Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brothers & Sisters

3 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie zo jul 12, 2020 9:35 pm

Fiona de Jager
Fiona lachte eventjes. “Ja, dat lijkt me ook. Al helemaal als je na een x aantal weken je vriendin weer ziet en die naast je ligt.” Zei ze tegen hem met een wenkbrauwwiebel. Zij wilde ook zo graag weer verliefd worden. Of gewoon een wilde one night stand zou ze ook wel weer tevreden mee zijn. Het was gewoon weer veel te lang geleden. “Eten, eten, eten.” Kraste Shrek op haar schouder. Ze lachte eventjes. “Ja, jij krijgt je ontbijt.” Zei ze. Ze hield van haar vogeltje, maar af en toe had ze het idee dat Shrek wel de mannen bij haar weg hield.

Sven Walker
Hij kon Ethan niet om hulp vragen. De enige van zijn broers en zussen voor wie hij bang was dat hij achter zijn drugs gebruik zou komen kon hij niet vragen om met hem mee te gaan voor een ‘boodschap’. “Dat kan inderdaad wel. Het duurt ook niet heel lang meer voordat ik 18 word.” Zei hij. Dan kon hij ten minste zelf rijden. Dan ging hij ook al gelijk een eigen autotje kopen. Hij at zijn pannenkoek op. “Dankjewel, je kunt goed koken Ethan.” Zei hij tegen zijn broer.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads ma jul 13, 2020 9:50 am

Lynn
Ze knuffelde Chris stevig. "Ik kan nog steeds niet geloven dat je hier daadwerkelijk bent." Ze gaf hem een kus en ging aan tafel zitten. Lynn had heerlijk in de armen van Chris geslapen. "Ik heb in twee weken tijd niet meer zo lekker geslapen als vannacht." Lynn keek naar Shrek. "Zeg vogeltje ongeduld. Je mama verdient ook eten dus even wachten."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight ma jul 13, 2020 11:11 am

Chris

Chris rolde met zijn ogen. Fiona! Waarom waren grote zussen ook alweer leuk?!? Hij besloot de bal terug te kaatsen. "Oh, Lynn. Je broer Ethan he, die is toch nog vrijgezel? Fi ziet hem wel zitten... Kunnen we ze niet aan elkaar koppelen?" Ze had Ethan gisteravond wel ontmoet maar nog niet echt de tijd gehad om elkaar beter te leren kennen. Ja, zusje boontje komt op zijn loontje. "Jaja, Shrek. Het komt eraan. We kunnen niet toveren." Alhoewel het zou soms best makkelijk zijn. "Fi? Wil je ook wentelteefjes?"

Ethan

"Als het helpt dat ik met papa en mama ga praten, moet je het zeggen.",bood die aan. Hun hadden ook allemaal rijlessen voor hun 18de verjaardag gehad. Misschien kon die ze eerder krijgen.
"Thanks. Ik heb me best gedaan om er geen krokante pannenkoeken van te maken. Je neefje en nichtje hebben namelijk geholpen. Laten we zeggen dat het een kleine zwijnensyal is. Ik ga me snel klaar maken om te kunnen zwemmen en dan de boel opruimen . Daarbij pas ik op Feline en Bram. Dan hebben Abbs en Anny ook wat rust" Vooral Drake en Anny konden wel wat tijd samen gebruiken
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie ma jul 13, 2020 9:22 pm

Fiona de Jager
“Ja, doe dat! Het is een knappe jongen.” Zei ze tegen hen. Ze meende het serieus. Ze mochten haar gerust aan Ethan koppelen. Het was een leuke jongen om te zien. Er werd voorgesteld om wentelteefjes te maken. “Ja, lekker! Als jij die vast maakt, dan zal ik Shreks eten pakken.” Zei ze. Het vogeltjes had het begrepen en stond nog meer op en neer te springen. “Alsof je nooit iets krijgt.” Het was ook wel een beetje een verwaande vogel. Daar zorgde ze zelf ook wel voor.

Sven Walker
“Als je dat zou willen doen. Die nemen van jou toch eerder iets aan dan van mij.” Hij lachte om Ethans volgende opmerking. “Zeg maar tegen ze dat ze goede hulpkoks zijn geweest dan en dat het lekker was. Ik kleed me zo vast om en dan kom ik je wel helpen beneden.” Zei hij tegen zijn broer, waarna hij weer rustig verder ging met zijn pannenkoek. Als Ethan dit sooert ‘geheimen’ al niet leuk vond, dan vroeg hij zich af hoe Ethan zou reageren als hij er achter kwam dat hij al zoveel dronk en drugs gebruikte.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads ma jul 13, 2020 9:41 pm

Lynn
"Uhm zo ver ik weet is ie vrijgezel." Ze rolde met haar ogen. "Ik zal mijn best doen. Weet niet of het gaat lukken." Ze keek naar Shrek. Shrek was eigenlijk haar zwager voor haar en niet zomaar het huisdier van Fiona. "Schat zal ik de tafel dekken of gaan we bij de tv zitten?" Ze pakte een paar borden uit de kast en zette die op het aanrecht. "Ik moet wel toegeven dat Ethan best wel knap is en wel bij jou zou passen Fi."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight ma jul 13, 2020 10:19 pm

Chris


Chris rolde met zijn ogen. "Ik zei het toch! Ethan en Fi zouden prima bij elkaar passen. En anders kan je altijd nog langsgaan op zijn stage.",opperde die. Hij gaf zijn zus een knipoog.
Chris stak zijn duim op en ging op zoek naar de benodigdheden en pakte het oude brood van het aanrecht. "Laten we lekker lui voor de tv gaan zitten en rustig wakker worden voor we straks gaan zwemmen." Chris keek naar Shrek. "Dat arme beestje krijgt ook nooit wat.""

Ethan

"Ik zal me best doen maar ik beloof niks. Als ze hun poot stijf houden heb je gewoon pech en he fietsen is gezond voor je."
Al had die zelf altijd een hekel aan fietsen gehad dat die niet normaal blij was geweest met zijn rijbewijs. Liever lui dan moe laten we maar zeggen. "Graag! Ik wil ook niet mama de bende laten opruimen en ik zal het tegen ze zeggen." Ethan stond op en zocht zijn zwembroek en een hemd voor erop. Omdat hij zich schaamde voor zijn niet afgetrainde lichaam.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie di jul 14, 2020 5:38 pm

Sven Walker
Sven lag aan het zwembad. Hij had zijn zwembroek en een fijn shirt aan. Hij lag op zijn buik met een open boek, een notitieboek en een etui om een samenvatting te maken voor zijn toets. Hij wilde immers goed doen op school. Hij had ook echt geen behoefte om nu het water in te duiken. Dat zou hij straks vast wel een keer doen. Maar zoals het smoesje wat hij gebruikt had ‘iemand moest bij de tassen blijven’. En hoewel Anny er ook was, leek het erop dat zijn zus lag te slapen. Hij gaapte zelf een keer. Hij was al een eindje onderweg met zijn samenvatting.

Fiona de Jager
Fiona zat op haar eigen strandbedje. Ze had haar standaardje op gezet, zodat Shrek zijn eigen plekje had om op te zitten. Ze had haar zonnebril op tegen de zon en legde net haar puzzelboekje weg om eens te kijken wat iedereen aan het doen was. Ze zette haar zonnebril op haar hoofd, zodat ze wat beter om zich heen kon kijken. Hun ouders zouden ieder moment hier kunnen komen.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads di jul 14, 2020 7:01 pm

Lynn
Lynn had samen met Chris een plekje buiten gezocht. Ze had haar handdoek op het gras uitgevouwen. "Zullen we eerst een beetje banen trekken of gaan we meteen van de glijbaan?" Vroeg ze aan Chris terwijl ze haar haar in een staart deed. Het was druk in het zwembad. Bij het buitenbad was het gelukkiger wat rustiger.

Thomas
Thomas was met zijn tweelingbroer Lucas, neefje Jaimey en petekindje Lily in het zwembad. Zijn beste vriendin Miriam was met vriendinnen op vakantie in Frankrijk dus paste Thomas deze week op Lily. Heel toevallig gingen ook zij deze week met vakantie. Hij lette op de kinderen zodat Lucas zijn eigen gang kon gaan. Samen met de kinderen was hij aan het spelen in het pierenbadje. Hij hield Lily op zijn schouders en gooide met een bal over naar Jaimey. "Gooi maar Jaimey!" En Thomas ving de bal behendig op. "Lily ook gooien?" Hij haalde Lily van zijn schouders en hielp haar met het gooien van de bal. "Goedzo Lily!"
.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight di jul 14, 2020 7:39 pm

Ethan

Ethan had zich omgekleed voor het zwemmen en was beneden toen de rommel op gaan ruimen. Zijn moeder had Feline en Bram voor hem klaar gemaakt. Zo konden zijn zussen nog even lekker blijven liggen en hij vond het niet erg om op te passen. Zo ook nu zat hij met Bram en Feline in het buiten pierenbadje. Feline speelde met een emmer en schepje en Bram ging van het glijbaantje, maar kwam al snel naar hem toe. " Ik wil ook met de bal spelen." "Dan moet je aan de kindjes vragen of je mee mag doen." Maar Bram leek niet zo goed te durven. Ethan stond op en nam hem aan de hand mee. "Mogen wij wat vragen? Bram wilt heel graag met jullie mee spelen. Mag dat?"

Drake

Drake en Anny hadden heerlijk kunnen uitslapen. Fijn als iemand op Bram wilde passen zodat hij niet al om zeven uur naast zijn bed hoefde te staan en nu lekker in het zonnetje kon liggen terwijl Ethan hem vermaakte. Hij zou zo wel bij Bram gaan kijken. Hij keek even opzij naar Anny. "Wat een rust zo. Kunnen we Ethan niet vaker inhuren?"

Chris

Chris legde zijn handdoek naast die van Lynn neer. Hij trok zijn broek en shirt uit zodat ze meteen konden zwemmen.
Chris haalde zijn schouders op. "We kunnen wel eerst wat banen trekken." Hij liep alvast naar het grote bad en voelde de temperatuur met zijn voet. "Omg! Dat is zo koud!" Nu snapte die waarom het binnen veel drukker was geweest.

Lucas

Lucas was wat banen aan het trekken. Vanuit het bad hield die wel Jaimey in de gaten die aan het spelen was met zijn tweelingbroer en die zijn petekindje. Hij zwaaide even toen die de kant bereikte. Terwijl die verder zwom hoorde die een gefluit. Lucas keek om zich heen om te zien waar het vandaan kwam.
Zijn oog viel op Fiona die net haar zonnebril afdeed. Hij glimlachte vriendelijk en bleef expres langer aan de kant hangen.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie wo jul 15, 2020 6:38 am

Anny Walker
Anny hield haar ogen gesloten, maar lachte wel. “Ja, dat zou wel fijn zijn. Misschien wil hij wel een dagverblijf aan huis beginnen. Dat zou fijn zijn.” Zei ze. Dan konden ze Bram daar gewoon naartoe brengen en dan had Bram ook genoeg leeftijdsgenootjes waar hij mee kon spelen. Ze ging op haar buik liggen. “Drake, kun je mijn rug insmeren?” vroeg ze aan haar man, waarna ze hem de zonnebrand gaf.

Fiona de Jager
Fiona keek om zich heen, maar schrok door Shrek die besloten had om te fluiten. “He, dalijk denkt iemand nog dat ik het was.” Mopperde ze zachtjes tegen haar vogel. Niet dat die haar echt zou begrijpen. Haar blik viel op een man die vlakbij haar aan de rand van het zwembad hing en overduidelijk naar haar keek. Ze bloosde een beetje bij het zien van de knappe man en probeerde wat ongemakkelijk te doen alsof hij haar niet opgevallen was.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads wo jul 15, 2020 4:35 pm

Lynn
Lynn had het niet snel koud. Ze sprong erin en genoot van het water om haar heen. "Het valt toch wel mee? Ik heb buitenbaden kouder meegemaakt dan deze." Ze spetterde Chris onder met water. "Pak me dan als je kan!" En ze zwom snel weg voordat Chris haar kon pakken.

Thomas
"Jaimey kijk je uit voor de andere kindjes?" Hij zwaaide even naar Lucas en zag dat Jaimey ook naar zijn vader zwaaide. Hij keek op toen een jonge man aan hem vroeg of ze ook mee mochten spelen. Hij keek even naar Jaimey en Lily. "Tuurlijk mogen jullie meedoen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight wo jul 15, 2020 8:21 pm

Drake

Drake schoot in de lach. "Ik denk niet dat je moeder dat goed gat vinden zolang Ethan nog thuis woont. Maar als we gewoon zoals nu even tijd voor onszelf wollen hebben is er vast wel iemand die Bram in de gaten wilt houden." Hij keek even naar Bram. "Ik moet wel zeggen dat Bram een stuk liever met andere kinderen speelt nu hij twee dagdelen naar de peuteropvang gaat."
Drake nam de zonnebrand aan en smeerde Anny de rug in.
"Ann? Uhmm... Zullen we vanavond samen een wandelingetje maken over het park als Bram slaapt?"

Lucas

Lucas had wel opgemerkt dat Fiona naar hem keek. Nonchalant dood hij onder en zwom zo ver mogelijk onder water om vervolgens in borstkuil verder te zwemmen. Toen hij de kant weer bereikte kwam Jaimey op hem afgerend. "Jaimey! Niet bij het diepe water. Alleen met bandje en met papa of oom Thomas."
Zijn zoontje bleef verschrikt staan. "Kijk, papa. Die mevrouw heeft een vogeltje. Mag ik die aaien?" Lucas ging op het randje van het bed zitten. " Ik zie het en dat weet ik niet. Dat moet je aan haar vragen." Dat liet Jaimey zich geen twee keer zeggen. Dapper liep zijn zoontje op Fiona af. "Dag mevrouw. Ik ben Jaimey en ik vind uw vogeltje lief. Mag ik hem aaien?" Jaimey draaide zich om naar Lucas. "En dat is mijn papa. Mijn papa is leraar maar niet mijn leraar. Nee op dr grote school met grote kindjes maar ik ben ook al heel  groot want ik ben al 4." En stak 4 vingers op.

Chris

"Ja maar ik had het water warmer verwacht." Hij deed een stap naar achter toen Lynn hem begon nat te spatten. "Oh, jij! Ik krijg je nog wel." Hij dook het water in en zwom met snelle slagen naar de toe. Vervolgens zwom je die onder water en trok haar onder aan haar voeten. Zodra ze onder waren gaf hij haar een kusje.

Ethan

Ze hadden samen staan over gooien tot dat het jongetje wat blijkbaar Jaimey heette naar een man in het water rende.
Hij gaf de val aan Feline die met het meisje wat ook mee had gedaan ging overrollen. Ethan ging op het randje zitten en keek toe. Hij keek op naar Thomas. "Wat spelen ze lief hè? Zijn het jou zoontje en dochtertje?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie vr jul 17, 2020 10:18 pm

Anny Walker
Anny lachte. “Ja, arme mam. Maar ze is met ons ook heel wat gewend hoor.” Zei ze. “Ja, gelukkig wel. Maar zo kan hij ook makkelijker vriendjes maken.” Ze lag rustig te wachten tot Drake haar insmeerde. “Mmmm-hmmm” zei Anny. “Natuurlijk wil ik dat wel, had je iets in gedachte?” vroeg ze.

Fiona de Jager
De man was zich wel een beetje aan het showen. Met zijn onder water duiken en ver zwemmen. Ze rolde dan ook lachend met haar ogen. Jammer, er liep een jong kindje op de man af. Dat zou vast betekenen dat hij een vriendin of vrouw had. Dan maakte zij geen kans. Vervolgens liep het jongetje op haar af. “Natuurlijk mag je hem aaien. Hij heet Shrek. Je mag hem ook een pinda geven.” Zei ze tegen het jongetje. Shrek hoorde het en begon op en neer te dansen. “Pinda, pinda, pinda.” Kraste de vogel een paar keer achter elkaar. Ze luisterde naar wat het jongetje over de man vertelde en ze glimlachte. “Dat is leuk. Ik ben ook leraar, maar dan voor groep 7. In welke groep zit jij?”
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads zo jul 19, 2020 11:46 am

Lynn
Lynn werd onder water getrokken. Ze kuste Chris stevig en zwom daarna weer met hem naar boven. "Boef." En ze gaf hem weer een kus. Lynn vond het fijn om samen met Chris te kunnen zwemmen. Om weer bij hem te zijn. "Zullen we van de glijbaan?"

Thomas
Jaimey was naar het bad waar Lucas in zwom gelopen. Hij lette op Lily die met het andere meisje aan het spelen was. Hij keek op toen de andere man een vraag aan hem stelde. Thomas ging ook op de rand zitten en hield het spel goed in de gaten. "Nee niet helemaal. Jaimey is mijn neefje en Lily is mijn petekindje. Zijn deze kids van jou?" Hij keek Ethan goed aan. Thomas vond dat hij er wel knap uit zag. "Ik ben Thomas trouwens."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight zo jul 19, 2020 3:15 pm

Drake

Drake schoot in de lach. "Ik geloof je meteen. Maar oppassen op andermans kinderen is toch anders dan op je eigen kind of neefje en nichtje." Drake knikte. "En het bereid hem voor op de basisschool. Voor je het weet is die alweer 4." Hij moest er niet aan denken om Bram niet meer zoveel om zich heen te hebben. Aan de andere kant kon die wel meer gaan werken. "Niks bijzonders.",loog die. "Gewoon een beetje het park over wandelen. Kijk wat er te doen is."

Chris

Ze kuste elkaar onder water. Maar hij moest er uiteindelijk toch echt loslaten om adem te halen. "Jij begon!" en beantwoorde de kus. Chris knikte en zwom naar de kant. Hij keek even hoe zijn zusje weer eens bekijks trok met Shrek. Grijzend klom die het bad uit. "Zussie, wij gaan van de glijbaan. Wil je een beetje op onze spullen letten?"

Ethan

Ethan luisterde aandachtig. "Fe, samen spelen! Zij had hem eerst." Hij stond op in het speeltje af te pakken en terug te geven aan het andere kindje. Ethan schudde zijn hoofd. "Nee mijn neefje en nichtje. Ze zijn beide van een andere zus." Hij wees naar de plek waar de rest van de familie lag. "Ik had aangeboden om op ze te passen." Ethan schudde Thomas de hand. "Aangenaam kennis te maken, Thomas. Ik ben Ethan, Ethan Walker." Niet wetende dat Thomas zijn achternaam zou herkennen.

Lucas

Het feit dat Jaimey Shrek een pinda mocht geven maakte hem helemaal enthousiast. Hij zag dat zijn zoontje toestemming bij hem zocht. "Doe maar! Kijk wel uit dat die niet je vinger er af bijt.",grapte die. "Pap! Als Shrek zou bijten zou de mevrouw toch geen ja zeggen.",kreeg die bijdehand terug. Hij moest toegeven dat Jaimey daar een punt had. "Kijk eens Shrek." en Jaimey gaf het vogeltje de pinda en aaide hem over zijn kopje.
"Dat kan niet! Je bent toch geen jongen! Jongens zijn leraar, meisjes zijn juf. En ik zit in groep 1 al. Ik ben al 4."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie ma jul 20, 2020 10:13 pm

Anny Walker
Anny lachte eventjes. “Ja, hij wordt al snel groot.” Zei ze met een zucht. Het was dat ze niet veel thuis was doordeweeks, maar alsnog zou ze het stiekem heel moeilijk vinden om haar zoontje bij vreemden achter te laten. “Ja, is helemaal goed.” Zei ze, waarna al snel haar mobiel af ging. Ze maakte een geïrriteerd geluid en pakte haar mobiel. “Leon.” Zuchtte ze en keek Drake even aan. Ze had geen zin om die man nog een keer aan de telefoon te hebben. Trouwens, vandaag was dat evenement waar de man aan moest werken. Ze nam de telefoon dan ook op met “Serieus, Leon, als je nu nog vragen hebt, dan ben je echt zo slim als het achtereind van een ezel.” Dat resulteerde in Leon die de telefoon al gelijk weer op hing. Geïrriteerd stopte ze haar mobieltje in haar tas. “Ik gooi mijn mobiel dalijk nog het zwembad in.”

Fiona de Jager
Fiona schoot in de lach bij de wijsheid van het kindje. “Anders zou het wel heel gemeen zijn he.” Zei ze tegen hem. Ze kon zich niet voorstellen dat iemand zou zeggen dat hun huisdier niemand kwaad deed, om dan juist lachend toe te kijken hoe iemand zich pijn deed. Ze keek op toen haar broertje riep en zwaaide naar hem. “Ja, komt goed. Veel plezier!” riep ze naar hem terug. Ze richtte zich weer op het jongetje. “Juffen en meester worden ook leraar of lerares genoemd. Leraar voor een meneer en lerares voor een mevrouw.” Legde ze het kindje uit. Fiona keek het jochie aan alsof ze heel diep onder de indruk was dat hij al op school zat. “Zo, dus als zoveel jaar.” Zei ze, waarna ze vijf vingers naar hem op stak, in de hoop natuurlijk dat het kindje haar kon en ook ging verbeteren.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads di jul 21, 2020 11:12 am

Lynn
"Dankjewel Fi." En ze liep met Chris naar de glijbaan. Het was een stijle trap naar boven. Ze haatte dit soort trappen. Als kind was ze van een stijle trap bij haar grootouders gevallen en had een gebroken enkel daardoor. Sindsdien was ze angstig voor alle trappen behalve de trap bij haar ouders en schoonouders. "Ugh wie bedenkt er nou zo'n trap?" Vroeg ze al trillerig klimmend.

Thomas
"Wat een leuk neefje en nichtje heb je." Hij keek naar Lily die de bal naar Bram gooide. "Lief dat je op ze wilt passen. Mijn broer zwemt in het grote bad hiernaast en mijn beste vriendin is op vakantie dus ik bood aan om op Lily te passen." Hij keek naar Lily die probeerde te springen maar op haar kont in het water viel. Toen ze begon te huilen liep Thomas op haar af. "Rustig meis. Niks aan de hand." Hij tilde haar op en aaide over haar haren. Met Lily in zijn armen liep hij naar Ethan toe. "Je zei dat je Walker heette? Ben jij toevallig familie van Sven Walker?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight di jul 21, 2020 7:33 pm

Drake

Drake zuchtte. "Het zal raar zijn als Bram straks naar school gaat.",sprak die zijn gedachten hardop uit. "Zo stil in huis maar aan de andere kant kan ik dan ook meer gaan werken." Drake smeerde Anny de rug verder in en luisterde ondertussen mee waar het telefoontje over ging. "Doe maar niet.",zei die licht grijzend. "Straks is er wel wat belangrijks en dan kan ik je geen lieve appjes sturen."

Chris

Chris dankte zijn zusje en volgde naar de glijbaan.
"Niet aan denken. Ik loop achter je op je op te vangen."
Stapje voor stapje zouden ze wel boven komen. Boven aan gekomen klom Chris dr glijbaan in. " Kom! Dan gaan we samen. Pak me hand vast."

Ethan

"Dank je wel." Hij voelde dat zijn wangen rood kleurde. Het was hier toch gewoon warm?!? "Wat lief! Ik pas graag op die twee kleintjes. Over het algemeen zijn het echt zachtjes."
Hij zag Bram wat betreurd naar Lily kijken. "Probeer de glijbaan maar eens uit met Feline, Bram." Ethan knikte. "Uhh ja.. ken je hem?" Was het wel een goed teken als Thomas Sven kende?

Jaimey

Jaimey knikte. "Maar hij kan wel perongekuk happen. Ome Thomas heeft een hond en die heeft wel eens per ongeluk in min vingers gebeten tijdens het spelen." Jaimey keek Fiona aan met een blik van oké het zal wel. Hij begreep er helemaal niks meer van. Ze was gewoon juf, klaar! Jaimey schudde zijn hoofd. "Nee zoveel!" En stak 4 vingers in de lucht. Oh oh, wat was die dom! En zij mocht al naar groep 7. Hij was veel slimmer. Zijn vader moest er maar om lachen, maar het was helemaal niet grappig
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie wo jul 22, 2020 10:01 pm

Anny Walker
“Ooit zou ik willen dat de rollen zijn omgedraaid, weet je dat? Ik heb het ontzettend naar mijn zin met mijn eigen bedrijf hoor en de site die jij voor mij gemaakt hebt heeft er echt voor gezorgd dat ik nog meer mensen kreeg en het bedrijfje echt heeft kunnen groeien. Maar ooit mis ik die momenten met Bram alleen wel hoor.” Zei hij. “En met jou natuurlijk.”

Fiona de Jager]
“Oei, oei, en moest je toen naar de dokter toe?” vroeg ze. Wat een schattig kindje was het ook. “Ben je alleen met papa weg?” vroeg ze. Stiekem was ze wel benieuwd of er een vrouw in het leven van de knappe man was.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads wo jul 22, 2020 10:37 pm

Lynn
Lynn pakte de hand van Chris en samen gleden ze van de glijbaan. Beneden splonsten in het water. Ze begon te lachen. Het was heerlijk om met Chris dit te kunnen delen. Ze voelde zich helemaal vrij als Chris er was. Bij hem kon ze echt zichzelf zijn. "Zullen we nog een keer?" En ze keek hem met een stralende glimlach aan.

Thomas
"Ik pas ook graag op Lily en Jaimey. Het zijn echt leuke kinderen." Thomas zette Lily weer voorzichtig in het water en keek toe hoe ze op de grond in het water ging zitten. "Uhm nou." Hoe ging hij dit uitleggen? Hij keek goed naar Ethan. Hij vond Ethan er leuk en knap uit zien en hij wilde deze kennismaking niet verpesten. "Ik geef godsdienst op zijn school en hij zit bij mij in de klas. Sven is echt een hele fijne leerling. Ik heet Thomas de Vries maar al mijn leerlingen noemen mij Thomas."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight do jul 23, 2020 6:54 am

Jaimey

Jaimey schudde heldhaftig zijn hoofd. "Het was maar een klein beetje. Papa heeft er wel een pleister op gedaan." Hij draaide zich om naar Lucas. "En ik moest niet huilen, he papa."
Lucas:"Oh,dat weet ik niet meer hoor Jaim, maar je zal vast heel stoer zijn geweest." Dat was voor Jaimey voldoende. Hij gaf Shrek nog een pinda. "Nee, ome Thomas is ook mee en Lily. Lily is niet van ome Thomas. Haar mama is op vakantie en ome Thomas moet op haar letten."

Chris

Chris knikte. Hij zwom naar de kant en klom het bad uit. Hij liep snel naar de glijbaan. "Kom nou!",zei die wat ongeduldig terwijl die op Lynn wachtte. Samen klommen ze weer omhoog.
Chris dook snel voor, ging op zijn buik liggen en sjoefde de glijbaan af. Hij had zich nog even omgedraaid en zwaaide. "Doei"
Beneden aangekomen verstopte die zich naast de glijbaan. Als Lynn er dan aankwam zou die heel hard:" BOE!" roepen.

Ethan

"Het lijken me ook echt twee schatjes.", bekende die eerlijk.
Hij keek of alles nog goed ging. Maar zo te zien vermaakte die twee zich prima op de glijbaan. "Bram,op de billen.", waarschuwde die nog even voor de zekerheid. Als Bram gek zou gaan doen, zou Feline dat overnemen en dat vind die toch wel gevaarlijk. Ethan knikte. Nu snapte die het. "Aha,zo gezien." Hij keek op of die Sven lag. "Sven, ligt verderop te leren. We kunnen wel gedag gaan zeggen als je wilt."

Drake

Drake slikte. Dit had hij niet zien aankomen. Hoe moest die hier nou op reageren? Hij stootte van schrik dan ook de zonnebrandcrème om. Hij moest eerlijk bekennen dat die het vreselijk zou vinden straks alleen thuis te zitten en stiekem hoopte op een tweede kindje. Ook al waren ze net van de slapeloze nachten af en uit de luiers. Hij dacht dat Anny blij was met hun rolverdeling en het juist zo had gewild.
"Waarom doe je dat dan niet? Ik dacht dat je blij was met onze rolverdeling. Ik snap dat het voelt alsof je hebt gemist van Bram,maar... Ik dacht dat je dit zo wilde,zodat jij je eigen bedrijf op kon zetten. Maar als dit niet goed voelt dan zullen we toch moeten kijken of we onze dagen anders kunnen indelen. Als Bram straks naar school gaat hebben we minder tijd met hem. Dus moeten we het er nu uit gaan halen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie vr jul 24, 2020 8:55 pm

Fiona de Jager
“Is jouw mama niet mee op vakantie?” vroeg ze na even getwijfeld te hebben. Stiekem wilde ze graag weten of er een vrouw in het leven van de knappe man was, maar tegelijk wist ze ook niet hoe pijnlijk het zou zijn als ze het zou vragen. “Wel gezellig, dat je oom ook mee is. Is hij ook met jullie mee zwemmen?” vroeg ze.

Anny Walker
Anny ging rechtop zitten en keek Drake aan. “Ik ben ook blij met onze rolverdeling. Als we het zo niet hadden gedaan, had ik nu niet mijn eigen bedrijfje gehad. Het loopt nu ook zo goed. Het is alleen dat ik zoveel eerste dingen heb gemist. Zoals zijn eerste woordjes enzo. En als hij dalijk de eerste dag naar school gaat, dan ga ik zorgen dat ik daarbij ben.” Zei ze. Ze wilde heel graag nog een kindje. Maar ze wilde wel zeker zijn dat ze iemand had waar ze op terug kon vallen binnen haar bedrijfje. Ze had gedacht dat het Leon was, maar hij had haar het afgelopen jaar wel ongelijk bewezen. Nu hoopte ze dat ze terug kon vallen op Janneke, wat tot nu toe goed leek te gaan. “Ik hoop ook echt dat ik wél op Janneke terug kan vallen.” Zei ze dan ook.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads zo jul 26, 2020 12:00 pm

Lynn
"Ja meneertje ongeduld!" Ze liepen weer de trap op. Chris ging eerst naar beneden. Lynn keek even naar het stoplicht en toen die op groen sprong gleed ze naar beneden. Ze gleed zo hard ze kon en niet veel later plonste ze in het water.

Thomas
"Het kunnen ook echt vervelende kinderen zijn hoor. Lily zit nu in een fase dat ze op bijna alles nee zegt. Super irritant. Maar ik ben dol op haar en op mijn neefje." Hij keek even naar Lily die zichzelf aan het nat spetteren was. Thomas dacht na. Zou hij dat wel doen? Hoe graag hij Sven ook mocht het was toch gek om een leerling op vakantie tegen te komen. "Ja dat is goed. Ik neem Lily dan wel mee. Ik neem aan dat jij die twee kids ook meeneemt?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight ma jul 27, 2020 12:09 pm

Jaimey

Jaimey schudde zijn hoofd. "Papa en mama zijn niet meer samen. Mama heeft een nieuwe vriend.Maar papa heeft nog geen nieuwe mama gevonden. Normaal ben ik bij mama maar nu heb ik vakantie met papa." Jaimey knikte. Hij draaide zich om, om ome Thomas aan te wijzen. Maar hey die was niet meer in het pierenbadje. "He, ome Thomas is weg. Net was die met Lily spelen in het pierenbadje."

Chris

Chris wachtte tot dat die Lynn bij het eind van de glijbaan zag en kwam toen naar voren. "BOE!", riep die toen ze te voorschijn kwam. Hij zwom lachend naar de toe. "Ik voel me als een vis in het water. Misschien ben ik wel stiekem een zeemeerminman. Bestaan die ook?" Hij zwom verder naar Lynn toe. "Deze zeemeermin wilt een kusje van zijn Ariel."

Ethan

"Je bedoelt ik ben 2 en ik zeg nee? Heel herkenbaar. Feline zit nu ook in die fase. Me zusje wordt helemaal gek van der. Vooral omdat ze ook zo brutaal is. Maar zoals je al zegt dan zijn ze het volgende moment weer lief en hou je toch van ze."
Ethan knikte. "Momentje! Bram, Feline. Gaan jullie mee?"
Bram:"Maar ik wil nog zwemmen." "We gaan zo weer zwemmen. Ff wat drinken en kijken bij papa en mama." Bram liet zich makkelijker overhalen dan Feline. Die ging gewoon boos op de grond zitten. Tot ze in de verte Tony en Anny zag lopen. "Mama!",hoorde die Fe roepen. "Oh! En nu wil je wel mee!"

Drake

Drake zuchtte. Hij snapte het wel ,maar wist niet goed wat hij moest zeggen. Als Anny vaker thuis was geweest had ze de bedrijfje nooit kunnen opzetten. Maar aan de andere kant had ze inderdaad veel van Bram gemist, hoe Drake ook zijn best deed om alles vast te leggen en haar ook mee te laten beleven.
"Het komt wel goed. Zowel dit weekend met de evenementen, als met het feit dat je Leon zou moeten ontslaan. Met Janneke loopt het ook vast los. We gaan zorgen dat je meer tijd met Bram en mij heeft. Voel je niet te schuldig over het feit dat je er weinig was de afgelopen tijd voor Bram. Door je eigen bedrijfje op te starten werk je ook aan zijn toekomst. Met het geld wat je verdiend kunnen we alles doen wat hij wilt. Sparen voor zijn studie. Dat is ook niet onbelangrijk."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie ma jul 27, 2020 9:08 pm

Fiona de Jager
Fiona’s ogen schoten heel eventjes naar Lucas toe toen ze hoorde over Jaimeys ouders. “Is mama’s nieuwe vriend een beetje lief?” vroeg ze aan de jongen. Ze keek naar waar de jongen wilde wijzen en glimlachte toen weer eventjes naar hem. “Misschien dat ze bij een ander stukje zijn zwemmen.” Zei ze tegen hem. Shrek sprong op en neer, die had vast en zeker geen aandacht genoeg meer gehad. “Zwemmen, zwemmen, zwemmen.” Kraste het vogeltje.

Anny Walker
Anny glimlachte naar haar vriend. Als ze hem niet had gehad, was het haar helemaal niet gelukt. Het was fijn dat Drake alle zorg voor Bram over had kunnen nemen. Maar zelfs als ze Bram niet hadden gehad, had ze het allemaal niet gekund zonder Drake’s steun. “Ja, Janneke moet ik gewoon overal mee in gaan betrekken, als ze dat zelf ook wil.” Zei ze. “Ja, we kunnen het beste ook iedere maand voortaan wat apart gaan zetten voor hem. Voor zijn opleiding, rijlessen en misschien zelfs voor zijn pak als hij ooit gaat trouwen.” Zei ze. Ze wilde hem graag iets speciaals geven op speciale gelegenheden. Daar dacht ze ook echt al over na.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 4 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum