Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brothers & Sisters

3 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight di dec 15, 2020 8:39 pm

Ethan

Ethan had barstende koppijn en waar van. Geen idee. Hij herinnerde dat hij naar boven was gegaan om iprofen in te nemen en vervolgens was die wakker geworden. Maar volgens mij was die helemaal niet meteen naar bed gegaan. Wat er wel was gebeurd kon die zich niet meer herinneren. Met tegenzin was hij opgestaan. Hij had immers beloofd om met Bram en Feline naar Krijspaleis te gaan. Bram was hem zelfs al een keer komen halen. Inmiddels liep die met de kleintjes het speelpark in. " Ik wil op de trampoline." En weg was Bram al voor dat Ethan ook maar iets kon zeggen. Hij tilde Feline op en snelde achter Bram aan. "Bram, in de beurt blijven. Wacht op ons." Zijn oog viel op de jongen die vlakbij de trampolines stond. Thomas! Hij ontliep de jongen liever om niet te hoeven verbergen dag hij de jongen leuk vond. Hij wist geen eens of  Thomas op mannen viel. "Kom! Laten we in de ballenbak gaan. Dat vind Feline ook leuk." Maar Bram was standvastig. Vooral toen die Jaimey postte. Ethan sloeg een diepe zucht en liep toch maar naar Thomas toe o m gedag te zeggen. "Hey, hallo. Jullie ook hier?"

Abby

Het was raar geweest om alleen te slapen vannacht maar ze had nog geen seconde spijt gehad dat ze John eruit had geschopt. Ja toen Feline vannacht totaal niet wilde gaan slapen. Zijn appjes en belletjes negeerde ze. Het zou hem leren om drugs aan haar familie te verkopen. Gelukkig had ze even tijd voor zichzelf en om alles op een rijtje te krijgen. Ethan had ook Feline meegenomen om te gaan spelen. Ze wilde net naar beneden gaan toen ze een deur hoorde dicht vallen. He?!? Ze dacht toch echt dat ze alleen thuis was. Misschien dat de deur klapperde. Ze besloot hem dicht te trekken. Ze opende hem een stukje om hem weer dicht te kunnen doen, maar deed het niet want zag ze dat nou goed?!? Ze bleef in de deuropening staan. "Waar ben jij in hemelsnaam mee bezig?" Dat hij blowde was 1 ding, dat deed ze zelf ook. Dat hij drugs gebruikt was al een dingetje maar dat die spoot ging te ver!

[Chris

"Mhh... Ben al wakker.",mompelde die terwijl die zich nog eens omdraaide en dieper in de dekens kroop. Gisteravond was bizar geweest. Het voelde alsof het een slechte film was waarin hij zelf meespeelde. Hij hoopte dat straks bleek dat hij alles had gedroomd maar dat zal wel niet. Hij stapte toch maar uit bed.
Hoe eerder hij zich klaar maakte hoe eerder ze naar de dierentuin konden. Ondanks alle drama had hij wel zin om wat leuks te doen met Lynn. Door zijn trainingskamp was het veelste lang geleden dat ze er samen op uit waren geweest. Misschien kon hij straks als verrassing daar in de beurt nog een restaurantje reserveren.
"Zullen we onderweg een ontbijtje scoren? Dan hoeven we ook mijn moeder niet te ontlopen. Heb jij nog wat gehoord van je vader?"

Lucas

Lucas had afgesproken met Fiona om te gaan wad lopen/naar het strand te gaan. Hij wilde haar wat afleiding bieden van de hele thuis situatie. Hij kon begrijpen dat het voor haar daar nu ook niet bepaald gezellig was. Ze stond hem al op te wachten toen hij aan kwam lopen. Hij werd meteen vrolijk bij het zien van het meisje. Met een glimlach begroette hij haar terug. " Een kuil graven op het strand, je erin gooien en dan dicht maken. Nee sorry grapje. We zouden toch richting het strand gaan, of heb je je inmiddels bedacht? Gewoon wat lopen en misschien kunnen we elkaar ondertussen beter leren kennen. Zwijgen mag ook. Wie weet spotten we wel zeehonden. Na afloop kunnen we ergens koffie gaan drinken en lunchen. Ik trakteer."

Drake

Drake was helemaal in zijn nopjes achter het stuur van het bootje wat hij had geregeld voor hun tweetjes. Ze zouden aanmeeren bij zeehonden opvang.  Verder had hij een picknickmand voorbereid zodat ze straks konden picknicken. "Ik ben blij dat ik mijn verloofde mee kan nemen." Het voelde nog steeds raar om dat te zeggen. "Heb je al enig idee wat we gaan doen?" Al hopende die dat ze het niet zou raden zodat het een verrassing zou blijven.[/b]
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie do dec 17, 2020 8:21 pm

Sven Walker
Hij was hier zo aan toe. Al helemaal met het hele gebeuren van gisteren. Gewoon even alles vergeten. Eventjes helemaal in een andere wereld en dan zou hij straks nog eventjes gaan leren. Alleen liep het allemaal anders als dat de bedoeling was. Ineens kwam Abby zijn kamer binnen en geschrokken sprong hij op. “Dat gaat jou helemaal niks aan!” zei hij tegen Abby. Hij drukte alsnog de spuit in zijn ader en drukte de vloeistof naar binnen. Daarna gooide hij de lege spuit op het bed. “Je gebruikt zelf toch ook?” zei hij. Geen spuiten, maar toch. Ze snoof toch vast en zeker ook wel eens?

Fiona de Jager
Fiona schoot in de lach. “Mij begraven? Toe maar. Misschien begraaf ik jou wel eerder.” Zei ze tegen hem. Zeehonden zou wel leuk zijn om te zien. Dat vond ze mooie beesten. “jij trakteert! Geweldig, dan kan ik mooi de hele kaart gebruiken.” Zei ze, terwijl ze in haar handen wreef. “Op naar het strand dan maar.” Zei ze, waarna ze hem speels een duwtje gaf met haar schouder.

Anny Walker
Anny trok haar jurkje uit, zodat ze in haar bikini op de boot lach. Zo kon ze nog mooi bruin worden ook. Ze vond het wel helemaal prima zo, lekker dobberen op de zee met zijn tweeën. “Wat we gaan doen? Ik weet het niet. Er is genoeg te doen hier in de buurt. Snorkelen, zonsondergang bekijken, wadlopen, zeehonden of dolfijnen spotten.” Zei ze bedenkelijk. Het kon allemaal.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads ma dec 21, 2020 3:45 pm

Lynn
"Morning sunshine." En ze gaf hem een kus. Ze had zin om met Chris er op uit te gaan. Ze had hem ontzettend gemist toen hij op trainingskamp was. Lynn stond langzaam op en begon zich aan te kleden. "Klinkt goed. Bij de Mcdonalds of hier op het park?" Ze deed haar schoenen aan en zweeg even toen Chris vroeg of ze nog iets van haar vader gehoord had. "Hij heeft mij ruim zes keer geprobeerd te bellen en ik heb twintig appjes van me moeder met: kom naar huis, dan kunnen we praten. Snappen ze dan niet dat ik daar nu geen zin in heb? Ik heb even ruimte nodig om alles te verwerken. Tenzij jij nu zegt dat we met mijn ouders moeten praten."

Thomas
Thomas hield Jaimey in de gaten die druk aan het springen was. Lily was druk bezig met haar loopfiets. Rustig liep hij achter haar aan en hielp haar met opstaan als ze viel. Ze was net gevallen toen hij de stem van Ethan hoorde. Lily klom weer op de loopfiets en Thomas stond heel langzaam weer op. Hij was nog niet vergeten dat Ethan hem gekust had terwijl hij hartstikke stoned was. Thomas viel op mannen en ondanks dat Ethan stoned was voelde de kus heel onverwacht. Ethan was knap dat moest Thomas toegeven hij voelde zich alleen nu erg ongemakkelijk. "Hoi. Ja ik had dit aan Jaimey en Lily belooft." Hij keek even naar zijn voeten. Dat was nu een stuk beter dan Ethan recht aan te kijken. Thomas wist niet goed welke houding hij aan moest nemen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2859
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight di dec 22, 2020 9:18 am

Drake

Drake zag hoe Anny haar jurkje uittrok zodat ze kon zonnen op het dek. "Hohoho, wat gaan wij doen? Ik kan mij toch niet meer concentreren als jij er zo bij gaat liggen.",sprak hij eerlijk. Hij bleef naar zijn verloofde kijken. Al moest die wel blijven opletten anders vaarde die straks nog regen een tegemoet komende boot.
"Dolfijnen? Ann er zitten zo dicht bij de kust toch geen dolfijnen." Maar dat ze goed zat met de zeehonden ging die natuurlijk niet zeggen. "Heb jij een flesje water voor deze kapitein?"

Lucas

Lucas trok een pruillip. "Na lekker dan. Ik zal jou nog eens mee vragen op lunch. Ik ben leraar he, maar een arme sloeber." En keerde de binnenkant van zijn broekzakken binnenstebuiten.
Oh, dus ze gingen elkaar uitdagen?!? Dat liet hij zich geen twee keer zeggen. Hij sprintte achter Fiona aan. Op het strand haalde hij haar in, waardoor ze in het zand vielen. Even keek hij haar recht in de ogen maar krabbelde snel op. Nee hij kon het niet maken om haar te kussen. Ze was kwetsbaar op dit moment, daar mocht hij geen misbruik van maken. Of zij moest hem kussen, dan hield hij haar niet tegen.

Chris

Chris beantwoorde de kus. " Mhh, waarschijnlijk valt Frankenstein beter op zijn plek." Zo voelde die zich wel. Doodmoe nog van trainingskamp en het gedoe van gisteravond. Chris bleef nog even liggen zodat Lynn zich eerst klaar kon maken. "Ah bah, niet bij de Mac. We kunnen toch bij het supermarktje op het park wat croissantjes halen voor onderweg."
Chris reikte zijn hand uit. "Geef je telefoon is. Dan appen we ze gewoon de waarheid. Dat we tijd nodig hebben om dit te verwerken. Tijd voor elkaar. Dat we nu naar de dierentuin gaan en eind van de dag wel weer verder zien. Vervolgens zet je hem uit of op negeren. Dan heb je ook geen last meer van ze en kunnen wij genieten van onze tijd samen."

Ethan

"Bram! Niet op de rand glimmen." Hij kon die twee ook geen seconde alleen laten. Feline was net een stuntpiloot op dat loopfietsje. Zo werd het nog een lange dag. Ethan wees van Bram naar zijn nichtje. "Zelfde. Naja ik had mijn zussen beloofd om op te passen zodat hun wat tijd voor zichzelf en hun partner. Ze stonden erop om hier heen te gaan." Tot zijn spijt. Nu ontkwam die niet meer aan Thomas. Er hingeen sfeer om te snijden. Hij wist ook niet zo goed wat hij moest zeggen. "Was het nog leuk gisteravond?" Hij kon zich niet meer herinneren dat hij Thomas na de ruzie nog had gezien. Hij wist dus ookniet hoe het verder was verlopen. Of Thomas nog was gebleven

Abby

"Verdomme!" Ze had gehoopt dat ze Sven nog tegen kon houden. Nu de jongen onder invloed was werd het een stuk moeilijker om tot hem door te dringen. "Ik gebruik helemaal niet! En dan nog dat is geen fucking reden voor jou om wel te gebruiken." Ze raapte de lege spuit van het bed af. "Wat zullen pa en ma zeggen als ze dit zien. Of Ethan? Zijn kleine broertje aan de drugs als een eerste klas junkie." Ze gooide de spuit in een hoek. "Heb je nog meer van dat spul?",vroeg ze terwijl ze zijn nachtkastje over hoop begon te halen
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie zo dec 27, 2020 10:14 pm

Anny Walker
“Wat hebben mannen toch met vrouwen in bikini.” Zei ze lachend, terwijl ze uitdagend wat sexier ging liggen om Drake te plagen. Ze draaide zich op har rug, zodat ze Drake beter aan kon kijken. “Maar dolfijnen leven toch ook in de Noordzee? Kan gerust zijn dat ze zo dichtbij komen.” Zei ze bedenkelijk. Het zou wel cool zijn. Ze pakte een flesje water uit de koelbox en stond op. Ze hield het flesje achter haar rug. “Je krijgt hem alleen voor een kusje.” Zei ze tegen hem.

Fiona de Jager
Fiona lachte naar Lucas. “He slaapkop, ik weet hoeveel een salaris van een docent is.” Zei ze lachend tegen hem. “Ik ben er ook eentje, maar aangezien ik een vrouw ben is het mijne nog lager als het jouwe.” Ze gaf immers les aan groep 7. Net voor ze bij het strand aan kwamen, boog ze voorover om haar schoenen uit te doen. Zo kon ze de zandkorrels tussen haar tenen voelen, dat vond ze stiekem wel fijn.

Sven Walker
“Ik ben verdomme geen junkie.” Snauwde Sven naar Abby toe. Dat weigerde hij zelf te geloven. “Ik gebruik alleen als ik me kut voel. Mag het? Dat maakt me nog geen junkie, bitch.” Zei hij boos tegen zijn zus. Boos keek hij toe hoe Abby zijn spullen overhoop begon te gooien. Hij pakte haar polsen vast. Zijn greep was een stuk steviger als dat hij bedoeld had. “Blijf van mijn spullen af. Er zit niks meer van tussen.” Loog hij tegen haar. Hij had er natuurlijk nog wat joints in zitten en een zakje coke wat goed verstopt was in een ieniemienie zakje wat hij ergens midden in één van zijn sokken had zitten. En natuurlijk nog een paar spuiten, maar die hij had in zijn kluisje zitten. Als iemand dat ‘per ongeluk’ ging gebruiken, zou hij wel zichzelf daar de schuld voor geven.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads di dec 29, 2020 9:07 pm

Lynn
“Owja sorry. Ik was door de gebeurtenissen van gisteravond helemaal vergeten dat er een bakker op het terrein was.” Lynn pakte haar borstel en borstelde haar haren. Ze bekeek zichzelf in de spiegel en keek toen naar Chris. “Ik ben gewoon bang dat ik de verkeerde woorden app. Straks app ik iets verkeerd.” Ze gaf haar telefoon aan Chris. “Zou jij een bericht naar mijn vader kunnen sturen via mijn telefoon? Dan zet ik hem daarna uit. Dan kunnen we in alle rust genieten van een dagje voor twee.”

Thomas
Thomas keek naar Lily die met haar loopfietsje naar Feline was gelopen. Samen deden ze een ‘wedstrijdje’. Hij moest er even om glimlachen. Het was leuk om te zien hoe Lily met andere kinderen speelde. Zijn blik ging naar Ethan. “Uhm ik ben vrij op tijd weggegaan. Lily lag half te slapen op de bank dus die heb ik naar bed gebracht en daarna heb ik nog even op de bank tv gekeken. En jij? Hoe is jou avond verlopen?”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2859
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight wo dec 30, 2020 1:21 pm

Drake

"Ik? Niks! Ik heb iets met het feit dat mijn aanstaande vrouw voor mij ligt in de bikini. Daar kan ik toch mijn ogen niet vanaf houden.",bekende die eerlijk. Drake dacht hard op na. "Uhu ja volgens mij wel. Maar zo dichtbij zullen ze toch niet komen. Dan zou je niet veilig kunnen zwemmen. Niet dat ze aanvallen ofzo maar dan zou iedereen naar de dolfijnen gaan en hebben hun geen veilige leefomgeving meer. Maar wie weet hebben we geluk of...." Ze wist natuurlijk nog niet waar die heen vaarde.
Drake schudde zijn hoofd. "Kom hier plaaggeest!" Hij trok haar naar zich toe en kuste der innig

Lucas

"Oh sorry." Hij kon zich niet herinneren dat ze dat verteld had,maar hij onthield ook niet alles. "Ja belachelijk. Of vrouwen nog steeds minder waardig zijn dan mannen. Sommige vrouwelijke collega's zijn beter voor de klas in orde houden dan de manlijke. Maar wat wil je ook met 25 puberende tieners in een lokaal. Maar uhh als jij weet hoe slecht mijn salaris is, waarom wil jij dan zo graag mijn zuur verdiende centjes uitgeven?"
Lucas deed ook zijn schoenen uit voordat ze het strand betreden. "Dus jij bent ook leerkracht? Basisonderwijs of middelbare?"

Chris

"Maakt niet uit. Mcdonalds is ook wel lekker maar niet als ontbijt ook al hebben ze tegenwoordig meer dan alleen hamburgers. Mijn maag heeft meer zin in crossiants of een belegd broodje. Als ze naar de bakker en langs de supermarkt gaan kunnen we meteen wat meenemen voor te lunchen,drinken en snoepen voor in de dierentuin. Dat scheelt weer daar uitgeven. Ik wilde namelijk nog kijken of we daar ergens in de beurt vanavond een restaurantje kunnen pakken."  Chris knikte. Even denken hoor.
Chris en ik hebben tijd nodig om dit te verwerken. Als we er klaar voor zijn dan willen we hier graag over praten. Maar laat ons nu alsjeblieft met rust zodat wij kunnen genieten van de tijd met elkaar. Hij liet Lynn het appje lezen voordat hij het zou versturen.

Ethan

Ethan pakte zijn telefoon uit zijn zak. Hij maakte een kort filmpje van Feline en Lily voor zijn zus en maakte een foto van Bram en Jaimey op het springkussen. Hij zou het zo doorsturen naar zijn zussen. Ethan haalde zijn schouders op. "Blijkbaar ben ik naar dat akkefietje van je broer en mijn broertje naar boven gegaan en in slaap gevallen." Ethan keek achterom naar Bram. "Bram! Niet op de rand klimmen. Ga er vanaf!"

Abby

"Zo heb ik je niet genoemd maar zo gedraag je verdomme wel!", schreeuwde ze terug. Het kon er ook niks schelen dat ze tegen elkaar stonden te tieren. Er was toch niemand thuis en ze moest door zien te dringen tot Sven. Abby keek Sven doordringt aan. "Ik zou maar heel gauw loslaten als ik jou was. En waag het nog eens tegen mij te liegen. Ik heb alle leugens al eens gehoord. Het is maar 1x. Ik gebruik alleen als ik me slecht voel blabla. Zo beginnen ze allemaal en voor je het weet kan je niet meer zonder. Het ergste is nog dat je niet alleen jezelf kapot maakt maar ook je omgeving. Ik ga verdomme niet toekijken hoe jij jezelf de dood injaagt. Ik heb genoeg mensen verloren door een overdosis. Geef mij dat spul of ik ga naar pap en mam en Ethan en ik laat je per direct opnemen in een afkickkliniek."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie za jan 02, 2021 8:23 pm

Anny Walker
“Dolfijnen zijn toch niets gevaarlijk? In Australië gaan ze zelf zwemmen als er haaien in het water leven.” Zei ze lachend. En zaten die niet ook in de Noordzee, weliswaar in diep water en waren het minder gevaarlijke haaien als die ze in sommige andere landen handen, maar toch. Ze kuste Drake terug en ging helemaal in het moment op, tot ze zich bedacht dat ze aan het varen waren. “Zeg kapitein, kijk je wel uit waar we varen?” zei ze, waarna ze weer haar eigen plekje terug zocht.

Fiona de Jager
Fiona lachte eventjes. “Ja, bij ons zijn het zelfs voornamelijk vrouwen. Mannen zitten meer op de middelbare scholen en vrouwen op het basisonderwijs, zoals ik.” Zei ze. Ze gooide overdreven haar haren naar achteren toe. “Nou, ik ben een vrouw he. Wij moeten altijd het geld van mannen op maken.” Zei ze met een knipoog naar hem toe. “Basisschool, groep 7. Wist je dat Shrek mijn klassenassistent is? De kinderen krijgen spullen vaak uitgedeeld van hem. Ze zijn gek op hem.” Zei ze tegen Lucas.

Sven Walker
“Je noemt me net zelf zo!” riep Sven net zo boos terug. Boos keek hij Abby aan. “Wie is hier nu een liegebeest? Je noemt me net een junk. Je zegt zelf wel dat je niet gebruikt, maar je rookt joints!” zei hij kwaad. “En trouwens-“ Sven kneep hierbij nog eventjes wat harder in Abby’s pols. “-ik heb het niet nodig. Ik gebruik alleen wanneer ik dat wil.” Siste hij boos, waarna hij haar pols los liet. Hij haalde zijn koffer tevoorschijn en haalde daar nog één spuit uit tevoorschijn en één klein zakje met pilletjes. “Nu blij.” Zei hij tegen haar. Hij gooide zijn koffer weer dicht en schoof hem onder zijn bed, waarna hij op zijn bed ging zitten. “Hypocriet.”
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads di jan 05, 2021 12:24 pm

Lynn
Ze las het appje en knikte goedkeurend. “Prima. Ik verstuur hem even. Daarna doe ik hem uit en hebben we echt een dagje voor ons samen.” Ze verstuurde het appje en daarna deed ze haar telefoon uit. Ze wilde nu even alone time met Chris. “Ik wil heel graag mijn camera meenemen naar de dierentuin. Ik had hem al in mijn rugtas gedaan voor we weggingen.” Ze stond op en pakte haar rugtas. “Oew uiteten klinkt niet als een verkeerd idee.” Ze was dol op uiteten gaan. Tijdens hun eerste date waren ze pizza gaan eten. Sindsdien probeerde ze af en toe uiteten te gaan. Ze had nu wel zin om ergens te eten. Ze had Chris ontzettend gemist in die weken dat hij weg was.

Thomas
Thomas keek naar Lily die lief met Feline aan het spelen was. Hij keek even naar Bram. Jaimey keek even zijn kant op en zwaaide naar hem. Thomas zwaaide met een glimlach terug. “Uhm ja sorry van dat akkefietje met mijn broer. Hij is niet altijd zo. Hij en Sven liggen elkaar alleen niet zo.” Thomas zweeg over het drugs incident. Het was niet aan hem om dat aan Ethan te vertellen en die kus...het was niet zo dat hij het niet fijn vond. Hij had alleen niet op die manier een kus willen krijgen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2859
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight di jan 05, 2021 7:03 pm

Drake

Drake schoot in de lach. "In Australië zijn ze gewoon gek. Nee ik bedoel dat als iedereen in hun habitat zou gaan zwemmen bijvoorbeeld dan wordt hun leefomgeving aangetast waardoor ze steeds dichterbij zullen komen en dan kunnen ze wel een gevaar vormen. Daarom is het beter dat ze dieper op zee leven. Daardoor zie je ook wel eens haaien waar mensen zwemmen omdat hun leefomgeving wordt afgepakt. Ze kunnen nergens meer heen." Drake ging op in de kus totdat Anny hem verbrak. "Ja zeg! Jij leidt me af, mevrouwen en mij een beetje deschuld geven." Hij stuurde snel weer de juiste richting op. "Ik moet bekennen dat ik niet had verwacht dat het zulk lekker weer zou worden. Eigenlijk maakt het mijn plan alleen maar aangenamer."

Lucas

Lucas knikte. "True, bij Jaimey op school zijn het op een man na alleen maar vrouwen. Je ziet inderdaad meer mannen in het hoger onderwijs. Ik geef zelf zelf maatschappijleer op het havo."
Hij vond het leuk om een collega te ontmoeten. Oké dat niet alleen. Fiona was ook leuk om te zien.  "Ach daar gaat fout." Maar hij kon het niet laten om even met zijn ogen te rollen. Ook al was het inmiddels een tijd geleden dat zijn ex hem liet staan voor het altaar en wilde hij nu wel zich weer open  stellen voor de liefde. Hij zou nooit vergeten wat ze hem geflikt had. "Cool! Misschien moet ik Shrek maar eens lenen. Dan luisteren ze wel eens een keer."

Abby

"Voor iemand die zichzelf geen junk noemt gedraag je anders wel zo!" Vel keek ze hem aan. "Loslaten zei ik of ik haal uit en reken maar dat ik raak sla." "Het gaat jou geen fuck aan of blow of niet. Maar qls je me perse als drugsverslaafde wilt zien. Ik heb nog nooit een naald in mr arm gezet, idioot." Abby raapte snel de drugs op. "Ik doe dit niet voor mijn eigen plezier, maar probeer je juist te helpen. Zo los je je problemen niet op, Sven. Wat er ook mag zijn. Praat er gewoon over met Ethan ofzo maar blijf voortaan van die troep af."


Chris

Chris knikte. Mijn stond op uit bed om toch maar eens een outfit voor vandaag uit te zoeken. Hoe lekker warm zijn bed ook nog lang. Hij haalde even een hand door zijn haar waardoor het nog warrig zat dan zijn uitbed-look al was. "Slim! Dan kan je hem ook niet vergeten." Chris schoot in de lach. " Ik had al zo een vermoeden dat je daar geen nee tegen zou zeggen." Hij liep naar de toe en kuste er op de wang. "Ga nou maar aankleden dan kunnen we zo weg."

Ethan

Ethan schudde zijn hoofd. "Dat mag ik hopen ja. Ik weet dat Sven niet altijd een lieverdje is maar dit origineel erg hoog op. Er is duidelijk ooit iets tussen die twee voorgevallen. Ik stond verbaasd van hoe hoog dr spanning op liep." Al moest Ethan eens weten wat er nog allemaal volgde. En dan niet eens doelend op de kus met Thomas. Blijkbaar had hij ook nog een halfzus waar die het bestaan nog niet vanaf wist. "Hopelijk verloopt de rest van de vakantie wat rustiger. Bram en Jaimey kunnen het duidelijk zo goed vinden. Het zou jammer zijn als het ongemakkelijk werd om  samen te komen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie za jan 09, 2021 9:00 am

Anny Walker
Anny lachte eventjes. “Of de haaien in Australië zijn gewoon bad ass genoeg om hun leef gebied terug te pakken.” Zei ze. Zo kon je het ook zien. Ze ging weer op haar handdoek liggen, zodat ze een beetje bij kon bruinen. “Wat was je plan dan, kapitein Drake?” vroeg ze aan hem. Ze was wel benieuwd wat ze nu eigenlijk gingen doen.

Fiona de Jager
“Oh leuk. Dan zul je ook wel veel van politiek en culturen afweten dan.” Zei ze geïnteresseerd. Dat hoorde immers allemaal bij hun multiculturele samenleving. Fiona schoot in de lach door Lucas zijn reactie. “Zo vaak word ik ook niet mee uitgenomen.” Zei ze tegen hem. Nee, ze had niet zoveel geluk in de liefde, maar Lucas was zeker leuk om te zien. Nog belangrijker, hij was ook nog eens super aardig en hij gaf les, wat betekende dat hij ook nog eens om kinderen gaf.

Sven Walker
“Dat is ook niet helemaal eerlijk wat je nu zegt. Ik mag me er niet mee bemoeien dat jij blowt, maar jij mag je wel met mij bemoeien?” zei Sven beledigd. Nee, dat was alles behalve eerlijk. Ze mocht dan wel ouder zijn als hij, dat betekende niet dat ze ook beter of belangrijker was. “Oh ja, zie je me al aankomen. Oh eeh Ethan, bedankt dat je mijn favoriete docent hebt ingepikt. En wist je trouwens dat zijn broer echt een eikel is? Al vanaf dag 1 kijkt hij me aan alsof ik een zak stront ben en stuurt hij mij voor niks de les uit.”
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads za jan 09, 2021 6:04 pm

Lynn
Ze zocht wat kleren bij elkaar en kleedde zich aan. Ze liep naar de badkamer en deed haar haar en deed een beetje make-up op haar gezicht. Toen ze klaar was liep ze terug naar de slaapkamer. “Je kent me te goed schat.” En ze gaf hem een kus. “Ben je ook zover dan kunnen we ontbijt fixen. Ik heb honger.” Op het moment toen ze het zei begon haar maag te knorren. Ze deed haar staart goed en pakte haar tas.

Thomas
“Ik heb met Sven geen moeite. Bij mij in de les doet hij wel gewoon normaal mee. Hoe hij bij mijn broertje is is niet mijn probleem. Ik weet dat ze elkaar niet zo liggen. Maar dat is ook het enige.” Hij keek even naar de kinderen. Thomas twijfelde of hij over de kus zou beginnen. Hij wilde de dag voor de kinderen niet verpesten. Misschien als ze een keer samen waren kwam het misschien wel ter sprake. “Ja ze kunnen het zeker goed met elkaar vinden. Ook Feline en Lily zijn een leuk stel.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2859
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight ma jan 11, 2021 7:38 pm

Abby

Abby moest moeite doen om rustig te blijven en eerst de juiste woorden te zoeken inplaats van meteen in de verdediging te schieten en te gaan schreeuwen. "Blowen is heel wat anders dan pillen gebruiken en een naald in je arm te steken. Ik bemoei me met jou omdat ik niet hoef te zien hoe je je leven vergooit en kapot maakt. Je bent nog zo jong en kan nog van alles bereiken. Mijn leven zal nooit meer woorden dan een alleenstaande ouder van een geadopteerd meisje wiens moeder een overdosis nam. Een exverslaafde als het me al lukt om niet meer te blowen."
Abby keek Sven met grote ogen aan. Ze had Ethan wel stoned zien zijn maar was toen naar Johnny gegaan om hem te confronteren. Dat Ethan met Thomas had gezoend had ze dus niet meegekregen. "Je lult! Ethan is geen homo!"

Ethan

"Nee dat snap ik. Ik weet het ook niet. Hij heeft het wel eens gehad over een leraar die de pik op hem heeft en soms komt die boos thuis en schreeuwt die dat die eikel hem er weer eens zonder reden uit heeft gestuurd. Na gisteravond kan ik daar haast wel op uitmaken dat het om Lucas gaat. Misschien dat er wat tussen die twee is voorgevallen dat ze elkaar nu niet mogen. Je weet het niet. Ik ga me er in elk geval niet mee bemoeien. Dat is hun zaak. Ik hoop alleen dat ze hun haat aan de kant kunnen zetten en het niet verpesten voor de rest. Dat ze elkaar een fijne vakantie gunnen." Ethan keek naar de spelende kinderen. "Zeker. Vooral gezien Feline niet vaak met andere kindjes speelt en meestal een beetje met haar poppen speelt. Mijn zus laat er niet naar de opvang gaan. Niet dat ze daar het geld voor heeft maar toch..."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight ma jan 11, 2021 8:19 pm

Drake

Drake moest lachen om de opmerking wie Anny maakte. "Daar kom je zo wel achter. Als het goed is, is het niet meer zo heel ver. Maar ik moet nu wel goed opletten of we de juiste richting op varen. Ik heb wel een beschrijving hierzo maar de weg zoeken is ook niet mijn sterkste punt. Helemaal op open water waar ik nog nooit geweest ben."

Lucas

"Oh ja ik weet zoveel van andere culturen. Ik heb de hele wereld over gereisd. Heb ik je dan nog niet verteld over mijn laatste reis naar de Zuidpool waar ik tussen de ijsberen heb geslapen.",verzon die te pletten. "Vooral boekkennis, maar politiek heeft mij wel altijd geboeid. Ik had een leraar maatschappijleer op de middelbare die het vak zo leuk bracht waardoor ik zelf geïnspireerd werd om ook leraar maatschappijleer te worden. Wat heeft jou gedreven om les te gaan geven?"
Lucas keek Fiona verbaas aan. "Zo mooie lieve meid als jij kan toch elke man krijgen."sprak die als tante Bep die elk familiebijeenkomst weer vroeg of je al een vriendje had en waarom je nog single was.

Chris

"Jaja, ik kom eraan. Ik was op jou aan het wachten.",sprak die terwijl die zijn schoenen aandeed. Vervolgens deed die zijn horloge om en spoot een luchtje op. "Even kijken of ik alles heb hoor. Ja me sleutels moet ik nog pakken maar die heb ik beneden op het kastje in de hal gelegd." Terwijl die zijn jack probeerde aan te doen liep hij naar beneden. Hij controleerde even of de kust veilig was maar gelukkig zag die zijn ouders niet zo snel in het zicht. Zou echt wat voor hun zijn weer natuurlijk om hem op het laatste moment toch nog aan te spreken. Nou dan zou je wegrennen en snel in de auto stappen. Zijn sleutels had die immers inmiddels in zijn hand
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie za jan 16, 2021 8:52 am

Sven Walker
Sven rolde met zijn ogen. Drugs was drugs. Blowen was heus niet minder dan pillen of spuiten. “Ik ga heus geen overdosis nemen, als je daar soms bang voor bent.” Zei hij. Sven wist heel goed waar zijn grenzen lagen. Daar ging hij echt niet zomaar overheen. Sven zuchtte geërgerd. “Nou, dan is mijn docent een vrouw.” Zei hij sarcastisch. “Ik weet wat ik heb gezien. Ik denk alleen dat Ethan het zelf niet meer zal herinneren en zelf misschien nog niet eens weet dat hij op mannen valt.” Zei hij. Daar ging een heel proces aan vooraf, voordat je accepteerde dat je op jongens viel. Hij had het zelf meegemaakt en bij hem had het zelfs meer verwarring veroorzaakt, aangezien hij ook gewoon op meisjes viel. Sven voelde hoe de drugs begonnen te werken, aangezien hij ineens super rustig begon te worden.

Fiona de Jager
Fiona lachte eventjes. Ze wist goed dat het niet echt was wat hij vertelde. “Je hebt op de zuidpool tussen de ijsberen geslapen? Dat is wel echt heel speciaal.” Zei ze super verwonderd. “Vooral doordat ijsberen op de noordpool wonen en pinguïns op de zuidpool.” Zei ze lachend. Ze luisterde naar wat hij vertelde over zijn motivatie voor het lesgeven. “Nou, je weet toch hoe je op de middelbare school een snuffelstage moet doen? Ik wist niet waar ik dat wilde doen, dus had mijn decaan een plekje voor mij ingevuld. Ik zou meelopen met de juffrouw van groep 4 en vond het helemaal geweldig. Ik had ook vanaf toen het idee dat ik voor de onderbouw zou komen te staan, maar toen ik aan de opleiding begon en mijn echte stages ging doen, merkte ik dat ik toch de bovenbouw veel leuker vond.” Ze rolde met haar ogen op de reactie van Lucas over dat ze niet zo makkelijk een vriend kreeg. “Ik weet ook niet hoe het kan. Ik ben ook zo ontzettend knap.” Zei ze overdreven. Ze vond zichzelf niet lelijk maar zou zichzelf ook niet snel knap noemen.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads ma jan 18, 2021 8:36 pm

Lynn
“Haha ik wachtte eigenlijk op jou.” Ze deed haar staart goed en pakte haar tas. Ze keek nog even of ze de ouders van Chris zag maar ze zag nog niemand. “Het is nog stil. Laten we gaan.” Ze liep de deur uit en keek om zich heen. Het was nog vrij rustig op het park. Wel zag je al gezinnen die naar het zwembad gingen. “Wil je nog naar de supermarkt of gaan we ergens onderweg ontbijt scoren?” Het maakte haar niet veel uit. Ze vond het prima om croissantjes bij de supermarkt op het park te halen. Het nadeel was wel dat het daar een stukje duurder was dan in de normale supermarkt.

Thomas
Hij haalde zijn schouder op. “Met de ene leraar kun je het beter vinden dan met de ander. Ik ga er ook niet tussen zitten. Zolang Sven en ik het wel gewoon prima met elkaar vinden vind ik het prima.” Hij keek naar Lily en Feline. “De moeder van Lily heeft een eigen kinderopvang voor gezinnen die het minder breed hebben. Er maken veel gezinnen gebruik van. Dus mocht je zus nog iets zoeken, misschien kan ik wat regelen voor haar.” De moeder van Lily, Nelianne, werkte met hart en ziel voor haar eigen kinderopvang. Het was niet duur en laagdrempelig. Ouders betaalde niet veel per jaar en toch kregen de kinderen een stabiele opvang.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2859
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight do feb 18, 2021 7:38 pm

Abbby

Abby rolde met de ogen. " Dat zeggen ze allemaal.",sprak ze net verstaanbaar en meer tegen zichzelf dan dat ze het tegen Sven had. Als die onder invloed was, zou die toch niet luisteren naar haar. "Sven kap met liegen. Ik trap hier niet in." Nee de gedachten dat Ethan op mannen viel ging er bij haar niet in. Al had ze hem onder invloed gezien. Dat was immers de reden geweest dat ze ruzie had gekregen met Johnny en hem eruit had geschopt. Maar van zo pilletje werd je niet meteen homo!

Drake

Langzaam maar zeker naderde ze de plek waar ze heen gingen. Drake legde aan en maakte de boot vast. "Oké we zijn er. Ik help je aan boord maar dan ga ik he blinddoeken zodat je nog niet ziet waar we nu precies zijn. Je krijgt drie pogingen om te raden. Anders zie je het pas als ik zeg dat de blinddoek af mag. Al moet ik wel zo nog wat pakken van de boot af." Hij moest niet de picknickmand vergeten als die wilde gaan picknicken.

Lucas

Lucas hield standvastig vol aan zijn verhaal tot dat Fiona zijn verhaal in duigen liet vallen. Lucas schoot in de lach. "Op het moment dat ik het zei wist ik dat ik mezelf had versproken en er niks meer klopte van mijn heldhaftige verhaal." Wat was hij toch o ook een oen maar ja hij gaf dan ook gelukkig maatschappijleer en geen aardrijkskunde. Aandachtig luisterde die naar het verhaal van Fiona van hoe zei tot het besluit kwam om leerkracht te worden. "Waar die stages nog maar eens goed voor zijn. Straks had je er nog voor gekozen om vuilnisvrouw te worden."
Lucas schoot in de lach.."Ach de ware komt nog wel op je pad." Al klonk dat raar uit zijn mond. Hij dacht echt ooit de ware in zijn ex te hebben gevonden.

Ethan

Ethan knikte. "Nee dat begrijp ik. Zou ik ook niet doen als ik jou was. Ik hoop alleen dat hun ruzie of wat er ook speelt geen belemmering is voor de sfeer en de rest van de vakantie."
Feline kwam op hem afgerend. Hij tilde der op terwijl hij luisterde naar Thomas. "Dat zou ik aan haar kunnen voorstellen. Bedankt voor het aanbod. Maar misschien moeten zei en Johnny eerst eens een naam gaan vinden inplaats van hun leven te vergooien aan drank en drugs zodat ze ook een reden hebben om Feline naar de opvang te brengen."

Chris

Chris stapte in de auto en wachtte tot Lynn ook zat. "Laten we op het park nog maar even langs de supermarkt gaan. Ik weet niet of we onderweg nog een supermarkt tegen komen." Hij reed het park af en zette de auto bij de ingang zodat ze daar nog naar de supermarkt konden lopen. Hand in hand liepen ze door de supermarkt, opzoek naar croissantjes en drinken en wat andere lekkere dingen die ze mee konden nemen naar de dierentuin.
En zo kwamen ze daar een tijdje later aan. "Jij hebt de entree bewijzen toch?",vroeg die aan Lynn. Andere stonden ze hier voor niks
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads di maa 09, 2021 6:45 pm

Lynn
Ze kwamen aan bij de dierentuin. Ze knikte. “Ja die heb ik.” Lynn haalde haar rugzak van haar rug en maakte het open. Voorzichtig haalde ze de map met de kaartjes eruit. “Tadaa. Ik had ze netjes opgeborgen. Ik ben heel erg benieuwd naar deze dierentuin.” Ze pakte Chris zijn hand en liep met hem naar de entree. Toen ze aan de beurt waren liet ze de kaartjes zien en liep na het scannen naar binnen. Gelukkig waren ze vroeg en was het nog niet zo druk. Ze had voordat ze naar binnen ging nog snel een plattegrond gepakt. Ze sloeg hem open en bekeek het aandachtig. “Goed wat willen we als eerste zien?”

Thomas
Hij zuchtte diep. “Misschien dat Sven het leuk vindt om met ons en jou wat doen.” Met ons doelde hij op Lily en hem. “Dan is hij ook even het huisje uit. Lily vindt de kinderboerderij echt heel leuk.” Hij keek even naar Lily die naar hem toe liep en hem een knuffel gaf. “Thomas lief!” Zei ze en ze keek even naar Ethan en keek naar Thomas. “Je hoeft niet verlegen te zijn meisje. Ethan is ook heel lief.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2859
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie vr maa 12, 2021 4:28 pm

Sven Walker
Sven was nu helemaal relaxed. Hij lachte toen Abby hem nog steeds niet wilde geloven. “Misschien, als ik het vaker zeg. Ethan is homo! Ethan is homo! Ethan is homo!” zei hij vrolijk. Hij klopte naast zich op het bed. “Kijk, van mij geloof je het toch ook, al ben ik dan bi en geen homo. Zo erg is het toch allemaal niet? Hij is gewoon verliefd op de docent waar ik het meest naar op kijk.” Zei hij. Dat was het enige vervelende ervan. De docent waar hij een oogje op had, ging er zodalijk nog met zijn bloedeigen broer vandoor.

Anny Walker
Anny vond het stiekem heel spannend. Wat gingen ze doen? Ze had haar kleding weer aangetrokken. “Krijg ik dalijk wel een hint?” vroeg ze. Anders kon ze alles wel gaan raden, maar dan wist ze het nog niet. Ze liet zich van boord af helpen door Drake. Echte zeemansbenen had ze niet. Ze was dan ook wel blij dat Drake haar hierbij hielp.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 8 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum