Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 19 van 28 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 23 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo jun 10, 2020 2:49 pm

Dave

Dave was buiten met Dean even een luchtje gaan scheppen en wat gaan eten. Zodat Isabella en Milou rustig konden slapen.
Hij hoorde gehuil en zag een zuster toen hij terug kwam. Zijn eerste reactie was opnieuw in paniek raken. "Ies, rustig. Ik ben bij je. Het is goed." Ondertussen pakte hij Milou op en probeerde haar te troosten
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do jun 11, 2020 5:24 pm

Nick
"Haha nou dan doen we dat toch? De Efteling moet je wel echt gedaan hebben als je hier bent. Het is het leukste park van Nederland." Hij lachte. Als hij ergens zeker van was dan was het wel dat Lily niet veel overtuigingskracht nodig had om mee te gaan. "Ik weet zeker dat Lily mee gaat. Leuk idee om Brandon en zijn meiden mee te vragen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do jun 11, 2020 6:23 pm

Brandon
"Nou dan doe ik dat toch? Ik maak met alle liefde een mooi fotoboek van ons gezinnetje." Brandon at zijn broodjes met kroket op. Langzaam dronk hij zijn koffie leeg. "Volgens mij wordt het vrijdag mooi weer. Dan ga ik liever met haar naar de kinderboerderij." Hij knikte. Brandon wenkte een ober. "Zouden wij de rekening mogen?" De ober knikte. Niet veel later kwam de ober terug met de rekening. Brandon betaalde en stond op. "Heb je alles? Laten we gaan."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do jun 11, 2020 6:27 pm

Emily
Emily keek naar Inge die lekker uit haar flesje aan het drinken was. Ze vond het heerlijk om die kleine meid zo blij te zien. "Ik hoop voor Dave en Isa dat je ouders het niet van de pers horen. Maar goed hun kennende staan ze dan wel meteen op de stoep."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do jun 11, 2020 6:31 pm

Isabella
Langzaamaan werd ze wat rustiger. Dean kwam ook binnen met haar eten en ging toen weer weg. Ze ademde nog wat gejaagd maar langzaamaan werd ook dat rustiger. Ze keek naar Milou die stopte met huilen toen Dave haar vasthield. "Ik....ik had een nachtmerrie. Ik droomde dat ik dood ging tijdens de operatie en...." Ze hoorde stemmen op de gang. "Wij willen onze dochter en kleindochter zien. Mag dat niet?" Ze hoorde de zware stem van Dean. "Ik snap dat u naar ze toe wilt maar u moet wachten totdat ik toestemming heb om u door te laten." Isabella keek naar Dave. Ze had wel een vermoeden van wie het waren op de gang.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do jun 11, 2020 9:26 pm

Tyler

"We zullen het zien. Het is toch een beetje een soort Nederlands Disney? Dan kan het niet mis zijn."
Tyler knikte.."Ik denk Brandon en zijn meiden ook niet. Het is gewoon jammer dat Dave en zijn gezin niet zo makkelijk mee kunnen. Ik had het ze zeker gegund, daar niet van." Tyler pakte nog een broodje. "Het is echt prachtig weer. Ik word zo nog bruin."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do jun 11, 2020 9:29 pm

Alyssa

"Ik zou het heel fijn vinden als je dat wilt doen. Om een fotoboek te maken met de herinneringen die wij samen hebben gemaakt. Als aandenken later voor Kylie." Ze gaapte..Ze kon haar ogen amper open houden. "Kijk maar. Ik zal.als we thuis zijn meteen even mijn rooster checken of ik nou werken moet ja of nee. Anders kunnen we er met zijn drietjes op uit." Ze stond op en pakte haar spullen bij elkaar. Ze knikte op de vraag of ze alles had. Ze wilde graag naar huis. Lekker nog even de bed inkruipen
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do jun 11, 2020 9:31 pm

Milan

"Ik ben bang dat ze dat inmiddels al weten. Ik hoop alleen dat ze Dave en Isa met rust laten of dat Dean ze er gewoon uitgeschopt. Zodat ze alle rust hebben. Ze hopen allemaal opdagen omdat Isa is bevallen. Anders laten ze niet van zich horen. Ja om te zeiken."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do jun 11, 2020 9:34 pm

Dave

Dave ging met Milou tegen zijn borst aangeklemd bij Isabella zitten. "Doe nou maar rustig. Het was maar een droom. Wil je Milou anders even vast houden?" Hij hoorde de stemmen ook. "Dean gooi ze er alsjeblieft uit. Die twee zijn nu even de laatste personen op aarde die ik wil zien. Daarbij moet Isa rusten."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do jun 11, 2020 9:38 pm

Nick
"We gaan nog wel een keer wat anders doen met Dave en zijn gezin. Dat loopt niet weg." Hij ging liggen op de deken en keek naar de wolken. "Het is zeker prachtig weer. Ik hoop ook wel wat bruin te worden. Helaas blijf ik een beetje bleek. Of ik verbrand gewoon." Hij at half liggend van zijn broodje.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do jun 11, 2020 9:41 pm

Brandon
Ze kwamen aan bij hun huis. Hij maakte de deur voor Alyssa open. "Zo komt u binnen. Dan gaan we lekker op bed voor de tv kruipen. Wacht even hier. Ik roep je als je kunt komen." Hij liep de trap op naar boven. In de slaapkamer maakte hij het bed wat netter op en stak hij kaarsjes aan die op het nachtkastje stonden. Hij zou het wat romantischer maken. "Je mag naar boven!"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do jun 11, 2020 9:48 pm

Emily
Emily zuchtte diep. Ze hoopte zo dat haar schoonouders niet kwamen. Isabella en Dave hadden rust nodig. "Had jij voor Carmen nog ideetjes opgeschreven voor de bruiloft. Dat moesten we nog doen. Ik heb wel wat opgeschreven." Emily nam een slok van haar drinken en keek naar Inge die Nijn op de schoot van Milan legde.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do jun 11, 2020 9:51 pm

Isabella
En de deur ging open. Daar stonden haar ouders. "Het spijt me Dave. Ik kon ze niet verder tegenhouden." En Dean gaf Dave een veelbetekende blik. Haar ouders kwamen naar hen toe. "Isa je ziet bleek. Heb je genoeg gegeten en gedronken?" Isabella zuchtte diep. Ze wilde dit niet. "En daar is Milou. Ja we moesten haar namen horen via Nu.nl. Ze is wel klein. Is ze niet een beetje te klein?" Vroeg haar moeder. Isabella deed haar ogen dicht. Het was maar goed dat Inge er niet bij was.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr jun 12, 2020 7:08 pm

Tyler

"Dat bedoel ik ook niet. Ik vind het alleen jammer dat we ze niet makkelijk mee kunnen vragen met zulke dingen. Toen jij Dave leerde kennen moest die zich vermomennen anders werd die steeds herkend en jullie gingen alleen maar lunchen."
Tyler at rustig verder. "Sjips, ik ben de zonnebrand vergeten."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr jun 12, 2020 7:10 pm

Alyssa

Alyssa liep naar binnen en deed de schoenen uit. "Uhu, oké." Ze legde de spullen binnen op tafel en haalde de mobiel uit de tas. Ze wachtte op de bank tot Brandon klaar was. Na een tijdje hoorde ze hem roepen. Ze moest lachen toen ze boven kwam. "Ahh, lieverd. Wat een romantische date."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr jun 12, 2020 7:15 pm

Milan

Milan nam Nijn van Inge aan. "Dank je wel." Hij besloot poppenkast voor Inge met de knuffel te spelen. "Hoi Inge. Wat heb jij voor lekkers? Of lekker een flesje. Mag Nijn ook een slokje?" Inge bood Nijn de flesje aan. "Mhh, dank je wel. Ik hoef niet meer. Drink jij het lekker maar op." En gaf Nijn terug aan Inge.
"Oh ja, hij eigenlijk niet. Ja ik weet het niet hoor. Laatst vroeg ze welk soort tafelservies we we willen. Uhu, gewoon borden met bestek. Zit daar verschil in dan? Is het kiezen van een locatie, pak, jurk, ringen en taart niet meer dan genoeg? Oh en een dj op het feest."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr jun 12, 2020 7:19 pm

Dave

Dave zuchtte en dankte Dean. Hij legde Milou in de bedje.
Kwaad stapte die richting zijn schoonouders. "Nog meer te zeiken? Zeg het maar hoor! Wees verdomme blij dat ik het nog toesta om jullie kleindochter te zien en niet meteen jullie er uit laat gooien. Uw dochter is net bevallen, wat dacht u dan? En als u zo goed dat bericht op nu.nl had gelezen dan had u geweten dat uw kleindochter drie weken te vroeg is geboren. Nee dan weet ze niet meteen 4 pond. Ik dacht dat ouders onvoorwaardelijk van hun kinderen hoorde te houden en hun altijd steunen maar het enige wat jullie kunnen is jullie dochter de grond in trappen. Het boeid me.niet wat jullie van mij vinden of denken maar van Isabella en de meisjes blijven jullie af. En nu wegwezen of ik gooi jullie er zelf uit."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma jun 15, 2020 5:37 pm

Nick
"Dat is waar. Sinds dat er uitgekomen is dat Rick niet Dave zijn echte vader is staat mijn vader meer in de picture. Men is er ook achter gekomen dat Lily degene was die Dave zijn moeder heeft geprobeerd te redden. Dave doet heel erg zijn best om al zijn geliefden zo min mogelijk in de picture te laten komen maar dat is nog vrij lastig." Hij maakte zijn rugzak open. "Hier. Ik heb bijna altijd bij me."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma jun 15, 2020 5:44 pm

Brandon
Brandon glimlachte. Hij keek naar Alyssa. Brandon voelde zich al een hele tijd nerveus. Hierdoor was hij ook meer gefocused op de pijn. Toch had hij dit moment voorbereid. Hij wilde Aly niet vragen op een bijzondere plek. Hij wilde haar op een mooie manier vragen. En waar kon dat beter dan thuis? Romantisch met kaarsjes. Hun vetrouwde stekkie. Hij leidde Alyssa naar het bed en zette haar er op. Brandon kuchte. "Goed ik heb dit moment geprobeerd voor te bereiden. Lieve Aly. Jij bent de mooiste en liefste vrouw die ik ken. Vanaf het moment dat ik je zag dacht ik: ja dit is haar! Toen je zei dat Kylie bij je hoorde werd ik nog meer verliefd. Ik heb respect voor je dat je haar zo goed en lief heb opgevoed. Nu krijgen we er nog twee bij. En dit keer sta je er niet alleen voor. We gaan het samen doen. En ik wil voor altijd bij je blijven dus...." Brandon ging op een knie en maakte een doosje met een ring erin open. "Wil je met mij trouwen?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma jun 15, 2020 5:51 pm

Emily
Emily keek toe hoe Inge met Nijn en Milan zat te spelen. Het zag er heel lief uit. Ze maakte een foto met haar telefoon en stuurde dat door naar Dave. "Pfft er komt inderdaad meer bij kijken dan alleen een jurk en een pak. Gelukkig hebben we de gastenlijst al gestuurd en ik heb mijn jurk uitgekozen met Aly en Isabella. En dan de tafelinrichting. Ik ben soms echt even het spoor kwijt. En we trouwen al over een maand."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma jun 15, 2020 6:45 pm

Isabella
Isabella zuchtte. Hier had ze echt totaal geen zin in. Ze was moe. Ze wilde gewoon rustig kunnen genieten van haar gezinnetje. "Sinds dat jij in haar leven bent gekomen is ze totaal verpest. Ze had altijd zoveel passie. Het enige wat ze wilde was een arts carriere." Hoorde ze haar vader zeggen. "Nee pap dat wilde jullie." Ze kuchtte. "En dan is ze ook nog eens op haar 23ste zwanger en toen moest ze ook al met spoed naar het ziekenhuis. En nu weer. Jij hebt haar leven en dat van onze kleindochters in gevaar gebracht met je slurf." Isabella deed haar mond open van verbazing. Ze gingen veel te ver. "Ik ben een trotse moeder van twee mooie dochters en ik ben trots op Dave. Het enige wat ik nog wil zeggen is: eruit! Als jullie ook maar met een vinger aan mijn kinderen komen dan krijgen jullie problemen. Reken maar!" Haar ouders keken naar Dave en naar Isabella. "Pas op meisje, of ik haal de kinderbescherming erbij!" Zei haar moeder. "Eruit!" Riep ze met tranen in haar ogen. Dean snelde naar binnen en loosde haar ouders naar buiten. Isabella liet zich huilend neer zakken in haar kussens.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jun 16, 2020 9:42 am

Tyler

"Ja..." Hij zuchtte. Hij wist niet goed wat hij moest zeggen. Het was lastig. Alleen doordat Dave nu familie bleek van Nick waren hun opeens ook interessant voor de media terwijl die voorheen haast onzichtbaar was. "Dave doet zijn best inderdaad. Maar soms is er geen ontkomen aan. Ik moet zeggen dat ik het wel heel ongemakkelijk vind. Eerst was ik onzichtbaar en nu is jou familie opeens media populair. Dan weet ik me geen houding te geven en hoop ik maar dat ik niet belachelijk op de kiek wordt gezet." Tyler dankte voor de zonnebrand. " Ik bedoelde het meer voor jou."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jun 16, 2020 9:46 am

Milan

Milan keek op. "Hey. Stiekmerd! Geen foto's maken. Of ik stuur bodyguard Nijn op je af hoor." Milan zuchtte. "Als ij dat van te voren had geweten had ik 3 jaar uitgepland voor we gingen trouwen. Misschien moeten er het gewoon simpel houden. Niet te veel poespas. Een bord is een bord. We kunnen men ook zelf laten bepalen waar ze willen zitten. Of gewoon 1 lange tafel en onze hoofdtabel met getuigen enzo. Echt! Ik krijg er slapppeloze nachten van en dacht alleen zenuwachtig te hoeven zijn als jij naar het altaar komt lopen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jun 16, 2020 9:51 am

Dave

Dave luisterde geen eens meer. Er kwam alleen naar onzin uit de monden van zijn schoonouders. Als die nu zijn mond open deed dan kwamen er dingen uit die niet verstandig waren om te zeggen en hij vroeg of laat spijt van zou gaan krijgen.
Hij hoorde ze nog dreigen met de kinderbescherming voor dat Dean er tussen kwam en zijn schoonouders eruit zette. "Probeer het! Dan sleep ik jullie zelf voor de rechter!" Zijn handen waren gehaald, zijn gezicht op onweer, zijn blik spoot haast vuur.
Hij zei niks. Je kon nu ook beter niks tegen hem zeggen.
Hij nam Isabellla on zijn armen en wiegde haar terwijl die door de haar streelde.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jun 16, 2020 9:56 am

Alyssa

Alyssa was een beetje overrompeld. Ze zouden toch gewoon een filmpje gaan kijken?!? Ze liet zich door Brandon op het bed begeleidde. Wat was die allemaal van plan?
Alyssa keek stomverbaasd naar Brandon. Waar was die mee bezig? Gebeurde dit nou echt? Ging die nou echt doen wat ze dacht dat hij ging doen? Haar mond viel open toen hij daadwerkelijk op zijn knieën ging voor haar. Ze had dit zo niet zien aankomen. Haar eerste gedachten was dan ook eigenlijk ga staan gek! Haar ogen bleven hangen op de ring. Ze was zo verbaasd dat het even duurde voor ze reageerde. "Uhu, ja ja natuurlijk wil ik met je trouwen, gek." Ze knuffelde en kuste me. Ze trilde lichtelijk van de stok. "Omg. Ik had dit zo niet zien aankomen. Ik dacht dat ga je nou weer doen? Wat is die van plan en toen ging je echt op je knie." Wauw! Het duizelde haar nog een beetje na
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 19 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 28 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 23 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum