Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 10 van 28 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 19 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jan 28, 2020 3:00 pm

Brandon
Brandon glimlachte. Hij vond het fijn dat Tyler iemand al had leren kennen. "Ik vind het fijn dat je iemand hebt gevonden. Ik ben blij als ik weer in mijn eigen bed kan liggen en weer kan knuffelen met de meiden." Hij begon te lachen. "Dat is waar. In de auto mag je ook geen handsfree bellen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jan 28, 2020 4:16 pm

Nick
"Ik zou niet graag in jou schoenen willen staan. Inge krijgt ook veel aandacht volgens mij." Inge at het stukje van de kroket gulzig op. "Park is goed. Daar is ook een grote speeltuin. Ik hou ook van schommelen dus dat komt mooi uit. Wanneer is Isabella uitgerekend?"

Lily is het liefste zusje van de wereld. Ze heeft alleen het afgelopen jaar veel meegemaakt waaronder een brandwond op haar gezicht. Schrik dus niet als je haar voor het eerst ziet. Het ziet er wel veel beter uit dan voorheen
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jan 28, 2020 4:21 pm

Isabella
Ze ging zitten en deed haar haar goed. "Leuk om jullie ook weer te zien. Goed alleen een beetje moe. Kinderarts worden valt niet mee. Vandaag hebben we inenten herhaald. Vooral omdat sommige ouders er flink op tegen zijn. Het is wel belangrijk om het te doen. Ik moet er niet aandenken wat voor ziektes Inge of ons toekomstige dochter kunnen krijgen." Ze knikte even naar Milan. "Thee lijkt me wel lekker." Ze keek naar Alyssa. "Het wordt moeilijker het naar school gaan. Gelukkig kan ik thuis al veel doen. Ik ben aan het afstuderen maar dat wordt nu wel lastiger. Toen ik Inge net had vond ik het wat zwaarder. Dave en Em hun moeder was net overleden, Dave ging touren. Maar we hebben het gered. Al ben ik blij dat het nu allemaal wat rustiger is. Is Bran ook toe aan gezinsuitbreiding? Ik vind hem al zo leuk met Kylie."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo feb 19, 2020 5:50 pm

Off: we gaan skippen naar de volgende dag

Brandon
Eindelijk mocht hij naar huis. De dokter had hem nog even onderzocht maar hij was gezond genoeg om naar huis te gaan. Hij kon niet wachten om weer bij Kylie en Alyssa te zijn. Hij was al aangekleed en zat in zijn rolstoel. Klaar om naar huis te gaan.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo feb 19, 2020 6:00 pm

Nick
Nick en Lily hadden vanochtend samen koffie gedronken. Het ging met Lily mentaal wat minder. "Maar Lils geef dit aan aan papa en mama. Zij kunnen je beter helpen dan ik." Nick vond het lastig om zijn zusje zo te zien. "Dat weet ik. Je weet toch dat ik al praat met een psycholoog?" Nick knikte. Lily veegde haar tranen weg. Nick keek even naar de brandwond op Lily haar wang. "Wanneer moest je weer naar het brandwondencentrum voor controle?" "Uhm vrijdag om drie uur." "Ik wil dan wel met je mee. Als je wilt kunnen we met de auto." Lily haar gezicht betrok. Het liefst vermeed ze nu de auto na wat er was gebeurd. Langzaam pratend kwamen ze bij de plek waar Nick met Tyler had afgesproken.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo feb 19, 2020 6:02 pm

Emily
Vandaag zouden Milan en zij samen een trouwlocatie uitzoeken. Ze zouden een rondritje door Utrecht maken. Het liefst zou Emily in het park willen trouwen maar dat kon alleen met mooi weer. Ze stond op en ruimde haar ontbijt op. "Mil ben je ook zo klaar? We moeten op tijd bij onze weddingplanner zijn."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo feb 19, 2020 6:11 pm

Isabella
Isabella was vroeg wakker geworden toen ze Inge hoorde huilen. Ze had gisteren nog een leuke middag gehad maar die avond voelde ze zich toch niet zo lekker. Gelukkig was de grootste misselijkheid weg. Vandaag zou ze met Dave en Inge spullen voor de kinderkamer van hun tweede dochtertje uitzoeken. Isabella had Dave nog even laten liggen en was met Inge rustig gaan ontbijten.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma mei 11, 2020 3:32 pm

Off: we skippen naar het moment dat Isa moet bevallen. Bran en Aly komen er achter ze zwanger zijn.

Isabella
In de slaapkamer van Inge klonk een huil geluidje. Isa zag dat Dave nog diep sliep. Ze keek op haar wekker. Het was acht uur. Dave had gisteren een drukke dag gehad met nummers voor het nieuwe album op nemen. Ze besloot om hem maar te laten liggen. Met veel moeite stond ze op. Ze wreef over haar buik en liep heel langzaam naar de kamer van Inge. Over drie weken waren ze uitgerekend. Ze hoopte maar dat hun tweede dochter zou wachten, Inge was te laat geboren, hopelijk was deze op tijd. Toen ze in de kamer van Inge kwam knipte ze het licht aan en liep naar Inge haar bedje toe. "Rustig meisje mama is er." Voorzichtig tilde ze Inge op. Ze wilde net Inge haar haren achter haar oren doen toen ze een bekende pijn voelde in haar buik. "Nee nee nee. Niet nu. Meisje alsjeblieft..." Van de pijn zette ze Inge op de grond. Isa kromp ineen toen ze weer een pijnscheut voelde. Inge keek verbaasd naar haar moeder, wat was er met haar aan de hand? Isa kreeg het steeds heter omdat ze zich krampachtig vasthield aan het speelkleed van Inge. "Mama?" Isa keek naar Inge. Inge snapte er helemaal niks van, waarom zei mama nou niks. "Dave!" Riep ze zo hard ze kon. Langzaamaan liet ze zich neervallen op de grond met een hand nog stevig in het kleed vastgrijpend en een hand tegen haar buik. Inge begon weer te huilen maar dit keer harder dan eerst, mama had pijn, papa moest komen helpen. "Papaaaa!"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma mei 11, 2020 3:45 pm

Brandon
"Aly blijf jij nou maar liggen. Ik breng Kylie wel naar school." Hij gaf Aly een kus en liep langzaam naar beneden. Zijn benen waren nog niet goed geheeld maar lopen ging wel steeds beter. Ook autorijden ging beter. Toch besloot hij om met Kylie lopend naar school te gaan. Het was toch dichtbij. "Kylie heb je je jas al aan? Dan help ik je met je schoenen." Kylie kwam aangehuppeld. "Brengt mama mij niet?" Brandon schudde zijn hoofd. "Mama is niet zo lekker. Dus ik breng je naar school." "Maar je hebt toch nog last van je benen? Gaan we dan met de rolstoel?" De rolstoel was eigenlijk bedoelt voor lange afstanden, niet voor een rit van 5 minuten. Hij keek naar Kylie. "Je wilt zeker weer een lolritje op mijn benen?" Hij zag Kylie glimlachen. "Nou vooruit voor deze keer. Als jij je jas aan doet, dan help ik je met je schoenen en dan gaan we daarna in de rolstoel. We doen dit niet elke keer jonge dame." Kylie begon te stralen. Toen Kylie klaar was hielp Brandon haar nog met haar schoenen. "Kom dan zeggen we mama even gedag." Samen liepen ze naar boven. "Klop klop, ons prinsesje wil nog even dag tegen je zeggen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di mei 12, 2020 12:01 pm

Alyssa

Alyssa was vanmorgen blijven liggen. Ze voelde zich zins gisteravond al niet lekker en had gevraagd of Brandon Kylie naar school kon brengen zodat zij nog wat kon slapen. Ze had immers geen oog dicht gedaan. Ze zou vast een virusje hebben opgelopen. Kylie was vorige week ook niet lekker geweest en had ze thuis gehouden om uit te zoeken. Op zulke momenten was ze toch blij dat Brandon weer terug was en steeds meer zijn oude ik werd. Alyssa hoorde geklop op de deur en kwam wat overeind. "Hey meisje, kom is hier." Kylie klom op het bed en Alyssa gaf haar een kus op de voorhoofd. "Brandon brengt je naar school, oké? Mama voelt zich niet zo lekker. Misschien kom ik je vanmiddag mee ophalen." Ze knuffelde Kylie stevig. "Lief zijn en vergeet je gymles niet." Ze keek Brandon met een dankbare blik aan. Echt! Wat moest ze zonder hem?!?
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di mei 12, 2020 12:06 pm

Tyler

Tyler kroop dichter tegen Nick aan nadat hij zijn wekker had uitgezet. Hij was vannacht bij Nick blijven slapen, zoals wel vaker. Dan konden ze tenminste ongestoord samen zijn zo lang hij nog geen eigen plekje had. Al was Tyler wel druk op zoek. Hij wilde ook niet langer Brandon en de meiden tot last zijn.
Tyler drukte een kusje op Nick zijn lippen. "Goedemorgen, schone slaapster. Opstaan! Ik heb een verrassing in petto. En nee ik ga niet zeggen wat, anders is het geen verrassing meer."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di mei 12, 2020 2:54 pm

Dave

Dave sliep nog als een roosje. Het was gister dan ook laat geworden. Hij had een studio opname dag gehad met de bent. Druk werkende aan hun album. Het eerste album waar ze ook hun eigen geschreven nummers op te horen zouden brengen.
Dave vond het toch allemaal wel erg spannend. Hou zouden de nummers worden opvangen bij het publiek. Daarnaast kon die elk moment weer vader worden. Aan de ene kant kom die niet wachten, aan de andere kant vond die het toch ook wel beangstigend. Twee kleine meisjes waren straks van hun afhankelijk. Noemde hem papa. Keken tegen hem op.

Moeizaam kwam Dave overeind. "Ja,ik kom al."... Hij was nog helemaal niet wakker. Wat was er zo belangrijk dat hij meteen moest komen. Inge kwam hem halverwege met een doodsbange blik tegemoet. "Mama, heeft auw!" Shit! "Ing, wacht op de grote kamer. Papa komt zo." Hij snelde naar de kamer van Inge.
Dave verstijfde toen die binnen kwam. Hij wist even niet meteen te reageren of in actie over te gaan. "Wat moet ik doen? Moet ik een ambulance bellen?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di mei 12, 2020 4:42 pm

Brandon
Kylie knuffelde Aly stevig en liep toen de kamer uit. Brandon keek haar met een glimlach na. Hij kuste Aly op haar voorhoofd en aaide nog door haar haren. "Lekker uitrusten schat. Als ik iets kan doen moet je het zeggen. Ik denk dat ik rond een kwartiertje wel terug ben. Bel als er iets is." Hij kuste haar nog een keer en liep weer naar beneden. Hij liep naar de gang en maakte de voordeur open. Voorzichtig tilde hij de rolstoel uit de gang. Kylie kwam al aangerend. "Gymtas heb je die bij je?" Kylie knikte. Hij ging in de rolstoel zitten en Kylie klom bij hem op schoot. Brandon haalde de rem van de rolstoel. "Oke daar gaan we." En daar gingen ze op weg naar school.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di mei 12, 2020 4:45 pm

Nick
Hij had net een loeizware tentamenweek achter de rug. Nick was toen aan even bijkomen. Iets raakte hem aan. Slaperig deed hij zijn ogen open. Vaag zag hij de contouren van Tyler. Tyler had bij hem geslapen. Hij kwam vaker bij hen slapen. "Hey schat." Zei hij en hij gaf Tyler een kus op zijn wang. "Oew een verrassing, ik ben benieuwd!" Hij ging rechterop in bed zitten. "Zal ik een ontbijtje voor ons maken?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di mei 12, 2020 4:52 pm

Isabella
Ze haalde even kort opgelucht adem toen Dave binnenkwam. Ze wilde rechtop zitten maar weer kreeg ze pijn. Ze had vannacht al last van buikpijn gehad maar in eerste instantie dacht ze dat ze gewoon misselijk was. Nu begreep ze waar de buikpijn vandaan kwam. Ze probeerde rustiger door haar mond uit te ademen en in door haar neus. "Bel een..." Voor ze het woord ambulance wilde zeggen kreeg ze weer pijn. Ze gebaarde naar Dave met moeite dat hij dichterbij moest komen. "Inge?" Vroeg ze zachtjes.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo mei 13, 2020 12:31 pm

Alyssa

Alyssa knuffelde Brandon terug. "Gauw nou maar,ik red me wel. Straks komt ze nog te laat op school. Als het echt niet gaat dan bel ik. Beloofd!" Ze stuurde beide nog wat handkusjes voor ze vertrokken. Alyssa lag net weer,toen ze overspoeld werd door een enorme misselijkheid. Snel sprintte ze naar de badkamer, waar ze maar net op tijd de wc haalde. Ze spoelde de wc door en griste zich op. Haar blik bleef hangen in de spiegel. Zou het dan toch?... Ze had er eigenlijk nog niet bij stil gestaan dat dit oom andere symptomen konden zijn. Ze waren immers bezig om zwanger te raken. Uit het kastje onder de gootsteen haalde ze een test. Wilde ze dit wel echt doen zonder Brandon? Het zou wel een hele verassing zijn als hij zo thuis kwam. Ze besloot de test gewoon te doen. Misschien was die wel negatief. Ze wilde Brandon geen valse hoop geven. Het leek wel een eeuwigheid te duren voor de uitslag in beeld verscheen. Alyssa was met stomheid geslagen. Ze had niet verwacht dat de test positief zou uitpakken. Ze liep terug naar de slaapkamer met de test in de hand en legde deze op het nachtkastje zodat ze Brandon kon sms'en.

Bran, kan je plzz meteen naar huis komen als he Kylie heb afgezet. Ik uhh we moeten praten..
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo mei 13, 2020 12:47 pm

Tyler

Tyler hield Nick tegen. "No,no. Komt niks van in. Ik maak ontbijt. En geen gemaar. Ik kleed me even snel aan en dan zie ik je zo beneden." Hij gaf hem nog vluchtig een kus, voor hij zijn kleding bij elkaar zocht die hij al gisteravond had klaar gelegd en de badkamer in dook. Hij zou niet al te lang de badkamer in beslag nemen. Hij kon ze haar wel perfect gaan doen, maar grote kans dat het waaide op het water en zijn perfecte coupe dan toch verwaaid zou worden. Normaal geproken zorgde Tyler er wel voor dat hij er goed en verzorgd uit zag. Hij kwam dan ook al vrij snel weer te voorschijn uit dr badkamer. "Wat wil je als ontbijt? Zal ik eieren bakken?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo mei 13, 2020 12:54 pm

Dave

Dave knielde bij Isabella neer en pakte de handen. "Rustig! Maak je om Inge geen zorgen. Ik heb er naar onze slaapkamer gestuurd. Ik hoor dat ze de tv aan heeft gezet, die red zich wel even. Ik ga zo bij haar kijken maar nu moet je aan jezelf denken. Adem rustig in, 1 2 3 en weer uit. Ik adem wel.met je mee. Ondertussen bellen we een ambulance en ik bel Rick zodat hij op Inge kan letten. Ik wil Emily of Milan niet onnodig bellen. Misschien duurt het nog uren voor je echt gaat bevallen. Die bellen we later wel." Dave belde een ambulance terwijl die Isabella gerust probeerde te stellen en vervolgens zijn "vader".
"De ambu is onderweg en Rick snelt zich hier heen." Dave kwam overeind. "We moeten die tas hebben. Waar heb je die ook alweer neergezet?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo mei 13, 2020 1:40 pm

Brandon
"Zo welke sticker op de kapstok is van jou?" Hij bekeek de kapstokken van de kleuters eens goed. Brandon had Kylie vaker naar school gebracht maar voor zijn idee veranderde ze elke keer de stickers van de kinderen. Kylie deed haar handen in haar zij. "Dat weet je toch wel?" "Uhm...nee." Hij begon te blozen. "Deze!" En Kylie rende naar het midden van de kapstok en wees naar een sticker met Olaf de sneeuwpop. "Owjaa! Hoe kon ik dat nou missen?" Kylie begon te lachen. "Gekke Brandon!" "Noem jij mij nou gek?!" En Brandon begon Kylie te kietelen. Kylie gierde het uit. "Kom juffie dan gaan we je jas ophangen." Toen ze de jas en de tas hadden opgehangen liepen ze de klas in. Kylie rende meteen op Jaël af. Brandon glimlachte. Hij begroette de juf en liep naar Kylie toe. "Veel plezier meisje. En vergeet de juf niet hallo te zeggen." Hij kuste haar op haar wang en liep de school uit. Op dat moment voelde hij zijn telefoon trillen. Het was een sms van Aly. Zodra hij het had gelezen stopte hij zijn telefoon weg, stapte in de rolstoel en reed snel naar huis. Thuis aangekomen legde hij zijn sleutels op de eettafel. "Lieverd ik ben thuis!" Riep hij.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo mei 13, 2020 1:43 pm

Nick
"Oke oke." Zei hij lachend. Hij stond op en kleedde zich om. Nick liep naar de badkamer, gelukkig waren de twee dames nog niet wakker. Nick deed zijn haar goed, een luchtje op en liep toen naar de keuken. "Een eitje is altijd lekker." Hij ging zitten en begon te gapen. "Gisteravond had ik niet zoveel drankjes moeten drinken. Die laatste whiskey cola had ik niet moeten doen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo mei 13, 2020 1:48 pm

Isabella
Isabella haalde rustig adem. Ze wreef over haar buik. "Ik had die buikpijn van gisteren als voorteken moeten zien. Dan hadden we eerder naar het ziekenhuis gekund." Ze kneep haar ogen dicht toen er weer een pijnscheut kwam. Waarom kwamen haar dochters gewoon niet op tijd. De eerste was te laat en de tweede komt te vroeg. "In de kast van de nieuwe babykamer." Ze merkte dat ze emotioneel werd. Stomme hormonen ook altijd. "Brian, wil je die er bij hebben?" Ze begon harder te huilen toen ze weer pijn kreeg. "Dave ik wil deze pijn niet meer. Laat het alsjeblieft stoppen!"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr mei 15, 2020 3:22 pm

Alyssa

Alyssa hoorde de voordeur in het slot vallen. Inmiddels hing ze opnieuw boven de wc. "Bran? Kun je naar boven komen."
Alyssa trok de wc door maar bleef nog even zitten voor het geval dat. Ze wachtte tot Brandon boven was. "Niet!... het gaat wel. Echt! Ik... er ligt wat op het nachtkastje. Wil je dat  pakken."
Ze wilde dat Brandon zelf de test zag en zo zag dat ze zwanger was en daarom had overgegeven
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr mei 15, 2020 3:25 pm

Tyler

Tyler had zich aangekleed en opgefrist. Ze troffen elkaar weer in de keuken. Tyler schudde zijn hoofd. "Ik heb je nog gewaarschuwd." Ondertussen zette die het koffiezetapparaat aan. "Ga lekker zitten. Ik zet koffie en bak een eitje voor je."
Hij kuste Nick op zijn wang. "En je kan straks lekker bijkomen tijdens onze date. Dat is het enige wat ik er over los laat."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr mei 15, 2020 3:31 pm

Dave

Dave probeerde Isabella te sussen. "Maak je zelf nou geen verwijten. Het komt goed. Geloof me."
Dave was opgestaan om actie te kunnen ondernemen. Anders kwamen ze nooit in het ziekenhuis. "Tuurlijk! Ik ga die tas pakken. Ondertussen ga ik bellen en even kijken of Inge de boek niet afbreekt." Hij bukte om Isa een kus te geven. "Je kunt dit Ies . Je bent sterker dan je denkt. Voor je het weet heb je Milou in je armen. Oké? Ik ga nu hulp regelen en dan zien we wel weer verder."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads vr mei 15, 2020 7:47 pm

Brandon
Brandon kwam naar boven. "Alles oke lieverd?" Vroeg hij rustig. Hij keek bedenkelijk. Langzaam liep hij naar de slaapkamer. Op het nachtkastje zag hij een zwangerschapstest liggen. Zou het dan zover zijn? Ze waren al een tijdje bezig om zwanger te worden. Rustig pakte hij de test. Hij keek van de test naar Alyssa en zijn glimlach werd steeds breder. "Is dit serieus?! Dit verklaart namelijk wel waarom je zo misselijk was de laatste tijd." Hij legde de test weer op het nachtkastje en liep naar Alyssa toe. Hij knuffelde haar stevig. "We worden weer ouders."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 10 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 28 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 19 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum