Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You are perfect to me

2 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 16 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads di mei 30, 2023 12:05 pm

Gwen
Gwen had Evie een klein beetje zien glimlachen toen Joey zei dat hij in zijn blote kont in het zwembad zou gaan. Ze keek hem aan en begon te trillen. Gwen wilde niet weer alles opnieuw beleven maar ze begreep Joey heel goed. Ze pakte zijn hand en knikte. “De beelden heb je die gevonden?” Vroeg ze. De beelden zouden genoeg moeten zijn om hem op te sluiten maar ze begreep ook dat de politie echt haar getuigenis nodig had. Ze keek even van Joey weg en na een tijdje keek ze hem weer aan. “Ik denk dat je gelijk hebt. Maar dit betekend dat er een kans is dat ze de beelden die opgenomen zijn hier gaan bekijken. Ik weet niet of ik dat aan kan.” Ze slikte. “Of jij.” Zei ze zachtjes. John keek zijn zusje aan. “Als je de beelden niet wil zien dan kun je dat aangeven Gwenzo. Je bent niks verplicht maar ik denk dat het inderdaad goed is als jij je verhaal doet.” Gwen knikte. “Bel ze maar op.” Zei ze naar Joey toe.

Mike
“Sst hey het is okee.” Hij wilde haar hand vastpakken maar dat deed hij niet. “Je hoeft mij niks te geven nu. Het enige wat ik nu wil is er voor jou zijn. En dan neem ik de fucking chaos voor lief.” Hij slikte. Het deed hem van binnen pijn dat ze nu alleen vrienden wilde zijn maar hij snapte haar ook. “Laten we er nu voor Gwen en Evie zijn, mocht dat rustiger zijn kunnen we altijd nog kijken. Nu ben ik er voor je als een vriend.” Hij zou er voor haar zijn als een beste vriend en meer niet. Hij knikte. “Tuurlijk ga ik met je mee. Mag ik je wel als een vriend een knuffel geven?” Dat laatste vroeg hij heel voorzichtig en stond rustig op.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight di mei 30, 2023 12:30 pm

Joey

Joey hield Gwen steviger vast en streelde over haar rug.
Joey knikte. Hij haalde de usb uiit zijn al al Mike hem terug had gegeven voordat die met Emma ging praten. Joey streelde Gwen door de haar en gaf haar vluchtig vluchtig kus op de lippen. "Als het moet dan blijf ik bij je om samen het moment te doorstaan dat de politie die beelden bekijkt. Maar wie weet bekijken ze die beelden wel alleen." Joey knikte. Hij stond op om rustig te kunnen bellen. Hij legde de situatie uit en de politie zou deze kant opkomen. "Ze zouden hier zo snel mogelijk agenten heen sturen."
Hij ging weer bij Gwen zitten. "Je bent een verdomd sterke vrouw,, Gwen. Ook dit kan je. We moeten nog een horde verslaan om eeuwige rust te krijgen."

Emma

Emma schudde de hoofd. "Het is niet oké, Mike. Jij bent eerlijk tegen mij geweest en dat wil ik tegen jou zijn. Ik wil je niet aan een lijntje houden. Dat zou niet eerlijk zijn." Emma knikte. "Snap me niet verkeerd. Ik vind je oprecht leuk en ik wil echt kijken of we meer kunnen zijn dan vrienden maar dit is niet het juiste moment." Ze knikte dankbaar. Ze aarzelde even maar stond toen op om Mike een knuffel te geven. "Dank dat je het begrijpt." Ze had het er nog steeds moeilijker maar voor nu moest ze vrede hebben met haar besluit. "Ik ga even gedag zeggen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads di mei 30, 2023 12:51 pm

Gwen
Ze staarde naar de usb. Gwen had er spijt van dat ze niet eerder was gekomen met dat bewijsstuk maar toenertijd had ze hele andere dingen aan haar hoofd. Ze beantwoordde Joey zijn kus. Ze gaf hem een waterig lachje. Een verdomd sterke vrouw noemde hij haar. Iets dat ze totaal niet zo voelde. Ze deed alles op de automatische piloot vooral om te overleven. “Het spijt me dat ik je hierin heb meegesleurd. Ik had je een stabielere vriendin gegund. Een vriendin zonder een ex die zijn drie troffeetjes terug wilt hebben. Evie, de usb en ik wilt hij allemaal. Hij wilt ze allemaal terug. Hij weet dat ik die usb heb gejat.” Ze keek naar John die dichter naar haar toe liep. “Het komt goed zusje. Ik ga met Emma en Mike mee terug naar Freek en Evie. Als er iets met Evie is dan bel ik goed. Als het wat rustiger is kom ik nog even langs.” Hij gaf zijn zusje een kus op haar hoofd en liep toen de kamer uit net op het moment dat Emma en Mike de kamer weer in kwamen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 30, 2023 1:04 pm

Joey

Joey sloeg een diepe zucht. "Je hoeft je niet te verschuldigden. Gwen. We hebben het hier al over gehad. Over die rugzak met begane die iedereen wel heeft. Ja,als ik heel eerlijk ben had ik het ook liever anders gezien. Maar.. Ik wil jou en Evie ook niet kwijt.
Ik weet zeker dat er een mooie toekomst voor ons ligt. Ik laat je echt niet meer zomaar gaan. Wie moet dan in zijn blote kont met Evie gaan zwemmen? Wie houdt jou bed vannacht dan warm?" Het laatste zei die met een speels lachje. Al zouden hun wilde plannen voor vannacht niet doorgaan. Hij zou ze uit moeten stellen. Joey keek op naar John. "Geef de kleine prinses een knuffel van me." Mike en Emma kwamen binnen gelopen om gedag te zeggen voor dat ze met John mee zouden gaan. Hij probeerde te peilen hoe de situatie nu tussen die twee was maar hij werd er niet wijzer op.

Emma

Emma was samen met John en Mike mee gegaan. Ze vond Evie knuffelend in de opvang met de kittens. Ze liep bij Evie het verblijf in. "Dag prinses, hoe is het met jou? Een beetje gekalmeerd. Krijg tante Emma een knuffel?: Ze aaide ern poesje wat op haar schoot was gekropen. "Eef? Vertel eens eerlijk tegen tante.. Heeft die meneer wie jou gisteren die snoepjes gaf iets gezegd of gedaan? Heeft hij je opnieuw snoepjes willen geven? Je kan het eerlijk zeggen. We worden niet boos."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 30, 2023 1:14 pm

Gwen
Gwen zuchtte diep. Joey had gelijk, hier hadden ze het al over gehad. Ze zei haar vrienden gedag en was blij dat ze even rustig met Joey samen kon zijn. Ze grinnikte eventjes. “Evie is echt nogmaals dol op je. Hoe gaan we deze situatie ooit aan haar uitleggen? Nu is ze nog veel te jong.” Ze keek even naar haar arm en probeerde haar rechter vingers te bewegen maar ze vertrok haar gezicht van de pijn. Ze keek naar Joey. “Ik geloof dat we ons nachtelijke activiteit even uit moeten stellen. Al vind ik het ook wel fijn om nu te knuffelen voor de agenten komen om te praten.” Ze wilde Joey zijn warme lijf nu tegen zich aan voelen. Ze wilde zich even verstoppen in de veilige cocon die hij voor haar was geworden.

Evie
Evie keek met grote ogen naar Emma. Ze knuffelde haar stevig en begon zachtjes te snikken. “Hij…hij zei dat hij mijn papa was en mij kwam halen. Dat mama…” Ze slikte. Evie durfde het niet goed te zeggen wat die meneer had gezegd. Ze wilde gewoon knuffelen met de kittens. “Dat is Olaf.” Zei ze naar het sneeuwwitte katertje dat op Emma was geklommen. Ze aaide de rode poes op haar schoot. Ze keek even naar Mike en John en voelde zich een beetje angstig. Freek keek haar aan. “Eefje dat is oom John het is okee.” Hij gebaarde naar John dat het beter was als hij samen met hem en Mike even naar de paarden gingen kijken want die moesten gevoerd worden. John knikte en met zijn drietjes liepen ze weg. Evie keek naar Emma. “Die man zei dat mama dood was.” En ze begon harder te huilen. Evie wilde helemaal niet zonder haar moeder zijn. Ze was blij dat ze haar moeder had gezien, levend en wel.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 30, 2023 4:15 pm

Joey

Joey zuchtte en haalde zijn handen op. "Ik weet het oprecht niet. Ik haat liegen maar ze is inderdaad nog zo jong. Gaat ze het wel begrijp als wij al amper snappen wat er zich se afgelopen dagen allemaal heeft afgespeeld. Over het feit nog naar gezwegen dat de zelfde man die dit allemaal heeft veroorzaakt haar vader is." Joey pakte haar gipse hand vast. "Gaat het eten beetje met die hand?" Joey rolde met zijn ogen. "Mevrouw James, jij stouterd en ik maar denken dat het handwerk ging worden terwijl ik aan jou dacht." Hij begon Gwen te kussen.

Emma

Emma aaide het katje. Ze ging niet op in het feit dat Evie van onderwerp probeerde te veranderen. Emma stond op en nam Evie in de armen. "Emma snapt dat jij heel erg bent geschrokken, schat. Je hebt mama net gezien. Mama heeft alleen een dom ongeluk gehad waardoor ze is gevallen en haar hand heeft gebroken. Daarom kan ze nu even niet bij jou zijn, maar ik beloof dat alles weer goed komt met mama." Ze streelde zachtjes over Evie de rug. "Tante Emma, had die meneer gelijk? Is hij mijn papa?" Emma beet op de lip. "Dat weet ik niet, lieverd. Dat moet je aan maar vragen." , loog ze. "Ik wil gewoon naar mama toe."
Emma begroet Evie haat gezicht tegen zich aan. Ze begon Gwen te appen. Gwen, bel me! Nu! Ik weet dat het ziekenhuis geen plek is voor een kind maar Eef heeft je nu harder nodig dan ooit. Stwfan heeft tegen haar gezegd dat hij haar vader is. Het is niet aan mij om haar de waarheid te vertellen. Daarbij zei hij dat je dood was... Daarom was ze zo overstuur. Misschienwordt het tijd voor de waarhei. Ik blijf bij je als je het haat uitlegd.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 30, 2023 4:22 pm

Gwen
“Het begint mij ook wat te duizelen. Maar de conclusie is dat Stefan mij en Evie terug wilt. Hij is een drugsdealer en een verkrachter.” Ze slikte. “Mijn moeder heeft ons aan elkaar voorgesteld. Ik kan mij voorstellen dat ze niet wist hoe hij echt was. Hij kan best wel charming zijn.” Ze keek naar zijn hand op haar gebroken hand. “Ik weet het niet. Ik kan proberen om met links te eten.” Ze grinnikte en trok Joey naar zich toe. Ze begon hem te zoenen en verdween met haar hand onder zijn shirtje. Dit had ze echt gemist. Op het moment dat ze met haar linker hand in zijn broek wilde trilde haar telefoon. Ze verbrak de kus en liet het appje aan Joey zien. Vlug drukte ze op videobellen. “Wat is er aan de hand Emma? Wat heeft Stefan gezegd?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 30, 2023 4:41 pm

Joey

Joey streelde Gwen door de haren. "Hij zou letterlijk en figuurlijk langs mij heen moeten mocht die jou en Evie ooit terugkrijgen." Joey rolde met zijn ogen. "Nou lekker goeie smaak heeft je moeder.",zei die alleen maar sarcastisch. Al wat de meest fouten mannen meestal wel op het eerste gezicht overdreven aardig en alles. Joey dacht na. "Dat wordt je dus voeren net als een baby. Hapje voor Gwen." Hij probeerde der door te plagen een beetje op te vrolijken. Ze waren ne tlekekr bezig tot dat Emma appte. Hij las het appje en slikte. "Moet ik jullie privacy geven?"

Emma: "Eef, tante Emma moet even bellen. Zoek jij je ooms op?" Ze wachtte tot dat Evie weg was en ze haat daadwerkelijk naar de paarden had zien lopen. "Nou precies wat ik je app. Je dochter is compleet overstuur geraakt omdat die klootzak heeft verteld dat hij haat vader is en jou dood had verklaard. Ze vroeg aan mij of het waar was dat Stefan haar vader is. Ik heb gezegd dat ze het maar aan jou moest vragen, dat ik het ook niet wist. Ik ga haar de waarheid niet vertellen, Gwen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 30, 2023 4:53 pm

Gwen
Ze schudde haar hoofd. “Je hoeft niet weg Joey.” Ze luisterde naar Emma en beet op haar lip. “Echt die klojo is een gemeen spelletje aan het spelen. Ik wilde dit pas aan Evie vertellen als ze ouder is. Nu snapt ze er geen reet van. Ik weet dat ik het haar nu wel moet vertellen maar hoe? Hoe ga je aan een kind van zes uitleggen dat haar vader haar moeder verkracht heeft. Dan zeg je min of meer dat ze niet gewenst was terwijl ze absoluut gewenst was alleen niet door de manier waarop het is gegaan. Geen wonder dat ze zo overstuur is.” Gwen greep uit automatisme de hand van Joey. “De politie komt zo. Ik ga mijn verhaal doen en aan hun de usb laten zien. Ik wil eigenlijk helemaal niet dat Evie hier komt maar als ze echt niet daar wil blijven dan moet het maar. Ik weet echt niet hoe ik haar dit allemaal ga vertellen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 30, 2023 4:59 pm

Emma

Emma zuchtte. "Dat had ik al door dat die vuil spel speelt zins dat je hem kent." Het kwam harder uit haar mond dan ze bedoelde.
Emma deed haar ogen even dicht. "Ik weet het ook niet, maar ze heeft recht op de waarheid. Ze zal alleen maar meer vragen gaan stelen en ik weet niet hoelang ik mezelf nog onder uit kan praten of Evie kan afleiden. Misschien moeten we gewoon zeggen dat het een slechte man was met slechte bedoelingen. Die je pijn deed en het daarom beter was dat ze hem niet zag."
Emma knikte. "Succes! Je kan dit! Ik ben in gedachten bij je om je te steunen. Ondertussen probeer ik." Evie kwam weer binnen gelopen. "Is dat mama?" Emma kon niet liegen dus ze knikte. "Mama mag ik bij jou en Joey op bezoek. Asjeblieft?!? Ik zal heel liet zijn."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 30, 2023 5:09 pm

Gwen
Gwen keek even naar Emma. “Dat is ook zo. Als ze ouder is kunnen we altijd kijken wat we over haar vader gaan vertellen.” Ze keek op toen Evie in beeld kwam. Ze keek naar Joey. “Eefje mama moet zo even met belangrijke mensen praten. Jij bent ook mega belangrijk maar ik moet die mensen eerst te woord staan. Mama appt tante Emma wel als je deze kant op mag komen. Ik beloof het.” Evie keek haar even boos en verdrietig aan. “Mama heeft straks alle tijd voor jou. Echt waar. Als je heel lief bent mag je misschien een kitten uitzoeken.” Gwen wist dat dit niet helemaal de bedoeling was en goed uit kwam maar ze moest gewoon iets doen. Terug naar het appartement wilde ze absoluut niet. Er kwamen agenten binnen. Gwen deed haar pink omhoog. “Ik beloof je dat je straks mag komen.” Evie deed ook haar pink omhoog en ze hingen toen op. Ze keek de agenten aan. Het was een vrouwelijke agent en een mannelijke agent. “Goedemiddag u had gebeld?” Gwen knikte. “Ik wil graag mijn verhaal doen en bewijs laten zien tegen Stefan Bronkhorst.” De agente knikte. “Ik ben Els en dit is Mark. Mark zou noteren en ik ga het gesprek met je aan.” Gwen knikte. Els ging zitten en Mark pakte zijn laptop erbij. “Mag ik uw volledige naam en geboortedatum?” “Gwendolyn Charlotte James geboren op 6 augustus 1998 geboren in Brighton Engeland.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 30, 2023 5:57 pm

Emma

Emma had opgehangen. Ze hoopte maar dat het gesprek met de politie goed ging. Liever was ze er bij geweest maar ze moest nu op Evie letten. "Wat zullen we eens gaan doen? Gaan we zwemmen of blijven we nog bij de kittens zitten? Emma kan je haar doen en je opmaken. Lekker een beetje tutten voor dat we naar mama en Joey gaan." Ze keek Evie aan. "We gaan hier in elk geval niet zitten mokken. Ik wil een lach op dat mooie gezicht van jou zien."

Joey

Joey zag dat er twee agenten binnen kwamen. Hij bleef dicht bij Gwen zitten om haar te steunen terwijl zij haar verhaal zou doen. Hoe meer ze vertelde, hoe meer zijn hat brak. Had hij haar toen der tijd maar gekend om haar van al deze ellende te kunnen behouden. Dan had ze Stefan nooit leren kennen. Gwen had de agenten de usb overhandigd. "We moeten de beelden bekijken, waar de getuigen bij is. Ik snap dat het pijnlijk is, daarom zullen we het bekijken en beluisteren met oortjes." Joey was opgelucht dat die de beelden biet hoefde te zien. Dat zou die niet hebben aangekondigd. Hij legde Gwen zijn hoofd tegen zijn borst. "Gaat die?",fluisterde die zodat alleen zij kon zien wat die zei.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 30, 2023 6:58 pm

Evie
Evie keek tante Emma aan. “Mama zou mijn haar invlechten als Elsa.” Evie had donkerbruin/rossig haar dezelfde haarkleur als Stefan en de helderblauwe ogen van haar moeder. Mama vroeg wel eens of ze net zulk haar als Anna wilde maar Evie vond het haar van Elsa mooier. Ze aaide de poesjes. “Zou je een Elsa vlecht kunnen maken?” Vroeg ze heel lief. Evie wilde er op haar best uitzien als ze naar haar moeder ging. “Tante Emma, wil je dan ook een beetje make-up doen? Dat mag ik van mama.”

Gwen
Ze had haar verhaal gedaan en de agenten zouden de beelden gaan bekijken. Ze zag alles weer voor zich hoe ze het zich herinnerde. Ze voelde vooral de verkrachting weer. Hoe hij bij haar binnen drong, hoe hij haar aanraakte en zij lag daar machteloos. High van de drugs, verlamd en deels niet bij bewustzijn. Ze slikte en staarde een hele tijd in het niets. “Mevrouw James?” Gwen keek op. “Uw ex meneer Bronkhorst had aangifte gedaan tegen mishandeling en dat hij was aangereden. Nou hebben we de beelden bekeken van die aanrijding en zo te zien was de heer O’Mally in zijn gelijk. We hebben ook gezien hoe uw ex uw dochtertje wat aanbood en dat ze dat in eerste instantie weigerde maar later had ze het van de grond geraapt en in haar mond gestopt. Jullie staan daarin sterk met de verkrachting staan jullie ook sterk maar uw verslavingsproblemen zijn een ander verhaal. Begrijpt u dat?” Gwen haar handen begonnen te trillen. “Ik ben niet meer verslaafd. Dat kunt u checken en ook navragen aan de therapeut van de kliniek.” Ze wilde dat dit stopte. Hoe vaak zou ze dit nog door moeten maken? “Alstublieft laat dit stoppen. Ik wil mijn kind opvoeden. Zij snapt hier helemaal niks van. Stefan heeft gezegd dat hij haar vader is tegen haar. Ik wilde dat doen wanneer de tijd rijp is.” Els keek haar aan. “Ik snap dat dit allemaal lastig is maar we moeten wel naar de ernst van de zaak kijken. Ik ga langs bij uw therapeut maar u moet u wel bedenken dat een verslaafde ouder ernstig is.” Gwen deed haar mond open en sloeg met haar goede hand op haar deken. “Ik ben niet verslaafd!”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 30, 2023 7:14 pm

Joey

Joey was er helemaal klaar mee. "Ze is niet verslaafd. Welke maf heeft jullie dit wijs gemaakt? Waarom zou ze aan alle kanten deze zaak aanvechten en dit allemaal oprakelen terwijl ze gebruikt en haar dochter in gevaar zou brengen? Nou?!?" Het bleef akelig stil. "Hebben jullie ook maar enig bewijs dat ze gebruikt? Ik dacht dat men onschuldig was tot het tegendeel was gebleken maar jullie schuiven het wel erg makkelijk af." Hij rommelde ik zijn broekzak. "Haal desnoods de woning maar overhoop. De enige pillen die ze slikt die zijn op doktersrecept en die heb ik hier." Hij smeet de pil en de oxepam naar ze toe.

Emma

Emma knikte. "Tuurlijk wilt Tante Emma jou haar vlechten als Anna en je make-upen. Ook al mocht het niet van mama tante Emma is op dit moment de baas en van mij mag het wel. Kom! Ik heb wel een borstel en elastiekjes nodig." Ze nam Evie mee aan de hand en liep naar de pipowagen waar Gwen verbleef. Emma pakte wat ze nodig had. Ze ging lekker buiten zitten en zette Evie op schoot. "Wat hoorde Emma trouwens nou allemaal voor gekke dingen aan de telefoon? Gaat Joey met jou zwemmen in zijn blote kont? Dat kan niet hoor, Eef. Hij leent maar een zwembroek van oom Johm of oom Freek. Gaat oom Freek tevens vanavond zijn beroemde spruitjes maken?" Ze zag de drie mannen aan komen lopen. John had een dienblad met limonade meegenomen voor iedereen. Ze glimlachte even naar Mike. Ondanks dat ze had gezegd dat ze alleen vrienden wilde zijn voelde ze wel dat ze bloosde.

moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 30, 2023 7:30 pm

Gwen
De agente keek naar de medicatie. “U moet ons ook begrijpen meneer. Wij doen hierin alleen ons werk en het feit is nou eenmaal dat ze verslavingsproblemen heeft gehad. Haar dochter heeft gisteren drugs binnen gehad.” Gwen keek boos naar de twee agenten. “En dat was haar vaders schuld en niet het mijne.” Ze keek even naar Joey die het voor op nam. Ze vond het zo lief. “Nee dat klopt maar er was wel een volwassenen bij die het had kunnen voorkomen. Gwen werd alleen maar bozer. “Mevrouw heeft u kinderen?” Els schudde haar hoofd. “Dan had u kunnen weten dat kinderen vlugge vingers hebben. Dit heeft niks te maken met het feit dat Joey erbij was. Evie is een meisje van zes, die denkt niet na over de gevolgen ervan. Als zij hoort dat het pepermuntjes zijn denkt zij ook dat het pepermuntjes zijn. Als u verder niks zinnigs te zeggen hebt wil ik dat u weg gaat en aan de slag gaat met het daadwerkelijke probleem en dat is Stefan Bronkhorst.”

Evie
Evie begon helemaal te stralen. Ze giechelde. “Joe wilde geen zwembroek lenen hij zou er een halen bij hem thuis. Ik wil nog niet hem in zijn blote kont zien hoor.” Ze ging beter op Emma haar schoot zitten en schudde haar hoofd. “Nee Freek ging frietjes maken en ik wilde kipneukies. Joe houdt niet van spruitjes.” Ze keek even naar Mike die er ook bij kwam zitten. Ze keek hem aan en glimlachte naar hem. Toen Emma naar Mike keek begon ook Mike te blozen. Evie wiebelde met haar benen. “Zijn jullie verliefd?” Flapte ze eruit.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 30, 2023 7:46 pm

Emma

Emma schoot in de lach. "Hahaha. Ik denk dat mama dat niet zo erg vind hoor als Joey in zijn blote kont gaat zwemmen. Echter is het niet zo netjes en hygiënisch. Zeg straks maar tegen Joey dat doe alsnog zijn zwembroek moet gaan halen, als wij bij mama zijn." Emma begon Evie de haar te borstelen. "Oeh lekker. Mag ik blijven eten." Ze keek Evie wel even streng aan. "Eef, je weet dat je dat laatste niet van mama mag zeggen. Ik zal je niet verradden maar je weet het zelf ook wel." De sfeer werd wat ongemakkelijk toen Mike erbij kwam zitten. Emma schrok van de plotse flapuit van Evie. "Evie!" Evie:"Nou?" "Dan ga ik jou mooi niet vertellen wijsneus en zit eens stil. Zo worden je vlechten niet recht."

Joey

"Nou dan doen jullie je werk niet bepaald goed. Die twee van vanmiddag beschuldigden Gwen ook al vals. We zijn er inmiddels wel klaar mee om haar steeds te moeten verdedigen." "Meneer, let op uw woorden of we moeten u aanhouden."
Joey zweeg en hoorde aan hoe Gwen het voor zichzelf en voor hem opnam. Ze zou zich helemaal niet moeten hoeven verdedigen. "Oké prima sla me maar in de boeien. Ik ben er voor verantwoordelijk dat, dat kleine meisje die drugs in handen kon krijgen. Ik was op dat moment verantwoordelijk voor haar." Hij hield zijn handen al op zodat ze hem konden boeien. De agenten stonden op. "We zullen u verder met rust laten. We laten nog van ons weten." Joey zei ze sarcastisch gedag en smeet de deur achter ze dicht. "Wat een klootzakken! Als ik nog een keer hoor dat je verslaafd bent dan ram ik die gene op ze bek. Je zou van een agent toch beter verwachten. Ze hebben geen bewijs, niks!" Hij ging weer bij Gwen zitten. "Het spijt me dat je hier doorheen moest. Mijn hart brak toen je je verhaal vertelde. Maar weet dat ik er voor zal zorgen dat je dit nooit maar dan ook nooit meer hoeft mee te maken."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 30, 2023 8:08 pm

Evie
“Mama en Joe hebben gedoucht vanochtend.” Zei ze. “Dus mama heeft Joe al in zijn nakie gezien. Maar ik wil Joe niet in zijn nakie zien dat is raar.” Ze keek even naar Mike die een slok van zijn limonade nam. Ze zuchtte diep. “Okee ik zou het niet meer zeggen. Maar ik zei het vanmiddag ook al en toen moest mama wel een beetje lachen. Ik zou het proberen niet meer te zeggen maar het is zo’n grappig woord.” Ze probeerde wat stiller te zitten en deed haar duim in haar mond. Na een tijdje haalde ze haar duim weer uit haar mond. “Moet je aan oom Freek vragen of je mag blijven eten. Van mij mag je wel blijven eten. Dan kun je daarna samen met Mike een pipokar delen.”

Gwen
Gwen keek de agenten na. Ze keek toen naar Joey. “Maar Joey ik ben verslaafd. Men zegt toch wel eens eens een verslaafde altijd een verslaafde?” Ze keek eventjes van hem weg. Gwen wist dat ze niet zo moest denken maar ze dacht wel zo. Ze slikte. “Ik zag alles weer voor me Joey, ik voelde alles weer. Hoe hij aan mij zat, hoe hij zijn peuken in mijn armen drukte, hoe hij mij mijn matras op smeet, mij drugs gaf en mij uitkleedde. Ik zag alles weer. En toch wil ik verder met jou. Bij jou voel ik mij veilig. Ik had nooit gedacht dat die veiligheid weer terug zou komen. Maar met jou heb ik het gevoel dat ik het aan durf.” Ze keek hem aan en drukte hem naar zich toe en begon hem te zoenen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 30, 2023 8:28 pm

Emma

Emma proesten het uit van het lachen. Ze zei maar niet dat ze wel zeker wist dat Gwen en Joey meer hadden gedaan alleen douchen. Ze was echter verbaasd dat Gwen intiem was met Joey. Ze dacht dat Gwen dat volledig na Stefan had afgezworen. Al was ze wel blij dat ze het dan met Joey aandurfde. Ze wist zeker dat Joey een man was die haar de ruimte gaf zodat ze er klaar voor was om zichzelf aan hem gegeven. "Ik wil Joey ook niet in zin nakie zien. Niet onder de douche of in het zwembad. Iel, bah, gatverdamme." Emma zuchtte. "Het is ook stiekem wel een beetje grappig, maar het is ook raar als je bij de macdonalds om kipneukies gaat vragen." Emma vlocht rustig verder de haren van Evie. Toen ze klaar was bekeek ze het resultaat. "Jik bent de mooiste Anna die ik ooit heb gezien." Emma nam net een slok van de limonade en verslikte zich erin. "Eef, Mike en Emma zijn niet samen zoals mama en Joey.",probeerde ze uit te leggen.

Joey

Joey keek Gwen streng aan. "Praat verdorrie niet zo! Dat slaat helemaal nergens op Gwen en dat weet je zelf ook. Je zou zoiets nooit meer doen. Jij zet je dochter boven jezelf. Je zal er alles aan doen om niet terug te vallen. Laat je gedachten niet de overhand nemen." Joey verbrak de kus. "Je hoeft dit niet te doen. Ik kan wel wachten. Ik zal op jou wachten. Je hoeft je tegenover mij niet te bewijzen. Ik wil alleen dat je me kust omdat het goed voelt, niet omdat je Stefan probeert te vergeten."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 30, 2023 8:38 pm

Evie
Evie stond op en bekeek zichzelf in de spiegel van de badkamer in de pipowagen. “Dankjewel tante Emma voor deze vlecht. Nu nog make-up en dan zijn we klaar voor mama.” Ze liep weer terug naar Emma en Mike. Ze giechelde. “Ik heb wel zijn boxer een keer gezien. Volgens mij was het er eentje met allemaal bananen.” En ze zag dat Mike zich verslikte in zijn drinken. Evie keek even naar hem en toen naar Emma. “Niet? Ik dacht dat jullie verliefd op elkaar waren. Dan heb ik het verkeerd gezien maar ook als vrienden kun je samen in een pipokar slapen. Ik heb ook een eigen kamertje.”

Gwen
“Nee dat weet ik. Maar mijn moeder heeft dat wel eens gezegd. Het interesseerde John niet dat het zijn moeder was maar hij heeft haar toen de deur gewezen. Sindsdien zien ze elkaar niet meer.” Ze keek hem aan. “Ik kus je omdat ik mij goed bij jou voel en niet om Stefan te vergeten. Ik hou van je en ik wil verder met je. Ik voel mij voor het eerst echt veilig bij een andere man dan bij mijn vader of broer. Ik wil jou.” En om hem te overtuigen zoende ze hem weer en verdween ze met haar goede hand onder zijn shirt.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 30, 2023 9:01 pm

Emma

"Graag gedaan, lieverd. Moet Emma straks ook nog je nagels lakken of zijn die nog mooi?" Ze was blij te zien dat Evie een stuk rustiger was en ze even zo een momentje samen konden hebben. Even zonder zorgen. Emma schudde de hoofd.. "Ik heb nou altijd al willen weten dat Joey een boxer met banenen had." Dus niet! En waarom wist Evie dit? Toen herinnerde die avond dat Joey bij Gwen op de bank had geslapen. Emma zuchtte.."Ja ik weet dat ik heb gezegd dat ik Mike leuk vindt maar soms vinden grote mensen elkaar leuk en lief maar is het het beter als ze niet samen zijn. Ook niet dat ze samen een pipowagen delen." Ze begon Evie te kietelen. "Maar kleine snotneus jij loopt tante Emma wel uit te horen, maar hoe zit het met jou verkering? Moet ik al de jongens bij je vandaan gaan houden?"

Joey

"Sorrry, dat ik het zegt maar en terecht! Zo praat je toch niet over je eigen dochter. Ze zei zeker ook dat het je eigen schuld was dat je verslaafd was geraakt en niet die van Stefan. Ze heeft je immers aan die zal zelf voorgesteld." Nee hij ging geen vrienden worden met zijn schoonmoeder zo te horen. Gelukkig herinnerde die zich dat Gsen had gezegd dat, dat mens in Engeland woonde dus vaak zou die haar niet zien. Als haar vader hem maar mocht.
"Ik wil ook dat je je veilig voelt bij mi. Dat je je vertouwd voelt. Dat dir, ons, goed voelt. Want ik wil allsen jou en ik laag je nooit meer gaan dus wen er maar aan." Hij begon haar vurig te zoenen. Zijn handen gingen door haar haren. Misschien konden ze beter de deur op slot doen voor der straks nog iemand binnen kwam, maar daar dacht die nu niet aan.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 30, 2023 9:31 pm

Evie
“Ja nagelslakken!” Zei ze blij. “Zullen we weer een keer uhm hoe heet dat als je maskers en voetenbadjes doet zo’n dag weer doen?” Ze wist niet goed meer hoe het heette maar ze wist wel dat ze dat regelmatig met tante Emma en mama deed. Ze keek even naar Mike die was opgestaan en naar de wei van de paarden was gelopen. “Ik weet dat je niet altijd samen hoeft te zijn maar ik ben niet blind. Ik zie dat Mike last heeft van vlinders.” Evie trok haar wenkbrauwen omhoog. “Ik heb nog geen verkering. Maar er is wel een jongen Micah die ik leuk vind. Hij zit bij mij in de klas.”

Gwen
“Zoiets zei ze wel. Ik ben blij dat ik haar zo weinig zie maar Evie heeft wel het recht om haar oma te zien. Meestal gaat dat goed maar als Evie weer een woedenuitbarsting heeft laat mijn moeder het weer aan mij over.” Ze genoot van zijn vurige zoenen. Na een vurige zoen keek ze hem aan. “Ik laat jou ook nooit vallen. En je komt ook niet zo makkelijk van mij af.” Ze zoende hem weer en verdween even in zijn broek en zocht naar zijn geslachtsdeel. Wat gebeurde er toch met haar? Ze had nooit gedacht dat ze dit zo fijn zou vinden. Ze keek hem aan en had haar hand uit zijn broek gehaald. “Ik heb dan wel een gebroken hand maar betekent nog niet dat we geen dingen kunnen doen. Je had rubbertjes gehaald toch?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 30, 2023 10:01 pm

Emma

"Nou ga de make-up en de nagellak dan maar pakken. Emma wist wat Evie bedoelde. "Je bedoeld een beautymiddag. Gaan we regelen. Wij moeten ook nog een keertje samen naar de bioscoop. Ik wil nog steeds Super Mario zien. Gaan we daarna naar de macdonalds en misschien mag je wel blijven slapen van mama." Emma zag dat Mike naar de paarden was gelopen. Ze stond in tweestrijd. Ergens wilde ze wel achter hem aan. "Pardon? Wat heeft tante Emma gezegd over jongens? Geen vriendjes voor dat je zestien bent." Ze begon Evie te kietelen. Evie:"Tante Emma ga nou naar Mike toe. Jullie hebben allebei zo vlinders in jullie buik. Je moet hem gewoon zoenen dat deden mama en Joey ook. Dan worden jullie ook verliefd en misschien mag je Mike zijn boxer dan ook wel zien of zelfs in zijn nakie."
Emma was stom verbaasd over de preek die ze van Evie kreeg. "Tante Emma krijgt een punthoofd van jou. Kijk maar uit dat ik je niet zonder eten naar bed stuur." Evie:"Dan kunnen jullie wel zo kusjes geven." Emma zag dat ze kus bewegingen maakte met de lippen. "Oh,ik krijg wat van je." Ze begon achter Evie aan te rennen die de boomhut in vluchtte. "Ga dan!",klonk het van boven. Emma zuchtte. Ze liep naar Mike toe. "Hey." "Sorry van vanmiddag. Ik gedroeg me als een gestoorde gek. Ik weet niet goed wat mij bezielde. Vluchten is makkelijker en veiliger dan de diepte in springen. Ik ben gewoon doodsbang. Je bent zot dat je me nog ziet zitten en een kans wilt geven. Maar.. Ik hoop dat je nog steeds mij die kans wilt geven. Als je aanbod nog geldt. Ik beloof me niet meer als een idioot te gedragen, bij je weg te lopen en je van mij af te duwen. Ik wil volledig mijn best doen om voor ons te gaan."

Joey

"Laat ik maar wijselijk mijn mond houden over wat ik van je moeder vind. Alhoewel ik ben niet verplicht om mijn toekomstige schoonmoeder te moeten mogen. Gelukkig hoef ik niet wekelijks bij haar op de thee." Joey stak zijn tong naar Gwen uit.
Joey sloeg een kreeftje. "Gwen James, wat ben je allemaal met mij van plan? Je maakt me in elk geval helemaal gek."
Joey keek teleurgesteld toen haar hand uit zijn broek verdween. "Oh. Uhh ja." Hij maakte zich los van haar om de rubbertjes achter uit zijn broekzak te vissen. "Weet je het zeker?", vroeg die terwijl die zijn handen onder haar shirt liet verdwijnen. "Dan moet je wel die stomme broek uittrekken."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 30, 2023 10:14 pm

Mike
Hij schrok even toen hij de stem van Emma hoorde. Hij aaide even de neus van een paard en draaide zich toen om. Hij keek haar aan en keek toen naar de boomhut waar Evie vanuit het raam keek en even naar hem zwaaide. “Heeft onze Elsa je gestuurd?” En hij leunde even tegen het hek van het weiland aan. “Ik snap je reactie heel goed. En ik had je beloofd dat ik je nooit in de steek zou laten. Ik hou mij aan mijn beloftes. En je mag het zot noemen maar je mag het ook trouw noemen. Ik ben dol op je lieve Emma en ik zou je steunen.” Hij liep dichter naar haar toe en deed een plukje haar achter haar oor. “Ik geef ons met alle liefde nog een kans.” En hij zoende haar. Vanuit de boomhut hoorde hij: “oehhhh!”

Gwen
“We zouden er eigenlijk een leuke avond van maken weet je nog. Dan maken we er nu een leuke middag van.” En ze begon hem weer te zoenen en keek toe hoe hij het rubbertje uit zijn zak haalde. Ze maakte haar broek los. “Ik kan hem niet met een hand naar beneden hijsen dus als je daarmee kunt helpen. En misschien moeten we de deur even op slot doen?” Ze kreeg het helemaal warm toen hij met zijn handen onder haar shirt verdween. Ze zoende hem en begon hem in zijn nek te zoenen en ging naar zijn oorlel. “Ik wil je.” Fluisterde ze vol verleiding. Ze wilde hem en niemand anders. Met een hand ging ze weer zijn broek in en met haar tong verdween ze in zijn mond.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 30, 2023 11:02 pm

**PAAR WRKEN LATERRRR**

Joey

Er was een tijd verstreken zins Stefan voor goed en wel achter vier muren was verdwenen. Joey en Gwen hun relatie werd steeds sterker en ook zijn band met Evie. Inmiddels waren ze uit de pipowagen vertrokken. Joey had een appartement op de kop weten te tikken waardoor hij nu zo goed als samenwoonde met Gwen. Al leek alles in een stroomversnelling te gaan het voelde goed. Joey kuste Gwen wakker die naast hem lag. "Goodmorning, sunshine." Hij wachtte tot Gwen echt wakker was. "Kunnen we een serieus gesprek voeren?" Hij ging recht tegen het hoofdeind zitten. "Ik heb de laatste tijd namelijk zitten denken. Door alles wat we de afgelopen tijd hebben meegemaakt. Ik alleen eerst jou mening weten. Of je het überhaupt goed vindt. Ik zat er namelijk aan te denken om Evie te adopteren." Hij probeerde Gwen haar reactie te pijlen. Dit idee ging namelijk al een tijdje door zijn hoofd. Vooral toen hij besefte dat hij Gwen had kunnen kwijt raken en Stefan de voogdij wilde opeisen. Als hij Evie adopteerde en er zou war gebeuren, dan kon zij bij hem blijven.

Emma

Emma en Mike hadden inmiddels hun relatie hersteld. Emma voelde zich steeds beter in haar vel zitten en staan in hun relatie. Dat straalde ze ook uit. Ze oogde gelukkiger, rustiger. Het plan was dat ze vandaag eindelijk zou kennismaken met Mike zijn vader. Door al het gedoe was het daar nog niet van gekomen.
Emma was al vroeg op. Ze kon niet meer slapen. Om Mike niet wakker te maken was ze op gestaan en had ze Lola uitgelaten. Nu ze de tijd had zou ze hem verrassen met een ontbijtje op bed. "Nee, Lola jij blijft hier." Ze sloot gauw de deur van de slaapkamer voordat Lola naar binnen zou glippen. Emma zette het ontbijt op het nachtkastje. Ze begon Mike te zoenen, dan moest die wel wakker worden. Op zijn mond, in zijn hals, op zijn buik. "Goodmorning!",zei ze speels toen hij eindelijk zijn ogen opende. "Ik heb ontbijt voor je... Of je moet wat anders willen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 30, 2023 11:27 pm

Gwen
Langzaam opende ze haar ogen toen Joey haar wakker maakte. Ze kon het nog niet helemaal bevatten dat ze hier echt met zijn drietjes woonde. Ze wreef de slaap uit haar ogen en ging ook rechtop tegen het hoofdeind zitten. Ze strekte haar vingers van haar rechterhand die nog steeds stijf aan voelde. Om hem te trainen ging ze twee keer per week naar de fysio. Ze luisterde Joey zijn verhaal aan en knipperde met haar ogen. “Wacht even. Je bedoelt dat je Evie wilt erkennen als jou dochter?” Ze had nooit gedacht dat Joey dit nu wilde doen. Ze was een beetje overdonderd. “Jaa! Tuurlijk vind ik dat een goed idee. Ze ziet je nu al als haar vader. Meer dan jeweetwelwie. Echt maar als dat zou kunnen zou ik dat geweldig vinden.” En ze kuste hem.

Mike
Mike werd wakker van een zeer opgewekte stem. Hij voelde allerlei kusjes en aangezien hij zonder shirt sliep voelde hij kippenvel over zijn hele lijf. De relatie tussen hem en Emma was hersteld en het ging goed. Emma zat goed in haar vel en ook Mike voelde zich goed. Vandaag zouden langs gaan bij zijn vader en Jenny. Hij vond het super spannend om Emma aan hem voor te stellen maar hij kon het niet blijven uitstellen. Mike glimlachte. “Dat ontbijtje kan wel even wachten.” En hij duwde haar op haar rug zodat zij op haar rug lag. Hij begon haar te zoenen en zijn handen verdwenen onder haar pyjamashirt.
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven