Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 9 van 28 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 18 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo nov 24, 2019 11:51 pm

Dave

"True. We zullen het zien. Ik ben ook heel benieuwd hoe Inge als grote zus zal zijn. Al vraag ik me af hoeveel ze er van begrijpt. Ze is nog geen ander half."
Dave deelde de kroket onder hun twee en nam de andere helft van de carpaccio. "Het zelfde als nu maar toen was het makkelijker. Nu hebben we ook de zorg van Inge. Zij komt toch op de eerste plaatst. Ach, we slaan ons er wel doorheen. We hebben voor grotere obstakels gestaan."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di nov 26, 2019 6:31 pm

Brandon
Brandon keek er naar uit om eindelijk naar huis te kunnen. Hij werd helemaal gek van het ziekenhuis. Hij knuffelde zijn tweelingzus en beste vriend. "Ik kan niet wachten om dit aan hen te vertellen. Maar ik wacht nog even tot vanavond. Dan kan ik het persoonlijk vertellen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo nov 27, 2019 4:31 pm

Emily
Ze sloeg Milan bestraffend op zijn hoofd met haar servet. "Niet grappig meneertje." Toch moest ze ook even grinniken. Ze keek even naar Kylie. "Huh maar houdt hij niet van ananas dan?" Ondertussen nam ze nog een slok van haar koffie. "Ik hou dan weer niet van stukjes warme tomaat op mijn pizza. Ik vind tomatensaus en rauwe tomaat dan wel lekker."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo nov 27, 2019 4:34 pm

Nick
"Ik was vijf toen Lily ter wereld kwam. Op het begin vond ik het lastig om de aandacht van mijn ouders te verdelen. Ik heb toch alle aandacht voor mezelf gehad voor vijf jaar lang." Hij at rustig verder. "Als je een oppas voor Inge soms nodig hebt dan kun je altijd appen." Hij keek naar Inge die met grote ogen naar het broodje met de kroket keek. "Volgens mij heeft ze interesse in de kroket."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr nov 29, 2019 8:10 pm

Dave

"Wij hebben bewust gekozen om de meisjes dicht op elkaar te krijgen zodat er niet zo een groot leeftijdsverschil tussen zou zitten." Dave schoot in de lach. "Ik zal je op de lijst zetten. Ik denk dat Brian en je moeder ook wel willen oppassen. Daarnaast kan ik op mijn stiefvader en zusje rekenen en we hebben goede vrienden die ons willen helpen. Met oppas zit het wel goed. Maar lief aangeboden." Dave keek na Inge. "Je krijgt lieffie maar het is nog heel heet." Dave haalde Inge haar flesje uit de buggy. "Neem maar een beetje drinken."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr nov 29, 2019 8:15 pm

Kylie

Milan:"Wat? Het was gewoon heel grappig. Maar mama heeft gelijk Kylie. Groente eten is goed voor je. Dan wordt je groot en sterk." Maar Kylie leek het toch niet echt met hem eens te zijn.
Eigenwijs!

"Nee die vind die vies. Bah! Tomaat is ook vies. Weet je wat echt pad vies is: spruitjes." Alyssa:"ach zeur als of jij elke week spruitjes moet eten." Kylie:"gisteren wel." Alyssa:"die ene keer in de eeuwigheid. Weten jullie nog zeker of jullie op dit eigenwijsje willen passen?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr nov 29, 2019 8:17 pm

Tyler

Tyler liet Brandon weer los en ging weer zitten. "Het is ook leuker als jij het ze zelf verteld. Vooral voor kleine Kylie. Ik ben alleen bang dat ze de tent afbreekt en je meteen mee naar huis wilt sleuren." Hyper grijnsde even.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za nov 30, 2019 1:30 pm

Nick
"Oke maar weet dat ik er voor open sta om een keer op te passen." Hij at rustig verder en keek naar Inge die rustig uit haar flesje dronk. "Ik begreep van Lily dat je gisteren de kokkunst van mijn moeder hebt ervaren. Hoe vond je het?" Nick keek even om zich heen. Hij vroeg zich af waarom niemand Dave nog herkent had. "Zijn er dingen die je over mij wilt weten?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za nov 30, 2019 1:36 pm

Emily
"Haha ik ben wel wat gewend hoor. Ik pas graag op Kylie." Ze keek even naar Milan. "Het was grappig dat wel maar het leek net alsof je de opvoedmethodes van Aly niet serieus nam. Niet dat je dat doet hoor maar sommige moeders kunnen dat niet zo goed hebben." Ze nam een slok van haar koffie. "Wanneer gaan jullie weer langs Brandon?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za nov 30, 2019 1:39 pm

Brandon
"Ik vrees dat ze mij inderdaad wel gelijk in de rolstoel wilt duwen en mij mee naar huis wilt nemen. We krijgen morgen vast wel te horen wat ik allemaal mag en wat niet." Hij keek naar Rose. "Ik app mama wel even. Waarschijnlijk wilt ze morgen gelijk al langs komen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za nov 30, 2019 9:00 pm

Dave

"Komt goed. Als we een oppas nodig hebben weten we wie we kunnen bellen." Dave brak een stukje kroket af en blies erop zodat hij het aan Inge kon geven. Die duidelijk de kroket smakelijk vond. "Klopt. Zeer smakelijk alleen ik ben niet zo gek op spinazie maar de hartige taart ging wel. Echter dacht je nichtje daar anders over die heeft de spinazie in mijn gezicht gegooid."
Dave stond op en tilde Inge op. "Even dit dametje een schone luier geven."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za nov 30, 2019 9:03 pm

Milan

"Dat kleintje kunnen we wel aan. Plakken we gewoon achter het behang." Milan schoot in de lach. "Em, chill. Alys kent me langer dan vandaag. Die kan wel tegen een geintje. Alsof ik Kylie achter het behang zal plakken. Die stop ik alleen in de bezemkast als ze niet luistert "

Alyssa:"Vanavond."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za nov 30, 2019 9:05 pm

Tyler

"Bram mag wel een agenda kopen als iedereen langs wilt komen. Lijkt mij niet dat te veel drukte goed is. Laatst staan of Alyssa daar op zit te wachten. Denk dat of jullie moeder dan hier nog moet langskomen of je moet eerst met Alyssa overleggen voor je van alles plant."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma dec 09, 2019 4:28 pm

Nick
"Eerlijk gezegd ben ik ook niet zo gek op spinazie. Maar spinazietaart vind ik dan wel weer lekker." Hij keek naar Inge die genoot van het stukje kroket. "Is goed." Zei hij toen Dave aangaf dat hij de luier van Inge ging verschonen. In de tussentijd pakte hij zijn telefoon en keek even of hij berichten had.

Hoi Tyler, hoe is het met Brandon? Hier gaat alles goed. Ik heb net Dave leren kennen. Het is een aardige jongen en ik zie wel gelijkenissen. Mijn nichtje is echt een schatje. Heb je zin om vanavond af te spreken?
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma dec 09, 2019 5:08 pm

Emily
Emily begon te lachen. "Dat weet ik ook wel. Ach sommige kinderen kan ik ook wel achter het behang plakken. Maar op de meeste dagen ben ik echt dol op mijn stagekinderen." Emily keek even naar Milan. "Kwam je zusje nou ook hierheen?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma dec 09, 2019 5:12 pm

Brandon
"Eerlijk gezegd heb ik ook niet veel zin in papa en mama. Vooral niet omdat mama best wel hysterisch kan reageren en ik ben nog heel moe. Ik regel met Aly wel wanneer ze langs mogen komen. Nu moet ik aan mij zelf denken." Rose knikte. "Begrijpelijk." Mike keek naar Rose. "Zullen we gaan? We zouden nog langs Lisa en Pepijn gaan." Rose knikte. "We appen nog Bran. Laat wel even aan mama weten dat je het ziekenhuis uit mag." Ze gaven elkaar een knuffel. Rose en Mike liepen de kamer uit. Brandon richtte zich op Tyler. "Heb je zin om met mij naar buiten te gaan?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di dec 24, 2019 10:45 am

Dave

"Het was smakelijk laten we het daar op houden. Ik ben gewoon niet zo liefhebber van groente. Ik eet liever pasta of rijst."
Dave liep met Inge op zijn arm en de luiertas in zijn andere hand naar binnen. Gelukkig was het rustig maar hij had toch wat ogen voelen prikken. Hij ging liever niet undercover nu hij voor het eerst met zijn broertje een ontmoeting had. Maar ja hij moest ook niet te veel verwachten als BN-er. Maar ook binnen waren de ogen op hem gericht en eenmaal terug was het een stuk drukker.
Dave besloot toch een petje en zijn zonnebril op te zetten in de hoop op wat rust. Met Inge aan de hand liep hij terug. "Zo zijn we weer. Wat een drukte."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di dec 24, 2019 10:48 am

Alyssa

"Heel herkenbaar.",zei Alyssa met een grijns. "Of dan is het op het stage vrij rustig geweest loopt die kleine ukkepuk hier de boel te terroriseren." Ze kietelde Kylie die snel wegrende naar de speelhoek. "Geen idee. Ze had college.",hoorde ze Milan de vraag van Emily beantwoorden. "Zou leuk zijn als ze nog even komt. Heb haar al een tijdje niet gezien."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di dec 24, 2019 10:55 am

Tyler

"Je moet doen wat je zelf het beste acht maar jou ouders kennende is het slimmer om even te wachten. Lekker je rust en tijd nemen met Alyssa en Kylie. Ik app Nick wel of we wat kunnen doen dan heb je van mij ook rust." Tyler zei Rose en de vriend gedag. "Bye girl. See you soon . Gaan we op macdate met zijn alle." Tyler las net het appje van Nick toen Brandon vroeg of hij hem mee naar buiten wilde nemen. "He wat? Oh jais goed. 2 tellen. Ff Nick een appje terug sturen."

[b]Hoi hoi. Goed! Hij mag morgen zo goed als naar huis. I am zo happy now. Wat fijn te horen. Geniet van jullie tijd samen. Mhh .. zullen we morgen anders afspreken? Dan heeft Brandon ook tijd alleen met zijn meiden als die thuis komt. Wat dacht je er van om morgen samen een filmpje te pakken? [\b]
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di dec 31, 2019 6:28 pm

Nick
Nick las ondertussen de app van Tyler. Hij was blij dat Brandon weer naar huis mocht. Hij at rustig verder en keek naar Dave. "Ja is het zo druk binnen?" Hij keek naar Inge die hem met grote ogen aan keek. "Zullen we zo de stad in of naar het park? Misschien is het daar wat rustiger."

Fijn om te lezen dat hij weer naar huis mag. Morgen kan ik afspreken. Misschien dat Lily nog even erbij is. We gaan een keer in de week koffie drinken in de stad.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di dec 31, 2019 7:02 pm

Isabella
Isabella had net college gehad. Ze had begrepen van Emily dat zij en Milan wat gingen drinken met Alyssa. Isabella zei haar vriendinnen gedag en liep naar de bus. Na een tijdje kwam ze aan in de stad en liep richting het terras waar ze moesten zitten. Toen ze daar aan kwam zag ze Emily opkijken en zwaaien. "Hey allemaal. Ik had begrepen dat jullie hier zouden zitten."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di dec 31, 2019 7:16 pm

Brandon
Brandon keek naar Tyler. "Ik ben ook wel toe aan rust straks. Al die onderzoeken kosten ook veel energie. Ik kan niet wachten om Kylie en Alyssa weer in mijn armen te sluiten." Hij liet zich door Tyler in de rolstoel zetten en keek even naar zijn schoenen. "Alles goed tussen jou en Nick?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jan 28, 2020 11:05 am

Tyler

Tyler keek op van zijn mobiel. "Ja hoor. Niks aan de hand. Hij vroeg of we vanavond wat konden afspreken maar dat hebben we verschoven naar morgen. Dan heb je lekker alle tijd en ruimte samen met je meiden en kan ik vanavond Alyssa helpen om jou thuiskomst voor te bereiden. Nog even terug appen dan gaan we naar buiten hoor. Beloofd! Ik kan niet appen en rijden te gelijkertijd." "Achter het stuur mag je ook niet appen.",grapte die

Is goed! Lijkt me leuk om je zusje te leren kennen
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jan 28, 2020 11:07 am

Dave

Dave ging weer zitten met Inge op schoot. "Ja blijkbaar of ze zijn ons allemaal naar binnen gevolgd." Hij zette zijn pet wat beter op terwijl die verder at en Inge nog een stukje kroket toe stopte. "Naar het park lopen is wel een goed idee. Misschien kunnen we een speeltuin opzoeken dan kan Inge even spelen. Ze is dol op schommelen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jan 28, 2020 11:12 am

Alyssa

Alyssa keek op toen ze een bekende stem hoorde en zwaaide naar Isabella. Ze stond op om haar te omhelzen. "Hay hay, leuk je  te zien. Hoe gaat die?" Ze schoof er een stoel bij zodat Isabella kon gaan zitten. Ook Milan begroette zijn zusje waarna die haar vroeg of ze wat wilde drinken. "Hoe ging het op school? Nog een beetje te doen nu je zwanger bent? Ik kan me nog herinneren dat ik zwanger was van Kylie en het echt een hel vond om te combineren. Vooral als je liever ziek in je bed wilde blijven liggen. Ik heb echt respect voor jou en Dave, gezien jullie ook nog Inge hebben. Ik doe het je niet na. Oke ik geef toe dat ik klaar ben om met Bran aan gezinsuitbreiding te beginnen maar Kylie is inmiddels 5 en vrij zelfstandig."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 9 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 28 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 18 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum