Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 8 van 28 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 18 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr nov 15, 2019 9:47 pm

Kylie

"Maar juf had geen klei!", zei Kylie op een zeurderig toontje. Alyssa:"vind ik zelf ook leuker maar ja. We kunnen thuis wel gaan kleien. Alleen die klei kunnen we niet verven." Kylie knikte enthousiast, maar vervolgens begon ze te huilen. Alyssa trooste haar. Milan: "Wat is er" Kylie:"Jael is de hele week al ziek." Milan stond op om zijn kleinste vriendin een knuffel te geven. "Jael wordt vast snel beter. Je hebt toch meer vriendinnetjes om mee te spelen." Kylie knikte. "Maar Jael, Lisa en ik zouden een kasteel gaan bouwen in de bouwhoek." Milan:"Dan maak je die toch een andere keer. Of je vraagt Jael te spelen en gaan jullie een hut maken. Maar zo te horen krijgt er iemand eerst morgen pizza." Kylie:"Jaa pizza!"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr nov 15, 2019 9:50 pm

Dave

Dave luisterde naar wat Nick vertelde. "Fijn dat jullie hem een thuis hebben kunnen bieden." De ober kwam hun bestelling opnemen. Dave bestelde koffie. Inge had nog een flesje in haar tas eventueel. "Zullen we een broodje cappuccino delen en dan de krokketten bestellen?"
"Geen idee eigenlijk hoe ze aan Nijn komt. Denk gekregen van een fan. Het is in elk geval haar lievelingsknuffel."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo nov 20, 2019 1:56 pm

Rose
"Ik weet zeker dat je de wraps van Mike wel lekker vindt. Je mag wel een keer langs komen met Bran, Alyssa en Kylie." Ze keek even naar Brandon. "Dan moet ik wel eerst uit het ziekenhuis. Als het goed is krijg ik vandaag te horen wanneer ik naar huis mag." Rose glimlachte. "Het zou fijn zijn als je thuis mag herstellen. Ook fijner voor Alyssa." Ze keek naar de foto. "OMG! Wat een leuke jongen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo nov 20, 2019 1:58 pm

Emily
"Ik heb nog wel klei die je kan verven. Had ik voor mijn stage gekocht maar we hebben nog over. Weet je wat? Nodig Jael een keer uit om te spelen en dan houden we een knutselmiddag." Ze keek naar Kylie. Emily vond het sneu voor het meisje. Zij was ook verdrietig als Alyssa er niet was op school. "Zullen we morgen een hut bouwen, bij ons?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo nov 20, 2019 2:02 pm

Nick
"Het is echt een lief beestje." Hij bekeek de kaart nog even. Als drinken bestelde hij chocolade melk. "Dat is geen slecht idee. Zullen we dan voor de carpaccio en de kroketten gaan." Hij keek naar Inge. "Boffert. Dus er komt een tweede bij? Hoe gaat het met Isabella?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 2:30 pm

Tyler

"Dat zeg ik niet. Maar als ik wraps kan krijgen of mac dan kies ik voor het laatste." Tyler haalde een hand door zijn haar. "Lijkt me leuk. Als Bran en Alyssa het ook zien zitten."
Ty knikte. "Het is stil in huis zeggen ze en vooral dat kleine meisje mist hem." Tyler sloeg zijn hand voor zijn gezicht. "Roos, 1 hij is gay en twee je hebt een vriend. Chill want hij is van mij."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 2:36 pm

Kylie

"Jaa leuk! Kleien." Kylie dronk haar appelsap op. "Denk niet dat Jael wilt knutselen, op school vind die dat ook nooit leuk. Jael wilt meestal bouwen. Met jongens dingen spelen. Met buiten spelen doen we vaak tikkertje of verstoppertje. Ik kan me altijd heel goed verstoppen."
Alyssa:"ja daar weet mama alles van. Madammeke had zich in mijn keukenkastjes verstopt. Ik wilde wat pakken, schrok me rot dat ik haar zag zitten. Niet wetende dat ze verstoppertje speelden." Kylie moest er hard op lachen.
Kylie keek Alyssa vragend aan. "Mag dat mama? En dan pizza eten?" Alyssa:"van mij mag je maar dan moet je wel lief zijn en heel goed luisteren naar Emily en Milan."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 2:40 pm

Dave

Dave knikte en bestelde een broodje cappuccino en de kroketten. Het klonk in elk geval smakkelijk.
"Jep. Maar het duurt nog even hoor. Al kan het me niet snel genoeg gaan. Alhoewel met Inge er nu bij vliegt de tijd. Je bent ook continue natuurlijk met haar bezig.
Opzicht goed. Moe en misselijk maar dat hoort erbij.
Je moet maar gauw eens langskomen om haar te ontmoeten. Helaas moest ze vandaag naar school anders was ze wel mee gekomen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo nov 20, 2019 3:09 pm

Rose
"Dat ik een vriend heb wil nog niet zeggen dat ik andere jongens niet knap mag vinden. Kijken mag aanraken niet. En ik snap dat hij gay is. Ik vind het een leuke jongen voor jou." Ze deed haar blonde haren goed en keek even naar Brandon. Ze waren een tweeling maar qua uiterlijk leken ze totaal niet op elkaar. "Hola mi amado." Hoorde ze een bekende stem zeggen. Ze keek op en zag Mike de kamer ingelopen. "Hey lieverd." Ze stond op en gaven elkaar een kus.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo nov 20, 2019 3:30 pm

Emily
"We kunnen ook iets bouwen en knutselen. We maken er gewoon een leuke middag van." Ze aaide Kylie door haar haren en keek even naar Milan. "Verstoppertje spelen vind onze kat ook erg leuk. Laatst was ik haar kwijt en toen zat ze in de kast bij de kapstok. Kreeg bijna een hartverzakking." Ze glimlachte. "Leuk Kylie. Zullen we dan zelf pizza maken?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo nov 20, 2019 3:35 pm

Nick
"Hoe lang moet ze nog? En wordt het een meisje of een jongen?" Hij was wel benieuwd of hij een neefje of nichtje kreeg. "Ja snap ik. Respect voor haar dat ze toch haar studie verder doet. Tenminste zolang ze het nog vol houdt. Welke studie doet ze?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 9:08 pm

Tyler

"True maar je reageerde wel heel erg enthousiast. Het is de president niet hoor wie ik heb ontmoet." Hij pakte de stroopwafels van het kastje. "Iemand?",zei die terwijl die een koek in zijn mond stopte. Tyler stond op om zich voor te stellen aan Mike. "Tyler, hi. Nice to meet you."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 9:10 pm

Kylie

"Jaaa. Goed idee." Kylie keek beledigd toen Emily haar door de haar aaide. "Niet doen!" Kylie moest lachen om poes die verstoppertje speelde. "Ja. Met salami en ham en ananas."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 9:14 pm

Dave

"Nog 6 maanden. We moeten dus nog even."
Dave keek naar Inge. "Inge krijgt een zusje. He ing."
Dave knikte. "Vind ik ook. Doe het haar niet na maar ze stond er op. Dus ben ik meestal met alle plezier bij Inge. Nu kan ik tenminste volop bij haar zijn en van haar genieten. Haar zien groeien en ontwikkelen."
Dave nam een slok van zijn drinken. "Filosofie" (toch?)
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo nov 24, 2019 4:54 pm

Rose
"Oke dat was niet de bedoeling." En ze bloosde. Brandon begon te lachen. "Maak je niet druk Ty. Ze pakt hem echt niet af. Rose reageert op leuke jongens altijd wat enthousiaster. Maar de leukste jongen blijft Mike." Mike keek even naar Rose met een gezicht dat zich afvroeg waar het over ging. "Hola ik ben Miquel maar ik word liever Mike genoemd. Vriend van Rose." Rose keek naar de stroopwafels. "Oew ik wil er wel eentje."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo nov 24, 2019 5:01 pm

Emily
Emily keek naar Kylie. "Sorry meid. Ik was vergeten dat je dat niet fijn vindt." Ze begon te lachen. "Bailey vindt het de laatste tijd ook lekker om onder onze fleechedekens te liggen als wij er gebruik van maken." Ze nam een slok van haar drinken en keek naar Milan. "Daar kunnen we wel voor zorgen. Maar we moeten wel een groentenpizza voor Milan maken."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo nov 24, 2019 5:35 pm

Nick
"Ow dat duurt nog wel even. Een nichtje erbij wat leuk." Hij nam een slok van zijn drinken en keek naar Inge. "Zit Isabella nu in haar laatste jaar? Hoe gaan jullie dat doen als ze 8 maanden is? Dan lijkt het mij niet dat ze puf heeft om heen en weer naar school te gaan."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo nov 24, 2019 7:09 pm

Dave

"Wij zijn ook blij dat het nog een meisje wordt. Een zoon was leuk geweest uiteraard maar het belangrijkste is dat ze gezond is. Nu kunnen de meiden later met elkaar optrekken. Of het worden echte zussen en vliegen elkaar continue in de haren. We zullen het uit eindelijk zien."
Dave knikte en zuchtte even. "Ja timing is niet ons sterkte punt maar we hebben er goed over nagedacht. Het wordt niet makkelijk maar Isabella staat er goed voor om te kunnen slagen. Volgens mij kon ze ook thuis studeren."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo nov 24, 2019 7:12 pm

Milan

"Geef er ongelijk. Ligt toch ook heerlijk warm en zacht. Alleen als je opstaat is je plek ingenomen. Reken maar dat ze niet even opstaat of aan de kant schuift." Kylie vond het allemaal maar lachverwekkend. Kylie:"oh ja want Milan eet geen vleesjes."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo nov 24, 2019 7:15 pm

Tyler

"Pff! Ik hou je in de gaten.",zei die bloedserieus maar schoot al snel in de lach. Tyler gaf de stroopwafels aan Mike. "Neem gerust. Geef er meteen een aan Rose als ze wilt." Tyler at van zijn stroopwafel. "Hopelijk komt de dokter nog langs met goed nieuws. Zou toch fijn zijn als je Kylie straks kan zeggen dat je snel thuis komt."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo nov 24, 2019 10:11 pm

Nick
"Zussen kunnen een hele sterke band hebben. Een vriendin van mij is ook beste vriendinnen met haar jongere zusje." Nick keek op toen hun eten werd gebracht. Hij bedankte de ober en begon aan zijn broodje carpaccio. "Dat zou wel fijn zijn. Dat ze thuis kan studeren dan. Hoe deden jullie dat met haar studie toen Inge ter wereld kwam?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo nov 24, 2019 10:14 pm

Emily
"Ja dat is waar. Maar Bailey heeft al een eigen kleedje op onze grootste stoel. Ze ligt daar regelmatig op." Ze keek even naar Kylie. "Nee Mil eet geen vleesjes. Maar wij wel. Dus dan maken we gewoon verschillende pizza's. We gaan er een leuke dag van maken."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo nov 24, 2019 10:20 pm

Rose
"Gracias Tyler." Zei Mike en hij pakte een stroopwafel en gaf er een aan Rose. Rose pakte hem dankbaar aan. Een dokter kwam binnen. "Dag meneer Brandon. Ik had belooft dat ik nog langs zou komen om u te vertellen wanneer u weer naar huis mag." De dokter pakte een stoel en ging zitten. "Na alle onderzoeken bekeken te hebben mag u morgen weer naar huis. U moet wel een maand revalideren. Maar dat kan gewoon thuis. Graag ook elke week een controle in die maand. En u mag ook morgen naar huis als u belooft het rustig aan te doen." Hij keek Brandon streng aan. Brandon knikte. "Belooft." De dokter knikte en schudde zijn hand. "Morgen kom ik nog even langs." Rose keek toe hoe de dokter weg ging. Ze knuffelde Brandon stevig. "Je mag naar huis!"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo nov 24, 2019 11:42 pm

Tyler

Tyler vloog Rose mee Brandon om zijn nek. "Ik ben zo blij voor je dat je gewoon lekker thuis in je vertrouwde omgeving bij Alyssa en Kylie kan revalideren en je beste vriend niet te vergeten. Ik durf te wedden dat Kylie uit de plaat gaat als ze dit hoort."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo nov 24, 2019 11:47 pm

Kylie

"Waarom eet Milan geen vlees?" Milan:"omdat ik dat zielig vind voor de diertjes." Kylie trok een vies gezicht. "Maar alleen maar groentes eten is vies." Alyssa en Milan moeste lachen. Alyssa:"Jij bent gewoon een grote zeur betreft het eten van groentes. Van groentes wordt je groot en sterk."
Kylie:"Van melk ook en dat is niet vies. Ik drink wel een extra groot glas dan mag Milan mijn groentes." Milan kwam niet bij van het lachen terwijl Alyssa met de mond vol tanden stond. Kylie:"Weet je! Jael kwam een keer pizza eten en toen wilde die ook pizza hawai. Ging die alle ananas eraf halen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 8 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 28 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 18 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum