Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You are perfect to me

2 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 33 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight wo jul 05, 2023 9:39 pm

Joey

Joey luisterde naar de twee zussen. Joey keek Gwen aan met een blik van: ie je nou wel dat ze zich altijd als een bitch gedraagd. "Trek jullie beide niks aan van dat mens. Zolang ze geen vaste rol in het leven van Evie en Liv en straks in die de tweeling speelt heeft ze niks over jullie en hun te zeggen. Jullie hebben elkaar en een geweldig lieve vader die altijd voor jullie klaar zou staan. Ik begrijp je reactie heel goed, Bonnie. En daarbij zoals Gwen als zei. Liv is echt een prachtig kindje."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van KirstReads wo jul 05, 2023 9:44 pm

Mike
“Ja Joey stuurde mij laatst foto’s van die kleurplaten. Echt mooi geworden.” Hij begon te lachen. Ergens kon hij dat zich wel voorstellen dat je soms Evie of Gwen hun zin moest geven. “Ik ben blij dat ik die kant van haar nog niet heb gezien. Ik hoop ook oprecht dat ik die kant nooit van Evie zou zien.” Hij stond op en gaf Emma een knuffel. “Je hebt gelijk. Ik snurk zelf ook. Maar ik hoorde je in de auto echt heel zachtjes snurken. Sorry maar het klonk oprecht schattig.” En hij ruimde rustig zijn spullen op. “Zo laten we eerst even Lola ophalen, dan kan ze gelijk mee want zij is nu ook al een tijdje alleen.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van KirstReads wo jul 05, 2023 9:49 pm

Gwen
“De enige die het met mama kan vinden is Caroline. Zover ik weet zijn Ava en Sam de meest voorbeeldige kleinkinderen. Al snapt Caroline heel goed waarom wij geen contact met mama hebben. Ik heb contact met haar vanwege Evie maar goed.” Ze keek Joey even aan als teken dat ze het nog wel zouden bespreken als Evie hen niet kon afluisteren. Bonnie gaf haar een knuffel en omhelsde Joey. “Ik ben zo blij voor jullie. Als Marciano en ik op Evie kunnen passen laat het dan weten goed? Ik ga zo richting huis. Geloof dat Liv wel een slaapje kan gebruiken. Hou van jullie.” En ze knuffelde Evie stevig. “Jij wordt de beste grote zus die er maar kan zijn. Let je beetje op mama? Hou van jou kleine prinses.” En Gwen gaf Liv nog een kus op haar wang. Liv glimlachte even haar tandeloze lach. Gwen vond haar nichtje zo schattig. Bonnie nam de maxicosi en liep met Liv in haar armen de winkel uit. Gwen zuchtte diep. “Zullen we mijn pa nog het rompertje geven?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jul 05, 2023 10:43 pm

Emma

Emma keek Mike serieus aan. "Believe me, die kant van Evie ga je vast en zeker nog eens meemaken. Ze zal je heus niet bijna vermoorden als Joey laatst maar reken maar dat het ern pittige tante kan zijn. Ik keur haar woedeaanvallen uiteraard niet goed maar het feit dat ze weet wat ze wilt wel. Die kleine komt er wel in het leven." Ze knuffelde Mike terug. Emma sloeg beschaamd de handen voor de gezicht. "En bedankt. Nu svhasm ik me rot."
Emma knikte. "Is goed." Ze liep Mike met opruimen en haakte toen haar arm door de zijne zodat ze samen konden teruglopen.

Joey

Joey zei Bonnie en Liv gedag. Hij keek naar Gwen. "Ja, laten we dat gaan doen. Het is zonder om niet te geven. Daarbij wilde Evie heel graag hasr rapport aan je vader laten zien." Hij sloeg een arm om Gwen heen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jul 05, 2023 11:28 pm

Mike
Mike keek even naar Emma. “Ik keur haar woedeaanvallen ook echt niet goed maar ik geloof dat er meer in dat koppie speelt dan ze laat merken. Ze is niet dom. Ze weet soms meer dingen dan ik en ik ben toch ruim 19 jaar ouder.” Hij haakte zijn arm in die van Emma en samen liepen ze terug naar het huisje. Hij haalde de deur van slot en Lola rende al op hem af. “Hey meis. Kijk eens wat mama om haar vinger heeft hangen.”

Gwen
“Precies daar kwamen we voor. Sorry van net. Gezeik ook de hele tijd met mijn moeder. Ze moet eens ophouden. Marciano en Bonnie zijn echt al ruim 10 jaar gelukkig met elkaar. Zijn vorig jaar getrouwd en nu hebben ze een heel mooi meisje.” Ze werd er zo moe van. Bij het kantoortje aangekomen klopte ze op de deur. Haar vader deed open en ze liepen naar binnen. “Evie wilde je nog wat geven en laten zien pa.” En Evie gaf hem het rompertje. Haar vader kreeg tranen in zijn ogen. “Dit worden kleinkind 6 en 7. Ik voel me zo gezegend. En ik zie Eef dat jij je rapport mee hebt. Mag opa kijken?” Evie knikte en gaf hem het rapport. Haar vader bladerde in en begon te stralen. “Wauw lieverd je doet het zo goed op school. Opa is hartstikke trots op jou. Heb je al een boek gevonden die je van mij wilt hebben?” En Evie liet het eerste deel van de Tempeljagers zien. “Maar lieverd dat is 10+.” Evie keek hem even eigenwijs aan. “Nou en? Dat kan ik al heel goed lezen he papa.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jul 06, 2023 8:38 am

Emma

"True, maar we kunnen niet in dat koppie van de kijken. Ik heb ook vaak het idee dat Evie veel slimmer is dan ze zich voordoet. Misschien is het beter als Evie dan naar een school gaat voor slimme kinderen maar ja dat is niet aan ons. Ik hoop alleen dat Joey en Gwen daarin dan de juiste keuze maken."
Samen liepen ze terug naar het huisje. Lola kwam hun al begroeten. Emma begin te lachen en aaide Lola die aan haar hand snuffelde. "Ga je mee wandelen, moppie?"

Joey

"Het is oké.. Ik had me er al op voorbereid dat het een drama werd. Het is alleen naar om te zien dat zs zich blijkbaar tegen iedereen behalve Caroline zo gedraagd als een bitch. Ik vind het wel knap van Bonnie dat ze het besluit heeft genomen om gewoon gewoon contact meer met je moeder te hebben."
Joey liep met Evie en Gwen mee naar het kantoortje.
Joey vond het lief om te zien dat het nieuws David zo ontroerde.
Joey knikte. "Ze leest beter dan ik. Dus dat kan ze prima lezen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do jul 06, 2023 11:26 am

Mike
“Nee dat is ook zo. Ik hoop ook echt dat ze dat in groep 4 niet meer gaat doen. Evie mag best laten zien dat ze slim is en dat ze zich daar niet voor hoeft te schamen. We zullen zien wat Joey en Gwen gaan doen maar ik snap ook dat ze niet zomaar dingen gaan doen die Evie niet wilt. Het is Evie haar schooltijd.” Hij pakte de riem en deed ie om bij Lola. “Kom maar gaan we een lekker stukje wandelen.” En hij liep weer de deur uit. Lola wilde heel graag aan lopen maar Mike hield haar tegen. “Even wachten gekkie.” En hij begon te lachen. Hij was dol op Lola haar enthousiasme. Uit zijn zak haalde hij een brokje en gaf die aan Lola.

Gwen
Haar vader keek van haar naar Joey. “Okee Eef als jij dat boek wilt dan mag je dat boek van mij hebben. Heb je dat boek al ergens gezien?” Evie haalde het boek uit het mandje dat Joey vast had. Haar vader begon te lachen. “Je bent mij er ook eentje he lieverd. Willen jullie thee of koffie of limonade?” Gwen keek even naar Joey. Ze hadden niet veel plannen. “Wilde jij nog naar Roy?” Vroeg ze aan Joey. Evie keek even naar haar moeder en vader. “Mag ik weer naar de kinderboeken?” Gwen knikte. “Is goed maar als we je roepen kom je meteen. En niet stiekem boeken pakken en in je mandje doen. Mama ziet alles.” En Evie grijnsde en liep toen met het mandje dat ze van Joey had overgenomen weer het kantoortje uit.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jul 06, 2023 6:33 pm

Emma

"Nee, uiteraard. Maar ik bedoel gezien ze vandaag een rapport gesprek hebben gehad. Je hebt best kans dat de juf het ook is opgevallen en met een advies is gekomen. Als de school adviseert om te kijken voor een andere school voor Evie dan neem ik toch aan dat ze die keuze serieus zouden overwegen. Als Evie dat zelf ook wilt." Emma ging nog even snel naar de wc voordat ze met Lola naar de supermarkt zouden wandelen.

Joey

Joey schoot in de lach. "Misschien hadden we inderdaad al stiekem naar een boek gekeken gezien wij al wisten dat Evie een heel mooi rapport had en ze een boel zou mogen uitzoeken. Ze krijgt van ons ook nog een heel mooi boek voor de rapport."
Joey haalde zijn schouders op. "Laten we gezellig een bakje doen. We kunnen ook morgen langs Roy."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do jul 06, 2023 6:43 pm

Mike
“Het zou inderdaad zomaar kunnen dat de juf er ook mee gekomen is. Ik vind het gewoon sneu voor Evie dat ze zich dommer voordoet dan ze is. Ze is zo leuk en lief en slim dat mag ze best laten zien.” Hij pakte Emma haar hand vast en met Lola in zijn andere hand liepen ze richting het dorpje dat een paar minuten verderop zat. Hij vond het fijn om even een stukje te wandelen. Hij keek even naar Lola die druk aan het snuffelen was overal. “Het is fijn om zo te wandelen al heb ik ook wel zin om straks even op de bank te ploffen.”

Gwen
Ze rolde met haar ogen. “Jullie zijn mij ook een stel he en wie mag weer ruimte in de boekenkast maken? Juist ik.” En ze begon te lachen. Ze had liever dat Evie teveel boeken had dan teveel speelgoed of dat ze later aan drugs of drank verslaafd zou zijn. “Is goed dan gaan we morgen naar Roy.” En ze ging zitten en wreef over haar buik. Haar vader keek haar aan. “Vertel eens eerlijk. Hoe was het rapport gesprek?” Gwen zuchtte diep. “Kort samengevat denkt de juf dat een andere school beter is voor Evie. Een school waar ze samen met andere slimme kinderen zit en waar ze haar de aandacht en de uitdaging kunnen bieden. Ik snap het maar ik vind het ook een lastige keuze.” Ze gaapte. Ze was moe geworden door de hele dag en kon niet wachten als ze straks even kon liggen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jul 06, 2023 7:08 pm

Emma

"Ik ben het compleet met je eens. We zullen het zien. We hebben er helaas weinig over te zeggen." Samen, hand in de hand liepen ze met Lola aan de lijn maar het dorp om boodschappen te halen. Emma knikte. "Ik ben serieus gewoon moe. Op de bank ploffen klinkt als een heel fijn idee. Als hij zo snel naar binnen loopt dan wacht ik wel buiten met Lola gezien die niet mee naar binnen mag."

Joey

Joey schoot in de lach. "Ik bemoei me niet meer met die boekenkast. Ik heb mijn lesje wel geleerd. Maar daarbij doen we Evie meer plezier met een boek dan met een Barbiepop of playmobile." Joey knikte. Hij nam de koffie van David aan die hij inmiddels gezet had. "Evie zelf stond er wel voor open. Gezien e er zelf ook voor open staat vind ik wel dat we er serieus naar moeten kijken, Gwen. Ze heeft het nu niet naar haar zin op school omdat ze haat ook plagen omdat ze slimmer is dan de rest. Ik wil ook niet dat Evie een rot schooltijd heeft."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do jul 06, 2023 7:15 pm

Mike
“Dat is waar. We praten vanavond wel even met ze. Ik ben benieuwd ook gewoon hoe het met hun gaat. Jenny stuurde mij nog een leuke foto van haar en Nina.” Hij liet de foto zien. Jenny en Nina waren vandaag een dagje naar de Efteling met zijn tweetjes. Hij knikte. “Ik stel voor dat we straks lekker op de bank ploffen. Misschien een serie kijken of even een tukje doen. Maar gewoon even niks lijkt mij wel goed.” En hij gaf haar een kus. Ze kwamen aan bij de Lidl. “Ik ben zo terug.” En hij aaide Lola nog eventjes en liep naar binnen. Al vrij snel had hij de kip gevonden. Hij had nog Emma haar favoriete chips gepakt en wat lekkers voor Lola. Na een tijdje kwam hij weer terug naar buiten. “Ik heb ook nog wat chips voor jou en wat lekkers voor Lola gekocht.”

Gwen
“Ze vindt Barbie en Playmobile ook leuk maar ze leest liever inderdaad. En ik vind het belangrijk om dat te stimuleren.” David liep even naar zijn koffiezetapparaat die hij in zijn kantoortje had staan. “Koffie? Gwen wil je thee?” Gwen knikte. Ze haalde haar handen door haar haar. “Ik weet het maar ik vind het gewoon doodeng. Wat nou als ze daar geen vrienden krijgt? Ik vind het spannend maar ik gun Evie een fijne schooltijd en als dat op die school is dan moeten we dat inderdaad overwegen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jul 06, 2023 8:23 pm

Emma

Emma en Mike hadden heerlijk even geslapen nadat ze Lola hadden uitgelaten en boodschappen hadden gehaald. Vervolgens had Mike heerlijke pasta carbonara gekookt. Emma had zelfs twee keer opgeschept. Ze probeerde Gwen te beeldbellen zodat ze kon vertellen dat ze verloofd waren en om te vragen naar het rapport gesprek en de echo
Ze wachtte tot er werd opgenomen. Ze zag Evie in beeld verschijnen. "Hey, Evie. Kijk eens wat tante Emma heeft." "Tanre Emma heeft een hele mooie ring.",hoorde ze Evie enthousiast roepen. Vervolgens zag ze Joey zijn hoofd in beeld verschijnen. "Wat? Heeft oom Mike, tante Emma ten huwelijk gevraagd?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do jul 06, 2023 8:32 pm

Gwen
Gwen had vooral veel geslapen toen ze thuis waren. Ze was doodop. Ze was uit bed gekomen toen Joey zei dat de Mcdonalds er was. Hij was samen met Evie Mcdonalds wezen halen. Gwen was blij dat hij en Evie niet de boel hadden verbouwd. Wel hadden ze een hut gemaakt in de woonkamer. Gwen was net naar de wc geweest om te plassen toen ze weer in de woonkamer kwam en zag dat Evie en Joey aan het beeldbellen waren met Mike en Emma. “What? Je bent ten huwelijk gevraagd Emma?” En Gwen sloeg een enthousiast kreetje. Ze ging naast Evie zitten en zette haar op haar schoot.

Mike
Mike glimlachte. “Jep ik ben vandaag op mijn knieĂ«n gegaan voor Emma. Gelukkig zei ze ja.” En hij sloeg zijn armen om Emma heen. Het liefst zou hij nu gezegd hebben dat ze een kindje verwachtte maar ze hadden afgesproken om dat nog niet te doen. “Tante Emma heeft oom Mike het wel romantisch gedaan of heeft ie het heel stom in het huisje gevraagd?” Mike keek naar Emma. “Zeg jij het maar schat.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jul 06, 2023 9:06 pm

Emma

Emma knikte en showde de ring. "Uiteraard heb ik ja gezegd."
Emma knuffelde Mike. Emma schoot in de lach bij het horen van Evie de opmerking. "Mike had een hele speurtocht voorbereid. Alle vragen gingen over ons. Elke keer kreeg ik een letter die samen de zin vormde: wil je je met me trouwen? We eindigde op het strand waar Mike een romantische picknick had voorbereid en op zijn knieën ging. Hij heeft ook nog een heel stripverhaal gemaakt van onze relatie. Echt super lief." Emma haalde een hand door de haar. "Hoe was de echo?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do jul 06, 2023 11:03 pm

Gwen
Evie deed haar duimen omhoog en maakte een hartje. “Goed gedaan oom Mike. Mama mag ik mijn boeken pakken die ik heb gekregen?” Gwen knikte en haalde Evie van haar schoot die naar haar kamer liep. Ze keek naar Joey en naar Emma. “Nou ging heel goed. We uhm we verwachten een tweeling.” En ze begon te stralen. “Joey viel nog net niet van zijn stoel toen de dokter het zei. Dus ja ik had het goed gegokt.” Verder vertelde ze nog over hun bezoek aan haar vader en ook het contact of het geen contact hebben tussen Bonnie en haar moeder. “Dus dat was onze dag.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jul 07, 2023 11:47 am

Emma

Emma schudde de hoofd. Tuurlijk had Evie weer eens boeken gekregen voor haar rapport. Emma begon te gillen. "Ik wist het. Ahh, arme Joey. Is die inmiddels een beetje aan het idee gewend?" Ze zag dat Joey een twijfelgeval gebaar maakte met zij handen. "Komt helemaal goed, Joey. Je hebt nog even om aan het idee te wennen." Emma haalde een hand door de haar. "Mike en ik willen een weddenschap doen om te raden wat het geslacht van de baby's wordt." Emma schudde de hoofd
"Het blijft ook gewoon een piep. Wel dapper van Bonnie om het contact te verbreken. Hoe is het met haar dochtertje? Maar wat anders.. hoe was het rapport gesprek?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr jul 07, 2023 6:34 pm

Gwen
Gwen grinnikte. “Ik had ook al zo een vermoedde. Ik weet niet of de een of andere manier voel je dat aan of zo.” Ze wreef over haar buik en leunde tegen Joey aan. “Eerlijk ik denk dat het twee meisjes worden. Wat denk jij Joey? Een weddenschap klinkt wel heel leuk om te doen.” Gwen haalde een hand door haar haar en keek op toen Evie weer kwam en naast haar ging lezen. “Met Liv gaat het goed. Ze is twee maanden nu en het wordt echt een heel mooi meisje. Het rapport gesprek was uhmm…” En ze keek even naar Joey.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jul 07, 2023 7:54 pm

Emma

"Geen idee. Ik ben nog nooit zwanger geweest, maar dat zal best.",loog ze. Ze hoopte dat ze zichzelf nu niet had verradden.
"Ik gok op een zoon en een dochter. Van beide eentje zou wel leuk zijn.",hoorde ze Joey zeggen. "Ik gok net als Gwen op twee meiden." Ze keel opzij naar Mike. "Wat denk jij, Mike?" "Ik mag helpen namen te verzinnen.",hoorde ze Evie van achter de boel zeggen. "Zozo! Vonden papa en mama dat wel goed?" Evie:"Jaa! Ik had een hele mooie naam verzonnen maar die ga ik lekker niet verklappen." Emma schoot in de lach. "Nah, tegen tante Emma toch wel?!?" Ze zag dat Evie haar mond dicht schroefde.
"Fijn te horen dat met Liv alles goed gaat." Emma keek Gwen onderzoekend aan. "Gwen?" Joey:"De juf had het er over dat Evie misschien beter naar een school voor slimme kinderen kan gaan. Ze doet zich soms dommer voor dan dat ze is." Emma zuchtte. "Eefje, je hoeft je niet dommer voor te doen dan je bent of je er voor te schamen. Naar een andere school gaan is niet erg. Tante Emma wilt ook niet dat jij het niet naar je zin hebt op school of kindjes je gaan plagen. Je maakt vast gauw nieuwe vriendinnetjes als je samen met papa en mama besluit dat je naar een nieuwe school gaat."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr jul 07, 2023 9:24 pm

Mike
“Ik ga dan voor twee jongetjes.” Zei hij als antwoord op de weddenschap. Hij keek even naar Evie die weer in beeld kwam. “Ik weet dat ik mij niet dommer voor hoef te doen tante Emma maar anders word ik uitgelachen of voor nerd uitgemaakt. Ik heb tegen papa en mama gezegd dat ik wel naar die school wilde kijken.” Mike stak zijn duimen op. “Eefje je weet dat tante Emma en ik heel trots op je zijn. Je doet het heel goed. Als we terug zijn willen we je rapport zien.” En hij glimlachte even naar Evie. “Hebben jullie papa al verteld dat jullie een tweeling verwachten of nog niet?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jul 07, 2023 9:40 pm

Emma

Emma had medelijden met Evie. "Lieve Evie, luister is naar tante Emma. Blijf altijd je lieve mooie zelf. Jij bent goed zoals je bent. Laat niemand je wat anders wijsmaken. Kindjes die jou uitlachen of een nerd noemen zijn gewoon keijaloers omdat hun niet zo slim zijn als jij. Ik vind het een hele dappere keuze van jou dat je in een geval op die nieuwe school wilt gaan kijken. En zoals oom Mike al zei we zijn trots op je en houden van jou."

Joey:"Nee, nog niet. We gaan morgen bij hem langs en dan vertellen we het ook meteen aan Jenny. Evie heeft een heel mooi speciaal shirt en we hebben een rompertje voor hem met de tekst: je wordt opa."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za jul 08, 2023 11:10 am

Evie
Evie keek naar haar tante Emma op het scherm. “Maar nerd is helemaal geen leuk woord om te zeggen. Mama is een boekennerd net als ik maar dan klinkt het niet als een scheldwoord. Ik vind het gewoon niet leuk op school. Ik speel graag met Annelore en Lara maar die kan ik ook nog zien als ik op die andere school zit.” Ze zuchtte eventjes. “Ik wil graag naar een andere school dus hopelijk vinden papa en mama de Windroos leuk.” Ze zag dat oom Mike even op keek. “Jenny heeft ook op de Windroos gezeten. Zij heeft het daar echt heel leuk gehad zei ze.” Evie glimlachte. Ze liet vol trots haar shirt zien.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za jul 08, 2023 12:23 pm

Joey

Joey knielde naast Evie neer en gaf haar een knuffel. "Nerd is inderdaad ook helemaal geen leuk woord. Ik snap dat het jou boos en verdrietig maakt als ze dat zeggen, maar tante Emma heeft wel gelijk. Je hoeft je niet anders voor te doen dan dat je bent." Joey zuchtte. "Dan gaan we van de week eens kijken of we een kijkje op de school kunnen nemen. Om te zien of het jou en papa en mama bevalt als je daar heen gaat. Het komt goed, belooft."

Emma:"Haha, wat een geweldig mooi shirt, Evie."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za jul 08, 2023 1:19 pm

Evie
“Ik weet dat ik mij niet anders voor hoef te doen dan dat ik ben maar..” Ze beet op haar lip. “Ik wil ook niet gepest worden. Ik wil niet meer horen dat jij niet mijn echte vader bent. Ik wil niet meer horen dat mama elke keer een andere man heeft. Ik ben het gewoon zat.” En ze probeerde haar tranen in bedwang te houden. Haar moeder tilde haar op schoot en gaf haar een kus op haar hoofd. “Eef jij bent ons prinsesje. Jij bent samen met de tweeling het allerbelangrijkste in ons leven en als jij naar een andere school wilt dan gaan we daar ook naar kijken.” Evie knikte en keek naar tante Emma. “Dankjewel. Hebben jullie al een zeehond gezien?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za jul 08, 2023 4:42 pm

Emma

Waar Evie vocht tegen de tranen begon Emma wel te huilen. Ze huilde nooit zo snel maar door die klote hormonen dus wel.
Ze had Evie door het scherm heen willen trekken en knuffelen.
Gelukkig deed Gwen het voor haar en knuffelde Joey beide dames. Als ze terug van vakantie waren zou ze Evie gauw een keer weer vragen om te komen logeren zodat ze de nichtje in de watten kon leggen. "Jazeker. Tante Emma stuurt mama zo de foto door. Laat mij eens je mooiste glimlach zien, want als jij verdriet bent wordt tante Emma ook verdrietig hoor."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za jul 08, 2023 10:42 pm

Evie
Evie begon een beetje te glimlachen. Ze keek even naar haar ouders en toen weer naar tante Emma en oom Mike. “Ik mocht van opa een boek uitzoeken. Ik koos het eerste deel van de Tempeljagers en nog deel 1 van serie 1 van Warrior Cats.” En ze liet de boeken aan de andere zien. Ze keek even naar haar ouders. “Papa, mama ik wil ook een keertje naar het strand.” En ze trok haar allerliefste glimlach. Evie keek eventjes naar tante Emma. “Gaan wij weer een keertje met mama naar de film?”!
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven