Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 20 van 28 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 24 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo jun 17, 2020 5:25 pm

Nick
Nick zuchtte. Hij baalde er van dat Tyler ook wel eens in de bladen stond. Zelf had hij het ook liever niet maar hij had liever dat Tyler gewoon met rust werd gelaten. Gelukkig was de nieuwe baby geboren dus nu zou alle aandacht daar heen gaan. "Ik denk dat we voor nu wel veilig zijn. Milou is net geboren dus die staat nog wel even in de picture." Hij glimlachte. "Dankjewel schat dat je zo voor me zorgt."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo jun 17, 2020 5:27 pm

Emily
"Geen zorgen ik stuur het alleen naar Dave. Weet zeker dat hij het super cute vindt dat je zo leuk met Inge bezig bent." Ze stuurde de foto naar Dave. Emily deed haar telefoon weg en zuchtte diep. "Ik wil het ook simpel. Gewoon met onze geliefde. En daarna ergens eten. Ik hoef niet een heel overdreven bruiloft. Misschien moeten we dit wel communiceren aan Carmen vanavond. Ze is echt een lieve weddingplanner maar het hoeft niet allemaal zo groot."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo jun 17, 2020 5:30 pm

Isabella
Isabella liet zich door Dave in zijn armen wiegen. Na een tijdje stopte ze met huilen. "Ik snap het niet. Kijk dan. Milou is echt een heel lief meisje en Inge mag er ook wezen. Ze zijn perfect." Ze slikte. "Jij bent perfect. Ik dank god elke dag dat ik mijn leven met jou mag delen. Je bent het beste, samen met de meiden, wat mij ooit is overkomen. Ik wil niet leven zonder jou." Ze snoof even haar neus en kuste Dave zijn hand.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo jun 17, 2020 5:33 pm

Brandon
Hij glunderde helemaal. Voorzichtig deed hij de ring om Alyssa haar vinger. "Ik wilde je verrassen. Ik wilde je niet ten huwelijk vragen in het park. Ik wilde je hier vragen in ons mooie leuke huisje. Maar dan wel zo romantisch mogelijk." Hij stond op en gaf Alyssa een dikke kus op haar mond. Hij pakte haar bij de hand en danste voorzichtig met haar door de kamer. "Wij worden ouders van drie hele mooie kids en we gaan trouwen!"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do jun 18, 2020 10:03 am

Tyler

Tyler knikte. Hij vond het gewoon lastig en dat zal het ook wel blijven. Hij stond nooit al graag in de schijnwerpers en dan kreeg die ineens dit. Hij ging zich er maar niet te druk om lopen maken. Immers waren ze hier nu om te relaxen. Tyler kuste Nick. "Altijd. Misschien ooit wel voor de rest van je leven." Tyler keek Nick in zijn ogen. "Je vroeg net toch wat ik ooit nog eens wou doen. Ik zou ooit nog eens een ballonvaart willen maken. Dat lijkt me zo mooi en romantische."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do jun 18, 2020 10:08 am

Milan

"Vooruit dan maar weer." Inge had inmiddels haar flesje op en was weer naar de speelhoek gekropen. Milan knikte. "Daar geef ik je gelijk in. Alleen lijkt het mij handiger om zowel de ceremonie als de receptie naja zeg maar het feest op 1 locatie te doen.
Ik wil wel onze openingsdans kunnen doen." Milan stond op en vroeg Emily te dans. "Mag ik deze dans van u? We moeten wel oefenen." Hij danste met haar de kamer rond. Inge keek ze aan met een blik van dat doen jullie? Hij bukte en tilde haar op zijn arm. "Moet ome Mil dan ook met jou dansen?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do jun 18, 2020 10:11 am

Alyssa

Alyssa stopte met dansen en ging weer op het bed zitten. Ze keek naar de ring om de vinger. "Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten dat je me zo juist ten huwelijk heb gevraagd. Het voelt nog zo onwerkelijk. Alsof ik dit allemaal droom.
Wel een hele mooie droom. Die ook prachtig was geweest als je me wel in het park had gevraagd." Ze haalde een paar keer diep adem. "Omg. Aaah. We gaan gewoon echt in het huwelijksbootje stappen en papa en mama worden."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do jun 18, 2020 10:15 am

Dave

Dave streelde zachtjes door het haar van Isabella terwijl die met een schuin oog Milou in de gaten hield die half sliep. Hij kuste der wang en zei vervolgens:"Schatje. Laat je niet gek maken door je ouders. Wat wij hebben is goed. Wij weten beter dan hun. De meisjes hebben twee liefhebbende ouders en zouden zich niet beter kunnen wensen ondanks dat hun vader in de spots staat. Wij hebben hun goedkeuring niet nodig om met zijn viertjes gelukkig te kunnen zijn." Hij zag een foto binnen komen op zijn telefoonscherm. "Kijk dan. Ons moppie geniet met haar lieve ome Mil zoals ze hem zelf noemt."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma jun 22, 2020 3:57 pm

Nick
Nick haalde een hand door zijn haar. Het was ook zo gek allemaal. Van de ene op de andere dag was hij van een normale jongen naar de broer van gegaan. Voorheen childe hij veel met vrienden maar nu werd hij regelmatig herkent. Iets wat die liever niet wilde. "Aaw. Wie weet ga ik ook zo voor jou zorgen voor de rest van je leven. Wil je nog een broodje trouwens?" Hij keek in de picknickmand. "Oew een ballonvaart. Dat lijkt mij ook heel tof en romantisch."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma jun 22, 2020 4:01 pm

Emily
Emily knikte. Het leek haar ook wel handig om de receptie en het feest op een locatie te doen. "Ik zou het mooi vinden om in een park te trouwen. Gewoon bij een meer of zo. Ik weet alleen niet of dat heel duur is." Ze glimlachte en danste met Milan door de kamer. Ze had de grootste lol. "Ik wil met jou dansen op het nummer Perfect van Ed Sheeran."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma jun 22, 2020 4:03 pm

Brandon
"Lieve schat. Je droomt niet. Dit wordt werkelijkheid." Hij kuste haar en aaide door haar haren. Alyssa werd straks zijn lieve mooie vrouw. "Ik beloof je dat ik goed voor de kinderen en voor jou ga zorgen. Je bent de liefste, leukste en grappigste vrouw die ik ken." Hij knuffelde haar. "Wil je filmpje kijken en dan even slapen?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma jun 22, 2020 4:06 pm

Isabella
"Ik weet dat wij het goed doen. Dat zie ik aan Inge haar gezicht. Ze lacht om de domste grappen die we maken. Ze kroelt met je als je moe bent. Ik zie wel dat Inge echt een papakindje is. Milou wordt een hele mooie meid en ze heeft lieve ouders en een lieve zus. Dat weet ik allemaal." Ze pulkte aan de deken van haar bed. "Ik ben gewoon zo geschrokken van toen papa zei dat hij anders de kinderbescherming erbij gaat halen. Ik weet dat ze ons op niks kunnen pakken. Maar toch. Wat nou als hij dat echt doet?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma jun 22, 2020 7:57 pm

Tyler

Tyler keek verliefd naar Nick. "Dat zou ik totaal niet erg vinden.",sprak die dromerig. Tyler knikte. "Lekker. Maakt niet uit wat." Tyler knikte. "Wie weet. Ooit eens. Dromen kan altijd. En dromen kunnen werkelijkheid worden." Tyler ging overeind zitten, hij lag niet meer lekker. Dromerig keek die voor zich uit. "Is er ook nog wat te drinken?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma jun 22, 2020 8:01 pm

Milan

Milan dacht na. "Ik ook niet. Dat zouden we vanavond kunnen vragen. Misschien dat we er dan tenten kunnen neer zetten voor het feest. Maar wat doen we als het regent? Ook al trouw je midden in de zomer dan heb je geen garantie op mooi weer."
Samen met Inge op zijn arm danste ze de kamer door. "Dan dansen we daarop." Hij gaf Google de opdracht op het nummer af te spelen. Hij zette Inge op de grond. "Mag ik deze dans van u?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma jun 22, 2020 8:05 pm

Alyssa

Alyssa grijnsde. "Bewaard die woorden maar voor je gelofte.",zei ze plagend. Ze knuffelde hem terug en legde haar hoofd op zijn schouder. Ze knikte. "Ja, is goed. Sorry ik hou mijn ogen gewoon niet open. Ik ben zo moe."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma jun 22, 2020 8:09 pm

Dave

"Hey! Ik maak helemaal gen domme grappen. Mijn grappen worden gewoon niet gewaardeerd." Dave zuchtte. "Dan huren we de beste advocaat in die we kunnen krijgen. Maar Ik durf er geld op in te zetten dat hij alleen maar vlugge. Ik zou eerder hem.kunnen aanklagen wegens bedreiging. Doe ik toch ook niet. Ik heb ook geen zin om je vader meer aandacht te schenken dan dat die verdient. Ik wil me op ons gezinnetje richten."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do jun 25, 2020 2:47 pm

off: skip naar de avond

Nick
Na het eten bij zijn ouders gingen ze naar het ziekenhuis om Milou te ontmoeten. Hij vond het super spannend om zijn nichtje te zien. Tyler en hij hadden nog een cadeautje gekocht voor Milou maar ook iets voor Isabella. Ze kwamen op de afdeling terecht. "Hey Dean. Mogen we naar binnen?" Vroeg hij toen hij de bekende bodyguard zag staan. "Isa en Milou sliepen nog maar ik geef wel een sijntje aan Dave. Als je hier even wacht." Dean klopte op de deur en liep naar binnen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do jun 25, 2020 2:49 pm

Emily
Haar vader had Inge net opgehaald. Ze hadden met Inge macaroni gegeten. Inge had er lekker van zitten smullen ook al zat er geen vlees in. Over een uurtje zou Carmen komen om de bruiloft te bespreken. Over een maand gingen ze trouwen. Ze keek naar Milan. "Wil je al koffie of wil je nog even wachten op Carmen?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do jun 25, 2020 2:58 pm

Brandon
Het was een rustige middag geweest. Kylie had zich prima gedragen bij de tandarts. Als cadeautje hadden ze het Frozen stickerboek gegeven. Nu gingen ze met zijn drietjes om de verloving te vieren. Kylie was heel blij geweest toen ze vertelden dat ze gingen trouwen. Ze kwamen aan bij hun favoriete Italiaan L'Italiano. "Ik heb gereserveerd voor drie onder de naam Peters." Zei hij. Ze werden naar een tafeltje geleidt. Brandon schoof een stoel voor Aly naar achteren en ook voor Kylie. "Gaat u zitten dames." Zei hij beleeft.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do jun 25, 2020 3:00 pm

Isabella
Ze was moe. De hele middag zat ze nog vol met emoties rondom de ruzie met haar ouders. Isabella kon zich niet herinneren dat ze in slaap was gevallen. Ze werd wakker toen er op de deur geklopt werd en Dean naar binnen kwam. Slaperig deed ze haar ogen open. "Het spijt me Isa als ik je wakker gemaakt heb. Kunnen jullie Tyler en Nick ontvangen?" Hoorde ze hem vragen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do jun 25, 2020 4:38 pm

Tyler

Ze hadden een heerlijke dag gehad op en rondom het water. Na hun boottochtje waren ze een cadeautje gaan halen voor Inge en Milou zodat ze die vanavond konden geven als ze op kraamvisite gingen. Tyler en Nick hadden net eerlijk gegeten bij Nick zijn ouders en waren nu in het ziekenhuis. Ze werden begroet door Dean de bodyguard die hij wel eens eerder had gezien.
Hij wachtte geduldig tot ze binnen mochten. Vanaf de andere kant van de deur hoorde hij Dave toestemmen. Dean liet ze binnen. Rustig liep die binnen. "Hoi hoi. Hoe is het met de kleine?" Hij omhelste Dave. "Mag ik je een knuffel geven?",vroeg die aan Isabella. Hij vond het zo leuk om Milou nu te ontmoeten. Dat Nick opnieuw oom was. Hij had het ook geweldig gevonden toen ze broer vader werd.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do jun 25, 2020 4:44 pm

Alyssa

Het was een bijzondere dag die maar niet ten einde kwam. Nadat ze Kylie hadden verteld dat ze ging trouwen hadden ze besloten om het met zijn drietjes te vieren bij de Italiaan. Ze ging zitten toen Brandon de stoel voor haar naar achter schoof. "Dank je." Ze hoorde Kylie lachen. "Mama, Brandon doet gek." Alyssa schudde lachend de hoofd. "Dat is niet gek, dat is netjes. Respectvol. Romantisch. Echte mannen doen dat voor je en houden de deur voor je open. Daar hebben we het nog wel over als je ouder bent."
Kylie leek er niks van te snappen. "Maar ik ben toch al groot?" Alyssa gaf er een kus op de voorhoofd. " Heel groot. Wat wil je drinken als de over zo komt? Wil je pizza met ananas of alleen kaas?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do jun 25, 2020 4:47 pm

Milan

Milan plofte op de bank. Inge was het opgehaald. Rust! Hij had zich prima vermaakt, dat niet maar wat kosten kinderen energie zeg. "Doe, maar. Lekker. Ik kan wel wat koffie gebruiken na dat opletten op Inge. Waar halen ze de energie toch vandaan?" Hij gaapte overdreven. "Ik moet wel eerlijk zeggen dat het leuk was om weer een keertje op te passen. Hoe ze keek toen we stonden te dansen. Volgens mij had je haar lievelings oom ingepikt."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za jun 27, 2020 6:40 pm

Isabella
Ze keek op toen Nick en Tyler binnen kwamen. Ze was blij om hen weer te zien. Op de een of andere manier zorgde Nick, net als Dave, er voor dat ze rustig werd en Tyler bracht overal waar hij kwam positieve energie mee. Ze ging met moeite rechtop zitten. "Met Milou is alles goed. Misschien wat klein maar ze is ook drie weken te vroeg. Tot nu toe drinkt en slaapt ze goed. We mogen niet klagen." Zei Isabella en ze keek met een liefdevolle glimlach naar Milou. "Jij mag mij altijd knuffelen Tyler." Ze keek naar Nick die naar Dave liep en hem omhelsde. "Goed gedaan, jullie beide. Is alles een beetje goed gegaan?" Hoorde ze Nick vragen. Isabella beet op haar lip. Ze had die vraag al wel zien aankomen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za jun 27, 2020 6:42 pm

Brandon
Brandon moest lachen. "Jij bent gekker dan ik hoor Kyky." Zei hij. Kylie keek hem boos aan. "Niet waar! Jij bent gekker want jij was vergeten welke sticker van mij was op school." Brandon moest toegeven dat dat inderdaad wel een beetje gek was. Hij bekeek het menu. "Zullen we beginnen met een broodmandje? Dan hebben we alvast iets te knabbelen als we op de pizza wachten."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 20 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 28 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 24 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum