Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 16 van 28 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 8:02 pm

Isabella
Isabella nam een hapje van het koekje. "Hmm chocolade. Daar is mama dol op." Ze keek naar Inge die op bed probeerde te klimmen. Rick hielp haar op het bed en Inge kroop naar haar toe. "Hey lieverd. Je hebt hele lekkere koekjes gebakken met opa." Ze keek naar Dave. "Ik ben echt heel blij met Dean. Hij heeft het vandaag goed gedaan."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight wo jun 03, 2020 10:55 am

Tyler

"Echt niet! Ik ga gewoon een hele goede verstoppen vinden zodat ik iedereen nat kan maken naar jullie mij niet." Tyler dacht na. "Ik ben niet bang voor paarden. Veel vrienden in Engeland hadden paarden op hun land staan. Maar ik heb eigenlijk nog nooit op een paard gezeten. Dat vind ik toch wel een beetje spannend."
Tyler schudde zijn hoofd. "Ik ga gewoon mega spierballen kweken.":
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2977
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van moonlight wo jun 03, 2020 10:57 am

Alyssa

"Ja sorry. Ik zal wel vaker moeten gezien ik zwanger ben. Zo irritant. Vooral snachts als je net lekker ligt. Ik wil gewoon een bed met een po erin, dan hoef ik er niet steeds uit." Ze grijnsde even. Ze liepen snel naar de vingerhoed en vonden daar uiteindelijk een plekje bij het raam. "Doe maar een kopje thee. Smaak maakt niet uit. Mag ook verse muntthee zijn. Ik ben zo terug."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight wo jun 03, 2020 11:00 am

Dave

"Me too. Ja Dean ik weet dat je me hoort. Maar echt. Dean is de enige waaraan ik mijn en jullie leven toevertrouwd. Ik zal niet weten wat we anders vandaag hadden gemoeten. Ze stonden tot aan de sluis naar de OK te dringen voor foto's en informatie. Zo zie je maar weer dat ze altijd overal bovenop duiken. Zonder Dean en de rest van de bewaking hadden we helemaal geen rust gehad.""
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jun 03, 2020 1:48 pm

Nick
Nick begon te lachen. "Je wint niet makkelijk van Charlotte kan ik je zeggen. Zij heeft bijna altijd gewonnen maar Fia is de beste met waterspelletjes." Hij dacht na. Op de boederij van zijn ouders hadden ze ook paarden. "Ik kan het je wel leren. Maar Lily is beter in paardrijden dan ik. Je weet toch dat we bij mijn ouders paarden hebben? Daar kun je wel op leren rijden."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads wo jun 03, 2020 1:51 pm

Brandon
"Geeft niet lieverd. Als je moet dan moet je." Hij keek haar na en keek naar buiten. De ober kwam. "Goedemiddag. Mag ik van u een cappuchino en een verse muntthee. Het menu moeten we nog even bekijken." De ober knikte en gaf het drinken door. Brandon zette zijn been wat langer voor zich uit. Hij trok een pijnlijk gezicht. Het deed nog steeds pijn ook al ging het langzaamaan beter.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads wo jun 03, 2020 1:53 pm

Isabella
"Dean is geweldig. Hij is ook heel leuk met Inge." Inge keek even naar de deur en zwaaide naar Dean die even door het raampje keek. Hij trok een gek gezicht en Inge schaterde het uit. Isabella glimlachte. Ze begon te gapen. "Nou hopelijk laten ze nu ons met rust. Ik ben heel blij dat Dean ze zo goed op afstand wist te houden, anders waren ze de OK al in gerend."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jun 04, 2020 9:44 am

Tyler

"Dan wordt het tijd voor een nieuwe winnaar.", sprak die vol zelfvertrouwen. Hij roeide door richting een eilandje. Daar zou die de boot aan dr kant leggen zodat ze even konden rusten en konden picknicken. "Ja dat zou kunnen. Maar dat doen we wel een andere keer. Ik zie het nog niet echt zitten om meteen boven op zo een groot beest te gaan zitten. Ik ben bang dat het dan gaat boken ofzo en ik er af vlieg."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight do jun 04, 2020 9:49 am

Alyssa

Alyssa kwam terug van het toilet en ging weer bij Brandon zitten.
De ober kwam net hun drinken bestellen en legde de menukaarten neer. "Ow, lekker ik was toe aan een kopje thee."
Ze hoorde een plint berichtje op de telefoon. "Milan. Alles is goed met Isa en de baby die Milou heet. Eigenlijk voluit Emma Milou. Ze hebben der vernoemd na Emily en Milan. Kijk! Hij zendt een foto mee van hem als trotse oom. Ik ben blij voor Dave en Isabella. Maar vooral voor Em en Mil dat ze er nu bij konden zijn."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight do jun 04, 2020 9:53 am

Dave

Dave schudde zijn hoofd. "Gekke Dean. Wat doet die nou alles? Inge? Hebben we niet nog een koekje over voor Dean? Ga hem maar wat koekjes geven." Met het blad in zin ene hand en Inge aan de ander brachten ze wat koekjes aan Dean. "Wat zeg je dan?" Inge:"Asjebief." Hij tilde Inge op en ging weer bij Isa zitten. "Me too." Hij hoorde Milan zeggen dat hij Alyssa en Brandon had geappt om te zeggen dat alles goed was. Hun waren er immers ook geweest en hij vond het wel zo netjes om ze op de hoogte te brengen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do jun 04, 2020 10:09 am

Nick
"Maybe. Maar onderschat Charlotte niet. Ze is klein maar super snel." Nick dacht na. Hij voelde zijn telefoon trillen en keek er even naar. "Sander vraagt of we vanavond ook zin hebben in een potje Knowledge is power op de playstation. Ik vind het goed. Je speelt een quiz op de playstation, de vragen zie je op de tv en de antwoorden waar je uit kunt kiezen zie je op je telefoon. Dan moet je op de telefoon het goede antwoord aandrukken. Je kan elkaar ook dwars zitten door het de ander moeilijk te maken. Als je kiest voor smurrie en dan een speler aanklikt dan moet hij eerst de slijm van zijn antwoorden afhalen. Het is best een leuk spel." Nick knikte. "Paarden bokken niet zomaar. Maar geef maar een gil als je les van mij wilt in paardrijden."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do jun 04, 2020 10:16 am

Brandon
Brandon keek op. Hij keek naar de foto. "Aaw echt heel schattig. Leuk dat ze haar naar hen hebben vernoemd. Ze lijkt een beetje op Isabella." Brandom nam een slok van zijn cappuchino. Hij roerde een beetje afwezig in zijn koffie. Brandon wilde niet laten merken dat hij weer pijn had. Hij had te lang op zijn benen gestaan in het ziekenhuis.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do jun 04, 2020 10:21 am

Isabella
Isabella gaapte. Ze keek naar Dave. De verdoving raakte uitgewerkt. Hierdoor kwam de pijn terug. Isabella keek naar Milou die vredig in de armen van Rick nu lag. Brian en Rick waren een goed opateam. Inge klom weer op het bed en ging bij Isabella liggen. "Voorzichtig Inge. Mama heeft een beetje pijn." Zei Isabella zachtjes. Inge keek haar vragend aan. "Mama auw?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jun 05, 2020 8:37 am

Tyler

"Ik ben er van overtuigd dat ik Char wel aankan.",sprak die hoogmoedig. Waarschijnlijk kreeg die vanavond spijt van zijn woorden,maar dat zou die dan wel weer zien.
Tyler luisterde na wat Nick vertelde over wat Sander had voorgesteld. "Klinkt als een leuk spel. App hem maar terug dat we mee doen."
Tyler veegde het zweet van zijn voorhoofd. "Ik denk er over na."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr jun 05, 2020 8:40 am

Alyssa

Alyssa glimlachte.."Echt he. Zo zit jij er straks ook bij,alleen dan met twee kindjes." Alyssa keek nog eens goed naar de foto. "Nu je het zegt. Ze lijkt inderdaad zo op Isa."
Ondertussen bekeek ze het menu. "Weet jij al wat je neemt? Bran? Waar zit je met je gedachten?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr jun 05, 2020 8:43 am

Dave

"Doe maar gewoon zachtjes met mama." Ja hoe ging hij anders uitleggen aan Inge dat net haar baby zusje uit de buik van haar mama was gehaald.

Milan:'Em? Zullen wij anders zo maar gaan? Dan heeft dit kersverse gezinnetje ook wat meer rust. Wij kunnen Inge anders ook wel meenemen. Dan kan Rick nog even blijven."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr jun 05, 2020 6:35 pm

Nick
"Oke maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb." Hij lachte. Nick appte Sander terug dat hij en Tyler ook van de partij waren. Sowieso deden ze hun best om elk weekend spelletjes te doen. Maar watergevecht was altijd iets wat ze met warm weer deden. "Denk er maar over na. Er zijn genoeg dingen die Lily leuk vindt."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads vr jun 05, 2020 6:38 pm

Brandon
"Ik kan niet wachten om die twee kleintjes in mijn armen te sluiten. Ik denk dat mijn moeder wel graag een familiefoto wil maken. Van ons vijfjes." Brandon bekeek het menu. "Ik denk dat ik voor twee broodjes van Dobben kroketten ga. Die zijn hier altijd kekker." Hij zuchtte diep. "Ik heb wat last van mijn benen. Iets te lang op gestaan vandaag."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads vr jun 05, 2020 6:43 pm

Emily
Emily keek naar Isabella. Ze zag er moe uit. Ze had ook geen idee dat Isabella veel bloed had verloren. Emily knikte. "Dat is goed. Vanavond hebben we wel een afspraak staan met onze weddingplanner. Tot die tijd kunnen wij wel op Inge passen. Inge lijkt het je leuk om met ons mee te gaan?" Inge glimlachte. Brian stond ook op. "Ik ga dan ook. Dan kan Rick blijven. Ik kom vanavond dan wel even. Zal ik dan Inge bij jullie ophalen?" Emily knikte. "Dat is goed. Nou rust lekker uit schatjes. We houden contact." Ze gaf Isabella, Milou en Dave een kus en liep de kamer uit. Dan konden Milan en Inge nog rustig afscheid nemen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za jun 06, 2020 9:54 am

Tyler

"Zal ik doen." Ze naderde bijna het eilandje waar, Tyler van plan was de picknick voor hem en Nick uit te zetten. " Ik was van plan daar aan te meten.",zei hij en wees na het eilandje. "Lekker de picknickmand uitstallen en tot rust komen. Als jij dan uitstapt,kan je de boot op de kant trekken." Tyler roeide stevig door. "Het is trouwens echt prachtig weer om op het water te zijn."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za jun 06, 2020 9:59 am

Alyssa

"Ik ook, maar laat ze maar eerst goed groeien in mijn buik terwijl ik langzaam aan verander in een rondwandelende olifant."
Alyssa knikte. "Dat zou ik ook graag willen. Een mooi protret voor In de woonkamer. We kunnen in elk geval straks als iedereen het weet hun echofoto al een plekje geven."
Alyssa twijfelde nog. "Ik neem normaal altijd hier de zalm maar dat mag ik nu niet hebben. Ik denk dat ik voor een satetje ga. Lekker wat warms." Alyssa zuchtte. "We lunchen even rustig en dan gaan we naar huis. Lekker een filmpje in bed kijken. Zet wel voor de zekerheid een wekker voor ik in slaap val.en we vergeten Kylie eerder op te halen.""
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za jun 06, 2020 10:02 am

Milan

Milan hoorde wat er allemaal afgesproken werd. Ze hadden zo een mooi compromis. Dave dankte hun dat iedereen op Inge wilde passen. "Kleine moeite. Oké, kleine vriendin ga je dan mee? Papa en mama een kus. Milou en opa nog een kusje."
Inge gaf iedereen een kus en knuffel. "Oké. Rustig aan. Geniet lekker van je kleine meid. Als er iets is bellen en ondertussen letten wij wel op deze kleine snotneus."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za jun 06, 2020 7:19 pm

Nick
Ze kwamen aan op het eilandje midden op het meer. Nick trok de boot aan de kant en zocht een mooi plekje uit onder een boom. Ze keken uit over het water. Nick haalde een hand door zijn haar. "Lekker rustig hier. We hebben mazzel dat het niet zo druk is. Ik denk wel dat het hier vanmiddag een stuk drukker is."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za jun 06, 2020 9:26 pm

Brandon
"Dat is wel een leuk idee. Om echofoto's op te hangen. Heb jij die van Kylie nog?" Hij nam een slok van zijn koffie. "Dat klinkt ook lekker. Maar ik ga toch voor de kroketten." Brandon knikte. Dat was eigenlijk geen slecht idee. "We moeten Bad Boys for life nog kijken. Zullen we die kijken?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo jun 07, 2020 9:59 am

Isabella
Isabella keek haar broer en schoonzus na. Ze zwaaide nog naar Inge. Isabella ging wat dieper in de kussens liggen. Door de bevalling en het bloedverlies was ze erg moe. Rick had Milou in haar bedje gelegd en Milou was in slaap gevallen. "Vinden jullie het erg als ik even ga slapen? Ik ben echt heel moe."
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 28 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 28  Volgende

Terug naar boven