Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brothers & Sisters

3 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads wo jul 29, 2020 1:12 pm

Lynn
Lynn schrok toen Chris boe riep. Ze spletste water in zijn gezicht en lachte. "Je bent me er ook een he schat." Ze zwom naar hem toe en gaf hem een kus. "Als jij mijn zeemeerman bent, mag ik dan jou zeemeerminvrouw zijn?" Ze knuffelde hem en zwom richting het 1.30m bad. Ze vond glijden leuk maar ze wilde nu even bewegen.

Thomas
"Uhm ja die fase. Haar moeder vindt het verschrikkelijk. Ze is een alleenstaande moeder. Vader ging er vandoor toen hij er achterkwam dat ze zwanger was. Ik ben min of meer een vader voor Lily." Ze liepen verder en in de verte zag hij Sven. "Ha Sven." Begroette hij Sven toen ze bij hem stonden. Hij voelde zich een beetj akward nu.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight do jul 30, 2020 9:49 am

Jaimey

Jaimey keek achterom naar zijn vader. Moest die eerlijk zijn tegen deze vreemde mevrouw waar zijn papa bij was? Wat als zijn vader boos werd of dacht dat hij de nieuwe vriend van mama liever vond. Wat niet waar was, want hij hield zielsveel van Lucas.
Maar het was wel een aardige man. "Ja hoor. We gaan vaal samen voetballen. Maar papa is liever " Jaimey keek nogmaals of hij ons Thomas kon vinden. " Ik denk het. Ik ga hem straks wel zoeken.",zei die heel slim bedacht van zichzelf. Jaimey schoot in de lach. "Shrek, je kan toch niet zwemmen. Je hebt geen zwembroek aan."

Drake

Drake dacht hard op na. "Kijk hoe dit weekend uitpakt. Als het allemaal goed verloopt kan je haar als we terug zijn er op aanspreken dat je haar promotie zou willen geven. Meer verantwoordelijkheid binnen het bedrijf. Maar maak je er niet te druk om en ga niet te veel.lopen piekeren. Laat het los en geniet. Laten we zo met Bram van de glijbaan gaan. Dat vind die geweldig." Drake knikte. "Dat is inderdaad een strak plan. Als het ergens veilig op de bank staat kunnen we er ook niet aankomen."
Bram kwam wat skip op hem afgelopen met Ethan en Feline achter hem aan en een jongen met een meisje wie hij niet kende. Waarschijnlijk hadden ze daar vrienden mee gemaakt en was er wat gebeurd ofzo. "Wat is er?" Bram had inmiddels boos zijn armpjes over elkaar geslagen. " Ik wil nog zwemmen maar van ome Ethan moesten we eruit." Oh Oh, wat had Bram toch ook een zwaar leven. Hij tilde hem op om te troosten. "Zullen wij straks een kijkje nemen in het diepe en bij de glijbaan? Ga je zwemvest maar pakken."

Chris

Chris grijnsde plagend. "Ik moet toch iets. Ik heb je al die tijd niet kunnen plagen of knuffelen of kussen. Weet je hoe erg dat is? Al die tijd tussen de stinkende, zwetende mannen slapen en niet naast jou. Ik heb heel wat in te halen hoor." Bij de laatste woorden leek die heel zielig en onschuldig. Chris zwom met haar mee, terwijl die deed alsof die heel lang moest nadenken over haar vraag. "Nou vooruit, Ariel. Maar je verkoopt niet je stem hoor om menselijk te worden. Ik ben niet je prins Erik in dat opzicht."

Ethan

Ethan trok een geschrokken gezicht. "Jeetje wat erg. Ik snap zulke mensen niet. Je bent er zelf mede verantwoordelijk voor. Neem dan ook je verantwoording. Het is je eigen vlees en bloed.
Ik zou het echt niet aankunnen om mijn kind niet te kunnen of mogen zien." Feline haar verhaal was anders maar hoe mooi was het dat Abby en Johnny haar hadden geadopteerd.
Ethan liep met Feline op zijn arm mee naar de rest. "Kijk eens wie ik tegen kwam."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie vr jul 31, 2020 9:07 am

Sven Walker
Wie moest hem nu komen storen van zijn leren? Hij zat net lekker in een flow. Hij keek op naar degene die net hoi gezegd had en vond het al gelijk helemaal goed. “Thomas.” Zei hij vrolijk. “Ben je ook hier op vakantie?’” vroeg hij. Natuurlijk was hij dat, anders stond hij niet voor zijn neus. Hij keek naar zijn oudere broer die erbij kwam staan. “Ethan, dit is Thomas, mijn docent Godsdienst. En dit is mijn broer-  Maar dat wisten jullie natuurlijk al.” Zei hij. In al zijn enthousiasme wilde hij de twee aan elkaar voorstellen, terwijl ze niet voor niets hier samen stonden.

Fiona de Jager
Fiona glimlachte eventjes. “Oh, maar dat is wel fijn. En ik denk dat papa dat ook wel fijn zal vinden hoor. En natuurlijk zijn papa’s altijd liever.” Zei ze. Al zat het bij haar ouders ook een beetje anders. Haar echte vader kende ze niet. “Welles, welles, welles.” Kraste de vogel, waarna hij weg vloog en aan de rand van het zwembad landde. Het vogeltje begon zich te wassen met een klein beetje van het water en vloog vervolgens naar Lucas toe en landde boven op zijn hoofd. Fiona schoot in de lach. “Hij vind je lief.”


Laatst aangepast door femmie op do aug 06, 2020 9:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads di aug 04, 2020 5:41 pm

Lynn
"Ik heb jou ook heel erg gemist. Het leek wel jaren te duren voor je terug was. Ik miste je sterke knuffels, je geur en zelfs je valse gezang vroeg in de ochtend. Ik miste mijn steunpillaar." Ze kuste hem en zwom lachend verder. "Nee je bent prins Chris. Prins Erik is een sukkel. Hij zag toch ook wel dat Ursula Ariel niet was?" Lynn vond bijna alle Disneyprinsen sukkels en de prinsessen waren ook niet altijd even snugger.

Thomas
Thomas ging in het gras naast Sven zitten. "Ja ik ben op vakantie. Met mijn broer, Jaimey en Lily." Lily keek naar Sven. Thomas had het vaak over haar gehad. De meeste leerlingen wisten wel wie ze was en wat ze voor hem betekende. "Lukt het leren een beetje? Waar ben je eigenlijk voor aan het leren?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight wo aug 05, 2020 9:58 am

Ethan

Ethan schoot in de lach. "Ja, min of meer. Bram en Feline waren met Lily en zijn neefje aan het spelen toen we aan de praat raakte." Hij voelde zich een beetje ongemakkelijk. Hoe moest dit wel niet voor Sven zijn? Maar tot nu toe leek Sven goed te reageren. "We wachten we zeggen even gedag en komen even wat te drinken halen." Hij liep naar de koelbox die bij zijn bedje stond. "Iemand?"

Chris

Chris sloeg beledigd zijn armen over elkaar. "Hey! Ik zing helemaal niet vals. Ik ben gewoon mijn zangkwaliteiten nog aan het oefenen.", zei die vol geloof in zijn eigen woorden. Als het leger niks werd, kon die dan altijd nog zanger worden.
"Ik zou niet weten wat ik zou moeten als ik straks een keer wordt uitgezonden. Kan je dan niet mee in me koffer op en op de basis blijven zodat ik je niet hoefte missen? Ik kan toch niet zo lang zonder jou." Maar voorlopig hoefde hij daar nog niet aan te denken. Hij beantwoorde haar kus en zwom met haar mee.
"Ja, zeg. Weet je hoe lang geleden het is dat ik die film heb gezien. Als ik jou prins maar ben."

Jaimey

Jaimey glimlachte lichtjes. Hij eist nog steeds niet goed wat hij hier van moest zeggen of beyer gezegd kon zeggen waar Lucas bij was, zonder hem te kwetsen. Gelukkig stal Shrek de aandacht. Vol bewondering keek hij toe hoe Shrek wegvloog en ging badderen. "Cool!" Maar snel was het niet cool meer. Shrek was op zijn hoofd gevlogen. "Haal hem weg! Haal hem weg! Ik vind het eng!",begon Jaimey te gillen en te huilen. Lucas was immers overeind gekomen. "Rustig maar , ze pakt hem wel."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie do aug 06, 2020 9:10 pm

Sven Walker
Sven glimlachte naar de man. Hij vond het totaal niet erg om zijn docent hier tegen te komen. Het was zijn favoriete docent. Iemand die ten minste wél aardig tegen hem deed. Zijn gezicht vertrok dan ook even toen hij hoorde dat ook de broer van de man erbij was. Hij keek om zich heen, maar zag hem gelukkig zo snel niet. Daarna groette hij het meisje dat bij Thomas was. “Waarom komen jij en Lily vanavond niet een spelletje doen? Aangezien jij ook hier bent, zit je op hetzelfde park, niet?” vroeg hij. Hij hoopte stiekem wel dat Thomas zijn hint begreep en niet zijn broer mee zou nemen. Als hij überhaupt al kwam. “Eehm, redelijk. Het is maatschappijleer, vooral politiek deze keer. Links lukt me wel, die vind ik ook interessant. Rechts zijn maar een stelletje kwallen, die hou ik niet uit elkaar.” Hij keek naar Ethan, die wat te drinken ging halen. “Ja, doe mij maar een cola.” Zei hij.

Fiona de Jager
Fiona kon het niet tegen houden en schoot in de lach bij het zien van Lucas zijn paniek. Ze floot een keer om Shrek terug te roepen en die deed netjes wat ze vroeg. “Gaat het een beetje?” vroeg ze aan hem en glimlachte. Ze stak een hand naar hem uit. “Kom, ik help je uit het water.” Zei ze tegen de man. Ze lachte eventjes naar Jaimey en gaf hem een knipoog. “Ik denk dat jouw papa schrok van Shrek.” Zei ze.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads vr aug 07, 2020 12:54 pm

Lynn
"In de ochtend zing je nog wel eens expres vals." Ze zwom verder. Lynn zou het verschrikkelijk vinden als Chris werd uitgezonden. "Het liefst ga ik met je mee als je wordt uitgezonden. Helaas gaat dat niet met de verpleegkunde opleiding." Lynn wilde graag kinderarts worden. Ze begon te lachen. "Dan gaan we die film toch binnenkort kijken? Jij blijft altijd mijn prins."

Thomas
Thomas ging in kleermakerszit zitten en keek even naar het huiswerk. Het was wel weer typisch een actie van zijn broer om zijn leerlingen huiswerk mee te geven in de vakantie. "Kan ik je ergens mee helpen?" Lily ging naast hem zitten en plukte het gras uit de grond. Hij keek even naar de kleine meid. "Een spelletje klinkt goed. Lily slaapt toch niet goed in deze hitte." Hijzelf ook niet. Hij keek naar Ethan. "Heb je een beetje fristi voor Lily en mag ik een cola?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight za aug 08, 2020 11:08 am

Ethan

"Het zou leuk zij als jullie vanavond langs komen. Neem je broer en je neefje gerust ook mee. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd." Wist hij veel wat hij nu aanbood. Dat Sven en Lucas elkaar totaal niet lagen. Hij kende de man immers niet. "Ik wil ook wel kijken of je kan helpen met maatschappijleer. Ik was er niet super goed in, maar drie weten er meer dan een." Ethan haalde een cola uit de koelbox en gaf deze aan Sven. "Uhu, ik heb geen fristi. Wel appelsap of whiskey." Hij gaf Thomas in elk geval al zijn cola.

Chris

Chris was nog steeds beledigd. En had dan ook zijn armen over elkaar geslagen. Hij zong helemaal niet vals. "Je bent gewoon jaloers, want als ik me op zou geven voor the voice dan win ik dat programma op mijn sokken."
Chris zuchtte en knikte. "I know, ik hoop dat het er niet snel van komt, maar ik zou ook niet iets anders willen gaan studeren. Om later een kantoorbaan te hebben is ook niks voor mij. Ik wil wat voor de mensheid en de wereld kunnen betekenen. Als klein jochie wilde ik al het leger in en nu krijg ik eindelijk de kans. Ook al is het risicovol." Chris zwom verder. "Ik hoef die film niet perse te zien hoor, maar als jij hem wilt zien kunnen we hen wel een keertje gaan kijken." Hij zag dat Ethan drankjes aan het uitdelen was. "Zullen wij ook een drankje gaan halen? De uitrusten?"

Lucas

Lucas liet zich door Fiona uit het water helpen toen Shrek van zijn hoofd was gevlogen. "Dank je. Ja, met mij wel. Vooral hij is geschrokken" en wees naar Jaimey die Shrek nu toch een stuk minder leuk vond. Hij nam Jaimey bij zich. "Rustig maar  er is toch niks gebeurd." "Maar hij mag niet op je hoofd vliegen.",sprak Jaimey met een zielig stemmetje. Lucas streelde Jaimey door zin haren. "Misschien moet papa maar eens nodig zijn haren kammen en dacht Shrek dat ik een nestje op min hoofd had.",probeerde Lucas een slecht grapje te maken
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie di aug 11, 2020 9:21 am

Sven Walker
Sven keek naar zijn boek. Hij was vooral aan het leren en niet echt huiswerk aan het maken. Hij vond het wel fijn dat zowel Ethan als Thomas hem wilden komen helpen. “Jullie kunnen me dadelijk wel overhoren. Na de vakantie hebben we meteen al een toets.” Zei hij. Dan wist hij of hij goed geleerd had. Hij hoorde Ethan ook Lucas uitnodigen. Sven had gelijk spijt dat hij Thomas uitgenodigd had. Zijn handen jeukten ook gelijk bij het idee dat hij gezellig moest gaan doen met Lucas. Of ‘meneer de Vries’. Hij hoorde wat zijn broer zei en schoot in de lach. “Ik neem aan dat je wickey bedoeld, in plaats van wiskey.” Zei hij.

Fiona de Jager
Fiona sloeg haar hand voor haar mond om haar lachen te verbergen toen ze het smoesje van Thomas hoorde. Shrek zat weer op haar schouder. “Sorry, sorry, sorry.” Kraste de vogel. Wat was het toch ook een slim beestje. “We kunnen zo wel wat te drinken gaan halen? De familie van mijn schoonbroertje heeft een koelbox met drinken meegenomen. Om het goed te maken.” Zei ze.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads di aug 11, 2020 9:32 am

Lynn
Lynn keek naar Chris. "Sorry ik wilde je niet beledigen. Het was maar een grapje." Ze gaf hem een kus. Lynn vond het fijn dat Chris iets wilde doen met mensen. Zijzelf wilde ook altijd wat doen met mensen. "Ik snap je. Als klein meisje speelde ik al doktertje met knuffels. Ik was de knuffeldokter. Als er wat was met de knuffels van mijn broers en zussen maakte ik ze beter. Ik baal er gewoon van dat ik je straks maanden niet zie ook al doe je het goede voor de mens."

Thomas
"Wil je Whickey Lily?" Lily keek er even naar. Ze had net zulke grote bambiogen als haar moeder. Groot en bruin. Ze knikte. Thomas haalde een hand door zijn haar. "Volgens mij hadden Lucas en Jaimey andere plannen vanavond. Jaimey wilde volgens mij een film kijken met zijn vader. Dus je zult het alleen met mij en Lily moeten doen." Thomas keek even gauw naar Sven. Hij wist dat Lucas en Sven nooit op een lijn zouden zitten en het totaal niet met elkaar konden vinden. "Ik overhoor je straks wel als je het fijn vindt."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight di aug 11, 2020 11:07 am

Lucas

"Het is al goed, Shrek." Inmiddels was die overeind gekrabbeld en had Jaimey op zijn arm getild. Zijn zoontje had het vogeltje zo leuk gevonden maar had er nu toch minder vertrouwen in. Straks zat hij boven op zijn eigen hoofd. "Een beetje drinken zou wel lekker zijn. Wat denk jij er van Jaim?" Jaimey keek bedachtzaam. "Oke, maar Shrek mag niet meer op iemand zijn hoofd vliegen."

Ethan

Ethan schoot in de lach. Oeps, dat was geen handige verspreking. Hij besloot er maar een grapje van te maken. "Weet je niet! Misschien heb ik wel echt een fles whiskey uit pa zijn drank voorraad meegesmokkeld." Hij stak zijn tong uit naar zijn broertje. Ethan luisterde naar Thomas terwijl die voor Lily een whickey pakte en deze aan haar gaf. "Ook leuk. Laat ze in elk geval weten dat ze welkom zijn." Hij ging op een bedje zitten net zijn colaatje. "Zijn jullie hier al lang?"

Chris

"Pff! Er zijn gewoon geen twijfels mogelijk over mijn zangkunsten. Maar ik zal je hierbij vergeven."
Hij beantwoorde de kus maar spetterde erna haar nog eens expres nat. Moest ze maar geen grapjes met hem uithalen.
"Zo speelde ik altijd legerje of oorlogje buiten. Vooral in het park wat achter het huis lag gelegen. Geweldige speelplek was dat.
Maar ik snap je ook wel. Het zal niet makkelijk zijn als, naja mocht ik uitgezonden worden maar we slaan ons er wel doorheen en vaak mag je gewoon contact blijven houden met he familie. Dan kunnen we in elk geval bellen en skypen zovaak als we kunnen." "Liefdesbrieven schrijven.",vikde die slijmerig aan.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie wo aug 12, 2020 10:02 am

Sven Walker
“Als jee fles whiskey van pa hebt meegesmokkeld, dan wil ik die wel hoor.” Zei hij voor de grap, al zou het niet erg vinden om wat te drinken. Sven kon haast wel opgelucht zuchten toen hij hoorde dat Lucas en Jaimey al andere plannen hadden vanavond. Een klein glimlachje kwam dan ook op zijn gezicht toen hij heel eventjes maar naar Thomas keek. Hij wilde liever niet dat zijn broertje zou weten dat het gewoon echt niet goed lag tussen hem en een van zijn docenten. “Ja is goed! Als je vanavond toch langs komt, dan heb ik ook nog even om te leren.”  Zei hij.

Fiona de Jager
“Nee, dat zal Shrek niet doen hoor.” Zei ze. Dat deed hij nooit bij kinderen, tenzij die dat aangaven en Fiona daar een teken voor gaf. Bij volwassenen wilde hij dat wel nog eens doen, vooral als die een flinke haardos hadden. “Dan zullen we eens kijken of Ethan nog wat lekkers heeft.” Zei ze. Ze draaide zich om en zag Ethan ook gelijk bij de koelbox met drinken staan. “Ah, kijk, dat moet je broertje zijn?” vroeg ze vervolgens aan Lucas.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads wo aug 12, 2020 11:24 am

Lynn
Lynn zuchtte verdrietig. "Ik zou het psychisch echt zwaar vinden als je uitgezonden zou worden. Je hebt mij echt veel sterker gemaakt. Ik ben bang dat ik straks weer terugval." Lynn klom het zwembad uit. "Maar ik ben blij dat we kunnen skypen en bellen. Ik denk ook wel dat ik steun zou hebben aan Fiona."

Thomas
Hij deed het rietje in het pakje whickey en gaf het aan Lily. "Niet knijpen he." Lily keek hem aan en dronk van haar drinken. Thomas haalde een hand door zijn haar. "We zijn al twee dagen hier. We hebben gisteren geminigolft. Jaimey won en Lily werd tweede. Ik werd helaas laatste. Ik ben niet zo goed in minigolf. Zou ik vanavond nog spellen meenemen?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight wo aug 12, 2020 12:45 pm

Drake

"Papa?!? Gaan we van de grote glijbaan?" Drake was een beetje ingedut en schrok wakker van Bram. "Ja. Tuurlijk! Is je drinken al op?" Bram schudde van ja. "Maar dan moet je wel je zwemvest aan." Hij zocht in de tas naar Bram zijn zwemvest. Bram spotte Jaimey in de verte. "Jaimey! Mag Jaimey mee van de glijbaan?" "Dat moet je aan hem vragen.",beantwoorde Drake de vraag van zijn zoontje. Bram rende op Jaimey af. "Ga je mee van de grote glijbaan?"

Jaimey:

Jaimey zwaaide naar alle mensen. "Hoi! Ik ben Jaimey en dit is mijn papa Lucas.",stelde zichzelf en zijn vader voor. Bram kwam al meteen op hem af. Hij keek om naar Lucas. "Mag het?" Lucas:"Eerst even wat drinken en niet zonder je bandjes." Hij zag dat er een man bij kwam staan. Vast de vader van Bram. "Hij kan Bram zijn bandjes wel lenen.",hoorde hij Drake zeggen.
Jaimey werd door Bram bij zijn hand gepakt. "Kom! Dan Gaan we drinken aan ome Ethan vragen." Lucas:"Hehe, rust!"

Ethan

"Haha, als ik net serieus gehad, had dan had ik hem opgetrokken. Wat zeggen ze ook alweer? Iets van ergens op de wereld is het vaat vijf uur ofzo." Ethan luisterde naar Thomas. "Ahh . Wat jammer. Ik zou er ook niks van kunnen hoor. Maar misschien wel leuk om dit weekend te gaan doen als geloof ik dat mijn ouders met zijn alle wilde gaan bowlen. Iets wat ik ook niet kan. Haha. Ik gooi altijd in de goot. Wij zijn zelf gisteravond pas aangekomen dus veel meer dan het zwembad en de snackbar hebben we nog niet gezien." Ethan dacht n!. "Neem maar wat mee. Kunnen we altijd kijken wat we gaan spelen en wie er mee doen."

Chris

"Het komt wel goed Lynn. Laten we niet te ver voor uitdenken. Ik ben er nu en we kunnen weer van elkaar en deze tijd genieten. Van deze vakantie en de aanwezigheid van onze families. Als het zover is dan heb je alle steun aan Fiona en je familie. We slepen elkaar er wel doorheen. Je bent sterker dan je denkt Lynn."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie vr aug 14, 2020 9:58 am

Sven Walker
“Tweede?” zei hij tegen Lily. “Wauw, goed gedaan zeg!” zei hij vrolijk tegen het meisje. Sven lachte om Ethan. “Jep, hij is echt super slecht in bowlen. In tegenstelling tot mij natuurlijk.” Zei hij. Hij was redelijk goed. Hij won niet zo snel, maar hij had ook nog maar weinig in de goot gegooid. Plots klonk de stem van zijn andere docent achter zich en even bevroor Sven. Als hij gewoon voor zich uit bleef kijken en het gedoe achter hem negeerde, dan zag de man hem misschien niet. Hij opende zijn blikje cola en nam een flinke slok.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight zo aug 16, 2020 11:20 am

OFF: skip naar de avond

Drake

Hij had wel honderd keer gecontroleerd of hij dat ene ding wel in zijn zak had zitten. Wat als die het straks als nog vergat dan was alles voor niks. "Ann?!? Ben je zo ver?" Ze zouden een wandeling gaan maken terwijl de rest thuis bleef en spelletjes ging spelen. Bram zou met Lily en Jaimey een filmavond houden. Hij hoopte maar dat ze Bram niet te druk zouden maken of te veel suikers zouden toestoppen zodat die vannacht gewoon rustig zou slapen. Drake liep heen en weer door de woonkamer. Al weken liep die met dit idee in zijn hoofd en nu zou het zo ver zijn. Als alles maar goed ging. Als hij maar een geschikt plekje kon vinden om die ene vraag te stelen. Ahh! Hij werd gek van dat wachten. "Ann. Kom je nog of..."

Lucas

Lucas had totaal geen zin in de avond. Eigenlijk zou die een filmpje gaan kijken met Jaimey. Even tijd voor hun tweetjes.
Maar Jaimey was uitgenodigd samen met Lily om film te gaan kijken bij het jongetje wat hij vanmiddag had leren kennen.
Hij vond het ook lullig om nee te zeggen dus opereerde die zich om om mee te gaan. De oudere zouden spelletjes gaan spelen. Als die iets vreselijk vond! En dan was ook die Sven er nog...
Hij moest als kosten bij de gedachten aan de jongen.
Het enige voordeel was dat Fiona ook zou komen. Het meisje van de vogel. "Zijn jullie zo ver?", vroeg die aan zijn tweelingbroer.
Zodra iedereen zo ver was liepen ze naar het huisje van de familie Walker. Hij belde aan en er werd open gedaan. Precies door die ene persoon! Hij mompelde iets van hoi en liep verder.
Jaimey rende meteen op Bram af om gedag te zeggen.

Ethan

Ethan was voorbereidingen aan het treffen voor de spelletjes avond. Wat hapjes voor op tafel, een tafel met drankjes en glazen zodat men zelf kon pakken. Voor de kleintje, die film gingen kijken had die bakjes popcorn en chips klaar gezet. Ook voor hun mocht het een klein beetje feest worden. "Lynn,Chris? Doen jullie mee?" Hij snapte het als die twee andere plannen hadden...
De bel ging. Daar zou je Thomas en de rest hebben. Op een of andere manier zat die jongen al de hele dag in zijn hoofd. Ethan snapte er niks van. Hij had dit nog nooit gehad. Als hij niet op Bram had gepast en ze niet bij het pierenbadje hadden gezeten dan was die hem nooit tegen gekomen en nooit opgevallen. Waarom kreeg die Thomas dan nu opeens niet uit zijn hoofd.
"Kan er iemand open doen?",riep die vanuit de keuken terwijl die de mini pizza's uit de oven haalde.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie zo aug 16, 2020 12:40 pm

Anny Walker
“Ja, ik kom er aan. Nog even naar het toilet!” riep ze naar Drake. Hij was zo ongeduldig aan het doe joh. Ze gingen alleen maar een stukje wandelen. Het was wel lekker om eventjes met zijn tweeën wat te doen, al had ze het ook prima gevonden om daar een hele dag voor uit te trekken. Ze spoelde door en kwam vervolgens de kamer in. Ze gaf Bram een kus op zijn wang. “Lief zijn en luisteren naar je ooms en tantes, goed?” zei ze tegen haar zoontje. “Wij zijn weg.” Zei ze vervolgens tegen de rest die in de woonkamer waren. Ze nam Drake’s hand en samen liepen ze naar buiten toe. “Waar wilde je naartoe gaan? Meneertje ongeduld.” Zei ze lachend tegen hem.

Sven Walker
Sven kon niet wachten tot zijn docent bij hun aan zou komen. Stiekem vond hij het heel leuk. Vooral dat de man zo goed overweg leek te kunnen met zijn oudere broer. En natuurlijk was het alleen maar geweldig dat zijn andere docent, meneer de Vries, niet mee zou komen. Aangezien die een of andere filmavond met zijn zoontje zou hebben. Precies goed. “Ik doe wel open!” riep Sven vrolijk toen Ethan riep om de deur open te doen. Vrolijk deed hij dat en met een lach op zijn gezicht wilde hij zijn docent begroeten. Maar hoewel de twee mannen zoveel op elkaar leken, wist hij heel goed dat hij meneer de Vries recht voor zijn neus had, in plaats van Thomas. In één klap was de lach dan ook van zijn gezicht verdwenen. Stilletjes ging hij opzij staan om de andere binnen te laten.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads zo aug 16, 2020 12:57 pm

Lynn
Lynn en Chris waren op haar bed film aan het kijken. De film was net afgelopen toen Ethan vroeg of ze mee gingen doen met de spelletjesavond. Ze keek naar Chris. "Het lijkt mij wij leuk. Chris heb jij zin in spelletjes of wil je samen wat doen?"

Thomas
De deur werd open gedaan. Hij zag het gezicht van Sven betrekken toen hij Lucas zag. Thomas baalde stiekem voor Sven wel dat Jaimey film wilde kijken met de andere kleintjes. "Ha Sven." Zei hij en hij keek hem met een warme glimlach aan. Lily gaf Sven een knuffel. Thomas glimlachte. "Lily is fan van je geloof ik." Lily keek naar Sven. "Kijk bloem!" En ze gaf Sven een bloemetje die ze geplukt had.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight zo aug 16, 2020 4:06 pm

Drake


Drake zuchtte. "Schiet nou maar op!" Voor de zoveelste keer voelde die in zijn zakken. Bram keek hem aan met een blik van papa waar ben je allemaal mee bezig? Hij zou het zo goed mogelijk proberen uit te leggen als ze terug waren en het plannetje ook daadwerkelijk was gelukt. Straks.... Hij wilde er niet aan denken. Hij zei Bram gedag en de rest en liep toen hand in hand met Anny mee naar buiten. "Ik dacht langs het meer en dan zo naar voren om nog een drankje op het terras daar te doen.",opperde die. Langzaam liep die richting het meer. Daar aangekomen liep die het strand op. "Ik ga een tekening voor je maken. Blijf daar!"

Chris

Chris kwam overeind. Hij was stiekem een beetje ingedut tijdens het kijken van de film. "Huh wat? Uhh, ja misschien wel leuk. Pap en mam zouden ook langs komen met Fiona. Dan kunnen ze je eindelijk jou ouders en de rest van de familie ontmoeten. Of je moet wat anders willen doen." Hij stond op om naar binnen te lopen. "Kan ik helpen?" Hij begroette de geen die binnen kwamen. "Hoi, ik ben Chris. Het vriendje van Lynn. Volgens mij hebben jullie vanmiddag mijn zus ontmoet. Fiona, het meisje met de vogel." "Komt zei ook? Ik wil Shrek nog pinda's voeren.", hoorde hij Jaimey meteen vragen. "Als het goed is wel. Kan ik wat te drinken aanbieden?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie zo aug 16, 2020 9:44 pm

Sven Walker
Sven glimlachte naar Thomas, zijn aardige docent. Gelukkig was hij er nog. En Lily, die blijkbaar heel blij was om hem te zien. Hij kreeg zelfs een knuffel! Sven glimlachte. “Hoi Lily, leuk dat je er ook bent.” Zei hij vrolijk. Hij glimlachte naar Thomas en knikte. Ja, daar leek het wel op. Hij vond het stiekem helemaal geweldig. “Dankjewel, Lily. … is mijn favoriet! Wacht, ik zet hem meteen in het water.” Zei hij vrolijk, waarna hij een glas water pakte, waar hij de bloem op kon zetten.

Anny Walker
Anny glimlachte naar Drake. “Rustig nou maar. Het scheelt misschien vijf minuutjes. Zo erg is dat niet toch?” vroeg ze aan hem en gaf hem een kus op zijn wang. Drake kon normaal al ongeduldig zijn, maar zo erg had ze het nog niet vaak meegemaakt. “Helemaal prima.” Zei ze, toen ze zijn plan voor de route hoorde. Ze keek er nu al naar uit om met zijn tweeën op het terras te gaan zitten chillen. Niet heel veel later liepen ze over het strand en wilde Drake een tekening gaan maken. Ze glimlachte. “Oke, ik blijf hier staan.” Zei ze hoofdschuddend tegen hem. Wat was hij nu weer van plan?
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads zo aug 16, 2020 11:02 pm

Lynn
Ze liep met Chris mee en dacht na. Ze had wel zin om mee te doen met spelletjesavond. "Zullen we mee doen? Is wel gezellig toch?" Ze keek op toen ze twee oud leraren van haar zag staan. Op het VWO had ze examen gedaan in maatschappijleer en godsdienst. "Hey meneer de Vries, hoi Thomas en Lily." Ze keek naar Chris. "Of wil je samen een stukje wandelen?"

Thomas
"Een ulp!" Zei Lily. Lily had moeite met de letter t. Ze noemde hem ook Homas. Hij keek op toen hij Lynn naar beneden zag komen. "Hey Lynn. Leuk je te zien! Alles goed?" Hij zag Lynn knikken. Blijkbaar waren zij en Chris nog steeds samen. Hij liep naar binnen en keek naar Sven. "Als je trouwens nog hulp nodig hebt met leren. Je mag het altijd aan mij vragen." Zei hij zachtjes aan Sven zodat hij alleen het kon horen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight ma aug 17, 2020 4:16 pm

Chris

Chris knikte. "Ja dat is het zeker." In elk geval hij hoopte dat het gezellig zou worden. Chris liep met Lynn mee naar binnen. Hij begroette de rest en had ze wat te drinken aan geboden.
Hij vond het lief om te zien dat het kleine meisje een tulp voor Sven had geplukt. Hij keek om naar Lynn. "Nee, hoor. Maar ik dacht, naja ik was van plan wel.morgen deze bende achter ons te laten en samen naar de dierentuin te gaan."

Drake

"Vijf minuten van kostbare tijd die je ook anders had kunnen besteden dan aan je uiterlijk of outfit. Je ziet er toch wel goed uit omdat je immers mooi bent van je zelf." Het eerste was misschien wat overdreven naar het laatste meende die echt.
Inmiddels waren ze richting het meer gelopen. Hij was het strand opgelopen en aan zijn tekening begonnen. Een groot hart en schreef daar de letters WYMM? in. "Anny! Ik ben klaar! Kom je mijn rekening bekijken?",riep die als een klein kindje wat trots een zandkasteel had gebouwd. Hij hoopte dat Anny de hint snapte zodat hij daarna haar op haar schouder kon tikken en op zijn knieën kon gaan
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie ma aug 17, 2020 8:21 pm

Sven Walker
Sven glimlachte trots. “Kijk eens, ik zal hem zo goed mogelijk proberen te houden.” Zei hij tegen haar. Hij keek naar zijn docent. “Je mag me straks wel overhoren. Dat zou in ieder geval heel fijn zijn.” Zei hij net zo zachtjes terug. Dan wist hij wat hij nog beter moest leren. “Willen jullie wat drinken?” vroeg hij . Hoewel het vooral op Thomas en de kleintjes was gericht, was het natuurlijk ook op Lucas gericht.

Anny Walker
“Ik zat op de wc.” Zei Anny droog. Dat moest toch ook gebeuren. Hoewel ze inderdaad altijd haar best deed om er mooi uit te zien. Rustig wachtte ze af tot Drake klaar was met zijn tekening. Ze ging wat dichterbij staan en al meteen veel het hart haar op en ze glimlachte. Ze verwachtte hun initialen erin te hebben staan, maar dat klopte niet. “WWMM?” vroeg ze. Wie was WWMM? Ze keek nog eens beter. “Oh wacht, ik zie het al. WYMM.” Zei ze. Het kwam niet in haar hoofd op dat het ergens een afkorting voor was en al helemaal niet dat ze in het engels moest denken. “Wat betekent het?”
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads ma aug 17, 2020 10:37 pm

Lynn
Lynn keek naar Chris. "Dat klinkt als een goed plan. Samen naar de dierentuin. Het lijkt wel een eeuwigheid geleden dat we samen wat leuks gedaan hebben." Ze keek naar Lily die naar haar toe liep en haar een knuffel gaf. "En hoe is het met deze mooie dame?" Lily glimlachte. "Oed!" Zei ze met een vinger in haar mond. Lynn tilde het meisje op. "Pfoe wat wordt jij groot zeg." Ze haalde een pluk haar uit het gezicht van Lily. "Spelletjesavond it is. Wat voor spelletjes hebben wij eigenlijk meegenomen?"

Thomas
Thomas knikte naar Sven. Hij was altijd bereid om leerlingen te helpen ook als het vakantie was. "Zeg dametje ga je nu met de volgende leerling flirten. Heb je denk ik van je moeder." Lily giechelde en keek met onschuldige ogen naar Thomas. "Uhm een biertje heb je dat? Lily wilt denk ik wel limonade." Lily keek hem stralend aan. "Limo!"

KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight di aug 18, 2020 9:15 am

Drake

Aaaaaahhh!!! Drake werd gek van binnen. Snapte ze zijn hint nou echt niet?!? Ze was zelf partyplanner maar haar eigen wending planning snapte ze niet. Hij deed nog wel zo hard zijn best net zijn prachtige tekening. Dan werd het maar tijd dat hij het zou doen. Drake tikte der op de schouder en ging op zijn knieën.
"Lieve, Anny. Inmiddels zijn er alweer vijf jaar samen en wat is er in die tijd veel gebeurd. We kregen samen een prachtig zoontje, Bram en jij startte je eigen bedrijfje op. We zijn net niet altijd met elkaar eens maar ik zal je altijd steunen in wat je doet. Maar wat ik eigenlijk wil zeggen of beter gezegd wil vragen... Mag ik je mijn verloofde noemen?"


Chris

"Dat dus en je appte mij laatst dat je graag weer een keertje naar de dierentuin wilde, dus ik dacht dit weekend is het juiste moment om samen wat te doen. Even tijd voor elkaar. Weg van de drukte van onze families." Chris had de broers de Vries begroet en was vervolgens op de bank gaan zitten. "Geen idee. Moet je even in die tas kijken wie bij de trap staat."

Ethan

Ethan had zich zo lang mogelijk in de keuken verstopt. Maar hij moest er toch een keer vandaan komen om de andere te begroeten. Wat ongemakkelijk liep die naar de rest. Hij had Lucas en Jaimey vanmiddag wel al eerder gezien maar daar was het dan ook bij gebleven. Hij vond het dan ook meer ongemakkelijk om Thomas weer te zien. "Ik heb toevallig net bier koud gezet. Moet ik helpen, Sven?" Hij hoorde Lucas ook een biertje bestellen. Hij keek even naar Lily en sprak toen tegen Thomas, dacht die:" Haha. Jong geleerd is oud gedaan he. Maar het blijft een schatje." Alleen keek de man hem wel wat vreemd aan en kwam vervolgens Jaimey op hem afgelopen. "Papa, wil jij de film opzetten.", hoorde hij hem vragen. Oeps! Het was Thomas helemaal niet. Waarom was het dan ook een tweeling en leken ze zo veel op elkaar! Hij moest blijven opletten dat hij wel met de juiste broer sprak deze avond.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 5 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum