Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brothers & Sisters

3 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie zo jun 28, 2020 6:01 pm

Sven Walker
Sven rolde met zijn ogen. “Of misschien omdat ik gewoon zo goed kan rijden.” Mompelde hij. Hij keek naar buiten toe. Hij keek op zijn mobiel voor de tijd. Pfft, ze waren nog maar drie kwartier onderweg ofzo. Veel langer was het niet. Hij kon niet wachten om wat frisse lucht te krijgen. Zijn misselijkheid was nog steeds niet weg, al kon hij het wel onderdrukken. Hij wilde niet Ethans auto vies maken. Hij draaide zich half om, om met zijn neefje te kletsen. Echter zag hij dat Bram op dat moment alleen maar bleker werd. “Bram!” hoorde hij Anny roepen op hetzelfde moment als Sven zich met zijn hand voor zijn mond weer omdraaide. Bram had gewoon over Anny heen gekotst. Zijn zus kon niks anders zeggen als ‘iewl, iewl, iewl’ en ‘stop de auto’. Sven pakte zijn rugzak en begon erin te graaien, terwijl hij zijn kokhalzen niet meer onder controle kon houden. Net op tijd greep hij een plastic zak uit zijn tas en verstopte daar zijn gezicht in.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight zo jun 28, 2020 7:27 pm

Ethan

Ethan trapte nog niet niet op de rem. Ja, hij had het goed verstaan. Woest keek die zijn broertje aan. "Wil je zeggen dat je zonder mijn toestemming mijn auto heb geleend? Ben je gek ofzo?!? Wat als je aangehouden word of nog erger een ongeluk veroorzaakt? Ooit gedacht aan de gevolgen daarvan." Hij haalde uit naar Sven. "Idioot!" Maar de rust keerde niet terug.
Zijn neefje gaf over, over Anny heen gevolgd door Sven die meer naast dan in de plastic zak kostte. Ethan zette de auto aan de kant. "Gatverdamme! Mijn auto!" Er kwam ook nog een vreemde lucht van de kots van Sven af. "Heeft iemand een doekje om dit schoon te krijgen?" Inmiddels was er door de andere opgemerkt dat ze gestopt waren. Drake had van Abby babydoekjes gekregen om de boel schoon te kunnen maken van Bram. "Hoe gaat het met Bram?", hoorde Ethan Drake aan Anny vragen. "Ik vraag me eerder af of me auto nog te redden valt.",zei die geïrriteerd. Niet dat Bram er wat aan kon doen maar het was meer de gehele situatie
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie zo jun 28, 2020 9:02 pm

Sven Walker
Sven kreunde van de pijn toen hij Ethans vuist gewoon tegen zijn neus aan kreeg. “Ben jij gek geworden zul je bedoelen! Je hebt niet eens gemerkt dat je auto weg was, waar doe je moeilijk over?” snauwde hij terug, terwijl hij zijn vingers tegen zijn neus aanduwde om het bloeden een beetje te stelpen. “Er is toch niks gebeurd joh.”
Zodra de auto stil stond, gooide hij de deur open en boog zich over de eerste de beste bosjes die hij zag. Hij rolde met zijn ogen toen hij merkte dat Ethan duidelijk meer aandacht had voor zijn auto dan voor zijn familie. Trouwens, iedereen had meer aandacht voor de auto. Of voor Bram. Naar hem keek niemand om. Alweer… Hij haalde een flesje water uit de auto en sloeg twee pillen achterover en nam een paar flinke slokken water. Als iemand hem zou vragen, dan was het natuurlijk gewoon paracetemol geweest. “Ja hoor, met mij gaat het wel weer. Bedankt voor het vragen.” Zei hij vervolgens sarcastisch.

Anny Walker
Anny nam Bram mee uit de auto en zorgde dat hij op een veilige plek stond, zodat hij door niemand aangereden kon worden. Ze trok haar shirt uit. Die zat onder de kots. Haar broek viel gelukkig nog wel mee. Dat had er nog eens bij moeten komen. “Drake, wil je een schoon shirt voor me uit onze koffer halen?” vroeg ze aan haar vriend. Ze hurkte bij haar zoontje neer met een flesje water. “Gaat het een beetje Bram?” vroeg ze aan haar zoontje. Die was wat huilerig en hangerig, maar knikte wel. “Het gaat wel met hem.” Zei ze tegen Drake toen die vroeg hoe het ging. Ze keek vervolgens Ethan met een woeste blik aan. “Oh, oh, oh, je auto zou toch maar eens eventjes vies worden. Bekommer je maar eerst om je neefje en dan pas om iets vervangbaars, oke.” Sprak ze haar grote broer bijna bestraffend toe. Svens negatieve gedrag negeerde ze maar. Die jongen moest ook maar eens leren dat niet de hele wereld om hem draaide.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight zo jun 28, 2020 9:47 pm

Abby

Abby en Johnny waren gestopt nadat bleek dat Ethan zijn auto aan de kant stop. Ze had Drake wat doekjes gegeven om de boel schoon te maken. Feline sliep nog in de auto en Johnny maakte gebruik van het moment om te blowen. Ondertussen maakte Anny en Ethan ruzie en voelde Sven zich niet gezien.
"Moet jij nodig zeggen!",siste naar Anny. "Je kijkt normaal niet naar Bram om." Drake kwam de auto uit. "Kappen nu! Allemaal! Maak jezelf nuttig in plaats van elkaar te lopen afbekken.
Echt! Zijn we allemaal gezellig zeg."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads ma jun 29, 2020 7:09 pm

Lynn
Ze waren gestopt. Lynn keek op van haar boek. Blijkbaar hadden Sven en Bram gespuugd in de auto. Anny en Abby stonden ruzie te maken en Johnny was aan het blowen. Ze keek naar Feline die rustig doorsliep. Voorzichtig stapte ze uit en liep naar haar zussen toe. "En nu is het klaar. Goed voorbeeld voor je kinderen dit zeg. Het is nu eens klaar met dat gebekvecht van jullie. Jullie zijn volwassen, jullie hebben kinderen. Laat verdorie aan die kids eens zien dat ruzie niet altijd de beste oplossing is. De komende dagen stoppen jullie met ruzie maken en gaan jullie je richten op je gezin." Ze keek de twee boos aan en liep toen naar Sven toe. Ze sloeg een arm om hem heen. "Gaat het? Wil je anders bij mij en Feline in de auto zitten?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie ma jun 29, 2020 9:10 pm

Anny Walker
Met een haast moordende blik keek Anny naar Abby. “Bitch. Bemoei je met je eigen zaken. De wiet ruik ik vanaf hier.” Snauwde ze naar haar zus toe, waarna ze met haar hoofd naar Johnny wees. Dat kon toch ook niet goed zijn voor hun kleine. Ze had echt de neiging om de haren uit het hoofd van haar zus te trekken. Het was dat Drake en Lynn er tussen kwamen. “Zij maakt vanuit het niets een rotopmerking naar mij toe.” Verdedigde ze zichzelf een beetje. “Kom maar Bram, ga maar lekker in de auto zitten. Het is weer helemaal schoon.” Zei ze tegen hem en wreef hem even over zijn wang.

Sven Walker
Sven voelde een keer aan zijn neus. Het bloedde nog steeds, alleen niet meer zo erg. Ineens waren Anny en Abby aan het ruzie maken. Hoe kon het ook anders? Die twee hadden al om het minste ruzie. Hij keek naar Johnny, die een joint aan het roken was. Hij wilde ook. Hij wilde alleen niet roken in bijzijn van Ethan. “Anny, kom op. Laat hem lekker.” Nam Sven het voor zijn dealer op. Hij keek naar Lynn die bij hem kwam zitten. Gelukkig, iemand die wel nog om hem gaf. “Ja, het gaat eigenlijk een stuk beter. Ik denk dat er gewoon eventjes iets dwars zat.” Zei hij tegen zijn zus. Hij knikte. “Ja, graag. Dan krijg ik ten minste niet weer een vuist tegen mijn neus.” Zei hij, waarna hij met een vuile blik Ethans kant uit keek. Dat Ethan niet blij zou zijn dat hij zijn auto meenam zonder toestemming, snapte hij nog. Maar dan hoefde je toch zeker niet te slaan?
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight ma jun 29, 2020 10:48 pm

Abby

"Bitch?!? Wie is hier nou een bitch? Jij loopt continue te commanderen. Zelfs nu! Drake is bezig en je vraagt of die een schoon shirt voor je kan pakken. Pak het lekker zelf! Je mankeert niks aan je handen. Oh nee wacht dat gaat niet want je telefoon kleeft de hele dag in je hand. Je staat Johnny wel af te bellen maar ondertussen is hij nog altijd een betere ouder dan jij ooit zal zijn."

Drake

"Klaar nu allebei! Lynn heeft gelijk. Jullie gaan te keer als een stel kleine kinderen. Het maakt me niet uit wie er is begonnen. Instappen of ik stap in met Bram en maak omkeren naar huis. Echt! Wat gedragen jullie je ontdankt zeg!" Hij wilde het eigenlijk anders formulieren maar dan gaf die zelf het slechte voorbeeld.

Bram had de hand van Anny gepakt. "Sorry mama dat ik op je ging spugen maar zodra we in de auto gingen zitten deed mijn buikje pijn. Niet boos zijn! Mag ik alsjeblieft de rest van de reis tegen jou aan slapen met croco? (Knuffel krokodil)"

Ethan

Ethan stond op een afstandje en dronk wat. Hij was boos en geïrriteerd. Boos dat Sven min of meer tegen hem gelogen had. Boos dat zijn auto was ondergespuugd terwijl die er zo zuinig op was en zo hard voor had gespaard. Het was niet zijn bedoeling om Sven te slaan het gebeurde in een opwelling. Hij haatte het gewoon als iemand tegen hem loog. Zodra alles schoon was stapte Ethan in, zodat de rest ook kon instappenen ze hun reis zouden kunnen voort zetten.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads di jun 30, 2020 9:43 am

Lynn
Na wat woorden over en weer zaten ze nu eindelijk weer in de auto. Sven zat bij haar en Feline achterin. Feline was wakker geworden en was nu aan het spelen met de boekenlegger van Lynn. Lynn keek even met een schuinoog toe hoe Feline aan het spelen was. Mocht ie stuk gaan had ze voor de zekerheid een nieuwe in haar rugtas gestopt. Ze keek naar Sven. "Hoe is het nu met je neus?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie di jun 30, 2020 8:08 pm

Anny Walker
Anny hurkte bij haar zoontje neer en wreef eventjes over zijn wang. “Daar kun je niks aan doen, schatje. Natuurlijk mag je tegen me aan komen slapen.” Zei ze tegen hem met een glimlach. Ze tilde haar zoontje op en nam hem weer mee terug de auto in. “Dan doe ik zelf ook nog eventjes mijn ogen dicht.” Zei ze tegen hem. Ze waren weer onderweg. “Gaat het een beetje met je Ethan?” vroeg ze aan haar broer. Eerst Sven die zijn auto mee nam zonder toestemming en vervolgens ook nog eens twee zieken in de auto.

Sven Walker
Sven leunde met zijn hoofd tegen de steun aan. “Johnny, mag ik roken? Ik zal het raam open zetten.” Zei hij tegen de jongen. Hij had gewoon even wat nodig. Hij keek naar zijn zusje. “Het bloeden is gestopt. Het doet wel nog pijn.” Zei hij. Pfft, en dan wilde Ethan met hem een kamer delen. Hij zou wel op de bank slapen, of een eigen kamer zien te regelen. Hij wilde zo echt niet bij Ethan op de kamer liggen.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight di jun 30, 2020 8:27 pm

Drake

Drake keek toe hoe Anny liefelijk met hun zoontje om ging. Eerlijk had die ook niks anders verwacht maar soms ging Anny zo op in de werk dat hij niet meer zag hoe ze als moeder was. Dat het hem ook zeker verbaasde dat ze zelf ook de ogen dicht zou doen.
Hij hield dan ook wijselijk zijn mond. Elk moment dat ze dit weekend pakte met Bram was mooi meegenomen.
"Kom dan gaan we lekker in de auto zitten. Als jullie beide gaan slapen zijn we er zo." Drake stapte in zodat ze weer verder konden. Terwijl ze reden hoorde die Anny met Ethan praten.
"Jawel. Sorry dat ik zo reageerde waar Bram bij was,.maar... Sven weet dondersgoed dat ik het haat als die tegen me liegt. Beken dan gewoon eerlijk dat je me auto heb geleend. Dan ben ik ook boos maat minder erg dan nu. Oké ik had hem niet moeten slaan maar het gebeurde gewoon."

Johnny

"Van mij mag je." Met het paneel deed die het raam open voor Sven. "Wat ijs op houden als we er zijn. Anders wordt het dik en blauw.", sprak die uit ervaring. "Abbs, heb je nog wat te drinken?"
Abby haalde wat te drinken te voorschijn uit en koelbox. "Willen jullie ook wat?",vroeg die aan de achterbank bewoners. "Slaapt Fe nog?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads di jun 30, 2020 8:38 pm

Lynn
"Precies wat Johnny zegt. Ijs er op houden. Misschien heb je morgen wel regenboog neus." Ze keek Abby die de koelbox pakte. "Ja lekker. Wat heb je meegenomen?" Ze keek naar Feline die nu de boekenlegger op de grond had gegooid en nu met haar speenknuffel aan het spelen was. "Nee ze is wakker. Ze is aan het spelen met haar speenknuffel."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie di jun 30, 2020 9:56 pm

Anny Walker
Anny glimlachte eventjes. “Sven komt er wel weer overheen. Geef hem eventjes en geef jezelf eventjes en ga er dan rustig met hem over praten. Je weet het nooit waarom hij hem nodig heeft gehad. Misschien was het wel belangrijk.” Probeerde ze haar broer advies te geven. Ze wist niet zeker of hij dat wel wilde. Ze streelde zachtjes door Brams haren heen. Ze wist dat ze vaak met haar werk bezig was, maar ondanks dat hield ze echt veel van haar zoontje. “Bram slaapt al.” Zei ze tegen Drake en glimlachte naar haar vriend.

Sven Walker
Sven kreeg groen licht om te roken. Hij draaide zijn raam open en stak een joint op. Ach, Abby en Johnny wisten het toch al en Lynn.. Hopelijk herkende ze de geur niet, of dacht ze dat het in de auto hing omdat Johnny en Abby rookte. “Ik zal er ijs op doen als we zijn aangekomen. Aangezien ik hier geen ijs heb.” Zei hij. Er werd wat te drinken aangeboden. “Ja lekker, geef me maar wat je hebt.” Zei hij.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight wo jul 01, 2020 8:08 am

Ethan

Ethan zuchtte. Zijn blik strak op de weg. "Was ik ook van plan. Wat de reden ook was, het zit me gewoon niet lekker. Hij is tenslotte ook nog minderjarig Anny. Zoals ik net al zei, wat als die een ongeluk veroorzaakt of wordt aangehouden zonder rijbewijs. Dan is niet alleen Sven schuldig maar ik ook omdat hij in mijn auto reed." Ethan sloeg een diepe zucht en haalde zijn mobiel uit zijn broekzak. "Anny, wil jij wat voor me doen? Chris, het vriendje van Lynn appen dat we later zullen aankomen. Hij is als verrassing voor Lynn onderweg met zijn familie naar het park waar wij ook verblijven. Dus mondjes dicht."

Drake

Drake keek opzij naar de slapende Bram. "Ja, ik zie het. Laat hem maar lekker slapen. Hopelijk voelt die zich dan straks beter en is dit de reden geweest dat die net zo stil was en is die niet de rest van het weekend ziek. Dat zou zo sneu voor hem zijn. Hij heeft er echt zin in. Lekker spelen en het hele weekend zwemmen. Bram zal zich prima vermaken." Hij keek Anny aan. "Zelf ook wat rustiger?",hij doelde op de werk. Hij hoopte dat Anny ook een beetje kon genieten dit weekend.

Abby

"Dat zeiden we ook niet..." Ze ging er verder maar niet op in.
Abby deed de koelbox open. "Geen idee, mam gaf het me in mijn handen toen we weg gingen. Zo te zien zit er appelsap in, whickey, blikjes cola en fanta, water. Belegde broodjes kaas en worst mocht iemand honger hebben oh en we hebben die stinkende muffins van Ethan nog dus roep maar. Niet allemaal te gelijkertijd." Voor haar en Johnny zette ze in het midden een blikje cola neer. Voor Feline pakte ze appelsap en schonk dat over in een beker. "Voor Fe. Als ze nou lastig doet straks, zet dan gewoon een filmpje voor der op ofzo hoor."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads wo jul 01, 2020 1:38 pm

Lynn
"Ik wil wel een flesje cola en een broodje worst." Ze keek naar Sven die een joint opzette. Ze wilde een lelijk woord zeggen maar besloot dat maar niet te doen waar Feline bij zat. "Aah bah Roan. Serieus waar Feline bij is?" Het was fijn dat Feline nog niet wist wat het was. Stiekem was Lynn er wel nieuwsgierig naar. "Mag ik een hijsje?" Ze wilde het wel eens proberen. Misschien werd ze er wel een stuk relaxter door.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie wo jul 01, 2020 9:03 pm

Anny Walker
“Ik durf te wedden dat Sven niet heeft beseft dat hij jou daar ook mee in de problemen zou brengen. Dat zou hij nog zeker zo erg vinden als dat hij zelf in de problemen komt.” Zei ze. Ze wist het zeker. Tussen die twee zou het nog wel goed komen. Sven keek tegen zijn grote broer op, dat was voor iedereen duidelijk. Ze kreeg Ethans telefoon. “Ja, natuurlijk wil ik dat doen.” Zei ze tegen hem. “Wat een leuke verrassing zeg!” Ze vond het nu al leuk voor haar kleine zusje. Die zou vast leuk reageren. Hoi Chris, we zijn wat later dan gepland. Groetjes Ethan. Ze verstuurde het appje namens Ethan en besloot zijn mobieltje even bij te houden tot de jongen zou reageren. Ze streelde haar slapende zoontje door zijn haren en glimlachte naar Drake. “Ja, hij zal het zeker naar zijn zin hebben. Niet alleen het zwemmen, maar misschien kunnen we ook met zijn drieën wat leuks gaan doen.” Zei ze met een glimlach. Ze keek opnieuw naar Drake en schudde langzaam haar hoofd. “Als ik terug ben van vakantie, dan ontsla ik Leon. Ik voel me er wel een stuk fijner bij dat ik de bruiloft aan iemand anders heb toevertrouwd nu.” Zei ze tegen hem. Zo zou ze in ieder geval toch wel wat relaxter aan de vakantie beginnen. Om eerlijk te zijn was dit in een lange tijd ook de eerste keer dat Anny mensen tijdens een vakantie iets moest laten doen.

Sven Walker
“Fanta? Doe die maar. En geef me maar zo’n muffin van Ethan.” Zei hij. Misschien dat hij Ethan straks wel een beetje blij kon maken door te zeggen dat hij lekkere muffins had gemaakt? Niet dat hij zelf naar Ethan toe zou gaan. Echt niet! Dalijk kreeg hij nog een klap tegen zijn neus. “Wat? Ik heb het raampje toch open gezet. Die rook komt heus niet zomaar bij haar in de buurt.” Zei hij. Trouwens, Johnny had het zelf goed gekeurd. Die had ook wel geweten dat hij het niet zomaar over een sigaret had. En trouwens, zo’n groot verschil zat er niet in de rook. Hij wilde net aan zijn zusje vragen of ze het eens wilde proberen, toen ze het zelf vroeg. Hij nam nog een flinke hijs en gaf vervolgens zijn joint aan Lynn. “Natuurlijk mag je proberen.” Zei hij. Zolang hij zijn joint maar terug kreeg. “De eerste keer kun je je wel wat duizelig of misselijk voelen.” Waarschuwde hij haar.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight wo jul 01, 2020 10:35 pm

Chris

Fiona en hij hadden een tijdje zitten bij praten. Over school en over het trainingskamp. Oude koeien uit de sloot.
Chris bedacht zich opeens dat hij Lynn helemaal vergeten was terug te appen. Oeps! Het was ook veel te gezellig zo weer met zijn zus. Hoe gaat die nu? Hebben ze elkaar al afgemaakt? Nee grapje. Wij zijn bijna thuis. Ik verlang naar mijn eigen bed. Die stapelbeddrn lagen zo niet chill. Net toen hij het appje verzond kreeg die er een van Ethan. Blijkbaar had de familie Walker op onthoud. Hij vroeg aan zijn vader hoe lang hun er nog over deden. Geen paniek Ethan, wij zijn er voorlopig ook nog niet en mochten wij toch eerder aankomen dan maken we alvast entree in het huisje en meet en we zodra het kan. Chris

Abby

Abby gaf door naar achteren wat er gevraagd werd. "We er je het zeker? Ze zien er niet echt lekker uit. Zeg gewoon dat het lekker was, is Ethan ook niet blij. Met zo een muffin kom je heus niet weer op een wit voetje bij hem te staan. Bied vanavond gewoon je excuses aan dan is alles weer koek en ei."
Abby keek achterom naar Sven. "Sven! Dat je rookt is al een discussie waardig waar ik wijselijk me mond over hou want ja Johnny had toestemming en ja hij rookte net zelf ook. Naast dat je Lynn je joint aanbied ook al vraagt ze erom. Waar zit je verstand vent?!? Hoe erg willen jullie twee in de penarie komen?" Ik ga je niet dekken als pap en mam er achter komen dat jullie stoned zijn."

Drake

"Laat het voor nu gewoon rusten. Je kan je er druk om lopen maken maat dat veranderd niks. Ga vanavond gewoon samen wat drinken en praat erover.",gaf die Ethan als advies.
Als ze er over door gingen en boos zouden gaan praten werd er alleen maar van een mug een olifant gemaakt.
Drake raapte de knuffel op die Bram in zijn slaap had laten vallen. "Het zou leuk zijn om iets met zijn drieën te doen. We.moeyen morgen maar eens kijken wat het park allemaal te beiden heeft of er in de buurt te doen is." Hij was blij dat Anny zelf met het voorstel kwam en ze ook echt tijd leek te gaan maken voor hun gezinnetje. "Je moet doen waar jij je het beste bij voelt en het beste is voor het bedrijf. Als dat betekent dat Leon ontslagen moeten worden dan.. naja is dat de beste keuze."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads wo jul 01, 2020 11:00 pm

Lynn
Lynn beet op haar lip. Ze was super gestrest geraakt na die ruzie van net. Lezen lukte niet meer daar was ze onrustig voor. Ze keek naar Abby. Ook al had haar zus gelijk ze wilde rustig worden. "Een keer." Zei ze. Ze nam de joint aan en nam een hijs. Nog een. En toen nog een. Ze bleef doorgaan tot ze zes hijsjes had genomen. Daarna gaf ze hem terug aan Sven. Langzaamaan merkte ze dat ze rustiger werd en niet lang daarna kreeg ze een ontzettende giechel bui. "Gehehe jullie zien er allemaal uit als eenhoorns!" Zei ze lachend. Hey schatje. Het gaat hier geweldig! Ik zie allemaal eenhoorns. Xx
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie do jul 02, 2020 9:56 pm

Sven Walker
“Ja ik weet het zeker. Eerlijk gezegd kan Ethan ook lekker bakken, dus zo heel slecht zal het niet smaken. En trouwens, mijn maag is ook een beetje leeg.” Zei hij. Hij zou het vast wel op kunnen. Was misschien maar beter ook. Met zijn joint in zijn mond nam hij zijn drinken en de muffin aan. “Dankje Abby.” Zei hij. Hij nam zijn joint terug van Lynn, terwijl Abby tegen hem begon te razen. “Je rookt zelf ook. Waarom zou het dan een discussie zijn omdat ik rook? Dat is wel hypocriet. En trouwens. Ik heb kauwgom bij en een geurtje. Ethan merkt niks! Anders had hij al lang wat geroken en gezegd. Zelfde voor pa en ma.” Zei hij.

Anny Walker
Anny las het appje voor aan Ethan en gaf vervolgens zijn mobiel weer terug naar voren toe, zodat hij hem zelf bij zou kunnen houden. Anny knikte bij Drake’s voorstel. “Ja, inderdaad. Er is vast genoeg leuks te doen.” Zei ze. Ze keek even uit het raam, voor ze Drake weer aan keek. “Nee, dat klopt. Ik kan ook niet veel doen nu. Tenzij ik Leon om het half uur ga bellen om er zeker van te zijn dat alles gebeurd. Gewoon het feit al dat ik het niet fijn vind om het zo achter te laten, laat al zien dat hij niet goed te vertrouwen is.”
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight vr jul 03, 2020 9:53 am

Abby

"Doe wat je niet laten kan, maar ik heb al gezegd dat ik me hier niet mee ga bemoeien.",sprak ze tegen Lynn. Vervolgens ging Sven tegen der te keer. Wtf, waar had ze dit aan te danken?
"Doe even rustig! Ik zeg toch niks! En ik heb het niet over het feit dat jij rookt maar je Lynn een joint aanbied. Hier! Dit bedoel ik nou, nu ziet ze ze vliegen. Hoe ga jij uitleggen dat Lynn loopt te trippen want hier ga ik me verantwoordelijkheid niet voor nemen. Succes ermee, Sven." Afkeurend draaide zich om een keek voor zich uit..

Chris

Chris was een beetje bezig op zijn telefoon met het checken van zijn social media. Hij keek raar op toen die het appje van Lynn las. Hij appte dan ook terug wat hij dacht. Wtf! Ben jij aan het kijken? Hij dacht dat ze met Feline een filmpje aan het kijken was, laatst staan dat Lynn had geblowd. Daarbij was hij zelf anti drugs dus..

Drake

"Komt helemaal goed. We gaan ons prima vermaken met zijn drietjes en de rest van de familie." Hij had immers nog een ander plannetje in zijn hoofd. Een plannetje wat Anny nog even niet te weten mocht komen. Hij moest eerst nog het geschikte plekje en moment zien te vinden. Drake dacht na. "Er is niet iemand wie je nog vertrouwd en je Leon een beetje in de gaten kan laten houden om het in goede banen te laten lijden, zodat je zeker weer dat het goed komt en je niet steeds hoef te gaan bellen.", dacht die mee. Hij wist ook niet hoe die Anny anders kon helpen en haar gerust kon stellen. Het was ook niet leuk als Anny steeds aan de telefoon ging. Hij snapte er ergens ook wel. Ze wilde gewoon dat haar bedrijf goed liep en ande re het niet voor haar verpestte.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads vr jul 03, 2020 10:05 am

Lynn
Lynn begon nog harder te giechelen. Ze keek naar Sven. "Omg je bent Gandalf!" Riep ze uit. Ze keek naar Feline die haar met grote ogen aankeek en daarna vragend naar haar moeder keek. Ondertussen voelde ze zich draaierig worden. "Sven is dit normaal?"

Ik kijk niks. Sven is Gandalf geworden. Xx
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie vr jul 03, 2020 1:18 pm

Sven Walker
Als ze zich er niet mee wilde bemoeien, waarom deed ze het dan? Hij zou gewoon lekker zijn eigen ding blijven doen. Hij negeerde Abby dan verder ook gewoon. Hij schoot echter in de lach toen hij voor Gandalf aangezien werd. “You shall not tekst!” zei hij dan ook met een gemaakt zware stem en pakte haar mobiel af. Misschien beter als ze eventjes niet meer kon smsen. “Dat komt wel goed. Ethan heeft mij ook wel eens zien trippen en het niet eens in de gaten gehad. Pa en ma hebben dat ook vast niet door.” Zei hij. Ten minste. Hij was van de woonkamer naar de badkamer gerend omdat hij zogenaamd een legertje van dwergen achterna had gezeten.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight vr jul 03, 2020 3:45 pm

Chris

Chris snapte niks meer van Lynn de appjes. Verzorgde stuurde doe terug: Lynn, gaat alles wel goed? Hij liet de appjes aan Fiona zien. "Ik maak me zorgen. Wat heeft dit te betekenen. Lynn zou nooit aan drugs doen, dat weet ik haast zeker maar dit klinkt alsof ze spoken ziet."

Abby

"Weet je zeker dat het niet Smaegol is.",hoorde ze Johnny lagen. Ze verkocht hem een stomp op zijn arm. "Kappen! Ik vind dit alles behalve grappig. Kijk dan! Hoe wilt die dit oplossen. Wedden dat ik weer de schuld krijg inplaats van Sven." Dat zat er het meeste dwars. Abby sloegeen diepe zucht. "Je zoekt het maar uit Sven." Door dat Feline wat onrustig werd door de hallucinaties van Lynn besloot ze Feline de iPad maar terug te geven en Woezel en Pip weer op te zetten.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads vr jul 03, 2020 8:59 pm

Lynn
Lynn deed haar ogen dicht. Ze voelde zich niet goed en hoopte maar dat ze er snel waren. Hoe ging ze dit aan Chris uitleggen? Ze waren beide anti-drugs. Maar ze wilde de trillingen verminderen na die ruzie. "Ik wil mijn telefoon terug. Please. Het gaat niet goed. Ik moet Chris appen. Of Abs wil jij Chris appen? Ik..." Haar handen begonnen te trillen. "Ik kan nu niet appen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie vr jul 03, 2020 9:40 pm

Sven Walker
Sven vond het stiekem wel grappig. Hij was zelf al heel wat gewend en wist ook hoe hij dingen op de goede manier moest gebruiken. Zo heel vaak was hij dan ook niet meer aan het trippen. Ooit op feestjes als hij te ver ging, maar dat was ook niet meer zo heel vaak. Sven had de meeste van de tijd naar buiten gekeken. Ze hadden nog wel best ver moeten rijden. Sven wist niet precies hoeveel tijd voorbij was gegaan, maar het was minimaal een uur geweest. Net voordat ze aankwamen, keek hij Lynn eventjes aan. “Je zegt hierover niets tegen pa, ma of Eth, oke?” zei hij tegen zijn zusje, waarna hij haar de telefoon terug gaf. Ze zag er weer goed uit. Je zou niet aan haar kunnen zien dat ze een joint geprobeerd had. Hij keek naar het huisje waar ze aankwamen. Hij stapte uit en haalde zijn spullen uit de auto. Hij zag Ethan uit de andere auto stappen en zette snel zijn koptelefoon op en liet daar muziek uit komen. Hij had geen zin om nu met zijn broer te gaan praten. Hij wilde eerst eventjes goed laten merken dat hij niet blij was met de klap die hij gekregen had.

Anny Walker
Anny had net voordat ze aan kwamen nog heel eventjes Janneke gebeld. De vrouw had wat foto’s en wat vragen door gestuurd, maar Anny was zeker blij met de manier waarop Janneke alles aan het aanpakken was en dat liet ze weten ook. Ze had de vrouw ook nog gevraagd om een beetje Leon te begeleiden in alles wat hij moest regelen. “Ik beloof het Drake. Ik ga proberen om er zo min mogelijk op te zitten.” Zei ze tegen haar vriend. Na het laatste gesprek met Janneke, voelde ze zich in ieder geval een stuk meer op haar gemak. “Wat zijn de plannen? Alles uitpakken en dan meteen naar het zwembad? Of blijven we vandaag bij het huisje in de buurt en doen we gezellig wat spelletjes samen?” vroeg ze, terwijl ze Bram uit de auto hielp. Het jochie wreef zijn ogen nog uit. Hij had bijna de hele reis liggen slapen.

Fiona de Jager
“Maak je geen zorgen Chris. Misschien dat ze zitten te geinen. Of misschien heeft een van haar broers of zussen haar telefoon wel afgepakt en zit namens haar appjes te sturen. Je weet het niet.” Zei ze tegen haar broertje. “Je ziet haar zometeen, dan kun je er meteen achter komen.” Zei ze tegen haar broertje. “Aargh, zometeen. Zometeen.” Kraste Shrek haar na op haar schouder, terwijl hij vrolijk op en neer hupste. Fiona schoot in de lach. “Zie je, zelfs Shrek probeert je gerust te stellen.”
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight vr jul 03, 2020 9:53 pm

Abby

Abby had zich niet meer met Sven of Lynn bemoeid. Het was Sven zijn schuld, dus ook zijn probleem. Maar daar door had er wel een gespannen sfeer in de auto gehangen. Abby was blij dat ze er waren. Dat eeuwig in de auto zitten was al een hel opzicht.
Ze haalde Feline uit de auto en deed er een tuigje om zodat ze niet weg kon lopen. Anders kon ze continue achter de dochtertje aan. Gezien Feline nog geen gevaar zag, zou ze zo de weg op kunnen rennen. "Wie gaat er inchecken? Ik moet plassen en zo te ruiken heeft er iemand een poepbroek."

Drake

"Je kan hem ook gewoon aan mij geven.",grapte die. Wegrende dat Anny dat nooit zou doen. " Ik ben blij te zien dat je wat rustiger bent en het meer naast je neer kan leggen. Je doet hier goed aan, Ann." Drake haalde zijn schouders op. " Dat kunnen we het beste straks bespreken als iedereen in het huisje is. Ik weet niet hoe Bram zich inmiddels voelt, gezien die zich net niet lekker voelde in de auto. Als die nog steeds niet lekker is, blijf ik liever bij het huisje en gaan we morgen vroeg zwemmen." Hij aaide Bram door zijn haar, die nog half sliep.

Chris

"Oké, daar heb je wel gelijk in. Lynn de broers en zussen kende zitten er inderdaad wel en paar bij die zo leuk zijn om de mobiel af te pakken en zulke appjes te sturen als geintje." Hij had na het laatste vage appje ook niks meer gehoord. Toch stelde het hem niet helemaal gerust. Hij hoopte gewoon dat ze er snel waren en hij haar in zijn armen kon sluiten. Hij aaide Shrek op zijn kopje. "Maf beestje.",zei die met een kleine glimlach
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 2 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum