Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 12 van 28 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 20 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do mei 21, 2020 1:51 pm

Isabella
"Dat weet ik wel zeker. Ik wil dit keer wel met hen delen. Met Inge moesten we alles in het geheim doen. Hopelijk weet Dean de pers ook buiten te houden vandaag." Isabella zuchtte diep en vreef over haar buik. De dokter kwam die de operatie ging doen. "Goedemorgen, ik ben dokter Steven Stevenmann. Ik weet het, het klinkt gek." Isabella glimlachte. "Ik ga u helpen om jullie kindje eruit te halen. Bent u er klaar voor? Dan beginnen we eerst met de ruggenprik."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr mei 22, 2020 9:50 am

Alyssa

"Zoveel stelt dat toch niet voor. Heb jij dan nooit iemand toen je heel klein was stiekem een kusje gegeven of handje vast gehouden. Naast elkaar in de kring willen zitten of in de rij lopen.
Dat is eerder toch lief dan echt verkering hebben zoals wanneer je ouder bent." Alyssa zuchtte. "Dacht dat het aan mij lag. Gelukkig weet ze het heel goed zelf."
Alyssa nam voorzichtig een klein hapje van de boterham. "Ze vraagt het wel steeds. Maar de ene keer wilt ze liever een broertje en dan weer een zusje." Alyssa slikte. "Uiteraard. Ik vraag me alleen af hoe ze zal reageren als de baby er ook daadwerkelijk is. Ze is niet gewend om de aandacht te moeten delen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr mei 22, 2020 9:56 am

Tyler

"Morgen,San." Tyler Was inmiddels aan de keukentafel gaan zitten om zijn ontbijt te nuttigen. " Ze zijn elke ochtend zo bizar vroeg op terwijl ze weten dat er studenten naast hun wonen en daarbij er zijn vast meer buren zijn die willen uitslapen."
Tyler gaapte. "Ik heb meer koffie nodig."
Tyler sprong haast op. " Wat?!? En dat vertel je me nu pas! Ik moet die foto zien!"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr mei 22, 2020 9:59 am

Dave

"Ik heb hem meerdere keren proberen te bellen maar hij neemt niet op. Hij zal nog wel in de les zitten. Ik heb hem ook geappt dus hopelijk leest die,die op tijd." Meer kon die ook niet doen. Als laatste optie kon hij altijd Dean er nog heen sturen. "Ik heb niks gehoord dus ik neem aan dat de pers van niks weet."
Dave stond op. "Ik wacht aan de andere kant van de deur. Het is zo gebeurd en dan ben ik weer bij je. Ik probeer ondertussen Milan nog een keer te bereiken."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr mei 22, 2020 10:04 am

Milan

Milan kwam net uit de les. Hij keek op zijn mobiel en zag allemaal gemiste oproepen van Dave en een appje. Shit! Er was toch niks aan de hand?!? Hij had altijd tijdens de les zijn telefoon op stil staan. Hij wilde net het appje lezen toen Dave opnieuw belde. "Dave. Zelf Het eens." Dave praatte hem snel bij.
"Heb je Emily al kunnen bereiken?" Ze spraken nog even verder en hingen toen op. Milan ging snel opzoek naar Emily. Hij vond er in de aula. "EM!",riep die. Hij snelde naar der toe. "Em,we moeten gaan. Isa gaat bevallen. Ze gaan de baby straks halen per keizersnede. Ik wil er graag voor haar zijn."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za mei 23, 2020 2:07 pm

Brandon
"Ja die had ik wel. Ik heb een meisje een zoen gegeven toen we met de lego aan het spelen waren. Valerie was mijn beste vriendinnetje totdat ze in groep 3 verhuisde naar een andere stad. Ik had toen wel even last van een gebroken hart." Hij keek naar Alyssa. "Maar jij bent nu mijn beste maatje." Hij knuffelde haar en legde zijn hand op haar buik. "Alles komt goed. We zullen er voor beide kids zijn. Er gaat hen niks ontbreken." Hij nam nog een slok van zijn koffie. "Zullen we maar gaan dan?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za mei 23, 2020 2:11 pm

Nick
"Blegh. Ik word gek van dat lawaai en ik slaap er nog naast ook." Zei Sander. Nick keek even naar zijn mede huisgenoten. Charlotte haalde diep adem. "Nu Fia naar China is voor een halfjaar of een jaar, is haar kamer leeg. Na kort overleg hebben we besloten, ook met Fia, dat jij haar kamer in mag. Fia heeft al de huur voor het halfjaar betaald. Dus als je wilt mag je haar kamer in." Zei Charlotte. Nick knikte. "Nee Lot je gaat niet die ene foto laten zien!" Charlotte grijnsde en liet Tyler de foto zien.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za mei 23, 2020 2:13 pm

Isabella
Isabella moest rechtop gaan zitten toen ze de ruggenprik kreeg. Haar gezicht vertrok van de pijn. "Goed over een klein kwartiertje bent u voor een deel verlamd. Over een kwartier brengen we u naar de operatiezaal." Isabella knikte. De dokter hielp haar met rustig liggen. "En heb je ze al te pakken gekregen?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za mei 23, 2020 2:16 pm

Emily
Emily was rustig met haar vriendinnen wat gaan eten in de aula toen plots Milan voor haar neus stond. Met een ruk stond ze op. "Goed laten we gaan dan. Ik wil dit ook niet missen." Ze keek ook op haar telefoon. Dave had ook haar geprobeerd te bereiken. Ze appte snel dat ze er aan kwamen en liep toen richting de uitgang van de school.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo mei 24, 2020 11:55 am

Alyssa

"Ahh,zo lief. Wat rot dat ze is verhuist. Kan begrijpen dat je daar liefdesverdriet van heb gekregen" ook kalverliefde kon pijn doen.
"Ik was vroeger verliefd op Troy uit de film high school musical, je weet wel. Ik was super jaloers op Gabriella. Liefde is een gek iets. Als Kylie en Jael dus verliefd worden is dat alleen maar schattig. Waarschijnlijk duurt het maar even en zijn ze dan weer vrienden."
Ze gaf Brandon een kus. "En jij de mijne." Alyssa knikte en stond op. "Kom eraan. Even dit opruimen en ik moet nog plassen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo mei 24, 2020 11:58 am

Tyler

"We zetten er gewoon zo alarm neer en laten die de komende dagen midden in de nacht af gaan. Kijken wat zei daar van vinden. En het is inderdaad een optie om op Fia de kamer te gaan liggen." "Je mag ook tussen mij en Nick kruipen. Maar of je dat wilt..", Zei die plagend en stak ze tong uit terwijl die snel naar Charlotte liep. 'omg! Char stuur die foto door,plzz. Dat wordt mijn nieuwe achtergrond."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo mei 24, 2020 12:02 pm

Dave

Dave had op de gang gewacht terwijl Isabella de ruggenprik keer. Tevergeefs had hij zijn zusje en Milan proberen te bereiken. Hij had wel Rick nog gesproken en op de hoogte gebracht.
Inmiddels zat hij weer bij Isa. "Nog niet. Ik heb wel Rick gesproken. Met Inge gaat alles goed. Ze zijn koekjes aan het bakken voor Milou. Rick zegt dat ze niet kan wachten op de baby zusje." Net op dat moment trilde zijn mobiel. "Em app mr net dat zei en Mil onderweg zijn." Hij pakte de hand vast. "Kan ik nog wat doen? Wil je wat drinken? Iets uit die tas nodig die trouwens mega zwaar is. Wat zit daar wel niet allemaal in?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo mei 24, 2020 12:06 pm

Milan

"Ik ook niet! We hebben de geboorte van Inge al moeten missen. Dit keer wil ik er voor Ies en Dave zijn. Misschien moeten we Inge wel opvangen. Dave appje alleen dat Ies ging bevallen." Samen liepen ze de school uit. "App jij Dave dat we er aankomen? Dan rij ik er zo snel mogelijk heen." Hij was gewoon zenuwachtig. Zenuwachtig voor de komst van zijn nichtje. Voor zijn zusje. Hopelijk verliep alles vlekkeloos
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma mei 25, 2020 7:01 pm

Brandon
"Ja, Tyler weet dat nog. Was voordat ik zelf naar Nederland ging verhuizen. High school musical keek Emma heel vaak. Ik keek soms mee maar ik keek liever naar Zack en Cody of naar Avatar the last airbender." Hij knikte en dronk het laatste beetje uit zijn koffie. "Jaël en Kylie zouden wel een schattig setje zijn met zijn tweetjes." Niet veel later zaten ze in de auto, op weg naar het ziekenhuis.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma mei 25, 2020 7:08 pm

Nick
"Ty we bedoelen dat jij op Fia haar kamer mag slapen. We wilde het niet verhuren aan een vreemde. Maar omdat jij nog iets zocht dachten we dan verhuren we het aan jou." Zei Nick. Hij rolde even met zijn ogen toen Charlotte de foto stuurde naar Tyler. "Ik heb vast nog wel aparte foto's van jou hoor Char."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma mei 25, 2020 7:20 pm

Isabella
"Een beetje water alsjeblieft." Ze keek naar Dave en probeerde rustig adem te halen. Isabella vond het super spannend. Ze had hier ook wel naar uitgekeken maar ze wilde ook dat het zo snel mogelijk voorbij was. "Kleren voor mij en Milou. Knuffels, boekjes." Isabella kreunde lichtelijk. Ze zag dat Dave een oortje in had. Zo kon hij communiceren met Dean die voor de deur stond mocht de pers komen. "Dave er staan hier verschillende mensen van de pers. Ik probeer ze weg te houden." Hoorde ze Dean zeggen. "Mevrouw we plaatsen een gordijn om u heen. Dan heeft u meer privacy." Toen het gordijn geplaatst werd was de chirurg ook klaar voor de operatie. "Goed iedereen klaar? Dan gaan we beginnen. Nog even volhouden mevrouw."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma mei 25, 2020 7:25 pm

Emily
"Ik heb geappt dat we er aankomen." Ze haalde een hand door haar haar. "Het komt goed lieverd. Met zowel Isa als het kind." Niet veel later kwamen ze aan bij het ziekenhuis. Ze rende naar binnen. "Isabella Stevens." "Mevrouw Stevens wordt op dit moment geopereerd. U kunt u op de 2e verdieping bij OK 11 wachten." Emily knikte. Niet veel later kwamen ze bij de plek waar ze moesten wezen. Er stond alleen gigantisch veel pers.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma mei 25, 2020 9:13 pm

Alyssa

"Tuurlijk. Soms vergeet ik dat je Tyler al haast je hele leven kent." Ze glimlachte. "Oh, ja dat was een leuke serie. Mijn broertjes keken vaak naar Zack en Cody. Een van die broertjes speelt in Riverdale wat ik altijd op donderdag kijk."
Alyssa ruimte de boel op en ging nog naar de wc voor ze vertrokken. Het was onwijs druk bij het ziekenhuis. "Jeetje wat een drukte. Lijkt wel of er overal pers staat."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma mei 25, 2020 9:16 pm

Tyler

Tyler zijn mond viel open van verbazing. "Maar..." Hij keek van Nick naar Char, naar Sander en terug naar Nick. "Nee dat kan ik niet van jullie aannemen. Wat als Fia terug komt en ik nog geen nieuwe plek heb gevonden. Daarbij zou ik vaker bij Nick op de kamer slapen of hij bij mij. Jullie kunnen het beter aan iemand verhuren die echt een zak boven zijn hoofd nodig heeft."
"Ook leukm", Zei Tyler plagend met wiebelende wenkbrauwen
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma mei 25, 2020 11:28 pm

Dave

Dave knikte en stond op. "Komt eraan." Hij liep naar de kraan om een bekertje water te pakken met een rietje. "Dat heeft ze nu toch allemaal nog niet nodig." Hij gaf Isabella het water. Dave hoorde Dean via zijn oortje. "Verdomme!" "Sorry voor mijn taalgebruiker maar kunnen ze nou ons nooit eens met rust laten. Dean doe wat je moet doen en scherp desnoods de beveiliging aan. Kijk uit na Emily en Milan. Die zijn onderweg."
Hij ging weer bij Isa zitten. "Ben je er klaar voor?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma mei 25, 2020 11:32 pm

Milan

Milan sloeg een diepe zucht. "Weet ik! Het is alleen... Dit is de eerste keer dat we zoiets meemaken. Ik bedoel een bevalling, een keizersnede. Hoelang gaat zoiets duren? Mogen we daarna meteen bij Isabella en de baby kijken? Ik ben niet goed in geduld hebben." Ze arriveerde bij het ziekenhuis. Milan rende achter Emily aan. Op de OK was het een gekkenhuis. Hij zag Dean en riep hem. Dean liet hem door terwijl die de pers liet verwijderen. Zelfs nu waren die mafkezen er als eerste bij.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma mei 25, 2020 11:42 pm

Brandon
Brandon keek om zich heen. Overal pers. Hij keek naar Alyssa. "Zou Isabella aan het bevallen zijn? Maar dat is nog veel te vroeg." Hij dacht na. Met een zucht liep hij naar de receptie. "Goedemorgen, we hadden een afspraak. Meneer en mevrouw Peters." De receptioniste keek even naar de pers en toen naar Brandon. "Bij de babyafdeling zie ik. Tweede verdieping, eerste wachtkamer aan je linkerhand."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma mei 25, 2020 11:45 pm

Nick
Nick glimlachte. "Fia loopt een halfjaar stage in China maar ze ging daarna door naar Japan voor een halfjaar ongeveer. Ze ging haar grootouders ontmoeten. Dus die kamer staat een jaar leeg. Ze heeft de huur al betaald. Jij bent de enige geschikte persoon voor ons clubje. Je hoort hier." Nick gaf Tyler een knuffel.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma mei 25, 2020 11:51 pm

Isabella
"Zijn cadeautjes van de fans." Ze keek naar Dave. Isabella was blij dat Dave ingreep richting de pers. Ze voelde zich ontzettend beroert. Ze keek naar Dave. "Ik ben er klaar voor." En toen begon het. Ze hoorde alles. Ze voelde wel wat gekietel toen ze bezig waren. Niet veel later hoorde ze gehuil. En daar was ze, Milou. Isabella voelde zich ontzettend uitgeput. De chirurg merkte dat ook. "Mevrouw het is u gelukt. U moet nog wel bij ons blijven." Isabella keek naar Dave. "Is alles goed met ons meisje?" Zei ze zwakjes. Langzaam werd alles zwart voor haar ogen. "Teveel bloedverlies. Naald en draad. Nu."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma mei 25, 2020 11:54 pm

Emily
Ze keek naar de pers. Konden ze nou haar broer en schoonzus nou nooit eens in rust genieten van de kinderen. Ze keek naar Milan. Gelukkig liet Dean hun door, ze mochten alleen niet de operatiekamer binnen. Dean kreeg iets door in zijn oortje. Hij kon de operatie volgen. Zodat hij de pers makkelijker weg kon houden. "Op verzoek van familie graag naar de gang. Dave komt vanzelf naar buiten met nieuws." Langzaam droop de pers naar de gang af.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 28 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 20 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum