Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 18 van 28 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma jun 08, 2020 11:37 pm

Alyssa

"Ik kan niet wachten om alle gênante verhalen te horen en foto's te zien.", zei ze plagend. Alyssa at rustig verder. Gelukkig was ze niet meer zo misselijk als vanmorgen maar ze voelde zich wel heel erg moe. "Opzicht vind ik het niet zo erg om er heen te gaan. Ik klim graag met Kylie mee maar dat gegil van andermans kinderen wat gewoon door merg en been gaat. Vreselijk! Mijn kind loopt toch ook niet te gillen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma jun 08, 2020 11:41 pm

Dave

Dave knikte. "Ik heb er serieus over nagedacht. Als ons nog een derde kindje gegund was, was het leuk geweest maar twee meiden is voor mij ook genoeg. Ik hoef geen derde in de hoop op een zoon. De meiden en jij maken mij al de gelukkigste man op aarde. De trotste papa. Als ik zo kan voorkomen op herhaling van vandaag, dan ben ik bereid om dat te doen." Dave keek op zijn mobiel. "Nick vraagt of hij met zijn vriend Tyler op bezoek mogen komen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jun 09, 2020 2:56 pm

Nick
"Nee nog niet. We blijven geduldig. Al willen ik heel graag mijn kleine nichtje zien." Hij keek naar Tyler. "Nou ik zou graag nog een keer naar een Waddeneiland willen. Ik ben daar nog nooit geweest. Dus wat zou jij in Nederland nog willen zien? Wat je wel eens hoorde van mensen dat het echt te gek was. Bijvoorbeeld het Anne Frank Huis in Amsterdam."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jun 09, 2020 3:25 pm

Brandon
"Geloof me. Die ga je zeker weten krijgen." Hij at rustig verder en keek naar Alyssa. "Kylie had het er laatst over dat ze er graag weer een keer heen wil. Misschien kunnen we vrijdagmiddag gaan? Dan heeft ze vrij toch?" Brandon nam een slok van zijn koffie. "Owja Emma vroeg of ze binnenkort langs mocht komen. Ze heeft het druk gehad op de musicalschool maar nu heeft ze het rustiger."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jun 09, 2020 3:29 pm

Isabella
"Een derde is leuk maar ik ben heel blij met deze twee meiden." Ze keek even naar Milou en toen naar Dave. "Zou ik wat te drinken mogen? Sinds de operatie heb ik niks meer gedronken of gegeten." Isabella dacht na toen ze hoorde dat Nick had gevraagd of hij en zijn vriend langs mochten komen. "Ik vind het goed. Maar wel wat later op de middag. Dan kunnen wij nog even slapen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jun 09, 2020 3:32 pm

Emily
Ze waren weer thuis aangekomen. Voorzichtig liep ze met Inge naar de voordeur en maakte hem open. Ze hielp Inge met haar jas en liep met haar naar de woonkamer. "Zo dametje. Nu ben je opeens grote zus. Wat zou je willen doen?" Inge had Nijn haar oor in haar mond gestopt en sabbelde er op. "Blok." Zei Inge. Emily liep met Inge naar een speelhoek die ze speciaal voor Inge had ingericht. Inge ging zitten en gooide de blokkendoos om. "Milan wil je koffie?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jun 09, 2020 3:54 pm

Tyler

"Nee, dat bedoelde ik niet. Ik dacht misschien heb je je telefoon niet gehoord." Tyler keek Nick aan met een blik nu snap ik het. "Jij bent nog nooit op een eiland geweest? Nou dan wordt dat eens tijd. Volgens mij heb ik wel eens gehoord dat je op de eilanden zeehondjes kan spotten. Dat is dan weer iets wat ik wil. Het Anne Frank lijkt me ook gaaf maar is zo iets typisch. Net zoals ik nog een keer naar de Efteling wil maar dat gebeurd vast wel. Naar Texel ofzo ga je minder snel."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jun 09, 2020 4:00 pm

Alyssa

Alyssa keek plagend uit de ogen. Ze zag was nu al benieuwd naar de foto's en verhalen. Op zulke momenten vond ze het jamin er dat zei dat zelf niet meer had. Maar nu konden ze hun eigen herinneringen creëren voor Kylie en de tweeling.
"Ja maar volgens mij is ze de hele dag vrij vanwege studiedag. Ik moet alleen zo thuis even kijken of ik vrij ben of niet." Af en toe wist ze de rooster ook niet meer uit de hoofd. "Gezellig..je weet dat ze altijd welkom is."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jun 09, 2020 4:02 pm

Dave

Dave knikte. "Ik denk dat we hier alleen water hebben. Ik kan op de bel drukken om een zuster te laten komen en vragen of ze wat te drinken en eten kan brengen. Of we laten Dean lopen na het restaurant. Ik weet niet wat je wilt. Eerlijk gezegd lust ik ook wel wat." Dave knikte.."Ik app hem wel dat ze eind van de middag langs kunnen komen."

Hey, man. Dank je wel. Jullie zijn eind van de middag welkom om Milou te komen bewonderen
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jun 09, 2020 4:06 pm

Milan

Milan had zijn jas opgehangen en was bij Inge in het speelhoekje gaan zitten. Hij vond het altijd super leuk als ze op Inge mochten passen. "Doe maar wat fris, lekker thanks." Hij zag hoe Inge de blokkendoos omgooide. Verbaasd keek die er aan. "Wat doe je nou?" Inge zette het op schateren. " En wie gaat dat sprak opruimen?" Ja hij waarschijnlijk. Dacht die zelf?!? Milan begon een toren te bouwen zodat Inge die om kon gooien.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jun 09, 2020 5:45 pm

Nick
"Aah zo. Sorry dan begreep ik je verkeerd." Hij nam een hap van zijn broodje. "Nee sorry. Meestal ging ik met mijn ouders op vakantie naar Luxemburg. Ook leuk. Maar ik heb altijd al wel een Waddeneiland willen zien." Nick dacht na. De Efteling was een park waar Lily zich fijn bij voelde. Beide werden ze er altijd vrolijk van. "Ik heb een idee. We wilde Lily nog verrassen toch? Waarom nemen we haar en jou niet mee naar de Efteling? Lily is dol op dat park. Misschien willen Dave en Isabella ook wel mee met de kids." Zijn telefoon maakte een geluidje. "We mogen later op de middag langs komen."

Is goed! Tot dan Smile
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jun 09, 2020 5:58 pm

Brandon
Brandon keek naar Alyssa. "Hebben je pleegouders geen foto's van jou toen ze je adopteerde?" Hij wist niet goed of hij deze vraag wel kon stellen. "Ik moet vrijdagochtend wel aan school werken maar verder heb ik fotoklussen. Ik kan onder het schoolwerk wel op Kylie passen als dat makkelijker voor je is."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jun 09, 2020 6:01 pm

Isabella
Ze had er niet veel zin in om weer een dokter te zien. Dan had ze liever dat Dean het ging regelen. "Ik heb wel zin in een broodje met een beetje soep. Ik denk dat het beter is als we Dean sturen. Die weet beter wat ik lekker vind dan een dokter." Isabella glimlachte. "Leuk dat ze komen." Ze gaapte en langzaam dommelde ze in.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jun 09, 2020 6:03 pm

Emily
Emily liep naar de keuken en schonk wat te drinken in voor haar en Milan. Voor Inge maakte ze nog een flesje klaar. Langzaam liep ze naar Milan en Inge toe. "Pfoe dat was me een bezoekje zeg. Isa zag er moe uit. Geen wonder na zo'n grote operatie." Ze ging in een stoel zitten en keek toe hoe Inge druk aan het spelen was met de blokken.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jun 09, 2020 7:58 pm

Tyler

Tyler werd helemaal enthousiast. "Ja ik wil met jou en Lily naar de Efteling . Dat is een veel beter idee dan gaan paardrijden. En over de wadden gesproken. Misschien kunnen we van de zomer een huisje huren daar. Er met zijn tweetjes even tussen uitglippen. Zeehondjes spotten. Al heb je ook zo een opvang ergens. Daar hadden ze het laatst over op het nieuw."
Tyler dacht hardop na. "Zal Dave dan niet steeds worden herken"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jun 09, 2020 8:03 pm

Alyssa

Alyssa slikte. "Ja dat wel maar niet van de tijd dat we nog bij mijn moeder woonde. Ik was acht al he toen we bij hun terecht kwamen. Ik kan me ook niet herinneren dat mama foto's maakte. Ja misschien schoolfoto maar Laat ik het zo zeggen ik kan me niet herinneren dat er iemand spullen van ons uit dat huis is gaan halen." Alyssa dacht na. "Ik heb of stage of ik ben gewoon vrij. Ik had geruild met iemand maar ik weet dus niet meer of dat gelukt was ja of nee. Af en toe ben ik ook met rooster kwijt in mijn hoofd. Maar als jij op Kylie anders wilt passen, graag. Ze zou ook wel alleen met jou naar monkey toen willen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jun 09, 2020 8:06 pm

Dave

Dave deed zijn oortje beter in. "Dean heb je de bevelen gehoord van hare majesteit?", vroeg die en grijnsde even. "Tot u ordes, meneer.",hoorde je hem terug grappen. "Neem voor mij ook een broodje mee en wat fris." "Neem zelf ook wat.", was die nog zo aardig om er achteraan te voegen. Hij liet Isa lekker liggen. Kleine Milou had haar duim inmiddels weer gevonden. Stilletjes probeerde hij een foto te schieten
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jun 09, 2020 8:09 pm

Milan

Milan knikte. "Gelukkig kunnen we ze wat rust geven door op Inge te letten. Al ben ik wel blij dat we zijn gegaan. Om meteen Milou te kunnen zien en vast houden. Inge haar eerste reactie. Dat had ik niet willen missen." Hij was blij dat alles goed ging. Milan bouwde de klokkentoren weer op. "Zeg dametje. Ik was nog niet klaar en jij gooit hem al om. Zo blijf ik bezig."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo jun 10, 2020 2:08 pm

Nick
"Ik wist wel dat je enthousiast zou reageren. Ik weet zeker dat Lily er ook voor te porren is. We kunnen het vanavond aan haar voorstellen als we bij mijn ouders gaan eten." Nick dacht na. Tyler had gelijk wat betreft Dave. "Dat denk ik helaas wel. Dan zouden we na sluitingstijd moeten en ik denk niet dat dat te regelen valt."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo jun 10, 2020 2:11 pm

Brandon
Hij pakte Alyssa haar hand liefdevol vast en kneep er geruststellend in. "En je pleegmoeder? Zij heeft toch wel foto's gemaakt toen je daar woonde? Zo niet dan ga ik gewoon een fotoboek voor je maken met allemaal foto's die ik van jou en Kylie gemaakt heb." Hij nam een slokje van zijn koffie maar verslikte zich. "Ik denk dar Kylie het leuker vindt als we met zijn drietjes gaan."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo jun 10, 2020 2:14 pm

Isabella
Ze was aan het dromen. In haar droom zag ze hoe ze werd geopereerd. Ze droomde dat haar hart er mee stopte. Met een schok werd ze wakker. Isabella begon onrustig adem te halen waardoor het apparaat waar ze aan vast zat begon te piepen. Milou begon te huilen. Een zuster was net binnen gekomen om te controleren hoe het ging. "Rustig mevrouw. Rustig ademhalen. Alles is goed."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo jun 10, 2020 2:16 pm

Emily
"Dat is zeker waar. Ik ben blij dat we dit hebben mogen meemaken. En Milou is echt een heel mooi meisje net zoals Inge." Emily keek naar Inge die het op een lachen zette en nog een keer de toren omgooide. "Kleine boef." Zei Emily lachend. Ze nam een slok van haar cola. "Zouden je ouders al weten dat ze een tweede klein dochter hebben?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo jun 10, 2020 2:41 pm

Tyler

"Echt wel. Ik wil al naar de Efteling zins ik hier in Nederland woon. Je overtuigd je zusje maar om mee te gaan en zo niet dan gaan we met zijn tweetjes. Of we vragen Bran en zijn meiden mee."
Hij dronk zijn sinaasappelsap leeg. "Er zou toch iets te regelen moeten vallen. Anders kunnen bekende mensen nooit naar een pretpark omdat ze anders alleen maar herkend worden."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo jun 10, 2020 2:44 pm

Alyssa

"Ja dat wel. Maar ik bedoel dat er van mij en me broertjes en zusjes geen babyfoto zijn. Ik eigenlijk geen idee heb hoe ik er als klein meisje uitzag voor dat ik bij mijn pleegouders kwam."
Alyssa dankte Brandon voor het aanbod. "Dat zou ik fijn vinden."
Alyssa at haar bord leeg. "Ik denk het ook maar dan hebben jullie wat te doen. Of neem haar mee naar de kinderboerderij." Ze gaapte even. "Zullen we zo gaan?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo jun 10, 2020 2:47 pm

Milan

Inge gooide de toren opnieuw om. Milan keek haar aan. "Wat doe je nou? Pas op hoor." En begon het kleine meisje te kietelen. Inge schatterrde het uit van het lachen. Milan stopte met kietelen, tilde Inge op en ging op de bank zitten zodat Inge rustig haar flesje kon drinken. "Geen idee. Vast wel. Als ze het niet in het nieuws hebben gehoord heeft iemand ze het vast al verteld. Zo niet dan is het niet aan mij om het wel te zeggen.":
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 28 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum