Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You are perfect to me

2 plaatsers

Pagina 18 van 27 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 22 ... 27  Volgende

Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads zo apr 14, 2024 1:17 pm

Gwen
Gwen keek Evie na en zwaaide nog even. Toen de deur dicht was keek ze even naar de tweeling die lekker lagen te slapen. Ze liep naar Joey toe en gaf hem een kus. “We zijn alleen. We zijn samen.” En ze keek hem even verleidelijk aan. Ze had hem nodig. Ze had zijn knuffels nodig, zijn kusjes. Ze wilde zijn sterke armen om haar heen en zijn warmte voelen. “Ik heb je nodig.” En ze liep naar hem toe en sloeg haar armen om haar heen en begon hem innig te zoenen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight zo apr 14, 2024 9:16 pm

Emma

Emma zwaaide nog even en stapte toen in de auto. De cupcakes hield ze stevig vast op de schoot. "Ik vond het leuk dat jullie nog even kwamen spelen en mij nu naar school brengen.",hoorde ze Evie vanaf de achterbank zeggen. Emma draaide zich naar haar om. "Wij vinden het ook leuk. Heb je al zin om vanmiddag met papa en mama naar de kinderboerderij te gaan." Ze zag Evie knikken. "En we gaan een ijsje halen. Misschien mag ik wel mijn eigen rijtje maken van Stefano." Emma keek jaloers. "En tante Emma dan?" Ze zag Evie nadenken. "Dat kan niet wat jullie moeten op Hailey en Allie letten." Emma schoot in de lach. "Dat is waar." Ze kwamen aan bij de school van Evie. "Lopen jullie mee maar mijn klas?"

Joey

Joey had Evie nog uitgezwaaid. Hij keek even in de wieg maar de meisjes sliepen nog. "Moeten we ze anders niet in hun bedjes boven leggen?" En aaide zw even over hun haartjes. Joey kuste Gwen terug. "Wat wil je daar mee zeggen?" En keek haar plagend aan terwijl die zijn armen om haar heen sloeg en dicht tegen zich aan trok. Hij zoende haar innig terug en nam haar mee naar de bank. Hij streelde Gwen door de haar. "We moeten wel stil zijn."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads zo apr 14, 2024 10:57 pm

Mike
Mike knikte. “Tuurlijk lopen wij naar je klas. Zullen we daarna dan even koffie halen?” Hij zag Evie even kijken. “Mama mocht heel lang geen koffie, ik denk dat je haar wel blij maakt met een kop koffie van de Ster.” Mike grinnikte. Het was duidelijk dat Evie Starbucks bedoelde. Hij liep met Evie mee naar de klas. Het was een vrolijke klas. In de klas werden ze begroet door de juf. “Jullie zijn vast de oom en tante van Evie. Ik zie een hele mooie traktatie. Zet maar even op de kast neer. Evie loop maar mee.” Evie liep hen voor naar de plek waar de traktatie moest staan.

Gwen
Gwen knikte. “Is goed.” Behendig tilde ze de meisjes op en liep er mee naar boven. In hun slaapkamer legde ze de meisjes in hun bedjes neer. Allie deed even een oog open maar sliep daarna weer verder. Gwen gaf de meiden een kus en liep toen naar hun slaapkamer. Ze keek Joey verleidelijk aan en wenkte hem. Het was ruim 9 maanden geleden dat ze voor het laatst intiem waren geweest. Ze had hem nodig.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight ma apr 15, 2024 9:31 am

Emma

Emma keek Mike aan. "Ik mag geen koffie, do you remember! Maar we kunnen wel voor Joey en Gwen meenemen." Ze liepen mee met Evie naar de klas. Ze werden al begroet door de juf. Emma zette de traktatie neer. "Hoe gaat het met de tweeling.?",hoorde ze de juf vragen. "Het gaat goed met je zusjes, hè Eef. Haar ouders komen haar tevens vanmiddag zelf ophalen." Emma keek de klas rond. "Waar is eigenlijk hiu plekje, Eef?" Ze bracht Evie wel vaker maar was eigenlijk nooit echt mee de klas in geweest.

Joey

Joey volgde Gwen naar boven. Hij hielp Allie en Hailey op bed te leggen "Lekker slapen." Dan hadden papa en mama tijd voor hunzelf,dacht hij er achteraan. Joey bleef in de deuropening van hun slaapkamer staan. Hij zag Gwen wel kijken. Hij trok zijn shirt uit en gooide die naar haar toe en wierp een kus toe. "Kom me maar halen!"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma apr 15, 2024 11:07 am

Mike
“Ze hebben ook thee bij Starbucks weet je nog?” En hij gaf haar een kus. De juf glimlachte. “Fijn dat haar ouders weer thuis zijn. Het doet mij goed om Evie weer zo vrolijk te zien.” Mike knikte. “Ons ook.” Beaamde hij. De juf knikte en liep weer naar de deur om de andere leerlingen te begroeten. Evie liep hun voor naar een tafelgroepje van vier bij het raam. “Hier zit ik.” En ze wees naar de tafel met daar bovenop een uit boek uit de Geromino Stilton reeks. “Is het een goed boek?” Evie knikte. “Ik heb alle delen thuis. Ik denk dat dit deel mijn favoriet is.”

Gwen
Ze haalde diep adem toen Joey zijn shirt uittrok. Gwen was nog niet aangekleed gezien ze eerst de tweeling moest voeden en daarna direct naar beneden was gegaan. Haar tepels werden spontaan hard toen ze Joey zijn ontblootte lijf zag. Ze liep naar hem toe en duwde hem tegen de muur. Ze sloot eerst de deur, de babyfoon’s stonden nog aan mocht er iets zijn dan hoorde ze dat wel. Ze zoende Joey innig. “Alsjeblieft ik heb je nodig.” En ze begon hem te tongzoenen. “Na ruim 9 maanden wil ik je gewoon voelen of iets..” en ze pakte zijn hand en duwde hem op het bed. Ze kon hem ook pesten. Tergend langzaam ging ze uit haar nachthemd.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight ma apr 15, 2024 12:09 pm

Emma

"Oké dat is waar maar jij zei specifiek koffie." De komende maanden zou ze dan moeten leven op koffie zonder cafeïne en van de vorige keer wist ze nog dat het niet te drinken was nee dan nam ze wel thee. Ze kuste Mike terug. Ze knikte. Vervolgens liep ze met Evie mee naar haar plekje. "Eef is onze boekenwurm hé, Net als mama die houdt ook van lezen. Ze is immers een kind van een opa met een boekenwinkel." Ze knielde bij Evie neer. "Heel veel plezier vandaag. Goed je best doen en we sien je vanmiddag weer." Evie:"Komt goed. Dank je wel voor jet brengen. Blijven jullie vanavond eten?" "Graag gedaan,lieverd." Emma keek naar Mike. "Ik vind het prima,jij?"

Joey

Joey werd klem gezet tegen de muur. "Ja, zeg zo kan ik toch niks.",merkte die op. Alhoewel hij kon haar optillen en tegen de muur aam nemen maar dat was te makkelijk. Hij vond het leuker om Gwen te plagen. Joey zoende haar vurig terug en ging met zijn handen onder haar pyjamashirt. Hij voelde dat haar borsten hard waren. Hij zou het best wel geil vinden als ze plots melk verloor. Joeu ging oo het bed liggen net zijn armen onder zijn hoofd gevouwen. "Duurt lang! Anders begin ik zelf wel hoor." En bracht zijn hand in zijn broek.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma apr 15, 2024 12:46 pm

Mike
“Okee daar heb je gelijk in.” En hij grinnikte. Evie knikte. “Ik hoop dat mama ooit de boekenwinkel over gaat nemen. Het is ons tweede huisje.” En ze ging aan het tafeltje zitten. Mike knielde ook bij haar neer. “Goed luisteren inderdaad, en maak ook lol met je vriendinnen.” Hij dacht na. “Als papa en mama het goed vinden dan komen we graag eten. We hebben het straks nog over met papa en mama.” En hij gaf haar een kus en liep alvast het lokaal uit.

Gwen
Ondertussen had ze haar shirtje uit en deed haar broek uit. Ze stond alleen nog maar in haar ondergoed. Ze keek toe hoe Joey met een hand in zijn broek ging en ze speurde de bobbel die groter werd. Het wond haar onwijs op en voor ze het wist kwam er melk uit haar tepels. Ze deed haar onderbroek uit en liep naar het bed. Ze ging boven Joey hangen en een druppel melk viel op Joey zijn ontblote bovenlijf. Ze haalde zijn hand uit zijn broek en in plaats daarvan ging ze met haar eigen hand in zijn broek. Wat hij kon, kon zij ook. “Hmm bevalt het wat je ziet?”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight ma apr 15, 2024 7:01 pm

Emma

"Wie weet. Je weet nooit wat de toekomst bied maar tot die tijd mag jij vast heel vaak van opa langs komen en boeken komen uitzoeken." Ze gaf Evie een kus. "Veel plezier. Doei doei." En liep al zwaaiend de klas uit. Ze haakte haar arm door die van Mike. "Laten we dan maar eens wat te drinken gaan halen bij de ster zoals Evie het noemt. Ik vond het wel leuk om een keer in haar klas te hebben kunnen kijken. Ze poogt hier echt veel beter op haar plek dan op haar oude school."

Joey

Joey genoot van het uitzicht. Hij kon het niet laten om toch even met de groeiende bobbel in zijn broek te spelen. Liever trok die die broek meteen uit. Joey zag dat Gwen melk verloor. Wat hem helemaal opwond. Hij vloekte dan ook binnensmonds. Joey likte de druppel melk op. Joey knikte. "Zeker! Altijd! Alleen die broek knelt." Trek is uit!"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma apr 15, 2024 7:17 pm

Mike
Evie knikte en zwaaide ze nog uit. “Ik zat te denken. Zou ik koken voor Gwen en Joey? Dan doen we gelijk even boodschappen voor we naar Starbucks gaan. Dan kunnen Joey en ik straks eventueel even bij onze vader langs. Ik wil nog naar de begraafplaats om het graf van mijn moeder weer bij te werken.” Mike keek nog even naar hoe Evie samen met een meisje tekenspullen pakte en ging tekenen. Mike knikte. “Ze oogt gelukkiger hier. Meer kinderen die op haar niveau denken en naar de wereld kijken.”

Gwen
Gwen haar ogen vielen op de bobbel die groter en groter werd. Ze kreunde en knielde voor Joey neer. Ze maakte zijn riem los en deed zijn broek samen met zijn onderbroek naar beneden. Zijn erectie keek haar recht aan. Gwen nam hem in haar handen en begon hem te pijpen. Even keek ze om Joey zijn reactie te pijlen. Ze merkte zelf dat ze al aardig nat werd.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight ma apr 15, 2024 7:48 pm

Emma

"Dat kan. Ik wil ook wel koken. Of we koken samen. Ik weet zeker dat ze het waarderen als wij voor hun koken en boodschappen doen. Ik zal wel even overleggen met Joey gezien ze waarschijnlijk zelf ook nog boodschappen nodig hebben." Emma knikte. "Prima. Kijk maar wat Joey zegt." Emma zwaaide nog een laatste keer en liep toen met Mike het schoolplein af. "Dat dus. Ik ben blij ze op haar plek zit."

Joey

Joey slikte. "Oe lalala." Joey hielp Gwem bij het uitrekken van zijn broek en onderbroek. Zijn leuter stond meteen vier overeind. Het luchten op om van die knellende broek bevrijd te zijn. Joey kreunde toen Gwen hem begon te pijpen. "Ga door! Dit is veel beter dan handwerk ",zei hij plagend. Hij zocht haar boesten en nam ze in zijn handen. Zachtjes kneep hij erin en masseerde haar tepels.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma apr 15, 2024 8:13 pm

Mike
“Dan koken we samen. We overleggen straks wel even met hun. Zullen we anders even de dag beginnen bij Moeke? Een theetje, een koffietje, even tijd voor ons tweetjes en dan gaan we daarna naar hun met koffie van de Starbucks.” Hij liep de school uit en wachtte op Emma. “Ik ga het straks wel met Joey bespreken. Ik geloof dat Jenny niet thuis is want die bleef bij Nina slapen.”

Gwen
Ze stopte met pijpen en stond op. Ze liet Joey liggen en kreunde toen hij aan haar borsten zat. Er ontsnapte melk uit en kwam op Joey zijn bovenlichaam. Ze smeerde het uit en keek Joey aan. “Alsjeblieft. Ik heb je nodig. Neem me. Neem me zoals jij het wil en zo hard je wil. Ik moet je gewoon hebben.” En ze keek hem smekend aan.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight di apr 16, 2024 9:31 am

Emma

Emma knikte. "Ja, ook om te kijken wat ze willen eten of had je al iets in gedachten? Nina en Jenny hadden gisteren spaghetti voor hun gemaakt,geloof ik." Emma hoorde het woord Moeke. "Dat laat ik mij geen twee keer zeggen." En deed een sprintje richting de auto. Emma knikte. "App haar wel voor de zekerheid of ze tijd heeft om mee te gaan:" Ze vond het wel zo netjes gezien Mije van plan was om naar het graf van hun moeder te gaan.

Joey

Joey bleef teleurgesteld achter. "Zeg is dit alles?" En sloeg zijn armen beledigd over elkaar. Joey grijnsde. "Mhh.. eens denken." En bekeek Gwen vanaf zijn plekje. "Oké.. Ga op handen en voeten zitten. Dan zal ik je eens plezieren." En wachtte tot Gwen zijn bevel had opgevolgd. Zodra ze klaar zat drong hij liefdevol bij haar binnen. Hij begon rustig te stoten em voerde zo het tempo steeds een beetje op. Met een hand hield hij zich vast en de ander zocht haar gevoelige plekje.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads di apr 16, 2024 11:48 am

Mike
“Ik weet dat Evie en Gwen dol zijn op spinazietaart. Gwen haar vader had haar een recept gegeven daarvoor. Dus die kan ik wel maken als ze dat willen.” Mike startte de auto en reed het schoolterrein af. Hij beet op zijn lip. Mike wist dat Emma gelijk had en dat ze Jenny mee moesten vragen naar de begraafplaats maar hij wist ook dat nu echt niet goed ging met Jenny. “Het viel mij gisteren op dat Jenny bleek was en ze had voor mijn gevoel amper wat gegeten. Ik heb Nina geappt en Nina zei dat Jenny weer een terugval heeft. Ik wil niks voor Jenny invullen maar ik ben bang dat een bezoek aan mijn moedersgraf meer kwaad dan goed kan doen op dit moment.”

Gwen
Gwen deed wat Joey zei. Ze kreunde toen hij bij haar naar binnen ging. Ze kon niks anders doen dan gewillig de klappen opvangen. “Ooh schatje, je mag wel harder gaan. Laat mij alle hoeken van de kamer zien, breng me naar de hemel.” Haar gekreun werd nog harder toen hij aan haar gevoelige plekje zat. Haar borsten gingen op neer en ze merkte dat ze elk moment kon komen. Ze wilde niet dat het daarna voorbij zou zijn.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight di apr 16, 2024 5:12 pm

Emma

"Oh, ja dat is wel lekker en gezond ook nog. Ik denk dat ze dat wel kunnen waarderen." Inmiddels zaten ze in de auto. Emma staarde als gewoonlijk naar buiten, naar jet langs razende landschap. Emma beet op de lip. "Dat is naar om te horen. Heeft ze wel hulp gezocht?" Emma dacht hardop na. "Of het doet haar juist goed en geeft haar de gelegenheid om met jou en Joey er over te praten."

Joey

Joey knikte en trok zich terug. "Wacht! Dan doen we het anders." Draai je eens om." Hik wachtte tot Gwen op haar rug lag. Vervolgens spreidde hij haar benen en klom er tussen. Opnieuw drong hij bij haar binnen en begon als een hengst te stoten. Joey zijn ademhaling werd onregelmatiger en zijn paal harder. Het zou niet lang meer duren of hij kwam klaar. Joey stootte flink door en kwam vervolgens al spuitend en kreunend in Gwen klaar. Uitgeput trok die zich terug en liet zich naast Gwen vallen. "Dat maakte een hoop goed."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads di apr 16, 2024 6:27 pm

Mike
“Ze heeft weer contact gezocht met haar psycholoog. Ze praat er in elk geval met Nina over dus ze houdt het dit keer niet verborgen.” Mike reed verder en wachtte voor een stoplicht. “Ja ik wil haar ook niet buitensluiten hiervan. Eerst eens kijken of Joey het niet erg vindt om mee te gaan. Ik kan mij zo voorstellen dat het voor hem ook ongemakkelijk kan voelen.”

Gwen
De hormonen schoten door haar lijf. “Ga door Joey.” Ze probeerde zo goed en zo kwaad met hem mee te bewegen. Ze kreunde luid toen hij klaar kwam en kwam zelf ook klaar. Toen hij zich van haar afrolde voelde ze lichtelijk kippenvel over haar lijf. “Dat was zo fijn.” En ze gaf Joey een kus. “Ik ga zo even bij de meiden kijken en dan douchen. Wil je mee douchen of ben je bang dat je niet van mij af kan blijven?”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight di apr 16, 2024 8:00 pm

Emma

Emma luisterde aandachtig. "Dat is wel positief en fijn te horen dat ze mijn zusje genoeg vertrouwd om het haar te vertellen dat het niet goed met haar gaat. Ik hoop dat ze er gauw weer bovenop komt. Als we iets voor Jenny kunnen doen.. Ik wil haar uiteraard steunen in haar strijd." Al had ze heen idee hoe. Emma knikte. "Oké dat is waar. Sorry ik had even er niet hij stil gestaan dat Joey je halfbroer is en het niet zijn moeder is waar je heen wilt. Dom van mij!" En sloeg de handen voor de gezicht. "Maar ik denk dat Joey wel bereid is om zijn steun te betuigen door mee te gaan."

Joey

Joey stootte keihard door. Hij merkte dat ook Gwen klaar kwam. Joey trok Gwen dicht tegen zich aan toen hij zich had teruggetrokken en naast haat lag. Hij gaf een kus op de voorhoofd en streelde door haar haren. "Dat vond ik ook. Veel te lang geleden. We hebben wat in te halen. Nu pas merkte ik hoe erg ik het heb gemist om intiem met je te zijn." En kuste haar vurig. Joey wibelde met zijn wenkbrauwen. "Als je niet meer wilt zal je me moeten vastbinden aan het bed. Maar ik wil meer dus.." en keek haar verleidelijk aan. "Ik weet dat je mij niet kan weerstaan.... dus kon nou maar terug en sla die douche over."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads di apr 16, 2024 8:40 pm

Mike
Hij knikte. “Zeker. Ik ben gewoon blij voor Jenny dat ze iemand heeft gevonden waar ze zich fijn bij voelt en waar ze zichzelf kan zijn. Dat heb ik haar altijd gegund.” Mike reed richting het centrum. “Mijn moeder zou Joey behandeld hebben als haar eigen zoon. Ze zou hem evenveel liefde gegeven hebben als mij en Jenny. Ik ga het hem straks vragen en dan app gelijk Jenny en mijn vader. Ik denk dat mijn vader het ook leuk vindt om mij en Joey weer te zien.”

Gwen
Gwen keek even naar de babyfoon maar daar hoorde ze niks. Ze ging naast Joey liggen en keek hem verliefd aan. “Ik heb dit ook gemist. Na maanden niet merkte ik gewoon dat ik het weer nodig had en heb.” Ze streelde met haar vingers over zijn lijf en gleed langzaam naar beneden naar zijn geslachtsdeel. “Dus…Wat had je in gedachten dan? Rollplaying?” En ze nam zijn geslachtsdeel in haar handen en begon hem af te trekken.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight wo apr 17, 2024 9:17 am

Emma

Emma knikte. "Dat zelfde had ik altijd voor Nina. Rosa en Eva waren altijd bezig met jongens enzo,maar Nina had totaal geen interesse. Alleen in paarden. Ik had eerlijk waar niet gedacht dat Nina op vrouwen zou vallen maar ik ben blij voor haar dat ze de liefde vond in haar beste vriendin. Die twee passen gewoon perfect bij elkaar." Emma knikte. "Zoals ik jullie altijd over Mirjam hoor spreken durf ik daar geld op in te zetten. Ik herinner mij nog dat je vader zei dat je melden rhrt er moeilijk mee had om geheim te houden voor jou en Jenny dat je vader nog een zoon had." Emma knikte. "Dat weet ik zeker. Doe sowieso je vader de groetjes van ons. Had je hem eigenlijk al over de kleine verteld?"

Joey

Joey knikte. "Precies dat. Het is fijn om weer intiem te kunnen zijn. Gewoon even tijd samen. Ik heb je gemist. Onwijs!" Hij plante kusjes in haar nek. Hij wilde net aam haar oorlel gaan sabbelen toen Gwen zijn geslachtsdeel soldaat maakte. "Dit is gemeen! Hoe kan ik wat doen als jij bedenkt om mij te gaan aftrekker? Klim er dan gewoon meteen op. Is veel leuker! Heb ik tenminste nog een goed uitzicht." "Al waren die billen ook niet slecht hoor." En keek haar aan met een wenkbrauw wiebel.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads wo apr 17, 2024 9:37 am

Mike
“Jenny sprak zich nooit echt uit over mannen of vrouwen. Ze was inderdaad meer bezig met de paarden. Misschien dat ze er wel met mijn moeder over gesproken heeft als ze samen op de manege waren maar tegen mij had ze het er nooit over.” Mike nam een afslag en zag de parkeerplaats van het centrum naderbij komen. “Mijn moeder was vel tegen geheimen. Al vond ze wel dat als je ergens mee zat het zelf moest zeggen en niet via iemand. Maar het geheim van mijn vader, dat hij nog een zoon had, dat kon ze niet hebben dat dat geheim bleef.” Mike schudde zijn hoofd. “Nog niet. Ik wilde dat eigenlijk samen met jou doen.”

Gwen
Ze stopte met aftrekken en klom op Joey. Zij was weer nat en hij was weer stijf. Ze keek hem verliefd aan. “Ooh dus dat wil je? Stiekem heb ik altijd een soort fantasie gehad dat je mij tegen de muur wilde beuken.” Toch ging ze boven hem hangen en ging op hem zitten. Ze kreunde luid toen hij in haar zat. Heel even kwam ze op adem en begon toen te bewegen. Ze legde zijn handen op haar borsten. “Raak me aan.” En ze ging harder bewegen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight wo apr 17, 2024 12:59 pm

Emma

"Heel eerlijk en dat bedoel ik niet mee dat je niet betrouwbaar bent maar dat zou ik ook eerder met mijn moeder of zussen bespreken dan met een broer." Emma knikte. "Dat voel te merken ja toen we er achter kwamen. Ergens begrijp ik haar maar ook de standpunt van je vader. Hij wist zelf niet wat er met Joey was gebeurd of beter gezegd Nick. Hij dacht misschien wel echt dat hij zijn zoon serieus was verloren." Emma knikte. "Dat snap ik.. uhmm ik kan even meegaan en dan naar Gwen toe rijden. Zodat we het kunnen vertellen. Of we vragen Jenny en je vader morgen te eten."

Joey

Joey kreunde. Hij liet zijn ogen over Gwen haar prachtige lichaam gaan ook al was ze kort geleden bevallen. Joey dacht na. "Maybe. Maar alleen als je dat ziet zitten. Hier kan ik ook van genieten hoor." Joey bewoog met Gwen mee. "Berreid het paard. Ga on galop. Laat me gillend komen." Joey knikte. En begon haar borsten te strelen en masseren en zoogdieren er zelfs aan. Hij proefde een klein beetje moedermelk wat eruit druppelde.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads wo apr 17, 2024 1:11 pm

Mike
“Nee ik snap het hoor. Ik besprak met mijn vader ook totaal andere dingen dan met mijn moeder.” Mike stopte weer voor een stoplicht. Hij had echt een hekel aan rijden door het centrum. “Ik denk ook wel dat mijn vader dat dacht tot hij hem zag in de kroeg van Joey zijn ouders. Toen mijn moeder dat wist vond ze dat wij het ook moesten weten of in elk geval ik was Jenny was een paar maanden en ik was tien.” Eindelijk reden ze de parkeerplaats op. “Laten we ze morgen uitnodigen met het eten. Dan maak ik gegratineerde spaghetti uit de oven.”

Gwen
“Of ik dat zie zitten? Ik zie dat zeker zitten. Ik heb je gemist. Alles van jou heb ik gemist.” En ze bewoog verder. Ze kreunde toen hij aan haar tepels sabbelde en merkte dat haar hoogtepunt niet lang op zich liet wachten. “Als een paard? Mag ik dan zeggen dat ik het geil vind als je mij berijdt als een stier?” En ze speelde met haar haren en met haar borsten.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight wo apr 17, 2024 8:47 pm

Emma

"Mijn vader was een man van weinig woorden. Als die iets zei was het wel altijd een wijze les of hij gaf je op je donder. Daarin tegen was ik echt een mama's meisje en besprak ik alles met hasr of met Eva. Zij was immers de oudere zus." Emma knikte. "Laten we blij zijn dat iedereen nu de waarheid weet." Emma knikte en stapte uut. "Prima! Eens kijken of Moeke appelgebak heeft en een lekkere verse muntthee."

Joey

Joey keek Gwen aan. "Alleen dan moet je nu stoppen liefje als je nog verder wikt. Anders gaat uhmm laten we zeggen de vulkaan barsten " Joey grijnsde. "Eerlijkj vind ik dat ook gewoon vreselijk gek als ik dat kan doen. Maar eerst die fantasie van jou maar eens uitvoeren." Hij stond op en sleurde Gwen van het bed, regeltecht tegen de muur aan. Hij trok aan de haren en kantelde de hoofd zodat hij haar kon tongen. Vervolgens duwde hij zijn geslacht bij haar naar binnen en begon als een wilde te stoten."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads wo apr 17, 2024 8:55 pm

Mike
“Ik vertelde juist meer tegen mijn moeder dan tegen mijn moeder. Mijn moeder was wat opener met dingen. Mijn vader is best nuchter.” Mike stopte de auto en hielp Emma met uitstappen. “Oeh appelgebak is altijd lekker al vind ik hun chocoladebrownietaart ook heel lekker.” Mike pakte Emma haar hand en gaf haar een kus. “Zullen we nog even langs de boekenwinkel? Aangezien Gwen nog wel even thuis zit is het misschien leuk om een boek cadeau te doen?”

Gwen
Voor ze het wist stond ze met de rug tegen de muur. Het wond haar echt onwijs op. Ze tongde hem maar stopte toen hij bij haar naar binnen drong en als een wilde begon te stoten. “Oh…oh…Joey ga door.” Ze merkte dat het niet lang meer zou duren voor ze klaar zou komen. Zou het daarna voorbij zijn of volgde er meer?
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight wo apr 17, 2024 10:25 pm

Emma

Emma knikte. "Ik hoop dat onze kinderen later weten dat ze met alles bij ons terecht kunnen." Niet veel laterde parkeerde Mike de auto en stapte ze uit. "Dat is waar maar ik heb op dit moment meer trek in appelgebak." Ze kuste Mike terug en hield zijn hand stevig vast. Emma knikte. "Maar dan moeten we ook iets meenemen voor de kleine boekenwurm."

Joey

Joey stopte met tongen. Inplaats daarvan begon hij aan haar oorlel te sabbelen. Met een hand hield hij Gwen stevig vast terwijl die met de andere haar gevoelige plekje opzicht. Joey zette het tempo er flink in. Een paar keer sloeg hij Gwen met de vlakke hand op de billen. Haar gekreun wond hem alleen maar meer op. Hij stootte nog een paar keer diep in Gwen en kwam toen luid klaar.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads do apr 18, 2024 9:42 am

Mike
Hij knikte. “Dat gevoel wil ik ze best geven maar ik denk dat ze met bepaalde dingen toch eerst naar jou toe komen of eerst naar mij. Dat soort dingen hou je.” En hij legde zijn handen op haar buik. Mike zag in de verte al Moeke verschijnen. “Dan neem je een lekker appelgebak. Ik neem denk ik de vegan latte macciato caramel en de chocoladebrownietaart.” Ze kwamen steeds dichterbij de ingang. “Dat is goed. Alleen ik weet totaal niet wat die kleine allemaal heeft. Misschien kunnen we nog kijken voor boekjes voor de tweeling?”

Gwen
Het wond haar alleen maar meer op dat Joey zo te keer ging en haar op haar billen sloeg. De geluiden die ze maakte waren niet meer normaal te noemen. Toen hij klaar kwam kwam zij ook klaar met een luide kreun. “Oooh… Dat was echt…Wauw.” En voorzichtig draaide ze zich om en keek Joey aan. Ze gaf hem een innige zoen. “Wil je meer? Of kan ik nu gaan douchen?”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 18 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 27 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 22 ... 27  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum