Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 25 van 28 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di sep 01, 2020 4:06 pm

Brandon
Brandon keek naar Milou. "Ze groeit inderdaad als kool." Hij glimlachte en ging in een stoel zitten. "Ik ben benieuwd wat onze tweeling gaat worden. Kylie wilt dolgraag een zusje maar ja we kunnen niks beloven." Hij keek naar Milou en toen naar Milan. "Volgens mij zijn zowel Milou als Inge groot fan van jou en Emily. Maar dat vind ik niet zo gek want jullie zijn gewoon leuk."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di sep 01, 2020 4:10 pm

Emily
Emily keek naar Kylie. "Lieverd ik weet zeker dat je ooit een zusje krijgt. Milan en ik krijgen op een dag ook baby's en als er dan meisjes tussen zitten dan zijn dat een beetje jou zusjes." Ze knuffelde Kylie en er kwam een kleine glimlach om haar mond. Emily keek op toen Inge en Dave binnen kwamen. Carmen gaf Dave een knuffel en keek hem daarna serieus aan. "Beloof me dat je niet meteen gaat huilen als je Emily straks ziet? Ik heb al vier keer haar make-up bij moeten werken vandaag." Emily stond op en gaf Inge een knuffel. Daarna keek ze naar Dave. "En?" Ze slikte. Ze hoopte voor Carmen dat ze haar make-up niet voor een vijfde keer hoefde bij te werken.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di sep 01, 2020 10:10 pm

Milan

Milan knikte. "Ja de laatste keer dat ik Inge zag was ze ook al zo groot geworden. Niet normaal hoe snel dat gaat. Je hoeft maar met je ogen te knipperen en... voor je het weet zijn ze langer dan ome Mil zoals Inge me noemt." Milan nam Milou van Isabella over. "Kom is lekker knuffelen dan." Hij keek naar zijn zusje. "Als ze straks een poepbroek heeft dan krijg je er mooi terug hoor."
Milan ging met Milou op zijn arm op de bank zitten. "Kijk maar uit. Straks krijgt Kylie de zin en zijn het twee meiden."
Milan grijnsde. "Zijn we ook. Nee ik weet niet. Vanaf het eerste moment dat Inge en ik elkaar zagen hebben we een speciale band. En zo te zien wind deze kleine me ook al om de vinger."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di sep 01, 2020 10:12 pm

Alyssa

Alyssa schudde de hoofd. "Kijk maar uit met wat je beloofd. Nou eist Kylie sprak dat jullie een dochter krijgen, dus ik zal maar flink gaan oefenen tijdens die witte broodsweken." Plagend stak ze de tong uit. Al.zal ze het geweldig vinden als bleek dat Emily zwanger was. Milan en zij waren de perfecte ouders. Ze waren zo leuk met hun nichtjes en Kylie.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di sep 01, 2020 10:15 pm

Dave

"Ik kan niks beloven. Ik begon al te wennen toen Inge net haar jurk aan deed. Isa heeft me niks zakdoekjes meegegeven. Ik neem al mijn verandtwoodelijkheid als je het opnieuw moet doen"
Dave bekeek Emily van top tot teen. Hij slikte een paar keer zodat die niet zou gaan huilen naar hij kon niet voorkomen dat zijn ogen waterig werden. "Is?.. is dat mama de jurk?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo sep 06, 2020 3:37 pm

Isabella
"Inge gaat ook steeds meer op Dave lijken. Qua uiterlijk en karakter." Isabella keek naar Milou die op haar duim sabbelde en Milan met grote ogen aankeek. "Volgens mij is ze dol op je. Maar he jij mag ook die poepbroek doen hoor. Dan kun je alvast oefenen voor later." Ze keek even naar Brandon en toen weer naar Milan. "Wanneer wilde je naar de locatie?"

Brandon keek naar Milan. "Het zou zomaar kunnen. Maar we zullen zien wat het wordt. Kylie moet het er toch maar mee doen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo sep 06, 2020 3:51 pm

Nick
"Oke oke ik ga met je dansen. Maar ik kan echt niet goed dansen." Hij nam een hap van zijn broodje en nam een slok koffie. Charlotte begon aan haar eitje. "Nick niet zo bescheiden. Met Just Dance ben je nog best okee." Nick begon te lachen. "Ja maar dat is bewegingen nadoen. Echt dansen dansen kan ik niet hoor. Maar voor Tyler heb ik het over om te dansen." Hij gaf Tyler een kus en nam nog een slok koffie.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo sep 06, 2020 4:05 pm

Emily
Ze knipperde met haar ogen. "Dit is inderdaad de jurk van mama. We hebben het wel een beetje aangepast. Want deze jurk is ook ruim twintig jaar oud." Ze pakte een zakdoekje en ze hoorde Carmen achter zich zachtjes kreunen. "Sorry." Zei Emily. Ze keek naar Dave. "Papa kwam met dit idee. Hij heeft mij nog niet gezien."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma sep 07, 2020 7:50 pm

Milan

Milan grijnsde. "True, een kleine vrouwelijke donkere versie van Dave. Ik hoop voor jou dat ze nog op jou gaat lijken anders komt dat niet goed.",zei die plagend. Terwijl zijn zwager een geweldige vent en vader was. Milan keek van zijn zusje naar Brandon. "Echt niet! Oom zijn betekent vermaak en verwennen, geen piepbroeken verschonen. Vraag Bran maar die worst straks vader in dubbele luiers." Milan gaf Milou terug aan Isa. "Laten we zo maar gaan. Misschien moeten we nog ergens mee helpen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma sep 07, 2020 7:52 pm

Tyler

Tyler had nog steeds zijn armen over elkaar geslagen. "Maak me niet uit. Ik wil gewoon met je dansen. Of je het er nou mee eens vent of niet. Je komt er mooi niet ons er uit." Hij kuste Nick terug en at verder van zijn ontbijt. "Thanks weer, Char voor het het heerlijke ontbijt." Hij schonk zichzelf nog een koffie in. "Iemand?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma sep 07, 2020 7:56 pm

Dave

"Stop crying. Straks begin ik ook." Zijn ogen waren al waterig van de tranen die prikte in zijn ogen. Zo bleef die de hele dag bezig. Alyssa had al zakdoekjes voor hun gepakt. "Waar is pap eigenlijk? Oh. Wacht! Kunnen jullie twee tellen op Inge letten? Ik moet wat pakken uit het huis." En weg was die. Niet veel later kwam die terug met een sieradendoosje.
"Ze zeggen dat je op je bruiloft iets ouds, blauws en geleende moet dragen. Ik herinnerde me dat mama een ketting had met een blauw steentje eraan. Ik dacht misschien wil je die vandaag dragen.":
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma sep 07, 2020 7:59 pm

Kylie

Kylie kwam bij hun kijken. "Waarom moeten Emily en Dave huilen?" "Omdat het vandaag een speciale dag is, waar hun mama niet bij kan zijn omdat die in de hemel is. En die missen ze vandaag daarom nog meer dan normaal.",legde Alyssa haar uit. "Maar het is vandaag toch juist een mooie dag? Emily gaat trouwen met Milan. Dan moeten we juist toch blij zijn?"
"Ik denk dat Emily en Dave al een stuk vrolijker zijn als jij ze en knuffel gaat geven." En dat deed Kylie dan ook. Dave:"Dank je, Kylie. Je bent een lieverd."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di sep 08, 2020 4:52 pm

Isabella
Isabella knikte. "Ik denk alleen wel dat Inge later net zo blond wordt als Dave. Dave begon ook heel donker en nu is ie lekker blond." Ze stond op en nam Milou van Milan over. "Dat is waar maar als je op haar past kun je niet om die poepbroek heen." Ze deed Milou in de maxicosie en deed zelf haar jas aan. "Goed laten we gaan."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di sep 08, 2020 4:54 pm

Nick
Hij begon te lachen. "Ik ga mijn best voor je doen maar verwacht niet teveel." Hij hoorde een bekend app geluid. "Ow mijn ouders staan voor de deur. Ik ga snel even schoenen aan doen en het cadeau pakken. Ik hoef geen koffie meer." Hij gaf Tyler een kus en liep naar zijn kamer. Niet veel later kwam hij terug met schoenen aan en het cadeau. "Ty ben jij zo ver?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di sep 08, 2020 4:59 pm

Emily
Ze lachte door haar tranen heen. Carmen duwde haar weed terug in haar stoel en werkte haar make-up bij. "Zo ik werk het pas weer bij het feest. Tot die tijd hou het alsjeblieft droog." Emily knikte braaf. Inge keek haar met grote ogen aan. "Mooi." Zei ze. Emily glimlachte. Ze keek op toen Dave terug kwam. Ze keek naar de ketting. Het was de favoriete ketting van hun moeder geweest. "Wauw. Wat ziet er mooi uit." Ze nam de ketting aan. Carmen deed hem om. Emily keek naar Dave en keek toen naar zichzelf in de spiegel. Ze leek nu echt op haar moeder. "Uhm papa is al op de locatie. Hij kijkt er op toe dat alles er precies zo uitziet zoals ik met Milan heb besproken. Omdat Carmen hier is wilde hij die taak op zich nemen. Hij weet nog niks van de jurk af."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do sep 10, 2020 7:15 pm

Milan


"Mhh, denk het persoonlijk niet. Ik denk dat Inge meer onze Portugese donkere invloed heeft dan Milou. Maar misschien vergis ik me wel." Milan keek heel onschuldig. "Het voordeel is dat Em en ik meestal samen oppassen en dan kan ik mooi die poepbroek aan haar doorschuiven.":
Milan pakte zijn spullen bij elkaar. "Oké. Het belangrijkste heb ik. Ik had de ringen aan en van jullie gegeven, hè?!?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do sep 10, 2020 7:18 pm

Tyler

"Ik kom eraan! Even mijn koffie opdrinken." Snel dronk die ze nog veel te warme koffie op. "Auw. Auw! Heet!" Hij pakte zijn spullen van tafel en deed zijn jasje aan. "Thanks. Char. Tot vanavond." Achter Nick aan liep die naar beneden en begroette Nick zijn ouders die voor de deur stonden te wachten. Op naar het feest. Hij had er zin in en was benieuwd naar de plechtigheid
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do sep 10, 2020 7:22 pm

Dave

"Sorry, Car. Ik zal mijn best doen om der niet meer aan het huilen te maken." Dave tilde Inge op. "Mooi is tante Emz , he. En jij bent ook al zo mooi." Hij gaf Inge een kus op de haartjes.
Dave keek naar zijn zusje. "Je ziet er betoverend uit, Em. Net mama. Kijk maar uit dat papa zo niet begint te huilen. Dan is die niet meer stil te krijgen." Hij keek op zijn horloge om te zien hoe laat het was. "Moeten we niet zo gaan?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za sep 12, 2020 12:18 pm

Isabella
"Ze mist mijn donkere ogen hoor Mil." Ze glimlachte. Ze knikte. "Je hebt de ringen aan Brandon gegeven. Kom laten we gaan." Ze stond op en liep alvast naar buiten. "Is het ver rijden Milan?" Ze had wel gezien waar de locatie was maar nog niet hoe ver het rijden was. Wel wist ze dat het een park was in Utrecht stad.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za sep 12, 2020 12:53 pm

Nick
Nick liep achter Tyler aan naar buiten. Hij begroette zijn ouders en zijn zusje en stapte in de auto. Nick hield de hele weg de hand van Tyler vast. Na een tijdje rijden kwamen ze aan bij de trouwlocatie. Nick stapte als eerste uit en glimlachte. "Mooie locatie zeg. Dit past ook wel bij Emily en Milan." Hij hielp Tyler met uitstappen en liep een stukje verder.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za sep 12, 2020 3:41 pm

Emily
Carmen zuchtte diep. "Het is al goed. Ik snap het ook wel." Emily stond langzaam op. Inge keek even naar haar vader. "Prinses!" Zei ze en ze wees naar Emily. Emily blooste. "Jij ziet er ook mooi uit lieverd." En ze gaf Inge een kus. Emily knikte. Het was inderdaad tijd om langzaamaan naar de locatie te gaan. Ze keek nog even naar zichzelf in de spiegel. "Het plan was dat ik bij Dave in de auto ging. Carmen gaat voorop."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za sep 19, 2020 2:59 pm

Milan

Milan schudde zijn hoofd. Hij was et zo niet bij met zijn hoofd.
Hij wachten tot iedereen buiten stond en sloot toen de deur af. "Nog geen kwartiertje als het niet druk op de weg is." Niet veel later kwamen ze aan op de locatie. Milan keek om zich heen. Het zag er precies zo uit zoals ze het in gedachten hadden gehad, maar dan nog mooier. Hij kon niet wachten om te beginnen. Om Emily te zien. Haar zijn ja woord te geven en zijn gelofte voor te lezen, als hij dan nog uit zijn woorden kon komen.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za sep 19, 2020 3:02 pm

Tyler

Tyler stapte uit. "Zeker. Het ziet er erg mooi uit. Ik ben benieuwd hoe het bruidspaar eruit ziet. Heb je je broer al gespot?" Tyler liep verder. "Laten we een drankje halen en alvast een plekje uitzoeken. Je vader zou wel vooraan bij Dave willen zitten als familie van."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo sep 20, 2020 12:11 pm

Emily
Iedereen zat. Emily was met haar vader achter de schermen. Ze zou wachten tot ze aangekondigd zou worden. "Goed Milan. Laten we je bruid er maar bij halen. Dames en heren. Mag ik vragen zover het kan, om allen te gaan staan want hier is de bruid." All of Me werd ingezet. Ze hadden gekozen voor de instrumentale versie. Ze haakte haar arm in die van haar vader en met in haar rechterhand het boeketje bloemen liep ze met haar vader over de witte loper, met een grote glimlach, naar Milan toe.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo sep 20, 2020 12:15 pm

Nick
Nick zat met Tyler achter zijn vader en naast Lily. De ambtenaar vroeg of ze konden gaan staan want de bruid kon elk moment komen. Hij pakte de hand van Tyler toen hij eenmaal stond. De muziek begon en daar was ze dan. Emily kwam op met haar vader. Nick keek zijn ogen uit. Emily was prachtig. Iedereen applaudiseerde en zo te zien moest haar vader wel een traantje wegpinken. Hij keek naar Tyler en fluisterde in zijn oor. "Ze is prachtig."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 25 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 28 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum