Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You are perfect to me

2 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 5 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads di mei 02, 2023 8:18 pm

Gwen
Gwen keek even naar de tv en toen naar haar vriendin. “Luister voeg hem gewoon toe dat kan echt geen kwaad. Bekijk zijn art en misschien ontstaat er dan een gesprek. Zoals je tegen mij zei: je hoeft er niet mee te trouwen.” Ze nam nog een slokje en keek even naar de tvzender die op was. “Ik uhm heb tegen Joey gezegd dat ik hem beter wil leren kennen maar dan stapje voor stapje. Hij zei dat hij het ook wilde en dan wel in de tempo die ik fijn vind. Hij is dol op Evie. Dat doet mij al goed. Ik heb altijd gezegd dat mijn toekomstige partner het ook met Evie moet kunnen vinden.” Ze hoorde ook het appgeluidje en keek naar de telefoon. Ze begon te glimlachen toen ze zag wie het was.

Ik vond het ook echt megagezellig. Evie had ook echt een leuke dag zei ze. Ik kijk er naar uit om je weer te zien. Xx Gwen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight di mei 02, 2023 9:32 pm

Emma

Emma nam een slokje van de wijn. Ze zette het snel op tafel voor ze zich straks er nog in verslikte. "Oké, oké! Gebruik mijn woorden niet tegen me." Ze stond op om het visitekaartje uit de tas te halen. Vervolgens pakte ze de telefoon zodat ze Mike kon opzoeken op instagram en hem toe kon voegen. Ze hield de telefoon onder de neus van Gwen. "Zo goed? Ik heb hem in elk geval al toegevoegd." Twijfelend scrolde ze door zijn tijdlijn. Ze likete wat foto's. "Ik moet zeggen dat zijn werk wel oprecht tof is. Zal ik hem anders nogmaals bedanken namens Evie voor de tekening?" Ze ging languit liggen. "Waarom is dit zo akward? Echt, ik weet serieus niet hoe ik een gesprek kan aanknopen. Ik wil hem ook niet gewoon rendam "hoi" sturen."
Emma ging overeind zitten. "Ik wilde net vragen of je nog met Joey had gepraat. Ik ben blij dat jullie beide er het zelfde over denken. Je verdiend iemand als Joey." Emma probeerde te zien wie Gwen had geappt. "Joey?" Terwijl Gwen aan het appen was, besloot zij ook maar gewoon dapper de eerste stap te zetten en stuurde Mike een dm. Hoi. Namens het dochtertjevanmijn beste vriendin nog bedankt voor de tekening. Sorry voor de chaos die er vanmiddag ontstond, anders was ik wat langer blijven staan praten. Hopelijk was de musical leuk. Groetjes, Emma

Joey: is morgen vroeg genoeg?..
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads di mei 02, 2023 10:16 pm

Gwen
Ze keek even zijdelings mee met haar vriendin. “Je hebt gelijk hij maakt echt toffe dingen. En ja bedank hem nog maar een keer. Ze heeft hem opgehangen op onze koelkast.” Ze bekeek even naar de muziekquiz die op was. Het waren allemaal bekende mensen. “Ik ken serieus alleen maar Rob Kemps en dat is alleen omdat Evie links rechts 100 keer wilt horen.” Ze nam nog een slok van haar wijntje en keek naar het appje. “Hij wilt morgen weer afspreken. En bedankt dat je mij hier in steunt. Ik wil hem morgen echt graag zien. Heb je toevallig zin om met Evie naar de bios te gaan? Vandaag zou ze gaan met dat vriendinnetje maar goed..” ze slikte en keek even naar het appje. Het liefst zou ze hem vanavond willen zien. Telkens als hij appte kreeg ze vlinders.

Morgen is goed. Leuk, kijk er naar uit! Xx

Mike
Mike had net pauze. Samen met zijn vader en zusje was hij naar de musical Les Miserables. Dit was een van de favoriete voorstellingen van zijn moeder geweest. Hij had die nummers al 100 keer gehoord. Het verhaal vond hij echt prachtig. Nu was hij aan het wachten op zijn zusje en vader die wat drinken aan het halen was en naar de wc. Hij voelde zijn telefoon trillen en keek er naar. Het was een berichtje van het meisje dat hem had gecomplimenteerd. Hij keek even vlug of zijn zusje er niet was want die zou hem alleen maar plagen.

Ow uhm bedankt nogmaals. Het is al goed. Ik kan wel wat hebben. Het is momenteel pauze. We zijn naar Les Miserables. Ik weet niet of j dat iets zegt eigenlijk.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 02, 2023 10:54 pm

Emma

Emma schoot in de lach. "Oh hou alsjeblieft op. Ik kan dat nummer niet meer aan horen. Ik ken ook niet iedereen hoor. Volgens mij speelde die ene naast Rob wel in een film die we laatst hebben gezien,maar vraag mij niet hoe ze heet."
Emma pakte de wijntje er weer bij. Ze keek half naar de tv terwijl ze uit de glas dronk en met Gwen in gesprek bleef. "Toe maar! Zal ik anders maar meteen gaan en Evie meenemen zodat jullie de avond nog samen door kunnen brengen?",vroeg ze plagend.
Emma knikte. "Zolang het geen film van die Snol is." Ze zag de scherm van de mobiele oplichten. Omg! Had ze nou serieus antwoord terug al van Mike? Ze had gehoopt dat ze zich in elk geval tot morgenochtend niet meer druk om hoefde te maken.
Tuurlijk! Ik wil er nog heel graag heen,maar het is er nog niet van gekomen. Veel plezier nog tijdens de tweede akte.

Joey: Mee too. Ik app je morgenochtend wel om iets af te spreken. Wordt wel na de lunch. Ik heb ingestemd om samen met vrienden mee te doen aan een of ander vriendschappelijk voetbaltoernooi. Nou kan ik wel een aardig balletje trappen maar op je vrije zondagochtend om half negen op het voetbalveld te moeten staan is toch wat anders. Wens me dus maar sterke x
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo mei 03, 2023 9:32 am

Gwen
Ze keek even op van haar telefoon. “Ow ja ze zat in Zwaar Verliefd toen speelde ze de hoofdrol. Was wel een leuke film.” Ze zette haar wijntje op tafel en keek even mee met de quiz. “Pff kom op jongens de studio van the Beatles was Abbey Road Studio’s..” Hierom keek ze dus nooit quizen: ze verloor haar geduld. “Nee ze wilde of naar de Mario film of naar Superkat Maurice. Als ze het leuk vindt en jij ook mag ze wel bij je eten, ze moet maandag gewoon weer naar school.” Ze keek naar haar telefoon. Joey moest voetballen? Ze zag het al helemaal voor zich en begon even te grinniken. “Sorry Joey moet morgenochtend voetballen, ik zie het al helemaal voor me.”
Morgenmiddag is perfect. Emma neemt Evie mee naar de film. Als je het leuk vindt kom ik je morgenochtend wel met Evie aanmoedigen?Xx

Mike
Mike was net teruggelopen naar de zaal toen zijn telefoon weer trilde. Hij ging zitten en zag dat het Emma was. “Loop je te chatten met dat meisje van vanmiddag?” Vroeg Jenny. Mike rolde even met zijn ogen. Jenny en hij scheelde tien jaar. Ze was een laatkomertje. “Ja ik ben aan het chatten.” Hij wilde het liefst nu weer zo snel mogelijk het bericht beantwoorden. “Welke die blonde of de bruinharige?” “Bruinharig en laat mij nu even een bericht typen voor het weer begint.” Jenny glimlachte eventjes sneeky. “Jep zij is wel wat voor jou.” Mike keek haar even vernietigend aan en keerde toen weer terug naar zijn telefoon. Het is echt een hele mooie voorstelling. Zeker een aanrader. Ow ik moet gaan, tweede akte begint. Ik spreek je na de voorstelling weer. Ben je rond 11 uur/half 12 nog wakker? Snel verstuurde hij het en zette zijn tel weer op stil. Net op tijd want het orkest begon weer te spelen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 03, 2023 9:57 am

Emma

Emma haalde de schouders op. "Dan zou dat het wel zijn geweest. Je weet dat je zulke dingen niet aan mij moet vragen. Ik weet nooit wie in welke serie of film speelde. Als het nou over muziek zou gaan" Emma zuchtte. "True! Die vraag was super makkelijk. Naja, je gaat er vanuit dat je als je aan zo programma meedoet zulke basiskennis wel beheerst." Emma dronk de glas leeg en zette het lege glas op tafel. Emma grapte even. Met haar vingers kamde ze haar haren. "Nou als ik mag kiezen dan weet ik het wel. Die film van Super Mario zag er wel leuk uit. Ik zal morgenochtend aan de vragen wat ze zelf wilt."
Emma keek Gwen met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Misschien kan die wel prima voetballen." Ze stuurde snel nog Mike een berichtje terug. I know. Het is gewoon zo dat ik met mijn moeder en zussen wil gaan, een echte meidendag ee van maken en we nog geen data hebben geprikt. Ik beloof niks, ben een beetje moe. Anders reageer ik morgenochtend weer zodra ik wakker ben.

Joey

Joey zat met zijn huisgenoten voetbal te kijken maar gezien die met Gwen aan het appen was, kreeg die er niet heel veel van mee. Hij miste zelf bijna de kans om te zien hoe er bijna werd gescoord. Dave, die naast hem zat gaf hem een poor. "Gast, je mist de hele wedstrijd." Joey mompelde wat onverstaanbaar.
"Aarde aan Joey?" Er zwaaide een hand voor zijn gezicht. "Gast, laat me! Die wedstrijd kan me gestolen worden." Hij zag dat Dave rolde met zijn ogen. Hij deed maar. Joey beet op zijn lip toen hij het appje van Gwen las. Het was super lief dat ze wilde komen kijken maar.. Ergens vond hij het gênant. Hij was geen ster op het voetbalveld en daarbij was hij met vrienden. Hun kennende zouden ze hem alleen maar in de zeik nemen. Ja joh, kom me maar uitlachen😝 Alsof het al niet gênant genoeg wordt🙈
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo mei 03, 2023 10:05 am

Gwen
“Nee daarom onthou ik dus dat soort dingen voor ons tweetjes.” Ze glimlachte en dronk haar glas wijn leeg. Ze zuchtte diep. “Echt ik vind die kinderquizen waar Evie naar kijkt nog leuk en interessant maar hier heb ik het geduld ook niet voor.” Ze zette de tv uit en rekte zich uit. “Ik geloof dat het haar niet zoveel uitmaakt. Als je het niet erg vindt, ik ga zo naar bed. Samen ontbijten morgen? Ik fix de broodjes.” Ze liep met de twee wijnglazen naar de keuken en keek vanuit de bar over op de woonkamer. “Wie weet is hij een ster op het veld. Ik wil hem wel graag aanmoedigen. Met Evie ben ik toch vroeg op.” Ze liep terug naar de bank en pakte haar telefoon. Ik beloof je dat we je niet gaan uitlachen. Evie zou het leuk vinden om je te zien spelen: ze wilt zelf graag op voetbal. Ik ga zo slapen. Zie ik je morgenochtend op het veld? Ik fix koffie. Xx
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 03, 2023 10:24 am

Emma

"Ik vind eerlijk gezegd hier ook niet veel aan maar ik had de puf niet om hem ergens anders op te zetten en er was niet heel veel op tv." Ze geeuwde. "Ja, ik ga ook zo terug. Ik slaap liever in mijn eigen bed vannacht." Emma rekte zich uit. " Ontbijten met jou en Evie betekend dat ik mijn wekker op 7 uur kan zetten. Eef is altijd zo belachelijk vroeg wakker. Ik zal zien of ik wakker kan worden, maar kom me niet halen als ik door me wekker heen slaap." Ze grijnsde even. "Als Joey het oké vind moet je gewoon gaan. Misschien verbaasd die je inderdaad wel met zijn voetbaltalent."
Emma stond op. "Ik ga dan. Trusten. Ik zie je morgenochtend"

Joey:Oké, vooruit dan.... Ik zie jullie morgenochtend, half negen bij FC Zilvermeeuwen met een cappuccino zonder suiker 😝Trusten😘
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo mei 03, 2023 10:54 am

Gwen
Gwen grinnikte. “Wie weet is hij de nieuwe Danny Blind.” Na ze Emma had uitgezwaaid was ze naar de badkamer gegaan. Ze had haar tandengepoetst en ging nog even kijken naar Evie. Evie lag lekker te slapen met haar Olaf knuffel. Ze glimlachte en ging zelf ook naar bed. Na een lange tijd woelen viel ze in slaap. Echter kreeg ze last van nachtmerries. Herinneringen kwamen naar boven. Herinneringen uit haar tijd met Stefan. Met een schok werd ze wakker. Ze haalde hoger adem. Snel rende ze naar de badkamer en spoot water in haar gezicht in de hoop dat dat zou helpen. Met haar handen in haar haren was ze op zoek naar haar kalmeringstabletten tot dat ze er achter kwam dat ze die niet meer mocht hebben omdat ze er aan verslaafd was geraakt door Stefan. Ze wilde het uitschreeuwen maar ze wist dat Evie wakker zou worden en ze wilde niet dat haar kleine meisje haar zo zag. Ze ging naar de slaapkamer en pakte haar telefoon. Met trillende handen deed ze haar best om Emma te appen, echter had ze niet door dat ze Joey appte. SOS! Ze rende met haar telefoon in haar handen naar de voordeur. Ze vertrouwde het niet, wat nou als Stefan haar gevonden had? Ze maakte de deur open en keek door de galerij heen of ze niemand zag. Toen de kust veilig was rende ze terug naar de woonkamer en ging op de bank liggen. Door de paniek was ze vergeten de voordeur dicht te doen. Zachtjes begon ze te huilen en rolde ze zich op in haar fleechedeken.

Mike
Mike had een hele fijne avond gehad met zijn zusje en vader. Hij was weer aangekomen bij zijn appartement en liep naar binnen. Hij woonde samen met zijn beste vrienden Mia en Rick. Hij had gedacht dat die twee al naar bed waren maar Mia zat nog naar een of andere vampieren serie te kijken. “Zeg Mia is het niet allang bedtijd?” Mia keek op en zette de tv op pauze. “En hadden wij niet een nongeheimen belijdt in dit huis?” Mike keek haar vragend aan. “Jenny had mij geappt dat je met een leuk meisje aan het praten was in de boekenwinkel.” Mike zuchtte diep. Ondertussen deed hij zijn jas uit en plofte naast Mia op de bank. “En?” “En wat?” “Vind je haar leuk?” Mike begon te lachen. “Mia ik heb niet veel met haar gesproken. Al was ze wel leuk om te zien. Ik heb haar wel mijn visitekaartje gegeven en..” Hij beet op zijn lip. Mia keek hem verwachtingsvol aan. “En we zijn een gesprek begonnen op Instagram.” Mia glimlachte breed. “Vraag haar of ze met je uit wil.” Mike kreunde. “Mia we zijn net in gesprek. Ik kan toch niet van haar verwachten dat ze meteen met mij op date wil. Daarbij ik ken haar amper.” Mia gaf hem een stomp. “Ja en kennelijk vond je haar leuk. Jij bent niet iemand die met de eerste en beste meid een gesprek aan knoopt. Zeg niet dat je dat met mij wel hebt gedaan want wij leerde elkaar kennen in de kleuterklas.” Mike rolde even met zijn ogen. “Toe dan. Je laat die meid toch niet lopen?” Mia keek hem streng aan en zette haar serie weer aan. Mike keek even mee. “Wie was Klaus en wie wad Elijah ook al weer?” Mia zuchtte. “De knappe is Elijah die ene die altijd schreeuwt is Klaus.” Mike keek bedenkelijk maar haalde toen zijn telefoon uit zijn zak en ging weer naar het gesprek met Emma.
Ik ben net terug. Ik was samen met mijn vader en zusje. Snel een datum prikken want hij loopt storm. Heb je toevallig morgen wat te doen? En hij liet het berichtje aan Mia zien. “Zo goed?” Mia keek er naar. “Perfect.” En Mike verstuurde het.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 03, 2023 11:54 am

Emma

Emma was inmiddels terug naar haar eigen appartement gegaan. Ze had haar pyjama inmiddels aangetrokken en lag in bed nog een aflevering serie te kijken. Al moest ze wel moeite doen om wakker te blijven. Ze was bijna ingezet toen de geluidjes van de telefoon haar deed wakker schrikken. Op de tast zocht ze haar telefoon. Oh ja, dat was waar ook. Mike had min of meer beloofd om haar te berichten zodra de musical was afgelopen.
Ze ging overeind zitten en zette de tv uit. Die aflevering keek ze morgen wel opnieuw gezien ze er haast niks van mee had gekregen. Emma deed de nachtlampje aan en begon een bericht terug te sturen. Hey hey. Hoe was het? Yes, i know. Ik zal ze van de week maar een appen om de plannen in werking te zetten. Uhm... het is niet dat ik niet wil maar ik heb mijn beste vriendin beloofd om morgen op te passen en met de dochtertje naar de bioscoop te gaan. Ik wil je niet dwingen om mee te moeten. Ik moet nog kijken hoe laat de film draait, sowieso gaan we pas in de middag. Dus ik zou eventueel in de ochtend wat kunnen doen. Ze baalde wel een beetje dat ze nu Mike misschien moest teleurstellen maar ze wilde ook de belofte naar Gwen niet verbreken. Ze gunde gaar beste vriendin het enorm om op pad te gaan met Joey.

Joey

Joey schrok zich dood. Hij lag immers net te slapen. Hij keek op zijn wekker. Welke maf apppte hem nog zo laat?!? Oké, het was zaterdagavond normaal gesproken zou die ook wel uit zijn geweest maar hij wilde ook wel eens vroeg naar bed. Zeker als die de volgende dag vroeg op moest om te voetballen. Jiey schrok nog meer bij het zien van het appje zelf. Hij probeerde Gwen meteen te bellen maar kreeg de voicemail. Shit! Gwen, alles oké?!? Waar ben je, dan kom ik naar je toe. Pas toen die het appje verstuurde zag hij dat ze zo slim was geweest om haar locatie te delen. Goddank want hij wist immers niet waar ze woont een hij had ook geen nummer van Emma. Hij had anders niet geweten waar die moest beginnen met zoeken. Hij trok snel zijn broek en shirt aan, greep zijn sleutels van tafel en sprimte naar zijn auto. Gelukkig was het rustig op de weg dus hij kon gas geven. De locatie bracht hem naar een appartementencomplex. Zou ze hier wonen? Hij liep naar het juiste nummer. Voorzichtig klopte Joey aan. "Gwen?" De deur gaf mee door zijn geklop.
Voorzichtig deed die de deur verder open. "Gwen?",vroeg die nogmaals. Hij zag er op de bank zitten. "Hey. Alles oké?" Wat ongemakkelijk bleef die staan. Niet goed wetende of hij haar juist nu moest laten of een knuffel moest geven.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo mei 03, 2023 12:28 pm

Mike
“Oke ik snap er geen snars meer van. Waar gaat die hele profetie over?” Hij deed oprecht zijn best om de serie te volgen maar het lukte hem niet. “En dit is dus de reden dat ik deze serie in mijn eentje moet kijken.” Mike grinnikte en stond op. “Ik ga richting bed. Maak het niet te laat.” En hij gaf Mia een kus op haar hoofd en liep naar boven. Hij poetste zijn tanden, deed zijn spijkerbroek en shirt uit en ging in bed liggen. Hij keek even op zijn telefoon of hij nog een berichtje had gehad. Hij glimlachte lichtjes. Misschien konden ze wel koffie met elkaar drinken. Hij wist ook niet zo goed of hij mee wilde met Emma en het dochtertje van haar beste vriendin. Hij vond het wel een leuk kind maar hij wist niet goed of die vriendin het leuk zou vinden als een vreemde jongen mee ging. Het was echt goed. Mijn moeder had dit fantastisch gevonden. Morgenochtend koffie? Ik trakteer. Stiekem wil ik wel mee als je naar de Super Mario film gaat maar ik weet niet of je vriendin dat goed vindt. Hij was op zijn social media open geweest over het overlijden van zijn moeder een jaar geleden. Hij keek even naar een foto van zijn moeder en glimlachte lichtjes. Ze zou hem nu alleen maar aangemoedigd hebben om met Emma op date te gaan. Misschien had zij Emma wel gezonden. Hij scrolde nog even door zijn feed en likte wat berichten.

Gwen
Gwen keek op toen ze Joey zag staan. Ze had toch dat berichtje aan Emma gestuurd? Met trillende handen pakte ze haar telefoon en scrolde door haar berichten. Ze kon zichzelf wel voor haar kop slaan toen ze zag dat ze het aan Joey had verstuurd. Nu kon hij helemaal zien wat voor puinhoop ze was. Ze keek hem aan en keek toen weer weg. Moest ze het hem vertellen? Ze slikte. “Ik had een… een.. nachtmerrie. Over…over Stefan. Hij…hij deed het zelfde als toen.” Ze begon weer te huilen en te trillen. Meer kreeg ze niet over haar lippen. Wankelend stond ze op en liep trillerig naar de keuken. Met trillende handen zette ze de waterkoker aan. Een tijd lang keek ze in het niks en ze schrok toen de waterkoker klaar was.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 03, 2023 12:44 pm

Emma

Emma trok haar knieën op en trok de dekens op tot haar kin.
Terwijl ze op een berichtje terug wachtte, bekeek ze wat tiktok filmpjes. Het was gel, maar toch was ze elke keer een beetje blij dat Mike terug reageerde. Ze eist niet wat dit was of kon worden maar het was wel fijn om zo, een vooral op dit tijdstip nog samen te dmen. Jammer, dat je moeder niet mee kon. Misschien moet je nog maar eens met haar samen gaan, zodat ze hem alsnog kon zien Emma had alleen even luchtig door Mike zijn pagina gescrold en daardoor niet meegekregen dat zijn moeder was overleden. Anders had ze dat nooit gestuurd. Emma twijfelde even. Ze wilde opzicht wel met Mike naar de bioscoop maar ze gunde Evie ook wat tijd alleen met haar "tante". Ze had vandaag al opgescheept gezeten met die "stomme volwassenen". Een kopje koffie sla ik niet af😊 Hoe laat en waar spreken we af? Als je het niet heel erg vind ga ik liever met haar alleen. Ze verdiend wat een op een aandacht. Maar ik ga graag een ander keertje met jou naar de film. Ze hoopte dat ze het hiermee goed kon maken.

Joey

Joey voelde archief wat ongemakkelijk. Hij begreep totaal niet wat er aan de hand was. Voorzichtig voelde hij Gwen naar de keuken. "Gwen, ik wil je helpen en ik snap dat dit waarschijnlijk het geen is waar je liever niet over wilde praten, maar ik kan je niet helpen als ik niet weet wat er aan de hand is. Wie is Stefan. Wat heeft die gedaan? Was die hier? Is Evie oké? Moet ik hem in elkaar gaan slaan?" Joey liep de keuken verder in en zette de waterkoker uit. "Waar kan ik glazen en theezakjes vinden?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo mei 03, 2023 1:21 pm

Mike
Mike was nog wat door zijn art heen aan het bladeren. Toen hij een goeie tekening had gevonden plaatste hij het op zijn feed. Hij keek op toen hij bij het vliegtuigje twee berichten zag staan. Het was fijn om nu met Emma te praten. Hij wist niet wat dit zou gaan worden maar het voelde goed om een gesprek aan te knopen. Mia had gelijk, de enige vrouwen waar hij ooit tegen praatte waren mensen op comic con of Jenny en Mia. Het werd nu wel tijd dat hij met een echte vrouw zou praten. Ik weet zeker dat ze had meegewild alleen ze is een jaar terug overleden. En ik wil geen sorry hiervoor. Je kon het niet weten. Hij zuchtte diep. Emma was hem net gaan volgen, hij kon niet van mensen verwachten dat ze zijn hele feed gingen terugkijken naar een jaar terug. Snap ik hoor. Het is okee. Gaan we koffie drinken. Rond half 10 bij Berties? Ik begreep van mijn bff dat ze daar goeie vegan chocolade taart hebben. Niet dat ik vegan ben maar het is nooit verkeerd om soms wat bewuster te zijn.

Gwen
Gwen keek hem echt aan. Zijn ogen stonden oprecht bezorgd. “Uhm bekers staan in het kastje naast de koelkast en de theezakjes liggen in die doos.” Zei ze zo kalm mogelijk. Ondertussen maakte haar gedachten overuren. Ze ging weer op de bank zitten en staarde voor zich uit. “Hij is niet hier. Met Evie is alles okee.” Ze voelde weer tranen opkomen. Ze wilde met alle liefde eerlijk naar hem zijn. Ze hoopte alleen niet dat ze hem zou wegjagen na haar verhaal. “Stefan is mijn ex. Hij en ik uhm..” ze slikte. “9 jaar geleden leerde ik hem kennen. Het ging niet goed met mij. Ik voelde de druk van het studeren en hij zei dat hij mij kon helpen.” Ze slikte. Ze haatte dit, ze haatte haar jongere zelf. “Hij studeerde literatuur net als ik. We raakte aan de praat en begonnen te daten. Hij kon mij helpen om kalmer te worden. Stefan gaf vaker middelen aan studenten die moeite hadden met de druk. Hij gaf mij kalmeringsmiddelen. Het werkte. Alleen..” ze haalde diep adem. “Ik raakte verslaafd. Zonder dat ik het wist ging ik nog verder de put in. De enige die mij kon helpen was Stefan voor mijn gevoel. Ik sloot mij voor iedereen af. Ik wilde meer. Diep van binnen wist ik dat hij niet goed voor me was. Ik werd boos op de mensen die het zeiden want ik wilde het niet toegeven tot er geen weg meer terug was.” Ze haatte dit stuk van haar leven. Het liefste vertelde ze niet verder maar ze wilde niks voor hem verborgen houden. “Ik moest van Stefan dealen. Ik wilde niet maar hij bedreigde mij en zei dat als ik het niet deed ik niks meer kreeg. Ik was zo ver heen dat ik het wel ging doen. Ik werd betrapt en van de opleiding afgestuurd. Ik wilde niet naar mijn vader, ik wilde niet naar Emma. Ik trok bij Stefan in. Een jaar verder en daar zat ik dan. Zonder opleiding en verslaafd. Stefan had mij in zijn greep. Hij zei dat niemand van mij hield. Hij ging zo ver in zijn manipulatie dat ik dingen ging doen tegen mijn wil in. Ik mocht niemand spreken en zien. Ik begon uiteindelijk tegen te werken en dat vond ie niet leuk. Er was een drug waarvan hij wist dat ik er echt niet tegen kon: GHB. Twee pilletjes en ik tripte en hallucineerde, vier pilletjes en ik was out. Op een dag wilde ik niet meer. Ik wilde wegvluchten uit het huis waar hij mij vasthield. Maar hij en zijn maten ontdekte het en ik werd gestraft.” Ze wreef over haar armen waar nog steeds littekens te zien waren. “Hij gaf mij vier ghb, bond mij vast en…” ze slikte en begon te huilen. “Ik ging out. De volgende dag had ik overal pijn. Ik heb geen vluchtpoging meer gedaan tot dat ik een paar weken later misselijk werd en vaak moest overgeven. Ik wist dat het foute boel was. Ik greep mijn kans toen een van zijn maten de voordeur open had laten staan. Ik vluchtte weg zo hard ik kon. Ik wist nog waar Emma woonde en die wist niet wat ze zag. Ze dacht dat ze droomde. Ze ving mij op en haalde een zwangerschapstest. Ik bleek zwanger te zijn. Daarna zijn we naar een blijf van mijn lijf huis gegaan. Ik mocht daarin op een voorwaarde: dat ik af zou kicken. Nu ik wist dat ik zwanger was wilde ik er alles aan doen om mijn leven te beteren. Ik verwijderde alle drugs gerelateerde contacten en ging in therapie. Ik mocht geen kalmeringstabletten. Ik kon mijn studie daar weer oppakken en uiteindelijk kwam Evie. Evie is het beste wat mij toen overkwam. Ik heb voor haar gevochten. Ik wilde laten zien dat haar moeder geen verslaafde was. Het gaat nu al bijna zeven jaar goed maar ik heb nog steeds last van trauma’s en net kreeg ik een nachtmerrie en paniek aanval.” Ze trilde en haar blik ging weg van de muur en richting Joey. “Het spijt me.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 03, 2023 8:10 pm

Emma

Emma kon zichzelf wel voor de kop slaan. Hoe kon ze ook zo domme opmerking maken. Mike vatte het dan wel goed op. Ja ze kon het ook niet echt weten maar toch voelde zich een beetje lullig. Mijn oprechte excuses, als ik het had geweten had ik niet zo bericht gestuurd. Ik wilde niet expres een pijnlijk onderwerp aanknopen.  Vervolgens las ze het tweede deel van het berichtje. Als ze om half 10 zouden afspelen dan kon ze gewoon nog gaan ontbijten met Gwen en Evie. Dan zie ik je morgen daar👍😊 Klopt! Ik ben er laatst met mijn oudere zus geweestdie wel vegan is, ik zelf niet maar dat was de lekkerste chocolade taart die ik in tijden op heb.

Joey

Joey pakte twee mokken en zette vervolgens twee kopjes thee. Met zijn mok geklemd in zijn handen luisterde die naar wat Gwen vertelde. Echter door de heftigheid van het verhaal, zette die uit veiligheid zijn mok halverwege het gesprek op het aanrecht voor die het nog uit zijn handen liet vallen. Joey schudde zijn hoofd. "Gwen, zeg alsjeblieft geen sorry. Die, oké ik zal het nog net verwoorden, klootzak heeft gewoon misbruik van je gemaakt. Misschien niet de beste vergelijking maar je was als een prooi van een spin in zijn wep gevangen. Je kon geen kant op. Je moet juist trots op jezelf zijn dan je toch bij hem weg bent gegaan. Kijk wat je bereikt hebt. Na wat een super lieve en mooie dochter je hebt. Ik heb Emma maar kort gezien en gesproken, maar ik weet zeker dat zij voor je door het vuur gaat. Ik weet niet wat ons de toekomst gaat brengen maar ik hoop wel dat we in elk geval vriendschap kunnen sluiten. Ik kan je niet beloven er 24/7 voor je te zijn. Ik moet ook werken en zal meer gaan optreden maar je mag me altijd bellen of appen. Je hoeft je hier niet voor te schamen. Wat je mee hebt gemaakt is niet niks. En het is ook niet erg dat je mij wakker appte. Ik kon toch niet slapen." Hij beet even op zijn lip. "Is het oké als ik je een knuffel geef?" Hij wilde er niet zomaar omhelzen zodat ze schrok of opnieuw in paniek raakte.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo mei 03, 2023 8:39 pm

Mike
Mike was naar Suits aan het kijken op zijn Ipad. Hij was dol op die serie. Hij herkende zich heel erg goed in de Mike in die serie. Zijn telefoon lichtte op. Rustig zette hij zijn serie op pauze en pakte zijn telefoon. Hij keek naar het bericht. Mike had een hekel er aan als mensen hun excuses gingen maken als ze er niks aan konden doen. Hij snapte Emma wel maar het had niet gehoeven. Het is okee. Ik mis haar maar het was fijn om de show te zien waar zij zoveel van hield. Ik wil zeggen dat het went maar eigenlijk is dat niet zo. Ik kan het langzaamaan een plekje geven. Leuk dat je koffie wilt drinken. Ik zie je daar! Cool

Gwen
Gwen keek Joey aan. Ze snapte gewoon niet hoe ze trots op zichzelf kon zijn. Ze haalde een hand door haar haar en speelde onzeker met haar vingers. “Ik heb er zelf voor gekozen om aan de drugs te gaan. Ik had het niet hoeven doen.” Ze veegde haar tranen weg en haalde diep adem. “Ik had gewoon naar iedereen moeten luisteren maar ik was verslaafd en verliefd en… een puinhoop dat was ik.” Ze wist dat ze niet zo moest denken maar ze voelde zich wel zo. “Ik wil je zo graag beter leren kennen. Je bent leuk. En ik weet niet wat jij en ik worden maar ik wil je een kans geven. Ik heb alleen niet meer gedate sinds Stefan. Ik heb heel lang mijn vader en broer niet willen zien.” Ze keek naar Joey. “Je mag mij omhelzen. Ik durf het bijna niet te vragen maar wil je bij mij blijven vannacht?” Ze pakte de deken en sloeg die om zich heen. “Mama?” Ze keek op toen Evie in de woonkamer stond. “Ja liefje wat is er?” Gwen had door de jaren heen geleerd wanneer ze de knop om moest zetten van Gwen naar moeder Gwen. “Ik schrok wakker van allemaal geluiden. En ik ben Olaf kwijt.” Evie wreef de slaap uit haar ogen. Ze keek even verbaasd toen ze Joey zag. “Joe?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 03, 2023 9:00 pm

Emma

Dat kan ik begrijpen. Niet dat ik zelf een ouder ben verloren,
maar ik kan mij inbeelden dat je haar mist en het moeilijk is om gewoon verder te gaan met het leven. Haar juist op zulke momenten het besef weer binnenkomt. Het klinkt vast heel cliché maar koester juist die mooie momenten die jullie wel hebben beleefd. Het feit dat je haar altijd bij je draagt en ze min of meer bij je is. Waar ik zelf dol ben op muziek en daarmee weet te uiten, gebruik zelf je tekentalent om je emoties te tonen.
Het is normaal om haar plots te missen of droevig te zijn. Maar ik ga proberen te slapen. Ik kijk er naar uit om morgen samen koffie te drinken. Weltrusten.

Joey

"Ze zeggen niet voor niks liefde maakt blind. Weet je dat het vaak juist de mensen zijn waar je het totaal niet van verwacht die verslaafd raken? Juist door kalmeringsmiddelen of pijnstillers.
Schaam je niet voor het verleden. Iedereen heeft wel dingen gedaan in zijn leven waar die spijt van heeft, draagt zijn rugzak met bagage mee. Maar we moeten niet naar het verleden kijken en er in blijven hangen maar naar de toekomst en wat we bereikt hebben. Als je in het verleden blijft hangen en niet verder gaat, wordt je alleen maar ongelukkig. Ik gun je juist geluk, Gwen. Je bent een lieve, leuke, knappe meid. Laat die gek je leven niet meer bepalen. Dat is achter je. Richting je op de toekomst met je prachtige dochter en misschien met mij?" Joey pakte zijn mok van het aanrecht en dronk zijn mok leeg met inmiddelslauwe thee. "Ik kan je wel leren daten.",zei ze met en plagend lachje en zette zijn lege mok op het aanrecht, waarna die Gwen een knuffel gaf. "Het komt wel goed. En ik zal vanavond blijven. Als je een kussen en deken hebt slaap ik wel op de bank." Hij schrok van de stem van Evie en liet Gwen snel los. "Hey meisje. Sorry hebben we je wakker gemaakt?" Hij pakte Evie de hand vast. "Kom! Ik help je wel om Olaf te zoeken en dan stop ik je in."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo mei 03, 2023 9:18 pm

Mike
Het klinkt totaal niet cliche eigenlijk. Mijn moeder was een prachtmens die in iedereen het goede zag. Ze spoorde talent juist aan net als mijn vader. Ze uhm heeft voor haar dood zonder dat ik het wist mijn verhaal gepubliceerd. Het is uitgegeven, dat was haar laatste wens. Ik neem morgen wel een exemplaar mee. Slaap lekker!

Gwen
Gwen keek hem aan. Ze pakte haar thee van het aanrecht en ging weer zitten. “Ik weet het. Ik ben gewoon bang voor een terugval. Ik slik alleen pijnstillers als het echt nodig is. Ik ben bang dat hij mij vindt en Evie op gaat eisen. Evie heeft geen idee wie haar vader is.” Ze liet hem haar omhelzen. Ze snoof zijn geur op. Hij rook lekker. Het liefst zou ze hem nu kussen. “Ik zou dolgraag een toekomst met je op willen bouwen. En Evie is mijn alles.” Ze keek even naar Evie en hoopte zo dat ze niks van het hele gesprek had meegekregen. “Joe waarom ben je bij mama?” Evie keek hem vragend aan. “Lieverd kom ik geef je een kus. Joe is hier omdat mama ook niet kon slapen. Mama had een boze droom.” Daar kon ze wel eerlijk over zijn. Over de rest zou ze ooit eerlijk zijn maar niet nu. Evie kwam naar haar toe en Gwen gaf haar een stevige knuffel. “Mama houdt van je. Ik kom straks nog even een kus geven. Laat maar aan Joe zien waar je kamer is.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 03, 2023 9:33 pm

Emma

Jammer haar niet meer kan ontmoeten, dus ik geloof je maar op je woord. Wauw, bijzonder. Als je dat wilt doen graag, ik ben wel benieuwd naar jou verhaal. U2 Emma deed de nachtlampje uit en legde haar telefoon weg op het kastje. Waarschijnlijk zou ze toch niet kunnen slapen maar ze kon maar beter een poging doen als ze morgenochtend eerst wilde gaan ontbijten met Gwen en Evie. Toen bedachte ze zich dat ze de wekker was vergeten te zetten. Snel stelde ze haar wekker nog in en zette de afspraak met Mike in haar agenda.

Joey

"Ik snap je. Krijg je therapie om je angsten en trauma te verwerken?" Joey keek Gwen aan. "Beloof me dat als die contact opneemt dat je wie dan ook waarschuwt. Desnoods bel je de politie. Hij krijgt niet de kans om Evie ook maar met een vinger aan te raken. Desnoods breek ik ze vingers zelf wel. Zelfs als die gewoon een klootzak was geweest die nooit naar zijn dochter om had gekeken dan was die daar mooi te laat mee. Groot gelijk heb je trouwens ook dat Evie niet weet wie die lulhanes is."
Hun gesprek werd echter verstoord door Evie die wakker was geworden. "Nou, eigenlijk wilde ik jou nog heel graag weltrusten komen zeggen.",loog die. Maar een klein leugentje om bestwil moest kunnen. "Nou, prinses Evie. Laat dan maar eens zien waar uw Koninkrijk is."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo mei 03, 2023 10:40 pm

Mike
Hij was nog langer opgebleven omdat hij het gevoel had dat Emma nog wel eens terug zou kunnen antwoorden en ja hoor daar kwam weer een berichtje. Mijn moeder had het leuk gevonden om jou te ontmoeten dat weet ik zeker. Ik neem morgen een gesigneerd exemplaar voor je mee. Slaap lekker! Hij verstuurde het en zette zijn telefoon op slaapstand. Voor dat hij zijn telefoon weg deed zette hij nog de wekker. Mike ging liggen, deed zijn lampje uit en dacht aan morgen. Hij had er echt zin in. Hij draaide zich nog een keer om en viel in slaap.

Gwen
Gwen dronk haar thee uit en knikte. “Ik heb therapie. Elke maandag om 2 uur heb ik traumatherapie. Het is heftig maar werkt wel. Alleen ja soms heb ik gewoon last van dit soort momenten.” Ze slikte. Gwen en Emma waren naar de politie gegaan maar er was te weinig bewijs. Het liefst zag ze hem achter tralies. “Echt ik zou willen dat hij in de bak zat maar toen Emma en ik naar de politie gingen was er te weinig bewijs. Ik hoop dat Evie hem nooit hoeft te zien.” Ze moest lachen toen Joey zei dat hij speciaal voor Evie was teruggekomen. “Gekke Joe, ik sliep al. Kom.” En Evie pakte hem bij de hand en nam hem mee naar haar slaapkamer.

Evie
Evie nam Joey mee naar haar slaapkamer. “Tadaa.” En ze keek vol trots haar kamer rond. Het had Frozen behang, een mooi ledikant met een Frozen dekbed en kussen. Op de vloer lag een kleed van Olaf en hier en daar hing een poster van Encanto. Frozen en Encanto waren haar favoriete films. Ze ging op haar bed zitten en wiebelde met haar benen. “Ik weet niet waar Olaf is. Joe…” ze slikte. “Mama was verdrietig ik zag het in haar ogen. Wil jij haar heel goed troosten?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 03, 2023 11:04 pm

Emma

Gezien Emma niet kon slapen beantwoorden ze toch nog Mike zijn bericht. Ze hoopte alleen niet dat ze hem wakker zou maken maar die gok nam ze toch. Ik voel mij vereerd😇🙈🤣 Goodnight😘 oh voeg anders mijn nummer maar toe dat praat makkelijker: Emma Prins - 0634227834

Joey

Joey knikte. "Begrijpelijk maar wel fijn en goed dat het helpt eb ik denk dat het niet gek is om soms een kleine terugval te hebben. Ik hoop voor jou dat je het ooit geheel achter je kunt laten. Opgeborgen in een kluis met een mega groot slot erop."
"Als die Evie wilt zien, moet die eerst langs mij." Hij maakte een paar boks bewegingen om zijn woorden kracht bij te geven.
"Wat heb ik dan maar een geluk dat je nog wakker werd.", zei Joey tegen Evie Samen liepen ze naar haar slaapkamer. Joey knipperde met zijn ogen. Auws! Het leek wel of die letterlijk in een disneyfilm was beland. Maar dat zei die uiteraard niet. "Wauw! Wat heb hij een gave kamer." Joey keek de kamer rond. "Heb je al onder je bed gekeken?" Joey ging naast Evie op het bed zitten. "Beloofd! Maar jij gaat nu slapen. Het is al veel te laat." Hij stond op en zag een sneeuwpop onder het bed liggen. "Kijk eens wie zich verstopt had." Hij gaf Evie de knuffel terug. "En nu ogen dicht jij en net doen alsof je slaapt." Hij gaf er een knuffel. "Trusten, Eef."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do mei 04, 2023 8:26 am

Evie
Evie werd wakker van de zingende vogeltjes. Ze deed haar ogen open en stond op uit bed. Ze had zo’n rare droom: Joey was er en het moeder was verdrietig. Waarom zou haar moeder verdrietig zijn als Joey er was? Joey was toch leuk? Ze pakte Olaf en liep de slaapkamer uit. Heel even keek ze of haar moeder al wakker was maar ze zag dat ze nog sliep dus liep ze naar woonkamer waar ze een slapende Joey op de bank zag liggen. Het was dus toch geen droom geweest. Heel voorzichtig liep ze naar hem toe en porde hem wakker. “Joe?” Hij moest wakker worden, haar moeder ook, want Emma kon elk moment op de stoep staan voor het ontbijt.

Mike
Mike was al vroeg wakker en had al hardgelopen. Hij had onrustig geslapen en dat kwam niet doordat het gisteren een jaar geleden was dat zijn moeder was overleden. Het kwam door Emma. Vond hij haar leuk? Zou dit een leuke vriendschap worden of zou er meer in kunnen zitten. Bij het wakker worden had hij gezien dat ze hem haar telefoonnummer had gestuurd. Hij had haar toegevoegd en na zijn rondje hardlopen zat hij nu dan ook aan het ontbijt met zijn telefoon te draaien. Hij nam een hap van zijn boterham met kaas en besloot om haar een berichtje te sturen. Goeiemorgen! Beetje geslapen? Ik heb net een rondje hardlopen erop zitten. Ik heb zin in strakjes. Groetjes Mike!
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do mei 04, 2023 4:45 pm

Joey

Joey werd wakker van een stem of beter gezegd stemmetje. In eerste instantie wilde hij de geen geïrriteerd wegsturen. Hij wilde nog helemaal niet op staan. Voor zijn gevoel was het ook mega vroeg in de ochtend. Echter besefte die zich toen dat Gwen hem in paniek had geappt en hij uiteindelijk daar op de bank was blijven slapen. Daarnaast was er maar 1 iemand die hem Joe noemde. Met de slaap nog in zijn openstaande kwam hij overeind. Joey trok de denken zo veel mogelijk over zich heen. Hij had alleen een boxershort aan en het leek hem niet zo gepast als Evie hem alleen daarin zag. "Prinses?!? Hey! Heb je lekker geslapen? Is mama al wakker?" Hij wreef de slaap uit zijn ogen en keek even gauw de ruimte rond maar zag Gwen zo gauw nergens.

Emma

Emma had heel onrustig geslapen. Ze kon de slaap gewoon niet vatten. Haar gedachten gingen steeds uit naar Mike en het feit dat ze morgenochtend koffie zouden gaan drinken samen. Haar gedachten waren gaan doemdenken. "Wat nou als ik iets doms zeg of als het gesprek stil valt? Wat als ik heel gênant opnieuw mij verbrand aan de koffie? Wat als er helemaal geen wederzijdse klik is?" Ze werd langzaam gek van de gedachten. Ruim een uur voor dat ze haar welker had gezet zodat ze op tijd aan het ontbijt bij Gwen zou schuiven ging ze maar uit bed. Ze kon beter iets gaan doen dan nutteloos te blijven liggen. Emma ging uitgebreid douche en zo had ze lang genoeg de tijd om na te denken over wat ze zou aantrekken. Haar slaapkamer was dan ook een grote bende. Uiteindelijk koos ze voor een simpel donker blauw jurkje met korte zwarte laarsjes eronder. In de badkamer had ze haar haar gedaan en de make-up en haar sieraden om gedaan. Toen ze terug de slaapkamer in liep, zag er dat Mike had geappt.

Goodmorning😊 Niet echt, jij? Doe je goed. Ik ga zo gezellig ontbijten bij mijn bff en haar dochtertje.  Me too. Tot strakjes. Xx

Emma keek op haar telefoon om te zien hoe laat het wat. Ze had nog wel even de tijd om deze bende op te ruimen🙈
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do mei 04, 2023 5:26 pm

Evie
Evie giechelde toen Joey de deken verder over zich heen trok. “Ik heb heus wel jongens in hun onderbroek gezien hoor.” Ze ging naast hem zitten en deed pyjama goed. “Mama slaapt nog zag ik. Ze is met haar boek al lezend in slaap gevallen. Ik zag een boek in haar handen. Tante Emma komt zo ontbijten. Moeten we mama niet wakker maken?” Ze speelde met haar vlechtjes en wiebelde met haar benen. “Ik zag dat je geen knuffel had toen ik naar de wc moest dus ik heb je Pip gegeven.” En ze wees naar een blauwe pinguïnknuffel die ze op de bank had gelegd.

Mike
Mike had net ontbeten en was zijn ruwharige teckel Lola uitlaten. Hij hield van dit soort ochtenden: het was rustig op straat dus de vogeltjes hoorde je nu extra goed. Hij voelde zijn telefoon trillen dus ging hij op een bankje zitten en tilde Lola op. Lola was een puppy die hij uit een nestje had gehaald. Mia haar zus had puppy’s gekregen en Mike wilde altijd al een hond. Hij aaide Lola toen hij een app van Emma kreeg. Hij maakte een foto en stuurde er nog een bericht bij. Ik ben net mijn hond Lola aan het uitlaten. Ze is nu 8 maanden en doet het hartstikke goed. Leuk dat je met je bff en haar dochtertje gaat ontbijten. Is ze nog steeds blij met de tekening?
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do mei 04, 2023 5:42 pm

Joey

"En toch vind Joe het niet zo netjes als jij hem alleen in zijn onderbroek ziet." Joey dacht na. "Ja als tante Emma zo komt ontbijten dan zouden haar wel wakker moeten maken. Maar laat mama anders nog maat even slapen. Wij samen kunnen toch ook wel de tafel dekken, als jij mij een beetje helpt?" Hij wist immers niet waar alles stond en hij vond het toch alrijd wel een beetje raar om in andermans kasten te snuffelen. Joey pakte de knuffel. "Dank je wel, Evie. Ik vroeg me al af waar die vandaan kwam."

Emma

Emma hoorde een gemauw. "Ahh, goedemorgen. Ik vroeg me al af waar je bleef." Ze liep naar de keuken en aaide Luna, haar kat over de kop. Uit het kastje haalde ze wat brokjes en deed het in het bakje. Ze ververste meteen het waterbakje. Terwijl ze zo even stond te kijken hoe Luna aan het eten was, of beter gezegd in gedachten was verzonken kreeg ze een apoje met foto binnen. Al lezend ging ze op de bank zitten. Die foto was zo cute!

Ahh, Mike wat een schatje. Leuke foto ook😳 Ja zeker, ze heeft hem op de koelkast gehangen. In haar telefoon zocht ze naar een foto van Luna gezien madam alweer verdwenen was.
Ze stuurde de foto naar Mike met onderstaande tekst: Ik ben het personeelvan deze madam. Queen Luna. Ze super lief hoor maar als ze niet meteen eten krijgt jankt ze de heleboel bij elkaar😆
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do mei 04, 2023 5:52 pm

Evie
Ze haalde haar schouders op. Evie wist ook niet zo goed wat ze daarop moest zeggen. Ze stond op en liep naar de keuken. Ze pakte het krukje en ging op het aanrecht zitten. “Okee dan wil ik dat je heel goed naar mij luistert.” Ze kuchte eventjes kort. “De borden vind je hier.” En ze wees naar de kast boven haar. “Het bestek hier.” En ze maakte de la naast haar open. “Brood vind je hier.” En ze wees naar een brooddoos op het aanrecht. “Hagelslag, pindakaas, speculoos en jam vind je hier.” En ze wees naar de kast schuin onder haar. “En de rest vind je in de koelkast. Als je ovenbroodjes zoekt die liggen daar.” En ze wees naar een kastje onder de bar. “Mama eet graag een eitje in het weekend. Zacht gekookt dacht ik. Met kaas en ham.” Ze keek hem aan en versmalde haar ogen tot spleetjes. “Goed alles in je hoofd? Hup hup aan de slag.” En ze sprong van het aanrecht af en pakte het tafelkleed uit een kastje bij de eettafel. Ze gooide hem over de tafel heen maar ze kon hem niet recht leggen. “Uhm Joe wil je helpen?”

Mike
Mike gooide een balletje en Lola ging de bal achterna. Niet veel later kwam ze terug en Mike gooide hem opnieuw. Ze waren speciaal naar het loslooppark gegaan. Mike stopte met gooien toen hij zijn telefoon weer voelde trillen. Hij glimlachte bij het zien van de foto. Aaw wat een leukerd. Ow hier heb ik er nog zo’n eentje. en hij maakte een filmpje terwijl Lola blafte. Hij gooide de bal en filmde hoe Lola de bal ving en hem weer terugbracht. Net zo ongeduldig. Aaw dat beschouw ik als een compliment. Hoe laat zou je gaan ontbijten?
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven