Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You are perfect to me

2 plaatsers

Pagina 6 van 27 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 27  Volgende

Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight zo sep 24, 2023 10:14 am

Emma

Emma knikte. "Prima, dan zien we jullie straks." Ze nam Evie bij de hand en huppelde samen het restaurant uit. Buiten wachten ze op de rest. "Oké, prinses Evie laat maar eens zien waar jij gisteren met papa die mooie Elsa jurk hebt gezien wie je graag wilt." En begin rustig met haar mee te lopen.

Joey

Joey was blij dat hij even de tijd alleen had met Gwen. Even rust voor de drukke dag zou beginnen. Hij voelde in zijn broekzak. Misschien zou de gelegenheid er wel toe doen om.. Hij voelde toch wel de kriebels door zijn lijf gaan. Het was toch een belangrijke vraag die hij Gwen wilde stellen. Hij hoopte gewoon dag alles perfect zou gaan, want dat verdiende ze. Hij hielp haar overiend en sloeg een arm om der heen. "Ik ben benieuwd wat Emma voor jurk kiest. Eef vind het in elk geval helemaal geweldig. Het is zo fijn om haar vollop tr zidn genieten."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads zo sep 24, 2023 3:48 pm

Evie
Evie liep met haar tante en ooms en Mira mee. Ze liep hun voor naar de winkel en liep naar de jurken. Ze pakte tante Emma haar hand vast en nam haar apart. “Tante Emma kun jij een geheim bewaren? Ik mag het eigenlijk niet doorvertellen van papa maar ik kan het gewoon niet voor me houden.” En ze wiebelde even heen en weer. Evie haalde diep adem. “Papa gaat mama vragen om te trouwen.”


Gwen
Gwen keek even naar Joey en pakte zijn hand. “Even lopen vind ik wel lekker. De tweeling vind lopen ook fijner dan stilliggen moet ik zeggen.” Ze wreef over haar buik en liep verder. “Het gesprek deed me goed. Het was fijn om met Emma en Mike goed te praten. Ik merk ook dat de spanning minder voelt.” Gwen haalde een hand door haar haar en pakte de hand van Joey. “Ik hou zoveel van je lieverd. Ik ben zo blij dat je op mijn pad bent gekomen. Je bent mijn rots in de branding.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight zo sep 24, 2023 5:19 pm

Emma

Emma keek een beetje verbaasd toen Evie haar apart nam. Ze wilde net vragen wat er aan de hand was toen Evie vroeg of ze een geheimpje kon bewaren. "Natuurlijk kan tante Emma een geheimpje bewaren." Emma ging op haar knieën zitten. "Wat mag jij eigenlijk niet van papa vertellen? Fluister het anders in mijn oor." Emma sloeg een gilletje en sloeg toen snel de handen voor de mond. Ze hoopte maar dat Mike of de oompjes het niet gehoord hadden. "Oh, wat een leuk nieuws, Evie. Ik snap dat je dat moeilijk geheim kan houden. Papa zal mama vast gauw de ring geven en dan hoeven we het niet meer geheim te houden. Maar tot die tijd weten wij van niks." Ze tilde Evie op. "Nou prinses, welke mooie jurk had jij gezien?"

Joey

"Lopen is ook veel beter dan de gehele dag in bed liggen. Even wat frisse lucht en beweging. Al zullen we de komende dagen meer dan genoeg beweging zullen krijgen." En schoot even in de lach. Joey knikte. "Kk vond het ook fijn om alles uit te praten en nu gewoon weer op goede voet mer elkaar kunnen omgaan." Joey stopte om Gwen te kunnen kussen. "Laten we alvast richting het kasteel lopen om een foto te maken saampjes."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads zo sep 24, 2023 6:36 pm

Evie
Evie zag dat oom Mike bij de knuffels stond te kijken. Ze keek naar tante Emma. “Papa vertelde het mij gisteren. Ik mocht niks zeggen maar ik kan mijn mond niet houden.” Ze was ook maar zeven. Ze kon gewoon verrassingen niet heel goed voor zich houden. Ze keek naar de jurken die er hingen. “Deze.” En ze liet de jurk die Elsa aan had in Frozen 2 als ze op het waterpaard zit. “Ik vind deze heel mooi.” En ze keek even naar haar tante. “Jij en oom Mike gaan ook trouwen he. Dan moet je ook er uit zien als een prinses en oom Mike als een prins.”

Gwen
Ze begon te lachen. “Dat is zeker waar. Zeg lieverd als je niet heel vaak in die kopjes wilt hoeft dat niet he. Evie snapt dat ook wel. Het is niet de bedoeling dat wij straks met zijn tweetjes misselijk zijn.” En ze liep met hem mee naar het kasteel. Ze keek haar ogen uit. Dit had ze gisteravond nog niet gezien. Ze kreeg tranen in haar ogen en voelde een baby schoppen. “Dat is baby 1.” En niet veel later voelde ze nog een schop. “Dat is baby 2.” En ze glimlachte en keek naar Joey. “Wat is het hier magisch.” En ze gaf hem een kus.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight ma sep 25, 2023 9:57 am

Emma

"Het is hier erg, liefje. Tante Emma zal niks verklappen. Ons geheimpje." En stak de pink naar Evie uit. Zodra Joey, Gwen ten huwelijk had gevraagd zou ze uiteraard haar diensten aanbieden om hun huwelijk voor te bereiden. Emma bekeek de jurk die Evie had uitgekozen. "Die is zeker heel mooi. Even kijken of jou maat er tussen hangt." Ze haalde de juiste maat van het rek en gaf deze aan Evie. "Zullen we hem passen over je kleertjes?"
Emma schoot in de lach. "Dat komt helemaal goed. Als tante Emma tegen die tijd een bruidsjurk gaat uitzoeken mag jij wel mee met mama."

Joey

"Komt goed. Ik kan wel wat hebben. Ik het het haar nu immers al beloofd. Als ik merk dat alles begint te draaien zal ik het avontuur afbreken." Hij sloeg een arm om Gwen heen en liep samen met haar richting het kasteel. Joey schoot in de lach. Hij bukte om Gwem de buik een kus te geven. "Goedemorgen, liefjes." Hij wreef even over de buik. Joey kuste Gwen terug. "Dat is het zeker." Hij liep een stukje verder. Recht voor het kasteel bleef die staan.
"Gwendolyn Charlotte James, mijn liefste, mijn betere helft. Ik kan mij geen leven meer zonder jou voorstellen. Daarom wil ik je vragen." En ging op zijn knieën. "Wil je met mij trouwen?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma sep 25, 2023 9:49 pm

Evie
Ze haalde opgelucht adem. “Ons geheimpje.” En ze haakte haar pink in die van haar tante. Evie keek even naar de jurken en pakte de goeie jurk van haar tante aan. Ze maakte de rits los en deed hem aan. “En? Hoe staat ie mij?” Vroeg ze en ze maakte een rondje. Evie klapte enthousiast in haar handen. “Ooh dat lijkt mij zo leuk om te doen. Neem je dan tante Nina en Jenny ook mee? Die willen ook zien hoe jij er uit gaat zien dat weet ik zeker. En dan gaat papa met oom Mike mee om te zorgen dat hij er uit gaat zien als een prins.”

Gwen
Ze vond het fijn dat Joey haar buik aanraakte. De tweeling reageerde daar ook goed op. “Baby 2 zegt goeiemorgen terug.” En ze grinnikte. Ze stonden voor het kasteel. Wat er toen gebeurde ging zo snel. Voor ze het wist ging Joey op zijn knieën. Haar mond viel open van verbazing en ze kreeg tranen in haar ogen. “Jaa! Jaa! Duizend maal jaa! Ik wil met je trouwen!”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight di sep 26, 2023 11:39 am

Emma

Emma lachtte liefdevol naar Evie. Emma bekeek de jurk. "Je bent prachtig. Een echte prinses. Ik denk alleen dat tante Emma even een maatje groter pakt. Je wordt al zo snel groot en het zou zonder zijn als je straks meteen uit je mooie Elsa jurk bent gegroeid." Ze hielp Evie de jurk weer uit te trekken en ruilde de jurk voor een maat groter. Emma schoot in de lach van de enthousiasme van Evie. "Misschien. Daar noet ik nog even over nadenken. Tante Emma heeft natuurlijk nog twee zussen en ik wil sowieso heel graag tante Els erbij hebben, mijn eigen mama. Ik denk wel dat Mike, met papa en opa Roy dan een mooi pak gaat kopen." Emma haalde een hand door de haar. "Zullen we je jurk aan oom Mike laten zien?"

Joey

Joey kwam overeind en knuffelde Gwen haast plat. Normaal gesproken had hij baaf rondgezwierd maae hij durfde nu het risico niet te nemen om haar te proberen om te tillen. Een traan van vreugde ontsnapte over zijn wang. Hij kuste Gwen innig en haalde vervolgens de rong uit zijn het doosje en deed hem om. "Ik ben zo blij dat je "ja" zei. Ik had niet anders verwacht maar toch blijft het spannend. Ik wilde wel dat het speciaal zou zijn. Magisch! Maar magischer dan het disney kasteel ging het niet worden." Joey sloeg een kreet:"Wij zijn verloofd!"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads do sep 28, 2023 6:12 pm

Evie
Evie keek naar haar tante en knikte. “Dat is wel fijn om een grotere maat te hebben.” Ze werd door haar tante geholpen om uit haar jurk te komen. Evie keek even naar haar oom die met Mira en haar ooms bezig was. Mira had een mooie roze jurk van Doornroosje aan en glimlachte helemaal. Evie keek naar haar tante. “Ik snap dat je je mama mee wilt hebben. Zou ik ook willen als ik zou trouwen.” Ze knikte en rende met haar grotere jurk aan richting haar ooms. “Ooh wat zie je er mooi uit Eef. Ik weet zeker dat mama en papa dit ook mooi zouden vinden.” Zei haar oom John.

Gwen
Gwen grinnikte. “Gek waarom zou ik nee zeggen? Ik wil voor altijd bij je blijven lieverd.” En ze kuste Joey op zijn mond. “We zijn echt verloofd. Ooh ik ben zo benieuwd naar Evie haar reactie. Want nu kunnen we jou achternaam nemen als we getrouwd zijn.” En ze haakte haar hand in die van Joey. “Ik had het niet verwacht lieverd. Dit was inderdaad een heel magisch aanzoek.” En ze kuste hem weer. “Dus we hebben niet alleen werk aan een babykamer maar we moeten ook een bruiloft plannen. Gelukkig hebben we een hele lieve vriendin die ons kan helpen.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight do sep 28, 2023 9:47 pm

Emma

Emma knikte "Als jij ooit gaat trouwen, mag tante Emma dan met jou ook mee?" Al kon ze zich nu nog niet voorstellen dat het kleine meisje voor haar zelf ooit zou trouwen en kinderen krijgen.
Emma liep naar de andere. "Net een echte prinses toch? En wat ben jij ook mooi, Mira. Het staat er ook heel schattig." Emma keek om zich heen. "Nu tante Emma nog. Ik heb wel al hele leuke oortjes gezien maar ja daar kwamen we niet alleen voor."

Joey

Joey haalde zijn schouders op. "Weet ik veel. Misschien vond je het te vroeg om trouwen. Het gaat natuurlijk wel allemaal heel snel. Samenwonen en kinderen krijgen." Joey kuste Gwen terug. "Uhmm.. misschien heb ik Evie verteld dat ik van plan was om je ten huwelijk te vragen. Ze reageerde heel enthousiast." Joey pakte Gwen haar handen vast. "Ik vind het zo een err dat jullie straks mijn naam zullen dragen. Mevrouw O'Mally." Joey glimlachte. "Het was ook mijn bedoeling dat het een verrassing zou zijn. Ik ben blij dat het gelukt is." Joey knikte. "Rustig aan. We hebben geen haast om te trouwen en ik weet zeker dat Emma wilt helpen. Het is immers haat werk."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads do sep 28, 2023 10:48 pm

Evie
Evie keek naar haar tante. “Als ik ga trouwen mag jij mee om een jurk uit te zoeken.” Beloofde ze haar. Ze keek haar even verontwaardigd aan. “Net echt een prinses?! Ik ben een prinses!” En ze begon te lachen. Evie keek even naar haar nichtje die begon te stralen. Ze liep naar Evie toe en gaf haar een knuffel. “Lieverd als jij die oortjes wilt dan kunnen we die oortjes best kopen hoor.” Zei oom Mike tegen tante Emma. “En we zouden nog kijken voor mijn zusjes. Misschien kunnen we een leuk pakketje voor mama en papa maken met babykleertjes en knuffels van Disney?” En ze keek haar ooms en tante hoopvol aan.

Gwen
“We gaan snel maar ik vind het helemaal niet erg. Ik had nooit gedacht dat ik iemand zou tegenkomen die mij zou accepteren om wie ik was en wat ik heb meegemaakt. Laat staan dat ik iemand tegen kwam die ook dol werd op Evie. Evie ziet je echt als haar vader en ze is er trots op dat ze kan zeggen dat ze een vader heeft. Je hebt een zon laten schijnen op ons gezin.” En ze gaf Joey een kus. Ze keek op. “Ooh dus Evie wist het al. Dan heeft ze wel heel goed haar mond gehouden.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight vr sep 29, 2023 9:17 am

Emma

Emma deed een stap achteruit. "Mijn oprechte excuses, prinses Evie.",zei ze zo gemeend mogelijk maar schoot toen in de lach.
Emma keek op naar Mike. "Dat had ik sowieso gedaan maar we kunnen niet weg voordat ik ook een jurk heb gevonden. Anders zijn we immers niet allemaal een prinses." Emma slikte. Normaal gesproken had ze dat wel gedaan maar hier in Disney was alles gewoon belachelijk deur. Zelfs een pen kostte vijf euro. "Laten we daar van de week naar kijken. Laten we eerst maar eens ene jurk voor tante Emma uitzoeken. Wil jij er een uitkiezen voor mij.Eef?"


Joey

Joey straalde door de lieve woorden van Gwen. "Het gaat inderdaad misschien snel maar her voelt allemaal gewoon goed. Alsof het zo hoort te zijn. Ik heb niet het idee dat we eigenlijk nog niet zo lang samen zijn. Misschien ook door alles wat we al hebben meegemaakt voelt het alsof ik jullie al jaren ken. Ik ben blij dat Evie mij echt als een vaderfiguur ziet en jullie mij met open armen hebben ontvangen en in jullie hart hebben gesloten. Ik kan mij geen leven meer zonder jullie voorstellen en straks onze mooie tweeling. Daarom wilde ik je vragen mijn vrouw te worden." Joey beantwoordde Gwen haar kus en streelde de buik. Joey knikte. "Ik heb het hasr gisterenavond verteld toen we samen de oortjes gingen kopen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads vr sep 29, 2023 4:28 pm

Evie
“Maar jij en mama zijn een koningin. Mama moet ook een mooie jurk. Al weet ik niet of ze jurken hebben voor vrouwen die zwanger zijn.” En ze keek even om zich heen. Ze hield de hand van Mira stevig vast die iets had gezien en het graag wilde hebben. “Mira je moet bij je papa’s blijven.” Zei ze en Mira begon te huilen. Oom Freek tilde haar op en aaide haar door haar donkere haartjes. “Lieverd we gaan straks kijken. Wil je niet zien hoe tante Emma ook een prinses gaat worden.” En hij gaf Mira aan tante Emma. Mira stopte met huilen en raakte met haar vingertje de wang van tante Emma aan.

Gwen
Gwen keek naar Joey. “Het voelt voor mij ook niet alsof we net samen zijn. Het voelt voor mij al zo vertrouwd en veilig.” En ze gaf Joey een kus en ging op een bankje zitten. Van al dat staan werd ze toch wel moe. Ze grinnikte. “Ahaa, toch wist Evie in elk geval haar mond tegenover mij te houden.” Gwen wreef over haar buik. “Ik ben nog steeds aan het denken voor een naam. Ik vond Hailey altijd al wel een mooie naam.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight za sep 30, 2023 10:01 am

Emma

"Ik weet het lieverd maar tante Emma heeft net al een beetje gekeken en ze hebben geen jurk waar mama op dit moment in past met de babybuik. Daarom hadden we afgesproken dat jullie iets leuks voor je zusjes zouden kopen. Je zusjes kunne we straks wel aankleden als prinsesjes." Emma nam kleine Mira over. "Hallo prinsesje. Wat had jij gezien dan?" Mira weer naar de jurken. "Die!" Vooraan hing een jurk van Belle. "Oh, ja die is heel mooi. Laten we eens kijken of ze die voor tante Emma hebben." Ze gaf Mira terug aan Freek zodat ze de juiste maat kon zoeken en trok vervolgens de jurk over de hoofd. "Is tante Emma nu een koningin?"

Joey

Joey knikte en ging vervolgens bij Gwen op het bankje zitten. Hij pakte haat hand vast waar hij zojuist de ring om had geschoven. Het voelde nog wat onwerkelijk dat ze nu verloofd waren. Joey knikte. "Daarom was ik blij dat ze nu met de ooms en Emma op jurkrnjacht is zodat ik jou mooi hier mee heen kon nemen. Anders had ik je met een smoes hier heen moeten lokken en zo kon Evie ook niks verklappen." Joey luisterde naar de naam die Gwen voorstelde. "Dat is een mooie naam. Volgens mij heb je die naam eerder voorgesteld of was dat Eef? Ik heb zelf steeds Allison afgekort Allie in mijn hoofd. Stoer maar toch vrouwlijk."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma okt 02, 2023 1:41 pm

Evie
Evie zuchtte eventjes. “Kunnen we dan niet een mooie jurk kopen voor als ze geen baby’s meer in de buik heeft?” Vroeg ze toen. Ze keek even naar haar ooms. “Dat is geen gek idee Eef. Laten we zo eens kijken voor mama en misschien wat kleiners voor de tweeling kopen. We kunnen altijd nog een pakket samenstellen als ze geboren zijn.” Stelde oom Mike voor. Evie dacht even na. “Dat is een goed idee.” En ze keek toe hoe tante Emma de jurk van Belle aan deed. “Die staat je mooi!” Riep ze uit. Mira klapte enthousiast in haar handen.

Gwen
Gwen begon te glimlachen. “Dat hebben onze broers goed bedacht.” En ze hield de hand van Joey stevig vast. “Ik geloof Eef maar ik weet het niet zeker meer.” Ze hoorde zijn naam voorstel. “Dat vind ik ook een hele goeie. Hailey en Allie. Dat klinkt als een powertwin.” En ze begon te lachen. “Ik heb overigens het gevoel dat Freek John ten huwelijk zou kunnen vragen deze week. Ik zou dat wel echt fantastisch vinden en nee we houden dan niet onze bruiloft gezamenlijk. Wij hebben ieder hele andere ideetjes over hoe we onze bruiloft willen hebben.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight ma okt 02, 2023 7:05 pm

Emma

Emma hoorde het voorstel van Mike na de vraag van Evie. "Dat is niet zo gek idee. Daar had ik geen eens aan gedacht. Kies jij dan maar een mooie jurk voor mams uit. Jij weet vast wel welke prinses mama het leukste vind. Misschien hebben ze wel een Elsa jurk in mama de maat." Emma had inmiddels de jeuk aan. Ze draaide een rondje. "Dank jullie wel. Dan neem ik deze." En deed de jurk voorzichtig weer uit. Ze koos er nog een paar stitch oortjes bij.

Joey

"Mijn dank gaat inderdaad uit naar Emma en Mike dat hun Evie een prinsessenjurk cadeau wilde doen en je broer en zwager besloten om mee te gaan. Dat maakte het toch makkelijker om je in alle privacy ten huwelijk te vragen." Joey glimlachte. "Dan zijn we er toch uit. Als we het er allebei over eens zijn dan moeten we niet langer doorzoeken." Hij legde zijn hand op de buik. "Hoi Hailey en Allie." Joey schoot in de lach. "Ik was het ook niet van plan en ik ga mijn dag ook niet met Mike delen. Ik wil jou je eigen ddoomdag kunnen geven. Maar wel leuk dat Freek mogelijk je broer ten huwelijk gaat vragen. Dan zij we straks de verloofde bende."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma okt 02, 2023 7:53 pm

Evie
Evie liep naar de jurken. “Ik weet niet of mama een Elsajurk wilt. Ze was vroeger dol op Assepoester heeft ze mij een keer verteld.” Ze liep naar de Assepoester jurken. Ze zag de blauwe jurk en haalde het van het rek. “Deze wilt mama. Alleen ik weet niet welke maat ze heeft.” En ze keek even naar haar tante. Ze liep naar haar toe en gaf haar een knuffel. “Ik vind het leuk dat je mee bent tante Emma. Oh ik wil deze voor de tweeling.” En ze wees naar babydoekjes van Winnie the Pooh en Knorretje.

Gwen
Ze voelde een van de tweeling schoppen. “Ik geloof dat dit Allie is. Zij is de voetbalster. Hailey is rustig.” Over Hailey maakte ze zich nu al druk. Gwen keek naar Joey. “Ik heb eigenlijk nooit nagedacht over een droombruiloft. Ik weet dat Emma een hele map vol heeft met plaatjes zoals zij het wilt hebben. Ik heb daar nooit bij stil gestaan.” En ze begon te lachen. “De bende der verloofdes.” Zei ze lachend. Ze keek om zich heen. “Het is hier fantastisch. Hoe laat denk je dat de rest van de groep komt?”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight ma okt 02, 2023 8:55 pm

Emma

Emma knikte. "Dat is waar. Mama was dol op Assepoester. Laten we voor mama dus een mooie Assepoester jurk uitzoeken." Emma keek naar de maten. "Ahh, precies nog één in mama de maat." En gaf hem aan Evie. Emma knuffelde Evie terug. "Ik ben ook blij om hier te zijn. Weetje wat we eigenlijk moeten doen we nu een mooie prinsessenjurk hebben? De prinsessen gaan ontmoeten in het disney kasteel." Emma pakte de babydoekjes. "Hebben we dan alles zodat we kunnen afrekenen en naaar papa en mama kunnen?"

Joey

Joey grijnsde. "Hey, kleine voetbalster. Laat je mama een beetje heel." Hij wreef over Gwen de buik heen. "Ik ben zo benieuwd naar het moment dat ik de twee ook kan voelen schoppen. Dat lijkt me zo bijzonder." Joey schoot in de lach. "Echr? Haha. Ik vond het ook wel echt iets voor Emma. Maar Emma is dan ook niks voor niks weddingplanner geworden." Joey keek op zijn horloge. "Ze komen vast zo er aan. Hyrken uitzoeken is een hele serieuze taak. Eigenlijk vind ik even een momentje zo samen wel fijn."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma okt 02, 2023 10:07 pm

Evie
Evie knikte. “Jaa dan gaan we zo naar het prinsessenkasteel maar ik weet niet of de prinsessen er wel zijn. Mama zei dat ie er wel kunnen rondlopen op dat plein.” En ze liep achter haar tante aan naar de kassa. Oom Mike betaalde alles. Evie keek naar haar tante. “Eigenlijk moeten we een keer foto’s laten maken als mama niet meer zwanger is. Met Mira er dan ook bij. Dan houden we een prinsessen shoot.” En er verscheen een glimlach op haar gezicht. “Jaa naar papa en mama.” En ze liep alvast de winkel uit.

Gwen
“Nog eventjes schat en dan kun je ze ook voelen.” En ze wreef over haar buik. Ze was nog wel een beetje misselijk maar het ging beter dan voor het ontbijt. “Owja. Als je er over begint weet ik zeker dat ze het in geuren en kleuren gaat vertellen. Weet zeker dat ze Mike dat boek al heeft laten zien. Mike heeft dus wat te regelen.” Ze keek even naar de vinger met de ring en glimlachte. “Ik vind het ook wel fijn zo samen. Geloof dat dit soort momenten zeldzaam gaan worden als de tweeling er is.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight di okt 03, 2023 10:17 am

Emma

Emma dacht na. "Dat zien we dan wel weer. We gaan gewoon een kijkje bij het kasteel nemen en dan gaan we vandaar uit naar de attractie van Frozen en de theekopjes. Ik wil namelijk Joey misselijk zien worden." En grijnsde even. Emma knikte. "Wat een leuk idee, Evie. Ik dacht even dat je foto's wilde maken van mama met de dikke buik." Emma pakte Mike zijn hand vast. "Die meid kost ons een rib uit ons lijf maar als je haar dan zo ziet stralen maakt het alles weer goed. We leven alleen het rest van Jet jaar op water en brood." "Eef, wacht wacht op ons. Het is hier super druk en dan zijn we elkaar zo nog kwijt."

Joey

Joey drukte Gwen stevig tegen zich aan. "Ik hou zo veel van jullie. Mrs O'Mally." Joey schoot in de lach. "Haha, arme Mike." Joey kuste Gwen. "Iedereen is bereid om op Evie en straks de tweeling te passen zodat wij samen we een avondje tussen uit kunnen. Maar het zal inderdaad een stuk drukker worden met een bijdehante dame van zeven en twee baby's die onze aandacht gaan opeisen. Maar toch kijk ik uit naar de enorme chaos. Waarschijnlijk veranderd de boel in villa kakelbond zonder aapje en een paard maar het is wel onze kakelbond."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads di okt 03, 2023 12:05 pm

Mike
Mike grinnikte. Hij rekende alles af en pakte Emma haar hand vast. “Ik ben benieuwd. Als Joey een beetje de genen van onze vader heeft dan geloof ik dat hij het lang gaat volhouden.” Ze liepen de winkel uit en hij zag Evie braaf op een bankje tegenover de winkel wachten. “Eef niet zomaar de winkel uitlopen. Zoals tante Emma al zei is het hier heel druk en straks raken we je kwijt. Wel goed dat je op een bankje bent gaan zitten waar we je goed kunnen zien.” Evie keek naar haar schoenen. “Sorry maar werd gek van de drukte in de winkel. Ik beloof jullie dat ik het voortaan zal zeggen.” Mike knikte. “Goedzo lieverd. We snappen het ook wel.” En hij gaf haar een knuffel. “Zullen we maar naar papa en mama gaan?”

Gwen
“Mrs O’Mally dat klinkt helemaal niet verkeerd.” Zei ze met een glimlach. Ze haalde de plattegrond van Disney uit haar rugzakje. Ze maakte hem open en keek even waar alles zat. “Ik geloof dat Evie ook heel graag in deze achtbaan wil. De Big Thunder Mountain of zoiets. Hopelijk mag ze daarin. Mira wilt vast in de Dombomolen.” Ze haalde een hand door haar haar. “Ik wil graag in The Haunted Mansion.” Gwen had altijd al een voorliefde voor spookhuizen gehad. “Ik wil gewoon zoveel mogelijk zien en genieten van Evie haar glimlach.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight di okt 03, 2023 4:23 pm

Emma

Emma schoot in de lach. "Heel stiekem hoop ik dat Joey gaat overgeven." Het was misschien niet zo aardig maar wel grappig.
Emma pakte Evie bij de hand hand haakte haar andere arm door die van Mike zodat ze samen met Freek John en Mora terug konden lopen naar het kasteel waar Joey en Gwen op hun wachten.

Joey

"Zeker niet." En kuste haar. Joey knikte. "We moeten gewoon kijken hoe en wat en een beetje afwisselen van waar iedereen in kan en Evie wel al mee in mag." Joey dacht na. "Dat is een spookhuis toch?" Joey knikte. "Me too. Gelukkig hebben we alle tijd en hoeven we niet alles in één dag te proppen. Zo kunnen we van de week ook een dag naar de studio's gaan."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads di okt 03, 2023 8:57 pm

Gwen
Gwen knikte. “The Haunted Mansion is inderdaad een spookhuis. Ik heb sinds ik jong was al een fascinatie voor spookhuizen. Ik weet niet wat het is maar ik vind het gewoon zo leuk in elkaar zitten.” Gwen keek naar de plattegrond. “De studio’s lijken mij ook heel erg leuk vooral het gedeelte met Toy Story.” Gwen vouwde de map weer op en deed het in haar rugtas. “Mama!” Hoorde ze een bekende stem roepen en ze keek op. Evie rende op haar af. “Hey lieverd. Kijk eens naar mama haar vinger.” En Evie bekeek haar vinger. “Ooh papa je hebt haar gevraagd.” En ze knuffelde haar moeder en vader. Gwen glimlachte. “Mama en papa gaan trouwen schatje. Maar wel pas na dat de tweeling er is.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight di okt 03, 2023 9:17 pm

Joey

"Opzicht zijn spookhuizen ook wel tof. Naja, ligt eraan waar je heen gaat natuurlijk. Ik ging vroeger altijd met vrienden naar Walibi in oktober. Nu ben ik niet gauw bang aangelegd maar ik ben me één keer daar toch echt goed doorgeschrokken. Het was super donker en opeens uit het niets grijpt zo een zombie mij vast bij mijn enkels. Ja, toen zat mijn hartslag wel in mijn keel. Jammer dat je tegen die tijd hoogzwanger bent anders had ik je samen met de andere mee er heen genomen." Joey knikte. "Evie had het over die toren maar ik denk dat ze daar toch nog te jong voor is. Ook al zegt ze dat ze niet bang is." Alsof zd het over de duivel hadden. Evie kwam net aangerend. Joey begroette de rest.
Emma:"Jaaaa! Joey heeft je eindelijk gevraagd! Nu kan ik eindelijk je trouwdag gaan plannen." Ze knuffelde haat beste vriendin plat. "Ahh, ik ben zo blij voor jullie. Evie heeft al een hele mooie jurk voor als ze bruidsmeisje wordt. Laat mama je mooie Elsa jurk eens zien."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads di okt 03, 2023 11:58 pm

Gwen
Gwen keek toe hoe Evie een jurk uit de tas haalde. “Ooh Eef je bent wel echt een bofkont. Die jurk wilde je altijd al hebben. Al denk ik niet dat papa op een bruiloft in Frozen thema staat te wachten.” En ze zag Evie even samenzweerderig naar Emma kijken. “Dametje haal dat idee maar uit je hoofd. Je mag wel mama en papa bruidsmeisje zijn net als Mira.” Dit had Gwen al ergens in haar hoofd bedacht. Gwen keek naar Emma. “Wil jij dan onze weddingplanner zijn?” Ze wilde haar ook als getuigen vragen maar ze zou dat nog wel doen als ze even alleen waren. Mike gaf haar een knuffel en Joey een box. “Goed gedaan broer.” John kwam naar haar toe en knuffelde haar stevig. “Jij verdiend de beste bruiloft ever. Freek en ik bieden onze tuin aan als eventuele trouwlocatie.” Gwen glimlachte. “Dankjewel John. Joey en ik gaan er thuis even rustig voor zitten.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight wo okt 04, 2023 10:37 am

Emma

Emma schoot in de lach. "Ik denk dat papa dan niet meer wilt trouwen, Eef." Ze zag de blik van Joey die al genoeg zei. "We hebben wel nog een mooie jurk voor je meegenomen Gwen voor als je straks bevallen bent. Evie wilt dan heel graag met ons en Mira een prinsessen schoot doen dus zo doende is deze voor jou en we hebben er een cadeautje voor de tweeling bij gedaan." En gaf Gwen het tasje. Emma knuffelde Gwen. "Natuurlijk, gek. Ik hoopte al dat je dat ooit zou vragen zins je Joey leerde kennen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 6 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 27 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 27  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum