Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 22 van 28 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr jul 03, 2020 6:34 pm

Dave


"Ja dat snap ik. Maar daarom is het... Het heeft een andere lading. Om nu ook zoveel support te krijgen. Onze vader en mijn andere vader die haar meteen konden ontmoeten. Isa haar broer en mijn zusje. Inge niet te vergeten. Om dat nu met iedereen te kunnen delen was heel bijzonder. Bryan kon volgens mij niet trotser zijn. Had hij die foto nog laten zien met Inge op schoot en Milou in zijn armen?!?"
Dave keek hoe Milou onderzoekend Nick en Tyler aanstaarde. "Ze denk zeker, hij hij jij lijkt op mijn papa."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr jul 03, 2020 6:37 pm

Alyssa

"Als je maar weet dat ik je daar aan houd want ik ga het niet doen." De pizza's en naar lasagne werden gebracht. Alyssa dronk wat en sneed ondertussen de pizza van Kylie nog wat kleiner zodat ze het makkelijker konden eten. Ze zag een ondeugende blik in de ogen van Kylie verschijnen. "Gaan we dan weer met de rolstoel?",hoorde ze haar vragen. "Ah, dus dat hebben jullie tv vanmorgen uitgespookt."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr jul 03, 2020 6:43 pm

off: volgens mij hadden ze de uitnodigingen al verstuurd

Milan

Milan was het met Emily eens. Waar ze konden helpen zouden ze Carmen en haar man helpen. Hij had er nog steeds en knoop in zijn maag door. Desondanks probeerde hij zijn gedachten bij het onderwerp te houden. "Dat zou heel gaaf zijn. Kunnen we daar dan ook gewoon het feest houden? Dat we van die partytenten ofzo neerzetten? Of gaat dat dan weer niet?" Milan nam afstand van gesprek. "Over tafel kunnen beslissen jullie samen maar hoor. Daar heb ik geen weet van hoor."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma jul 06, 2020 4:38 pm

Nick
Nick knikte. "Het is ook raar voor jullie. Een jaar lang hebben jullie van alles alleen moeten doen en nu heb je opeens hulp van alle kanten." Hij glimlachte. Zijn vader had vol trots de foto laten zien. "Die heeft hij inderdaad laten zien. Het is echt een leuke foto van jullie twee." Nick keek naar Milou. "Hey lieverd. Wij zijn je ooms Nick en Tyler."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma jul 06, 2020 4:48 pm

Brandon
Brandon sneed zijn pizza in stukken. Hij hield van pizza. Als er iets was waar je hem voor uit bed kon halen dan was het wel pizza. Hij zag de ontdeugende grijns van Kylie. "Ja dat kan wel. Het hangt wel even van het weer af. Als het regent dan breng ik je liever met de bakfiets. Tenzij mama natuurlijk ook mee wilt."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma jul 06, 2020 4:50 pm

Emily
Emily was met haar hoofd meer bij Steven dan bij de bruiloft. Carmen haalde een map uit haar tas. "Jullie kunnen daar ook het feest houden. Ik laat jullie even de mogelijkheden zien hoe het er uit komt te zien als jullie in het park gaan trouwen." Emily haalde een hand door haar haar. "De uitnodigingen hebben we al verstuurd alleen nog niet de locatie maar dat kunnen we via de app laten weten."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma jul 06, 2020 7:09 pm

Tyler

Tyler keek om zich heen. "Ik snap jullie wel. Als Brandon hier niet had gewoond en ik daar niet kon logeren en Nick en zijn huisgenoten niet had leren kennen was ik 1 veel minder snel hier gaan studeren en 2 had ik veel minder snel hier mijn draai gevonden. Iedereen binnen jullie familie vangt iedereen op alsof het familie is. Zoals je ook ook dit foto ziet hoe mooi band jullie vader in zo korte tijd al met Inge heeft opgebouwd. Dat is goud waard." Tyler zag Milou gapen. " We maken lekker veel indruk zo te zien."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma jul 06, 2020 7:11 pm

Alyssa

Alyssa schudde de hoofd. "Jullie zijn me een stel samen. Die rolstoel is bedoelt zodat je langer afstanden makkelijker kan afleggen als lopen niet zo makkelijk gaat, niet als speelgoed. Jullie zouden er nog net geen rolstoelracen mee."
Kylie:"Als mama weer helemaal beter is dan moet mama mee morgen mee brengen. Ze moet de ring aan juf laten zien en aan Jael en zijn mama."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma jul 06, 2020 7:16 pm

Milan

Milan bekeek de mogelijkheden. Hij keek opzij naar Emily om haar reactie te pijlen. Zij was de geen die graag in het park wilde trouwen. "Het ziet er heel gaaf uit. Is dit wat je voor ogen had Emily? Het was jou wens om in het park te trouwen en als we die wens kunnen laten uitkomen dan geef ik je graag je droombruiloft." Milan dacht na. " Dat kan of we sturen een briefje na met een foto van de locatie en de tijd en datum. Met de vraag of mensen willen bevestigen of ze kopen ja of nee en zo ja met hoeveel man zodat we weten hoeveel stoelen we nodig hebben enzo."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma jul 13, 2020 4:53 pm

Nick
"Ik heb van mijn ouders geleerd dat je iedereen als een gelijke moet behandelen en dat iedereen een kans verdient." Hij keek naar Milou. "Mijn pa is alleen maar blij met kleinkids. En hij is blij dat ie weer met jou herenigd is. Hij heeft niet veel over zijn verleden gesproken. Hij is wel altijd eerlijk geweest over dat ie nog een kind had maar dat ie het kind niet mocht zien." Nick keek naar Tyler. "Ik ben zo blij dat je in Nederland gaat studeren."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma jul 13, 2020 4:56 pm

Brandon
Brandon deed zijn best om onschuldig te kijken alleen dat mislukte. "Ik heb hem gebruikt om haar te brengen omdat ik het te ver lopen vond. Ik probeerde een leuk ritje voor haar te maken." Hij at verder en keek naar Kylie. "Mama ik was gewoon verdrietig dat jij niet mee kwam. Bran probeerde mij op te vrolijken."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma jul 13, 2020 4:59 pm

Emily
Emily keek naar Carmen. Ze nam een slok van haar wijn en keek even naar de foto's. "Dit is perfect. Als je dit kan regelen dan zou dat tof zijn." Carmen knikte en schreef het op in haar notitieboekje. "En het openingsnummee? Heb je daar ook over nagedacht en de tafel indeling?" Het duizelde Emily een beetje. "Uhm we dachten aan Perfect van Ed Sheeran. We hebben alleen nog niet over de tafelindeling nagedacht."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma jul 13, 2020 11:14 pm

Dave

"Die mentaliteit heb ik vanuit huis uit ook mee gekregen,maar blijkbaar denk niet iedereen daar zo over." Misschien was het de Portugese opvoeding of waren zijn schoonouders gewoon eigenlijk niet geschikt voor het ouderschap. Hij hoefde het niet te weten. Hij had die twee mensen min of meer uit zijn leven gezet en vooral die van zijn meiden. Hij zou er alles aan doen om ze te beschermen. "Ik ben ook blij dat ik nu van jullie bestaan af weet en dat we een band kunnen opbouwen. Verloren tijd kunnen inhalen. Als Milou thuis de draai heeft gevonden moeten we snel wat afspreken om met de hele familie een hapje te gaan eten."
Tyler:""Me top.mij krijgen ze niet meer weg uit Nederland en vooral niet uit Utrecht. Tuurlijk ga ik terug om me broer op te zoeken en Londen te zien maar dit hier voelt meer dan thuis dan thuis is."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma jul 13, 2020 11:19 pm

Alyssa

Alyssa schudde de hoofd. "Jullie neuzen beginnen te groeien stelletje jokkebrokken. Jullie hadden ook gewoon met de bakfiets kunnen gaan,maar jullie vinden het beide gewoon veelte leuk om met de rolstoel te gaan en dan extra hard te racen." Alyssa zuchtte. Kylie werd weer veelte veel verwend. Maar gezien de rare situatie met haar vader, de verloving en de komst van twee kindjes mocht het ook wel eens. Het is en zou voor Kylie ook niet makkelijk worden. Ze hoopte vooral dat Kylie straks goed zou reageren op het babynieuws. Onbewust legde ze de hand op de buik. "Hoe smaken jullie pizza's?",vroeg ze terwijl ze zelf lasagne had.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma jul 13, 2020 11:22 pm

Milan

Milan knikte. Hij pakte de hand van Emily vast en streelde het met zijn duim. "Het gaat zo gaaf worden. Nooit verwacht dat ik zo enthousiast zou worden van mijn ik bedoel onze bruiloft." Milan keek naar Emily. "Em, wat dacht je van een lange tafel waar iedereen gewoon kan gaan zitten waar die wilt. Dan hoef je ook geen rekening te houden dat er geen mensen bij elkaar zitten die elkaar niet mogen of niet kennen. En dan wij met onze getuigen aan een tafel daarvoor. Oh en ik dacht aan een buffet voor het eten. Voor ieder wat wils."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jul 21, 2020 9:27 pm

Rick
Samen met Inge liep hij het ziekenhuis in. Hij had belooft om nog langs te komen. Inge zou bij hem slapen vannacht zodat Dave bij Isabella en Milou kon blijven. "Kom Inge dan gaan we nog even een cadeautje voor Milou uitzoeken." Hij had Inge in de buggy gedaan en liep naar met haar naar de cadeauwinkel. Rick vond het nog steeds lastig om door het ziekenhuis te lopen. Dit was toch de laatste plek waar hij zijn vrouw had gezien. Hij voelde tranen op komen en veegde ze weg. "Opa." Zei Inge en ze wees naar een tuitlap met een konijntje en een speen er aan. "Ooh wauw Inge. Die nemen we." Hij rekende af en liep met de buggy en het cadeautje naar de lift. Op de kraamafdeling aangekomen zag hij Dean al staan. Rick merkte dat er nog tranen naar beneden rolde. Hij liep naar Dean toe. "Hey Dean. Ik had beloofd om nog langs te komen met Inge." Dean knikte en liet aan Dean in zijn oortje weten dat Rick er was.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jul 21, 2020 9:34 pm

Brandon
Brandon en Kylie deden heel erg hun best om onschuldig te kijken maar dat mislukte. "Ik had oprecht pijn vanochtend. Al gaat het wel beter. Ik moet maandag weer een foto maken." Hij at verder en zag vanuit zijn ooghoeken dat Alyssa aan haar buik zat. Ook Kylie had het gezien. "Mama heb je buikpijn?" Brandon beet op zijn lip. Ze hadden besloten om nog even te wachten met vertellen dat Alyssa twee kindjes verwachtte. "Ja mijn pizza is heerlijk en die van jou Kyky?" Hij hoopte Kylie hiermee af te kunnen leiden. "De mijne ook! Maar mama is er iets?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jul 21, 2020 9:36 pm

Emily
"Het gaat zeker mooi worden." Ze zuchtte diep. Emily had zin in de bruiloft. Maar ze zat met een ding. Haar moeder kon er niet bij zijn. Ze voelde tranen opkomen. Carmen keek haar aan. "Alles goed Emmy?" Emily veegde haar tranen weg. "Jawel. Ik....Ik vind het verschrikkelijk dat mijn moeder er niet bij kan zijn. Ze had dolgraag mij willen zien trouwen. Ze zou dit geweldig vinden." Rustig nam ze een slok van haar wijn. "Dat klinkt als een goeie tafel indeling."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo jul 22, 2020 8:05 am

Dave

Dave stond op. "Rick is er met Inge. Ik ga ze even binnen laten." Hij deed de deur open en riep "BOE!" tegen Inge. Inge schrok en begon te huilen. Dave pakte der snel op. "Oh, moppie. Papa wilde je niet laten schrikken. He,kom is." Hij gaf der een kusje op de wang en streelde de haren. "Heb je een cadeautje meegenomen? Is die voor papa?" Hij zag Inge de hoofd schudden. "Milou!" "Oh en was het leuk bij opa en bij ome Mil en tante Em?" Inge:"dansen." Dave keek Rick vragend aan,die hij inmiddels ook gegroet had. Inge:"Met ome Mil." Dave keek verbaasd. " Oh en niet met papa? Nou word ik jaloers hoor." Inge moest giechelen. Hij zette haar op de grond. "Ga je cadeautje maar aan mama geven. Dan kan ze hem open maken voor Milou."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo jul 22, 2020 8:11 am

Milan

Milan stond op en ging bij Emily zitten. Hij sloeg een arm om de heen. "Niet huilen,straks begin ik ook nog." Hij kon er niet tegen als Emily verdrietig was. "Ik snap dat je je moeder er graag bij gehad had, maar ik weet ook zeker dat ze vanaf boven meekijkt en trots op je is. Daarbij hebben we zulke lieve familie en vrienden die haar plek zullen invullen die dag. Het komt goed." Milan slikte. Hij begreep Emily wel,maar hij kon geen eens zijn ouders uitnodigen terwijl die er nog waren. Hij wilde op hun dag niet dat ze de aandacht zouden eisen. Zich zouden bemoeien met Isabella en haar gezin. Hij had dan liever hun erbij dan zijn ouders die hem niet steunde. Als hij ze niet uitnodigde,konden ze ook niet komen.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo jul 22, 2020 8:18 am

Alyssa

"Ik geloof er helemaal niks meer van. Jullie verzinnen met zijn tweeën gewoon smoesjes waar ik bij zit." Ze lachte even maar werd toen weer serieus. "I know, ik ben maandag lesvrij dus ik kan met je mee." Kylie:' ik wil ook mee." "Ky,je moet gewoon naar school. Spelen en laten is veel leuker. Brandon hoeft alleen maar op controle. Hij is toch weer beter." Kylie knikte en ging we er verder met eten. "Nee,mop. Mama heeft inderdaad een beetje buikpijn. Gaat wel weer over. Eet maar lekker je pizza op. Dan mag je straks nog een ijsje. Wil je een hapje lasagne?"
Ja Ze loog deels tegen Kylie. Maar het was nog te vroeg om eerlijk te zijn. Als Kylie het hoorde wist gelijk iedereen het.
Kylie pakte de hand vast. "Wat is er?" Kylie:" Ik wil je ring nog eens goed bekijken. Hij is zo mooi. Ik wil later ook zo mooie ring en dan trouw ik met Jael." Alyssa schoot in de lach. "Oh en weet Jael dat al?" Kylie:"Nee maar dat ga ik hem nog wel vertellen." Alyssa aaide Kylie door de haren. " Je bent een boef. Kom eten,jij. Anders word je pizza koud."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo jul 26, 2020 8:49 pm

Rick
Rick kwam binnen en zag Nick met zijn vriend Tyler. "Hallo allemaal." Hij omhelsde Dave, gaf Isabella een kus op haar hoofd en Milou een kus op haar wang. Hij keek naar Dave. "Het is dubbel om in dit ziekenhuis te lopen. Je moeder hebben ze hierheen gebracht na het ongeluk en nu is kleine Milou hier geboren." Hij veegde zijn ogen droog en keek toe hoe Inge het cadeautje aan Isabella gaf. Isabella pakte het uit en glimlachte. "Aaw Dave kijk eens. Haar eerste tuitlap. Super lief van jullie pa en Inge." Rick glimlachte. "Graag gedaan lieverd."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo jul 26, 2020 9:08 pm

Emily
Emily veegde haar tranen weg. "Sorry schat. Het is gewoon lastig." Ze hadden de ouders van Milan niet uitgenodigd. En ergens stak dat haar. "Kunnen we niet toch je ouders uitnodigen? Dan zeggen we nadrukkelijk dat dit ons feestje is en dat ze zich normaal moeten gedragen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo jul 26, 2020 9:21 pm

Brandon
Brandon pakte de hand van Kylie. "Dan halen we je op van school en gaan we daarna naar de kinderboerderij. Het wordt mooi weer." Hij zag Kylie stralen. "Jaa leuk!" Zei ze. Brandon pakte de hand van Alyssa en kneep er in. "Als het niet gaat schat dan gaan we lekker naar huis." Hij at rustig verder. "Ow, dus je weet al dat je gaat trouwen met Jaël? En wanneer ga je dat aan hem vertellen?" "Over 20 jaar."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma jul 27, 2020 7:08 pm

Dave

Dave slikte. "Het blijft altijd moeilijk. Ook al is het maar voor een controle om hier te zijn. Isabella beviel van Inge toen mama overleed. Nu zijn we hier om dit mooie moment samen te beleven. Maar ik weet dat ze bij ons is. Mama kijkt zo vol trots mee van boven, pap. Die zou het geweldig hebben gevonden dat iedereen zo nu samen is. Dat Inge en Milou kunnen opgroeien met jou en Brian in hun leven. Ook al mis ik haar nog elke dag en vooral nu, het komt goed met ons. Er staat ons allemaal een mooie toekomst te gemoed." Hij omhelste zijn vader even. "Wat mooi. Heb jij die uitgezocht Inge?" Hij zag zijn dochtertje trots knikken. "Leg hem maar bij Milou in het bedje." Dave tilde Inge op zodat ze de tutlap bij Milou kon leggen, die hem met beide handjes stevig vast greep
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 22 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 28 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum