Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brothers & Sisters

3 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 7 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads zo sep 27, 2020 5:42 pm

Lynn
Ze ging tegen Chris aan liggen en gaf hem een kus in zijn nek. "Het spijt me. Ik had er niet zo over door moeten gaan." Ze speelde met Chris zijn haren en keek hem aan. "We kunnen ook even gewoon knuffelen in plaats van een serie of film kijken. Ik heb je twee weken lang moeten missen." Ze sloeg haar armen om hem heen en legde haar hoofd bij zijn hart. Ze vond het een geruststellend geluid om naar zijn hart te luisteren.

Thomas
"Ho stop ik kon er niks aan doen dat mijn broer mee wilde. Jaimey wilde graag mee met mij en Lily. Dan snap ik wel dat je als vaderzijnde met je zoon mee wilt. Ik kan hem niet tegen houden." Thomas keek op toen Ethan naar buiten kwam. Dit was niet goed. Hij knielde bij hem neer. "Moet ik water voor hem halen?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight zo sep 27, 2020 7:43 pm

Drake

Drake sloeg een diepe zucht. "Sorry het was niet aanvallend bedoeld. Ik vond het gewoon een beetje raar en niet zo gek idee dat ik mijn vader als getuigen wil vragen in plaats van een van mijn zusjes of beste vrienden. Voor mij is dat zo een droom als voor jou om met je vader door het gangpad te lopen. Snap je? Ik dacht even dat ik dat idee moest laten varen."
Drake schudde zijn hoofd. "Me too. Niemand wist ergens vanaf. Ik heb het voor iedereen stil gehouden. Zelfs voor Brammeke. Maar ik denk dat als ik Bram wat had gezegd dat het dan ook geen geheim meer was." Hij grijnsde even.

Chris

"Het is al oké.",sprak die terwijl die met zijn vingers door haar, haar streelde terwijl ze met haar hoofd op zijn borst lag.
Chris grijnsde. "Dat kan, maar zet toch maar aan. Als we zo blijven liggen kan ik niet garanderen dat ik zo in slaap dut en ga liggen snoeken. Zo romantisch is dat ook niet echt en ik wil me ouders zo nog gedag zeggen. Ze komen immers voor ons en om jou ouders en broers en zussen te ontmoeten. Het zal gek zijn als ik dan lig te pitten."

Ethan

"Nee. Nee. Laat me met rust. Ga weg." Hij wist niet waarom maar deze energie voelde niet goed. In zijn hallucinaties herkende die niet dat het Sven was. De andere stem klonk lief, vertrouwend. Maar waarom?!?... zijn angsten werden omgezet in een woordengolf. Uit het niets begon die zijn zorgende uiten. Over zijn gevoelens voor mannen, in het bijzonder Thomas. Over het feit dat die dit nog nooit had gevoeld en niet wist wat hij er mee moest. Over de angst dat de andere hem niet zouden accepteren. Wat zijn ouders wel niet van hem zouden denken. Straks gooide ze hem het huis uit. Wilde ze hem niet meer herkennen als hun zoon. Over Sven en zijn bezorgdheid over zijn drugsgebruik. Bang dat die Abby en Johnny achterna ging. Die twee gaven immers niet echt het goede voorbeeld. Over zijn bezorgdheid om kleine Feline. Was Abby wel de beste ouder voor haar. Alles kwam eruit.
Ondertussen liepen de tranen over zijn wangen en kwam die nog.net maar uit zijn woorden. Ethan liep naar Thomas toe.
"Jij laat mij toch niet in de steek? Jij blijft toch wel bij me?" En voor die het door had kuste die de jongen...
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van femmie zo okt 04, 2020 2:41 pm

Sven Walker
Sven zuchtte. De man had gelijk. “En dankzij Ethan kon je ook niet zeggen dat we hem niet zouden verwachten, aangezien Ethan zo stom was om hem uit te nodigen.” Zei hij. Hij keek naar Ethan toen die buiten was. Vol verbazing keek hij toe hoe zijn broertje hier voor zijn neus gewoon zijn docent ging staan zoenen. “Wow, that just happend.” Zei hij. “Weet je, ik laat jullie tortelduifjes alleen.” Zei hij tegen de twee. Daarna liep hij naar binnen toe, gelijk door naar boven toe.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Bericht van KirstReads zo okt 04, 2020 6:10 pm

Lynn
Lynn keek naar Chris. "Nee het is niet zo romantisch als je in slaap valt. Al moet ik zeggen dat ik ook wel moe ben." Ze ging dichter tegen Chris aan liggen. "Goed dan. Laten we maar serie kijken." Ze gaf hem een kus en stond op. Uit haar rugtas haalde ze haar laptop. Ze ging weer op het bed zitten en zette alles klaar. "Ben je klaar voor een aflevering Once Upon a Time?"

Thomas
Hij keek verbaasd naar Ethan. Wat had hij nou opeens? "Tuurlijk laat ik je niet in de steek." Hij wilde net een arm om hem heen slaan maar voor dat ie het wist kuste Ethan hem. Hij keek Ethan na de kus met grote ogen aan. Hij wist even niet wat ie moest zeggen of doen. Thomas haalde een hand door zijn haar. "Uhm... kom dan gaan we een glaasje water halen." Was het enige wat hij nog kon uitbrengen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma okt 19, 2020 8:00 pm

Ethan

Ethan schrok. " Nee. Nee blijf hier." "Alsjeblieft?",voegde die er smekend aan toe. "Kijk dan hoe mooi het hier is." Hij liep een stukje verder. Waar Ethan net nog haast doodsangsten uitzond was alles nu opeens mooi en vredig. "Ruik je de bomen niet? Dat natte gras." Hij liet zich vallen, gelukkig ook wel echt in het gras en niet op keiharde stenen. Hij begon met zijn armen en benen re bewegen. "I am a angel!"

Abby

Abby stond een stukje verderop te roken. Ze keek toe wat er gebeurde. Wat the fuck had Ethan opeens. Maar toen drong het tot der door. Ethan had drugs gebruikt. Waarom?!? Ze kon niet een reden bedenken waarom Ethan aan drugs zou doen. En dit kwam duidelijk niet door een jointje. Maar hoe kwam Ethan aan die pillen? Kwaad trapte ze de joint uit en liep naar de slaapkamer waar Johnny op bed tv lag te kijken. Feline al sliep. "Hoe komt Ethan aan die pillen?" Johnny:"Wtf! Schreeuw niet zo. Fe slaapt." "Kan me geen fuck op dit moment schelen. Hoe komt Ethan aan die pillen." J:"Wat lul jij nou? Ik weet van niks." "Lieg niet tegen me, John. Ik heb het zelf toch gezien." J:"Weet ik veel. Niet van mij. Vraagt het aan Sven." Nu veranderde haar humeur helemaal in onweer. "Sven gebruikt geen pillen of heb je wat uit te leggen?" Het bleef lang stil. Abby pakte een flesje parfum van het kastje naast haar en gooide het naar Johnny zijn hoofd, wie het maar net ontweek. J:"Gek!" "Gek? Gek! Wie is hier nou een gek? Ik verkoop geen drugs aan mijn familie. Mafkees. Ik dacht dat wij een afspraak hadden. Dat jij zou stoppen met gebruiken en daelen maar blijkbaar ben je geen haar veranderd. Als Sven straks verslaafd blijkt door jou dan vermoord ik je." Ze pakte zijn koffer en gooide deze op het bed. "Oprotten! Ik wil je niet meer zien. Verdwijn! Ik ben helemaal klaar met jou."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie di okt 27, 2020 9:11 pm

Fiona de Jager
Fiona kletste gezellig bij met haar ouders. Ze waren onderweg naar de familie Walker. Shrek zat natuurlijk weer oud en vertrouwd op haar schouder. Ze vertelde haar ouders over hoe de familie bij het zwembad was geweest en dat het zo’n leuk gezin was. Wist zij veel hoeveel chaos dat er op het moment in het huis was. Het duurde niet heel lang voor ze aan kwamen bij het huisje. Vrolijk belde Fiona aan, met haar ouders achter zich. “Lucas!” riep de vogel op haar schouder.
femmie
femmie

Bericht van moonlight wo okt 28, 2020 10:48 am

Drake

Drake en Anny hadden op het terras een hapje en drankje gedaan op hun verloving en liepen nu samen, hand in hand terug naar het huisje. Drake glimlachte nog steeds van oor tot oor. Hij kon nog steeds niet geloven dat Anny "ja" had gezegd. Hij wist niet, ergens had hij verwacht dat ze er nog niet aan toe zou zijn ofzo. Met een of andere smoes zou komen. Dat ze zich eerst volledig op haar bedrijfje wou stoeten. In plaats van een bruiloft te plannen. Ze kwamen bij het huisje tegelijkertijd aan met Fiona en haar ouders. Hij herkende het meisje van bij het zwembad. "Hoi, hoi. Fiona, toch? Dit zijn zeker je ouders? Hay ik ben Drake, Anny gaar ver...." Hij slikte zijn woord in en maakte vervolgens zijn zin af. "Vriend." Hij wist niet of Anny al meteen aan iedereen mee wilde delen dat ze verloofd waren dus stelde die zich voor alle zekerheid gewoon voor als haar vriend. "Hadden jullie al aangebeld?" Net op dat moment deed Lucas de deur open.

Lucas

Lucas was bij de kleintjes gaan zitten, die en film keken. Opeens was iedereen foetsie, terwijl die alleen naar de waarheid had gesproken over Sven. Blijkbaar was de waarheid toch harder aangekomen. Jaah, misschien was het niet helemaal aan hen geweest op dit meer te delen maar eens zou de waarheid boven tafel komen. Lucas had voor de kleintjes nog wat drinken ingeschonken en ze nog wat chippies gegeven. Het was immers ook voor hun vakantie. Hij kwam net van het toilet at toen dr bel ging. Gezien er niemand leek te reageren, besloot hij de deur maar te openen. Er glimlach ontsnapte op zijn lippen toen hij Fiona met Shrek op haar schouder zag staan. "Hey. Kom verder. Volgens mij zijn Chris en Lynn op haar kamer film aan het kijken."

Chris

Chris schrok op toen hij de bel hoorde. "Ah, daar zullen mijn ouders en Fi zijn." Hij stopte de de aflevering en sloot netflix af.
"Kom! Dan gaan we gedag zeggen." Hij rekte zich even uit, en trok toen Lynn mee van het bed af. Zo re zien had er al iemand open gedaan, toen hij zijn ouders en zusje in de hal zag staan. "Hehe, daar zijn jullie eindelijk. Kom verder. Lynn de ouders zitten in de keuken, dan stel ik jullie voor en bieden we jullie wat te drinken aan."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do okt 29, 2020 8:22 pm

Lynn
Lynn zuchtte. Ze wilde liever boven blijven. Na die chaos beneden had ze geen zin in nog een keer chaos. Met een kreun stond ze op en liep achter Chris aan naar beneden. Ze gaf haar schoonouders en Fiona een knuffel. Shrek gaf ze even een aai over zijn kopje. Ze vond het spannend dat haar ouders nu eindelijk de ouders van Chris gingen ontmoeten. Al hadden Chris en zij een halfjaar een relatie. Toch was het er nog niet van gekomen.

Thomas
Thomas knipperde met zijn ogen. Hij had genoeg mensen gezien tijdens zijn reizen die drugs op hadden. Maar aan Ethan kon hij merken dat dit de eerste keer was. Thomas besloot om in het gras te zitten. "Ethan stop. Ga naar binnen en stap onder de douche. Je denkt niet helder na." Thomas keek even naar Ethan die riep dat hij een engel was. Thomas hoopte dat Sven Ethan mee naar binnen zou nemen. Dan zou hij met Lily naar huis gaan en morgen als Ethan weer helder waa zou hij met hem praten.
KirstReads
KirstReads

Bericht van femmie do nov 05, 2020 8:52 pm

Anny Walker
Anny had genoten op het terras. De ring voelde een beetje vreemd en om de paar minuten keek ze ernaar of draaide ze hem een keer rond haar vinger. Dat zou wel eventjes wennen worden. Ze glimlachte naar Drake toen hij zich nog net op tijd verbeterde en zich nog voorstelde als haar vriend. Ze wilde vooral eerst haar ouders vertellen dat ze verloofd was, voor ze het zomaar iedereen vertelde. Ze schudde ook de handen en stelde zichzelf nog eens voor bij Fiona’s ouders. Ze bedacht dat het misschien slimmer was om pas morgenvroeg bij het ontbijt haar familie mede te delen dat ze zou gaan trouwen.

Fiona de Jager
Onbewust draaide Fiona met haar vinger een krul in haar haren toen Lucas de deur open maakte. Ze glimlachte naar hem. “He.” Begroette ze hem. “Oh, die zien we dan zo wel.” Zoals verwacht kwamen niet veel later Chris en Lynn al aan en ze begroette de twee. Shrek besloot dat hij het leuker vond om bij Lucas om aandacht te vragen en ging dus ook bij hem op de schouder zitten. Ze wachtte rustig af tot Chris en Lynn hen mee zouden gaan nemen naar de ouders van Chris. Ze liet het aan hun over, aangezien het niks was als je ouders de ouders van je vriend of vriendin gingen ontmoeten.

Sven Walker
Sven wist niet of hij dit grappig moest vinden of niet. Het was hilarisch dat zijn broer op deze manier eigenlijk uit de kast gekomen was. Hoewel hij eerst even geschokt was geweest, verbaasde het hem achteraf helemaal niet. “Ethan-“ begon hij. Hij zuchtte eventjes. Hij had genoeg ervaring met mensen die drugs op hadden. Ethan leek na één pilletje al ver weg te zijn. Al kon hij niet zeker zeggen of het er één of meer waren geweest. Maar de jongen had ook niet eerder gebruikt. Het leek gewoon alsof de jongen in het gras probeerde te zwemmen ofzo. Aangezien het ooit hielp om in te spelen op wat iemand dacht of vond, en de jongen zonet zijn docent had gekust, had hij een ideetje wat hopelijk zou helpen. “Ethan, kom. Je zit helemaal onder de modder. Ga je wassen, anders ziet Thomas je dalijk als je zo vies bent.”
femmie
femmie

Bericht van moonlight ma nov 09, 2020 9:28 pm

Ethan

Ethan keek betreurd. "Nou, je doet gemeen." Hij kwam overeind en bleef zo boos zitten met zijn armen over elkaar. "Ik vind jou niet meer lief." Boos draaide die zich van Thomas af.
Blijkbaar was Sven ook weer terug. Ethan schrok een beetje van hem. Wat angstig keek die om zich heen. "Is dit dan geen sneeuw? Het voelt zo zacht." Ethan kwam overeind. "Thomas? Thomas? Nee hij mag me niet zien. Ik ga me voor hem verstoppen." Hij ging achter Sven staan. Sven nam hem mee naar binnen. "Hoi allemaal!",begroette Ethan vrolijk zwaaiend de rest. "Shh! Niet zeggen dat je mij hebt gezien. Ik verstop me. Hihi."

Drake keek Ethan en Sven met opgetrokken wenkbrauwen na. "•Alles goed met hem?",vroeg die aan Sven.

Chris

Chris begeleidde de rest mee naar binnen. "Meneer en mevrouw Walker? Mag ik u voorstellen aan mijn ouders." Chris zag hoe Meneer Walker opkeek. De blik in zijn ogen sprak boekdelen.
"Elizabeth?",hoorde hij de man vragen. Hij keek om naar zijn moeder. "Kennen jullie elkaar?" Hij keek zijn moeder onderzoekend aan. Waarom had ze niet eerder gezegd dat zij dr vader van Lynn kende?!? Hij had het vaak genoeg over haar en haar familie gehad.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo nov 11, 2020 2:29 pm

Lynn
Lynn haar mond viel even open toen haar vader de moeder van Chris leek te herkennen. Ze keek even naar Chris. Het zou haar niks verbazen als hij hetzelfde dacht als zij. Ze hadden haar ouders en zijn ouders nog niet aan elkaar voorgesteld. Ze hadden hier bewust voor gekozen zodat Chris en Lynn rustig hun relatie konden opbouwen. "Uhm pap...Waar ken je de moeder van Chris van?"

Thomas
Thomas keek toe hoe Ethan naar binnen ging met Sven en hij zag dat Ethan zich achter Sven probeerde te verstoppen. Thomas keek naar zijn broer. Hij hoopte dat Lucas zijn opmerkingen voor zich kon houden. Hij keek naar Lily die op de bank in slaap gevallen was. Dit was een perfect excuus om naar huis te gaan. "Ik ga naar huis. Lily moet nodig naar bed. Zal ik Jaimey meenemen?" En hij keek zijn broer vragend aan.
KirstReads
KirstReads

Bericht van femmie do nov 12, 2020 10:02 pm

Sven Walker
Zijn broer probeerde zich achter hem te verschuilen en hij sloeg een hand voor zijn gezicht. Dat ging natuurlijk niet werken. Hij had zijn broer in ieder geval zo ver gekregen om mee naar binnen te gaan. “Ja hoor, alles is prima met hem.” Zei hij tegen Drake. Hij greep Ethan bij zijn pols en nam hem mee naar boven toe. Hij hoopte maar dat de jongen niet zou gaan tegenstribbelen. Hij trok zijn broer mee naar hun slaapkamer, waar hij wat schone kleren van hem pakte en die in zijn armen duwde. Vervolgens kreeg hij het voor elkaar om zijn broer de badkamer op te duwen. Hij keek hem aan. “Ik zou maar gaan douchen als ik jou was. Je zit helemaal onder de modder.” Zei hij, waarna hij de badkamerdeur dichtdeed en die barricadeerde, zodat Ethan geen kant op kon. Hij zou over een half uur ofzo wel checken.

Fiona de Jager
Fiona keek toe wat er gebeurde toen ze binnen kwamen. “Jonathan?” hoorde ze haar moeder verbaasd zeggen op de reactie van meneer Walker. Wat gebeurde hier? “Jonathan en ik kennen elkaar van de middelbare school. We waren goed bevriend.” Hoorde ze haar moeder zeggen, alsof dat uitleg genoeg was. “Hoe komt het dat jullie elkaar daarna niet meer hebben gezien?” vroeg ze. Aangezien ze de man verder nooit had gezien en haar moeder ook niet over hem had gehoord, had ze geen idee wat ze kon verwachten.
femmie
femmie

Bericht van moonlight zo nov 15, 2020 7:13 pm

Chris

"Nou, we waren toch wel iets meer dan alleen vrienden.",hoorde hij meneer Walker zeggen. Chris keek van zijn moeder naar Jonathan. Gatverdamme! Had de vader van zijn vriendin vroeger iets met zijn moeder gehad? Oké dit had die liever niet geweten. Maar dat die er zo achter moest komen. Hij wist geen eens dat ze elkaar al kende. Toen hij de naam Walker had laten vallen hadden er toch eerder belletjes bij zijn moeder moeten gaan rinkelen. Waarom had ze niet gevraagd of het de dochter van was? "Dat wil ik ook wel eens weten.",antwoordde die op de vraag die Fiona stelde. Hij vind dat beide hun een verklaring schuldig waren. "Ik ging naar een andere school dan je moeder. Het contact verwaterde. Ik heb nog een paar keer van mij laten horen maar ik kreeg tot mijn spijt geen gehoor terug."

Lucas

Net op het moment dat Thomas tegen hem zei dat die naar het huisje ging en vroeg of hij Jaimey moest meenemen kwam Jaimey aangelopen. "Mag ik nog blijven, papa? De film is bijna afgelopen. Asjeblieft!" Lucas dacht na. Ergens wilde die weg uit de beurt van Sven maar anderzijds trok Fiona ook zijn aandacht en vond die het lullig om Jaimey de film niet te laten afkijken. "Ga maar afkijken. Daarna gaan we terug naar het huisje." Hij hoorde Jaimey juichen. Toen viel hem Shrek pas op. "Hoi vogeltje. Was jij er ook? Mag Shrek een pinda?" Niet wetende dat die stoorde op het verkeerde moment.

Ethan

Ethan zwaaide nogmaals naar de mensen in de hal. Hij liet zich mee naar boven nemen door Sven. Waarschijnlijk tot Sven zijn grote geluk want hij zette zichzelf tot eigen beter weten in aardig voor schut. Zo Was hij anders nooit. Ethan keek verbaasd naar de schone kleding die hij in zijn handen kreeg geduwd. Wat moest die daar nou mee? Hij was helemaal niet vies.
Ethan bonkte op de deur. "Laat me eruit! Ik wil niet douche." Hij bleef op de deur bonken maar het hielp niet. Boos ging die op de badkamervloer zitten
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di dec 01, 2020 4:50 pm

Lynn
Lynn merkte dat haar mond te lang open stond. Had haar vader nou een relatie gehad met de moeder van haar vriend? Meende die dat nou? Ze keek naar Chris. "Maar pap waarom heb je niks gezegd? Toen ik de naam van Chris zijn moeder liet vallen zei je niet dat je haar herkende? Chris en ik hebben een halfjaar samen en nu jullie elkaar eindelijk ontmoeten blijken jullie een hele geschiedenis te hebben. Snap je dat dit raar is voor ons?" Ze pakte Chris zijn hand als teken dat ze steun bij hem zocht.

Thomas
Thomas knikte. "Dan zie ik je wel verschijnen. Mocht er iets zijn laat het dan weten." Hij tilde Lily op en wilde Ethan nog gedag zeggen maar hij kon hem niet zo gauw vinden. "Mocht iemand Ethan nog tegen komen. Doe hem dan de groetjes van mij en mocht ie langs willen komen. Ons huisjesnummer is 776." Nadat gezegd te hebben liep hij het huisje uit. Met Lily in zijn armen liep hij terug naar hun huisje.
KirstReads
KirstReads

Bericht van femmie wo dec 09, 2020 9:08 pm

Fiona de Jager
Fiona kreeg een vreemd gevoel in haar buik. Iets klopte hier niet aan. Ze kon het gevoel alleen niet zo goed plaatsen. Stilletjes keek ze toe hoe de twee wat oude herinneringen leken op te halen. Tot de blik van meneer Walker op Fiona viel. “Hou oud ben je, Fiona. Als ik vragen mag?” vroeg de man aan haar. Fiona slikte eventjes. Fiona keek even naar haar moeder, die naar haar knikte. “26 jaar.” Zei ze met een trillende stem. “Zo lang heb ik je moeder al gekend.” Zei de man. Ze zag haar moeder even weg kijken. “Fiona-“ begon haar moeder, toen Fiona haar mond open deed om iets te zeggen. Fiona stond op, ze wist goed waar dit heen ging maar wist zelf niet zo goed wat ze moest doen. Ze wilde even privacy, even naar het toilet om zichzelf te kalmeren en tegelijkertijd wilde ze weten wat er hier nou precies aan de hand was.
femmie
femmie

Bericht van moonlight do dec 10, 2020 10:19 am

Chris

"Het kwartje is blijkbaar op dat moment niet gevallen."
Het drong allemaal nog niet echt tor Chris door waar die gesprek geen liep. Hij moest zich aan de deurpost vasthouden om niet flauw te vallen. "Hoorde ik dat nou goed? Meneer Walker, de vader van zijn vriendin is Fiona haar biologische vader?" De blik van zijn moeder zei hem genoeg. Chris liep de woonkamer in. Hij moest even gaan zitten. Van al die mannen op de wereld was het precies hij. Zijn zus en zijn vriendin waren familie. Hij voelde zich een beetje vies ook al had hij zelf geen bloedband met Lynn maar toch... Hij wist niet goed of die bij Fiona moest kijken of er beter even alleen kon laten

Lucas

De film was afgelopen. Hij liet Jaimey gedag zeggen tegen Bram en Feline voor ze zouden gaan. Zijn broertje was al eerder vertrokken met Lily. Terwijl die de jas en de schoenen pakte van Jaimey zag die Fiona richting de wc snelle. Hij had niet meegekregen wat er binnen afspeelde. Dat was ook niet zijn zaak en hij wilde ze de ruimte geven om elkaar te begroeten.
Lucas klopte op de wc deur. "Fiona? Alles oké?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do dec 10, 2020 10:46 am

Lynn
Lynn had het gevoel alsof ze elk moment kon flauw vallen. Fiona was dus haar halfzus? Ze keek naar Chris. Ze had er alle begrip voor dat hij nu totaal in de war zou zijn. Lynn wist niet zo goed wat ze moest zeggen. Ze keek haar vader aan. Chris en zij waren een halfjaar samen. Vandaag leerde haar ouders zijn ouders kennen en toen barste de volgende bom uit. Fiona was zowel haar halfzus als de halfzus van Chris. "Ik uhm. Ik ga even een luchtje scheppen." Zei ze. Ze voelde tranen opkomen. Het kon haar niks schelen of haar ouders toen nog geen of wel een relatie hadden, het was meer het feit dat haar vader nog een kind had van een andere vrouw. Fiona kon daar niks aan doen maar ze ging nu toch met een andere blik naar haar vader kijken. "Lynn blijf nou hier. Dan kunnen we het uitleggen." Lynn veegde ruw een traan weg. "Er valt niks uit te leggen pap. Het is compleet duidelijk." Nadat gezegd te hebben liep ze de keuken uit en naar buiten. Ze moest weg uit die omgeving, ze merkte het al aan haar ademhaling. Als ze daar langer was blijven staan kreeg ze een paniekaanval.
KirstReads
KirstReads

Bericht van femmie do dec 10, 2020 6:49 pm

Fiona de Jager
Shrek was niet met haar meegevlogen, maar zat op de schouder van haar broertje. Of nou ja, de vriend van haar halfzusje. Of, of, wat?! Ze opende de deur en keek Lucas met verwarde ogen en tranen aan. Ze opende haar mond om wat te zeggen, maar wist niet goed wat. De eerste tranen kwamen. “I-ik heb mijn vader gevonden.” Zei ze zachtjes. “Denk ik. I-ik had het zo anders voor me gezien.” Zei ze, terwijl ze de kriebels kreeg terwijl ze bedacht dat ze zowel Chris als Lynn familie van haar waren en die twee aan het daten waren.
femmie
femmie

Bericht van moonlight do dec 10, 2020 7:18 pm

Chris

"Stop!", riep die boos. "Laat ons allemaal alsjeblieft even met rust. Oké? We praten morgen hier verder over. Snappen jullie dan niet dat dit voor iedereen een klap is en we dit moeten verwerken?!?" Hij wachtte niet op antwoord en was in de woonkamer gaan zitten. Hij moest even tot zichzelf komen. Shrek was inmiddels op zijn schouder gaan zitten. Hij kriebelde het beestje op zijn kopje. "Laten we Lynn eens gaan zoeken, maatje. Netjes blijven zitten, hoor." Al vertrouwde die er wel op dat Shrek niet weg zou vliegen. Hij vond Lynn buiten. Hij wilde er omhelzen en kussen maar bewaarde zijn afstand. Hij wist niet hoe hun relatie er nu voorstond. "Lynn? Gaat het? Ik snap dat dit een schok is, voor mij ook. Fi en jij blijken de zelfde vader te hebben. Ik kan het nog steeds niet bevatten, maar...
Ik wilde gezegd hebben dat mijn gevoelens voor jou niet zullen veranderen. Ik hou van je en ik kan niet meer zonder jou."

Lucas

Lucas was blij dat Fiona de deur opende. "Hey, wat is er?" Maar op antwoord hoefde die niet lang te wachten. Alleen hij begreep er geen woord van. He, hadden zij en Chris dan niet de zelfde vader? Hij kon het ook natuurlijk niet weten hij had er nog amper gesproken. "Oké, wacht even. Ik ga Jaimey halen en dan gaan we buiten even rustig zitten. Dan kan je mij proberen uit te leggen wat er is gebeurd. Als je tenminste wilt praten. Ik ben zo terug." Hij ging Jaimey halen en liep toen terug naar Fiona. "Ben je zover? Oké begin bij het begin. Ik snap eruit dat jij een andere vader hebt dan Chris en dat je net je vader hebt ontmoet maar hoe dan?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr dec 11, 2020 8:51 pm

Lynn
Ze veegde gauw haar tranen weg. Ze keek naar Chris. "Ik... ik snap het gewoon niet. Wij zijn een halfjaar bij elkaar en al die tijd hebben onze ouders elkaar nog niet ontmoet. En nu vonden wij het tijd dat ze elkaar leerde kennen en nu blijken ze elkaar wel te kennen. Tenminste mijn moeder en mijn vader. En Fiona blijkt opeens mijn of nou ja onze halfzus te zijn." Ze slikte. "Dit verandert niks aan onze relatie. Ik hou van je en ik laat je nooit in de steek. Ik merk alleen wel dat ik nu niet meer normaal naar mijn eigen vader kan kijken. Dit heeft echt verwerkingstijd nodig."
KirstReads
KirstReads

Bericht van femmie za dec 12, 2020 2:04 pm

Fiona de Jager
Het duurde niet lang voor Fiona samen met Lucas buiten zat. Ze veegde haar tranen weg. Ze moest toch eigenlijk juist blij zijn dat ze haar echte vader gevonden had? “Mijn ouders zijn er altijd heel eerlijk over geweest dat mijn vader eigenlijk mijn vader niet was. Ik was nog maar een paar jaar oud toen ze trouwden, dus ik wist ook niet beter dan hem mijn vader te noemen weet je. Ik ben er nooit echt klaar voor geweest om mijn vader te zoeken, al wist ik wel dat ik hem uiteindelijk heel graag wilde leren kennen. Maar wanneer ík daar klaar voor ben. En niet op het moment dat je halfbroertje en zijn vriendin hun ouders aan elkaar voorstellen.” Zei ze, waarna ze de kriebels kreeg. “En- en- Chris en Lynn- hoe moeten die zich nu voelen? Ineens ben ik de zus van hun allebei. Dat- dat kan toch ook niet zomaar?”
femmie
femmie

Bericht van moonlight za dec 12, 2020 4:41 pm

Chris

Chris sloeg een diepe zucht. "Ik snap het ook niet. Wat ik wel weet is dat het niet aan jou vader ligt. Ik bedoel hij wist ook niet dat Fiona eigenlijk van hem is. Mijn moeder heeft gewoon al die tijd haar mond gehouden. Waarom? Geen idee jou vader is niet iemand waar ze Fi voor zou moeten beschermen ofzo. Ze had gewoon meteen eerlijk moeten zijn toen ik over jou vertelde en de naam van je vader liet vallen. Op geven moment had het kwartje toch wel moeten vallen. Zoveel Jonathan Walkers zullen er hier nou ook weer niet rondlopen." Chris leunde tegen Lynn aan. "Niemand kan tussen ons beide komen. Zelfs niet dat jij en Fi halfzusjes blijken te zijn." Hij keek even naar Lynn. "Blijf je bij mij slapen? Dan hoef je je vader ook niet te ontlopen. Ik ben nu liever daar om Fiona straks op te vangen."

Lucas

Lucas probeerde het allemaal te volgen en de eindjes aan elkaar te knopen. Met een schuin oog hield hij Jaimey in de gaten die denneappels aan het rapen was. "Holly shit! Dan is opgroeien met twee moeders haast de normaalste zaak van de wereld. Ik kan me haast niet voorstellen hoe je je nu voelt. En je denkt de schoonouders van je broertje te ontmoeten en dan dit. Who... sorry ik probeer je echt te helpen maar hier heb ik ook geen woorden voor. Ik snap dat dit voor jullie alle drie inslaat als een bom." Hij wreef over zijn gezicht. "Als Chris en Lynn echt van elkaar houden komen ze er wel uit. Het is misschien een beetje een vreemde situatie maar ze doen niks verkeerds." Lucas wiebelde met zijn voeten. "Ik kan nu wel zeggen van je moet je vader een kans geven enluisteren naar je moeder waarom ze nooit wat heeft gezegd maar die keuze is aan jou. Ik kan je eventueel bijstaan in het gesprek. Als een onpartijdige."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za dec 12, 2020 4:57 pm

Lynn
"Mijn vader had ook gewoon tegen mij moeten zeggen dat hij jou moeder kende. Dan hadden we ze veel eerder bij elkaar kunnen laten komen." Ze haalde een zakdoek uit haar zak en snoot haar neus. Ze kuste Chris op zijn wang. "Tussen mij en jou veranderd er ook niks. Ik weet alleen nu niet zo goed ik met Fiona om moet gaan. Ik zag haar altijd als jou zus en nu is ze ook mijn zus." Ze slikte en pakte Chris zijn hand. "Ik wil dolgraag bij jou slapen en er ook voor Fiona zijn."
KirstReads
KirstReads

Bericht van femmie di dec 15, 2020 4:30 pm

OOC: Skip naar de volgende dag

Anny Walker

Onbewust speelde Anny met de ring die ze om haar vinger had zitten. Het was nog een beetje onwennig. Het voelde vreemd. Ze waren lekker een dagje met zijn tweeën weg. Drake was zo lief geweest om een boot te huren. Anny had het aangedurfd om haar telefoon op stil te zetten en zo diep mogelijk in haar tas te doen. “Wat bof ik toch maar met zo’n romantische verloofde.” Zei ze tegen hem. Ze was benieuwd wat ze precies gingen doen. Misschien gingen ze wel op zoek naar dolfijnen ofzo. Zaten die wel in de Noordzee? Zeehonden hadden ze in ieder geval bij het vertrek al een paar gezien.

Fiona de Jager
Fiona stond geduldig te wachten met Shrek op haar schouder. Ze had haar ouders vanochtend zoveel mogelijk ontlopen. Ze wist ook wel dat het niet alleen hun schuld was, maar dat maakte het niet gemakkelijker. Ze vond het nog steeds vreemd. Ze glimlachte naar Lucas toen die aankwam. Ze zouden heerlijk met zijn tweeën over het strand wandelen. Daar had Fiona ook echt wel even behoefte naar. Gewoon eventjes weg van haar familie. Hopelijk zou Lucas daar ook niet over beginnen. “Dus, wat wil je precies gaan doen?” vroeg ze aan Lucas.

Sven Walker
Godzijdank was iedereen weg. Voor zover Sven dat wist dan. Hij had de eerste pillen al genomen toen Ethan weg was. Voor zover Ethan had geweten, had Sven ook nog steeds geslapen. Hij vond het best wel erg dat ze nog maar één dag vakantie hadden gehad en dat zowel Ethan als Lynn high waren geweest. Hij rommelde in zijn tas en pakte het afgesloten koffertje. Je moest de code weten om hem te kunnen openen en dat was maar goed ook. Zijn familie zou de code nooit raken, anders zouden ze er ook nog eens achter kunnen komen dat hij spoot. En god wat had hij dat nu nodig. Hij deed de deur van de slaapkamer open, keek even links en naar rechts en sloot de deur vervolgens. Hij ging op zijn bed zitten en bond zijn arm af, zodat de aders duidelijker in zicht kwamen.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads di dec 15, 2020 4:51 pm

Lynn
Lynn had bij Chris geslapen. Ze wilde haar vader even niet zien. Vandaag zou ze met Chris naar de dierentuin in de buurt gaan. Ze was opgestaan en keek op haar telefoon. Ze zag dat ze 5 gemiste oproepen had en 10 appjes van haar vader. Ze zou vanavond wel met hem praten dacht ze. Maar net toen ze wilde opstaan belde haar vader weer. Met een zucht veegde ze hem weg. Lynn ging dicht tegen Chris aan liggen. "Liefje wordt eens wakker. We gaan naar de dierentuin vandaag."

Thomas
Thomas was al vroeg opgestaan. Hij zou vandaag met Lily naar het 'krijspaleis' gaan. Lily had hem al vroeg gewekt zoveel zin had ze erin. De vraag was of Thomas er wel zin in had. Bij de binnenspeeltuin aangekomen was het nog vrij rustig. Thomas hielp Lily met haar jas en deed haar schoenen uit. "Kom dame. Dan gaan we klimmen en klauteren. Wat wil je eerst doen?" Lily deed haar vinger in haar mond. "Die!" En ze wees naar het gedeelte met de loopfietsjes. "Goed dan gaan we daarheen." Hand in hand liepen ze naar de loopfietsjes. Thomas zette Lily op een lieveheersbeestjesloopfiets en hij liep rustig achter haar aan. Zijn neefje Jaimey was ook mee. Die speelde op de trampoline. Thomas vond het goed als hij zelf ging spelen maar hij moest wel bij hem in de buurt blijven.
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven