Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You are perfect to me

2 plaatsers

Pagina 20 van 27 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 23 ... 27  Volgende

Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads di apr 30, 2024 2:04 pm

Gwen
Ze keek op toen Joey naar haar toe kwam. Ze stond op en wilde in zijn armen vliegen maar Allie zat er tussen. Ze schudde haar hoofd. “Ze zijn nog bezig met een scan.” Ze had het nog niet gezegd of er kwam een dokter binnen. “We hebben haar onderzocht maar niks gevonden. Haar longcapaciteit is in de rechterlong minder dan in de linkerlong. Ze slaapt nu en we willen haar hier een nachtje houden om te kijken wat we kunnen gaan doen. Kom maar met mij mee.” En ze volgende de dokter naar een kamer. Gwen bleef even staan toen ze Hailey in haar bedje met zuurstof zag liggen. Ze liep naar haar toe en aaide haar door haar donkere haren. “Mama is hier. Papa is hier. Allie is hier. We laten je niet in de steek lief dapper meisje.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight wo mei 01, 2024 9:51 am

Emma

Emma liep met Gwen en Joey mee. Wat moest het een vreselijk beeld zijn voor de eigenlijk kersverse ouders om hun jongste dochter aan al die toeters en bellen te zien liggen. "Uhmm, jongens... ik snap dat jullie nu helemaal andere zorgen aan jullie hoofd hebben,maar... Wat doen we met Evie? Jullie hebben beloofd om met haar naar de kinderboerderij te gaan. Na alles kunnen jullie haar eigenlijk niet teleurstellen. Ze heeft al zoveel moeten opgeven, vooral jullie aandacht. Mike en ik kunnen hier blijven bij Hailey met Allie."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads wo mei 01, 2024 1:41 pm

Gwen
Ze keek op. Ze was helemaal in gedachten verzonken bij Hailey. Ze keek even naar Emma en toen naar Joey. “Ze heeft wel gelijk Joey. We kunnen Evie niet laten vallen nu. Zij doet er ook toe. Hoe moeilijk ik het ook vind om Hailey achter te laten.” Ze aaide Hailey door haar haren en keek even naar de hartslagmeter die rustig was. Ze keek toen naar Mike en Emma. “Maar jullie hadden ook plannen.” Mike schudde zijn hoofd. “Die plannen kunnen we later nog doen. We vinden het niet erg om bij Hailey en Allie te blijven.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight do mei 02, 2024 9:22 am

Joey

Joey keek naar Hailey. Ze was nog zo klein maar nu verdween ze helemaal in dat grote bed tussen alle apparatuur. "Maar Hailey dan.. wat als ze ons nodig heeft?" En keek de groep rond. Emma:"Als er iets veranderd dan bellen we jullie meteen maar je moet niet ook je oudste dochter vergeten,Joey. Hoe moeilijk het ook is." Joey slikte. "Je hebt gelijk. Weten jullie zeker dat het oké is?" Emma keek Joey streng aan. "Oké, oké. Nogmaals bedankt. Ook voor de lift,broertje."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads do mei 02, 2024 6:46 pm

Gwen
Gwen keek naar Allie die haar handjes uitstak naar Hailey. “Lieverd kunnen we denk je Allie naast Hailey leggen?” Ze keek naar Emma en Mike. Ze hadden gelijk, ze moesten er voor zorgen dat Evie zich niet in de steek gelaten voelde. Ze keek op haar horloge. “We moeten zo gaan. Het is woensdag dan heeft Evie altijd een korte dag op school.” Ze beet op haar lip. Ze wilde Hailey niet achterlaten. Ze slikte en gaf Hailey nog een kus op haar hoofd en liep toen de gang op om op Joey te wachten.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight ma mei 06, 2024 8:48 am

Joey

"Ja,ik denk dat het wel moet kunnen als we rekening houden met al die draden. Beide zijn dan ook een stuk rustiger." Hij liep nam Allie over en legde Allie voorzichtig aan de andere kant van het bedje bij Hailey. "Zo! Ga maar lekler samen slapen." Joey knikte. Emma:"Ga nou maar! Geef Eef een dikke pakkend van ons en vergeet vooral op de terugweg geen ijsje te halen. Daar had ze het vanmorgen al over." Joey gaf de meisjes een kus op hun voorhoofd en zei Emma en Mike gedag. Vervolgens liep hij de gang op en ging daar op een stoel zitten met zijn handen voor zijn gezicht geslagen. Hij voelde zich haast letterlijk verscheurd. Het klopte gewoon niet maar ze moesten ook aan Evie denken. Joey haalde een paar keer diep adem en stond toen op. "Oké laten we Eef ophalen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma mei 06, 2024 5:19 pm

Gwen
Gwen keek nog een keer naar de tweeling en liep toen de kamer uit. Ze sloeg haar armen stevig om Joey heen. “Het is vet oneerlijk dat dit ons moet overkomen maar we moeten niet bij de pakken neer gaan zitten. Hailey is in goede handen. We moeten ons nu richten op onze oudste dochter die ons ook nodig heeft.” En ze gaf Joey een kus. Ze pakte zijn hand en liep met hem het ziekenhuis uit. “Ik weet alleen niet waar Emma de auto heeft geparkeerd.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight di mei 07, 2024 11:01 am

Joey

Joey sloeg zijn armen stevig om Gwen heen. Hij slikte een paar keer. Joey knikte. "Het voelt alsof we onszelf letterlijk in tweeën moet delen om zowel bij Evie als bij Hailey te kunnen zijn terwijl we niet op twee plekken tegelijk kunnen zijn. Ik weet dat jullie gelijk hebben en we Evie haar beloofde middag moeten geven maar ik voel me haast schuldig tegenover Hailey terwijl ze in goede handen is en Emma en Mike er zijn om haar de nodige liefde te geven." Joey kuste Gwen terug. Hij haalde de sleutels uit zijn zak en drukte op het knopje. Een stukje verderop ligte lampen op. "Daar!" Samen liepen ze naar de auto. Joey wachtte tot Gwen zat en stapte toen zelf in. Niet veel later kwamen ze aan bij de school. Evie kwam vrolijk de school uitgerend. "Papa! Mama!" En vloog hun beide om de nek. "Was het leuk op school?",vroeg die terwijl die Evie op zijn nek tilde. "Ja en iedereen vond de cupcakes lekker. Ik heb ook nog een knutsel gekregen voor Hailey en Allie van de klas. Gaan we naar de kinderboerderij?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads di mei 07, 2024 6:31 pm

Gwen
Gwen omhelsde Evie stevig. “Hey lieverd. Aaw dat zullen je zusjes heel leuk vinden.” En ze knielde voor Evie neer. “We gaan naar de kinderboerderij. Het gaat alleen met Hailey niet goed. Ze kon niet goed ademhalen net zoals gisteravond. Ze ligt nu in het ziekenhuis. We snappen als je nu liever naar haar toe wilt maar we zeggen ook tegen je dat dat niet veel gaat helpen want we kunnen daar niks doen.” Ze zag Evie even nadenken. “Ik wil wel naar Hailey maar ook een leuke middag met jullie. Betekent dit dat ik dan weer bij oom Mike en tante Emma moet slapen?”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight do mei 09, 2024 8:12 pm

Joey

Joey knielde bij Evie neer. "Dan gaan we naar de kinderboerderij. Oom Mike en tante Emma zijn je zusjes dus maal je om hun maar gaan zorgen. Eind van de middag gaan we dan bij Hailey kijken." Joey streelde Evie door de haar. "II denk dat Hailey een nachtje voor de zekerheid moet blijven dus ik denk dat mama met Allie bij Hailey blijft en wijs gewoon samen thuis slapen of moet bij Mike en Emma willen slapen dat mag natuurlijk ook."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads do mei 09, 2024 8:23 pm

Evie
Evie dacht na. “Pap ik snap het als ik een nachtje bij tante Emma en oom Mike moet slapen. Als we na morgen wel weer als gezin dingen kunnen doen. Ik wil niet zonder Hailey en Allie dingen doen. Dat voelt raar.” Evie zag haar moeder knikken. “Beloofd.” En Evie gaf haar ouders een dikke knuffel. “Kom laten we naar de kinderboerderij gaan.” En ze pakte haar ouders bij de hand en liep samen met hun het schoolplein af.

Mike
Mike keek naar Hailey. Allie was dicht tegen haar gekropen en had een handje op het handje van Hailey gelegd. Hij slikte. “Wat is er precies gebeurd? En is dit nu het leven dat Gwen en Joey gaan hebben? Elke keer ziekenhuis in en uit.” Hij ging in een stoel zitten en keek naar het bed. Mike wilde er niet aan denken wat hij zou voelen als hun kind hier zou moeten liggen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight do mei 09, 2024 8:52 pm

Joey

"Voor papa en mama is het ook heel raar,lieverd. Dan slapen je vanavond bij tante Emma en oom Mike. Papa is trots op jou hoe goed je hier mee omgaat,lieverd. Het is voor niemand makkelijk. Wij hadden ook liever met Hailey en Allie erbij iets leuks gedaan met jou. Hopelijk mag Hailey morgen weer naar huis." En gaf Evie een kus op de voorhoofd. Joey pakte Evie haar hand en droeg haar ruzak. Hij slingerde haar als als schommel.

Emma

Emma was in gedachten verzonken. Ze schrok op en keek als eerste meteen in het bedje maar de meisjes sliepen rustig. "Ik heb geen idee. We wilde naar het park met de meisjes dus ik had Gwen geholpen met Hailey een flesje geven zodat zij Allie kon voeden. Hailey had een plofbroek dus die moest in bad. Ik had haar net verschoond en aangekleed en wilde naar beneden lopen met Hailey om bij Allie te kijken en toen kreeg ze opeens geen lucht meer. Evie gaf haar meteen zuurstof maar dat lukte niet. Ze was gewoon blauw,Mike. Het was zo eng! Ik wist niet wat ik moest doen toen de ambulance arriveerde. Ik hoop het niet maar ik weet het ook niet. Evie zei dat ze gisteren ook al een aanval had."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads do mei 09, 2024 9:02 pm

Evie
“Ik snap het dat het voor jullie ook raar is. Ik hoop gewoon dat Hailey zich beter gaat voelen. Dit is al de tweede aanval.” En ze rilde eventjes. Evie gierde het uit van plezier toen haar vader en moeder haar heen en weer lieten schommelen. Ze kwamen bij de auto en haar moeder deed de deur open. Evie ging zitten en keek even uit het raam. “Papa, mama kunnen we wat halen voor Hailey? Een knuffel?” En ze keek haar ouders vragend aan die voorin gingen zitten.

Mike
“Dat je haar met een flesje moest voeden is al geen goed teken. Ze is zo klein en dan niet aan de borst willen drinken. Ze moet al niet lekker geweest zijn.” Mike luisterde verder en hij sloeg zijn armen om Emma heen. “Ik snap dat dat heel eng moet zijn geweest. Gelukkig is ze nu rustig en Allie is bij haar. Ze laat echt wel weten als het niet goed gaat met Hailey.” En hij gaf Emma een kus. Mike zuchtte diep. “En dit gaan niet de laatste aanvallen voor haar zijn. Er is niks op de scan gevonden?”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight vr mei 10, 2024 10:12 am

Joey

"Dat hopen wij ook." En slikte even. Zij konden ook geen uitsluitsel geven over hoe het met Hailey verder zou gaan. Joey richtte zich daarom zoveel mogelijk op Evie. Het was nu tijd om haar alle aandacht te geven. Joey stapte achter het stuur. "Dat is wel een idee ja. Dan doen we dat nadat we een ijsje hebben gehaald." En startte de auto.

Emma

Emma haalde de schouders op. "Wie weet. Ik denk dat Gwen en Joey al blij waren dat Hailey wilde drinken. Misschien kost het haar te veel moeite om uit de borst te drinken. Alles moet ze natuurlijk doen met de ene goeie long en dat kost energie voor zo kleintje." Ze streelde Hailey door de haartjes. Emma knikte. "Dat zeker. Ik dacht dat Allie huilde omdat ze alleen beneden lag maar ze huilde omdat het niet goed ging met haar kleine zusje." Emma kuste Mike terug. "Daar ben ik ook bang voor. Ik heb geen idee."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads vr mei 10, 2024 8:47 pm

Evie
“Gaan we nog langs opa Boek?” Vroeg ze. Ze keek even naar haar moeder. “Dat zou denk ik wel kunnen. Al dacht ik dat hij vandaag op Ava en James paste omdat Caroline en Ben tien minuten gesprekken hadden op school en daarna zouden ze nog langs Ben zijn ouders gaan. Dus als je het leuk vindt kunnen we wel langs Ava en James?” Ava en James waren de nicht en neef van Evie. Ava was 10 en James was 7. “Maar moeten we niet snel weer bij Hailey zijn?” Vroeg Evie en ze keek van haar vader naar haar moeder.

Mike
“Dat is waar. Het zou haar veel moeite kosten. Misschien voelt het voor haar wel als ze drinkt alsof ze altijd uit een te klein drink gaatje drinkt.” En hij streelde Hailey haar haren. Allie haar ogen gingen open en ze keek hem aan. Hij had het gevoel alsof Allie een moedergans was die elk moment kon blazen alsof Hailey haar kuiken was. Mike aaide Allie door haar haren. “Tis goed meisje. Hailey slaapt. Oom Mike en tante Emma passen op jullie. We blijven hier tot papa en mama weer terug zijn, beloofd.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight za mei 11, 2024 10:14 am

Joey

"Vanmiddag is jou middag, Eef. Papa en mama willen ook tijd met jou alleen doorbrengen. Als jij langs opa Boek wilt gaan dan gaan we langs opa Boek. Jij mag bepalen wat we gaan doen. Hailey is in goede handen bij de dokters en bij oom Mike en tante Emma zoals papa al zei. Als er iets is dan bellen ze papa en mama. Maar het ging alweer een heel stuk beter met Hailey toen wij jou gingen ophalen." En keek haar aan via de achteruitkijkspiegel.

Emma

"Ja, zoiets. Dat het voor Hailey voelt als voor mensen met astma. Die hebben ook dat zelfs gevoel. Ik hoop gewoon dat ze snel weer naar huis mag en voorlopig niet meer terug hoeft." Emma schoot in de lach. "Kijk maar uit hoor. Ze houdt de zusje scherp in de gaten."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads za mei 11, 2024 12:14 pm

Evie
Evie dacht na. Ze zag haar moeder even kijken. “Eef zeg het maar. Zoals papa zegt het is jou middag. Als jij naar opa wilt gaan we naar opa. Als jij naar de kinderboerderij wilt gaan we daarheen. Het maakt ons niks uit zolang we maar bij jou zijn.” Evie knikte. “Ik ga liever naar opa. Ik heb Ava en James ook al een tijdje niet gezien en ik wil kroelen met opa Boek.” En ze keek haar moeder beslist aan als teken dat ze haar niet op andere gedachten kon brengen.

Mike
Hij knikte. “Dat denk ik ook.” Een zuster kwam binnen en controleerde Hailey. “Als ze wakker wordt mag ze wel drinken. Hebben jullie moedermelk bij de hand anders haal ik zo even een flesje.” Mike schudde zijn hoofd en de zuster knikte. “Als ze goed blijft drinken en geen aanvallen meer heeft mag ze naar huis.” Mike knikte en keek de zuster na. Hij kneep in Emma haar hand. Hij streelde Hailey haar wang die wakker werd en zijn vinger stevig pakte. “Hoor je dat lieverd. Goed drinken en niet meer teveel hoesten dan mag je lekker naar huis.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight zo mei 12, 2024 11:25 am

Joey

Joey richtte zich op de weg. "Even kijken. Als we naar opa gaan inplaats van naar de kinderboerderij dan moet papa hier de andere kant op." En sloeg bij het stoplicht rechts waar hij normaal gesproken links was gegaan. Joey reed rustig verder maar keek toen opzij naar Gwen. "Moeten we iets tegen je vader zeggen over dat Hailey in het ziekenhuis ligt? Ik wil hem niet ongerust maken als jij oppast op je neefje en nichtje."

Emma

Emma was ook opgestaan om de meisjes te knuffelen. "Ik zal Gwen even appen met het goede nieuws." En stuurde Gwen een appje. Allie en Hailey begonnen te huilen. "Ik denk dat ze dat flesje meteen willen hebben.",grapte ze. De zuster kwam met twee flesjes aangelopen. Emma dankte de zuster. "Als jij Allie neemt dan probeer ik het met Hailey." En pakte Hailey voorzichtig uit het bedje. "Kijk eens meisje. Lekker een flesje."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads zo mei 12, 2024 2:06 pm

Gwen
Gwen voelde haar telefoon trillen. Ze haalde haar telefoon uit haar zak en liet hem bijna uit haar handen vallen. “Mama alles okee?” Gwen knikte. “Alles is okee lieverd. Tante Emma appt net dat Hailey naar huis mag als ze goed drinkt en geen aanvallen meer heeft naar huis. Dus dat is heel fijn nieuws.” Gwen keek even naar Joey. “Ik vind wel dat mijn vader het moet weten. Het is wel zijn kleindochter. We kunnen nu wel zeggen dat ze naar huis mag.”

Mike
Mike tilde Allie op en ging zitten. Hij hield de fles vast en hield Allie goed vast. Allie begon meteen gulzig te drinken. Hailey had wat meer moeite met zoeken maar uiteindelijk begon ook zij te drinken. Hij keek naar Emma en glimlachte. “Dit staat je goed.” En hij knikte even naar Hailey en keek toen weer naar Allie die lekker aan het drinken was. “Goedzo meisje goed drinken. Je mag straks weer knuffelen met Hailey.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight ma mei 13, 2024 10:59 am

Joey

Joey schrok ook. Hij kon nog net optijd terug de weg opsturen voordat hij op een geparkeerde auto was gebotst. "Laat ons nooit meer zo schrikken alsjeblieft." Joey haalde een paar keer diep adem. "Dat is zeker fijn nieuws. Oh, hopelijk slapen we alsnog vannacht gewoon thuis." Na maanden in het ziekenhuis slapen of het vreselijke bed in her Ronald McDonaldhuis was hij zijn eigen bed nog meer gaan waarderen. Joey knikte. "We hebben nu in elk geval ook positief nieuws te melden." Even later parkeerde Joey de auto. "We zijn er dames."

Emma

Het duurde even maar met een beetje aansporing en geduld dronk Hailey rustig van de flesje. Ze aaide Hailey door de haartjes. "Je hebt ons laten schrikken,moppie maar je doet het goed. Goed drinken an dag mag je misschien voor vanavond nog met papa,mama en je grote zussen mee naar huis." En gaf Hailey een kusje op de voorhoofd. Emma glimlachte en keek Mike verliefd aan. "Het voelt wel heel goed om zo te zitten. Misschien krijgen wij ook wel opnieuw een meisje." Opeens hoorde ze een harde broer. "Was dat Allie?",vroeg ze lachend.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma mei 13, 2024 1:10 pm

Gwen
“Sorry dit was niet de bedoeling.” En ze bloosde lichtjes. Ze knikte. “Ik hoop ook echt dat ze daadwerkelijk naar huis mag.” En ze keek even naar Evie die helemaal aan het glunderen was. Het duurde niet lang of ze stopte voor het huis van Caroline en Ben. Ze stapte uit en hielp Evie met uitstappen. De deur ging open en Ava en James kwamen op Evie afgerend. Opa Boek kwam er achteraan. “Dat is een leuke verrassing. Ava zei opeens kijk opa dat is de auto van oom Joe. Ik geloofde het niet maar toen ik uit het raam keek klopte het wel.” Gwen glimlachte en gaf haar vader een knuffel.

Mike
Mike grinnikte. “Ja dat was Allie. Ik geloof dat ze genoeg heeft gehad.” Hij zette het flesje aan de kant en knuffelde Allie voorzichtig. Hij keek naar Emma. “Wie weet of we krijgen een jongen.” En hij keek even naar Hailey die langzaamaan weer in slaap aan het vallen was. “Het kost ook veel energie het meis.” Hij dacht na. “Zullen we zo even wandelen? Even een luchtje scheppen. We kunnen niet de hele tijd de wacht houden. Ik laat mijn nummer wel achter bij de balie dan kunnen ze bellen als er iets is.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight ma mei 13, 2024 5:00 pm

Joey

"Dat snap ik maar ik was even bang dat we om kkndme draaien omdat het slechter met Hailey ging inplaats van dat Emma juist appte met goed bericht.",zei hij eerlijk. Joey stapte uit zodra ze bij het huis van Gwen haar zus waren aangekomen. Ze werden enthousiast begroet door iedereen. "Verassing! Evie wilde graag op bezoek en spelen met Ava en James dus zijn we hier heen gereden in plaats van naar de kinderboerderij. Het is immers Evie haar dag vandaag. Emma en Mike passen op de meisjes." Hij zou straks wel vertellen dat het echter oppassen in het ziekenhuis was.

Emma

Emma schudde de hoofd. "Wat dat betreft is het geen nette dame. Maar ze heeft in elk geval een boer gelaten." Emmma haalde haar schouders op. "We zullen het zien. Ik deel zelf eigenlijk nog steeds dat het een zoon wordt maar alles is meer dan welkom." Emma maakte Hailey wakker."Nog een beetje,Hailey. Dan is je flesje op en kan je weer slapen." Emma dacht na. "Laten we ze eerst verschonen en wachten tot ze slapen. Dan kunnen we wel even gaan wandelen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma mei 13, 2024 7:59 pm

Gwen
Haar vader glimlachte. “Dat komt mooi uit want wij wilde net een ijsje halen en daarna even naar de speeltuin in het park.” Evie gaf haar opa een knuffel en ging toen weer naar Ava en James. Gwen keek even naar haar neefje en nichtje. “Zijn ze een beetje lief voor je?” Haar vader knikte. “Zeker. Ik had pannenkoeken gebakken voor de lunch dus ze zullen nu wel moeten doen alsof ze zich gedragen.” Gwen knikte. “Oom Joe, ik hield vandaag mijn spreekbeurt over cardiologie. Want mama is hartdokter. Ik had een 9.” Vertelde Ava.

Mike
Mike grinnikte. “Ach joh boeren hoort er bij. Ik ben allang blij dat ze goed drinkt. Dan hoeven Joey en Gwen zich daar geen zorgen over te maken.” Hij maakte een foto van Emma met Hailey en stuurde die door naar Joey. Hij keek even naar Hailey. “Hopelijk heeft ze niet weer een spuitluier.” Hij stond op en liep naar de wc om Allie te verschonen. Ze had goed gepoept. Hij haalde diep adem maar ging toen aan de slag. Na een tijdje kwam hij terug en legde hij Allie weer in het bedje.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight di mei 14, 2024 8:07 am

Joey

Joey keek even naar Evie. "Dat zal Evie wel zien zitten. Wij hadden Evie immers al een ijsje geloofd." En begroette zijn schoonvader vervolgens met een omhelzing. Joey schoot in de lach. "Met pannenkoeken weet je iedereen om te kopen." Joey keek verbaasd naar Ava. "Een 9? Nou dat heeft oom Joe nooit op zijn rapport gehad hoor." En daar loog hij niet over. Ja,misschien op de basisschool had hij dat wel gehaald maar later gaf Joey weinig om school. Hij trapte liever een balletje met vrienden of was bezig met muziek. "Oom Joe is trots op je meisje." En gaf Ava een knuffel. "Hoe is het met jou,James? Alles goed op school?"

Emma

Emma knikte. "Maar af en toe verbaas je over hoe zo klein mensje kan klinken als een volwassen en een stank kan produceren. Die spuitluier van Hailey was zo vies." En haat gezicht vertrok bij de herinnering eraan. Nee, dat zou niet haar favoriete klusje worden. Emma glimlachte naar de foto. Emma wilde aanbieden om te helpen maar het was Mike al gelukt om Allie te verschonen. "Zo! Hailey is ook klaar met drinken. Eens zien hoe we haar gaan verschonen gezien ze nog aan de draden ligt. Kan jij het aankleed kussen pakken? Dan verschoon ik haar daar wel op, op het bed."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads di mei 14, 2024 11:49 am

Gwen
Gwen knikte. “Ze wilde weer naar Stefano’s want daar mag ze soms haar eigen ijsje maken.” Haar vader glimlachte. “Dan gaan we daarheen. Ik haal even mijn spullen en dan kunnen we wel gaan.” Gwen knikte en keek even naar James. “Bij mij gaat het ook goed. Ik had vanochtend mijn boekenbeurt en had daar een goed voor. In groep 4 werken ze nog niet met cijfers geven.” Gwen glimlachte. “En over welk boek heb je het gedaan?” “Over De Tempeljagers deel 1.” Gwen glimlachte. Ava zat in groep 6 en James in groep 4. Haar vader kwam weer terug. “Moet Caro tot laat werken vandaag?” Haar vader knikte. “Ze heeft nog een vergadering. Ben is wel rond het eten thuis en die had beloofd om ze naar de Mcdonalds mee te nemen als ze goede cijfers hadden. Al had hij het ook gedaan als ze minder goede cijfers hadden.” Gwen grinnikte. “Ava, James, Evie zullen we gaan?” Hoorde ze haar vader vragen en de kinderen knikte. Met zijn allen liepen ze richting het park.

Mike
“Dat had mij ook niet fijn geleken nee. Helaas gebeurd dat nog wel eens bij kinderen.” Mike keek naar Allie die haar zusje in de gaten hield. Hij stond op en kwam niet veel later terug met het aankleedkussen. Hij hielp Emma met het goed leggen van Hailey en pakte een luier. Mike keek even naar de grote ogen van Hailey. “Dapper meisje.” En hij gaf haar een kus maar ging toen aan de kant om Emma alle ruimte te geven.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 20 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 27 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 23 ... 27  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum