Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 24 van 28 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di aug 25, 2020 10:51 am

Alyssa

"Ik ben niet klein!",zei Kylie beledigd. "Hij bedoeld de baby's, Ky." Lachend schudde ze de hoofd. "Mijn baby zusje en broertje." Ondertussen kreeg de buik een knuffel van Kylie. "Het worden of 2 zusjes of twee broertjes, schat." "Waarom?" "Jaa, dat is een beetje lastig uit te leggen." "Dan wil ik gewoon twee zusjes.",sprak Kylie standvastig. "En wat als het twee broertjes worden?" "Ja dag! Dan stuur je ze maar terug met de post hoor." Alyssa moest moeite doen om niet in de lach te schieten. Binnenkort zouden ze weten of Kylie ok daadwerkelijk twee zusjes zou krijgen zoals ze zelf hoopte. "Wij houden ook van jou, Bran."
Alyssa knikte. "Ja en ik neem meteen Kylie mee. Ik wens je succes met Milan. Die loopt waarschijnlijk bij als een zombie door de spanning. Laat hem de ringen niet vergeten."

moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di aug 25, 2020 10:56 am

Tyler

"I know. Ik vroeg het meer om te weten of ik op moest schieten ja of nee. Maar ik ben bijna klaar hoor." Tyler bloosde. "Hou op! Je maakt me verlegen." Tyler beantwoordde de kus. "Zo, raak ik nooit klaar als jij mij blijft kussen." en gaf hem een kus op zijn wang. "Anders ga jij alvast naar beneden om ontbijt klaar te maken. Ik kom zo." Tyler schudde zijn hoofd. "Echt niet! Dan stink ik straks net zo erg als jij.",grapte die. Uit de kast pakte die zijn eigen mexx luchtje
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di aug 25, 2020 11:01 am

Dave

Dave nam de zakdoek aan. "Dank je en deze heb ik vandaag wel nodig." Waarom zagen ze er ook uit als prinsesjes uit een sprookje. Dan hield die het toch niet droog!
Dave dacht hardop na. "Dat kan ook, al zal het je broer wat afleiden als je Inge meeneemt." Dave sloeg een diepe zucht. "Zo. Ik zei dat ik kwam zodra we klaar waren. Ik ga zo weg of heb je mijn hulp verder nog nodig?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di aug 25, 2020 4:03 pm

Brandon
"Maar Aly, het kunnen ook een meisje en een jongen zijn. Een tweeeïge tweeling. Je weet maar nooit." Hij keek naar Kylie. "Nou als ik geen zusjes krijg dan wil ik later een zusje." Zei Kylie en ze keek bloedserieus. Brandon keek naar Alyssa. "Kylie we beloven niks. Eerst maar eens afwachten wat mama nu gaat krijgen." Hij knikte even. "Ik zorg dat hij de ringen niet vergeet. Nou ik zie jullie straks." Hij gaf Alyssa nog een kus en Kylie een knuffel.

Brandon belde niet lang daarna aan bij Milan en Emily thuis. Hij was benieuwd hoe Milan er aan toe zou zijn. Brandon vond het ook wel spannend. Hij hoopte vooral dat het droog bleef.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di aug 25, 2020 4:06 pm

Nick
Nick grijnsde en gaf Tyler nog een laatste kus. Hij liep naar beneden en zag Charlotte al aan de keukentafel met koffie en een gedekte ontbijttafel. "Char heb je dit voor ons gedaan?" Charlotte glimlachte. "Ja want dan ontbijten jullie tenminste goed. Jij eet nooit goed als je zenuwachtig bent en Tyler vergeet nog wel eens te ontbijten als die haast heeft." Nick bloosde. "Maar we halen dan altijd wat te eten bij de AH to go." "Alsof dat mega gezond is. Kijk ik heb croissantjes, broodjes gezond. Allemaal van de bakker."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di aug 25, 2020 4:08 pm

Isabella
Ze glimlachte en gaf Dave een kus. "Vooral als je je zusje straks ziet. Zij wordt de grootste prinses vandaag." Ze keek even naar Dave. Ze had het nog niet over zijn moeder gehad. Ze zei het ook maar niet. Het was wel duidelijk dat zij de grootste afwezige was afgezien van haar ouders. "Ik wil Inge wel meenemen maar dan moet je het flesje voor Milou niet vergeten. Het maakt mij niet uit. Wat vind jij prettig?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo aug 26, 2020 10:50 am

Alyssa

Alyssa haalde de schouders op. "Ik dacht dat de dokter zei dat het een 1-eige tweeling was. Maar we zullen het bij de volgende echo zien. Dan zou ze kijken of ze van beide babytjes het geslacht kon zien." Alyssa zuchtte. "Dat kunnen mama en Bran niet van te voren beslissen, Ky. Ook voor ons is het een verrassing. Het is niet zo dat mama naar de winkel kan om een zusje voor jou te kopen." Kylie was het er duidelijk niet over eens. "Dan wil ik een hondje." Alyssa zuchtte. "Weet je wat ik wil? Dat jij je schoenen en je jas gaat pakken." Ze kuste Brandon gedag. "We zien je straks op de locatie." "Kylie, schoenen. Jas aan. Dan Gaan wij ook zo."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo aug 26, 2020 10:53 am

Tyler

Tyler kwam.beneden en zag de gedekte tafel. Dit was duidelijk niet het werk van Nick. Of hij had dit stiekem geregeld. Toen merkte die Charlotte op. "Lottie! I love you." Mega overdreven vloog die op der af om haar een knuffel te geven. "Wat moeten we toch zonder jou?" Hij keek naar zijn vriendje. "Als we ooit zo gek zijn om te gaan samenwonen. Kunnen we dan Char inhuren als kok? Anders komt het niet goed met onze eetgewoontes."
Hij nam een broodje gezond.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo aug 26, 2020 10:57 am

Dave

"Hou op met me hoor. Ik huil straks waarschijnlijk eerder dan Milan." Hij kon beyer onderweg nog een pak zakdoekjes gaan halen, zodat die ze op om kon uitdelen. Dave dacht na, terwijl die een hand door zijn haar haalde. Dat deed die straks wel weer goed. "Mhh. Ik denk dat het makkelijker is dat jij Milou neemt. Straks wilt ze bij mij niet drinken. Dan neem ik gewoon Inge mee." Hij gaf Milou over aan Isabella. "Inge, ga je mee? Gaan we bij tante Emily kijken. Neem Nijn maar mee. Kom dan doen we je schoenen aan en je jas."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo aug 26, 2020 10:59 am

Milan

Milan was nog steeds onrustig. Hij had zich wel al omgekleed maar dat had ook voor zijn gevoel uren geduurd. Straks kwamen wel Dave en Brandon om hem af te leiden en wat vrienden die hij kende van school. De bel ging. Milan sjokte naar de deur om open te doen. "Hey, kom verder. Let niet op mij. Ik doe het straks alleen nog in mijn broek van de spanning."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo aug 26, 2020 4:30 pm

Brandon
Brandon omhelsde Milan en liep naar binnen. "Het komt goed. Ik snap dat je het spannend vindt. Maar het komt goed. Zolang je de ringen niet vergeet komt alles goed." Brandon ging op de bank zitten. "Isabella kwam ook zo toch om je te steunen?" Isabella kende haar broertje goed genoeg om te weten hoe ze hem rustig moest krijgen. Hij keek even naar een paar foto's die er hingen. "Nog even en jullie huwelijksfoto hangt er ook bij."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo aug 26, 2020 4:34 pm

Isabella
Ze ging maar niet zeggen dat Emily de jurk van haar moeder ging dragen met wat aanpassingen. "Ik zeg niks. Je ziet straks wel hoe ze er uit ziet." Ze liep met Milou in haar armen naar beneden. Ze had de babytas al klaar gezet. Rustig deed ze haar jas aan en kleedde ze Milou ook aan zodat ze naar buiten konden. "Dave ik ga. Ik zie je straks." En ze liep de deur uit.

Na eindelijk een plekje te hebben gevonden belde ze aan bij Milan. Ze was benieuwd hoe hij er in pak uit zou zien. "Zo Miloutje, gaan we je ome Mil even steunen. En volgens mij is dat hard nodig."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo aug 26, 2020 4:37 pm

Nick
Nick grijnsde. Charlotte keek streng naar Tyler. "Jullie moeten echt gezonder gaan leven. Ik ga niet de hele tijd achter jullie kont aan zitten en zeggen dat jullie moeten eten." Nick zuchtte diep. "Je hebt gelijk Char maar ik vergeet het gewoon." Hij pakte een broodje ham en ging aan tafel zitten. Charlotte haar blik verzachtte. "Ik ga vanavond skypen met Fia. Willen jullie er dan bij zijn?" Fia was al een maand in China. Je merkte soms wel dat ze er niet was. Het huis was slordiger dan normaal.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do aug 27, 2020 5:17 pm

Milan

Milan hoorde al niet meer wat Brandon allemaal zei. 1 woord bleef er maar hangen. "Sjips! Ik weet niet meer waar ik die neer heb gelegd." Als een gek begin die te zoeken. In zin zakken, op tafel. Ondertussen ging de bel ook nog. "Brandon, kan jij open doen? Dat zal Isa zijn." Ondertussen rende die de trap op om boven te zoeken
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do aug 27, 2020 5:20 pm

Dave

Dave sloeg zijn armen over elkaar. "Pff. Gemeen zeg! Laat je mjn ook zo in spanning zitten als wij gaan trouwen. Na, weet waar ik aan toe ben. Stelletje gemene samenzweerder."
Dave hoorde geroep van beneden. "Wacht! Inge wilt je nog een kusje geven." Snel liep die met Inge na beneden. "Doei liefjes. Tot strakjes." Hij maakte Inge verder klaar en pakte toen zijn eigen spullen. "Kom, Ing, dan gaan we bij tante Emily en opa Rick kijken."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do aug 27, 2020 5:23 pm

Tyler

Tyler keek betreurd. "Sorry, Lot. I know, i know. Maar sochtends ben ik gewoon zo gehaast. Zo als Nick zegt ik vergeet het gewoon. Hoe hard ik me best ook doe om mezelf voor te nemen gezonder te eten en vaker de fiets te pakken." Tyler ging bij Nick aan tafel zitten. "Maar je ontbijt wordt zeer gewaardeerd. Is er nog koffie?" Tyler keek naar Nick. "Jawel. Maar wij hebben die bruiloft. Ik weet niet tot hoelaat ik Nick bezig ga houden op de dansvloer. Ik moet wel mijn dansmouves tonen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do aug 27, 2020 5:26 pm

Alyssa

Alyssa en Kylie waren ook vertrokken. Ze hadden niet meer gepraat over de baby's of over het feit dat Kylie een hondje wilde. Ze had gewoon geen tijd voor een hond. Over een kat zou ze nog willen nadenken. Af en toe! En straks had ze er nog wel twee bij.
Ze parkeerde de auto en samen met Kylie aan de hand liep ze na het café van Emily de vader. Ze klopte op de deur. "Joehoe, bruidscomite"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do aug 27, 2020 6:36 pm

Brandon
"Mil rustig. Je hebt ze vast in een laatje gedaan." Hij zuchtte diep en liep naar de deur. Hij maakte hem open en zag Isabella met Milou. "Hey dames kom verder. Milan is op zoek naar de ringen. Weet jij toevallig waar hij die heeft gelaten?" Isabella knikte. "Emily appte me dat ze in het laatje in haar bureau lagen." Brandon knikte en hij snelde naar boven. "Mil. Isa zegt dat Emily de ringen in haar bureaula heeft gedaan."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do aug 27, 2020 6:44 pm

Isabella
Ze vond het fijn dat Inge haar nog gedag had gezegd. Ze was nu bij Milan en zoals verwacht was hij super zenuwachtig. Ze deed Milou haar jasje uit en zette haar op haar schoot. "Ome Mil is een beetje zenuwachtig Miloutje. Maar alles komt goed." Ze gaf Milou een kus en wachtte totdat de mannen de ringen eindelijk gevonden hadden.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do aug 27, 2020 6:47 pm

Nick
"Char ik beloof je bij deze dat ik ga ontbijten en niet alleen meer ga leven op frikandelbroodjes en cola." Charlotte schoot in de lach. "Jaja eerst zien dan geloven. Ja er is nog koffie in die kan." En ze wees naar de kan die op tafel stond. Nick schonk voor hem en Tyler in en at rustig van zijn broodje. Hij moest lachen. "Ik ben ook wel heel benieuwd naar je dansmoves. Maar wees gewaarschuwd. Ik kan niet dansen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do aug 27, 2020 7:13 pm

Emily
Emily keek op. Carmen bekeek haar nog eens goed en maakte de deur van het café open. "Alleen haar make-up moet nog en dan is ze er helemaal klaar voor." Zei ze tegen Alyssa. Emily draaide zich om toen ze Alyssa en Kylie zag. "Ik ben zo blij dat jullie er zijn. Ik ben super zenuwachtig. Ik heb Isabella voor de zekerheid geappt dat de ringen in mijn bureaula te vinden zijn."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za aug 29, 2020 9:21 am

Milan

Milan had voor zijn gevoel alles al overhoop gehaald en overal drie keer gezocht. Hij hoorde Brandon naar boven komen. Blijkbaar lagen de ringen in de bureaula van Emily. "Maar daar heb ik al gekeken.",zei die overtuigd. Ja gekeken met zijn neus, bedoelde die zeker. Maar ja hoor, uiteindelijk vond die daar de ringen. "Kan ik ze aan jou geven, voordat ik ze straks opnieuw kwijt maak?!?" Hij controleerde zijn binnenzak van zijn jasje. Phoe! Gelukkig zat daar wel nog zijn trouwgelofte in. Hij haalde een paar keer diep adem en liep toen naar beneden. "Hoi hoi." Hij gaf Isabella een knuffel en streelde Milou haar haartjes even. "Kleintje, je wordt al zo groot."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za aug 29, 2020 9:26 am

Alyssa

Alyssa liep naar binnen maar bleef toen even staan. "Je ziet er prachtig uit. Ga eens staan. Ik wil je jurk goed kunnen bekijken."
"Lijkt Emily niet op een prinses, Ky?" Maar Kylie was nog steeds boos.."Sorry, ze is boos. Madammeke wilt persé een zusje, maar ja ik kan ook niet bepalen wat deze twee worden.",Ze wreef over de buik. "Ze draait zo wel weer bij." Alyssa gaf Emily een knuffel.
"Het komt goed. Ik ben er om he te steunen en volgens mij zag ik in de verte Dave rijden." Net op dat moment kwam Dave aan met Inge. Ze begroette hem en Inge. Inge was meteen op Emily afgerend on haar te knuffelen.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za aug 29, 2020 9:30 am

Tyler

Tyler rolde met zijn ogen, terwijl hij suiker en melk in zijn koffie deed. "Ik wilde net zeggen. Als jij stopt met je heilige dieet, blijft er niks van je over. Dan eet je helemaal niet. Ja jij overleeft op alleen koffie." Tyler nam een slok van koffie. "En nee ik leef niet alleen op koffie. Ik heb het gewoon nodig om wakker te kunnen worden."
Tyler sloeg zijn armen over elkaar. "Pech! Ik zal hoe dan ook met jou gaan dansen. Dus begin maar alvast te oefenen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di sep 01, 2020 4:01 pm

Isabella
Ze keek toe hoe Brandon de ringen in zijn zak deed. Het was maar goed dat Milan niet alleen de dingen hoefde te onthouden en dat er mensen waren die alles een stuk beter op een rijtje hadden. Milou glimlachte naar Milan. "En dan te bedenken dat ze een maand oud is. Niet te geloven hoe snel dat gaat. Inge groeit ook hard." Ze keek naar Milou die haar armpjes naar Milan uit stak. "Volgens mij wilt er iemand graag dat je haar knuffelt."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 24 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 28 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum