Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brothers & Sisters

3 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie vr aug 21, 2020 9:06 pm

Sven Walker
“Ja hoor, dat lukt wel.” Antwoordde Sven zijn broer. Hij liep een keer extra naar de keuken op en neer om iedereen het drinken te brengen wat ze gevraagd hadden. Hij had al heel slim een plannetje. Nu zou Sven gewoon een cola pakken en dan dalijk, als iedereen al een biertje op had, zou hij zelf gewoon om een biertje vragen. Aangezien zowel Ethan als zijn vader erbij waren, zou hij het niet zomaar voor elkaar krijgen om nu al een biertje mee te pakken. Na zijn laatste keertje op en neer lopen zag hij hoe zijn broer de verkeerde van de tweeling voor zich had en hij schoot in de lach. Al probeerde hij maar al te snel dat te verstoppen, zodat de minder leuke broer niet boos op hem zou worden.

Anny Walker
Anny voelde een hand op haar schouder en draaide zich om naar Drake. Zodra ze Drake op zijn knieën zag zitten, sloeg ze een hand voor haar mond. Meteen drong het ook tot haar door wat de tekening betekende die hij gemaakt had. Ze luisterde naar hem en pinkte een traantje van geluk weg. Ze luisterde naar hem, al moest ze eerlijk zijn dat het verhaaltje wat hij vertelde niet helemaal tot haar door drong. “Ja, natuurlijk!” riep ze uit en vloog Drake vervolgens om zijn nek.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads za aug 22, 2020 9:53 am

Lynn
"Ik hou van de dierentuin. Ik heb mijn camera meegenomen." Lynn vond het heerlijk om foto's te maken. Een foto was een blijvende herinnering. Ze knikte. "Even tijd voor zijn tweetjes." Ze kuste hem en liep toen naar de tas die bij de trap stond. "Oew 30 seconds Everyday life." Ze was dol op 30 seconds. "En ik zie Cluedo." Cluedo was ook een van haar favoriete spelletjes.

Thomas
Thomas keek naar Lily die naar Jaimey was gelopen. Hij keek toe hoe ze hem een knuffel gaf. Thomas keek even naar zijn broer en hoopte zo dat Lucas niet geïrriteerd zou doen naar Ethan toe. "Ik heb ook spelletjes meegenomen. Ik wist niet zo goed wat jullie leuk vonden. Party en Co en Levensweg heb ik meegenomen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight za aug 22, 2020 6:37 pm

Ethan

Ethan was snel naar de woonkamer gevlucht..Gezien die niks meer in de keuken te zoeken had en hij had al eens de verkeerde broer aan gesproken. Hij keek wel twee keer uit voor dat die wat deer of zei. Hij voelde zich nog steeds vreselijk akward.

Jaimey

"Je bent lief, Lily." En gaf het meisje het meisje een knuffel terug. "Lily? Bram en ik willen Bassie en Adriaan kijken. Vind je dat goed?" Hij had al aan fijn vader gevraagd of die de film wilde aanzetten. Lily knikte en kwam bij hun zitten. Met zijn drietjes op de bank, een zakje chips en een beker limonade. De filmavond van de kleintjes kon beginnen.

Chris

"Me top. Als je alleen maar wel foto's maakt van de echte apen en niet deze grote aap." Hij hield er niet zo van om voor de camera te staan. Dan maakte die toch liever zelf de foto's.
Chris knikte en beantwoordde de kust "even tijd voor ons tweetjes." Die hadden ze wel nodig en echt tijd alleen hadden ze niet in deze grote drukke familie. "Party en co is altijd leuk. Al ben ik niet goed in het onderdeel hints. Straks maar vragen wat de andere willen spelen."

Drake

Drake ving Anny op. Van blijdschap slingerde die haar rond.
Hier had hij al die tijd op gewacht. Na al die jaren waren ze dan eindelijk verloofd. Zijn hart bonkte bijna uit zijn borstkas. Hey maakte saltos zover dat kon. Hij was zo bang geweest dat Anny nee zou zeggen. Ook al waren ze zo lang samen en was hij klaar voor het huwelijkse leven dat beketekende nog niet dat Anny er wel klaar voor was. Hij vroeg zich wel eens af wat er van hun twee was gekomen als Anny niet ongepland zwanger was geraakt. Maar voor nu was hij de gelukkigste man op aarde. "Ik ben zo blij dat je ja zei. Ik wilde je al een tijdje vragen maar ik had het juiste moment nog niet gevonden. Ik ben zo benieuwd wat Bram er van vind. Of hij snapt dat we straks gaan trouwen.":
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie ma aug 24, 2020 2:57 pm

Sven Walker
“Dan stem ik voor cluedo of levensweg!” zei Sven meteen toen hij de verschillende soorten spellen hoorde die er waren. Hij zette het drinken voor iedereen op tafel en schoof aan tafel mee aan. Hij zorgde ervoor dat hij zo ver mogelijk van Lucas af kwam te zitten. Zo hoefde hij zelf zich niet aan de man te ergeren en gaf hij de man ook geen reden om zijn afkeer te laten merken.

Anny Walker
“Hij zal het vast wel snappen. Bram is al een keer mee geweest naar een bruiloft toen hij mee naar mijn werk mocht.” Zei ze. Ze had het hem toen uitgelegd. Misschien dat ze daar juist op terug konden pakken om het hem uit te leggen. Anny kuste Drake nog een keer. “Ik wil hem zo graag aan iedereen laten zien.” Zei Anny, waarna ze nog eens naar de ring keek.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads ma aug 24, 2020 3:58 pm

Lynn
Lynn keek naar Chris. "Aaaw mag ik echt niet een foto van je maken? Je weet toch dat ik geen slechte foto's maak?" Ze trok een pruillip. "Een selfie van ons is ook geen slecht idee. Onze laatste selfie was voordat je wegging." Ze keek naar Sven die enthousiast reageerde op Cluedo. "We kunnen ook doen dat we alles opschrijven wat we hebben. Dat doen we in een doosje en dan gaan we grabbelen. De verliezer van elk spel mag het volgende spelletje grabbelen."

Thomas
Thomas keek op toen Ethan de woonkamer weer in kwam. Hij hoorde wat Lynn voorstelde. "Dat vind ik geen slecht idee." Hij liep naar Ethan toe. "Hey maak je niet druk. Veel mensen, behalve onze moeders, kunnen ons niet uit elkaar houden. Een tip voor de volgende keer. Ik heb een litteken op mijn hand door een hondenbeet. Geen zorgen ik ben niet gebeten door mijn eigen hond maar toen ik klein was werd ik een keer uit het niets aangevallen door een hond." Hij liet het litteken zien. "En Lucas is langer dan ik."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight ma aug 24, 2020 5:50 pm

Drake

Drake knikte. "Oh ja, dat is waar. Laat ik het zo zeggen. Ik ben gewoon heel benieuwd na zijn reactie. Ook wat de andere gaan zeggen. Je ouders. We moeten mijn ouders straks ook maar bellen. Ik heb niemand nog verteld dat ik van plan was je ten huwelijk te vragen." Drake grinnikte. "Zullen we eerst het samen vieren op het terras met chapgne voor we terugkeren na de drukte? Nog even tijd voor ons tweetjes?"

Chris


Chris zuchtte.."weet ik!.. Maar ik sta nooit leuk op een foto, vind ik. Dat weet je. Een selfie is alleen leuk omdat jij er ook leuk op staat " nee, hij was gewoon niet fotogeniek en vond net niks om voor de camera te staan. "Dat is ook een optie." Hij nam een slok van zijn drankje. "Zullen we daar dan mee beginnen? Pak trouwens wat lekkers. Ethan heeft zijn best gedaan in de keuken."

Ethan

Ethan kleurde rood bij het horen van de compliment van Chris. Alsof hij al niet rood genoeg van. Voor zijn gevoel zag die eruit als een tomaat. Toen sprak Thomas hem ook nog aan. Hij wist niet waar die kijken moest. " Ik uhh... Ik zal het onthouden. Maar twee moeders?" Hij had nog niet echt de tijd gehad om Thomas beter te leren kennen.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie wo aug 26, 2020 10:10 pm

Sven Walker
Sven keek naar zijn docent die zijn broer op zijn gemak probeerde te stellen. “Ik kan ze wel uit elkaar houden.” Zei hij. “Al krijg ik dan ook van allebei les.” Hij zuchtte toen hij hoorde dat Ethan over de moeders van zijn docenten begon en hij rolde met zijn ogen. Oh god, hier begon het. Maakte het iets uit wie de ouders van Thomas en Lucas precies waren? “Zullen we gewoon met een spelletje beginnen?” vroeg hij.

Anny Walker
Anny glimlachte naar hem. “Ja, ik kan niet wachten om het iedereen te laten zien.” Zei ze en sprong even vrolijk op en neer. Ze knikte op zijn voorstel. “Ja, is goed. Kunnen we erop drinken.” Zei ze en keek naar haar ring. Hij was echt heel mooi. Drake had echt een goede smaak.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads do aug 27, 2020 6:33 pm

Lynn
"Aaw maar lieverd jij bent wel foto geniek. Weet je nog die foto die ik van je gemaakt heb tijdens schoolkamp in Berlijn? Je poseerde echt mooi." Ze gaf hem een kus en knikte. "Ja laten we beginnen. Ziet er allemaal inderdaad goed uit Ethan. Waar zullen we mee beginnen?"

Thomas
Thomas knikte. "Ja we hebben twee moeders. Ze wilde graag kinderen en een vriend van hen wilde wel spermadonor zijn. Nou daar kwamen Lucas en ik dus uit." Hij hoorde Lily schaterlachen en glimlachte. Hij keek naar de hapjes. "Ziet er goed uit Ethan. Zullen we met 30 seconds beginnen? Volgens de doos duurt dat maar 30 minuten."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight do aug 27, 2020 7:43 pm

Chris

"Lynn, kunnen we er over ophouden? Ik heb gewoon niks met het maken van foto's van mezelf. Ik weet dat jij het geweldig vind maar ik heb liever dat je van de dieren of van de andere foto's maakt dan steeds van mij. Ik hou van je, ik ben niet bood maat ik vind het gewoon niks, oké?" Hij beantwoordde de kus en nam een plakje worst wat op tafel stond. "Maakt mij niet uit. 30 seconds is prima."

Ethan

Ethan keek verbaasd . Dat hoor dr je niet vaak. Meestal hoorde je dat stellen dan adopteerde. Laat staan dat een goede vriend bereid was om zaaddonor te zijn. Hij sprak deze gedachten dan ook hardop uit. "Zien jullie, jullie vader wel nog of is er geen contact? Sorry, als ik overkom als een nieuwsgierig aapje. Ik wil je gewoon beter leren kennen.", zei die bloedeerlijk.
"Dank je wel. Het is deels Vega. Ik ben zelf vegetariër."

Drake

Drake grijnsde. Hij was blij te zien dat Anny zo enthousiast was. Blijkbaar had hij dr juiste keuze kwa ring genomen. Hij had het zo lastig gevonden om het juiste te vinden. Het was toch de ring waarmee hij haar zou vragen, hun zou verbinden en zich hopelijk de rest van de leven zal blijven dragen. Drake nam Anny bij de hand. "Gaat u mee. Mrs Livingstone." Wat klonkdat gek om te zeggen. Samen liepen ze naar het terras en zochten ze een plekje. Bij de ober bestelde die een fles champagne. Hij hier het glas zodra deze gevuld waren. "Op ons."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie za aug 29, 2020 10:17 am

Sven walker
Het duurde Sven allemaal te lang naar zijn zin. Het was ook niet niks. Hij zat hier met zijn docent die hij absoluut niet mocht, de docent die hij wel mocht maar alleen even aandacht leek te hebben voor Ethan. Zijn ouders die met elkaar aan het kletsen waren en dan ook nog Chris en Lynn die alleen oog voor elkaar hadden. Waar Abby was, wist hij niet eens. Hij snakte naar een sigaret. Of een biertje. Er werd soort van besloten om 30 seconds te gaan spelen en dus zette Sven snel het spel klaar, voor er iets anders besloten werd. “Walkers tegen de rest?” vroeg hij.

Anny Walker
Anny lachte eventjes. “Goh, dat zal wel iets zijn waar ik aan moet wennen hoor.” Zei ze tegen Drake. Ineens een andere achternaam hebben was eigenlijk best wel vreemd. Ze nam plaats op het terras met Drake en ook zij hief haar glas toen Drake een toost uit wilde brengen. Ze nam een slokje en glimlachte naar hem. “Je weet wel dat ik al super vaak over een bruiloft heb nagedacht he?” zei ze tegen hem.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads di sep 01, 2020 3:48 pm

Lynn
Ze trok haar wenkbrauwen omhoog. Waar kwam deze reactie in vredesnaam vandaan? "Huh. Ik wilde je dwingen of zo. Ik bedoelde het goed. Ik snap nou eigenlijk niet waar je zo reageert? Je zegt dat je niet boos bent maar je klinkt wel boos." Ze slikte. Sinds die burn-out kon ze dingen minder goed hebben. Ze ging op de bank zitten en nam een worstje. "Ja is goed. Oranje of zwart?" Vroeg ze alsof er niks aan de hand was. Ondertussen speelde er allerlei gedachten in haar hoofd af.

Thomas
Thomas ging ook zitten en pakte een komkommer. "Ik ben ook vegatarisch." Zei hij met een glimlach. Hij deed zijn haar goed en keek even naar Lynn en Chris. Daarna keek hij naar Ethan. "Het is nog steeds een goede vriend van onze moeders dus ik zie hem wel eens als ik bij hen ben. Op de een of andere manier heb ik hem ook nooit als vader gezien. Ik zag hem altijd gewoon als een goede vriend van onze moeders."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight di sep 01, 2020 4:32 pm

Drake

Drake glimlachte. "Dat eens vast wel gauw genoeg. Of ik help je er gewoon wat vaker aan te herinneren.", zei die met een wenkbrauwwiebel. Inmiddels zaten ze op het terras en nipte ze ban hun campagne, om hun verloving te vieren. Drake slikte even. "Oh god. Hoe veel gaat dat kosten? Moet ik er een baan bij nemen?" Hij liet het wel overkomen als een grapje maar hij vreesde het ergste.

Chris

"Omdat ik me gedwongen voel. Ik heb gewoon geen zin om op de foto gezet te worden of gepusht te worden dat ik er heus wel leuk op sta. Het is gewoon niet mijn ding. Daarnaast ben ik moe en heb ik geen zin in gedoe. Ik wil gewoon rustig een spelletje spelen met de rest en dan vroeg na bed."
Hij ging op de bank zitten en propte wat chips na binnen.
Hij voegde zich bij de broerjes zodat ze twee teams konden vormen. "Doe maar een kleur."

Lucas

Lucas roldr met zijn ogen. "Ja twee hebben twee moeders en zien onze vader nog geregeld. So what?! Het is niet het einde van de wereld. Elke man kan vader worden maar dat betekend niet meteen dat ze ook een papa zijn." Hij nam een slok van zijn biertje. "Maar zet ander een kip thee en ga gezellig zitten thee leuten dan spelen wij hier een spelletje." Hij bekeek het spel. "Wat is precies er de bedoeling van?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie vr sep 04, 2020 10:18 pm

Sven Walker
Sven wreef met zijn handen over zijn gezicht. Hij moest moeite doen om geen opmerking naar Lucas toe te maken. Zijn broer was gewoon geïnteresseerd, kon toch? Zonet had Sven het maar irritant gevonden dat Ethan zo deed, maar sinds Lucas het duidelijk niet leuk vond, vond Sven het dat juist wel. Dat had hij zelf alleen niet in de gaten. Hij stond op en liep naar de keuken toe om een biertje voor zichzelf te pakken, dat had hij toch echt wel nodig. Hij snakte nog meer naar een sigaret. Hij kwam terug met het biertje in zijn handen en ging weer op zijn stoel zitten toen hij de vraag van Chris hoorde. Eindelijk iemand die met de spellen verder wilde. “Laten we de oranje doen. Die is van alledaags toch?” Hij hoorde de vraag van Lucas. “Elk team krijgt om en om een kaartje met 5 woorden daarop en die moet die binnen 30 seconde gaan omschrijven, zonder een deel van het woord of de vertaling van een woord te gebruiken.” Legde hij uit.

Anny Walker
“Misschien hou ik mijn eigen achternaam wel.” Zei ze lachend tegen Drake. Ze kon er ook altijd nog Livingstone-Walker van maken. Dan hield ze een beetje haar eigen naam en nam ze toch ook die van Drake aan. Ze had het bij sommige bruidjes gezien dat het veranderen van naam toch wel het moeilijkste deel was. Ze lachte om Drakes opmerking. “Nou, heel veel benodigdheden voor een bruiloft, hebben we zelf.” Hintte ze hem. Dus het zou juist minder duur worden voor hen. Het was alleen jammer dat ze die dag niet de spullen konden verhuren aan iemand anders.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads zo sep 06, 2020 3:12 pm

Lynn
Lynn trok haar mond open en weer dicht. "Nou sorry hoor. Ik wilde je niet dwingen." Ze zuchtte diep en keek even naar de jongens. Ze was even verbaasd dat Chris niet met haar een team wilde vormen. Ze voelde zich in de steek gelaten. Het leek nu net alsof Chris na die discussie niet meer met haar een team wilde vormen. "Die van alledaags is wel het leukst om te doen."

Thomas
Thomas keek naar Lucas. "Ethan is geïnteresseerd en dat mag. Dan geef ik hem ook gewoon antwoord." Thomas zuchtte diep en keek even naar Lynn en Chris. "Kom op jongens. Zullen we gewoon in het algemeen even een beetje lief doen tegen elkaar? Spelletjesavond moet iets leuks zijn. Laten we nou geen ruzie maken en gewoon beginnen. Wat worden de teams?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight di sep 08, 2020 6:12 pm

Drake

Drake keek geschokt. "Hohoho! Kijk uit wat je zegt,he. Ik trouw alleen op de voorwaarde dat je straks Livingstone-Walker komt te heten. Wen er maar vast aan. Ik hang wel een nieuw naambordje op de deur van je kantoor." Het laatste bedoelde die als grapje maar hij hoopte echt dat Anny zijn naam erbij zou aannemen als ze zouden trouwen. Drake rolde met zijn ogen. "Oh ja gelukkig heeft mijn verloofde een bedrijf wat feesten organiseerd. Ik ken die feesten van jou. Daar kunnen gerust duizend man op afkomen. Het verjaardagsfeestje van Kim Kardashian is daar niks bij vergeleken."

Chris

"Sorry. Ik ben gewoon doodmoe. Kunnen we gewoon een spelletje gaan spelen zonder al te veel gedoe?!?"
Hij nam nog een mini pizzaatje van de tafel. "Prima. Zal ik beginnen met raden? Volgens mij stelde iemand net voor om de Walkers tegen de rest te laten spelen. Dan hebben we ook bij je teams of we moeten drie teams van twee maken." Hij vond het niet erg om met de tweeling een team te vormen.

Lucas

Lucas snoof. Hij had wel gezien dat Sven een biertje was gaan halen,maar niemand zei er wat van. Als die slim was, hield hij zijn mond maar zijn mond was sneller dan zijn hoofd. "Niet een beetje te jong om al te drinken? Zal je vader daar van vinden?" Hij was hier dan misschien als gast en nietals leraar maar iemand moest toch de verantwoordelijkheid nemen. "Neem er anders meteen een jointje bij." "Gast, wat lul je nou? Sven blowt niet.",hoorde hij de jongen die blijkbaar Ethan heette terug gooien. Auw! Blijkbaar was de grote broer niet om de hoogte van Sven zijn gedrag. Zo te merken had Sven wat uit te leggen Twisted Evil Twisted Evil
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie di sep 08, 2020 9:01 pm

Sven Walker
Sven keek richting Lucas met een dodelijke blik, terwijl hij uitdagend en slok van zijn biertje nam. Ha! Nu moest hij die zelf wel opdrinken. Corona. Maar bij zijn volgende opmerking zette hij het biertje met zo’n klap op de tafel dat er wat bier uit zijn flesje schoot. “Serieus? Wat een verrekte lul kun jij ook echt zijn he!” snauwde hij naar de man toe. Hij had zijn vader niet eens de tijd gegeven om iets te zeggen of te vragen. Hij durfde Ethan ook helemaal niet aan te kijken. Het was alleen wel door zijn reactie dat zijn vader hem afwachtend aan keek. “Wat?” snauwde hij naar zijn vader toe. “Hij probeert me al vanaf de eerste lesdag zwart te maken bij iedereen!” probeerde hij zich eruit te redden. Het was op zich niet gelogen.

Anny Walker
Anny lachte en stak haar hand uit. “Deal, als jij voor een nieuw bordje zorgt, ga ik Linvingstone-Walker heten.” Zei ze. Ze was toch al lang van plan om zijn achternaam aan te nemen en daar hoorde nieuwe dingetjes voor haar bedrijf bij. Anny schudde haar hoofd. “Een bruiloft plan je samen. Ik weet wel wie ik uit wil nodigen, maar jij zult vast ook nog wel bepaalde mensen uit willen nodigen toch? Het is sowieso handig om eerst met een datum te beginnen.”
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads di sep 08, 2020 9:26 pm

Thomas
Thomas keek naar Lucas. Moest dit nou zo? Hij zuchtte diep. Hij had er spijt van dat hij Lucas mee had genomen. Thomas had het goedgekeurd omdat Jaimey graag wilde. Hij keek naar zijn handen. "Kom op doe even normaal Lucas. Als de vader van Sven het niet erg vindt dat hij drinkt laat Sven dan ook. Laat hem sowieso met rust." Hij stond op en liep naar buiten. Thomas kon buiten beter tot rust komen dan in die chaos binnen. Soms kon hij zijn broer wel slaan. Waarom liet hij Sven gewoon niet met rust?

Linn
"Sorry schat. Ik bedoelde het niet zo. Ik snap dat je moe bent." Ze keek op toen er chaos ontstond. Ze zuchtte diep. Wilden ze een keer spelletjes doen kwam er ruzie. Ze pakte een mini pizza en keek even naar Chris. "Het spijt me." Vormde ze met haar lippen. Ze wilde geen ruzie tussen hun twee. Ze hield van Chris.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight wo sep 09, 2020 9:08 am

Drake

"Afgeproken. Zodra we thuis zijn ga ik meteen aan de slag om een nieuw naambordje voor je te bestellen." "Zal ik meteen je visitekaartje aanpassen?",vroeg die poeslief. Drake schoot in de lach. "Haha, true. Maar je weet dat je met mij net zo goed je sprookjeshuwelijk kan krijgen als dat we morgen in spijkerbroek trouwen op het gemeentehuis. Oké, nu overdrijf ik maar het belangrijkste voor mij is, is dat onze geliefde erbij zijn en dat we onze gelofte kunnen afleggen. Al die poespas erom heen dat hoeft voor mij niet zo persé, dat bedoel ik."

Lucas

Lucas stond op. Zijn armen over elkaar geslagen. Als Sven hem wist uit te dagen dan zou die het terug krijgen ook. "Goh, hoe zou dat nou komen?!? Misschien omdat jij stoned mijn lessen in durf te komen. Als je überhaupt al komt opdagen want in de les zelf presteer je ook geen ene fuck."

Vader:"Wat?!? Sven? Is dat waar?"

Off: sorry met Chris wist ik niks
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie do sep 10, 2020 9:34 pm

Sven Walker
Sven stond zo snel op dat zijn stoel met een klap achter hem om viel. “Vind je het heel gek als zo’n zak als jij voor de klas staat? En trouwens, het is nog maar één keer gebeurd.” Schreeuwde hij zowat tegen de man die tegenover hem stond. Hij besefte wat er uit zijn mond was gekomen. “Godverdommese kutzooi, eikel.” Snauwde hij naar de man toe, waarna hij met trillende handen de kamer uit liep. Hij liep regelrecht naar de kamer die hij met Ethan deelde en haalde een joint uit zijn tas, waarna hij weer naar beneden stormde en naar buiten liep. Daar stak hij vervolgens zijn joint aan en ging hij tegen de muur aan zitten, terwijl er wat tranen over zijn wangen heen liepen.

Anny Walker
Anny lachte. “Nou, dan kunnen we in onze zwemkleding ook wel op het strand in jamaica trouwen?” vroeg ze voor de grap. Ze had zelf natuurlijk het liefst om het gewoon wat kleiner te houden ergens in de buurt, waar het mooi was. “Wil je geloften afleggen? We kunnen ook de ambtenaar het woord laten doen.”
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads za sep 12, 2020 11:56 am

Thomas
Hij keek op toen Sven naar buiten kwam rennen. Thomas zuchtte diep. Het interesseerde hem helemaal niet wat Sven in zijn vrije tijd gebruikte. Zolang hij maar in zijn lessen kwam opdagen. Thomas liep voorzichtig naar Sven toe. "Vind je het goed als ik bij je kom staan?" Stel dat Sven even alleen wilde zijn dan zou hij weer naar binnen gaan. Maar Thomas wist ook dat het soms fijn was om even je hart te luchten.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight ma sep 14, 2020 9:56 pm

Drake

Drskr schoot in de lach."Nee joh, laten we dan meteen trouwen op Bora Bora en daar onze huwelijksreis houden." Niet dat, dat eein zat maar he een mens mag dromen.
Drake keek op naar Anny. Hij zette zijn glas neer. "Geen idee. Daar heb ik eigenlijk nooit echt zo over nagedacht. Ik weet wel wie ik wil uitnodigen en ik heb altijd gezegd dat mijn vader mijn getuigen wordt maar verder. Wil jij geloften afleggen dan?"

Chris

Wat was het weer gezellig in huize Walker. Ze waren nog geen eens aan de spelletjes beginnen of de woorden vlogen al over en weer. Duidelijk was in elk geval dat Sven en Lucas niet door een deur konden. Chris stond op. "Zullen we film of serie gaan kijken tot dat mijn ouders en Fiona er zijn?",fluisterde die in het oor van Lynn. Hij had geen zin om hier tussen te zitten. Daarbij zouden zijn ouders nog komen. Al had die ze inmiddels toch wel zo een beetje verwacht.

Ethan

Ethan bleef stom verbaasd staan. Het drong nog niet helemaal tot hem door wat er zojuist gebeurd was. Een ding wist hij wel. Hij had barstende koppijn. Zonder pardon liep hij naar boven en ging op zoek naar asprientjes of iprofen. Hij vond een zakje met roze pilletjes in het nachtkastje van Sven. Er vanuit gaande dat het iprofen was nam hij ze in de badkamer in met wat water. Hij voelde zich al gauw naar worden. Misschien dat wat frisse lucht hem goed deed en liep dan ook naar buiten.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie di sep 15, 2020 9:40 pm

Sven Walker
Sven keek op toen Thomas bij hem kwam staan. Hij nam nog een hijs en wreef snel zijn tranen weg. “Ja hoor, prima.” Zei hij tegen de man, zonder hem aan te kijken. “Sorry dat ik het zeg hoor, maar je broer is echt een zak.” Hij vond het verschrikkelijk dat Ethan en zijn vader wisten dat hij joints rookte. Hij hoopte maar dat ze niet achter de rest van zijn gebruik kwamen. Dan zouden ze hem al helemaal verachten. Niemand begreep hem immers. Plots kwam ook Ethan naar buiten toe en Sven zuchtte geërgerd. “Kom jij me nu ook nog een preek geven?” vroeg hij aan zijn broer.

Anny Walker
Anny keek even verbaasd. “Hmm, je vader als getuige? Ik ben benieuwd of dat mag van de gemeente. Ik denk het eigenlijk niet.” Zei ze. Ze had ook nog geen andere bruiloften mee georganiseerd die die vragen uberhaupt hebben gehad. “Dat is wel iets om eens na te kijken. Natuurlijk ga ik mijn vader vragen om me weg te geven.” Zei ze tegen Drake. “Niet per se. Ik zou met alle liefde de mooiste gelofte voor je kunnen schrijven hoor. Maar vaak is het net zo speciaal om de ambtenaar zulke dingen te laten doen.”
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads zo sep 20, 2020 12:45 pm

Lynn
Lynn keek op. Ze knikte. Ze liep Chris voor naar boven naar de kamer die zij in het vakantiehuisje had. Ze ging op haar bed zitten. "Je bent niet meer boos?" Vroeg ze en ze speelde wat gespannen met haar vingers. "Welke serie of film zullen we kijken? We zijn bezig met La casa de Papel en Once Upon a Time. We kunnen ook een film kijken maar ik denk dat als we lekker bezig zijn dat je ouders dan komen."

Thomas
Thomas keek naar Sven. "Het is niet verstandig waar je mer bezig bent maar je moet het zelf weten. Je bent oud genoeg om zelf keuzes te kunnen maken." Thomas keek op toen Ethan ook naar buiten kwam. "Jongens kappen nou. Deze ruzie's zijn nergens voor nodig."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight wo sep 23, 2020 10:48 am

Chris

Chris ging aan de andere kant van het bed liggen boven op de dekens. Hij leek opzij naar Lynn en schudde zijn hoofd. "Nee. Ik ben ook niet echt boos alleen heel erg moe. Ik heb gewoon geen zin in gezien aan me hoofd of mr te bemoeien met die ruzie beneden waarbij er verwijten over en weer worden gegooid omdat een leraar niet overweg kan net je broertje. Hoe zielig ben je dan? Nee, laat mij maar hier lekker film of serie kijken met jou."
Chris dacht na. "Maakt mij niet uit. Maar ik denk inderdaad dat als je een film opzet dat we er net inzitten als pap en mam aanbellen. Laten we anders nog een aflevering van In de upon a time kijken."

Drake

Drake trok een wenkbrauw op. "Waarom zou dat niet mogen? Is toch juist logisch dat je een ouder vraagt als getuigen. Niet iedereen heeft verdere familie on te vragen of wat als je geen vrienden hebt of deze niet wilt vragen. Zo gek is mijn wens toch niet?!?" Drake dronk zijn champagne op. "Als we terug thuis zijn moeten we er gewoon rustig voor gaan zitten. Wat dingen uitzoeken. Kijk naar een date enz enz. Vooral kijken wat we vanuit jou bedrijfje kunnen gebruiken. Of we dan voor die gelofte zelf schrijven gaan of de ambtenaar het woord laten doen. Komt goed. Maar laten we voor nu genieten van elkaar, Bram en de vakantie." En gaf haar een kus op de wang.

Ethan

Ethan keek op bij het horen van de stemmen. Maar het drong niet tot hem door wie het waren. De hele ruzie al half vergeten. "Huh? Wat? Nee. Ik kom alleen maar een luchtje scheppen. Laat me met rust." Hij liep verder..Maar inplaats van dat die rond liep, liep die alleen maar rondjes. Hij kreg het benauwder en benauwder. Het voelde alsof die green lucht meer kreeg. Opeens spookte er allemaal beelden voor zijn ogen. "Nee! Stop! Ga weg! Laat me met rust! Stop!" Tranen rolde over zijn wangen. "Laat ze met rust."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie zo sep 27, 2020 5:26 pm

Sven Walker
Sven nam nog eens een hijs en keek naar zijn docent. “Als je broer niet was meegekomen, dan was het niet eens nodig geweest. Hij kan mij niet uitstaan en dat laat hij me maar al te graag weten.” Zei hij. Zijn drugsgebruik was er in ieder geval wel erger door geworden. Maar hoe kon het ook? Hij raakte al gespannen als hij wist dat de man in zijn buurt was. Hij keek naar zijn broer, die hem niet eens afstrafte. In plaats daarvan begon de jongen rondjes te lopen en ineens te roepen dat iemand weg moest gaan. Had zijn broer soms aan zijn pillen gezeten? Sven slikte eventjes. “Ethan, ga anders even zitten.”

Anny Walker
“Oh, rustig maar Drakie. Mijn bedrijfje heeft al veel bruiloften gedaan en ik zei alleen maar dat ik dat nog niet eerder voorbij heb zien komen.” Zei ze en stak haar handen in de lucht. Anny glimlachte en knikte. “Ik ben benieuwd wat de andere dalijk zullen zeggen. Of wisten ze al dat je iets van plan was?” vroeg ze nieuwsgierig.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters - Pagina 6 Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum