Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 23 van 28 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma jul 27, 2020 7:11 pm

Milan

Milan sloeg een diepe zucht.."Ik weet het, schat maar het komt allemaal goed." Milan stond op en liep op en neer. "Nee. Ik weet hoe ze zijn. Ze weten het altijd te verpesten of naar hun hand te zetten. Ik wil niet dat ze op onze dag zich ermee gaan bemoeien of met Isabella en haar gezin. Ik heb liever Isa erbij dan mijn ouders. Ze hebben er zelf voor gezorgd dat ze niet gewenst zijn."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma jul 27, 2020 7:18 pm

Alyssa

"Jaa,leuk!", hoorde ze Kylie enthousiast zeggen. "Maar we wilde vrijdag toch gaan? Dan is Kylie vrij van school. Het wordt mooi weer dus kunnen we er juist lekker op uit gaan. We gaan maandag wel lekker patatjes eten ofzo." Kylie:"naar de Mcdonalds?" Alyssa twijfelde. "Dat zien we dan wel weer."
Alyssa schudde de hoofd. "Het gaat wel. Eet nou maar lekker. We hebben wat te vieren. Maak je om mij geen zorgen."
Kylie knikte standvastig. "Nee! Morgen op school. We moeten alleen nog verkering krijgen. Maar ik ga hem geen kusje geven hoor. Naja niet op de mond. Dat is vies. Alleen op de wang en zijn hand vasthouden."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di aug 11, 2020 9:39 am

Rick
Rick ging op een stoel die bij het wiegje van Milou stond zitten. "Ik ben blij dat je Brian en zijn gezin hebt leren kennen. Het spijt mij heel erg dat ik nooit de waarheid heb verteld maar je moeder wilde niet dat je mij zou afstoten als je wist dat ik niet je echte vader was." Hij pakte Milou haar handje vast en wreef erover met zijn vingers. "Ik weet zeker dat mama trots is op jullie en op Emily en Milan. Ze zou gek zijn op Milou en Inge." Hij keek naar Milou die met een hand haar nieuwe tuitlap vast had. "Emily gaat het steeds meer op jullie moeder lijken. Het is soms eng om te zien dat ze wel eens dezelfde blikken trekt."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di aug 11, 2020 10:02 am

Emily
"Ik weet ook hoe je ouders kunnen zijn als we ze niet uitnodigen. Maar het is beter zo." Ze nam een slok van haar wijn en keek naar Carmen. "Steven en de kids zijn ook welkom op onze bruiloft. Je hebt ons zo goed geholpen en we gunnen jullie een beetje afleiding in deze rottijd." Emily keek naar Carmen. "Als Steven de energie heeft is hij graag van de partij. Anders neem ik alleen de kinderen mee."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di aug 11, 2020 10:07 am

Brandon
"Owja ik was het vergeten. Sorry." Brandon nam een slok van zijn drinken. Sinds zijn aanrijding had hij last van een slechter geheugen. Hij vergat dingen sneller. "We moeten even kijken hoe alles loopt. We kunnen ook friet halen en dan een filmpje kijken met zijn drietjes." Eigenlijk vijven maar dat zou hij nog maar niet vertellen. "Zozo dus je wilt hem om verkering vragen? Heb je dan liever niet dat hij het aan jou vraagt?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di aug 11, 2020 12:12 pm

Dave

Dave ging op het randje van Isa haat bed zitten met Inge op schoot. Inge was tegen Isabella aangelopen met haar Nijn. Het zou hem niet verbazen als ze straks nog eens in slaap viel.
"Pap, het is oké. Ik heb het jullie vergeven en snap waarom jij en mama toen der tijd deze keuze hebben gemaakt. Het is jammer dat de waarheid zo lang op zich heeft laten wachten maar ik ben blij dat we de verloren tijd nu kunnen inhalen." Hij wreef met een hand over zijn gezicht. "Weet ik! En ik weet dat ze vanaf boven op ons neerkijkt en altijd over ons zal waken. Ook al is ze niet meer hier ze zal altijd bij ons zijn. In onze harten."
Dave grijnsde even. "Em, leek altijd al meer op mama."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di aug 11, 2020 12:16 pm

Milan

Milan zuchtte. "Pech voor hun. Ik blijf bij mijn besluit. Ik laat onze dag niet verpesten door mijn ouders. Ze hebben het er zelf naar gemaakt en dit is wat er van komt. Ik wil deze dag doorbrengen met vrienden en familie. Mensen waar ik van hou en het door niemand laten verpesten die onze relatie geen eens steunen."
Milan knikte. "Jullie zijn zeker welkom en zoals we al zeiden als we wat voor jullie kunnen doen hoef je maar te bellen."
Milan stond op. "Ik ga wat kaas en worst op tafel zetten. Roddel ondertussen rustig verder. Over die jurk die ik niet mag zien ofzo."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di aug 11, 2020 12:19 pm

Alyssa

"Maakt niet uit." Ze at ondertussen verder van de lasagne. Kylie had de pizza inmiddels al bijna op. Waar dat kind al dat eten liet ?!? Alyssa knikte. "Ja we zien het wel. We gaan vrijdag in elk geval wat leuks doen. Ik heb al gekeken in me agenda en ik heb geen huis of leerwerk dus we hebben alle tijd voor Kylie." Ze gaf Kylie een kusjesaanval.
Kylie:Nee want daar is Jael veelt te stoer voor. Als ik moet wachten tot dat Jael verkering vraagt dan zitten we al de grote school.",sprak ze alsof de middelbare school bejaard was.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di aug 11, 2020 3:53 pm

Rick
Inge keek naar haar moeder. Isabella was in slaapgevallen. Ook Inge haar ogen vielen dicht. Rick aaide Milou over haar hoofd. Hij begon te grinniken. "Dat is waar. Het lijkt alleen nu net of het erger wordt. Ik denk vaak: zo zou Ingrid ook gereageerd hebben. Het is soms eng hoe erg ze op elkaar lijken."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di aug 11, 2020 3:57 pm

Emily
Emily knikte. "Ik snap je heel goed. We laten onze dag door niets of niemand verpesten." Ze gaf hem een kus en keek hem na. Carmen keek even naar Emily. "Dus je hebt nog niet verteld hoe de jurk eruit komt te zien?" Emily glimlachte. "Nee tuurlijk niet. Wat dacht jij nou?" Carmen haalde haar schouders op. "Nou ik ken je langer dan vandaag. Soms ben je zo enthousiast dat je uit enthousiasme dingen verklapt." Emily grijnsde. "Dat is waar maar dit niet." Carmen glimlachte. "Zeg ik las op het internet dat jullie een nichtje hebben gekregen?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di aug 11, 2020 4:02 pm

Brandon
Brandon had ook zijn pizza op. Hij nam een slok van zijn drinken. "Ik heb soms gaten in mijn geheugen." Zei hij verontschuldigend. "Huh mama zijn de hersens van Bran dan van kaas gemaakt?" Vroeg Kylie heel onschuldig. Brandon keek even naar Alyssa. Tjaa hoe gingen ze dat nou uitleggen? Hij grinnikte. "Tja dan zou jij de eerste stap moeten zetten als hij dat niet zou doen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo aug 23, 2020 10:58 pm

Off: SKIP NAAR DE BRUILOFT VAN EMILY EN MILAN

Dave

Dave was bezig om Milou te verschonen. Het kleine hummeltje was inmiddels ook alweer een maand oud. Wat ging de tijd toch snel, maar weet deed ze het boven verwachting goed. Inge was achter hem aan het spelen met Nijn. Ze moesten zich zo verder klaar maken. Het was vandaag immers een grote dag. Zijn zusje zou trouwen met Milan. Eindelijk! Hij keek naar de jurkjes die al klaar hingen. Inge had vandaag een grote rol, ze was bloemenmeisje. Maar ook hij had een belangrijke taak. Toen Emily en hij elkaar na al die tijd weer zagen in Berlijn had ze hem als getuige gevraagd. Een rol waar hij geen nee tegen kom zeggen. Hij vond het zelfs een eer. "Inge? Wat is er vandaag?"
"Ome Mil en tante Em gaan trouwen!",riep ze blij
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo aug 23, 2020 11:01 pm

Milan

Milan ijsbeertje door de kamer. Hij was super zenuwachtig.
Als die van de spanning maar niet moest overgeven. Hij kende Emily al zo lang, ze waren al dik tien jaar samen maar toch vond die het doodeng om nu echt in het huwelijksbootje te stappen.
Wat als die straks zijn gelofte niet meer wist of toch zijn ouders deze dag kwamen verpesten. Hij moest er niet aan denken.
Het zou immers de mooiste dag van zijn leven worden.
Voor de miljoenste keer keek hij op de klok. Was het al tijd om naar de locatie te gaan?
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo aug 23, 2020 11:04 pm

Tyler

Tyler zou vandaag met Nick mee gaan naar de trouwerij. Het was immers de zus van Nick zijn halfbroer die ging trouwen en Tyler wilde dit niet missen. De enigste bruiloft die hij ooit meegemaakt had was die van zijn broer, maar dat was heel kleinschalig in de kerk en vervolgens een feest in de schuur van zijn ouders waarbij iedereen wat te eten en drinken had meegenomen. Hij verwachtte hier toch wat meer van.
"Hoe laat moeten we er zijn?",vroeg die aan Nick terwijl die zijn overhemd dicht knoopte
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo aug 23, 2020 11:09 pm

Alyssa

Wat vliegt de tijd. Inmiddels was ze alweer 4 maanden zwanger. Ze voelde zich goed, maar was flink misselijk geweest.
Van de week hadden ze iedereen laten weten dat ze in verwachting waren van een tweeling. Kylie was door dolle geweest. Helaas wisten ze nog niet of Kylie 2 broertjes of 2 zusjes erbij zou krijgen. Maar vandaag stond er wat anders belangrijks op het programma. Haar beste vrienden zouden in het huwelijksbootje stappen. Ze zou het stiekem een beetje af gaan kijken voor haar eigen bruiloft, nu ze verloofd was. Maar ze wilde pas trouwen als de tweeling er was. "Kylie, kom is. Dan kan mama he haar mooi kammen. Laat me je is bekijken. Wauw! Wat zie jij er mooi uit. Heeft Brandon je mooie jurk al gezien?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo aug 23, 2020 11:18 pm

Isabella
Vandaag was een bijzondere dag. Haar broer zou trouwen met het zusje van Dave. Ze had na de bevalling van Milou nog even in het ziekenhuis gelegen. Af en toe had ze nog wel eens pijn aan haar litteken maar verder was alles goed. Isabella was net klaar met haar haar en make-up en was naar de slaapkamer van Milou gelopen. "Hallo mijn schatjes. Inge kom eens. Dan gaat mama je even aankleden." Inge kwam met Nijn aangelopen. Isabella haalde haar jurkje van de hanger. Even keek ze naar Dave. Zowel Dave als zij waren getuigen. "Ging jij nou naar het café van je vader met Milou?" Emily zou zich in het café van haar vader voorbereiden zodat Milan haar jurk nog niet kon zien. Isabella zou met Inge naar Milan gaan en samen met hem naar de trouwlocatie.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo aug 23, 2020 11:22 pm

Emily
Emily was samen met Carmen naar het café van haar vader gegaan. Daar konden ze in alle rust de voorbereidingen treffen. Carmen was bezig met haar van Emily. "Wat nou als ik niet goed uit mijn woorden kom? Of als ik perongelijk nee zeg?" Carmen begon te lachen. "Dat gaat niet gebeuren Emz. Het komt goed. Als Milan je straks ziet zegt hij al helemaal geen nee." Emily speelde onzeker met haar vingers. Haar vader was al naar de locatie gegaan. Ze wilde niet dat hij haar al zag. Dave zou straks komen om met haar en Carmen naar de locatie te gaan.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo aug 23, 2020 11:28 pm

Nick
Nick was bezig met zijn haar. Het zusje van Dave zou vandaag trouwen. Hij en Tyler waren ook uitgenodigd. Hij keek even naar Tyler. "Uhm half elf was inloop en om elf uur start de ceremonie." Hij liep naar Tyler toe en gaf hem een kus. "Je ziet er goed uit lieverd." Hij knoopte zijn jasje dicht en pakte zijn portemonnee. Zijn vader zou hen ophalen zodat ze samen met Lily en zijn ouders naar de locatie konden gaan.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo aug 23, 2020 11:49 pm

Brandon
Brandon was in de badkamer bezig met zijn haar. Vandaag zouden hun beste vrienden trouwen. Een maand eerder had hij Alyssa ten huwelijk gevraagd. Gelukkig had ze ja gezegd. Over een aantal maanden zouden ze ouders worden van een tweeling. Hij vond het spannend maar hij keek er ook naar uit. Na eindelijk zijn haar in model gebracht te hebben liep hij de badkamer uit. Hij liep richting Alyssa en Kylie. "Oooh wat zien jullie er mooi uit zeg." Hij gaf Alyssa een kus en wreef liefdevol over haar buik. Daarna gaf hij Kylie een knuffel. "Je bent een prinses!"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma aug 24, 2020 6:38 pm

Alyssa

Alyssa beantwoorde de kus van Brandon. Ze voelde meteen geschop in haar buik toen Brandon over haar buik wreef. "Er worden er meteen twee wakker." Kylie sprong op om Brandon ook te knuffel. "Kylie, nog even zitten blijven. Je haar is nog niet klaar." Braafjes, ging Kylie weer zitten. "Emily is vandaag de prinses en die trouwt met prins Milan. Maar jij bent onze prins hoor Bran Bran. Mama wordt nu nog verliefde op jou in dat pak." Alyssa bloosde. Het was wel waar wat Kylie zei.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma aug 24, 2020 6:41 pm

Tyler

Tyler keek op zijn horloge. "Oh. Dan heb ik nog even om me op te doffen." Hij knoopte het laatste knoopje dicht en deer zijn jasje er over aan. Tyler kuste Nick terug. "Jij ook, schat. Wil je me alleen even helpen met mijn stropdas?" Hij kon die dingen zo niet knopen. "Hoe Laat zou je vader ons ophalen?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma aug 24, 2020 6:45 pm

Dave

Dave keek op. Hij was met klaar met Milou te verschonen en tilde haar op zijn arm. "Hallo mama." Hij ging op het randje van de stoel zitten die der stond en keek toe hoe Isabella Inge haar jurk aan deed. Hij wreef in zijn ogen om niet te gaan wennen. Ze zag er zo mooi uit! "Zullen we maar meteen vragen of de ceremoniemeester ons ook trouwt? We zijn we toch al opgekleed. Jullie zien er alle drie straks zo mooi uit" Dave dacht na. "Dat was wel de bedoeling of neem jij Milou. Ik weet niet hoelaat ze gegeten heeft of heb je een flesje voor straks? Niet dat ze straks tijdens de plechtigheid gaat huilen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma aug 24, 2020 6:49 pm

Brandon
Brandon begon te glimlachen. "Goeiemorgen kleintjes." Zei hij richting de buik van Alyssa. Hij keek naar Kylie. "Dat is waar. Maar jij bent mijn prinses en mama is mijn koningin Kyky. Dat zou altijd zo blijven." Hij keek naar Alyssa. "Ging jij naar Emily straks? Ik had Milan belooft dat ik hem gezelschap ging houden zodat hij niet gek zou worden van de zenuwen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma aug 24, 2020 6:52 pm

Nick
"Ja daarom. Alles komt goed." Nick liep naar Tyler toe en hielp hem met zijn stropdas. "Je ziet er fantastisch uit." Hij gaf hem een kus en keek op zijn horloge. "Rond kwart over tien zou hij komen. Dus we kunnen nog even snel wat eten voordat hij komt." Hij liep naar zijn la en haalde er een luchtje uit. Paco Rabanne 1 million was zijn favoriete geurtje. "Wil je ook?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma aug 24, 2020 6:56 pm

Isabella
Ze glimlachte en liep naar Dave toe en gaf hem een kus. "Jij ziet er ook fantastisch uit lieverd. Kom." Ze gaf hem een zakdoekje uit haar handtas. Ze dacht na. "Ik wil Milou ook wel meenemen. Dat jij Inge meeneemt. Dan kan ik Milou nog even voeden voordat de ceremonie begint." Ze keek naar Inge die weer vrolijk met Nijn aan het spelen was. "Hoe laat had je met Emily afgesproken?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 23 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 28 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum