeestje. Hij maakte de mand open. "Hmm broodjes ham en kaas. Broodjes gezond en broodjes met carpaccio. Zo dat ziet er lekker uit. Echt tof dat je dit geregeld hebt." Nick gaf Tyler een kus en ging lekker op het kleed zitten. "Welk broodje wil jij?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van KirstReads zo jun 07, 2020 12:12 pm

Brandon
"Aaw dat is echt heel lief. Misschien kunnen we binnenkort die doos weer tevoorschijn toveren. Dan kunnen we even kijken wat we nog allemaal hebben aan babyspullen." Brandon keek naar buiten. Hij vond het heerlijk om de dag met Alyssa door te brengen. Zeker nadat hij een tijdje in het ziekenhuis had gelegen. "The Walking dead klinkt ook wel als een tof idee. En maak je geen zorgen, als je in slaap valt dan maak ik je wel wakker als we Kylie op moeten halen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo jun 07, 2020 12:15 pm

Isabella
Ze schoof langzaam op. "Ik ga ook. Het café heeft mij nodig. Als ik iets kan doen dan moet je even bellen. Het is vrijdagmiddag en dan verwacht ik veel klanten dus een app hoor ik niet." Isabella knikte. Ze zwaaide Rick na. Ze keek naar Dave en ging tegen hem aan liggen. "Ik ben zo blij dat jij er bent. Zonder jou had ik dit nooit gekund."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jun 07, 2020 12:42 pm

Tyler

"Dat klinkt inderdaad goed en ik zie vers geperste sinaasappelsap. Wil jij ook?" Hij kuste Nick terug en legde zijn hoofd op zijn buik. "Thanks. Zo kon ik tenminste niks verklappen. Anders hadden we broodjes mee moeten nemen." Tyler bekeek de broodjes. "Doe maar een broodje gezond. Lekker, dank je."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo jun 07, 2020 12:46 pm

Alyssa

"Ik heb niet heel veel aan spullen bewaard van Kylie. Alles heb ik tweedehands moeten kopen, dat heb ik daarna weggedaan. Heb wel haar eerste kleertjes bewaard enzo. Maar we kunnen wel de fotoboeken door bladeren." Alyssa gaapte en nam een slok van haar thee. "Gelukkig maar." Als ze zich goed voelde wilde ze wel gewoon mee met Kylie naar de tandarts. Ze wist dat Kylie een beetje bang was voor die man.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo jun 07, 2020 12:50 pm

[bDave][/b]

Dave kroop achter Isa een hield er stevig vast. Hij zei Rick gedag, beloofde hem te bellen en dankte hen nogmaals voor het oppassen op Inge. "Ik ben blij dat we dit samen hebben doorstaan. Dat je nog hij ons bent. Dat we eindelijk ons meisje in onze armen kunnen sluiten en straks met zijn viertjes onze draai als gezinnetje kunnen gaan vinden. Nu is ons gezinnetje compleet." Hij keek even naar Milou die vredig lag te slapen
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jun 07, 2020 1:08 pm

Nick
"Sinaasappelsap klinkt goed vooral als het vers geperst is." Nick keek even naar de broodjes en gaf Tyler een broodje gezond. Hijzelf ging voor een broodje met ham en kaas. Hij ging beter zitten en deed zijn zonnebril op. Nick voelde zijn telefoon trillen en haalde het uit zijn zak. "Mijn appt net dat Dave en Isabella een dochter hebben gekregen. Ze heet Emma Milou maar ze noemen haar Milou. Ik ga zo Dave even appen om te vragen of het uitkomt als we later op de dag langs komen. Heb je dan zin om mee te gaan?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo jun 07, 2020 1:12 pm

Brandon
"Fotoboeken zijn altijd leuk. Mijn ouders hebben nog fotoboeken van mij en mijn zussen. Misschien kunnen we die ook eens gaan bekijken." Brandon keek op toen hun eten kwam. Net op tijd want zijn maag begon al te rammelen. "Ik kan ook met Kylie gaan. Weet je nog dat we belooft hebben dat ze dat Frozen stickerboek kreeg als ze zich groot hield bij de tandarts? Sowieso wil ik die aan haar geven."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo jun 07, 2020 1:13 pm

Isabella
"Ik ben blij dat zowel Milou als ik het gered hebben. Ik was zo bang dat Milou het niet ging redden. Vooral omdat ze drie weken te vroeg is." Isabella had geen tijd gehad om aan haar zelf te denken. De hele tijd zat ze met Milou in haar maag. Gelukkig ging het goed met Milou. "Ik zou jou en de meiden nooit in de steek laten. Dat beloof ik."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jun 07, 2020 1:29 pm

Tyler

"Ik hou van vers geperste sinaasappelsap." Hij nam een slokje en bood Nick zijn flesje aan. "Ahhz wat leuk je bent oom geworden. Gefeliciteerd! Leuke naam hebben ze haar gegeven." Hij ging beter liggen. "Leuk! Als we langs mogen komen wil.ik graag mee..misschien kunnen we straks een klein cadeautje voor ze kopen. Een leuk roze pakje ofzo of van die slofjes."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo jun 07, 2020 1:33 pm

Alyssa

"Ik wil jou fotoboeken wel eens zien. Mijn fotoboeken zijn bij mijn pleegouders blijven liggen. Ik ben benieuwd hoe jij er uit zag als baby. Volgens mij zitten er alleen geen foto's bij van mij voordat we bij mijn pleegouders kwamen wonen."
Alyssa nam een hapje van de saté. Mhh! Dat smaakte goed.
"I know. Maat ik ga liever met haar mee. Ze is als zo angstig. Ze krijgt dat stickerboek niet voor niks."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo jun 07, 2020 1:35 pm

Dave

"Ik.. " Hij slikte en veegde de tranen die weg met zijn mogen "Ik was eerder bang om jou kwijt te raken. Milou keek het meteen goed te doen maar toen riep die dokter dat je te veel bloed verloor en ze wilde me weg hebben uit de ruimte omdat ik in paniek raakte en..." Alles kwam eruit. Hij kon zich niet meer groot houden. "Ik was zo bang om alleen met haar en Inge achter te blijven." Hij gaf Isa voorzichtig een kus. "Ik jullie ook niet."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jun 07, 2020 1:51 pm

Nick
"Het is lekker en gezond." Hij glimlachte. "Voor de tweede keer al. Ze hadden al een dochter Inge. Zij is nu 1,5 jaar. Ik ga even vragen of het uitkomt." Nick nam een hap van zijn broodje. "Hmm dit is echt lekker. En dat is geen slecht idee om een cadeautje mee te nemen. Gaan we straks nog wel even de stad in."

Hoi Dave, ik hoorde van pa dat jullie een dochtertje hebben gekregen. Gefeliciteerd! Is alles goed gegaan? Vinden jullie het goed als Tyler en ik later op de dag nog komen, zo niet dan moet je het zeggen.

Laatst aangepast door KirstReads op zo jun 07, 2020 3:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo jun 07, 2020 1:56 pm

Brandon
Hij grinnikte. "Je hebt toch wel eens foto's van mij als baby gezien? Die ene die bij mijn ouders op de kast staat. Toen was Alison er nog niet." Brandon begon aan zijn broodjes met kroket. Hier had hij dus echt veel zin in. Brandon knikte. "Ik snap haar angst wel. Toen ik klein was vond ik de tandarts ook drie keer niks."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo jun 07, 2020 1:58 pm

Isabella
Ook zij kreeg tranen in haar ogen. Het enige wat ze nog wist was dat ze buiten bewustzijn raakte. "Ik heb dat wel gehoord maar verder weet ik niks meer. Het spijt me dat ik niet sterker ben." Ze keek naar Milou die haar handje op haar deken legde. "Ik beloof je dat ik je dit nooit meer aan zal doen. Ik was ook bang dat ik het niet zou redden."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jun 08, 2020 7:23 am

Tyler

"I know,maar ik vind dan wel weer alleen vers geperste lekker. Sinaasappelsap uit pak smaakt zo chemisch ofzo."
Tyler knikte. "I know, i know. Ik bedoelde ook opnieuw."
Tyler knikte nogmaals. Het zou leuk zijn als ze welkom waren.
"Is goed maar eerst wil ik nog van jou, deze picknick en het zonnetje genieten." Hij draaide zich op zijn buik zodat hij Nick kon aankijken en een kusje kon geven.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight ma jun 08, 2020 7:27 am

Alyssa

Alyssa knikte. "Weet ik. Maar daarom is het nog wel leuk om doorheen te bladeren. Foto's te zien, wie ik misschien nog niet ken." Ze at rustig verder van de saté en dronk haar thee die koud stond te worden. "Ik vind het nog steeds niks, dus ze zal het wel van mij hebben. Ik moet altijd lichtelijk kokhalzen door die handschoenen waar mee ze in je mond zitten. Nee, ik ga nog liever vrijwillig naar Krijspaleis met 10 kinderen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight ma jun 08, 2020 7:32 am

Dave

Dave suste Isabella. "Ies, stop. Het is niet jou schuld. Jij kon er ook niks aan doen." Dave streelde de door de haren. "Ik weet dat dit niet het moment is om hier over nate denken. Maar toen ik op jou zat te wachten, had ik tijd om na te denken. Je zegt het al zelf. We willen dit niet opnieuw meemaken. Als ik mijzelf laat helpen dan kunnen we het risico niet lopen om opnieuw zwanger te raken. Voor mij is ons gezinnetje compleet."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma jun 08, 2020 4:19 pm

Nick
"Duh vers geperst is altijd beter." Hij glimlachte en nam een slok. "Ik ben dol op die kleine meid van hen. Ik ben zeer benieuwd naar op wie Milou gaat lijken. Inge lijkt heel erg op Dave." Hij keek even op zijn telefoon maar had nog geen bericht terug. "Wat zou je nog een keer in Nederland willen doen? Je mag uit alles kiezen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads ma jun 08, 2020 4:29 pm

Brandon
"Dat is waar. Over twee weken kunnen we wel even kijken. Dan zijn ze weer terug van hun vakantie. Mijn moeder staat vast te popelen om je allemaal verhalen te vertellen over mijn jeugd." Brandon nam nog een slok van zijn koffie en at rustig verder. "Dat zou kunnen haha. Ik vind het krijspaleis echt verschrikkelijk maar Kylie vind het weer ontzettend leuk."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads ma jun 08, 2020 4:31 pm

Isabella
Ze kreunde lichtjes toen ze wat bewoog. De wond zou nog wel een tijdje pijn doen. "Ik weet ook wel dat ik er niks aan kan doen. Maar het gevoel beangstigd mij gewoon dat ik er bijna niet meer was." Ze luisterde naar Dave. "Weet je het zeker? Als jij er achter staat dan vind ik het goed. Ik ben ook blij met het gezin dat we nu hebben." Ze hoorde een app geluid uit Dave zijn telefoon. "Je hebt volgens mij een app binnen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jun 08, 2020 11:33 pm

Tyler

"We zullen het straks wel zien. Heeft Dave al terecht geappt?"
Tyler keek Nick niet begrijpend aan. "Hoe bedoel je? Of..."
Hij snapte se vraag niet helemaal. Ja er waren nog dingen in het leven wat hij wilde doen, ook hier in Nederland maar dat waren meer bucketlist dingen. Zoals mensen zeggen ik wil ooit nog eens parachute springen. Niet dat hij dat zou durven. Maar het leek hem wel gaaf.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud